Píšou o Humpolci: Fronty a nadšení zákazníků. V Humpolci otevřelo nové obchodní centrum

12

Otevření nového obchodního centra s názvem Klokan se dočkali ve čtvrtek sedmého března obyvatelé Humpolce. U prodejen stáli lidé již před jejich otevřením ve frontách. Některé hlasy místních ale hovoří o obavách z krachu menších obchodů v centru města.

Fronta dlouhá několik metrů stojí už minimálně půl hodiny před otevřením před jedním z necelé desítky obchodů, před prodejnou elektroniky Planeo. Není divu, obchod nabízí zaváděcí ceny. „Podívej se, mají pračku za tři tisíce,“ libuje si zákaznice na první pozici. „Počkej, ještě uvidíme, jaká bude kvalita,“ mírní její nadšení mužský doprovod.

Čtěte dále:   Píšou o Humpolci: Humpolec chce městskou policii. Kvůli bezdomovcům i drzým řidičům

Axl

12 thoughts on “Píšou o Humpolci: Fronty a nadšení zákazníků. V Humpolci otevřelo nové obchodní centrum

  1. No jo další blešák. Vždyť je to všechno levný čínský šunt! Akorát se každý obchod jmenuje jinak…

      1. nemusí to být hned Pařížská,ale upřednostňuji kvalitu před kvantitou. Radši si připlatím za kvalitní oblečení,které vydrží několik sezón,než mít pár šmejdů na 1 použití. Nejsem tak bohatá,abych kupovala levné věci. A chybí pořádné železářství,hobby obchody, zahradnictví apod….

        1. Tak znackovy hadry koupis v pohodli domova treba na aboutyou. Objednas i nekolik velikosti, dojde zdarma, vyzkousis, vracis zdarma. Davas do puvodniho obalu, nalepis doslou etiketu, odnasis na nejblizsi sberne misto. Obchody s hadry v Klokanu budou vyzivat treba rodice pro deti, ktere driv vyrostou nez staci oblecky rozbit a nebo jako lacine pracovni obleceni. Svoje zakazniky si to najde.

          1. Trošku off topic. Ale mě ten koncept toho AboutYou přijde strašlivej! Samozřejmě že je to strašně super a výhodný jak pro zákazníka (může si nechat poslat velký množství odděvů, vyzkoušet a vrátit zdarma a za minimálního úsilí), tak pro prodejce (má velký obraty a lidi si toho hodně nechají a koupí). Ale za mě tady v tom případě ekologie fakt řve. Nejdřív ty hadry putují někde z Bangladéše od výrobce do Čech, pak to nějaká přepravní firma veze k zákazníkovi a pak zpátky zase do AboutYou. Nezlobte se, mě tohle přijde strašlivé.

          2. Jsou horší věci. Asi bychom se všichni divili kolik kamionů jezdí prázdných, nebo třeba veze jednu paletu z Hamburgu do Alicante … Nebo co se různě napřepravuje subdodávek pro jeden finální výrobek …

  2. Nežehrejte na rozvržení obchodů v této obchodní zóně. Většina před pár lety za ni horovala a nadávala na nevzhledné autobusové nádraží. Nyní ji tady máme, zóna tu je a tak neremcejte, že je tam to a není tohle. Nadnárodní řetězce se určitě nepůjdou vyptávat matek a občanů,které obchody by chtěli, ti mají svoji politiku. Tak to prostě chodí.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Next Post

Faktory úspěchu společnosti Pepco. Oblíbený řetězec slaví otevření 300. prodejny v Česku (v Humpolci)

So Bře 9 , 2024
Příběh společnosti Pepco začal v Česku na podzim roku 2013. V té době byla značka na trhu nová, ale stala se jedním z nejúspěšnějších maloobchodních řetězců v zemi. Dnes už značku není třeba nikomu příliš představovat, protože se stala oblíbeným řetězcem mnoha rodin – díky mimořádně nízkým cenám a širokému […]

You May Like

Témata