Založit účet
 
Menu
· Domů
· Ankety
· Archív článků
· Časté otázky
· Doporučte nás
· Galerie Sukna
· Hledat
· Humpolec Info
· Humpolec na UTube
· Kalendář
· Mapa Humpolce
· Odkazy
· Osobní zprávy
· Seznam členů
· Soubory
· Soutěže!!!
· Témata
· Top 10
· Váš účet

Přihlášení
Přezdívka

Heslo

Ještě nemáte svůj účet? Můžete si jej vytvořit zde. Jako registrovaný uživatel získáte řadu výhod. Budete moct upravit vzhled tohoto webu, nastavit zobrazení komentářů, posílat komentáře, posílat zprávy ostatním uživatelům a řadu dalších.

Kalendář akcí
listopad 2017
  1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30  

Divadlo
Kino
Koncerty
Městský úřad
Ostatní
Přednášky
Setkání
Slavnosti
Sport
Výstavy

O redakci
Server Humpolák je vydáván občanským sdružením Humpolák.

Kontaktovat redakci můžete přes e-mail na adrese redakce@humpolak.cz.

Adresa redakce:
sdružení Humpolák
Lnářská 113
396 01 Humpolec

Bankovní spojení:
eBanka
č.ú.: 1393129001/2400

Informační televize pro Vysočinu

Radniční listy 
Informace z městského úřaduÚnor 2016

Odkaz na Radniční listy zde:

http://www.mesto-humpolec.cz/VismoOnline_ActionScripts/File.ashx?id_org=4932&id_dokumenty=227419

Publikováno: Čtvrtek, 25.02. 2016 - 13:46:23 Od: xx22
 
Související odkazy
· Více o tématu Informace z městského úřadu
· Další články od autora xx22


Nejčtenější článek na téma Informace z městského úřadu:
Program 10. schůze rady města


Hodnocení článku
Průměrné hodnocení: 0
Účastníků: 0

Zvolte počet hvězdiček:

Výborný
Velmi dobré
Dobré
Povedený
Špatné


Možnosti

 Vytisknout článek Vytisknout článek


"Radniční listy" | Přihlásit/Registrovat | 101 komentářů | Vyhledávání v diskusi
Komentáře jsou moderovány, pravidla jsou uvedena v záhlaví formuláře pro odeslání. Upozornění na závadný obsah zasílejte na adresu redakce@humpolak.cz

Re: Radniční listy (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Čtvrtek, 25.02. 2016 - 13:59:54
Jak tedy dopadlo včera zastupitelstvo města? Kanál youtube hlásí, že žádné video není z důvodu porušení podmínek. Díky za reakci.


[ Odpovědět ]
Re: Radniční listy (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Čtvrtek, 25.02. 2016 - 14:35:30
 
Koukal jsem na to večer a ještě to tam natáčel nějaký pán na kameru na stativu, asi věděl, že s tím videem je to fraška.
Naštěstí to natočil ač ho starosta vyzval, že je to zbytečné, že se to vysílá on-line

Do konce jsem to nedokoukal, protože to bylo jak přenos ze sněmovny CR


[ Odpovědět ]
Re: Radniční listy (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Čtvrtek, 25.02. 2016 - 14:58:02
 
Byl ten nešťastný územní plán schválen?


[ Odpovědět ]
Re: Radniční listy (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Čtvrtek, 25.02. 2016 - 15:21:42
 
Samozrejme! Podporilo jej 18 z 21 hlasu. Demokracie nastesti opet promluvila.


[ Odpovědět ]
Re: Radniční listy (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Čtvrtek, 25.02. 2016 - 15:35:21
 
18 hlasů jsem tedy nečekal. Kdo byl proti?


[ Odpovědět ]
Re: Radniční listy (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Čtvrtek, 25.02. 2016 - 15:38:15
 
Demokracie nebo strach z lobby velkopivovarníků a autodopravců.


[ Odpovědět ]
Re: Radniční listy (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Čtvrtek, 25.02. 2016 - 15:44:50
 
Nikdo nebyl proti. Tři se zdrželi...


[ Odpovědět ]
Re: Radniční listy (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Čtvrtek, 25.02. 2016 - 17:50:58
 
Co to tady blekotáte o tom, že natáčené video bylo nějak zmanipulované. Na zasedání jsem byl a video viděl. Odpovídalo naprosto průběhu jednání. Pánové ze spolku dostali po zásluze na frak, starosta je utřel jak slzu. Bylo až trapné jak se tam prezentovali, nakonec hlasování o územním plánu 18 ku třem, kteří se zdrželi /Štěrbová, Mácha, Hrdlička/ ukázalo, že ani oni sami nejsou jednotní !! Taktéž dopadli, když se snažili odsunout z plánovaných akcí rekonstrukci ulic Masarykova/Hálkova. Je zřejmé, že ta parta, která měla v programu jediný bod a to dehonestaci vedení radnice končí. Díky Bohu za to !


[ Odpovědět ]
Re: Radniční listy (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Pátek, 26.02. 2016 - 08:46:10
 
Neberte si Boha do huby !! Jestli ten to vidí, tak Vám to tam nahoře jistě spočítá!! Stejně jako nám všem, na zemi se spravedlnosti a patrně ani práva nedočkáme.
V atmosféře, která připomíná ducha těžkého normalismu nemůžete čekat od opozičních zastupitelů pevný postoj. Jsou totiž jmenovaní a odvolatelní vedením města a jeden z nich také vedením pivovaru - tudíž snadno vydíratelní. Mrzí mě, že ze slušných lidí, kteří nesouhlasili se zrušením autobusového nádraží, děláte nějakou bojůvku bezpáteřních zpátečníků a pomlouvačů starosty. Starosta je sprosťák nadávajícím ostatním členům zastupitelstva, ale i podřízeným úředníkům a dokonce i externím spolupracovníkům a dodavatelům zakázek pro naše město. Tak nebo tak jsme rádi, že tato kapitola je za námi a teď se hošííí předveďte, co jste si pro nás připravili.


[ Odpovědět ]
Re: Radniční listy (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Pátek, 26.02. 2016 - 10:31:21
 
Zastupitelé jsou jmenovaní a odvolatelní? Asi žijeme každý někde jinde.


[ Odpovědět ]
Re: Radniční listy (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Pátek, 26.02. 2016 - 10:52:51
 
Míněno na předcházejíxí příspěvek.


[ Odpovědět ]
Re: Radniční listy (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Pátek, 26.02. 2016 - 10:54:13
 
Pardon, myslel jsem ve svých profesích - tj. ředitel školy, zástupce ředitele, podržtaška bernarda ....


[ Odpovědět ]
Re: Radniční listy (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Pátek, 26.02. 2016 - 10:47:31
 
Jsi blb !


[ Odpovědět ]
Re: Radniční listy (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Pátek, 26.02. 2016 - 07:50:08
 
Konečně zvítězil zdravý rozum nad lží a nenávistí!


[ Odpovědět ]
Re: Radniční listy (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Pátek, 26.02. 2016 - 08:48:28
 
Konečně zvítězili prachy a podnikatelské loby nad zdravým rozumem a pohodlím těch neobyčejnějších spoluobčanů, jež musí jezdit autobusem.


[ Odpovědět ]
Re: Radniční listy (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Pátek, 26.02. 2016 - 08:29:08
 
Aneb jak se nekdo snazil prodat vlastni pozemky a kdyz to nevyslo, zkusil se pomstit mestu. K tomu poslouzila skupinka , ktera jenom nepochopila k cemu ma slouzit a snazila se vystupovat a myslet samostatne. A vysledek mohli vsichni zajemci sledovat nekolik mesicu online.


[ Odpovědět ]
Re: Radniční listy (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Pátek, 26.02. 2016 - 10:57:22
 
Ale jsou tu i jiní, kteří to s pozemky umí lépe - levně koupit, pak nechat převést na jiný druh pozemku (zatím v rámci úp) a ejhle najednou jsou majiteli hodnotných parcel


[ Odpovědět ]
Re: Radniční listy (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Sobota, 27.02. 2016 - 17:43:14
 
To je mozne a jedina sance je na to upozornit, pokud je to pravda, neni problem to prokazat a urcite jsem pro. Co ale je podraz, zacit boj proti stavbe obchodaku, s tim, ze je na nevhodnem uzemi a design neodpovida jeho nahledu na svet a "zapomene", ze na jeho pozemku o par stovek metru vedle tyto problemy nevadily.


[ Odpovědět ]
Re: Radniční listy (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Čtvrtek, 25.02. 2016 - 15:26:25
 
Nejaky chudak ho oznacil za nevhodny obsahem. Na webu mesta uz je vysvetleni. Je tam umisten i dostupny vcerejsi zaznam ze zasedani. Ten strach z publikovane pravdy jim nahnal do kalhot! Tak to dal spolek zablokovat.


[ Odpovědět ]

Re: Radniční listy (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Čtvrtek, 25.02. 2016 - 15:39:51
"Nedostupnost videozáznamu z 9. zastupitelstva na službě YouTube
icn-zm-online
Důvod nedostupnosti a odkaz na náhradní způsob zveřejnění nesestříhaného videozáznamu v plné kvalitě.



Vážení spoluobčané,
omlouváme se za nedostupnost záznamu ze včerejšího jednání Zastupitelstva města.

Nedostupnost videozáznamu je způsobena externím zásahem uživatelů, kteří nahlásili provozovatelům YouTube daný videozáznam za obsahově nevhodný. Společnost YouTube se bohužel rozhodla těmto uživatelům vyhovět a na základě jejich žádosti videozáznam odstranila.

Město Humpolec se proti tomuto kroku odvolalo a nyní čekáme na vyjádření společnosti YouTube.

Celý, nesestříhaný videozáznam v plné kvalitě proto naleznete na níže uvedeném odkazu.

Děkujeme za pochopení."


[ Odpovědět ]
Re: Radniční listy (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Pátek, 26.02. 2016 - 08:00:19
 
Co jineho cekat od sdruzeni Proti Humpolci. A ze z toho opet obvini starostu, uz jenom dokazuje vrchol ubohosti. Uvidime, co dalsiho jejich loutkovodici maji s nimi secviceneho, zatim je to proti kasparkovi ze Sokolovny slabota. A ze se jejich hlavni loutka pi.Sterbova opravdu snazi. Nastesti se ukazalo, ze vetsina nechce prosazovat zajmy nekterych jedincu a dokaze se rozhodnout pro momentalne nejlepsi variantu.


[ Odpovědět ]
Re: Radniční listy (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Pátek, 26.02. 2016 - 08:51:33
 
Myslím, že členy "spolku" hodně přeceňujete a možná máte náběh na nějaké nepěkné duševní onemocnění!! Říká se tomu stihomam!


[ Odpovědět ]
Re: Radniční listy (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Sobota, 27.02. 2016 - 17:35:01
 
Tak, ze bych je precenoval, toho se opravdu bat nemusite :). Jinak dekuji za starost, na rozdil od nekterych clenu spolku jsem dusevne v poradku.


[ Odpovědět ]

Re: Radniční listy (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Pátek, 26.02. 2016 - 09:22:19
Pokrok zvítězil jak za starých zlatých časů. Už máme vyvěsit vlaječky a kráčet radostně v průvodu?


[ Odpovědět ]
Re: Radniční listy (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Pátek, 26.02. 2016 - 09:46:13
 
Jestli jste na to ze starých časů zvyklý (-lá), tak vyražte.


[ Odpovědět ]
Re: Radniční listy (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Pátek, 26.02. 2016 - 09:50:16
 
No, spíš jde o to, zda-li za to nebudeme potom popotahováni - jako že máme něco proti starostovi?


[ Odpovědět ]
Re: Radniční listy (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Pátek, 26.02. 2016 - 09:57:25
 
Myslím, že vás "za to" nikdo popotahovat nebude! Natož v průvodu. :)


[ Odpovědět ]
Re: Radniční listy (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Pátek, 26.02. 2016 - 10:59:10
 
Ale bacha, nedělejte průvod v pátek v jednu odpoledne - to by se vám tam mohl zaplést sám pan starosta, který už má padla a šupe si to ve velké pohodě domů.....


[ Odpovědět ]

Re: Radniční listy (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Pátek, 26.02. 2016 - 10:21:23
Byla to totální prohra obskurního spolku pro Humpolecko v přímém přenosu! Veškeré nemalé peníze, vynaložené úsilí a čas, vylétly komínem! A zůstala jen pachuť!


[ Odpovědět ]
Re: Radniční listy (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Pátek, 26.02. 2016 - 10:42:03
 
Děkuji spolku pro Humpolcko, že upozorňuje na nešvary současného vedení města!
Nemyslím si, že šlo o vyhozené úsilí a peníze (neveřejné). Naopak, působením spolku se odhalilo spoustu zajímavých věcí a především to, že nelze odporovat Starostovi, aniž by jste dostali nálepku blbec.


[ Odpovědět ]
Re: Radniční listy (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Pátek, 26.02. 2016 - 10:51:25
 
No vystupování členů spolku na posledním zastupitelstvu je hodno názvu který jste použil. Byla to ubohost sama, podívejte se na záznam.


[ Odpovědět ]
Re: Radniční listy (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Pátek, 26.02. 2016 - 11:12:10
 
Koukám na to a beru to tak, jak to vidím:1) Myslíte P. Janotovou, jak neuměle a dosti hloupě obhajuje úpravu křižovatky u mlíčňáku - "já si myslím, že to bude lepší" není argument! "Zúžení" jako bezpečnostní prvek je problematické - viz. ul. od pošty směr autobusák, když projíždí 2 autobusy najednou, tak mají skutečně velký problém se vejít - to považujete z bezpečné?


[ Odpovědět ]
Re: Radniční listy (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Pátek, 26.02. 2016 - 11:16:12
 
P.Vystrčil není členem spolku? Že - takže toho nepočítám a jsem zvědav, co uvidím dál. Zatím žádná ostuda opozice.


[ Odpovědět ]
Re: Radniční listy (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Pátek, 26.02. 2016 - 11:26:11
 
P.Starosta lehce zesměšnil P.Kostřicovou, když žádala o vysvětlení k hlasování ohledně financování rekonstrukce křižovatky u mlíčňáku
P.Ságl dobře poukazuje na to, že bohulibé stavby našeho města (tenisová hala, ale jistě tam spadne i lanové centrum) se nám při údržbě dosti prodražují. A pak nezbývají finance na důležité projekty - třeba kanalizaci, nekapacitní ČOV, rozpadající se silnice!


[ Odpovědět ]
Re: Radniční listy (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Pátek, 26.02. 2016 - 11:54:59
 
Jde o věc názoru - mě přijde, že starosta občas kecá naprosté nesmysly, které snad nemůže myslet vážně. Na druhou stranu, některé věci, které uvádí, mají svoji logiku, věci se vyvíjejí v čase a na začátku asi nemohl vědět, jak se vše vyvine, že bude vypadat, že bere úplatky, a pod. Nechápu, že se rozumní lidé nedokáží dohodnout!!!!!


[ Odpovědět ]
Re: Radniční listy (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Pátek, 26.02. 2016 - 12:00:04
 
"Obchodní centrum postavme a pak se ukáže"??? No to je pěkná blbost, já už teď vím, že na značkové hadry a boty nebudu mít peníze. Ale nemajetný póvl nemá co kecat, že?


[ Odpovědět ]
Re: Radniční listy (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Pátek, 26.02. 2016 - 12:44:35
 
Právě, že ti rozumní se dohodli. Po delší době lze, v Humpíku :-), lépe dýchat.


[ Odpovědět ]
Re: Radniční listy (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Pátek, 26.02. 2016 - 13:00:58
 
Buďme rádi, že tu budeme mít obchodní centrum. Aspoň se trochu zařadíme mezi HB nebo PE a mladí tu zůstanou...


[ Odpovědět ]
Re: Radniční listy (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Pátek, 26.02. 2016 - 13:05:23
 
Nekapacitní ČOV, kanalizace, rozpadající se silnice? O kterém městě přesně píšete?


[ Odpovědět ]
Re: Radniční listy (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Pátek, 26.02. 2016 - 13:28:49
 
Jestli je obchoďák to pravé, co tu udrží mladé ? Značně pochybuji. Konzumem značkového zboží ku lepší společnosti. To snad nemyslíte vážně??


[ Odpovědět ]
Re: Radniční listy (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Pátek, 26.02. 2016 - 13:30:41
 
Jasně, v Humpolci s kanalizací a ČOV nikdy problémy nebyly!! I proto jdou nemalé finanční prostředky do projektů právě na řešení kanalizace a ČOV.


[ Odpovědět ]
Re: Radniční listy (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Pátek, 26.02. 2016 - 13:58:46
 
Ukázal se v tomto hlasování nesporně zajímavý fakt. Zastupitelé zvoleni za ANO vydupali s se svojí lídryní, to samé nestraníci za ČSSD se vybodli na názor těch, za které byli zvoleni a bohužel i dvojice z KDU ČSL se rozhodla hlasovat pro.
Je to na velké zamyšlení hlavně v ČSSD a KDU ČSL. Ano v Humpolci vlastně neexistuje.


[ Odpovědět ]
Re: Radniční listy (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Pátek, 26.02. 2016 - 14:57:47
 
Pořád lepší než být alibista a zdržet se hlasování.


[ Odpovědět ]
Re: Radniční listy (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Pátek, 26.02. 2016 - 17:39:26
 
Tak nám prosťáčkům už konečně prozraď kdo ty loutky vodí, buď od té dobroty!


[ Odpovědět ]
Re: Radniční listy (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Pátek, 26.02. 2016 - 16:18:30
 
Nic nového pod sluncem,město pro byznys ze zákulisí pevně řídí skupina velkopodnikatelů prostřednictvím zavázaných loutek. Rýzner je proti nim malá, trapná rybička.


[ Odpovědět ]
Re: Radniční listy (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Pátek, 26.02. 2016 - 15:02:10
 
Na jaképak zamyšlení v KDU? Drtivá většina členů místní organizace byla pro schválení územního plánu, že se Mácha zdržel je jeho problém.


[ Odpovědět ]
Re: Radniční listy (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Pátek, 26.02. 2016 - 15:40:34
 
Od lidovců mám jiné zprávy,prý většina ne


[ Odpovědět ]
Re: Radniční listy (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Pátek, 26.02. 2016 - 20:04:51
 
Skutecnosti je, a z verejnych materialu k uzemnimu planu je dolozitelne, ze mistni organizace CSSD i KDU-CSL vyjadrili svuj nesouhlas s casti UP, ktera resila vystavbu noveho terminalu a vyuziti stareho autobusaku na obchodak. Proste koalicni partneri se v tomto pripade asi vydali rozdilnou cestou. V zastupitelstvu vsak nakonec zvitezil zdravy rozum!


[ Odpovědět ]
Re: Radniční listy (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Sobota, 27.02. 2016 - 14:33:45
 
Jaké dopady pro město bude mít schválení nového územního plánu ukáže nejbližší budoucnost.

Zdravý rozum prý zvítězil, možná zvítězil spíše strach před zastrašováním od velkých podnikatelských skupin na některé zastupitele.


[ Odpovědět ]
Re: Radniční listy (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Sobota, 27.02. 2016 - 15:09:44
 
No jo Humpolec řídí Bakala,Sehnal,Tykač a Kellner, jak jinak !


[ Odpovědět ]
Re: Radniční listy (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Sobota, 27.02. 2016 - 20:14:52
 
Okruzni ul. bude kolen noveho obchodniha centra moc pekna. Nyni zacali s vyrezanim krovin a zacina to prokukovat. Plac po starem autobusaku je uz skutecne nepekna vizitka mesta.


[ Odpovědět ]
Re: Radniční listy (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Neděle, 28.02. 2016 - 09:04:39
 
Až budou lidé přebíhat frekventovanou ulici Okružní z nového AN, to bude také pěkné. A provoz se ještě zvýší po plánovaném rozšiřování firem Bernard, Duo Trans - dopravní společnost, Galma v lokalitě ul. Pražská - viz. pelh. deník.cz., zpráva z jednání zastupitelstva HU.


[ Odpovědět ]
Re: Radniční listy (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Neděle, 28.02. 2016 - 12:52:19
 
Tak se tam udělá přechod se semaforem. Jsou jiné věci než řešit do nekonečna tuhle kravinu.


[ Odpovědět ]
Re: Radniční listy (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Neděle, 28.02. 2016 - 16:45:42
 
Přesně tak, přechod už tam je. Ještě dodělat pořádný semafor.


[ Odpovědět ]
Re: Radniční listy (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Pondělí, 29.02. 2016 - 07:51:51
 
Myslím, že není třeba věc dramatizovat. Přes ul. Okružní v úseku od kruháče kolem fotbaláku k ul Jihlavské přechází denně mnohem větší množství chodců než chodí a bude chodit na autobusák cestujících. Přestože je v tomto úseku města mnohonásobně větší zatížení dopravou, nepamatuji si, že ba zde došlo ke kolizi s chodcem. V pohodě to řeší bezpečné přechody pro chodce.


[ Odpovědět ]
Re: Radniční listy (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Pondělí, 29.02. 2016 - 17:43:27
 
Je smutné, že tady většina lidí nechápe, že Humpolec se zbavil možnosti míti městský dopravní terminál, tak jako každé civilizované město. Další obchoďák zde asi mladé těžko udrží, ale kvalitní dopravní spojení s velkými městy určitě ano. Toho se ale naši zastupitelé vzdali !


[ Odpovědět ]
Re: Radniční listy (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Pondělí, 29.02. 2016 - 17:50:57
 
Neviděla bych to tak černě. Většina lidí spíše pochopila, že to nemá cenu řešit komentáři. Až to zastupitelstvo odejde do důchodu, tak se dá něco změnit. S touhle partou se ani nedomluvíte česky.


[ Odpovědět ]
Re: Radniční listy (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Pondělí, 29.02. 2016 - 19:05:28
 
Jedina parta, co tady neumi cesky, je ta protihumpolecka. Taky obcas netusim, jazykem ktereho kmene tady prispivaji.


[ Odpovědět ]
Re: Radniční listy (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Pondělí, 29.02. 2016 - 19:01:08
 
Smutne je, ze nekteri jedinci zamrzli v dobe, kdy existovala pouze verejna doprava a auto bylo privilegium nekterych obcanu. Dnes je to naopak, humpoleckym vlakem cestuje naproste minimum lidi a autobusove spojeni funguje i bez nejakeho skanzenu AN. A ze by nejaky terminal udrzel nekoho ve meste, to nemuzete myslet vazne. Anebo se mylim?


[ Odpovědět ]
Re: Radniční listy (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Pondělí, 29.02. 2016 - 19:10:30
 
Takze zamestnanci firem, ktere jsou dnes na druhe strane silnice, tuto preskakuji? Nekteri lide resi neuveritelne hovadiny. Jinak doporucuji si zjistit, kolik cestujicich uziva AN dnes a nestrasit tady s davy, ktere tam byly mozna pred 20 lety.


[ Odpovědět ]
Re: Radniční listy (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Úterý, 01.03. 2016 - 08:59:18
 
Zapomíná se na jeden zcela viditelný fakt. Nadáváte na stav AN. Ale byl to především jeho vlastník, který ho přivedl k této smutné vizáži,neinvestoval do haly, do okolí nádraží a když to nyní vypadá tak jak vypadá, honem prodat.
Bože chrań nás před podobnými soukromými vlastníky.


[ Odpovědět ]
Re: Radniční listy (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Úterý, 01.03. 2016 - 12:22:15
 
A ty by jsi clovece jako vlastnik investoval do neceho co ztratilo svuj puvodni vyzam???


[ Odpovědět ]
Re: Radniční listy (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Úterý, 01.03. 2016 - 12:54:13
 
Jsou prostě lidi, kteří nemají rádi změnu, tak budou bojovat ať se jedná o rozhlednu na Orlíku nebo nefunkční autobusák. Já se k nim nepočítám :)


[ Odpovědět ]
Re: Radniční listy (Hodnocení: 1)
Od: hatchet (lukaskrajicek@seznam.cz) - Pátek, 04.03. 2016 - 15:10:12
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Nemějte některým za zlé, že nemají rádi změnu. Třeba jen věří v Murphyho, který praví, že každá změna je vždycky k horšímu...


[ Odpovědět ]
Re: Radniční listy (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Pátek, 04.03. 2016 - 15:13:47
 
No ono někteří rádi změny, jen když se to netýká jich. To jsou pak pro rozvoj a změny. Ale aby se sebrali a zmizeli do důchodu, tak takovou změnu oni neradi.


[ Odpovědět ]
Re: Radniční listy (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Úterý, 01.03. 2016 - 13:10:52
 
Nádraží mohl vlastník zmenšit, rekonstruovat objekt stávající haly a popřemýšlet jak tento prostor oživit.
Nechat to spadnout málem na hlavu není umění.
Vlastník mohl přistoupit i více partnersky k městu a o změnách stávajícho nádraží více diskutovat s vedením. Místo toho zastrašoval zastupitele tím, že zde umístí parkoviště kamionů.

Ano, doba se mění, zrychluje, to všichní ví. Ale zastavět tento strategický prostor nákupním střediskem je nesmysl.
Autobusy by na nádraží jezdily, jen by starosta musel najít odvahu a zrušit prostor u lahůdek pro dálkové spoje a ponechat zastávku pouze pro spoje směr Jihlava, Havlíčkův Brod.
Nikomu z lidí by docházka k nádraží, popř. na parkoviště u nádraží neuškodila.


[ Odpovědět ]
Re: Radniční listy (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Úterý, 01.03. 2016 - 13:38:56
 
Mně se úplně příčí mluvit do soukromého vlastnictví. Když to takto chtějí ať to mají. Obchoďák tam nebude špatnej. Zase se jedné o peníze ze soukromého sektoru, tak jenom dobře. V Třeboni teď otevřeli nový Kaufland uvnitř supr, ale z venku by se mohli v Humpolci polepšit zdá se mi moc plechovej :)


[ Odpovědět ]
Re: Radniční listy (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Úterý, 01.03. 2016 - 13:56:30
 
Styl Kauflandů je v ČR stejný,žádný architektonický skvost nečekejte. Možná v Rakousku by byl jiný,tady si sednem na zadek před soukromým investorem.

Nikdo do soukromého vlastnictví hovořit nechce, ale pokud se to týká veřejnosti a využívání služeb je to bohužel třeba. A u nás to zastupitelé zazdili. Zalekli se.


[ Odpovědět ]
Re: Radniční listy (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Středa, 02.03. 2016 - 09:20:00
 
Většina lidí nechce mluvit do soukromého vlastnictví do chvíle, než na soukromém pozemku vedle jejich domu má být něco, co oni tam nechtějí. Potom je všecko jinak.


[ Odpovědět ]
Re: Radniční listy (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Středa, 02.03. 2016 - 11:47:07
 
Sousední spory dobře řeší nový občanský zákoník. Podle mě by se mohlo město trochu na investory zatlačit, aby zde postavili aspoň něco co má nějakou architekturu po vzoru Rakouska nebo Německa.


[ Odpovědět ]
Re: Radniční listy (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Středa, 02.03. 2016 - 12:01:05
 
chtělo by to mešitu, byli bychom světoví


[ Odpovědět ]
Re: Radniční listy (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Středa, 02.03. 2016 - 18:16:54
 
Muzete mi vysvetlit, jakym pravem mluvite za ostatni cestujici? Busem obcas jezdim a vyuzivam mestske zastavky. AN mi je u ... Vy mi pripadate, ze jste se tady vynoril z ery sociku, kdy jedna cervene pomazana hlava rozhodovala za vsechny a o vsem. Chtel bych videt vas, kdyby jste neco vlastnil a soused prisel s tim, ze se mate o svuj majetek lepe starat a tu psi boudu natrit na zeleno. A vratka nechat otevreny, aby si mohl dojit na zahradu pro ovoce. Budicek, socik je davno pryc, i kdyz ve vedeni EU to tak nevypada.


[ Odpovědět ]
Re: Radniční listy (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Čtvrtek, 03.03. 2016 - 07:44:07
 
Proberte se Vy. Mlít pořád něco o socialismu je mimo mísu. Každý vidí, že nádraží nechal schátrat současný majitel, který za 20let co ho má nijak nemodernizoval. S tím nemá socialismus nic společného.


[ Odpovědět ]
Re: Radniční listy (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Pátek, 04.03. 2016 - 10:54:19
 
Pochopil jste predesly prispevek? To ze nic nevlastnite a chcete poroucet ostanim vlastnikum je krok pred vyvlastnovanim. I kdyz fanatici ze spolku Protihumpolecko by omezovali jenom nektere podnikatele, hlavne ty, kteri jim neskocili na jejich kecy. Takze co tam mate dal, soudruhu spolkari?


[ Odpovědět ]
Re: Radniční listy (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Pátek, 04.03. 2016 - 15:49:27
 
Jde o to, že nešlo jen o soukromý pozemek soukromého vlastníka, ale soukromý vlastník, či zájemce o koupi natahoval ruku na pozemek města. O ten tady šlo. Takže pokud by si Icom řešil svoje na svém, možná by situace byla jiná, jenže se dohodl s developerem a pak oba tlačili na zastupitele, aby se prodalo strategické parkoviště. Tedy majetek někoho jiného.
A mnozí se zalekli a pod tlakem velkopodnikatelů couvli.
Soukromý kapitál se bohužel chová tak, že ta tolik kritizovaná věrchuška KSČ byla neškodným odvarem proti dnešním tlakům.


[ Odpovědět ]

Re: Radniční listy (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Úterý, 01.03. 2016 - 15:04:20
Nyní je potřeba co nejdříve vybudovat na starém AN a přilehlých prostorách nákupní centrum, tak jak určuje nově schválený územní plán. Neotálet, protože ti fanatici ze spolku proti rozvoji Humpolce zas vymyslí nějakou békárnu !


[ Odpovědět ]
Re: Radniční listy (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Středa, 02.03. 2016 - 09:24:29
 
Kdo řekne jiný názor, než je váš, je fanatik!!!


[ Odpovědět ]
Re: Radniční listy (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Středa, 02.03. 2016 - 11:58:40
 
Nejenom. Nevzdělaný, pomýlený, arogantní, zlý a vše penězi a silou tlačící fanatik. Tak je to správně, není-liž pravda pane učiteli?


[ Odpovědět ]
Re: Radniční listy (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Středa, 02.03. 2016 - 14:25:46
 
Nikdo neví jestli Kaufland bude, Dekor ještě neprodal pozemky u komínu bývalého ČML, investor nabízí minimum a bez nákupní zóny v celém rozsahu se stavět nebude nic...Ale to příznivcům rušení nádraží nedochází


[ Odpovědět ]
Re: Radniční listy (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Středa, 02.03. 2016 - 18:20:19
 
Bezte uz s tim AN nekam, jste jak zaseknuta deska, porad melete AN,AN,AN,AN... Mate v hlave taky neco jineho?


[ Odpovědět ]
Re: Radniční listy (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Čtvrtek, 03.03. 2016 - 09:00:06
 
Víte, to musíte vysvětlit především těm lidem ze spolku. Kdyby měli krapet rozumu tak toho nechají a věc bude vyřešena ke spokojenosti nejméně 80 % občanů Humpolce. Jinak s Vámi souhlasím, už těch řečí kolem AN bylo dost.


[ Odpovědět ]
Re: Radniční listy (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Čtvrtek, 03.03. 2016 - 09:48:21
 
A jak to víte že nejméně 80% všech občanů je pro likvidaci AN? Tady proběhla nějaká veřejná anketa? Jediné co tu bylo k vidění byla petice, kterou podepsalo nějakých 1500 lidí během týdne. Lžete. lžete. lžete. A nechte laskavě na každém o čem chce mluvit. Zatím nejsme Vaši otroci, i když se tak k nám chováte.


[ Odpovědět ]
Re: Radniční listy (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Čtvrtek, 03.03. 2016 - 10:26:29
 
Nebuďte tak vztahovačnej. Každý ví, že takto velké socialistické AN ztrácí logiku. Dnes lidi nemají čas někde stát na autobusáku, když to osobákem nebo spolujízdou vyřídí 3x rychleji a možná laciněji...


[ Odpovědět ]
Re: Radniční listy (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Čtvrtek, 03.03. 2016 - 10:40:28
 
Odvádíte pozornost. Žádný ověřený podklad pro svá tvrzení nemáte. Jste lhář, nic víc. U politiků běžné.


[ Odpovědět ]
Re: Radniční listy (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Čtvrtek, 03.03. 2016 - 11:16:28
 
Pravdou je, že nikdo pořádně neví, kolik je příznivců likvidace nádraží a kolik pro zachování.


[ Odpovědět ]
Re: Radniční listy (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Čtvrtek, 03.03. 2016 - 12:56:27
 
v Kauflandu mají Plzeň v akci.
14,90- !!


[ Odpovědět ]
Re: Radniční listy (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Čtvrtek, 03.03. 2016 - 15:11:24
 
:)


[ Odpovědět ]
Re: Radniční listy (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Čtvrtek, 03.03. 2016 - 15:43:36
 
V Německu za 13 na naše


[ Odpovědět ]
Re: Radniční listy (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Čtvrtek, 03.03. 2016 - 15:48:09
 
A k čemu by to bylo asi tak dobré? O tom, co si udělá se svým majetkem vlastník je jen a jen věcí majitele! Ale to je pořád dokola!


[ Odpovědět ]
Re: Radniční listy (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Čtvrtek, 03.03. 2016 - 15:58:25
 
To ano. Ale kdyby mu město nelezlo do pr...le, tak se nic nemění a musí provozovat řádně nádraží. Ze zákona !!!


[ Odpovědět ]
Re: Radniční listy (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Čtvrtek, 03.03. 2016 - 16:54:09
 
Tak nas poucte. Ktery zakon by to asi mohl byt?


[ Odpovědět ]
Re: Radniční listy (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Pátek, 04.03. 2016 - 10:49:19
 
Od blba se nechat poucit? To je absurdni pozadavek, ten uz v mozku mimo AN nic jineho nema.


[ Odpovědět ]
Re: Radniční listy (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Pátek, 04.03. 2016 - 17:03:49
 
opět jen urážky pane učiteli?


[ Odpovědět ]
Re: Radniční listy (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Čtvrtek, 03.03. 2016 - 15:59:59
 
Když to půjde tak dál, tak by nejraději vyvlastňovali. Jako v HB při obchvatu. Vlastníkovi dát almužnu a 95% shrábnou stavební firmy se sídlem v Izraeli...


[ Odpovědět ]
Re: Radniční listy (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Pátek, 04.03. 2016 - 14:50:23
 
Když to čeští vejžírkové nedokáží postavit,tak holt musí Izraelci.


[ Odpovědět ]

Re: Radniční listy (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Pátek, 04.03. 2016 - 11:10:26
Ten článek byl o tom, že zastupitelé vcelku rozumně schválili nový územní plán a tudíž je konečně možné mimo jiné připravovat území starého AN na nákupní zónu. Zdrželi se jen tři zastupitelé - Štěrbová, Mácha a Hrdlička. Tím je daný rozvoj tohoto území což jistě vítá většina občanů města. Vše ostatní jsou prázdné plky a bylo by nejlepší aby se věc dotáhla co nejdříve do konce.


[ Odpovědět ]
Re: Radniční listy (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Pátek, 04.03. 2016 - 15:53:36
 
Doufejme, že těch 18 jmen už v příštím zastupitelstvu nebude. Ne za hlasování pro, ale za to, že veškerou argumentaci proti prodeji parkoviště brali jen jako vztahovačnou kampań proti sobě a zcela ignorovali názor,že nejenom Spolek pro Humpolecko nesouhlasí.


[ Odpovědět ]
Re: Radniční listy (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Pátek, 04.03. 2016 - 17:09:33
 
Souhlas, absolutně je nezajímá názor voličů. Jednají jen na vlastní pěst. Žádný z volebních programů neobsahoval likvidaci AN. Naopak před volbami se ČSSD tvářila jak jí na zachování AN souhlasí. Lidé co podepsali petici ve spolku nejsou, ale ti pro ně neexistují. Jediné co tahle parta zastupitelů zná je vlastní názor, a ti co mají jiný jsou jimi místo argumentace urážení.


[ Odpovědět ]
Re: Radniční listy (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Pátek, 04.03. 2016 - 18:34:12
 
Argumentace zastupitelů pro žádná nebyla, nikdo nedokázal přednést jediné slovo na jednání zastupitelstva, kromě pana starosty, ale to byla stará známá písnička..... Navíc někteří ani nevypnuli mobilní telefon, nebo to nedokáží, viz záznam z jednání.


[ Odpovědět ]
Re: Radniční listy (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Pátek, 04.03. 2016 - 18:50:11
 
Proč neuznáte, že zastupitelé mohou mít také svůj názor ! A diskuzí k územnímu plánu bylo už mnoho, takže na jednání zastupitelstva byla další už zbytečná. Ostatně tam vůbec věcně nediskutovali ani ti co se v hlasování zdrželi ! Domnívám se, že zastupitelé dobře vědí kolik občanů města podporuje jejich názor. Takže pokud v zastupitestvu byl poměr hlasování pro nový územní plán 85 % ku 15%, tak podobná je situace mezi občany města. A že zde neustále píše a mlží ta menšina co podporuje akce spolku proti rozvoji Humpolce neznamená opak. Podle mého názoru by toho už měli nechat a uznat, že volení zástupci občanů rozhodli dobře.


[ Odpovědět ]
Re: Radniční listy (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Pátek, 04.03. 2016 - 19:17:09
 
Za necelé 2,5 roku sbohem


[ Odpovědět ]
Všechny obchodní známky, názvy a články patří jejich právoplatným vlastníkům, komentáře patří jejich odesílatelům. Komentáře jsou moderovány, pravidla jsou uvedena v záhlaví formuláře pro odeslání. Upozornění na závadný obsah zasílejte na adresu redakce@humpolak.cz.

(c) 1999 - 2008 Občanské sdružení Humpolák


Powered by Copyright © UNITED-NUKE - upravil a implementoval AXL Systems
Všechna práva vyhrazena.

Čas potřebný ke zpracování stránky: 0.358 sekund

Tvoje Účetní     Petra Plast     Knihkupectví Jana Zábrany      Maryška Elektrocentrum