Založit účet
 
Menu
· Domů
· Ankety
· Archív článků
· Časté otázky
· Doporučte nás
· Galerie Sukna
· Hledat
· Humpolec Info
· Humpolec na UTube
· Kalendář
· Mapa Humpolce
· Odkazy
· Osobní zprávy
· Seznam členů
· Soubory
· Soutěže!!!
· Témata
· Top 10
· Váš účet

Přihlášení
Přezdívka

Heslo

Ještě nemáte svůj účet? Můžete si jej vytvořit zde. Jako registrovaný uživatel získáte řadu výhod. Budete moct upravit vzhled tohoto webu, nastavit zobrazení komentářů, posílat komentáře, posílat zprávy ostatním uživatelům a řadu dalších.

Kalendář akcí
listopad 2017
  1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30  

Divadlo
Kino
Koncerty
Městský úřad
Ostatní
Přednášky
Setkání
Slavnosti
Sport
Výstavy

O redakci
Server Humpolák je vydáván občanským sdružením Humpolák.

Kontaktovat redakci můžete přes e-mail na adrese redakce@humpolak.cz.

Adresa redakce:
sdružení Humpolák
Lnářská 113
396 01 Humpolec

Bankovní spojení:
eBanka
č.ú.: 1393129001/2400

Český rozhlas Region

Výstavba nového a přestavba starého autobusového nádraží 
O HumpolciMěsto Humpolec v souladu s principy Místní agendy 21 zve všechny občany na veřejnou prezentaci projektu dne 4. 2. 2015, od 16.00 v Klubu Městského kina, Havlíčkovo náměstí

Město Humpolec
v souladu s principy Místní agendy 21 
zve všechny občany na veřejnou prezentaci projektu 

Výstavba nového a přestavba starého autobusového nádraží

Termín: 4. 2. 2015, 16.00 hodin 
Místo: Klub Městského kina, Havlíčkovo náměstí 91 
Záměr představí: RC Reinvest ve spolupráci s Fuertes Development a ICOM transport a.s.
 
Publikováno: Čtvrtek, 22.01. 2015 - 08:00:56 Od: xx22
 
Související odkazy
· Více o tématu O Humpolci
· Další články od autora xx22


Nejčtenější článek na téma O Humpolci:
Policejní cvičení


Hodnocení článku
Průměrné hodnocení: 0
Účastníků: 0

Zvolte počet hvězdiček:

Výborný
Velmi dobré
Dobré
Povedený
Špatné


Možnosti

 Vytisknout článek Vytisknout článek


"Výstavba nového a přestavba starého autobusového nádraží" | Přihlásit/Registrovat | 134 komentářů | Vyhledávání v diskusi
Komentáře jsou moderovány, pravidla jsou uvedena v záhlaví formuláře pro odeslání. Upozornění na závadný obsah zasílejte na adresu redakce@humpolak.cz

Re: Výstavba nového a přestavba starého autobusového nádraží (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Čtvrtek, 22.01. 2015 - 08:45:04
Prezentace udělaná pěkně pro stádo ovcí. 3 varianty? Směšné...


[ Odpovědět ]
Re: Výstavba nového a přestavba starého autobusového nádraží (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Čtvrtek, 22.01. 2015 - 09:14:55
 
Od soukromé osoby, která prosí o městský pozemek, je to stavěno asi takto: "vyberte si ze tří variant, z toho dvě jsou zcela špatné". Copak Humpolec potřebuje obchodní centrum. Výhoda několika stovek parkovacích míst v ulici Okružní je zcela absurdní.


[ Odpovědět ]
Re: Výstavba nového a přestavba starého autobusového nádraží (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Čtvrtek, 22.01. 2015 - 12:02:56
 
Proč by Humpolec nové obchodní centrum nepotřeboval ? Zase demagogie. Věřím , že jako např. v Pelhřimově či Jindřichově Hradci jej potřebují a chtějí i občané Humpolce. Zkuste udělat anketu či něco podobného referendu a uvidíte. A k autobusovému nádraží. Zkuste zrušit zastávky u pošty a na staré autobusáku, to se Vám lidé poděkují. Město by mělo mít koncepci místní autobusové dopravy a přestavbu stání na starém autobusáku. Řešením je vycházet lidem vstříct a ne je omezovat. Snad to radnice bude takto do budoucna dělat.


[ Odpovědět ]
Re: Výstavba nového a přestavba starého autobusového nádraží (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Čtvrtek, 22.01. 2015 - 19:58:23
 
Můžete mi prosím odpovědět na otázku kolik velkých nákupních center je pro město velikosti Humpolce dost?


[ Odpovědět ]
Re: Výstavba nového a přestavba starého autobusového nádraží (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Čtvrtek, 22.01. 2015 - 23:59:35
 
To není jednoduchá otázka, protože odpověď ukáže až trh. Jinak se pohybujeme stále jen v teoretických rovinách. Ani Vy ani já nemůžeme vědět, že stávající počet supermarketů je právě ten optimální...


[ Odpovědět ]
Re: Výstavba nového a přestavba starého autobusového nádraží (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Pátek, 23.01. 2015 - 17:30:03
 
Dobře, kolik je podle vás dost? Podle mne čtyři stačí.


[ Odpovědět ]
Re: Výstavba nového a přestavba starého autobusového nádraží (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Pátek, 23.01. 2015 - 20:00:10
 
Podle mého soudu by Humpolec "unesl" právě i ten pátý (upozorňuji přitom, že nemluvím zrovna o Kauflandu, ale obecně...).


[ Odpovědět ]
Re: Výstavba nového a přestavba starého autobusového nádraží (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Neděle, 25.01. 2015 - 09:36:06
 
I ty jeden inteligentní počtáři, kterýkoliv minulý i budoucí hypermarket odčerpává peníze z kapes obyvatel města, které s ohledem na vysokou sociální inteligenci spojenou s letákovou i internet - letákovou každotýdenní akční masáží i do mobilů utratí většinu peněz nejen za potraviny.
Všechny - všecny markety v Humpolci jsou zahraniční firmy, které táhnou zisk ven za hranice. Z nákupů tu zbývá státu pouze DPH, ze kterého město dostane jen malou část.
Ze zaměstnanosti 100 lidí v Kauflandu, kterými se casní Kučera bude nakonec polovina, a z té poloviny budou 3/4 agenturní pracovníci a 1/4 čeští brigádníci pro nárazové akce. Starosta nemá prověřené a podložené vůbec nic, jen papouškuje to, co mu nabulíkoval developer.
Výsledkem postavení Kauflandu bude lítý boj mezi markety, likvidace zbylých malých firem ve městě, takže i propuštění lidí, které tyto mrňky zaměstnávají.
Do dvou let se přenese další kus obchodování na internet - očekává se i přesun nákupů potravin na internet, markety začnou krachovat, propustí i agenturní zaměstnance a zbydou po nich prázdné haly, které nám vedení města předělá na tenis, sálový fotbálek, bazén, pink ponk, protože to už bude komunismus a my se jen budeme bavit (teda pokud se nám starosta nespřátelí v dalších volbách s číňany nebo arabáky).


[ Odpovědět ]
Re: Výstavba nového a přestavba starého autobusového nádraží (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Neděle, 25.01. 2015 - 02:17:35
 
Trh vše vyřeší? Priblblá neoliberalisicka mantra, která vlastně řeši velké hovno


[ Odpovědět ]
Re: Výstavba nového a přestavba starého autobusového nádraží (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Úterý, 27.01. 2015 - 15:02:19
 
Velkou obavu mám z toho, jakým způsobem by bylo vedeno jednání ohledně přípravy koridoru tratě vysokorychlostní železnice. To by Ti, kteří by byli proti, byli automaticky označeni za demagogické voliče ANO a zpátečníky?


[ Odpovědět ]
Re: Výstavba nového a přestavba starého autobusového nádraží (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Úterý, 27.01. 2015 - 16:03:53
 
Určitě sem dáte odkaz, kde ostatní strany byly pro koridor.


[ Odpovědět ]

Re: Výstavba nového a přestavba starého autobusového nádraží (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Čtvrtek, 22.01. 2015 - 09:10:24
Co na to zastupitelé ? Ti totiž rozhodnou !


[ Odpovědět ]
Re: Výstavba nového a přestavba starého autobusového nádraží (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Čtvrtek, 22.01. 2015 - 09:16:09
 
Jak rozhodnou? Nebuďte naivní, to už je dávno rozhodnuté. A jak vidíte nejenom, jak to bude provedeno, ale i to, kdo to provede. Tady někdo někomu ZASE těžce nasypal..samozřejmě, jen spekulace, důkazy nemáme..že


[ Odpovědět ]
Re: Výstavba nového a přestavba starého autobusového nádraží (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Čtvrtek, 22.01. 2015 - 09:49:59
 
Že je autobusák silně předimenzovaný vidí jasně i rozumově poddimenzovaný.


[ Odpovědět ]
Re: Výstavba nového a přestavba starého autobusového nádraží (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Čtvrtek, 22.01. 2015 - 11:17:44
 
Byla v minulosti vypsána nějaká veřejná soutěž - kde by mohli třeba i místní architekti a projektanti uplatnit návrhy na využití tohoto prostoru??


[ Odpovědět ]
Re: Výstavba nového a přestavba starého autobusového nádraží (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Čtvrtek, 22.01. 2015 - 11:27:43
 
A co podoba nového nádraží? Jestli jsem to dobře pochopil, tak tam budou stát pro nástup autobusy vedle sebe a budou ze stání couvat ven? Tohle se přece ale zrušilo na části stávajícího nádraží, protože hrozila, že couvající autobus někoho přejede!!! Neznám potřebné normy, ale už to vadit nebude? Nové obchodní centrum! Opravdu potřebuje Humpolec pátý supermarket a nákupní centrum? Unesou to ještě menší obchody podnikatelů z Humpolce kteří zde žijí a část ze svého zisku vracejí do podpory života ve městě? Variantu parkoviště pro kamiony bych považoval za vydírání majitele pozemku. Pěkný den přeje Pavel Koubek


[ Odpovědět ]
Re: Výstavba nového a přestavba starého autobusového nádraží (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Čtvrtek, 22.01. 2015 - 12:52:02
 
Vystizny prispevek.


[ Odpovědět ]
Re: Výstavba nového a přestavba starého autobusového nádraží (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Pátek, 23.01. 2015 - 11:21:16
 
Od zastupitele mam zpravu, že paní Štěrbová stáhla krovky, nabízí se otázka co za tím stoji, nebo kdo zatím je....


[ Odpovědět ]
Re: Výstavba nového a přestavba starého autobusového nádraží (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Pondělí, 26.01. 2015 - 11:10:12
 
Těžko bude ANO plnit své sliby, když je v opozici s pěti zastupiteli. Proti koalici, která má 14 členů nemá v hlasování žádnou šanci, ani když jí podpoří komunisti. Bylo by dobré zjistit si, kdo prosadit neveřejné zasedání zastupitelstva 14.1. a jak hlasovali jednotliví zastupitelé. Těžko můžete ANO něco vyčítat. Spíš se zaměřte na ČSSD a Janečka! To budou celé funkční období hlasovat společně se starostou nebo alespoň někdy zapojí vlastní rozum a zodpovědnost a budou hlasovat tak, ajk by si asi přáli jejich voliči???


[ Odpovědět ]
Re: Výstavba nového a přestavba starého autobusového nádraží (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Čtvrtek, 22.01. 2015 - 12:12:20
 
Kde jsou předvolební sliby ANO ? 3:2 pro prodej parkoviště ICOMU.


[ Odpovědět ]
Re: Výstavba nového a přestavba starého autobusového nádraží (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Čtvrtek, 22.01. 2015 - 12:20:28
 
ANO ale v Radě města nikoho nemá.


[ Odpovědět ]
Re: Výstavba nového a přestavba starého autobusového nádraží (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Čtvrtek, 22.01. 2015 - 12:27:06
 
co neveřejné hlasování zastupitelů 14. 1. 2015 ?


[ Odpovědět ]
Re: Výstavba nového a přestavba starého autobusového nádraží (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Čtvrtek, 22.01. 2015 - 23:57:01
 
Jj, je opravdu zvláštní, že bylo neveřejné!


[ Odpovědět ]
Re: Výstavba nového a přestavba starého autobusového nádraží (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Pátek, 23.01. 2015 - 09:00:22
 
Za to může starosta ! Ten si zvykl vést monolog, urážet zastupitele jiných politických stran a s nikým s odlišným názorem nediskutovat! ANO těžko něco změní, když je proti vládnoucí OPOgarnituře v menšině.


[ Odpovědět ]
Re: Výstavba nového a přestavba starého autobusového nádraží (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Pátek, 23.01. 2015 - 10:59:24
 
Chudáčku, je mi tě líto.


[ Odpovědět ]
Re: Výstavba nového a přestavba starého autobusového nádraží (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Pátek, 23.01. 2015 - 11:53:16
 
To vypadá jako by starosta trávil pracovní čas na humpoláku - že by ho zajímali názory prosťáčků a chudáčků? Nebo se za něj bije nějaký nohsled? Kratochvíl? Maryška? nebo jednooký Žižka? Mě tě líto není!


[ Odpovědět ]

Re: Výstavba nového a přestavba starého autobusového nádraží (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Čtvrtek, 22.01. 2015 - 12:44:26
Stale a porad dokola. Stavajici nadrazi patri soukrome firme. Jeho velikost je nasobne vetsi, nez je aktualni vytizenost. V dnesni dobe vetsina lidi navic cestuje vlastnimi auty a nebo vyuziva mestske zastavky. Par (jeden) fanatiku zajmove skupiny skryte za projekt ANO se tady stale snazi rozpoutat hysterickou kampan proti radnici a vyuziva kazde prilezitosti. Pritom se zatim nezminili o tom, koho vlastne zastupuji. Sami nadrazi evidentne nepouzivaji a pruzkum vyuziti verejnosti jsem take nikde nevidel.


[ Odpovědět ]
Re: Výstavba nového a přestavba starého autobusového nádraží (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Čtvrtek, 22.01. 2015 - 14:01:35
 
Chtěl bych se zeptat tohoto chytráka zda někdy ráno jede okolo prostor zastávky u mlíčňáku. Autobusy ICOMU stojí až v křižovatce, přechod pro chodce je vůbec nezajímá. Co na to policie, která by v ranní dopravní špičce měla hlídat okolo přechodů, po kterých chodí staří lidé na polikliniku a mládež do školy?


[ Odpovědět ]
Re: Výstavba nového a přestavba starého autobusového nádraží (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Čtvrtek, 22.01. 2015 - 14:30:25
 
Na zastávku U mléčných lahůdek se momentálně zpracovává projekt a příští rok by rekonstrukce měla být realizována.


[ Odpovědět ]
Re: Výstavba nového a přestavba starého autobusového nádraží (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Čtvrtek, 22.01. 2015 - 15:36:47
 
Takže místo aby fungovalo (a třeba i za účasti města) autobusové nádraží, tak zrušíme část parčíku u dětské polikliniky, ještě zvýšíme neprostupnost přilehlých ulic s tím, že bezpečnost této lokality to z dopravně technického hlediska nijak nevyřeší.


[ Odpovědět ]
Re: Výstavba nového a přestavba starého autobusového nádraží (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Pátek, 23.01. 2015 - 09:09:48
 
Kdyby bylo umožněno i jiným provozovatelům autobusových linek (než ICOMU) zastavovat na autobusovém nádraží - tak by byl autobusák vytíženější, centrum města méně zatížené autobusovou dopravou a všem by se lépe dýchalo! Takhle si na sebe pleteme bič v podobě naprosto zbytečných přestaveb. Proč lidé nedokáží hospodařit s tím co mají!!


[ Odpovědět ]
Re: Výstavba nového a přestavba starého autobusového nádraží (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Čtvrtek, 22.01. 2015 - 20:17:06
 
ano vy strazce verejneho poradku,dokonce obcas zde i nastupuji na bus. Autobusak nepouzivam, stejne jako vetsina ostatnich cestujicich. A jak casto vyuzivate an vy?


[ Odpovědět ]
Re: Výstavba nového a přestavba starého autobusového nádraží (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Pátek, 23.01. 2015 - 11:06:04
 
Pokud jedu autobusem, tak používám zásadně "autobusák" - nebo Vám by přišlo logické odjíždět směr Pelhřimov, Sedlice, Jiřice, Želiv třeba ze Stromovky. Autobusák využívá stále dost lidí a ještě více by ho využívali provozovatelé dálkových linek (směr Znojmo, Praha.....) kdyby jim to bylo umožněno!! CO to má za logiku cpát autobusy do centra - nikde jinde jsem se s tím nesetkala. I v H.Brodě přesunuli terminál dál od centra směrem k vlakovému nádraží! Je jasné, že bez MHD je nádraží (jak autobusové tak vlakové) pro starší nebo nemohoucí lidi poměrně daleko.
Také dost lidí také používá kombinaci auto - bus nebo vlak. Musí se z blízké dědiny přemístit do města osobním automobilem, protože v kýžený čas žádný spoj nejede, zde přesednou do autobusu či vlaku směřující do nějakého většího města za prací, ne každý má dost peněz na to dojet na pracoviště autem (třebas denní cesta do Prahy by vyšla dost draho). Auto potřebují odstavit na parkovišti, které musí být blízko nádraží! Myslí někdo na takovéto lidi? A je jich dost!!


[ Odpovědět ]
Dnešní situace před naší firmou vypadá takto (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Sobota, 24.01. 2015 - 13:48:58
 
Naše společnost sídlí přímo na starém autobusáku. S přetížením tohoto uzlu máme denně provozní problémy. Někteří obyvatelé z venkova pracující denodenně v Praze odstaví v 6 hodin ráno svoje auto před naší firmou, nasednou na pražský autobus a odjíždějí po svém návratu z Prahy v 18 hodin večer. Stížnosti podané na radnici starosta ani šéf dopravy neřeší, doporučí - abychom si platili rezervační místa na parkování našich zákazníků (7000 Kč/1místo/1rok). Proč mám platit další poplatky kvůli nedůsledné práci úředníků města, které není schopné vybudovat infrastrukturu - parkovací dům třeba u Lidlu, když řádně odvádím daně, platím daň z nemovitostí, platím městu za reklamy, uklízím chodníky kolem našich objektů?
Auta která neoprávněně blokují ulici Poděbradova, (zákaz zastavení v obou směrech daný vyhláškou - vozovka užší než 5 m) nám blokují vjezd zásobovacích aut do dvora k rampě. Pana starostu, a další úředníky jsem o vyřešení situace žádal minimálně 4x, vždy jsem byl odkázán na Policii ČR, na přeznačkování (nelze kvůli němu nakreslit žluté čáry) a odpověď starosty byla, že by to pak museli řešit všude. Situace na starém autobusáku je neudržitelná - kvůli zvůli vedení města, absenci plánů na rozvoj dopravní struktury, a netransparentním preferování společnosti Icom.
Petr Machek


[ Odpovědět ]
Re: Dnešní situace před naší firmou vypadá takto (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Neděle, 25.01. 2015 - 09:32:43
 
Žluté čáry jsou k ničemu viz. Na kasárnách. Pokud postavíte auto v zákazu tak, že ho lze objet, je pro policii neviditelné :-)


[ Odpovědět ]
Milý pane... (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Neděle, 25.01. 2015 - 11:25:21
 
co říci na Vaší reakci... Vy tím popíráte a současně se přihlašujete a zastáváte praxi nedodržovaní zákonů, nařízení a norem (... stejně jako starosta Kučera), kterými se řídí každá slušná, západoevropská společnost. No a protože jako Vy a starosta se chová kde kdo z Humpoláků, obyvatel Vysočiny, protože nemáme Městskou policii (starosta by s ní měl starosti), protože Policie ČR nestíhá s málo lidmi, tak se místo na západ se posouváme na východ.
Petr Machek


[ Odpovědět ]
Re: Milý pane... (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Neděle, 25.01. 2015 - 13:05:21
 
Mohu to komentovat úplně stejně.
- K porušování předpisů jsem se nehlásil, jen jsem konstatoval dlouhodobý stav
- Pana Kučeru neznám
- Městkou policii tu rozhodně nechci
- Na východ se nesunu
- "Policie nestíhá ", to se mi nezdá

Petr Vaněk


[ Odpovědět ]
Re: Milý pane... (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Pondělí, 26.01. 2015 - 12:19:30
 
Jaký jiný příspěvek od sponzora místního podnikatelského sdružení ANO je možné očekávat. Smiřte se konečně s tím, že jste dali peníze do projektu, který bude alespoň toto volební období ztrátový. Mezitím si zjistěte, kdo je zodpovědný za dodržování dopravních předpisů a následně i tel. číslo. Poté můžete Policii ČR (abych vás tolik netrápil ) nahlásit neoprávněné parkování a pokuď nebudou reagovat tak si na ně i stěžovat u jejich nadřízeného orgánu. Pro vaši informaci, není to ani humpolecká radnice ani starosta.


[ Odpovědět ]
Re: Milý pane... (Hodnocení: 1)
Od: frantisek (frantisek@humpolak.cz) - Úterý, 27.01. 2015 - 07:13:17
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu) http://www.osbid.cz
 
Nemyslim si, ze pan Machek ted haji nejake pozice ANO.
Pan Machek ted kope za svou firmu. To je v poradku a spravne.

Jen se pousmivam nad tim, jak se ruzne veci jevi ruzne z ruzne perspektivy. Ted je mesto nepritel, nebot chce neco, co pana Machka nenadchlo - vic parkujicich aut v okoli krizovatky Halkova a Podebradova - jasne, ma tam firmu a potrebuje plac pro zakazniky.

Ted poodstoupime a podivame se na vec z jineho uhlu. Meso driv bylo kamarad.

Napriklad, kdyz se umistovaly velkoplosne reklamy na mestske objekty, na lukrativni mista ktera jsou na ocich - vsem prijizdejicim a prichazejicim v oblasti (mestske objekty poliklinika a hasicarna).
Povite nam pane Machku, zda za ty plochy platite trzni, nebo symbolicky pronajem? (skutecne to nevim, ale asi neni problem to dotazem na MU zjistit).

A at to neni monotematicke, tak zpatky k parkovani: pred provozovnou pana Machka byval zakaz zastaveni, stejne jako je na protilehle strane a nad hasicarnou - duvodem je prave ta hasicarna a volny prujezd hasicskych aut a zachranky. Znacky "zakaz zastaveni" nedavno zmizely, povite nam pane Machku na ci popud? Vstricny krok mesta a hasicu Vam prisel vhod a ted se zahustenim dopravy veci vrati tam kde byly.


[ Odpovědět ]
Re: Milý pane Františku (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Úterý, 27.01. 2015 - 12:00:33
 
...rozesmál jste mně svým příspěvkem, omlouvám se ale jsem v časovém pressu, a tak Vám teď neodpovím.
Jen připomínám, že jste se mi stále nepředstavil - to abych si mohl dát věci do souvislostí :o)))
Hezký den Vám přeje Petr Machek


[ Odpovědět ]
Re: Milý pane... (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Úterý, 27.01. 2015 - 12:27:36
 
Kdyby mohli i jiní provozovatelé autobusových linek než ICOM využívat plochu velikého autobusového nádraží jistě by ubylo i aut spoluobčanů, kteří cestují za prací do Prahy a celodenně blokují stání v blízkosti "mlíčňáku". Bohužel Město při prodeji autobusového nádraží takovéto podmínky nevyjednalo - to by bývalo řešilo vše (nevyužitý autobusák, zacpané centrum odstavenými vozidly a projíždějícími dálkovými autobusy).
Rozhodně nechápu, proč město chvátá s prodejem parkoviště u autobusáku firmě RC Reinvest. Proč nejprve nepočká, jak dopadne jednání Reinvestu s ICOMEM! Reinvest je firma obecně NE příliš známá, zato ICOM má špatnou pověst. Z toho mi nevychází nic dobrého! Mám obavu, aby město parkoviště neprodalo a celý "projekt" nového autobusáku pak nevyšuměl doztracena. Bylo by to typické pro dnešní dobu, kdy zdravý rozum musí ustoupit momentálním ekonomickým tlakům.


[ Odpovědět ]
Re: Milý pane... (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Středa, 28.01. 2015 - 13:21:16
 
Spise se zkuste zamyslet nad tim, proc se tri humpolecti podnikatele pustili do projektu s nastrcenym bilym konem, kteremu zasponzorovali volebni kampan. Na pohadky typu starost obcana o blaho mesta asi neveri ani nejvetsi optimiste. Podle hysterickych reakci nekoho z jejich klubu po prohre to vypada, ze jenom o AN rozhodne neslo. Jedine, co se da odhadovat, vzhledem k prohlaseni jejich konika je zajem o evropske dotace. Pravdu nam ale tihle tri kralove asi nereknou.


[ Odpovědět ]
Milý pane, stále neznámý Františku (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Středa, 28.01. 2015 - 06:44:33
 
Je úsměvné (i když nejste aktuálně humpolák ani náš zaměstnanec), že Vám leží na srdci provozní a marketingové záležitosti naší společnosti :o).
Ale položil jste do fóra několik otázek a tak na ně odpovím.
Jedno z prvních jednání, které jsem na konci roku 1999 (před zakoupením objektu pro naší společnost) s panem starostou Kotenem vedl se týkalo povolení plynové přípojky objektu a posunutí dopravní značky zákaz zastavení na hranici s hasičskou zbrojnicí. Na doporučení pana starosty jsem následně písemně požádal zastupitelstvo města i hasiče (zákaz parkování) o projednání a jejich stanovisko. V obou případech došlo k projednání s kladným rozhodnutím. Technické služby pak na jaře roku 2000 posunuli dopravní značku zákaz parkování na hranici s hasičskou zbrojnicí (snad bychom to dohledali i na dokumentačních fotografiích).
Co se týká naší reklamní prezentace na městském majetku - hasičárně a poliklinice, požádal jsem písemně zastupitelstvo města o povolení k umísténí reklamy. Žádosti, které byly podány v různých časových obdobích projednalo zastupitelstvo města a vyrozumělo nás písemně o tom, že je schválilo. Pro výši reklamních poplatků, které nám město účtuje jednou ročně je úředníky stanoven v místě platný tarif, jehož výši neznám.
Tolik na vysvětlení k záležitostem, které Vám nedaly spát :o)
Pěkný den přeje Petr Machek


[ Odpovědět ]
Re: Milý pane, stále neznámý Františku (Hodnocení: 1)
Od: frantisek (frantisek@humpolak.cz) - Středa, 28.01. 2015 - 07:11:36
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu) http://www.osbid.cz
 
Ano, souhlasím, úměvné je to správné slovo. Váš boj za autobusák a plac kolem firmy, Váš zájem o to kterej já vlastně jsem a moje starosti navrch......

Na to, kdo jsem už jste odpověď dostal. Loni, před volbami jste se mě na totéž dotazoval tuším na FB paní Štěrbové. Pokud Vás moje odpověď neuspokojila, lepší bohužel nemám, pokud Vám jen vypadla, mohu ji zopakovat: jsem humpolák, aktuálně i historicky (už od roku 1975). Nejsem spojen s nikým z vedení města, ani z žádnou "skupinou" v rámci Humpolce, pokud pomineme redakci Humpoláka. Sleduji cvrkot kolem sebe a říkám si co chci, nikdo mi nic nepodsouvá, nenakazuje a tak, nesleduji žádné temné, zákulisní ani jiné podobné cíle ;)

Že by mi nedaly spát záležitosti Vaší firmy, to není až tak.
Sice jsem na dnešek strávil skoro bezesnou noc, ale za tím je jen to, že jsem si večer neotevřel okno a bez přístupu čerstvého vzduchu špatně spím.
Zopakuju to, na co poukazuju: snažíte se ovlivnit věcí běh s jasným odůvodněním, Nespatřuji v tom nic špatného. Dříve jste se také snažil o totéž, výsledkem je laskavost ze strany města s posunutou značkou a umístěnou reklamou. Prostě dřív bylo město kamarád. To je celé. A cena za umístění reklamy - ne že by na tom až tak záleželo, ale pro pořádek si ji ověřím, o ceně reklamních ploch ve městě jakýstakýs přehled mám, třeba mi uniká příležitost.


[ Odpovědět ]

Re: Výstavba nového a přestavba starého autobusového nádraží (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Čtvrtek, 22.01. 2015 - 13:58:07
Město by konečně také mělo uvažovat o tom, že namísto obchodnické lobby koupí prostory autobusového nádraží do svého vlastnictví a bude konečně poprvé rozumně investovat do něčeho co slouží všem obyvatelům Humpolce a okolí. Zatím prakticky staré vedení pod rouškou nových voleb stále jen prodává majetek města. Co prodá příště (Technické služby či skládku odpadů) ?????


[ Odpovědět ]
Re: Výstavba nového a přestavba starého autobusového nádraží (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Čtvrtek, 22.01. 2015 - 14:40:05
 
Hm, odvážný krok. Koupit nefunkční autobusák za cca 15 mil., přidat dalších 20 mil. na rekonstrukci a mít krásné nové autobusové nádraží bez autobusů. Nikdo totiž nemůže donutit ICOM nebo další dopravce, aby AN používali.


[ Odpovědět ]
Re: Výstavba nového a přestavba starého autobusového nádraží (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Čtvrtek, 22.01. 2015 - 14:55:46
 
Z čeho vychází Vaše ceny? Autobusy budou stavět tam, kde jim to město povolí.


[ Odpovědět ]
Re: Výstavba nového a přestavba starého autobusového nádraží (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Čtvrtek, 22.01. 2015 - 14:57:41
 
Přesně tak


[ Odpovědět ]
Re: Výstavba nového a přestavba starého autobusového nádraží (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Čtvrtek, 22.01. 2015 - 15:50:31
 
Tak se postavte k mlíčňáku a všem lidem sdělte, že se sem přestane jezdit a všichni budou muset vystupovat nahoře a trmácet se do města, jsem zvědavý na reakce.....


[ Odpovědět ]
Re: Výstavba nového a přestavba starého autobusového nádraží (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Pátek, 23.01. 2015 - 09:11:38
 
To je ale dálka!!!


[ Odpovědět ]
Re: Výstavba nového a přestavba starého autobusového nádraží (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Pátek, 23.01. 2015 - 09:13:39
 
Myslím, že autobusák za 35mil. je pořád lepší než tenisová hala za 17.mil. Jiní dopravci by jistě rádi autobusák využili, než se motat po cestru mezi lidmi a dětmi - zatím jim v tom brání ICOM!!


[ Odpovědět ]
Re: Výstavba nového a přestavba starého autobusového nádraží (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Pátek, 23.01. 2015 - 21:22:00
 
Nevidím jediný ekonomický důvod, proč by město mělo vykoupit areál nádraží...


[ Odpovědět ]
Re: Výstavba nového a přestavba starého autobusového nádraží (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Pondělí, 26.01. 2015 - 12:24:08
 
Už vidím příspěvky místních odporníků na všechno, po případném zakoupení AN. Starosta dohodnul nevýhodný nákup nevyužitého AN proti názoru obyčejných občanů města ap.. S ekonomikou na ně nechoďte, to je pro ně cizí slovo, kterému evidentně nerozumí.


[ Odpovědět ]
Re: Výstavba nového a přestavba starého autobusového nádraží (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Úterý, 27.01. 2015 - 12:00:26
 
Hlavně, že starosta je odborník na všechno :( takový tipický samozvaný vůdce


[ Odpovědět ]
Re: Výstavba nového a přestavba starého autobusového nádraží (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Úterý, 27.01. 2015 - 16:02:36
 
Zato vy jste evidentně odborník na češtinu.


[ Odpovědět ]

Re: Výstavba nového a přestavba starého autobusového nádraží (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Čtvrtek, 22.01. 2015 - 16:20:18
Jsem zvědavý kolik občanů přijde na setkání do klubu a řekne svůj názor. Věřme, že pánové Kratochvíl a Kučera se nebudou bát a objeví se. Osobně si myslím, že jsou to oni dva, kdo tlačí na prodej parkoviště nejvíc


[ Odpovědět ]
Re: Výstavba nového a přestavba starého autobusového nádraží (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Čtvrtek, 22.01. 2015 - 20:04:28
 
Duševně chorý /má to potvrzeno soudním znalcem/ pan Kratochvíl /jinak pravomocně odsouzený tunelář omilostněný prezidentem Klausem/ sype již roky do pokladny ODS ! Náš pan starosta si koleduje o pěkný prů..er. A možná i trestní oznámení.....


[ Odpovědět ]
Re: Výstavba nového a přestavba starého autobusového nádraží (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Čtvrtek, 22.01. 2015 - 23:55:47
 
Za co byl stíhaný?


[ Odpovědět ]
Re: Výstavba nového a přestavba starého autobusového nádraží (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Pátek, 23.01. 2015 - 11:01:56
 
Ale osobně to starostovi do očí neřeknete, co hrdino diskuzí?


[ Odpovědět ]
Re: Výstavba nového a přestavba starého autobusového nádraží (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Pátek, 23.01. 2015 - 11:04:19
 
Příspěvek patří tomu blbovi výše, který má určitě i dost odvahy na to se sejít se starostou a říct mu to osobně.


[ Odpovědět ]
Re: Výstavba nového a přestavba starého autobusového nádraží (Hodnocení: 1)
Od: hatchet (lukaskrajicek@seznam.cz) - Pátek, 23.01. 2015 - 17:27:17
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Na tom celém je velmi zajímavé to, ze zatímco jsme před nedávnem jednu lokalitu, kde je provoz nesrovnatelně menší, než u mlíčňáku, pro blaho a klid místních zjednosměrňovali, tak nyní přecpanou a nepřehlednou lokalitu nacpeme další dopravou. Tuhle koncepci jsem nepochopil...


[ Odpovědět ]
Re: Výstavba nového a přestavba starého autobusového nádraží (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Pátek, 23.01. 2015 - 17:34:55
 
Tohle je projekt za 150 mil. nebo kolik, víte kolik hodí takové schválení..? Kdo by z vás všech taky za např. 10 mil do kapsy nezvedl ruku..? Kdo maže ten jede...všechno už má starosta a spol. stejně rozhodnutý, takže do kina na jejich komediální představení fakt nejdu, ztráta času a energie na něco co se už nedá změnit.


[ Odpovědět ]
Re: Výstavba nového a přestavba starého autobusového nádraží (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Pátek, 23.01. 2015 - 21:42:35
 
Každý kdo chce aby se parkoviště neprodalo by měl jít na toto setkání. KEcy, že je vše dohodlé jsou demagogie a hlouposti. Vylévat vztek na humpoláku nepomůže.

Pište na kontakty zveřejněné na měst.stránkách a dejte zastupitelům vědět svůj názor. Je třeba aby hlavně skvadra z ODS viděla a slyšela názor obyvatel. To samé nestraníci za ČSSD a ANO.


[ Odpovědět ]
Re: Výstavba nového a přestavba starého autobusového nádraží (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Neděle, 25.01. 2015 - 09:10:06
 
Nepochopitelný je na této věci postoj zastupitelů ANO.
Jijich předvolební kampaň byla založena mimo jiné
na tvrzení, že budou proti prodeji parkoviště před ICOM.


[ Odpovědět ]
Re: Výstavba nového a přestavba starého autobusového nádraží (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Úterý, 27.01. 2015 - 14:15:38
 
A COPAK NEJSOU????????


[ Odpovědět ]
Re: Výstavba nového a přestavba starého autobusového nádraží (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Pátek, 23.01. 2015 - 21:45:33
 
A neni na čase aby redakce humpoláku trochu krotila své diskutéry? Toto je již přes čáru slušné diskuze.


[ Odpovědět ]
Re: Výstavba nového a přestavba starého autobusového nádraží (Hodnocení: 1)
Od: frantisek (frantisek@humpolak.cz) - Sobota, 24.01. 2015 - 07:32:02
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu) http://www.osbid.cz
 
Pokud myslite prispevek o panu Kratochvilovi (ICOM), tak smazat ho neni duvod.
Informace v nem obsazene jsou pravdive a dohledatelne´ve verejnych informacnich zdrojich.
Pan Kratochvil, zakladatel a hlava ICOM opravdu v minulosti celil trestnimu stihani, opravdu se na nej vztahovala prezidentska amnestie 2013 a opravdu pri obhajobe zaznela informace o tom, ze je lecen psychologem (ci psychiatrem ....)
Pan Kratochvil dlouhodobe a transparentne sponzoruje ODS.


Vam spise vadi, ze je informace ponekud nevhodne zasazena do kontextu a ze je spise bulvarni az vulgarni, ze?
S tim se musite vyporadat sam, svet neni ruzovy sad.

Redakce Humpolaka zadne diskutery nema, k cemu by ji take byli dobri?


[ Odpovědět ]
Re: Výstavba nového a přestavba starého autobusového nádraží (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Sobota, 24.01. 2015 - 08:42:52
 
Hm, a co řeči o Kučerovi, co za to dostal? O 10. mil. do kapsy apod? To je taky v pořádku?


[ Odpovědět ]
Re: Výstavba nového a přestavba starého autobusového nádraží (Hodnocení: 1)
Od: frantisek (frantisek@humpolak.cz) - Sobota, 24.01. 2015 - 10:52:23
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu) http://www.osbid.cz
 
Castku 10 mio a jmeno humpoleckeho starosty jste spojil poprve az Vy.
Mam mazat :D


[ Odpovědět ]
Re: Výstavba nového a přestavba starého autobusového nádraží (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Pondělí, 26.01. 2015 - 12:30:05
 
Já bych to takhle nechal, alespoň se chudáčci mají čím trápit. Naprostá většina normálních lidí tady stejně dávno nepřispívá a nečte výplody místních chytráků, včetně mých :). Ve volbách se víceméně ukázalo, že dostatečná část voličů se nenechá zpracovat hloupou propagandou.


[ Odpovědět ]
Re: Výstavba nového a přestavba starého autobusového nádraží (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Neděle, 25.01. 2015 - 11:37:13
 
To nevymyslíš! Ten Klaus je vlastně užasný léčitel. Za jeho schopnosti vyléčit amnestií choromyslnost by měl dostat Nobelovu cenu.


[ Odpovědět ]

Re: Výstavba nového a přestavba starého autobusového nádraží (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Úterý, 27.01. 2015 - 17:49:32
Jak čtu, názory jsou různé. AN je soukromé firmy a ta si s ním může naložit, jak chce. Jiná situace je s parkovištěm před ním. To je městský majetek. Rád bych se zeptal, co je pravdy na tom, že město chce prodat metr tohoto pozemku za méně než 1/3 ceny ve srovnání s cenou, za kterou bude prodávat ICOM metr AN developerovi. To je dle mého názoru hrozba. Může mi na tuto otázku někdo odpovědět? Děkuji.


[ Odpovědět ]
Re: Výstavba nového a přestavba starého autobusového nádraží (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Úterý, 27.01. 2015 - 22:22:58
 
Pokud je to pravda ... tak to není hrozba ... to si někdo udělá "happy day".


[ Odpovědět ]
Re: Výstavba nového a přestavba starého autobusového nádraží (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Středa, 28.01. 2015 - 08:46:24
 
Není to pravda. Město od loňska již nepoužívá při prodeji pozemků tabulkovou sazbu, nýbrž cena bývá stanovena znaleckým posudkem, tzn. tržní.


[ Odpovědět ]
Re: Výstavba nového a přestavba starého autobusového nádraží (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Středa, 28.01. 2015 - 09:12:23
 
Jasně ICOMu do jeho majetku nesmí nikdo kecat. To musíte počkat až bude u kormidla zase ta komančská lůza.
Ale z parkoviště před AN by snad pár zastávek udělat šlo.


[ Odpovědět ]
Re: Výstavba nového a přestavba starého autobusového nádraží (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Středa, 28.01. 2015 - 11:19:12
 
Pan starosta navrhuje prodat parkoviště za 700 Kč/m2. Když pominu to, že prodej je nesmysl, tak ta cena je nesmysl na druhou. To by si developer opravdu musel pomyslet o našem zastupitelstvu, že je asi ze samých komunistů.....
Jsem zásadně proti prodeji. A pokud by nebyla v budoucnu jiná cesta, tak prodat minimálně za 5.000,- Kč/ m2. P.


[ Odpovědět ]
Re: Výstavba nového a přestavba starého autobusového nádraží (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Středa, 28.01. 2015 - 11:33:30
 
Plácáte nesmysly. Pokud k prodeji dojde, tak za tržní cenu. Určitě ne za 700,- !!! Nešiřte poplašné zprávy


[ Odpovědět ]
Re: Výstavba nového a přestavba starého autobusového nádraží (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Středa, 28.01. 2015 - 11:34:34
 
Již před cca 10 roky jsem od města kupoval daleko nižší kvality pozemek za 2.000,-/m2 . Případný prodej, by měl jít zcela jistě do dražby.


[ Odpovědět ]
Re: Výstavba nového a přestavba starého autobusového nádraží (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Středa, 28.01. 2015 - 11:47:47
 
Záměr prodeje je vyvěšen na úřední desce (i webu). Pokud bude zájemců více, přednost musí mít vyšší nabídka. Taková jsou pravidla.


[ Odpovědět ]
Re: Výstavba nového a přestavba starého autobusového nádraží (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Středa, 28.01. 2015 - 13:35:05
 
Tohle místní chytráci slyšet nechtějí, takže vám to budou stejně rozporovat a tvrdit, že je všechno uplacené. Alespoň ty "diskuze" s nimi mají jeden efekt, začali si dávat pozor na gramatiku, takže se i něco naučili. S ekonomikou a rozumem jsou ale stále v předškolní lavici.


[ Odpovědět ]
Re: Výstavba nového a přestavba starého autobusového nádraží (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Čtvrtek, 29.01. 2015 - 19:11:12
 
Tak s češtinou má především problém náš starosta. Jako učitel by mohl vědět, že město Humpolec se skloňuje. Že správně se říká Rada města Humpolce a ne Rada města Humpolec jak to říká on.
Ale jestli si myslí, že ten Humpolec se skloňuje podle slova blbec a ještě mu nikdo o tom neřekl, pak se není čemu divit.


[ Odpovědět ]

Re: Výstavba nového a přestavba starého autobusového nádraží (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Středa, 28.01. 2015 - 12:02:12
No, pane jo! To je ale mazec. Zvláště polemiky některých opakujících se přispivatelů jsou opravdu intelektuální skvosty. Např. pan ANO Machek, nebo pan Koubek z Mladých Bříšť, který radí humpolákům jak naložit s autobusovým nádražím, které jim nepatří, nebo se údajně strategickým majetkem města. Pevně věřím, že až za takových padesát let bude vycházet nový knižní projekt o historii města Humpolce tato kauza získá samostatný díl pod názvem "Jak v Humpolci udělali z prdu kuličku!


[ Odpovědět ]
Re: Výstavba nového a přestavba starého autobusového nádraží (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Středa, 28.01. 2015 - 12:53:20
 
4krát NE
Neprodat parkoviště
Nediskutovat o prodeji
Neschválit územní plán se změnou využití nádraží
Nenechat se zastrašovat lobby developerů


[ Odpovědět ]
Re: Výstavba nového a přestavba starého autobusového nádraží (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Středa, 28.01. 2015 - 16:02:57
 
Tak už i developeři mají lobby :), kam ten svět spěje.


[ Odpovědět ]
Re: Výstavba nového a přestavba starého autobusového nádraží (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Středa, 28.01. 2015 - 19:15:44
 
Bohužel i developeři mají lobby založenou na stejném základu jako většina lobby v tomto státě - na nezdaněné české koruně, přesunuté na ty správné účty........


[ Odpovědět ]
Re: Výstavba nového a přestavba starého autobusového nádraží (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Středa, 28.01. 2015 - 19:53:46
 
Zjistěte si význam slova lobbying . V Čechách spíše nadávka, ale jinak normální profese ve většině demokratických států. Prostě v rámci daných pravidel prosazujete zájem určité skupiny lidí.


[ Odpovědět ]
Re: Výstavba nového a přestavba starého autobusového nádraží (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Čtvrtek, 29.01. 2015 - 18:50:06
 
Ano, za developery a Icom lobuje náš starosta, pokud jste to nezaregistroval.


[ Odpovědět ]
Re: Výstavba nového a přestavba starého autobusového nádraží (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Středa, 28.01. 2015 - 21:31:39
 
Přesně tohle jsem čekal, že někdo vytahne! Jak je možné, že nějaký Koubek z Břišť si dovoluje napsat názor na autobusák v Humpolci? Nezklamal jste mne. Myslíte, že lidí z okolních vesnic se autobusová doprava v Humpolci netýká? Ona se jich týká stejně, jako humpoláků. Možná i víc. Pěkný den přeje Pavel Koubek


[ Odpovědět ]
Re: Výstavba nového a přestavba starého autobusového nádraží (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Čtvrtek, 29.01. 2015 - 09:25:43
 
Správně pane Koubek. Hezky jste to napsal. A za mně velké NE prodeji parkoviště potažmo autobusáku ! Ono totiž bez parkoviště to od ICOMU nikdo nekoupí. To jen pan starosta s psychycky nemocným panem Kratochvílem oblbují občany parkovištěm kamionů a dalšími bludy ! Z.


[ Odpovědět ]
Re: Výstavba nového a přestavba starého autobusového nádraží (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Čtvrtek, 29.01. 2015 - 11:23:23
 
A za mě velké ANO prodeji parkoviště před nádražím a zbudování něčeho co vrátí do této lokality služby pro občany města. Autobusové nádraží je a bude zde jen mrtvou zónou.


[ Odpovědět ]
Re: Výstavba nového a přestavba starého autobusového nádraží (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Čtvrtek, 29.01. 2015 - 19:01:09
 
Je vidět, že se rozjela obhajovací kampaň ujetých ODS anonymů nabalených na starostu a jeho zájmy, o nic jiného nejde. Lidi z města a okolních vsí jsou jejich rukojmí.


[ Odpovědět ]
Re: Výstavba nového a přestavba starého autobusového nádraží (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Pátek, 30.01. 2015 - 09:46:07
 
Ve vaší hlouposti jste se zapomněl podepsat.


[ Odpovědět ]
Re: Výstavba nového a přestavba starého autobusového nádraží (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Čtvrtek, 29.01. 2015 - 16:55:46
 
Vy by jste se měl prvně vrátit na ZS a doučit se češtinu.


[ Odpovědět ]
Re: Výstavba nového a přestavba starého autobusového nádraží (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Čtvrtek, 29.01. 2015 - 16:58:00
 
Nevím, jak se ty příspěvky zařazují, ten předchozí má být pro pana NE.


[ Odpovědět ]
Re: Výstavba nového a přestavba starého autobusového nádraží (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Čtvrtek, 29.01. 2015 - 18:23:26
 
Autobusové nádraží je služba obyvatelstzvu jako autobusové zastávky ve městě
-AN využívá více dopravců.Pokud je ve vlastnictví jen jednoho , ten může zneužívat svého postavení.
-AN by mělo být v majetku města.
-V současné situaci by odpovídající část AN mělo město koupit.
-U AN je třeba parkoviště pro osobní auta.
-Do budoucna musí Humpolec počítat s místní autobusovou dopravou
-Nelze předpokládat, že všechny dálkové autobusy budou jezdit po zastávkách ve
městě.
-Vedení města ani zastupitelstvo by se nemělo nechat vydírat dosavadním vlastníkem AN ani případným investorem hrozbou,že ve městě bude znečišťovat životní prostředí 90 kamionů a jejich řidiči budou páchat trestnou činnost na našich občanech. Věřím, že se v zastupitelstvu najde dost statečných a rušení AN zabrání!
-Chyba by se nedala již napravit.
Ladislav Vrátný


[ Odpovědět ]
Re: Výstavba nového a přestavba starého autobusového nádraží (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Pátek, 30.01. 2015 - 13:30:23
 
Ztotožňuji se s názorem pana Vrátného.
Vystihnul danou situaci.
Zbyněk LOSKOT


[ Odpovědět ]
Re: Výstavba nového a přestavba starého autobusového nádraží (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Neděle, 01.02. 2015 - 19:53:41
 
Ladislave,
kde jste přišel k tomu, že se vedení města a zastupitelé nechávají vydírat Icomem a developerem?
Vždyť vedení města v čele se starostou a potažmo i koaliční zastupitelé s Icomem a developerem od samého začátku na celé věci spolupracují (ten záměr zbavit se autobusáku se datuje do doby cca před 5-ti lety, kdy město prodalo svůj pozemek u parkoviště před Icomem za symbolické peníze přímo Icomu).
Pohrůžka kamiónovým parkovištěm je cílený záměr, který má vyděsit občany.
Tak to prostě je. Našemu starostovi se dařilo dlouhou dobu držet nad sebou svatozář. Teď už dost lidí, vyjma jeho věrných z ODS procitlo a chápe, že věci se mohou dít i jinak.


[ Odpovědět ]
Re: Výstavba nového a přestavba starého autobusového nádraží (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Čtvrtek, 29.01. 2015 - 18:23:26
 
Autobusové nádraží je služba obyvatelstzvu jako autobusové zastávky ve městě
-AN využívá více dopravců.Pokud je ve vlastnictví jen jednoho , ten může zneužívat svého postavení.
-AN by mělo být v majetku města.
-V současné situaci by odpovídající část AN mělo město koupit.
-U AN je třeba parkoviště pro osobní auta.
-Do budoucna musí Humpolec počítat s místní autobusovou dopravou
-Nelze předpokládat, že všechny dálkové autobusy budou jezdit po zastávkách ve
městě.
-Vedení města ani zastupitelstvo by se nemělo nechat vydírat dosavadním vlastníkem AN ani případným investorem hrozbou,že ve městě bude znečišťovat životní prostředí 90 kamionů a jejich řidiči budou páchat trestnou činnost na našich občanech. Věřím, že se v zastupitelstvu najde dost statečných a rušení AN zabrání!
-Chyba by se nedala již napravit.
Ladislav Vrátný


[ Odpovědět ]
Re: Výstavba nového a přestavba starého autobusového nádraží (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Pátek, 30.01. 2015 - 09:54:24
 
Pan Machek a Pan Koubek jsou jedni z mála, kteří se pod své příspěvky podepisují! Chválím za odvahu! A za jejich vlastní názor, který jsou schopni prezentovat. Myslím si, že pokud by jste se měl podepsat vy nebo ostatní anonymní přispěvatelé, tak na humpoláku mnoho příspěvků nezůstane. A hlavně nebyly by tak skvěle peprné! Zuzana Kotenová


[ Odpovědět ]

Re: Výstavba nového a přestavba starého autobusového nádraží (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Čtvrtek, 29.01. 2015 - 20:44:01
Bez emocí a racionálně :
1./ všichni víme, že stávající autobusové nádraží je nevyužívané a je daleko od města
2./ zastávky ve městě,zejména na starém autobusovém nádraží kapacitně nevyhovují
3./ není místní autobusová doprava
Z toho pramení pro město,radnici,zastupitelstvo jednoduchá řešení :
1./ nechat vlastníka autobusového nádraží ať si řeší svůj prostor podle svého ve spolupráci s městem
2./ řešit zastávky ve městě,prostorově,kapacitně a v zájmu občanů
3./ zavést výhledově místní autobusovou dopravu
Jak jednoduché a ku prospěchu občanů města. Dopsal jsem a věřím,že to tak dopadne.


[ Odpovědět ]
Re: Výstavba nového a přestavba starého autobusového nádraží (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Čtvrtek, 29.01. 2015 - 21:03:00
 
Krásné slova - řešit, zavést :-). Už vidím ty narvané autobusy jedoucí za zastávky Stromovka na Horní náměstí. Spíše by mě zajímalo na kolik by tahle legrace ročně vyšla. l. Asi stejný nesmysl jako městská policie .....


[ Odpovědět ]
Re: Výstavba nového a přestavba starého autobusového nádraží (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Pátek, 30.01. 2015 - 08:24:25
 
A že podobně velká města mají obojí ? Z čeho pak to asi financují vy věční remcalové co nemáte o hospodaření měst ani páru. Položil někdo na stůl konkrétní čísla z Pelhřimova, Jindřichova Hradce, Havlíčkova Brodu, Velkého Meziříčí a pod. Nikdy !!! Lepší je kecat a všechno shazovat, typičtí humpolečtí zápecníci. J.Z.


[ Odpovědět ]
Re: Výstavba nového a přestavba starého autobusového nádraží (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Pátek, 30.01. 2015 - 09:43:38
 
Hloupost a zase hloupost. Pokuď srovnáváte velikost Humpolce s JH, HB a podobně, tak nemá ani význam se dál vašimi žvásty zabývat.


[ Odpovědět ]
Re: Výstavba nového a přestavba starého autobusového nádraží (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Pátek, 30.01. 2015 - 14:53:17
 
S PE se srovnávat můžeme bez problémů.....


[ Odpovědět ]
Re: Výstavba nového a přestavba starého autobusového nádraží (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Sobota, 31.01. 2015 - 16:19:47
 
No,srovnávat se nakonec můžeme s kýmkoli,horší už bude výsledek ,,,
S Pe tak možná před 5 - 8 lety,dneska je na tom podstatně lépe.
Jinak je to ale opičí rokle,kterou zapomněli zavést ...


[ Odpovědět ]
Re: Výstavba nového a přestavba starého autobusového nádraží (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Neděle, 01.02. 2015 - 09:32:41
 
Znovu a znovu to same, to, ze si neco myslite, neznamena, ze to je pravda. Porovnejte si pocet obyvatel a rozpocet PE a Hu a zjistite, ze opet pisete hlouposti. Pokud pro vas 10cm a 30 cm neni to same, to potom mate pravdu vy.


[ Odpovědět ]

Luděk Rýzner nesouhlasí (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Pátek, 30.01. 2015 - 20:22:25
Architekt Luděk Rýzner nesouhlasí, a co na to koaliční zastupitelé?
Jak budou hlasovat? Věděli jste vůbec o co šlo v říjnových volbách? Udrží je starosta na uzdě?

https://transparentnihumpolec.wordpress.com/2015/01/30/renomovany-architekt-ryzner-nesouhlasi-se-zamerem-vedeni-mesta-a-vyzyva-k-prehodnoceni/


[ Odpovědět ]
Re: Luděk Rýzner nesouhlasí (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Sobota, 31.01. 2015 - 14:46:33
 
Dle mého odhadu se na setkání 4.2. chystá minimálně 200 až 300 spoluobčanů. Nevím proč to není v kině, protože do klubu se všichni nevejdou ! To je také taktika vedení města ?


[ Odpovědět ]
Re: Luděk Rýzner nesouhlasí (Hodnocení: 1)
Od: hatchet (lukaskrajicek@seznam.cz) - Sobota, 31.01. 2015 - 18:18:54
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Franta z Horni Dolni nesouhlasi s politikou USA. Co na to Obama? Odstoupi? Obesi se? Nic proti panu Ryznerovi, chran buh, ale vliv jednotlivce na rozhodovani sboru vzesleho z demokratických voleb ma meze a, at se nam to libi nebo ne, je nejlepe projevovat prave u voleb. Kolik nas tam na podzim bylo? Čtyřicet, petactyricet procent? Mame, co si zaslouzime.


[ Odpovědět ]
Re: Luděk Rýzner nesouhlasí (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Sobota, 31.01. 2015 - 19:26:41
 
Podzimní volby demokraticky vyhrála Štěrbová. Její snažení v kampani bylo sice velké ale kvůli nízké účasti zbytečné, protože Kučera si koalici ODS-KDU-ČSSD a komunisty domluvil ještě před volbami. A bylo to možné mj. proto, že Bernard, kandidující za ODSku a potřebujíci vodu na výrobu píva dodal Kučerovi nejvíc hlasů. Kučera nepočítal, že by Štěrbová mohla ve volbách vyhrát, její kampaň ho vyděsila, a její předvolební proklamace - zejména stop prodeji parkoviště před autobusákem mu udělala čáru přes rozpočet. Kdyby se mu totiž podařilo prodat parkoviště, šel by do důchodu, neodstavoval by Kukrechtovou, a nedělal by to co dělá. Ptáte se co za tím je?


[ Odpovědět ]
Re: Luděk Rýzner nesouhlasí (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Sobota, 31.01. 2015 - 20:37:56
 
Lukáši,co je demokratické na volbách,když už před nimi jsou karty rozdány.Začínám být čím dál víc alergický na tento výraz a důkazů jaká je a jak ,,funguje,,demokracie v naší společnosti je denně spousty.A proto souhlasím s tím co napsal pan L.Rýzner.Miruna


[ Odpovědět ]
Re: Luděk Rýzner nesouhlasí (Hodnocení: 1)
Od: hatchet (lukaskrajicek@seznam.cz) - Sobota, 31.01. 2015 - 20:46:33
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Miruno, a co je na tom nedemokratickeho? Jestli vsichni vedeli, ze a jak jsou karty rozdany, a presto to dopadlo takhle, pak si tedy muzeme rict ze komu neni rady, jsme idioti apod. A opakuju, mame, co si zaslouzime. O vhodnosti aplikace demokracie si muzeme myslet svoje. A k předchozímu prispevku-ano, volby vyhrala Sterbova, ale mozna konfrontacni styl, mozna neco jineho, z ni udelalo trosecnika samotinkeho. Vetsinovy systém nemame, takze vitezi ten, kdo se umi dohodnout. Hezky vecer vsem.


[ Odpovědět ]
Re: Luděk Rýzner nesouhlasí (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Sobota, 31.01. 2015 - 21:40:12
 
Žádná dohoda s ODS před volbami nebyla, kdy už to zabedněnci z hnutí ANO pochopí?
Pokud tři strany docílily stejného počtu mandátů nelze hovořit o vítězství ani jednoho subjektu. Navíc lídr hnutí ANO měl tuším asi čtvrtý největší počet hlasů.

Spousta voličů k volbám nešla,asi je jim milejší dnes nadávat.


[ Odpovědět ]
Re: Luděk Rýzner nesouhlasí (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Neděle, 01.02. 2015 - 09:39:30
 
Jediný kdo opruzoval u ostatních kandidátů byl bílý kůň ANO. Stačí se zeptat u zastupitelů. A že nějaký Rýzner si něco myslí je mi také u ..., nechápu, proč by mě to mělo zajímat.


[ Odpovědět ]
Re: Luděk Rýzner nesouhlasí (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Úterý, 03.02. 2015 - 12:37:08
 
Ryznera bych nedrazdila, stary si muze koupit cele mesto i s konsely.


[ Odpovědět ]
Re: Luděk Rýzner nesouhlasí (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Středa, 04.02. 2015 - 15:01:50
 
Však už je na načase, aby se Zdeněk Rýznerů rozhýbal, koupil nás i s konšely a udělal tu pořádek! :-)


[ Odpovědět ]
Re: Luděk Rýzner nesouhlasí (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Pondělí, 02.02. 2015 - 09:29:12
 
a co za tím teda je?


[ Odpovědět ]
Re: Luděk Rýzner nesouhlasí (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Úterý, 03.02. 2015 - 08:33:35
 
Asi za tím není nic. :D. Prošel jsem si články, prezentace a komentáře týkající se prodeje parkoviště a pocit z toho mám asi takový: Stávající pozemek 1887/1, současné autobusové nádraží, má rozlohu 12 030 m2 a je v majetku ICOM transport a.s. Asfaltové parkoviště "Lnářská" s plochou 1 847 m2 patří městu. Developer by rád toto asfaltové parkoviště odkoupil, aby návratnost jeho 150 miliónové investice byla rychlejší. Pokud "město" pozemek neprodá, přijdou na řadu 2 varianty - investor akci zrealizuje i bez těch 1 847 m2 nebo investor ztratí zájem o lokalitu. Firma ICOM a.s., v každém případě vybuduje své nové autobusové nádraží před současnou správní budovou (prodej nebo neprodej parkoviště Lnařská na to nebude mít vliv) a v případě, že zájem developera o lokalitu opadne, vznikne na současném autobusáku hlídané placené parkoviště se zázemím pro mezinárodní kamionovou dopravu. Vedení města nemá lehkou pozici, buď dá celé akci zelenou a budou platit za zkorumpované pitomce, nebo podlehne "tlaku z ulice" pozemek populisticky neprodá, zmaří tak 150 mil. investici, autobusák se i tak přesune o těch 280 m (měřeno střed - střed) před ICOM a na současném autobusáku vznikne parkoviště pro MKD - to pak budou platit za populistické hlupáky...vedení města toto rozhodování nezávidím a přeji hodně síly a klidné spaní.


[ Odpovědět ]
Re: Luděk Rýzner nesouhlasí (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Středa, 04.02. 2015 - 07:20:48
 
Je tam fakt třikrát nižší cena za pozemek pro město než pro Icom? Proč? Vyasfaltovaný parkoviště je snad stejně cenný jako to nádraží nebo ne?


[ Odpovědět ]
Re: Luděk Rýzner nesouhlasí (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Středa, 04.02. 2015 - 15:06:32
 
Toto je ale pouze jednostranný pohled na věc - čili ODS výklad, a ten nelze brát jako směrodatný, protože starosta jednal pouze v zájmu Icomu a developíků, nikoliv občanů Humpolce.


[ Odpovědět ]
Re: Luděk Rýzner nesouhlasí (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Středa, 04.02. 2015 - 19:45:45
 
Toto je pouze jednostranny pohled od nekopho, kdo se povazuje jako zastupce obcanu Humpolce. Podle me jste hlupak a me rozhodne nezastupujete.


[ Odpovědět ]
Re: Luděk Rýzner nesouhlasí (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Pondělí, 09.02. 2015 - 07:41:41
 
Včera se do Kučery navezla na fejsu Rýznerka. Honorace de proti sobě? Ciwe vo co tu gou?


[ Odpovědět ]

Re: Výstavba nového a přestavba starého autobusového nádraží (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Úterý, 03.02. 2015 - 10:22:49
S trochou nadsázky si dovolím navrhnout následující řešení problému. Protože vpravdě ďábelský nápad majitele a provozovatele autobusáku a následně i záměr investora řešit humpolecké autobusového nádraží investicí z vlastních prostředků (což je podezřelé!) si vyžaduje mimořádnou pozornost a tím i mimořádná řešení. Že v tomto ďábelském plánu figuruje i náš pan starosta, jak nám neustále naznačuju i pan Machek, je nabíledni (mj. pan Kučera získal od občanů druhou nevyšší podporu v loňských komunálních volbách). Proto navrhuji řešit tuto čertovinu exorcismem. Vrchním vymítačem Ďábla navrhuji jmenovat právě pana ing. Machka, který jediný zná nejlépe veškeré podrobnosti této, a veškerých dalších čertovin zamýšlených dotčenými osobami. Navrhuji proto vypravit slavný průvod na středeční veřejné projednání vybudování nového autobusového nádraží svolané investorem. Úplně to vidím. V čele průvodu pan Machek s kropenkou svěcené vody, za ním družičky a klaka rozhořčených občanů. Vtrhnou do klubu, a starostu, pomýlené zastupitele, investora a lobujícího developera pokropí svěcenou vodou. Ti zaručeně za hrozitánského řevu a pekelného smradu odletí na Petrovy kameny a tam se propadnou do země. Tím bude záměr překažen. Investor odtáhne s nepořízenou a své peníze utratí jinde. ICOM postaví své nádraží na svém, za své a tam kde on chce. Stávající autobusák bude chátrat dál a 1847 m2 (ani ne dvě stavební parcely pro rodinné domky) parkoviště v ul. Lnářská, strategického nejen pro naše město, ale i pro Kraj Vysočina, ČR a Evropskou unii bude dál v rukou města Humpolce. A v naší rozbouřené humpolecké kotlince nastane konečně klid. Město zrealizuje v roce 2016 svůj plánovaný záměr rozšířit kapacitu zastávky u Mlíčňáku a vylepší i zázemí ostatních zastávek. A všichni budou spokojeni. Nebo snad ne?


[ Odpovědět ]
Re: Výstavba nového a přestavba starého autobusového nádraží (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Úterý, 03.02. 2015 - 12:34:27
 
Muze klidne privest v bilych rukavicich sveho bileho kone, stejne jim nepomuze ani ta svecena voda. Presun nadrazi a o Kaufland bude, pres to nejede vlak.


[ Odpovědět ]
Re: Výstavba nového a přestavba starého autobusového nádraží (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Úterý, 03.02. 2015 - 12:43:22
 
ještě by byla varianta prostor současného autobusáku vyvlastnit...už jednou jsme ten pozemek vytrhli ze spárů kapitalistů Lešovských, tak proč né Kratochvílům? :D.


[ Odpovědět ]
Re: Výstavba nového a přestavba starého autobusového nádraží (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Úterý, 03.02. 2015 - 15:16:53
 
A uděláme tam bazén se skluzavkou :-)


[ Odpovědět ]
Re: Výstavba nového a přestavba starého autobusového nádraží (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Úterý, 03.02. 2015 - 16:14:44
 
Je smutné, že u některých diskutujících převládá takový viditelný odpor k nádraží. Každý rozumný člověk vidí, že cpát desítky milionů na rekonstrukci tzv. starého aut. nádraží u mléčných lahůdek je magořina. V tak malém prostoru už více rozšiřovat nejde.
Jsme městem pro byznys a je chybou staronových radních, že s Icomem nejednali o jiné variantě než o zrušení dnešního autobusáku. A to platí i na minulá složení zastupitelstev. Město je pořád v uctivém předklonu před tzv. investory, nadnárodními koncerny nebo monopolními dopravci. A to je chyba...
Co pak nešlo diskutovat o jiné možnosti než o přenesení nádraží na zcela nevyhovující místo, kterým prostor před budovou ICOM je? Na to nemusí být ani architekt, aby bylo jasné, že nádraží ještě více vzdálit je nesmysl. Snad budou zastupitelé myslet svojí hlavou a nenechají se zastrašit myšlenkou parkoviště kamionů. Rád bych viděl ty ostatní spediční firmy jak budou Icomu platit za vjezd na hlídané parkoviště, když dnes autobusové firmy nechtějí platit za vjezd na nádraží.
Všichni zastupitelé by se před konečným rozhodnutím měli zamyslet ještě jednou a chápat realitu. Tím mám na mysli hlavně zastupitele z řad ODS a nezávislé z ČSSD.


[ Odpovědět ]
Re: Výstavba nového a přestavba starého autobusového nádraží (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Středa, 04.02. 2015 - 15:16:44
 
Hezké odpoledne,

nestačím se divit jak se na Humpoláku přetřásá moje jméno aniž bych měl jakékoliv zásluhy.

Situaci jsem v příspěvcích popsal stručně a jasně, pana starostu jsem rozzlobil názorem, že argumentovat zaměstnaností v Kauflandu je blbost. S návrhem řešení radnice nesouhlasím hned z několika důvodů, a nejsem sám komu vadí, že se tu rozhodují věci bez občanů.

Skutečně bych ocenil, kdyby se tu přispěvatelé podepisovali. Howgh!

Petr Machek


[ Odpovědět ]
Re: Výstavba nového a přestavba starého autobusového nádraží (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Středa, 04.02. 2015 - 19:51:03
 
Ano, jasne jste popsal, co by vyhovovalo vasi firme a schovavate se za obcany. Kecy, ktere produkuje stale stejna skupinka klubu ANO, protoze neunesla porazku.
Obcan


[ Odpovědět ]
Re: Výstavba nového a přestavba starého autobusového nádraží (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Čtvrtek, 05.02. 2015 - 12:13:56
 
Milý anonymní občane,

já jsem zcela otevřeně popsal tristní dopravní situaci kolem naší firmy, kde se nedá zaparkovat, kde zásobovací auto nezajede k rampě do dvora, protože se permanentně porušují dopravní předpisy a vedení město není ochotné z alibistických důvodů řešit dopravní situaci a plánování. Představte si, že pro firmu která zaměstnává a živí lidi, platí do města daně, distribuuje zboží je přístup pro zásobování a zákazníky životně důležitý.
A Váš vnitřní problém s porážkou ANO si pověste na hřebík, já ho rozhodně nemám :-)))

Zdraví Petr Machek


[ Odpovědět ]

Re: Výstavba nového a přestavba starého autobusového nádraží (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Středa, 04.02. 2015 - 20:21:05
Dnes na veřejné prezentaci v sále kina dostali odpůrci přesunu nádraží a jiného využití stávajícího pěkně na frak. Starosta a pan Kratochvíl je věcnou argumentací zcela rozcupovali. Doufám, že zastupitelé ten městský pozemeček odprodají a celá věc dojde k dobrému závěru. Držím jim palce !


[ Odpovědět ]
Re: Výstavba nového a přestavba starého autobusového nádraží (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Středa, 04.02. 2015 - 20:38:51
 
Naopak, věřím, že zastupitelé pozemek s parkovištěm neprodají, snad nemají ti kantoři a velkopodnikatelé v zastupitelstvu na.ráno v hlavách. Snad taky vidí trochu do budoucna.
Areál kolem lahůdek je přetížen a řešit to jednosměrkama a pod je utopické, bez selského rozumu.
Pane Kučero a pane Namyslo nebuďte měkoty a uvažujte


[ Odpovědět ]
Re: Výstavba nového a přestavba starého autobusového nádraží (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Čtvrtek, 05.02. 2015 - 08:26:22
 
jj, nebuďte měkoty, kvikotu neúspěšných kandidátů a notorických stěžovačů neustupujte a celé akci - přestavba-výstavba dejte zelenou!


[ Odpovědět ]

Re: Výstavba nového a přestavba starého autobusového nádraží (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Sobota, 07.02. 2015 - 14:49:21
Veřejná beseda vyzněla v jednoznačnou podporu vedení města záměru generálního ředitele ICOMU zrušit stávající autobusové nádraží.
Z reakcí a dotazů přítomných občanů byl zřejmý odpor k rušení AN. Nikdo nepodpořil záměr AN zrušit Při různorodém složení obecenstva je to jistě vypovídající.
Nikdo neupíral ICOMU uplatňovat své podnikatelské záměry.
- Město má však také právo rozhodovat v rámci příslušné legislativy, územního plánu, o stavebním využití jednotlivých lokalit na území města.
- Dopravce i město se vzájemně potřebují.
- Z podaných informací vyplynulo, že provoz AN odpovídající velikosti nejni ztrátový.
- Pokud by nějaké pracovní příležitosti v plánovaném supermarketu vznikly, stéjné by
v obchodech ve městě musely zaniknout.
- Z pohledu připravované nové krajské koncepce hromadné přepravy cestujících je rušení stávajícího AN krokem zpět.
- Stávající situace rozhodně vyžaduje neprodávat parkoviště před budovou čekárny a bufetu. Vyvolat s vedením ICOMU jednání o odkupu části AN . Připravovat ve vzájemné informovanosti novou koncepci využítí daného prostoru.
L. Vrátný


[ Odpovědět ]
Všechny obchodní známky, názvy a články patří jejich právoplatným vlastníkům, komentáře patří jejich odesílatelům. Komentáře jsou moderovány, pravidla jsou uvedena v záhlaví formuláře pro odeslání. Upozornění na závadný obsah zasílejte na adresu redakce@humpolak.cz.

(c) 1999 - 2008 Občanské sdružení Humpolák


Powered by Copyright © UNITED-NUKE - upravil a implementoval AXL Systems
Všechna práva vyhrazena.

Čas potřebný ke zpracování stránky: 0.591 sekund

Tvoje Účetní     Petra Plast     Knihkupectví Jana Zábrany      Maryška Elektrocentrum