Bernard získal další ocenění – 2 stříbrné Louskáčky

Humpolec, Praha, 18.4.2003 – Rodinný pivovar Bernard získal další cenné ocenění…

louskacci
tentokrát se však nejedná o ocenění za kvalitní nepasterizované pivo, ale o
zisk 2 stříbrných Louskáčků, prestižního ocenění v soutěži o nejlepší a nejkreativnější
českou reklamu, pořádané Art Directors Club České republiky ve spolupráci s
Asociací komunikačních agentur a Asociací producentů.

Pivovar získal 2 ocenění v kategorii PRINT&POSTER – FOOD/DRINK (kategorie
veškeré potraviny, cukrovinky, mlékárenské výrobky, nápoje alkoholické i nealkoholické)
za práce Pisoár a Otvírák. Reklamní motiv pro Bernarda zpracovala reklamní agentura
EURO RSCG a.s. Oba motivy je možné si stáhnout z www.eurorscg.cz/louskacek/.

otvirak
pisoarO
zisk ocenění se nejvíce zasloužil především autor reklamních návrhů, creative
direktor Euro RSCG, Dejan Štajnberger, který zisk dvou stříbrných Louskáčků
komentoval slovy: „V pivním průmyslu, stejně tak jako v reklamě, platí stejný
recept na úspěch – musíte dělat věci vlastní cestou!“

Správce webu

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.

Next Post

FILM: Jak si Bean hraje na Bonda

Ne Dub 20 , 2003
Humpolec, Praha, 18.4.2003 – Rodinný pivovar Bernard získal další cenné ocenění… … tentokrát se však nejedná o ocenění za kvalitní nepasterizované pivo, ale o zisk 2 stříbrných Louskáčků, prestižního ocenění v soutěži o nejlepší a nejkreativnější českou reklamu, pořádané Art Directors Club České republiky ve spolupráci s Asociací komunikačních agentur […]

Témata