Bernard dosáhl hattricku v soutěži Zlatý středník

V jubilejním 10. ročníku prestižní soutěže Zlatý středník, která hodnotí firemní publikace určené k reprezentaci společnosti či jeho výrobků vůči zákazníkům, obsadil magazín Vlastní cestou vydávaný Rodinným pivovarem BERNARD první místo mezi všemi firemními časopisy a magazíny z celé České republiky a to již potřetí za sebou.


„Prestižní soutěže Zlatý středník se zúčastňujeme
pravidelně od roku 2006 a za tu dobu jsme získali celkem již devět ocenění. Na
prvním místě jsme již po čtvrté, nyní jsme dosáhli
dokonce hattricku

hodnotí výsledek vydavatel magazínu
Stanislav Bernard
a dodává: „Současně
jsme získali i Zvláštní ocenění Zlatou
literu
za přínos v úvodnících, kde máme možnost prezentovat své názory
na dění ve společnosti.“

 

Magazín
Vlastní cestou tvoří redakční rada čítající pět lidí a nejcennější je, že
všechny texty a fotografie jsou původní. Vyhlašovatelem soutěže Zlatý středník
je PR Klub České republiky, v letošním roce bylo přihlášeno 137 soutěžních
prací.

Co
je Zlatý středník…

Profesní
soutěž hodnotící firemní média, resp. hodnotí a oceňuje firemní periodické a
neperiodické publikace určené k reprezentaci společnosti či prezentaci výrobků
a služeb vůči zákazníkům, obchodním partnerům nebo zaměstnancům. Od roku 2002
tak každoročně oceňuje periodika a to jak tištěná, tak elektronická a nově i
jejich dílčí texty.

Přihlášená
periodika procházejí tříkolovým hodnocením. V prvním kole odborní garanti
jednotlivých kategorií posoudí přihlášené tituly a určí, které postoupí k
dalšímu hodnocení. V druhém kole se sejde odborná porota, aby vytvořila užší
výběr. Poslední kolo se pak věnuje detailnímu hodnocení,     z
něhož vzejdou vítězové jednotlivých kategorií.

Axl

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.

Next Post

Krajské derby přineslo ligové body favoritovi

Pá Kvě 11 , 2012
Záchranářskou pozici si druholigoví národní házenkáři Humpolce v derby Vysočiny nevylepšili.

Témata