Hlasování v anketě Křišťálová Lupa 2009 – Cena českého Internetu

Čtvrtý ročník čtenářské ankety Křišťálová Lupa 2009 – Cena českého Internetu si klade za cíl najít a ocenit nejoblíbenější a nejzajímavější projekty a služby českého Internetu za rok 2009.

Internetová veřejnost v letošním ročníku bude rozhodovat o pořadí v následujících kategoriích:



  • Vyhledávače a databáze – nástroje a služby pro získání informací – např. obecné a specializované vyhledávače, mapy, znalostní a firemní databáze, jízdní řády, informace o počasí
  • Komunikační služby – nástroje a služby umožňující přímou výměnu informací mezi uživateli – např. emailové služby, instant messaging, IP telefonie
  • Sociální sítě – nástroje a služby primárně orientované na pravidelné sdružování lidí prostřednictvím Internetu – např. diskusní servery, seznamky a další komunitní projekty
  • Publikační platformy – nástroje a služby primárně zaměřené na uživatelské publikování obsahu – např. blogovací systémy, fotogalerie, videoportály apod.
  • Internetové obchodování – projekty, které jsou založeny na zprostředkování transakčních operací – e-shopy, cenové srovnávače, katalogy zboží, transakční weby, platební nástroje
  • Média – všeobecná – mediální projekty všeobecného charakteru pokrývající široké spektrum informací nebo zábavy – internetové zpravodajství, internetové rádio, internetová televize
  • Média – specializovaná – mediální projekty monotématického charakteru – specializované zpravodajství či magazín, rádio, televize, fanouškovský web zaměřený na vybrané téma
  • Média – uživatelská – konkrétní mediální projekty vznikající aktivitou uživatelů, která není institucionali­zovaná pod hlavičkou vydavatelských domů – fanouškovské weby, osobní stránky, blogy apod.

V každé kategorii můžete vybrat jednoho svého favorita, přičemž není nutné hlasovat ve všech kategoriích. Finální hlasování probíhá až do 25. října 2009 a hlasovat můžete zde: http://kristalova.lupa.cz/hlasovani/


 


Odborná porota, složená z významných osobností podnikatelského, mediálního a internetového světa, svým hodnocením určí pořadí v následujících třech kategoriích:



  • Osobnost roku – osobnost, která dokázala svým působením přitáhnout největší pozitivní pozornost k českému Internetu
  • Anticena – projekt, osobnost či událost s nejhorším dopadem na kvalitu a pověst prostředí Internetu
  • Projekt roku – inovativní, originální, odvážný či jinak výjimečný projekt

Všichni hlasující budou zařazeni do slosování o zajímavé ceny, které věnovali partneři ankety, mediální partneři a server Lupa.cz. Výsledky budou zveřejněny na slavnostním vyhlášení ve čtvrtek 26. listopadu 2009 v divadle Archa a den poté na stránkách ankety a serveru Lupa.cz.


Loňský ročník ankety se bezesporu zařadil mezi nejzajímavější události českého Internetu v roce 2008. Připomenout si můžete výsledky ankety, témata odborné konferencefotogalerii ze slavnostního předávání cen. Do finálního hlasování se vloni zapojilo více než 64 tisíc hlasujících.


 

myska

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.

Next Post

Švestka zazářila na Znojemském hroznu a pokořila piva

Čt Říj 1 , 2009
Ačkoliv nápoj Bernard s čistou hlavou švestka patří mezi nealkoholické nápoje, zabodoval tento produkt humpoleckého pivovaru mezi pivy. Své první ocenění a hned také první místo získal tento mok, vyrobený na bázi sladového nápoje, na prvním ročníku soutěže speciálních a neobvyklých piv, který se uskutečnil při gastronomickém festivalu Znojemský hrozen […]

Témata