Založit účet
 
Menu
· Domů
· Ankety
· Archív článků
· Časté otázky
· Doporučte nás
· Galerie Sukna
· Hledat
· Humpolec Info
· Humpolec na UTube
· Kalendář
· Mapa Humpolce
· Odkazy
· Osobní zprávy
· Seznam členů
· Soubory
· Soutěže!!!
· Témata
· Top 10
· Váš účet

Přihlášení
Přezdívka

Heslo

Ještě nemáte svůj účet? Můžete si jej vytvořit zde. Jako registrovaný uživatel získáte řadu výhod. Budete moct upravit vzhled tohoto webu, nastavit zobrazení komentářů, posílat komentáře, posílat zprávy ostatním uživatelům a řadu dalších.

Kalendář akcí
listopad 2017
  1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30  

Divadlo
Kino
Koncerty
Městský úřad
Ostatní
Přednášky
Setkání
Slavnosti
Sport
Výstavy

O redakci
Server Humpolák je vydáván občanským sdružením Humpolák.

Kontaktovat redakci můžete přes e-mail na adrese redakce@humpolak.cz.

Adresa redakce:
sdružení Humpolák
Lnářská 113
396 01 Humpolec

Bankovní spojení:
eBanka
č.ú.: 1393129001/2400

Knihkupectví Jana Zábrany je online

Pátrání po osobách 
Z deníku humpolecké policieRACEK VLADIMÍR - hledaný muž

Racek.JPG

RACEK VLADIMÍR
hledaný muž
Datum narození 27.7.1963
Pátrání vyhlášeno 14.1.2013
Bydliště - okres PELHŘIMOV
Nebezpečný NE
Ozbrojen NE
Nakažlivá nemoc NE
Státní příslušnost Česká republika (CZ)
Výška 170 až 185 cm
Zdánlivé stáří 45 až 50 let

Popis osoby
  • POSTAVA střední
  • BARVA VLASŮ černé
  • TVAR VLASŮ rovné
  • BARVA VOUSŮ černé BARVA VOUSŮ prošedivělé STŘIH VOUSŮ plnovous
  • BARVA OČÍ hnědá
Další údaje k popisu osoby se v databázi nevyskytují.

zdroj: www.policie.cz

Databáze obsahuje údaje o pohřešovaných a hledaných osobách, po kterých Policie České republiky vyhlásila pátrání.
Policie České republiky rozhodně nedoporučuje provádět opatření ze strany veřejnosti, které by měla za následek omezení práv nebo osobní svobody zveřejněných osob i s ohledem na vlastní bezpečnost. Policie žádá občany, aby veškeré informace k pohřešovaným nebo hledaným osobám sdělili na linku 158, případně nejbližší služebně Policie České republiky, nebo zaslali e-mail na adresu operačního odboru Policejního prezídia Policie České republiky iosppcr@mvcr.cz.
Všechny dotazy jsou zaznamenávány. Policie České republiky si vyhrazuje právo nezařadit do systému osobu, pokud to je nutné pro plnění jejich úkolů podle zákona.
Toto zpracování osobních údajů je realizováno v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, zákonem č. 273/2008 Sb., o Policii České republiky v platném znění a bylo nahlášeno na Úřad pro ochranu osobních údajů

Publikováno: Čtvrtek, 21.02. 2013 - 11:43:46 Od: xx22
 
Související odkazy
· Více o tématu Z deníku humpolecké policie
· Další články od autora xx22


Nejčtenější článek na téma Z deníku humpolecké policie:
Pátrání po osobách


Hodnocení článku
Průměrné hodnocení: 4.6
Účastníků: 5

Výborný

Zvolte počet hvězdiček:

Výborný
Velmi dobré
Dobré
Povedený
Špatné


Možnosti

 Vytisknout článek Vytisknout článek


"Pátrání po osobách" | Přihlásit/Registrovat | 80 komentářů | Vyhledávání v diskusi
Komentáře jsou moderovány, pravidla jsou uvedena v záhlaví formuláře pro odeslání. Upozornění na závadný obsah zasílejte na adresu redakce@humpolak.cz

Re: Pátrání po osobách (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Čtvrtek, 21.02. 2013 - 13:24:25
Proč jej vlastně hledají,takový slušný člověk,to si snad ani nezaslouží !


[ Odpovědět ]
Re: Pátrání po osobách (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Čtvrtek, 21.02. 2013 - 20:23:31
 
ha, ha, ha, ........


[ Odpovědět ]

Re: Pátrání po osobách (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Čtvrtek, 21.02. 2013 - 16:22:50
přehrada Orlík :-)


[ Odpovědět ]

Re: Pátrání po osobách (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Čtvrtek, 21.02. 2013 - 16:24:11
sukno Humpolec.....


[ Odpovědět ]

Re: Pátrání po osobách (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Čtvrtek, 21.02. 2013 - 16:37:12
Jestli se náhodou neskovává u své cérenky v Bohnicích.


[ Odpovědět ]
Re: Pátrání po osobách (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Čtvrtek, 21.02. 2013 - 20:02:34
 
Konečně na něj došlo.


[ Odpovědět ]
Re: Pátrání po osobách (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Čtvrtek, 21.02. 2013 - 20:03:46
 
Boží mlýny melou...


[ Odpovědět ]
Re: Pátrání po osobách (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Čtvrtek, 21.02. 2013 - 20:04:47
 
Na každou svini se najde řezník.


[ Odpovědět ]
Re: Pátrání po osobách (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Čtvrtek, 21.02. 2013 - 20:22:09
 
Bratr Libor říká, že je jeho bratr nevinný. Že prý je to spiknutí proti jeho poctivému bratru za to, že chtěl zachránit Sukno....


[ Odpovědět ]
Re: Pátrání po osobách (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Čtvrtek, 21.02. 2013 - 20:35:21
 
Tak proč ho nezachránil?


[ Odpovědět ]
Re: Pátrání po osobách (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Čtvrtek, 21.02. 2013 - 22:23:25
 
zachranil, vsechny prachy sou ulity a von vi dobre gde. Takze pro nej je Sukno rozhodne zachraneny. S tim cilem tam sel a toho cile dosah...
Tak je dobre, ze Humpolaci navstevuji Papas Garden, drogerii na Hornim Namesti a dalsi podniky, ktere patri Novemu Zalesi. V tom vsem je totiz pan chechtavy.


[ Odpovědět ]
Re: Pátrání po osobách (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Pátek, 22.02. 2013 - 16:10:26
 
Zajímavé - která stará drbna na náměstí Ti to řekla ?

J.K.


[ Odpovědět ]
Re: Pátrání po osobách (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Sobota, 23.02. 2013 - 14:03:45
 
Protože už když tam přišel, bylo před krachem.


[ Odpovědět ]
Re: Pátrání po osobách (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Úterý, 26.02. 2013 - 11:15:15
 
Tomu nevěřim leda, že by byl sjetej.


[ Odpovědět ]
Re: Pátrání po osobách (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Pátek, 22.02. 2013 - 16:54:39
 
A co Ti udělal ?


[ Odpovědět ]
Re: Pátrání po osobách (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Sobota, 23.02. 2013 - 10:07:21
 
Dle vašeho pravopisu soudím, že Vaše inteligence nedosahuje příliš vysokých příček, proto zřejmě uvěříte každému žvástu, co kde zaslechnete. Pana Racka znám osobně a věřím, že je nevinný. Tohle je spiknutí lidí, kteří akorát závidí. A opravdu za největší ubohost považuji tahat sem jeho rodinu, která už vůbec za nic nemůže.


[ Odpovědět ]
Re: Pátrání po osobách (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Sobota, 23.02. 2013 - 13:31:46
 
Souhlas...


[ Odpovědět ]

Re: Pátrání po osobách (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Pátek, 22.02. 2013 - 06:02:25
jak si vzpomínám, tak si paní tunelářová vždy dávala záležet na tom, že "ONI JSOU RACKOVI", jiná liga, téměř nedotknutelní, nesmrtelní

hoši od STB, co narychlo převlékli kabát, finančně si "podchytili" okolí a mohli si rochnit, "odklánět", počítat penízky žlutý ,zatímco
někteří neviděli výplatu několik měsíců.......

zapojíme tedy do byznysu rodinu, přepíšeme pozemky a budovy na manželku a jakoby se nic neděje....
ach, ano, pochopili jsme..... toto je ona nejvyšší liga.....

bohužel svým chováním a jednáním vrhá "podnikatel voloďa" v očích veřejnosti černý stín na všechny poctivé živnostníky.

takový člověk měl bručet už dávno, dávno.... kdyby.....


[ Odpovědět ]
Re: Pátrání po osobách (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Pátek, 22.02. 2013 - 06:12:06
 
No vždyť oba bratři za komančů závodili za Rudou hvězdu Praha a to byla vysoce politická organizace, kde všichni byli spolupracovníci STB automaticky, jinak by tam totiž nemohli působit.
Zajímavé je i to, že jejich otec byl jedním ze dvou řidičů tehdejšiho ČSAD, kteří měli služební pasy i do kapitalistické ciziny. To se tehdy umožňovalo jen opravdu zasloužilým....... A právě bylo velmi vhodné pokud nebyli členy strany a vypadali jako normální občané !


[ Odpovědět ]
Re: Pátrání po osobách (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Pátek, 22.02. 2013 - 16:05:49
 
Utři si máslo na vlastním čela ! Co jsi dělal Ty v minulém režimu ?
A pak nevím proč žvatláš něco o tom,co třeba bylo před 50.lety!
Jsi ubohý. J,K,


[ Odpovědět ]
Re: Pátrání po osobách (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Pátek, 22.02. 2013 - 06:13:37
 
No vždyť oba bratři za komančů závodili za Rudou hvězdu Praha a to byla vysoce politická organizace, kde všichni byli spolupracovníci STB automaticky, jinak by tam totiž nemohli působit.
Zajímavé je i to, že jejich otec byl jedním ze dvou řidičů tehdejšiho ČSAD, kteří měli služební pasy i do kapitalistické ciziny. To se tehdy umožňovalo jen opravdu zasloužilým....... A právě bylo velmi vhodné pokud nebyli členy strany a vypadali jako normální občané !


[ Odpovědět ]
Re: Pátrání po osobách (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Pátek, 22.02. 2013 - 08:42:49
 
Proč to sem dáváš blbe dvakrát ? On stojí za hovno, ale jeho rodiče sem tahat nemusíš !! Je to jen ukázka tvé ubohosti.


[ Odpovědět ]

Re: Pátrání po osobách (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Pátek, 22.02. 2013 - 07:52:05
Ptáček je v kleci :-D


[ Odpovědět ]
Re: Pátrání po osobách (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Pátek, 22.02. 2013 - 12:29:46
 
No mohu na tuto diskuzi říct jen jedno-ubohé a zase ubohé..!!
Nejsem žádný Rackův příznivec,ale tahat sem do toho rodinu potažmo i děti to už je příliš,nemyslíte vy ubožáci?? F.Š.


[ Odpovědět ]
Re: Pátrání po osobách (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Pátek, 22.02. 2013 - 13:56:58
 
souhlas


[ Odpovědět ]
Re: Pátrání po osobách (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Pátek, 22.02. 2013 - 21:32:18
 
Byl bych moc rád, kdyby se pan anononym podepsal, já bych mu vysvětlil co on neví, ale píše o tom Jeho hloupost je hvězdná a napadá osoby které se naopak do poslední chvíle snažili o záchranu Sukna.
Doporučuji pisateli,aby psal jen to sám zažil a čeho se zůčastnil,ne o tom, co si vymyslel nebo vydedukoval ve svém chorém mozku.

František Kryštůfek


[ Odpovědět ]
Re: Pátrání po osobách (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Pátek, 22.02. 2013 - 21:39:10
 
Ha, ha, ha, Voloďa že se snažil do poslední chvíle o záchranu Sukna ? To jste tedy dost mimo p. Kryštůfku !


[ Odpovědět ]
Re: Pátrání po osobách (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Sobota, 23.02. 2013 - 11:14:29
 
Když jste tak chytrý a vše dobře víte, neschovávejte se za anonyma, podepište se , můžeme se sejít a popovídat ?
F.Kryštůfek


[ Odpovědět ]
Re: Pátrání po osobách (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Neděle, 24.02. 2013 - 11:37:18
 
Nemyslel jsem tím pana Racka.
F.Kryštůfek


[ Odpovědět ]

Re: Pátrání po osobách (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Pátek, 22.02. 2013 - 16:56:23
Je pravdou,že Sukno vytuneloval a zničil tento zde hledaný pán,ale dveře mu k tomu otevřeli peněz chtivý restituenti,kteří si mysleli že přes něj lépe k penězům přijdou.Takže Lešovský,Jokl,Motejl,Kryštůfková to jsou ti praví viníci vzestupu tohoto člověka a pádu Sukna.Dostali od něj na frak a dnes možná po deseti letech dostihne spravedlnost i jeho.


[ Odpovědět ]
Re: Pátrání po osobách (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Pátek, 22.02. 2013 - 20:58:48
 
V době kdy se volil nový ředitel, pan Racek proti stávajícímu řediteli panu Beránkovi neměl šanci projít,tak nejvíce lobovali pan Motejl(mimochodem,byl to právě on kdo p.Racka do Sukna dotáhl),pak paní Lešovská a již zmíněná p.Kryštůfková.Nevím jak dalece k těmto spadal p.Jokl,ale starý pán pan Lešovský se bohužel nechal nachytat na velmi líbivá slova jak p.Racka tak hlavně p.Motejla.Ten lhal i vlastní rodině a neměl odvahu říci pravdu a jen kryl machinace p.Patáka a jeho šéfa.Tak si myslím,že by bylo správné,kdyby za tyto,,hnusárny,,které spáchal na lidech,kteří Sukno zakládali a pracovali tam celý život a spoustě dalších pracovníků,aby byl spravedlivě potrestán.Miruna


[ Odpovědět ]
Re: Pátrání po osobách (Hodnocení: 1)
Od: pierre - Pátek, 22.02. 2013 - 21:13:54
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu) http://vidlakov.cz
 
Veritas Dei Vincit


[ Odpovědět ]
Re: Pátrání po osobách (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Úterý, 26.02. 2013 - 10:30:54
 
Veritas Odium Parit.
J.Z.


[ Odpovědět ]
Re: Pátrání po osobách (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Neděle, 24.02. 2013 - 11:41:38
 
Opět hovadina ,neznalost událostí a napadání lidí,kteří se snažili zajistit chod Sukna. Ale o tom jako s anonymem nebudu hovořit.
F.Kryštůfek


[ Odpovědět ]
Re: Pátrání po osobách (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Úterý, 26.02. 2013 - 16:33:36
 
Pane Kryštůfku,hovadina je to co píšete Vy.Restituentům,tedy ne těm co dělali jenom křoví šlo v Sukně o jediné,co nejrychleji si přijít k co největším penězům.Že si na to bláhově najali pana Racka byla jejich blbost,dobře jim tak.Bohužel to odneslo Sukno jako takové a s ním stovky lidí.Pište zde pravdu a ne Vaše smyšlenky !


[ Odpovědět ]
Re: Pátrání po osobách (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Středa, 27.02. 2013 - 18:45:26
 
Ještě je třeba dodat že si ke smůle Sukna pěkně pomohli i někteří lidi z vedení kteří se přidali k restituentům a privatizovali s nimi. Nestálo je to ani korunu.Jejich vklad se dal z peněz podniku.Ale pak se nechali za pěknou částku vyplatit.O těch by se mělo taky mluvit přestože oni křičí že oni to mysleli dobře.Ale pro koho??


[ Odpovědět ]
Re: Pátrání po osobách (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Středa, 27.02. 2013 - 19:12:56
 
Třeba Zd. V. ?


[ Odpovědět ]
Re: Pátrání po osobách (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Čtvrtek, 28.02. 2013 - 20:15:36
 
Třeba. Třeba i ing.Marková,J. Zmek a další. Stačí se podívat do obchodního nebo živnostenského rejstříku Sukna. Z těchto lidí se bez koruny vkladu stali přez noc a bez koruny vlastního vkladu fabrikanti a za nějakou dobu se nechali velice slušně vyplatit. I toto je možné najít ¨ve výpisech Sukna


[ Odpovědět ]
Re: Pátrání po osobách (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Čtvrtek, 28.02. 2013 - 22:39:29
 
Tak tu velice slušnou výplatu z výpisů Sukna přesně specifikujte a hlavně co to má společného s proviněním páně Racka.Navíc téměř všichni ti co Vám evidentně leží v žaludku museli ze Sukna odejít ihned po nástupu pana Racka do funkce.


[ Odpovědět ]
Re: Pátrání po osobách (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Pátek, 01.03. 2013 - 17:01:13
 
S proviněním p.Racka nic. Ale mluví se tu i o tunelu Sukna.Tito lidi mají podle obchodního rejstříku vklat při privatizaci 6 384 000 a kde je vzali a kolik si nechali vyplatit při odchodu si najděte sám.Ať to nezní jako pomluva. a není pravda že skončili při příchodu Racka. P.Marková např. Sukno "zamykala" když to vše krachlo


[ Odpovědět ]
Re: Pátrání po osobách (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Pátek, 01.03. 2013 - 22:41:19
 
Když to nemá nic společného s panem Rackem,tak to logicky nemá nic společného ani s tunelováním Sukna.To nastalo až za tohoto pána a všichni zmínění až na pí Markovou už v té době v Sukně nebyli ! To Vy jste tady použil informaci z obchodního rejstříku k vyvolání závisti proti některým lidem.Tak proč bych se měl já pídit po tom kolik si nechali vyplatit při odchodu.Napište to celé,mě by ta Vaše informace velmi zajímala.A pokud to nevíte,tak příště takové příspěvky raději nepište.


[ Odpovědět ]

Re: Pátrání po osobách (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Pátek, 22.02. 2013 - 19:39:22
... ale ale.... že by mlýny??? :_)


[ Odpovědět ]
Re: Pátrání po osobách (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Pátek, 22.02. 2013 - 23:03:06
 
Dnes na Primě v Krimi zprávách byl docela přehledný popis celé kauzy, lze dohledat na www.iprima.cz/videoarchiv


[ Odpovědět ]
Re: Pátrání po osobách (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Sobota, 23.02. 2013 - 11:31:35
 
http://play.iprima.cz/all/319093/all
Od času 10:50.


[ Odpovědět ]
Re: Pátrání po osobách (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Sobota, 23.02. 2013 - 11:36:12
 
Zpronevěra 27,5 mil. Kč - to není zrovna málo. Záleží však, nakolik jsou televizí podávané informace pravdivé.


[ Odpovědět ]
Re: Pátrání po osobách (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Sobota, 23.02. 2013 - 11:42:34
 
Vzhledem k tomu, že byl shora jmenovaný odsouzen, a to pravomocně, když měl nastoupit k výkonu trestu, předpokládám, že sdělené informace budou pravdivé, zejména co se škody týče.


[ Odpovědět ]
Re: Pátrání po osobách (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Středa, 06.03. 2013 - 15:25:15
 
Když během reportáže citují internetové diskuse (vrchol naší demokracie), svědčí to o veliké důvěryhodnosti reportérů, potažmo stanice, která se rozhodne toto vysílat. Veřejné pranýřování kohokoliv je v naší společnosti oblíbeným sportem. Tedy nepotřebuji fakta, ale oběť! Hlavně že to nejsem já.

Nehodnotím tuto kauzu, ale situaci která nyní nastala a počkám na výsledek. Pana Racka znám a vím že to není špatný člověk. Přeji proto pevné nervy nejen jemu ale i jeho rodině


[ Odpovědět ]
Re: Pátrání po osobách (Hodnocení: 1)
Od: misa (sk4000@quick.cz) - Středa, 06.03. 2013 - 18:20:29
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Pana Racka neznám a nemohu hodnotit, jaký je člověk, nicméně s vámi naprosto souhlasím. To, že média (ať už Prima nebo Pelhřimovský deník) citují komentáře z této diskuze, to je hnus, ze kterého se mi dělá poněkud šoufl. Ničím a nikým nepodložené subjektivní názory anonymů pouštět na širokou veřejnost, tak tomu se skutečně říká vrchol novinářské etiky.


[ Odpovědět ]
Re: Pátrání po osobách (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Středa, 06.03. 2013 - 20:08:00
 
:-) takovy je zivot. Novinar, ktery to udela je obvykle liny ci neschopny si najit relevantni info, tak proste pouzije prvnich 5 odkazu, co mu najde google.
Mel jsem ted s par exemplari novinarske obce tu cest a je to porad stejny: rychle (konkurence nespi a sefredaktor zuri) a ne moc slozite (nasi ctenari a koneckoncu ani novinar premyslet nehodlaji). Pravda a souvislosti - to nikoho nezajima. Jen tema, slovni vycpavka ... otrit se a rychle dal .......

Nepovazujte TV zpravodajstvi ani iDnes, Novinky a spol. v tistene ci intove podobe za objektivni a komplexni zdroj informaci. S nasim budoucim prezidentem lze souhlasit v jedinem - je to zumpa. Nic vic.

P.S. Racka nehodnotim.


[ Odpovědět ]
Re: Pátrání po osobách (Hodnocení: 1)
Od: hatchet (lukaskrajicek@seznam.cz) - Středa, 06.03. 2013 - 20:48:32
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
:-) No zrovna nedávno jsem vyjímečně (nemám televizi) viděl zprávy na ČT24, a říkal jsem si, jak tahle profese od dob citací světových agentur degradovala - borci ve veřejnoprávní televizi efektně proklikají pár serverů typu aktuálně.cz (nic proti), přečtou tři novinové titulky z hlavních stran majoritních deníků a je hotovo. Zdroje se asi moc neřeší obecně...


[ Odpovědět ]

Re: Pátrání po osobách (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Pátek, 22.02. 2013 - 23:07:24
Drtivá většina z těch, co sem píší takové komentáře má jedno půlku od drben a druhou domyšlenou a sami o tom neví vůbec nic, ale vždycky je hezké najít obětního beránka a proč tedy vlastne nepošpinit rovnou celou rodinu, která za nic nemůže? Ubohé...


[ Odpovědět ]
Re: Pátrání po osobách (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Sobota, 23.02. 2013 - 08:44:17
 
Skutečně ho chytili to není možné?!!!


[ Odpovědět ]
Re: Pátrání po osobách (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Sobota, 23.02. 2013 - 10:46:45
 
Oni ho zase pustí - nemůžou věznit nevinného. Navíc je jen ve vazbě a ne ve vězení.


[ Odpovědět ]
Re: Pátrání po osobách (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Neděle, 24.02. 2013 - 10:54:16
 
Pane "Meruna" nebyl jste náhodou členem dozorčí rady za vlády ředitele pana Racka? Proč jste tedy něco neudělal tehdá ?


[ Odpovědět ]
Re: Pátrání po osobách (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Sobota, 23.02. 2013 - 12:19:53
 
Ty chytrolíne,když už nejsi schopen samostatně a logicky myslet,tak se podívej na včerejší krimi na Primě a pak se omluv těm,o kterých si myslíš že o p.Rackovi psali na základě informacích od drben.Jestli je v těchto příspěvcích něco ubohé,tak tvoje myšlenkové zvratky.Totéž platí i pro anonyma co zná p.Racka osobně a vše je jen komplot.A nebo je to snad určitá protislužba panu obviněnému za ,,prebendy,,?Miruna


[ Odpovědět ]
Re: Pátrání po osobách (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Sobota, 23.02. 2013 - 14:11:33
 
Podle tvých nepodložených keců soudím, že patříš k těm "vděčným", kteří pracovali v Suknu i dlouho potom, co bylo před bankrotem ještě před tím, než byl p. Racek ředitelem.


[ Odpovědět ]
Re: Pátrání po osobách (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Sobota, 23.02. 2013 - 14:18:45
 
Rodinu bych sem netahal,ale co chudák poslanec Grebeníček na kterého pokaždé ,když hubu otevře vytáhnou média jeho otce?? To je to samé jako když zde někdo zmińuje rodinu hledaného pána


[ Odpovědět ]
Re: Pátrání po osobách (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Sobota, 23.02. 2013 - 17:49:46
 
Tak extra a ještě jednou jenom pro tebe.Žádný jiný ředitel či generální ředitel nebo předseda představenstva Sukna nezpronevěřil,respektive se obohatil o 27mega.To dokázal pouze p.Racek.Sluší se dodat,že na to nebyl sám.Nejvíce mu pomáhal p.Paták.Hrobař který už měl za sebou několik podniků které dostal do krachu.Miruna


[ Odpovědět ]

Re: Pátrání po osobách (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Sobota, 23.02. 2013 - 18:21:45
Pane jo,má pěknou popularitu ten pan Racek.Pravdou je že si za ní může sám,takové nepěkné věci provádět to se skutečně nehodí.Diskuzí mnoho,fakta jsou však jasná.Oni to ti vyšetřovatelé jen tak pěkně shrnuli.Teď jen jestli to panu Rackovi dojde a omluví se za ty všechny nepřístojnosti co v Sukně napáchal.Ale znovu musím připomenout,že hlavním viníkem pádu Sukna jsou restituenti,kteří tam pana Racka přivedli a ponechali mu absolutní rozhodovací pravomoci a vůbec jej nekontrolovali.Chtivý peněz a on je bulíkoval jako malé děti.Tak skončil textil v Humpolci.Otcové těch neskutečně hloupých lidí se musí v hrobě otáčet.


[ Odpovědět ]
Re: Pátrání po osobách (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Sobota, 23.02. 2013 - 20:47:38
 
Naprostý souhlas.100%pravda.Miruna


[ Odpovědět ]

Re: Pátrání po osobách (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Sobota, 23.02. 2013 - 19:10:48
je to vše smutné. Česká republika má nejvice tiskovin a nálkady bulváního tisku na počet obyvatel ve světě, Svědčí to o pseudozájmu občanů o věci veřejné. Je to jednodušší než se aktivně podílet na tom, aby se různé špatné věci a nechutné události, nemohly stát, nebo se stavaly v omezené míře. Kdyby platilo v našem myšlení Masarykovo " nebát se a nekrást", byl by počet těchto případů určitě menší. Každý totiž může ovlivnit věci pozitivně, ač si to ani neuvědomuje. Vylévání si vzteku i pravdivé rozhořčení, to už je trochu pozdě.
Nikdo nís nezachrání, ani Klaus, ani Zeman, ani pravicová, ani levicová, jen my sami, ale to je velmi těžké, ale ne nemožné, Jen je to běh na hodně dlouhou dobu..


[ Odpovědět ]
Re: Pátrání po osobách (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Sobota, 23.02. 2013 - 20:39:41
 
Aha, takže možná z těch ukradenejch mega se ted modernizuje
autosalon Škoda v Humpolci...


[ Odpovědět ]
Re: Pátrání po osobách (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Sobota, 23.02. 2013 - 21:24:23
 
Takovej kec...


[ Odpovědět ]
Re: Pátrání po osobách (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Sobota, 23.02. 2013 - 21:53:23
 
No nevíš..


[ Odpovědět ]
Re: Pátrání po osobách (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Neděle, 24.02. 2013 - 09:11:47
 
je zvláštní, že ti, kdo kydají špínu, zůstávají v bezpečné anonymitě a ti kdo opravdu vědí a znají se bez problémů podepíší, o čem to asi svědčí???


[ Odpovědět ]
Re: Pátrání po osobách (Hodnocení: 1)
Od: Breta (Petr@humpolec.cz) - Neděle, 24.02. 2013 - 10:29:46
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Jasně, měl bych nápad. Každý týden tady dejte fotku nějakého člověka z Humpolce a anonymové ho tady zdrbnou :-))


[ Odpovědět ]
Re: Pátrání po osobách (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Neděle, 24.02. 2013 - 14:30:04
 
Tak někoho navrhni


[ Odpovědět ]
Re: Pátrání po osobách (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Neděle, 24.02. 2013 - 16:44:18
 
Tak konečně se dočkali všichni lidé které připravil o práci a peníze. Je to gauner a v Humpolci je jich více. Přeji mu jen to nejlepší a ať si vše řádně užije. Stejně si peníze do hrobu nevezme.

pa


[ Odpovědět ]
Re: Pátrání po osobách (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Neděle, 24.02. 2013 - 17:55:08
 
Snad to tak není i s plicní léčebnou, že by jí pan ředitel dovedl do záhuby.


[ Odpovědět ]
Re: Pátrání po osobách (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Úterý, 26.02. 2013 - 10:06:11
 
Jen pro zamyšlenou. Proč člověk, který úředně nemá ani korunu v podstatě bezdomovec má všechny firmy vedené jako akciové společnosti(akcie na doručitele)? lidi nejsou úplný idioti. A kdyby Ládík nebyl takovej hlad tak by se z toho možná i vysekal. Ale to by ze zebe nesměl dělat nadčlověka.Smutný je to, že prachy mu byly milejší než vlastní děti. Těch mi je opravdu, líto protože jim opravdu svojí hamižností zmařil život.


[ Odpovědět ]
Re: Pátrání po osobách (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Čtvrtek, 28.02. 2013 - 08:59:22
 
To jste přestřelil(a), jestli je pan Racek opravdu vinný, či ne nevím. Ale hodnotit jeho vztah k rodině a především k dětem je ubohé. Nic o tom nevíte, tak si nechte své moudré soudy. Soudit kdo, komu, jak a proč zničil život Vám nepřísluší. Možná by stálo za to zamést si u vlastního prahu.


[ Odpovědět ]
Re: Pátrání po osobách (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Čtvrtek, 28.02. 2013 - 19:36:14
 
Ale Libore uklidni se.....


[ Odpovědět ]

Pelhřimovský Deník - Podvodník Racek už je za mřížemi (Hodnocení: 1)
Od: pierre - Středa, 27.02. 2013 - 11:38:18
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu) http://vidlakov.cz
http://pelhrimovsky.denik.cz/zlociny-a-soudy/podvodnik-racek-uz-je-za-mrizemi-pe13.html


[ Odpovědět ]
Re: Pelhřimovský Deník - Podvodník Racek už je za mřížemi (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Středa, 27.02. 2013 - 12:44:46
 
Výkon trestu 4,5 roku?


[ Odpovědět ]
Re: Pelhřimovský Deník - Podvodník Racek už je za mřížemi (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Středa, 27.02. 2013 - 14:21:33
 
Málo nebo moc !


[ Odpovědět ]
Re: Pelhřimovský Deník - Podvodník Racek už je za mřížemi (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Sobota, 02.03. 2013 - 12:29:05
 
...zatraceně málo!!!


[ Odpovědět ]
Re: Pelhřimovský Deník - Podvodník Racek už je za mřížemi (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Neděle, 03.03. 2013 - 08:44:05
 
Nechte ho už bejt, hlavně že je za katrem...


[ Odpovědět ]
Re: Pelhřimovský Deník - Podvodník Racek už je za mřížemi (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Neděle, 03.03. 2013 - 13:47:09
 
Souhlas!!!


[ Odpovědět ]

Re: Pátrání po osobách (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Čtvrtek, 14.03. 2013 - 12:21:02
Pan Vladimír Racek figuroval v cca patnácti firmách jako společník,prokurista,jednatel či předseda představenstva.Z toho nejméně polovina byly textilní firmy,např.SPINOPA textil s.r.o. SUKNO s.r.o.,LETTUS s.r.o.,SUKNO textil a.s., SB textil s.r.o., Lesní textilní a.s., Nové Zálesí a.s.
Řídit tolik firem nemohl běžný manažer stihnout,asi máme ve městě génia a zatím si toho svět nevšiml.


[ Odpovědět ]
Re: Pátrání po osobách (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Sobota, 20.04. 2013 - 22:48:54
 
pravda


[ Odpovědět ]
Všechny obchodní známky, názvy a články patří jejich právoplatným vlastníkům, komentáře patří jejich odesílatelům. Komentáře jsou moderovány, pravidla jsou uvedena v záhlaví formuláře pro odeslání. Upozornění na závadný obsah zasílejte na adresu redakce@humpolak.cz.

(c) 1999 - 2008 Občanské sdružení Humpolák


Powered by Copyright © UNITED-NUKE - upravil a implementoval AXL Systems
Všechna práva vyhrazena.

Čas potřebný ke zpracování stránky: 0.272 sekund

Tvoje Účetní     Petra Plast     Knihkupectví Jana Zábrany      Maryška Elektrocentrum