Stanislav Bernard Marketérem roku 2011

Česká marketingová společnost vyhlásila výsledky 7. ročníku prestižní soutěže Marketér roku 2011, zaměřené na inovativní marketing. Porota jednomyslně vybrala Stanislava Bernarda, který tak získal titul Marketér roku 2011 a obdržel trofej – skleněného delfína.


„Na základě pozitivních zkušeností z uplynulých
šesti let existence soutěže MARKETÉR ROKU jsme letos systém hodnocení ještě
více zaměřili na prohlubování a rozšiřování problematiky marketingu. Zásadní
změna je v tom, že hodnocen byl projekt či adekvátní výsledek marketingové
činnosti, který představuje komplexní řešení v rámci strategického či
operativního marketingu,“
řekl prof. Ing. Gustav Tomek, DrSc., předseda
hodnotitelské komise soutěže a dodal: Vítězem
je nejlepší realizátor a podporovatel myšlenky inovativního marketingu.“

„Vítězství
mne samozřejmě těší, stejně tak jako když jsem obdržel titul Brand manager roku
2000,“
hodnotí úspěch Stanislav Bernard a dodává: „Nijak jej však
nepřeceňuji. Marketingové akce dělám především proto, že mne to baví a pomáhají
nám v budování značky. Mým snem je, aby se značka BERNARD jednou stala
značkou kultovní.“

Stanislav Bernard Marketer roku 2011

Stanislav Bernard Marketer roku 2011

Axl

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.

Next Post

Informace z městského úřadu - 20. týden

Pá Kvě 18 , 2012
Česká marketingová společnost vyhlásila výsledky 7. ročníku prestižní soutěže Marketér roku 2011, zaměřené na inovativní marketing. Porota jednomyslně vybrala Stanislava Bernarda, který tak získal titul Marketér roku 2011 a obdržel trofej – skleněného delfína. „Na základě pozitivních zkušeností z uplynulých šesti let existence soutěže MARKETÉR ROKU jsme letos systém hodnocení […]

Témata