Založit účet
 
Menu
· Domů
· Ankety
· Archív článků
· Časté otázky
· Doporučte nás
· Galerie Sukna
· Hledat
· Humpolec Info
· Humpolec na UTube
· Kalendář
· Mapa Humpolce
· Odkazy
· Osobní zprávy
· Seznam členů
· Soubory
· Soutěže!!!
· Témata
· Top 10
· Váš účet

Přihlášení
Přezdívka

Heslo

Ještě nemáte svůj účet? Můžete si jej vytvořit zde. Jako registrovaný uživatel získáte řadu výhod. Budete moct upravit vzhled tohoto webu, nastavit zobrazení komentářů, posílat komentáře, posílat zprávy ostatním uživatelům a řadu dalších.

Kalendář akcí
listopad 2017
  1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30  

Divadlo
Kino
Koncerty
Městský úřad
Ostatní
Přednášky
Setkání
Slavnosti
Sport
Výstavy

O redakci
Server Humpolák je vydáván občanským sdružením Humpolák.

Kontaktovat redakci můžete přes e-mail na adrese redakce@humpolak.cz.

Adresa redakce:
sdružení Humpolák
Lnářská 113
396 01 Humpolec

Bankovní spojení:
eBanka
č.ú.: 1393129001/2400

axlsystems

Humpolcem projede od ledna možná až stovka kamionů denně. Lidé mají strach. 
O HumpolciV Humpolci dokončují novou průmyslovou halu. Stát bude u výpadovky na Želiv pod dálnicí D1. Jedná se o klasický sklad, do kterého budou jezdit nákladní auta

Podle informací od investora, které má Český rozhlas k dispozici, jich bude asi stovka denně. Starosta Jiří Kučera (ODS) ale takové informace rezolutně popírá.

„To jsou prostě takové nesmysly, co ty lidi jsou schopni vyplodit, nemají absolutně žádné informace,“ rozčílil se starosta Humpolce Jiří Kučera. Podle něj budou do zásobovací haly v Pražské ulici jezdit maximálně jednotky nákladních aut denně. „Investor tady byl, je to na našem katastru, seznámil nás se svým záměrem. Ale nenavýší se doprava, možná o pár kamionů, neumím to teď přesně říci,“ dodal starosta.  

Informace od investora jsou jiné 

Českému rozhlasu se podařilo získat podklady od investora stavby. Podle nich může jít až o stovku kamionů denně a asi 45 osobních automobilů. Vozy budou navíc jezdit po frekventované ulici kolem plánovaného nového autobusového nádraží. „Je to takový limit nastavený, myslím si ale, že realita bude nižší,“ domnívá se Zdeněk Apeltauer, zástupce investora.  

Lidé v Humpolci i přesto mají strach, pokračuje obyvatel Martin Hendrych. „Všechny děti a všichni lidé, kteří budou chtít využívat ten autobusový terminál, tak budou přecházet právě tu zatěžovanou ulici,“ argumentuje ke zvýšené dopravě Hendrych.  

Lhůta na připomínky občanů Humpolce ale vypršela, stavba průmyslové haly je v plném proudu. Starosta Jiří Kučera připustil, že informace o této konkrétní hale nebyla zveřejněna obvyklým způsobem. „Územní plán je ale na webových stránkách a tam si každý může najít místa, kde je možné takto stavět.“  

Autor:  Kristina Lamperová
převzato z www.rozhlas.cz
Publikováno: Středa, 20.01. 2016 - 13:24:23 Od: xx22
 
Související odkazy
· Více o tématu O Humpolci
· Další články od autora xx22


Nejčtenější článek na téma O Humpolci:
Policejní cvičení


Hodnocení článku
Průměrné hodnocení: 0
Účastníků: 0

Zvolte počet hvězdiček:

Výborný
Velmi dobré
Dobré
Povedený
Špatné


Možnosti

 Vytisknout článek Vytisknout článek


"Humpolcem projede od ledna možná až stovka kamionů denně. Lidé mají strach." | Přihlásit/Registrovat | 72 komentářů | Vyhledávání v diskusi
Komentáře jsou moderovány, pravidla jsou uvedena v záhlaví formuláře pro odeslání. Upozornění na závadný obsah zasílejte na adresu redakce@humpolak.cz

Re: Humpolcem projede od ledna možná až stovka kamionů denně. Lidé mají strach. (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Středa, 20.01. 2016 - 13:36:51
Až bude příjemnější počasí dám si tu práci a spočítám průjezd vozidel.


[ Odpovědět ]

Re: Humpolcem projede od ledna možná až stovka kamionů denně. Lidé mají strach. (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Středa, 20.01. 2016 - 13:42:13
Lidé ? Snad Hendrych ne, ale ten spíš jednou nenávistí ke starostovi pukne. Že kamiony jezdí do stejné firmy v bývalém Primatexu to nevadí ?


[ Odpovědět ]
Re: Humpolcem projede od ledna možná až stovka kamionů denně. Lidé mají strach. (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Středa, 20.01. 2016 - 13:55:27
 
ODS v čele s Kučerou bohužel vztahuje veškeré kritiky pouze v té rovině, že všechno způsobuje Hendrych, Machek a Spolek pro Humpolecko. Nevím, kde přišel na tento nesmysl, bohužel tomu věří i zastupitelé nestraníci zvoleni za ČSSD. O to je to smutnější.
že je ulice Okružní přetížena už nyní, to snad ví i ten poslední obyvatel města, na to zastupitel být nemusí.

Ale je třeba podotknout, že ona lokalita, kde se nyní staví byla vedena jako určená k zastavení a vytvoření zóny už za starého, dobrého socialismu, takže nyní se trochu divím, že to všechny překvapuje, když se začalo stavět


[ Odpovědět ]
Re: Humpolcem projede od ledna možná až stovka kamionů denně. Lidé mají strach. (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Středa, 20.01. 2016 - 15:00:37
 
Starého, dobrého socialismu....To se mi snad zdá :)


[ Odpovědět ]
Re: Humpolcem projede od ledna možná až stovka kamionů denně. Lidé mají strach. (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Čtvrtek, 21.01. 2016 - 12:49:08
 
Ano, zlatý socialismus. Co se tu děje v posledních letech by si žádný soudruh z výboru nedovolil.


[ Odpovědět ]
Re: Humpolcem projede od ledna možná až stovka kamionů denně. Lidé mají strach. (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Čtvrtek, 21.01. 2016 - 14:35:36
 
Ano, ano, především vůči soudruhům z výboru by si to za socialismu nikdo nedovolil! To všichni drželi "hu..u. V současné době je moderní, že "kdejaký takový" může sprostě urážet i starostu města. Protože je to in!


[ Odpovědět ]
Re: Humpolcem projede od ledna možná až stovka kamionů denně. Lidé mají strach. (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Pátek, 22.01. 2016 - 10:19:19
 
Dnes se musí daleko víc držet huba a krok než za bolševiků v 80.letech. V zaměstnání, i v životě.


[ Odpovědět ]
Re: Humpolcem projede od ledna možná až stovka kamionů denně. Lidé mají strach. (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Středa, 20.01. 2016 - 15:56:30
 
Navíc mi není jasné, proč tato informace z počátku listopadu loňského roku tady zaznívá až dnes? Že by opět zlý úmysl? Pravda tak bude asi zase někde jinde. Stačí se zeptat.


[ Odpovědět ]
Re: Humpolcem projede od ledna možná až stovka kamionů denně. Lidé mají strach. (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Středa, 20.01. 2016 - 16:34:31
 
O důvod víc, proč zrušit současne autobusové zastávky pod "Čemolenem" na Okružní.


[ Odpovědět ]
Re: Humpolcem projede od ledna možná až stovka kamionů denně. Lidé mají strach. (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Středa, 20.01. 2016 - 18:43:05
 
Starosta ještě na podzim bezostyšně v novinách tvrdil, že tam projede jen o několik kamionů denně navíc, takže neví, proč se lidé bouří. To opravdu může hlavní představitel města takto veřejně a úmyslně lhát ???!!! A to to nevadí opozičním, ale i koaličním zastupitelům ? Vždyť oni toto chování asi schvalují, když proti němu nic nedělají !!! P.


[ Odpovědět ]
Re: Humpolcem projede od ledna možná až stovka kamionů denně. Lidé mají strach. (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Čtvrtek, 21.01. 2016 - 07:44:13
 
Jen pro upřesnění. Závěry tzv. zjišťovacího řízení vlivu stavby na životní prostředí byly vydány Krajským úřadem Kraje Vysočina Odborem ŽPaZ 24.3.2015 a zveřejněny obvyklým způsobem (mj. na úřední desce města Humpolce od 31.3.2015 do 17.4.2015). Dodnes je možné do tohoto dokumentu, který se zaobírá veškerými aspekty stavby (včetně vlivu dopravy) dotčeného objektu na stránkách města nahlédnout. Návrh případných nezbytných opatření musel být přílohou dokumentace ke stavebnímu řízení. Jde zde o zhola zbytečnou hysterii. Naši zastupitelé, včetně uvolněných představitelů města v tomto případě nemají jak průběh řízení ovlivnit.


[ Odpovědět ]
Re: Humpolcem projede od ledna možná až stovka kamionů denně. Lidé mají strach. (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Čtvrtek, 21.01. 2016 - 20:39:31
 
Takže dle vás může starosta beztrestně lhát přes média a je to OK ano ?


[ Odpovědět ]
Re: Humpolcem projede od ledna možná až stovka kamionů denně. Lidé mají strach. (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Pátek, 22.01. 2016 - 11:24:15
 
no když se klidně vystavuje s lidma co seděli za podvody tak proč ne


[ Odpovědět ]

Re: Humpolcem projede od ledna možná až stovka kamionů denně. Lidé mají strach. (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Středa, 20.01. 2016 - 17:20:51
Na té parcele chtěl původně stavět Rudolf výrobní objekt, ne nějaký sklad. Schytal to naplno, flastr a zákaz, údajně kvůli živonímu prostředí. Teď tam prý bez povolení postavilo sklad pro ty kamiony CTP, a dole se rozšíří galvanovna. To je pro ochránce životního prostředí OK?


[ Odpovědět ]
Re: Humpolcem projede od ledna možná až stovka kamionů denně. Lidé mají strach. (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Středa, 20.01. 2016 - 21:47:07
 
Jakmile se mi podari obstarat konkretni dukaz o korupci na nasi radnici, okamzite to prez media zverejnim. Je to tu strasne. Vsichni Ti panove by se meli stydet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! A meli by jit sedet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


[ Odpovědět ]
Re: Humpolcem projede od ledna možná až stovka kamionů denně. Lidé mají strach. (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Čtvrtek, 21.01. 2016 - 08:31:41
 
Jsi na hlavu, běž se léčit. O žádné korupci na radnici nic nevíš a tady hloupě vyhrožuješ.


[ Odpovědět ]
Re: Humpolcem projede od ledna možná až stovka kamionů denně. Lidé mají strach. (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Pátek, 22.01. 2016 - 10:24:56
 
Pokud bych o korupci na radnici nic nevedel, rozhodne bych nevyhrozoval. Je verejne tajemstvi, jak to tam cele chodi. Vzdyt i nekteri zamestnanci radnice tvrdi, jak je jim proti srsti pod zkorumpovanym vedenim pracovat, ale nikdo z nich nema "koule" na to, z tepleho mistecka odejit a treba promluvit......


[ Odpovědět ]
Re: Humpolcem projede od ledna možná až stovka kamionů denně. Lidé mají strach. (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Pátek, 22.01. 2016 - 11:21:17
 
mohu potvrdit, že sitauce na úřadě je napjatá a že už by se s tím něco mělo dělat, dokud je ještě co zachraňovat


[ Odpovědět ]
Re: Humpolcem projede od ledna možná až stovka kamionů denně. Lidé mají strach. (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Pondělí, 25.01. 2016 - 07:07:18
 
Ale to má přátelé jednoduché řešení! Jestliže je na úřadě tak napjatá situace a někteří, jak říkáte, úředníci jsou z ní již zcela psychicky zdecimováni, není jednodušší řešení. Obrátit se, byť i anonymně na některou z protikorupčních linek či nevládních organizací a vše nahlásit. Je to ostatně jejich občanská a morální povinnost. A je vše včas zachráněno!


[ Odpovědět ]
Re: Humpolcem projede od ledna možná až stovka kamionů denně. Lidé mají strach. (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Pondělí, 25.01. 2016 - 10:01:42
 
Z tonu Vaseho prispevku je patrna ironie. Ze by zamestnanec radnice :))))) ????


[ Odpovědět ]
Re: Humpolcem projede od ledna možná až stovka kamionů denně. Lidé mají strach. (Hodnocení: 1)
Od: Letovsky (Letovsky@post.cz) - Sobota, 23.01. 2016 - 02:20:57
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Prosba o kontakt: Letovsky@post.cz


[ Odpovědět ]
Re: Humpolcem projede od ledna možná až stovka kamionů denně. Lidé mají strach. (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Čtvrtek, 21.01. 2016 - 09:49:43
 
Zkuste lexaurin, uleví se nejen Vám.


[ Odpovědět ]
Re: Humpolcem projede od ledna možná až stovka kamionů denně. Lidé mají strach. (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Pátek, 22.01. 2016 - 10:22:34
 
Evidentne s nim mate zkusenosti vy sam.....


[ Odpovědět ]

Re: Humpolcem projede od ledna možná až stovka kamionů denně. Lidé mají strach. (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Středa, 20.01. 2016 - 21:41:27
Lide stavte a nikoho se na nic neptejte. Bez povoleni, bez ohlasek, serte na to....v tomto meste si dela kazdy co chce a tato ryba pachne od hlavy az k pate. Smrad, ze se jeden zalyka.....stydim se za zastupitele, stydim se za starostu, stydim se za to, ze ziju v Humpolci....


[ Odpovědět ]
Re: Humpolcem projede od ledna možná až stovka kamionů denně. Lidé mají strach. (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Čtvrtek, 21.01. 2016 - 07:32:50
 
Tak táhněte za lepším! Mě se tady líbí a jsem spokojen. Jako většina ostatních.


[ Odpovědět ]
Re: Humpolcem projede od ledna možná až stovka kamionů denně. Lidé mají strach. (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Čtvrtek, 21.01. 2016 - 10:15:28
 
Super přístup "tak táhněte". Takový občansko demokratický.


[ Odpovědět ]
Re: Humpolcem projede od ledna možná až stovka kamionů denně. Lidé mají strach. (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Čtvrtek, 21.01. 2016 - 10:25:04
 
Ale tak nějak to ve skutečnosti je. Když se mi někde tak strašně nelíbí, proč tam setrvávat ? Humpolec snad nemá konkurenci ?


[ Odpovědět ]
Re: Humpolcem projede od ledna možná až stovka kamionů denně. Lidé mají strach. (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Pátek, 22.01. 2016 - 10:17:39
 
Co vlastně budou překládat v tom novém skladu? O to totiž jde. Pokud budou zavážet obchodní řetězce tak opravdu počet kamionů naroste, pokud to bude něco jiného, nikdo neví. Ale souhlasím s názorem, že je Okružní zatížena na maximum. Myslím, že by Namyslo i Kučera měli jít počítat alespoń dva dny hustotu provozu,aby uvěřili....


[ Odpovědět ]
Re: Humpolcem projede od ledna možná až stovka kamionů denně. Lidé mají strach. (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Pátek, 22.01. 2016 - 10:44:22
 
Už delší dobu vůbec okružní nevyužívám. I navigace doporučí jízdu přes náměstí jako nejrychlejší průjezd Humpolcem.
Na okružní je situace takováto:
- Přijedete od Cihelny a chcete jet na Pejřimov
- Zastavíte na stopce a dáváte přednost autu zprava a ejhle ono zastaví, protože tam je taky stopka (rarita široko daleko). Když konečně projedete tuto dopravní výzvu, čeká trabl 2
- Kruhový objezd kde 80% aut jede rovně, Zastavíte a pokud je od HB svižný provoz tak si minutku i dvě postojíte, než se vám podaří vyjet na PE kde byly dřív 3 pruhy a nemuselo se vůbec čekat

Takž pokud stoupne provoz kamionů, jak se zde lidé domnívají, tak se projeví kolonou aut u z města u dvojstopkové křižovatky a druhou kolonou od kruháče k autobusáku

---- A taky se nepodepíšu :-)


[ Odpovědět ]
Re: Humpolcem projede od ledna možná až stovka kamionů denně. Lidé mají strach. (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Pátek, 22.01. 2016 - 12:24:28
 
Kučera s Namyslem nemusí nic měřit. Tak jako ostatní z nás si mohou údaje vyhledat ve Strategickém plánu města Humpolce na rok 2014 - 2020, kde je průměrná denní intenzita (nikoli ve dne, ale za 24 hod. :)) dávno změřena a publikována. Pro ilustraci uvedu (zdroj ŘSD ČR) - silnice č. 129 a její zaústění do silnice č. 347 + 19924 (ul. Zahradní) to celé je zjednodušeně křižovatka Okružní u Penny : Těžká vozidla - 1.185 ks, osobní vozidla 5.361, motocykly - 71, vozidla celkem - 6.617. Jestli je toto zatížení "na maximum" to nemohu posoudit, ale při povolování a realizaci projektů a investic zajisté z těchto údajů moudře dotčení účastníci čerpají a berou je v potaz.


[ Odpovědět ]
Re: Humpolcem projede od ledna možná až stovka kamionů denně. Lidé mají strach. (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Pondělí, 01.02. 2016 - 12:44:52
 
Jasně!! Já jsem se osobně na mú v Humpolci setkal s tím, že úředníci radí drobným investorům staveb, ať staví na černo a peníze raději vrazí do dovolené !!! Fakt, nekecám, je mi z toho také blivno. Ale na druhou stranu jsem srab, také držím hubu, protože důkazy nemám a o zneuctění nestojím. Fakt díky, a proto se také nepodepisuji. Díky za anonymní Humpolák!! Lidi tu melou páté přes deváté, ale jisté informace a někdy i úlevu, když si řádně odplivne, to člověku poskytnou.


[ Odpovědět ]
Re: Humpolcem projede od ledna možná až stovka kamionů denně. Lidé mají strach. (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Pondělí, 01.02. 2016 - 13:57:07
 
A když postavím stavbu na černo, tak mi zbyde na dovolenou? V čem spočívá ta úspora? Dejte mi typ a pak se poblijeme společně!


[ Odpovědět ]

Re: Humpolcem projede od ledna možná až stovka kamionů denně. Lidé mají strach. (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Neděle, 24.01. 2016 - 22:04:53
Videli jste nekdo ten skladek tam? Vzdyt je to halicka sotva na par kamionu a ty nakladaci rampy nemaj zadny prostor pred sebou. Tam proste logisticky nemuze za den projet vic nez 20-30 kamionu - tj. tak 2 za hodinu. Ta halicka jich ani vic nevylozi a nenalozi. Ani neni kam a kde to zbozi prekladat. Takze mozna nekdo slysel stovky kamionu a kdyz se pak reklo ze za mesic tak uz neposlouchal. Myslim ze je to nejaka kachna.


[ Odpovědět ]
Re: Humpolcem projede od ledna možná až stovka kamionů denně. Lidé mají strach. (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Pondělí, 01.02. 2016 - 12:35:35
 
Jasně - stejně jako výhružky, že ze starého autobusového nádraží bude odstavné parkoviště pro kamioňáky?


[ Odpovědět ]
Re: Humpolcem projede od ledna možná až stovka kamionů denně. Lidé mají strach. (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Úterý, 02.02. 2016 - 22:45:47
 
a bude?


[ Odpovědět ]
Re: Humpolcem projede od ledna možná až stovka kamionů denně. Lidé mají strach. (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Středa, 03.02. 2016 - 08:29:02
 
Bude tam zaplať pánbůh Kaufland a kecy kolem toho místa konečně ustanou.


[ Odpovědět ]
Re: Humpolcem projede od ledna možná až stovka kamionů denně. Lidé mají strach. (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Středa, 03.02. 2016 - 09:44:20
 
nebude


[ Odpovědět ]
Re: Humpolcem projede od ledna možná až stovka kamionů denně. Lidé mají strach. (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Středa, 03.02. 2016 - 11:27:45
 
Vy a pán bůh? LOL


[ Odpovědět ]
Re: Humpolcem projede od ledna možná až stovka kamionů denně. Lidé mají strach. (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Středa, 03.02. 2016 - 13:06:09
 
Nevím co bude pánbůh platit,ale Kaufland nebude zcela určitě


[ Odpovědět ]

Re: Humpolcem projede od ledna možná až stovka kamionů denně. Lidé mají strach. (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Pondělí, 25.01. 2016 - 15:53:02
Ze bude mit nekdy tahle humpolecka hospodska figurka starost o nebohe deti, prechazejici silnici na nevyuzivane AN, to by me nikdy nenapadlo. A ze se stane i trenerem, managerem fotbalu a stinovym starostou, to je opravdu ulet. Ovsem mezi temi ostatnimi cleny toho antispolku je mozna jeste jednooky mezi slepymi. Jejich uroven je znat uz z psaneho projevu zde, na Humpolaku. Pokud tohle ma byt nova politicka garnitura v Humpolci, tak je to s nabidkou humpoleckych osobnosti opravdu spatne.


[ Odpovědět ]
Re: Humpolcem projede od ledna možná až stovka kamionů denně. Lidé mají strach. (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Pondělí, 25.01. 2016 - 17:33:53
 
Napsal příznivec ODS a starých pořádků že ???


[ Odpovědět ]
Re: Humpolcem projede od ledna možná až stovka kamionů denně. Lidé mají strach. (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Středa, 03.02. 2016 - 14:28:31
 
Co take si predstavujete pod pojmem ODS a stare poradky?


[ Odpovědět ]
Re: Humpolcem projede od ledna možná až stovka kamionů denně. Lidé mají strach. (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Středa, 03.02. 2016 - 16:44:33
 
To co už by se na MU nedělo, pokud by starosta dodržel slovo a nechal jako lídra kolegyni Kukrechtovou. kterou mimo jiné svým jednáním dost ztrapnil !!!! Je dost úsměvné ji několik měsíců všude deklarovat jako lídra a potom pár dnů před volbami ji odstavit jen proto, aby si někdo mohl prosadit své zájmy.


[ Odpovědět ]
Re: Humpolcem projede od ledna možná až stovka kamionů denně. Lidé mají strach. (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Čtvrtek, 04.02. 2016 - 09:33:07
 
Akorát ten blbej volič to nevzal na vědomí. Přes všechny vaše snahy o diskreditaci si ho lidé ve městě vykřížkovali. Jiní, výrazně mediálně preferovanější, zkrátka utřeli nudli! Jediné řešení vyměnit voliče, nebo zkusit jiného lídra.


[ Odpovědět ]

Dopis paní Slunské vedení města a zastupitelům (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Středa, 03.02. 2016 - 10:23:00
http://prohumpolecko.cz/dopis-pani-slunske-zaslany-vedeni-mesta-a-vsem-zastupitelum/


[ Odpovědět ]
Re: Dopis paní Slunské vedení města a zastupitelům (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Středa, 03.02. 2016 - 11:03:25
 
Paní hojně využívá autobusovou dopravu v Humpoci, ale vzápětí nemá kde zaparkovat svoje auto. Tady neco nehraje. to spolek zase vyznamenal co našel za hvězdu.


[ Odpovědět ]
Re: Dopis paní Slunské vedení města a zastupitelům (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Středa, 03.02. 2016 - 11:26:32
 
Používat auto i autobus zároveň se nevylučuje. V místě jezdit autem, na větší vzdálenosti použít autobusové spojení. Mnoho lidí to tak běžně dělá. Velkopodnikatelé a papaláši zřejmě ne, to se dá pochopit. Město by mělo přijmout vyhlášku, že zastupitelé budou už na věčné časy a nikdy jinak povinně dávat přednost zájmům kmotrovských rodin. Vždyť kde bysme bez nich byli?


[ Odpovědět ]
Re: Dopis paní Slunské vedení města a zastupitelům (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Středa, 03.02. 2016 - 11:46:04
 
Tak se budou řešit zájmy spolku plnýho jinejch kmotrů.


[ Odpovědět ]
Re: Dopis paní Slunské vedení města a zastupitelům (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Středa, 03.02. 2016 - 14:34:42
 
Je mezi členy spolku nějaký kriminálník? V Humpolci mají podivnou tlačenku minimálně dva kriminálníci, Kratochvíl a Racek. A to vše za asistence Mezinárodně Transparentního Standy. Jen ten bordel ještě víc rozviřte, bude konec pohádky o elektrikářovi s čistou hlavou. Ten si na čistýho celou dobu jen hraje. Na zájmy města kašle, jde mu jen o vlastní kšefty. Lidem ukázal že mu jsou u p*dele, když mu dali hlasy na možnost starostovat. Kdyby byl tak čistej jak se staví, tak nemůže koukat na ty machinace s kriminálníkama. Na nálepce čistej, pod ní špinavej. Křivák.


[ Odpovědět ]
Re: Dopis paní Slunské vedení města a zastupitelům (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Středa, 03.02. 2016 - 11:16:47
 
'Vy přece v městě velíte a rozhodujete jménem jeho občanů&.'

to je zásadní nepochopení těch, co sedí v zastupitelstvu


[ Odpovědět ]
Re: Dopis paní Slunské vedení města a zastupitelům (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Středa, 03.02. 2016 - 13:21:36
 
Dnešní zastupitel v kterémkoliv městě, Humpolec nevyjímaje se musí třást strachy před investory, před kamarády oněch investorů, velkopodnikatelskými skupinami a vůbec všemi těmi, kteří straší zastavením rozvoje měst a pod.


[ Odpovědět ]
Re: Dopis paní Slunské vedení města a zastupitelům (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Středa, 03.02. 2016 - 14:32:27
 
Zatim jedini, kdo tady kope za urcitou skupinku humpoleckych podnikatelu, je spolek proti rozvoji Humpolce.


[ Odpovědět ]
Re: Dopis paní Slunské vedení města a zastupitelům (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Středa, 03.02. 2016 - 14:38:02
 
Spolek proti rozvoji Humpolce, to je nový název zdejší buňky ODS? Celkem trefné pojmenování.


[ Odpovědět ]
Re: Dopis paní Slunské vedení města a zastupitelům (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Středa, 03.02. 2016 - 16:58:17
 
Nejpozitivnější na celé kauze je to, že se konečně i někteří úředníci MÚ rozhodli pustit různé důvěrné informace o tom, jak to na úřadě chodí. A jsou to opravdu zajímavé věci...
Jinak už konečně stavební úřad oficiálně potvrdil, že veškeré stavební dění v ICOMU se děje bez stavebního povolení a v rozporu s mnoha zákony a předpisy a už to řeší i životní prostředí, inspektorát bezpečnosti práce a další úřady. Takže doufejme, že se to nepodaří Kratochvílovi ruku v ruce se starostou dokončit "bez papíru" !!!


[ Odpovědět ]
Re: Dopis paní Slunské vedení města a zastupitelům (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Středa, 03.02. 2016 - 18:27:24
 
No, tak konecne se vsichi za pomoci neohrozenych mestskych uredniku dozvime o tech nepravostech, o kterych tady neustale blafate. Doufam ze ty slibovane kostlivce predhodite verejnosti k posouzeni a verejnemu odsouzeni. Zatim jste nic nepredvedli a jen priblble zvanite a blijete lzivou spinu!


[ Odpovědět ]
Re: Dopis paní Slunské vedení města a zastupitelům (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Čtvrtek, 04.02. 2016 - 11:19:45
 
Tak staví se nový autobusový terminál bez stavebního povolení nebo ne? Prosím o jasnou stručnou odpověď !


[ Odpovědět ]
Re: Dopis paní Slunské vedení města a zastupitelům (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Čtvrtek, 04.02. 2016 - 11:22:45
 
Proč se ptáš tady, zajdi za Hrbkem, ten ti to rád poví.


[ Odpovědět ]
Re: Dopis paní Slunské vedení města a zastupitelům (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Čtvrtek, 04.02. 2016 - 12:09:23
 
Ale to je tvestný !


[ Odpovědět ]
Re: Dopis paní Slunské vedení města a zastupitelům (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Čtvrtek, 04.02. 2016 - 14:14:28
 
Ano, ICOM veškeré stavební práce v areálu dělá bez povolení !


[ Odpovědět ]
Re: Dopis paní Slunské vedení města a zastupitelům (Hodnocení: 1)
Od: Breta (Petr@humpolec.cz) - Čtvrtek, 04.02. 2016 - 14:40:24
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
To je slovo do pranice! Ještě se tak umět podepsat :-)


[ Odpovědět ]
Re: Dopis paní Slunské vedení města a zastupitelům (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Čtvrtek, 04.02. 2016 - 14:42:44
 
A může za to starosta!


[ Odpovědět ]
Re: Dopis paní Slunské vedení města a zastupitelům (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Pátek, 05.02. 2016 - 09:17:58
 
Když máte jasné důkazy o tom, že někdo porušuje zákon, je vaší povinností na něj podat trestní oznámení. Předpokládám, že to víte vážení členové toho skutečně vzácného spolku pro dehonestování starosty města.


[ Odpovědět ]
Re: Dopis paní Slunské vedení města a zastupitelům (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Pátek, 05.02. 2016 - 10:35:19
 
JEŠTĚ, ŽE NENÍ TRESTNÉ "SE ZEPTAT", ŽE? TO BYCHOM TU SEDĚLI VŠICI A STAROSTA S MÍSTOSTAROSTOU A ŘEDITELEM ÚŘADU BY NÁM DĚLALI BACHAŘE!!


[ Odpovědět ]
Re: Dopis paní Slunské vedení města a zastupitelům (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Pátek, 05.02. 2016 - 10:36:26
 
Ptejte se pořád dokola! I když se dozvíte akorát to, že když máte jiný názor než starosta, tak jste debil!


[ Odpovědět ]
Re: Dopis paní Slunské vedení města a zastupitelům (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Pátek, 05.02. 2016 - 11:35:47
 
Starosta může udělat pro město už jen jedinou pozitivní věc. V zájmu zklidnění situace jít do důchodu.


[ Odpovědět ]
Re: Dopis paní Slunské vedení města a zastupitelům (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Pátek, 05.02. 2016 - 11:37:00
 
proč by nedělal, Namyslo mu pokutu promine


[ Odpovědět ]
Re: Dopis paní Slunské vedení města a zastupitelům (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Sobota, 06.02. 2016 - 08:36:29
 
Nejlepší zpráva tohoto týdne je, že duševně a nevyléčitelně nemocný vlastník ICOMU musel zastavit všechny práce na své černé stavbě v Humpolci a stavební firmy už i vyklidily prostor. Konečně klika Kratochvíl - vedení města, dostala přes prsty. Doufám, že teď už státní a městské orgány budou postupovat dle platných zákonů a Humpolec bude opět právním městem a ne divočinou řízenou starostou a jeho kamarády z prohnilé ODS. A také doufám, že konečně zastupitelé za ČSSD, TOP a KDU pochopí, jak se nechali zmanipulovat vedením města !


[ Odpovědět ]
Re: Dopis paní Slunské vedení města a zastupitelům (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Sobota, 06.02. 2016 - 11:27:16
 
Tak duševně a nevyléčitelně nemocný člověk jste předně Vy, jak ukazuje závěr Vašeho "velmi kvalitního" příspěvku.Na rozdíl od Vás jistě zastupitelé vědí, že rozvoj města chtějí brzdit právě taková individua, které tady plodí nenávistné výpady proti radnici, a zcela určitě schválí nový územní plán města.


[ Odpovědět ]
Re: Dopis paní Slunské vedení města a zastupitelům (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Sobota, 06.02. 2016 - 11:38:34
 
Aha. Takže Vy nám tu tvrdíte že porušovat platné zákony je třeba a odůvodňujete to rozvojem města.


[ Odpovědět ]
bezkorupce (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Sobota, 06.02. 2016 - 11:51:03
 
http://www.bezkorupce.cz/blog/2008/04/21/generalni-pardon/


[ Odpovědět ]
Re: Dopis paní Slunské vedení města a zastupitelům (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Sobota, 06.02. 2016 - 16:57:12
 
To znamená , že tu nebude Kauflanad ? ?:( Tvl. spolku to nemužeš mistnim udelat


[ Odpovědět ]
Re: Dopis paní Slunské vedení města a zastupitelům (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Sobota, 06.02. 2016 - 18:13:38
 
Milost by byla velkou chybou

MF Dnes

14. 1. 2012

Milan Štěch před čtyřmi lety mimo jiné i na Pelhřimovsku obhajoval křeslo v senátu, kterého je předsedou. A kritizuje prezidentské milosti.

* Pane Štěchu, co se Vám nelíbilo na udělení prezidentské milosti panu Kratochvílovi v roce 2008?

Bylo tam zcela zřejmé, že proběhlo vyšetřování a soudní řízení i odvolání se zcela pravomocným rozhodnutím soudu, kdy pan Kratochvíl byl pravomocně odsouzen. Pak se najednou objevily lékařské zprávy, že je snad duševně nemocný, po čemž najednou přišla prezidentská milost.

* Myslíte, že pan Kratochvíl skutečně nebyl nemocný?

O něco později byl pan Kratochvíl někde zmiňován jako nejúspěšnější manažer. I když byl uznán duševně nemocným, tak pokud je mi známo, po svém zázračném uzdravení jezdil autem. Myslím, že je to do očí bijící případ. Několik měsíců poté, kdy pan Kratochvíl dostal milost, mně poslal dopis. Ten dopis měl hlavu a patu.

* Co vám tehdy psal duševně nemocný člověk?

Dopis se týkal právě toho, že policie a orgány činné v trestním řízení u nás mají enormní moc.

* Myslíte, že pan prezident, či politická strana, jíž byl zakladatelem, tehdy na udělování milosti panu Kratochvílovi mohla mít svůj osobní zájem?

To nevím, každopádně za to pan prezident nese zodpovědnost, když takovou milost udělí. Je mi to podezřelé. Ale neumím dokázat, zda ten případ měl přímo pan prezident v nějakém podrobném rozboru, nebo k udělení milosti došlo naopak povrchním přístupem.

* Vminulosti byl přitom Zdeněk Kratochvíl viděn i na prestižním setkání na Hradě v blízkosti prezidenta...

Až tak to nestuduji, ale skutečně jsem četl nějaký článek, kde se psalo o tom, že tam nějaké propojení ODS, Hradu a pana Kratochvíla může být. Neměl jsem ale žádný úmysl to zkoumat. Pan Kratochvíl silně podporoval i jiné politiky.

* Například?

Když si vezmu jen, že firma pana Kratochvíla podporovala různými předvolebními plakáty a šoty v autobusech podporu různým stranickým kandidátům a kandidátkám, je to učebnicový příklad toho, jak se zneužívají milosti a jak to souvisí s politickou scénou. Pamatuji se, že i pan Bernard, který se angažuje v organizaci bojující proti korupci, měl ve senátní kampani předvolební plakáty na autobusech ICOMu.

* To bylo při senátních volbách, kdy pan Bernard na Pelhřimovsku kandidoval proti vám. Není v kritice od Vás vůči panu Kratochvílovi tedy i averze kvůli jeho podpoře vašeho protikandidáta?

To není averze. To je to, že jsem to zažil a na vlastní oči viděl. Když to vidíte na vlastní oči, připadal bych si falešně, kdybych to nezmínil a zapomenul na to. Mohl bych na to alibisticky zapomenout a říct, že dneska jsem v jiné pozici. Ne, já to říkám zcela otevřeně, co jsem viděl a čeho jsem byl svědkem. Možná to byla zaplacená reklama, pak je to v pořádku. Možná tam ale byl nějaký závazek, podpora kandidátům, kteří měli blízko k pravicové politice, tam totiž byla jednoznačná.

* Střetli jste se někdy s panem Kratochvílem i přímo?

Vminulosti jsem se s ním setkal už kvůli některým sporům týkajících se postavení odborových organizací. Když firma ICOM přebrala některé autobusové přepravce ve východních Čechách, bývalé podniky ČSAD, došlo tam k útoku na odborovou organizaci. Probíhaly různé takové praktiky, které mi určité věci o něm a jeho firmě říkají. Jako předseda odborů jsem se s firmou dostal do určitého konfliktu, protože mě zaměstnanci vyzvali, abych je bránil.

* Pan Kratochvíl vás tedy asi příliš v oblibě neměl. Zajímal jste se o něj i dál?

Jinak se tomu nevěnuju, jen v souvislosti s tím, že jsem se musel začít angažovat ve věci umožňující přímou volbu prezidenta a předmětem té diskuse byla změna ústavy a pravomocí prezidenta. Tento případ pana Kratochvíla mně pak samozřejmě přišel na mysl.

* Na Hradě se v prosinci objevil

Přečíst zbytek komentáře...


[ Odpovědět ]
Všechny obchodní známky, názvy a články patří jejich právoplatným vlastníkům, komentáře patří jejich odesílatelům. Komentáře jsou moderovány, pravidla jsou uvedena v záhlaví formuláře pro odeslání. Upozornění na závadný obsah zasílejte na adresu redakce@humpolak.cz.

(c) 1999 - 2008 Občanské sdružení Humpolák


Powered by Copyright © UNITED-NUKE - upravil a implementoval AXL Systems
Všechna práva vyhrazena.

Čas potřebný ke zpracování stránky: 0.357 sekund

Tvoje Účetní     Petra Plast     Knihkupectví Jana Zábrany      Maryška Elektrocentrum