Jedinečnost předstihla kvantitu

3

V novinářské anketě popularity piv Naše pivo 2008 předstihl většinu nejprodávanějších piv Rodinný pivovar Bernard, který se s pivem stejnojmenné značky umístil na druhém místě a zopakoval tak úspěch z roku 2006. Se svým tržním podílem na úrovni necelého jednoho procenta tak Bernard v oblibě porazil nadnárodní koncerny s několikanásobně vyšší produkcí piva.

„S trochou nadsázky můžeme konstatovat, že jen jedno pivo ze sta je druhé nejoblíbenější v republice,“ okomentoval výsledek generální ředitel Stanislav Bernard s odkazem na jednoprocentní tržní podíl Bernardu. V předchozích ročnících 2005 a 2007 se Bernard v soutěži Naše pivo, pořádaném Českým svazem pivovarů a sladoven, umístil na třetím místě.


 


V anketě Naše pivo 2008 hlasovalo 106 zástupců tištěných a elektronických médií a televizních i rozhlasových stanic, kteří nominovali 67 značek, nejvíce v dosavadní historii ankety.


 


Další informace naleznete na internetových stránkách Českého svazu pivovarů a sladoven:


http://www.cspas.cz/index2.asp?KatId=37&DatId=640&Archiv


 

myska

3 thoughts on “Jedinečnost předstihla kvantitu

  1. jistě velký úspěch značky Bernard,ale ne všem ta přehnaná hořkost chutná.Snad hořčí je už pouze Rychtář z Hlinska.
    Nedávno jsem pil dvanáctku REBEL a mohu pouze všem doporučit.Ale každý má chutě různé…
    Zlatý ORLÍK….

    1. Jo, s těma chutěma máš pravdu. Loni v létě u Packy jsme se chvíli bavili s nějakým libereckým cesťákem ubytovaným nahoře na hotelu co tam přišel na večeři. Pil jsem černýho Bernarda (alkoholickýho) a tak si dal taky jednoho. Napil se jednou, odsunul pivo od sebe řekl číšníkovi „vylejte to“. Rebel je v pohodě, možná bude k pití i Ježek po návratu ke starý receptuře, to ale ocení hlavně pivaři…

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.

Next Post

Na trase z Humpolce do Pelhřimova se opravuje silnice

Po Zář 29 , 2008
V novinářské anketě popularity piv Naše pivo 2008 předstihl většinu nejprodávanějších piv Rodinný pivovar Bernard, který se s pivem stejnojmenné značky umístil na druhém místě a zopakoval tak úspěch z roku 2006. Se svým tržním podílem na úrovni necelého jednoho procenta tak Bernard v oblibě porazil nadnárodní koncerny s několikanásobně […]

Témata