Běh kolem Orlíku

Přijďte se první červnový víkend proběhnout krásným prostředím v okolí Humpolce. Srdečně zveme všechny závodníky jakéhokoliv věku a všech výkonnostních kategorií.

Datum: 4.červen 2011 od 14:00 hod.
Startovné: 50 Kč
Registrace: předem do 1. června na webu nebo na místě den v konání závodu
Presentace: 13:00 – 13:45 hod
Místo startu: areál u rybníku Dvorák v Humpolci
Ceny: Věcné ceny pro první tři v každé kategorii (ženy a muži)

Popis trati (okruh 3,5km) muži (2 x 3,5km) ženy (1 x 3,5km): Start u rybníku Dvorák. Okolo rybníku přes pláž a lávku do parku. U bývalého Contegu zahnout doleva a po asfaltové cestě k židovskému hřbitovu. Dále pokračovat ve stoupání směr Rozkoš. Po lesní cestě doběhnout až k cestě vedoucí z Rozkoše na Orlík (žlutá turistická). Výběh k zřícenině Orlík po žluté turistické. Na vrcholu zahnout vpravo. Kolem hradu (stále po žluté) sběh po úzké cestě až na rozcestí (žlutá a modrá) – zahnout vlevo a pokračovat v klesání směrem k rybníku Dvorák.

Běžecký okruh 3,5 km – muži běží 2 okruhy, ženy jeden okruh
START: areál u rybníku Dvorák v Humpolci
Okruh bude vyznačen, převýšení: 125 m

Závod je součástí tour, do které jsou započítány další dva závody (Duatlon Hněvkovice 25.6.2011) a již tradiční souboj o Hliníkového muže/ženu (triatlon IronieMan v Plačkově 30.7.2011)

Přijďte se první červnový víkend proběhnout krásným prostředím v okolí Humpolce.  Srdečně zveme všechny závodníky jakéhokoliv věku a všech výkonnostních kategorií.