Stanislav Bernard: Dnes z PETky, zítra z tašky?

6

Rodinný pivovar BERNARD v těchto dnech reaguje ve své nové billboardové kampani Dnes z PETky, zítra z tašky na jednu z dalších absurdit dnešní doby.


„Billboardovou
kampaní Dnes z PETky, zítra
z tašky
chceme upozornit na to, kam až může dojít snaha některých
pivovarů, pod tlakem obchodních řetězců. Pokud to takto bude pokračovat dál,
můžeme se v budoucnu dočkat toho, že tradiční český ležák se bude prodávat
v igelitových taškách.“
říká s nadsázkou Stanislav Bernard a
dodává:“Jsem toho názoru, že národní
nápoj, kterým český ležák jistě je, si zaslouží, aby se prodával ve skleněné
lahvi. V současné době se však stále více piva stáčí do plastových lahví a
navíc se často dováží ze zahraničí. Je to potom ještě tradiční české pivo?“

V současné době Rodinný pivovar BERNARD vaří 7 druhů
nepasterizovaného piva a 4 druhy nealkoholického piva. Tři druhy piva se stáčí
do retro lahví s patentním uzávěrem, ostatní piva do vlastních skleněných
lahví.

Stanislav Bernard: Dnes z PETky, zítra z tašky?

SORTIMENT piva BERNARD v prodeji ve skleněných
lahvích:

SVÁTEČNÍ LEŽÁK s jemnými kvasnicemi (nefiltrovaný světlý
ležák)

JANTAROVÝ LEŽÁK s jemnými kvasnicemi (nefiltrovaný
řezaný ležák)

ČERNÝ LEŽÁK s jemnými kvasnicemi (nefiltrovaný tmavý
ležák)

Tradiční české světlé pivo (světlé výčepní pivo)

Tradiční český světlý ležák (světlý ležák)

Tradiční český světlý ležák (světlý ležák)

BERNARD s těžkou hlavou "OX" (speciální
světlé pivo)

BERNARD s čistou hlavou Free (nealkohoholické světlé
pivo)

BERNARD s čistou
hlavou Jantar (nealkoholické polotmavé pivo)

BERNARD s čistou
hlavou Švestka (osvěžující nealkoholický nápoj, švestkový se sladidlem)

BERNARD s čistou
hlavou Višeň (osvěžující nealkoholický nápoj, višňový se sladidlem)

Stanislav Bernard: Dnes z PETky, zítra z tašky?

Axl

6 thoughts on “Stanislav Bernard: Dnes z PETky, zítra z tašky?

  1. Snahu některých pivovarů stáčet pivo do PET lahví také neuznavám,ovšem dělat z toho reklamní kampaň také není nijak chválihodný tah.

    Je třeba také poctivě přiznat,že např.tzv.deswítka,která je dnes nemá s desítkou z kraje devadesátých let také mnoho společného.Neexistují pevné normy a prakticky každý pivovar i kaýdý strejda co to vaří v kotli v restauraci,tedy minipivovary vaří jak chtějí. A to platí i o pivovarech na Vysočině

    1. Ano, měly by rozhodně být pevné normy! Všechna piva by chutnala stejně a bylo by po problémech. Takhle chutná každé pivo jinak a drzý zákazník má tendenci si vybírat!!! Např. Bernard je nepřiměřeně hořký!!!!

      1. Nejde o hořkost jako takovou.Mám na mysli ČSN,které fungovaly tuším do poloviny 90.let.Dále značení piva.Když se přešlo jen na názvy výčepní,ležák a pod.,tak se poněkud zapomnělo,že se desítka může stát klidně devítkou.Za starého dobrého bolševika se uváděl vždy minimální obsah alkoholu.Tuším 12% pivo světlé mělo 3,1,desítka 2,6, diapivo 3,4,jedenáctku si přesně nepamatuji.
        Myslím že i při těchto značeních si piva zachovávala chutě.Pamětníci jistě ví,že např.Rebel se od hump.piva lišil výrazně,brodská černá desítka měla také své aroma a chuť,jasný rozdíl byl mezi Pelhřimovem a Budvarem.

        Chuťové variace rozhodně nezajistí ani 170 minipivovarů v ČR.

        1. Vážený, i za nového dobrého kapitalismu je vždy na lahvi uveden minimální obsah alkoholu. Takže z tohoto pohledu je to stejné a pak už záleží jen na vás, jestli si to chcete přečíst a co vlastně chcete konzumovat….Výběr je nepřeberný, jen je třeba si ujasnit, jestli preferuji cenu, nebo kvalitu !

          1. Obsah alkoholu minimální uváděn není.Uvádí se obsah alkoholu maximální v objemu.
            Naqvíc na mnoha etiketách se tento údaj uvádí na zadní etiketě nebo na krčku,je to stále menší a pro starší nečitelné.
            Na přední etiketě se uvádí třeba sládek,ale údaje ne.

          2. ty trotle tak si vem brejle a nebud línej si tu etiketu přečíst.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.

Next Post

Předpřípravka v Nespekách čtvrtá

Út Dub 17 , 2012
Rodinný pivovar BERNARD v těchto dnech reaguje ve své nové billboardové kampani Dnes z PETky, zítra z tašky na jednu z dalších absurdit dnešní doby. „Billboardovou kampaní Dnes z PETky, zítra z tašky chceme upozornit na to, kam až může dojít snaha některých pivovarů, pod tlakem obchodních řetězců. Pokud to takto bude […]

Témata