Bernard motivuje fotbalisty Slovenska

15

V souvislosti s finišující kvalifikací o účast na fotbalovém Mistrovství světa 2010 v Jihoafrické republice vypisuje Rodinný pivovar BERNARD pivní prémii pro slovenskou fotbalovou reprezentaci. V případě jejího vítězství nad reprezentací Slovinska získá každý hráč a člen realizačního týmu Slovenska 80 litrů nepasterizovaného piva BERNARD, tedy množství piva, které na Slovensku v loňském roce v průměru vypil jeden člověk.

„Samozřejmě víme a respektujeme,
že oficiálním partnerem fotbalové reprezentace Slovenska je
pivovar Corgoň,“ říká Stanislav Bernard a doplňuje: „Cítíme
však, že je třeba fotbalovou reprezentaci Slovenska v tomto
případě motivovat i českým pivem. Držíme Slovensku palce a
věříme, že nad Slovinskem zvítězí.“

Česká fotbalová reprezentace již
nemá postup ve svých rukou. I kdyby svá zbývající dvě utkání
s Polskem a Severním Irskem vyhrála, nemusí jí to k účasti
v baráži o postup stačit. K tomu je třeba „bratrská“
výpomoc, tedy vítězství Slovenska nad Slovinskem.

Bernard motivuje fotbalisty Slovenska

Čtěte dále:   Kuchařky z Vysočiny o titul BernardChef

Axl

15 thoughts on “Bernard motivuje fotbalisty Slovenska

  1. Za pro pivovar trochu toho pivka celkem slušná reklama. Každopádně za dobrý propagační tah pochvala .
    Jen nevím jak by to dopadlo, kdyby podobný nápad dostala třeba kafilérka ve věži ….

    1. 10 litrů magi by bylo za výhru a koupel v základní surovině magi za prohru 🙂 Jo a už vím, co si dnes nedám do polivky 🙁

  2. Je vidět,že pan Bernard už neví jak by udělal propagaci svým výrobkům.
    Otázkou je jak se k tomu postaví Heineken Slovakia majitel značky Corgoň.

    1. No já bych spíš řekl, že to naopak moc dobře ví. A dělá to dobře. Že to ostatní nenapadne je jejich mínus. A Heineken se s tím zcela jistě nějak popere, i když bude remcat. Pokud vím, tak podobná akce už tu byla kdysi s hokejistama. Prazdroj se taky zlobil, ale to bylo tak asi všechno co s tím mohl dělat. :))))

      1. Na místě Heinikena bych si to smluvně ošetřil tak, aby nikdo zúčastněný nemohl žádný takový konkurenční dárek přijmout.
        V opačném případě je zde prostor k reklamě pro každého. Je vidět, že v případě pivovarů není problém za pár piv udělat celkem slušnou propagaci kdekoliv. A nakonec proč ne? Svět je o šikovných a nápaditých lidech. Ty ostatní jsou jen pasažéři.

        1. Jen by mě zajímalo, jak rád bude pan Bernard to pivo těm klukům Slovenskejm dávat, až oni dneska vyhrajou a ty naše lemry to rupnou s těma pšonkama. :DDD

    1. Gratulace našim za výhru nad Polskem.
      Tak teď půjde ušetřené pivo místo na Slovensko do San Marina ??

          1. Ono by to mozna chtelo nasypat to pivko jak do San Marina aby udelali zazrak tak do Slovinska aby to tam tak nehrotili!:)))

          2. Přesně, my ty Slovince „vožereme“ a oni nám podepíšou, co budeme chtít. :-))

Napsat komentář: Anonym Zrušit odpověď na komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Next Post

To se poldovi občas stane 2.

So Říj 10 , 2009
Jak si Jarda naběhl 2/2 Čtěte dále:   Kuchařky z Vysočiny o titul BernardChef

You May Like

Témata