Založit účet
 
Menu
· Domů
· Ankety
· Archív článků
· Časté otázky
· Doporučte nás
· Galerie Sukna
· Hledat
· Humpolec Info
· Humpolec na UTube
· Kalendář
· Mapa Humpolce
· Odkazy
· Osobní zprávy
· Seznam členů
· Soubory
· Soutěže!!!
· Témata
· Top 10
· Váš účet

Přihlášení
Přezdívka

Heslo

Ještě nemáte svůj účet? Můžete si jej vytvořit zde. Jako registrovaný uživatel získáte řadu výhod. Budete moct upravit vzhled tohoto webu, nastavit zobrazení komentářů, posílat komentáře, posílat zprávy ostatním uživatelům a řadu dalších.

Kalendář akcí
listopad 2017
  1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30  

Divadlo
Kino
Koncerty
Městský úřad
Ostatní
Přednášky
Setkání
Slavnosti
Sport
Výstavy

O redakci
Server Humpolák je vydáván občanským sdružením Humpolák.

Kontaktovat redakci můžete přes e-mail na adrese redakce@humpolak.cz.

Adresa redakce:
sdružení Humpolák
Lnářská 113
396 01 Humpolec

Bankovní spojení:
eBanka
č.ú.: 1393129001/2400

Informační televize pro Vysočinu

Červnový dopis a výzva starostům od hejtmana Kraje Vysočina  
O HumpolciSpolek pro Humpolecko z.s. požádal všechny humpolecké zastupitele o jejich vyjádření k dopisu hejtmana Kraje Vysočina Dr. Běhounka, kterým reagoval na události týkající se dopravní obslužnosti a rušení autobusového terminálu v Humpolci.

Text e-mailu se žádostí o vyjádření si přečtěte zde:

Předmět: Žádost o poskytnutí informací spolku pro Humpolecko z.s.

Vážená paní zastupitelko, Vážený pane zastupiteli.

V příloze tohoto e-mailu najdete dopis s výzvou krajského hejtmana pana MUDr. Běhounka, který byl rozeslán dne 11.6.2015 všem starostům obcí s rozšířenou působností Kraje Vysočina. Hejtmanova výzva byla iniciována událostmi a občanskými aktivitami ke kterým dochází v našem městě.

Zdvořile Vás žádáme o odpověď, zda Vás s takto zásadním dopisem, stanoviskem a výzvou krajského hejtmana seznámil starosta města Humpolce, nebo jeho jiný představitel (místostarosta, radní ap.) ještě před projednáváním a hlasováním o prodeji strategického městského pozemku parkoviště u autobusového nádraží na červnové schůzi zastupitelů města. Uveďte prosím také, zda jste o tomto dopise a výzvě nevěděli a nebyli nikým z představitelů informováni. Zajímají nás Vaše přesné, nezkreslené informace.

Odpovědi a stanoviska nám prosím obratem zasílejte jako odpověď na tento e-mail. Vaše informace budou  zpracovány a uveřejněny podle zákona o svobodném poskytování informací občanům.

Za rychlou odpověď děkuje spolek pro Humpolecko z.s.

zdroj a odkaz na dopis zde pod textem:

http://prohumpolecko.cz/vyzva-a-stanovisko-hejtmana-kraje-vysocina-mudr-behounka-reagujiciho-na-udalosti-v-humpolci/



Publikováno: Pondělí, 16.11. 2015 - 09:09:37 Od: xx22
 
Související odkazy
· Více o tématu O Humpolci
· Další články od autora xx22


Nejčtenější článek na téma O Humpolci:
Policejní cvičení


Hodnocení článku
Průměrné hodnocení: 0
Účastníků: 0

Zvolte počet hvězdiček:

Výborný
Velmi dobré
Dobré
Povedený
Špatné


Možnosti

 Vytisknout článek Vytisknout článek


"Červnový dopis a výzva starostům od hejtmana Kraje Vysočina " | Přihlásit/Registrovat | 71 komentářů | Vyhledávání v diskusi
Komentáře jsou moderovány, pravidla jsou uvedena v záhlaví formuláře pro odeslání. Upozornění na závadný obsah zasílejte na adresu redakce@humpolak.cz

Re: Červnový dopis a výzva starostům od hejtmana Kraje Vysočina (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Pondělí, 16.11. 2015 - 09:21:08
Tomu se v civilizaci říká skandál. V banánové oposmluvní republice běžná praxe.


[ Odpovědět ]
Re: Červnový dopis a výzva starostům od hejtmana Kraje Vysočina (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Pondělí, 16.11. 2015 - 13:34:55
 
Skandal je to, co se deje v EU, tohle jsou zabomysi valky o prosazeni vlastniho ega nekolika jedincu jednoho obskurniho spolku.


[ Odpovědět ]
Re: Červnový dopis a výzva starostům od hejtmana Kraje Vysočina (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Pondělí, 16.11. 2015 - 19:11:25
 
narvat je do myšelinky tahat gumy, hajzly jedny intelektuálský


[ Odpovědět ]

Re: Červnový dopis a výzva starostům od hejtmana Kraje Vysočina (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Pondělí, 16.11. 2015 - 09:46:44
Je dobře, že právě v našem městě se vše naplňuje tak, jak o to pan Bureš potažmo pan hejtman žádá. Zastávky zůstávají tam, kde je občané potřebují!


[ Odpovědět ]
Re: Červnový dopis a výzva starostům od hejtmana Kraje Vysočina (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Pondělí, 16.11. 2015 - 12:55:49
 
A proc ma zrovna hejtman, ktery sam rozhodne neni vzorem cestnosti (soubeh nekolika funkci, vcetne soukrome praxe ) rozhodovat o tom, co se ma provadet v jinem meste? Plati to snad z krajske kasy, nebo je obcanem Humpolce? Spolek proti rozvoji Humpolce uz nevi, kudy se na tu radnici dostat, kdyz pres demokraticke volby to nejde.


[ Odpovědět ]
Re: Červnový dopis a výzva starostům od hejtmana Kraje Vysočina (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Pondělí, 16.11. 2015 - 18:24:28
 
Hetman to někomu nařídí,kde že ty zastávky či nádraží musí být ? To je pak kabrňák, jak hošani ze spolu! I když u Běhounka je možné cokoliv.


[ Odpovědět ]
Re: Červnový dopis a výzva starostům od hejtmana Kraje Vysočina (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Pondělí, 16.11. 2015 - 19:14:05
 
17.listopadu prej u TGM v 5 hodin demonstrace, kdo to pořádá?


[ Odpovědět ]
Re: Červnový dopis a výzva starostům od hejtmana Kraje Vysočina (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Úterý, 17.11. 2015 - 09:22:59
 
ODS


[ Odpovědět ]
Re: Červnový dopis a výzva starostům od hejtmana Kraje Vysočina (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Neděle, 22.11. 2015 - 10:29:24
 
Kromě kmotra Kučery a Kratochvíla z ICOMU v našem zastupitelstvu prodej autobusáku nikdo tak vehementně neprosazuje, jak by se mohlo po přečtení vašeho příspěvku zdát. Starosta blokuje schválení nového územního plánu, ne naopak, chová se jak malej kluk, kterýmu nechtěj koupit nablýskaný vláček. Myslím že veškeré spolky a opozici ve městě dost "přeceňujete", když si myslíte, že by kvůli poměrům na radnici, nejdříve vnikli do rekta hejtmana. fuj něco tak nízkého a slizkého ....


[ Odpovědět ]
Re: Červnový dopis a výzva starostům od hejtmana Kraje Vysočina (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Čtvrtek, 26.11. 2015 - 12:13:07
 
Doporucuji navstevy psychiatra, jste nemocny clovek.


[ Odpovědět ]
Re: Červnový dopis a výzva starostům od hejtmana Kraje Vysočina (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Čtvrtek, 26.11. 2015 - 12:13:23
 
Doporucuji navstevy psychiatra, jste nemocny clovek.


[ Odpovědět ]

Re: Červnový dopis a výzva starostům od hejtmana Kraje Vysočina (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Úterý, 17.11. 2015 - 11:33:05
Hlavně , aby kraj vysvětlil proč neinvestuje do krajských komunikací v Humpolci a proč nezrealizoval rekonstrukci ulice k nádraží ,přestože je projekt a město Humpolec mělo v rozpočtu vyčleněnou částku na osvětlení a chodníky. Dále proč odbor dopravy kraje více jak měsíc nereaguje na osobní návštěvu vedení města. Rád bych viděl částku investovanou do krajských komunikací v našem městě za poslední cca 4 roky. Bylo by zajímavé to porovnat s městy kde je na radnici starosta z ČSSD. Dopisy psát může kde kdo, ale neměl by mít sám máslo na hlavě...


[ Odpovědět ]
Re: Červnový dopis a výzva starostům od hejtmana Kraje Vysočina (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Úterý, 17.11. 2015 - 12:52:55
 
to jako dva místostarostové za čssd jsou je onuce nebo co


[ Odpovědět ]
Re: Červnový dopis a výzva starostům od hejtmana Kraje Vysočina (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Úterý, 17.11. 2015 - 17:36:27
 
To je na tom právě to zajímavé. Místostarostové, ale nestraníci...


[ Odpovědět ]
Re: Červnový dopis a výzva starostům od hejtmana Kraje Vysočina (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Úterý, 17.11. 2015 - 18:45:52
 
úplně náhodou jsem jsem se se dostal k diskusi na těchto stránkách, veškeré příspěvky v kontextu s tím, co se dnes děje, mi připadají úplně zcestné a malicherné, řešící nějaké své ego, ale přiznávám, že situace ve městě (dopravní, sociální, apod.), není dobrá. Bohužel, co jsme si zvolili, to máme, a neomlouvejme se (nebo nevymlouvejme se). a za 100 let to bude zase jinak....příroda si otázky neklade, ta je rovnou a na rovinu řeší.


[ Odpovědět ]

Re: Červnový dopis a výzva starostům od hejtmana Kraje Vysočina (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Středa, 18.11. 2015 - 09:55:44
P. Behounek by si mel zacit vice uvedomovat, ze mu na jeho zcestne nazory zacina s...t cim dal vice lidi.


[ Odpovědět ]
Re: Červnový dopis a výzva starostům od hejtmana Kraje Vysočina (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Středa, 18.11. 2015 - 12:38:59
 
Chápu že kovaným pravičákům leží Běhounek v krku už dost dlouho. Ani já ho ve všem co tento pán říká nemusím. Potíž je však v tom, že konkurenční strany a hnutí zatím nevygenerovaly silnou osobnost, kterou lidé zvolí s takovým drtivým náskokem hlasů jako je to v případě současného hejtmana.
Až se tomu tak stane, pak bude hejtmanem někdo jiný, ale ve vší úctě takový pan Benc to určitě nebude.


[ Odpovědět ]
Re: Červnový dopis a výzva starostům od hejtmana Kraje Vysočina (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Středa, 18.11. 2015 - 15:26:19
 
Což Ota Benc to je zbytečná záležitost,ale mohla by to být například paní Štěrbová. To by nebyla špatná volba.


[ Odpovědět ]
Re: Červnový dopis a výzva starostům od hejtmana Kraje Vysočina (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Středa, 18.11. 2015 - 18:47:14
 
Pokud je vyse uvedeny prispevek o nefinancovani mest z krajske kasy na zaklade stranicke prislusnosti, je to vyborna prilezitost pro spolek za Humpolec, udelat pruzkum a pote se ptat na prislusnem krajskem uradu. V tomto pripade jsem si jisty, ze naprosta vetsina obcanu a pripadnych volicu toto oceni a pro Humpolec to muze uvolnit pripadne prostredky na rozvoj mesta, kterym se tak casto spolek ohani.


[ Odpovědět ]
Re: Červnový dopis a výzva starostům od hejtmana Kraje Vysočina (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Středa, 18.11. 2015 - 16:45:55
 
kde je ta noblesa pravicového vzdělaného člověka?


[ Odpovědět ]
Re: Červnový dopis a výzva starostům od hejtmana Kraje Vysočina (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Středa, 18.11. 2015 - 20:10:28
 
A co je to vlastne zac ta particka pro Humpolec nebo jak si rikaji ?


[ Odpovědět ]
Re: Červnový dopis a výzva starostům od hejtmana Kraje Vysočina (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Středa, 18.11. 2015 - 20:10:33
 
A co je to vlastne zac ta particka pro Humpolec nebo jak si rikaji ?


[ Odpovědět ]
Re: Červnový dopis a výzva starostům od hejtmana Kraje Vysočina (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Čtvrtek, 19.11. 2015 - 07:33:16
 
Tak pan starosta na včerejším zastupitelstvu přiznal, že vedení města úmyslně zatajilo před zastupiteli dopis hejtmana k dopravní obslužnosti obcí v kraji ! To by ještě nebylo tak nejhorší zjištění. Daleko horší je to, že to nikomu ze zastupitelů mimo p. Štěrbové nevadí !!!! Vedení města samozřejmě nemusí s obsahem dopisu z kraje souhlasit, ale nemůže a nesmí rozhodovat o tom, zda ho poskytne zastupitelům nebo ne !!!!
Toto je na okamžité odstoupení starosty i místostarostů !!!! P.


[ Odpovědět ]
Re: Červnový dopis a výzva starostům od hejtmana Kraje Vysočina (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Čtvrtek, 19.11. 2015 - 09:28:27
 
Ono k tomu z tohoto důvodu nedojde, ale kdyby k tomu odstoupení došlo, tak co by bylo na radnici potom? Kdo by se stal starostou a místostarosty a s jakou podporou v zastupeitelstvu?


[ Odpovědět ]
Re: Červnový dopis a výzva starostům od hejtmana Kraje Vysočina (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Čtvrtek, 19.11. 2015 - 16:23:55
 
K nicemu nedojde, protoze Sterbova trestni oznameni nepoda. Ti ostatni uz vubec ne. Humpolecke ANO kryje tu spinu.


[ Odpovědět ]
Re: Červnový dopis a výzva starostům od hejtmana Kraje Vysočina (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Čtvrtek, 19.11. 2015 - 19:31:43
 
V Humpolci není žádná pobočka ANO, všichni včetně paní Štěrbové se bojí vstoupit a zažádat o vytvoření pobočky hnutí. Celá jejich kandidátka až na malé vyjímky byla složena z různých tzv.nezávislých co prošli kandidátky zaniklé US DEU, SNK ED a pod.


[ Odpovědět ]
Re: Červnový dopis a výzva starostům od hejtmana Kraje Vysočina (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Pátek, 20.11. 2015 - 08:20:09
 
No to by byla tragédie! Humpolec by naprosto skončil! Už se proberte z toho snu o vlastní nenahraditelnosti. Nic nevytváříte, umíte moc málo a vedete město dobou temna. Všichni jsme nahraditelní. Úplně všichni. Horší by to bez vás nebylo, protože už to horší být nemůže. Staří se drží do posledního prdu koryt, mladí musí jít za šancí něco dělat pryč. A už se nevrátí. Jde vám všem jen o vlastní prospěch, na budoucnost města nemyslíte.


[ Odpovědět ]
Re: Červnový dopis a výzva starostům od hejtmana Kraje Vysočina (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Pátek, 20.11. 2015 - 18:18:32
 
Amen.


[ Odpovědět ]
Re: Červnový dopis a výzva starostům od hejtmana Kraje Vysočina (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Neděle, 22.11. 2015 - 10:17:07
 
však on by se svět nepřestal točit - nové volby jsou řešení


[ Odpovědět ]
Re: Červnový dopis a výzva starostům od hejtmana Kraje Vysočina (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Čtvrtek, 07.01. 2016 - 09:12:29
 
Podle dostupných informací se současný starosta brání naprosto nepochopitelně mnohým věcem, které Humpolec nutně potřebuje. Například zpoplatnění parkování, městská policie, městská doprava a pod. Tyto věci mají obdobně velká města naprosto běžně. Jeho pseudoargumenty, že na to nejsou peníze jsou liché, stačí se podívat na co peníze v Humpolci jsou a co starosta aktivně podporuje. Tím je řečeno, že pokud bude v Humpolci starostou Kučera věci se dopředu nepohnou.


[ Odpovědět ]
Re: Červnový dopis a výzva starostům od hejtmana Kraje Vysočina (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Čtvrtek, 07.01. 2016 - 09:53:01
 
Mohl bych poprosit o zdůvodnění k čemu by byly v Humpolci dobré zmíněné věci? Myšlena tedy městská policie, zpoplatněné parkování a městská doprava?


[ Odpovědět ]
Re: Červnový dopis a výzva starostům od hejtmana Kraje Vysočina (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Čtvrtek, 07.01. 2016 - 09:54:41
 
A tak hrr na něj! Vždyť všichni občané netouží po ničem jiném než platit parkovné a nechat se prohánět o městských policajtů! Nenechte se vysmát! A navíc, na co máme dvacetijednačlenné zastupitelstvo? Ať v někdo přednese smysluplný návrh a přesvědčí nadpoloviční většinu občany tohoto města svobodně zvolených zastupitelů a návrh prosadí. Potom si Kučera ani neškrtne! Pokud ne, jsou to zase jenom kecy!


[ Odpovědět ]

Re: Červnový dopis a výzva starostům od hejtmana Kraje Vysočina (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Čtvrtek, 19.11. 2015 - 10:40:21
Me by jenom zajímalo, kolik lidi co tedka jsou proti zmene autobusaku vůbec tim autobusem jezdi. Podle me stacilo autobusak presunout prave na to parkoviste který město prodalo.


[ Odpovědět ]
Re: Červnový dopis a výzva starostům od hejtmana Kraje Vysočina (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Čtvrtek, 19.11. 2015 - 10:55:16
 
Tak jim do péči někde udělejte zastávku, ať je od toho klid.


[ Odpovědět ]
Re: Červnový dopis a výzva starostům od hejtmana Kraje Vysočina (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Čtvrtek, 19.11. 2015 - 11:41:47
 
Jo ty chce starosta udělat v parku u dětské poradny a ve Lnářské ! Takže nejdřív prosadil prodej parkoviště u autobusáku, aby mohl následně zmařit zcela nesmyslně zeleň v parcích ! Opravdu prozíravá myšlenka, nehledě na náklady s tím zbytečně spojené. P.


[ Odpovědět ]
Re: Červnový dopis a výzva starostům od hejtmana Kraje Vysočina (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Čtvrtek, 19.11. 2015 - 11:57:45
 
Já neustále říkám, že humpolecký starosta je superman! Starosta chce, starosta udělal, starosta může. Měl jsem pocit, že město má také nějaké svéprávné zastupitelstvo, které vše musí odhlasovat.
Možná by chtělo překročit svůj vlastní stín a přestat neustále brečet nad zbastlenou volební kampaní + neschopností lídra kandidátky. Pak by možná i bratrstvo uražených mohlo být městu přínosem.

frrrr


[ Odpovědět ]
Re: Červnový dopis a výzva starostům od hejtmana Kraje Vysočina (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Čtvrtek, 19.11. 2015 - 12:28:38
 
Naprostý souhlas!! F.


[ Odpovědět ]
Re: Červnový dopis a výzva starostům od hejtmana Kraje Vysočina (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Čtvrtek, 19.11. 2015 - 12:28:42
 
Naprostý souhlas!! F.


[ Odpovědět ]
Re: Červnový dopis a výzva starostům od hejtmana Kraje Vysočina (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Čtvrtek, 19.11. 2015 - 13:02:57
 
Tahle skupinka si nikdy vlastni chyby nepripusti, jim jde jenom o moc za kazdou cenu. A protoze evidentne vsechny si koupit nemuzou a do voleb cekat nechteji, budou hledat kazdou zaminku, jak se tam vetrit skrz nastrcenou figurku. Kdyby jim slo o mesto, staraji se napr. o fungovani financovani z krajske kasy a dalsi legalni moznosti ziskani prostredku. Dotace EU jsou o uplaceni prislusnych uredniku a casto casovanou bombou v rozpoctu mest. Jenze to je i zpusob, jak se da prijit bezpracne k penezum s tim, ze riziko nese mesto. A kdo si vzpomene na puvodni spolek pod vlajkou ANO, EU dotace byla jejich mantrou.


[ Odpovědět ]
Re: Červnový dopis a výzva starostům od hejtmana Kraje Vysočina (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Čtvrtek, 19.11. 2015 - 16:09:12
 
OK, spolek jsou hajzlove, dost mozna i xenofobove a fasisti. A co ti co sedi v zastupitelstvu, to je v poradku? Chcip tady pes, kvuli ktere z tech dvou skupinek?


[ Odpovědět ]
Re: Červnový dopis a výzva starostům od hejtmana Kraje Vysočina (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Čtvrtek, 19.11. 2015 - 16:18:06
 
A co děláte vy pro město, když tady chcípl pes.


[ Odpovědět ]
Re: Červnový dopis a výzva starostům od hejtmana Kraje Vysočina (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Neděle, 22.11. 2015 - 09:33:09
 
Rozhodně ne tolik jako starosta JK či místostarosta KN - v jednu hodinu domu z práce, ještě obtěžkáni taškami z nákupu, které si pořídili v pracovní době na farmářských trzích - tomu říkám páteční jistota! Tomu říkám nasazení!


[ Odpovědět ]
Re: Červnový dopis a výzva starostům od hejtmana Kraje Vysočina (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Neděle, 22.11. 2015 - 19:41:07
 
Kandidujte a buďte lepší než oni, jiné řešení není


[ Odpovědět ]
Re: Červnový dopis a výzva starostům od hejtmana Kraje Vysočina (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Čtvrtek, 26.11. 2015 - 12:14:58
 
Jenze takoveho blba by nikdo nevolil, proto exhibuje jenom na Humpoleaku.


[ Odpovědět ]
Re: Červnový dopis a výzva starostům od hejtmana Kraje Vysočina (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Čtvrtek, 26.11. 2015 - 19:45:37
 
Odpověděl člen nebo příznivec ODS.......,.


[ Odpovědět ]
Re: Červnový dopis a výzva starostům od hejtmana Kraje Vysočina (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Pátek, 27.11. 2015 - 10:09:59
 
To myslíte tu sektu? Někdo z nich tu neustále pořádá hon na čarodejnice, na ty zlouny co se spolčují v odporných spolcích za cílem pošpinit naše mocné (nebo spíše nemocné?). Sekta ODS Humpolec má tak vysokou oblibu, že jí lajkuje celých 57 lidí na FB a www stránky s geniálními myšlenkami členů sekty jsou tak přetížené návštěvami, že se ani nenačtou.

Byl to opravdu významný krok pro naše město vyjednat takovou koalici, která není v lásce u vedení kraje. Zavřený kohoutek krajských investic padá plně na hlavičky těch dobrotivců, co se obětovali a starají se dnem i nocí o další rozkvět našeho překrásného města a jeho světlé zítřky. Květo děkujeme!


[ Odpovědět ]
Re: Červnový dopis a výzva starostům od hejtmana Kraje Vysočina (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Pátek, 27.11. 2015 - 12:13:23
 
Tak ono snad asi nejde tak o krajské investice do městského majetku (v získávání peněz z vypsaných krajských grantů má město jednu nejvyšších úspěšností). Jde o to, že Kraj Vysočina kašle na investice a opravy vlastního majetku, v tomto případě komunikací. Ale to je problém kraje a krajské volby příští rok to určitě zúročí. To zajisté nemá nic společného se složením lidí na radnici ani zastupitelstva města. Ale to bude asi nad síly vašeho chápání! Váš Sektář.


[ Odpovědět ]
Re: Červnový dopis a výzva starostům od hejtmana Kraje Vysočina (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Sobota, 28.11. 2015 - 10:09:37
 
logika té Vaší sekty je nad chápání většiny občanů města ;-)


[ Odpovědět ]
Re: Červnový dopis a výzva starostům od hejtmana Kraje Vysočina (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Neděle, 29.11. 2015 - 08:11:13
 
Vetsiny ne, ale par jedincu evidentne ano.


[ Odpovědět ]
Re: Červnový dopis a výzva starostům od hejtmana Kraje Vysočina (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Neděle, 29.11. 2015 - 15:32:06
 
Většina občanů, kteří se zúčastnili voleb, hlasovala pro jiné kandidáty než z ODS. To chcete popírat? Tisíckrát opakovaná lež se pravdou nestane. Jste tak zajímaví, že vaše názory si "lajkujete" sami. Stránky vám nefungují, na FB máte oblibu jako nějaká třída študentů. I ta Štěrbová, kterou nemusím, je na tom mnohem lépe. Žijte si klidně dál v bludu, že vás lidé žádají a potřebují. Vývoj nezastavíte, ani když začnete hlásat na republikové úrovni populistické teze. Fiala, Stanjura, Vystrčil a "dáma s šátkem" vás nezadržitelně vedou do politického pekla. Topce sotva dýcháte na záda, jako pravicová strana se už dávno nechováte. Karel Schwarzenberg vybudoval z ničeho stranu, kterou jste od vzniku nenáviděli a haněli, teď byste se rádi přitulili. Zlatý voči, vy xenofobové.


[ Odpovědět ]
Re: Červnový dopis a výzva starostům od hejtmana Kraje Vysočina (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Neděle, 29.11. 2015 - 18:17:09
 
To myslíte, že máme obdivovat toho opilce Kalouska ?!V Humpolci TOP 09 prakticky neexistuje a je to jen dobře. Že ODS ovládla opět radnici je jen díky diletanství lidí z kandidátky ANO. Tak nebrečte a za tři roky se snažte udělat něco pro skutečnou změnu, ale TOP žádná změna není a ani být nemůže.


[ Odpovědět ]
Re: Červnový dopis a výzva starostům od hejtmana Kraje Vysočina (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Pondělí, 30.11. 2015 - 15:25:28
 
Pořadí preferenčních hlasů bylo Bernard, Kučera, Namyslo a teprve pak Štěrbová. Celkově ANO vyhrálo v Humpolci, to nikdo netají, o pár hlasů před ĆSSD.


[ Odpovědět ]
Re: Červnový dopis a výzva starostům od hejtmana Kraje Vysočina (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Pondělí, 30.11. 2015 - 16:27:23
 
Trapně okecáváte a zastíráte fakt, že jasná většina lidí nevolila ODS. Přesně to bylo 78,52% občanů. Úspěch ODS je postaven na osobě ing. Bernarda. Ten ovšem otevřeně občany pohrdá a v zastupitelstvu sleduje jen vlastní ekonomické zájmy. To už vidí i ti největší naivové.


[ Odpovědět ]
Re: Červnový dopis a výzva starostům od hejtmana Kraje Vysočina (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Úterý, 01.12. 2015 - 06:49:02
 
A koho podle vás volila ta většina obyvatel? Samozřejmě se jedná o zúčastněné voliče (cca 42%). Dopočítejte zisk i ostatních stran ať vás nemusím podezírat z hloupé, účelové podjatosti. Stejně je rozhodující zisk mandátů v zastupitelstvu a tam není o čem hovořit!


[ Odpovědět ]
Re: Červnový dopis a výzva starostům od hejtmana Kraje Vysočina (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Úterý, 01.12. 2015 - 11:56:02
 
Nádherná demagogie. Logika té vaší sekty je zcela unikátní. Je Vás tu škoda, doslova házíte perly sviním.


[ Odpovědět ]
Re: Červnový dopis a výzva starostům od hejtmana Kraje Vysočina (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Pondělí, 30.11. 2015 - 16:15:42
 
Všechno je o lidech, když topka postaví slušné kandidáty tak má i v Humpolci slušné šance.


[ Odpovědět ]
Re: Červnový dopis a výzva starostům od hejtmana Kraje Vysočina (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Úterý, 01.12. 2015 - 09:09:25
 
Probůh, který slušný člověk by chtěl kandidovat za stranu toho opilce a hulváta ?!


[ Odpovědět ]
Re: Červnový dopis a výzva starostům od hejtmana Kraje Vysočina (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Úterý, 01.12. 2015 - 11:59:04
 
Vyjmenujte slušné lidi v ODS, za které osobně můžete ručit že nejsou lobbisti, tuneláři, vyžírkové nebo přikradači.


[ Odpovědět ]

Re: Červnový dopis a výzva starostům od hejtmana Kraje Vysočina (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Čtvrtek, 19.11. 2015 - 19:58:22
Kritika je jedna věc a něco dělat věc druhá..
Je mi moc smutno z budování nové haly CTP1 pod Sikem. Bažanti a zajíci snad utečou do lesa Řáholce, Ale co my, kam utečeme? Doprava kamionů zhoustne na trase min. Okružní-Pražská. Do toho nádraží BUS - obchodní centrum. Denně jezdím, nebo chodím přes šílenou křižovatku Pražská-Okružní-Zahradní. Připravuje se kruhová křižovatka zde. Bude stát miliony. proč zde už od doby X není světelná křižovatka, vezměte H. Brod, Pelhřimov, kolik jich tam je a ruku na srdce, která je tak nebezpečná jako v Humpolci? Vůbec s mi to nelíbí.
Proč není koncepce pro nejširší veřejnost,pro obyčejné lidi, jejich pohyb, bezpečnost. Propojení města pro pěší s Čejovem, Hněvkovice,Petrovice, Jiřice, atd. Kolik lidí by špacírovalo, bezpečně, mimo vozovky. Ulevilo by se chodcům i řidičům a lépe, kvalitněji by se nám žilo. Ano, byla by to akce na mnoho let. Peníze, pozemky atd,,,Nekritizuji nic, nemá to význam. Kdo netleská, je nepřítel. Sem až jsme to dotáhli. JP,


[ Odpovědět ]
Re: Červnový dopis a výzva starostům od hejtmana Kraje Vysočina (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Čtvrtek, 19.11. 2015 - 22:02:15
 
Mate pravdu. I s tim kruhacem. Ale nejdriv se budou muset mistni naucit po nem jezdit. Je treba je poucit, ze pri najezdu se pul hodiny neceka jestli neco nepojede. Ze je treba rychle se zaradit pred vozidlo, ktere po nem jiz jede atd . Teprve potom ma kruhac vyznam.


[ Odpovědět ]
Re: Červnový dopis a výzva starostům od hejtmana Kraje Vysočina (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Pátek, 20.11. 2015 - 08:22:14
 
Máte pravdu. Dotáhli jsme to do ......


[ Odpovědět ]
Re: Červnový dopis a výzva starostům od hejtmana Kraje Vysočina (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Pátek, 20.11. 2015 - 10:17:51
 
Nemáte pravdu. TAM to vypadá úplně jinak. Jenom když jedu kolem supermarketů a vidim plné parkoviště aut a ty narvané košíky s jídlem a dalším zbožim, tak se určitě špatně nemáme a znamená to, že v Humpolci má většina lidí práci, za tu práci dostává zaplaceno a za ty peníze si může koupit v mnoha obchodech zboží. Můžem říkat třeba i tady na Humpoláku svoje názory a to znamená, že máme svobodu. Stále se nemusíme bát o život na ulici a to znamená, že je v Humpolci bezpečno. Když se podívám o článek vedle, jaký je třeba jen program v adventu na náměstí (a o množství dalších akcí nemluvě), tak pes v Humpolci určitě nechcípnul. TAM by nic z tohodle nebylo. Pěkný den přeje Pavel Koubek


[ Odpovědět ]
Re: Červnový dopis a výzva starostům od hejtmana Kraje Vysočina (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Pátek, 20.11. 2015 - 11:42:36
 
http://pelhrimovsky.denik.cz/zpravy_region/nenapadlo-me-dat-dopis-dal-brani-se-humpolecky-starosta-pe15.html


[ Odpovědět ]
Re: Červnový dopis a výzva starostům od hejtmana Kraje Vysočina (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Pátek, 20.11. 2015 - 15:12:21
 
"nenapadlo mě dát dopis dál" - tak to je výsměch všem do ksichtů

ale co vždyť je tady všechno v poho, hlavně dobře pořešená doprava

ten kdo včera nebo dnes chtěl projet skrz lavinu aut z dálnice na Pražský a Okružní, tak si to nemohl vynachválit jak je to zvládnutý, jen nám do toho přisypte ty kamiony ať je větší prdel


[ Odpovědět ]
Re: Červnový dopis a výzva starostům od hejtmana Kraje Vysočina (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Pátek, 20.11. 2015 - 18:23:08
 
Ptam se znovu, z jakeho titulu ma hejtman pravo a starosta povinnost se starat o nazory krajskeho urednika, pokud tento nema zadny pravni ani jiny vztah k dane problematice? Az bude neco financovano z krajske kasy, bude to jina situace. Ale pokud je Humpolec krajem v investicich prhlizen, kvuli stranicke prislusnosti, at se hejtman stara o sebe.


[ Odpovědět ]
Re: Červnový dopis a výzva starostům od hejtmana Kraje Vysočina (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Pátek, 20.11. 2015 - 18:24:51
 
Funkci na to ma tolik, ze je bud superman, nebo dela 24h denne, 7 dni v tydnu.


[ Odpovědět ]
Re: Červnový dopis a výzva starostům od hejtmana Kraje Vysočina (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Sobota, 21.11. 2015 - 20:35:16
 
Doprava by zhoustnout neměla :

http://pelhrimovsky.denik.cz/zpravy_region/doprava-by-kvuli-hale-zhoustnout-nemela-pe15.html

Proč se asi ten Schenker stěhuje ? Asi proto,že ta Lnářská je mu malá a proto těch kamionů
na Pražskou bude nejspíš o něco více.Ach jo


[ Odpovědět ]
Re: Červnový dopis a výzva starostům od hejtmana Kraje Vysočina (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Neděle, 22.11. 2015 - 17:40:24
 
Protože místo Schenkera tam bude FOFR.


[ Odpovědět ]
Re: Červnový dopis a výzva starostům od hejtmana Kraje Vysočina (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Pátek, 20.11. 2015 - 18:38:57
 
Souhlas.


[ Odpovědět ]
Re: Červnový dopis a výzva starostům od hejtmana Kraje Vysočina (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Neděle, 22.11. 2015 - 19:43:28
 
FOFR je firma takřka před koncem, pochybuji že by opouštěli SERVANT


[ Odpovědět ]
Re: Červnový dopis a výzva starostům od hejtmana Kraje Vysočina (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Pondělí, 23.11. 2015 - 15:48:08
 
FOFR v Humpolci má společnost ZDAR a má pronajmuté pouze prostory v Servantu.


[ Odpovědět ]
Všechny obchodní známky, názvy a články patří jejich právoplatným vlastníkům, komentáře patří jejich odesílatelům. Komentáře jsou moderovány, pravidla jsou uvedena v záhlaví formuláře pro odeslání. Upozornění na závadný obsah zasílejte na adresu redakce@humpolak.cz.

(c) 1999 - 2008 Občanské sdružení Humpolák


Powered by Copyright © UNITED-NUKE - upravil a implementoval AXL Systems
Všechna práva vyhrazena.

Čas potřebný ke zpracování stránky: 1.831 sekund

Tvoje Účetní     Petra Plast     Knihkupectví Jana Zábrany      Maryška Elektrocentrum