Hlasování v anketě Křišťálová Lupa 2009 – Cena českého Internetu

Čtvrtý ročník čtenářské ankety Křišťálová Lupa 2009 – Cena českého Internetu si klade za cíl najít a ocenit nejoblíbenější a nejzajímavější projekty a služby českého Internetu za rok 2009.

Internetová veřejnost v letošním ročníku bude rozhodovat o pořadí v následujících kategoriích:



  • Vyhledávače a databáze – nástroje a služby pro získání informací – např. obecné a specializované vyhledávače, mapy, znalostní a firemní databáze, jízdní řády, informace o počasí
  • Komunikační služby – nástroje a služby umožňující přímou výměnu informací mezi uživateli – např. emailové služby, instant messaging, IP telefonie
  • Sociální sítě – nástroje a služby primárně orientované na pravidelné sdružování lidí prostřednictvím Internetu – např. diskusní servery, seznamky a další komunitní projekty
  • Publikační platformy – nástroje a služby primárně zaměřené na uživatelské publikování obsahu – např. blogovací systémy, fotogalerie, videoportály apod.
  • Internetové obchodování – projekty, které jsou založeny na zprostředkování transakčních operací – e-shopy, cenové srovnávače, katalogy zboží, transakční weby, platební nástroje
  • Média – všeobecná – mediální projekty všeobecného charakteru pokrývající široké spektrum informací nebo zábavy – internetové zpravodajství, internetové rádio, internetová televize
  • Média – specializovaná – mediální projekty monotématického charakteru – specializované zpravodajství či magazín, rádio, televize, fanouškovský web zaměřený na vybrané téma
  • Média – uživatelská – konkrétní mediální projekty vznikající aktivitou uživatelů, která není institucionali­zovaná pod hlavičkou vydavatelských domů – fanouškovské weby, osobní stránky, blogy apod.

V každé kategorii můžete vybrat jednoho svého favorita, přičemž není nutné hlasovat ve všech kategoriích. Finální hlasování probíhá až do 25. října 2009 a hlasovat můžete zde: http://kristalova.lupa.cz/hlasovani/


 


Odborná porota, složená z významných osobností podnikatelského, mediálního a internetového světa, svým hodnocením určí pořadí v následujících třech kategoriích:



  • Osobnost roku – osobnost, která dokázala svým působením přitáhnout největší pozitivní pozornost k českému Internetu
  • Anticena – projekt, osobnost či událost s nejhorším dopadem na kvalitu a pověst prostředí Internetu
  • Projekt roku – inovativní, originální, odvážný či jinak výjimečný projekt

Všichni hlasující budou zařazeni do slosování o zajímavé ceny, které věnovali partneři ankety, mediální partneři a server Lupa.cz. Výsledky budou zveřejněny na slavnostním vyhlášení ve čtvrtek 26. listopadu 2009 v divadle Archa a den poté na stránkách ankety a serveru Lupa.cz.


Loňský ročník ankety se bezesporu zařadil mezi nejzajímavější události českého Internetu v roce 2008. Připomenout si můžete výsledky ankety, témata odborné konferencefotogalerii ze slavnostního předávání cen. Do finálního hlasování se vloni zapojilo více než 64 tisíc hlasujících.


 

myska

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.

Next Post

Švestka zazářila na Znojemském hroznu a pokořila piva

Čt Říj 1 , 2009
Čtvrtý ročník čtenářské ankety Křišťálová Lupa 2009 – Cena českého Internetu si klade za cíl najít a ocenit nejoblíbenější a nejzajímavější projekty a služby českého Internetu za rok 2009. Internetová veřejnost v letošním ročníku bude rozhodovat o pořadí v následujících kategoriích: Vyhledávače a databáze – nástroje a služby pro získání informací – např. obecné a […]

Témata