Záznamy ze skutečných rozhovorů hot-line jedné nejmenované počítačové společnosti.
Klient: Nedaří se mi spustit váš CD-ROM angličtiny. 
Hotline: Vložte CD do jednotky… spustilo se to? 
Klient: Ne! 
Hotline: Tak zadejte „Start“ 
Klient: Ne, nefunguje to, nic se neděje… 
Hotline: Uf, jaký používáte operační systém? 
Klient: To jako chcete vědět, jakou mám značku hi-fi věže?
Sekretářka: Říkáte tedy, že nemám v přístupovém hesle používat velká písmena, je to tak? 
Hotline: Přesně. 
Sekretářka: A číslice mám psát taky malé?
Klient: Dobrý den, nedaří se mi k vám připojit. 
Hotline: Dobře, hned to zařídíme, ze všeho nejdřív bych potřeboval vědět, jestli jste v 3-1, 95, 98 nebo v Linuxu. 
Klient: Ne, pane, jsem v Brně, 602 00.
Sekretářka: Mám takový problém s Windows… 
Hotline: Co máte na monitoru? 
Sekretářka: Eee… květináče. 
Hotline: Ne, chtěl jsem říct – co je tam napsáno? 
Sekretářka: A jo tak…no…Sony!
Klient: Zrovna se přihlašuji na vaší stránku, ale nerozumím tam úplně všemu… 
Hotline: Dobře, podíváme se na to spolu. 
Klient: Chce po mě, abych zadal údaje o městě, ze kterého volám, telefonní číslo… Co tam mám napsat? 
Hotline (učitelským tónem): Zadáte telefonní číslo místa, odkud se přihlašujete… Asi od vás z domu, ne? 
Klient: Dobře… Už to je… A teď se mi to ptá na nějaké město… 
Hotline: Zadejte název města, odkud voláte. 
Klient: Takže tam mám napsat moje město… 
Hotline: Ano… 
Klient: Už to je… A teď se to ptá na poštovní směrovací číslo… 
Hotline: … 
Klient: Haló??? Co tam mám dát? 
Hotline (podrážděně): Vaše poštovní směrovací číslo! 
Klient (s upřímnou lítosti): Promiňte mi, jestli vás otravuji, ale víte, já se v informatice moc nevyznám…
Klient: Zaseklo se mi pécéčko… hlásí mi to chybu „message not found“ (s příšernou, nesrozumitelnou výslovností) 
Hotline: Uf, můžete mi prosím hláskovat tu chybovou hlášku? 
Klient: Jasně! M jako mamka, E jako airbag… 
Hotline: Hahahaha! 
Klient: To se smějete mně?
Klient: Nemůžu najít, kam jsem nainstaloval váš produkt. 
Hotline: Klikněte dvakrát na Pracovní místo, prosím. 
Klient: A kde to má jako být? 
Hotline: Máte na monitoru ikonu „Pracovní místo“? 
Klient: Tomu vůbec nerozumím, proč mi vykládáte o pracovním místě? 
Hotline: Vy nemate žádné pracovní místo? 
Klient: Ne, milý pane, já už jsem v důchodu!
<>
Hotline: Pane, zadejte CONTROL ALT DEL. 
Klient: A jo, tohle znám (v pozadí je slyšet: klik klik klik klik…) 
Hotline: Co se děje na monitoru? 
Klient: No nic… 
Hotline: Zkuste to znovu: CONTROL ALT DEL. 
Klient: (klik klik klik klik klik…) 
Hotline: A teď? 
Klient: Pořád nic… 
Hotline: Jak přesně zadáváte tenhle příkaz? 
Klient: No, stisknu klávesy C, O, N, T, R, O, L a potom A, L, T potom D, E a nakonec L. Asi má byt CONTROL s K, ne?
Klient: Pořád mi to ukazuje, že je špatné jméno uživatele nebo heslo. 
Hotline: Zavřete prosím okno, pane. 
Klient: No jo, to je pravda, venku je opravdu dost hluk…
Klient: Dobrý den, můj syn se u vás zaregistroval a já nemám jeho přístupové heslo, abych se připojil… je mu 13 let… a já bych se taky rád podíval na Internet. 
(Po ověření osobních údajů…) 
Hotline: Ano, pane, zapište si prosím své přístupové heslo: D, I, R, A (musí hláskovat, mrtvý smíchem…) D,O, R, I, T, I… 
Klient: Grrr! Zatracenej spratek! Hned jak přijde, dostane pár facek!!!
Klient: Dobrý den, moje Nescafe nefunguje… 
Hotline: Eee … je mi líto, paní, ale my neděláme podporu kuchyňských spotřebičů… 
Klient: Ne, ne!!! To je Nescafe na Internet… 
Hotline: (???)… Jak??? … Nechtěla jste náhodou říct Netscape??? 
Klient: Ano, to je ono! Netscape… Nescafe… vždyť je to totéž… 

No, ten posledni for asi nechapu??? Zrovna dneska jsem si koupil Nescafe 3.1 🙂 a funguje docela dobre
:-)))))))))