Píšou o Humpolci – SeznamZpravy.cz: Humpolec za pět milionů upravuje přírodní koupaliště u rybníku Pařezitý

295

V Humpolecké místní části Plačkov začala modernizace areálu přírodního koupaliště u rybníku Pařezitý. Radnice na úpravy koupaliště, které je hlavní rekreační plochou pro širší okolí, vyčlenila pět milionů korun.

Vylepší za to hřiště, parkování, pláže i přístup do vody po dřevěných molech. S majitelem rybníku také uzavřela dohodu, podle které se v rybníku nebudou chovat ryby, což by měla zlepšit kvalitu vody. Upravené přírodní koupaliště by mělo začít sloužit v červnu.

„Nejsou to složité věci, jsou to drobné terénní úpravy. Spíš mám strach, aby došly všechny materiály, máme objednané nějaké herní prvky, tak doufejme, že to dorazí,“ řekl místostarosta Humpolce Vlastimil Brukner (KDU-ČSL). Nyní se pracuje na instalaci dřevěných mol.

V nákladech je zahrnutá oprava hřiště, které bude oplocené. Pobyt má zpříjemnit i úprava louky dál od vody pro větší soukromí. „Je tam i možnost sauny, kdyby místní chtěli, ale to se musíme domluvit s místními. Kdyby tam byla saunařská obec, jsme schopni tam vyřešit i přírodní saunu, kterou by mohli provozovat, ale to už je takový nadstandard,“ řekl Brukner.

Podle Aleny Krejčí z plačkovského osadního výboru je jakákoli investice vítaná. Teď by ocenili například dobíjecí stanici elektrokol, protože oblast hodně využívají i cykloturisté.

Rybník je v majetku žďárské společnosti Kinský Žďár a. s., město si ho dlouhodobě pronajímá. Rybník je od podzimu, kdy se v něm lovilo, vypuštěný. Preventivně se bude v rybníku lovit jednou za tři roky, aby z něj zmizely i plevelné ryby.

Podle registru smluv si rybník s rozlohou přibližně 4,5 hektaru pro účel rekreace veřejnosti město pronajímá na dobu neurčitou. Roční nájem je 16 tisíc korun za hektar (bez DPH).

Čtěte dále:   Píšou o Humpolci: Humpolec chce městskou policii. Kvůli bezdomovcům i drzým řidičům

Axl

295 thoughts on “Píšou o Humpolci – SeznamZpravy.cz: Humpolec za pět milionů upravuje přírodní koupaliště u rybníku Pařezitý

  1. Co na tom proboha bude stát 5 miliónů?!
    Docela drahá předvolební kampaň vládnoucí koalice z kapes obyvatel Humpolce a okolí!

    1. nejlíp se podniká na radnici, město pro byznys bez rizika
      svoje dostane veselá trojka K-B-K, tajemník i posluha z MH

        1. Příkaz zhora je příkaz. Kdo z koalice řikal že tady na městě má fungovat systém nadřízených a podřízených ? Pí. Zastupitelka Arnotová?

    2. Proč to berete za předvolební kampaň? Já jsem rád, že se do jedné z místních částí Humpolce pustily peníze, ano, třeba by bylo vhodnější investovat v Plačkově do jiné akce, ale Pařezáč navštěvuje dost občanů z Humpolce, nevidím jediný důvod, proč tolik zloby. Určitě to tam lidé využijí.

      Místní části jsou poměrně velkou skupinou obyvatel města, bez nich by měl sotva devět tisíc obyvatel.

      1. Pokud je to předvolební kampaň, tak jedině HupolecGo, jestli se nepletu, tak oni ukázali vedení města jak pozitivně lidi reagovali na akci Dvorák nebo Březinka.
        Nezlobte se na mě, ale i zde je vidět, že Hugo má nápady. Prohlédněte si jejich vizualizaci dva roky starou na na jejich FB, Dvorák nebo Březinku.

        Dinosauři už jen dojíždí a vykrádají Hugny, shrňme si to, vizuální styl, participativní rozpočet, přirodní koupaliště.

        Těším se na podzim!

        1. Jo, reakce na Birkenau byla pompezni. A hlavně jste lidem zapomněli říct, že to není realizovatelne…

          1. Spojení s Birkenau je fakt úlet. Práce psychopata pojit koupaliště s vyhlazovacim táborem.

          2. Opět lžete, rybník Březinka, když šel na projednaní na ZM, tak měl i průvodní zprávu od rybníkáře, že je to realizovatelné včetně přítoku, jedinou pravdou je výskyt chráněného motýla.

            A propojit název Březinka s vyhlazovacím táborem Birkenau, to může udělat jenot blb jako Brukner.
            Jednoduše osel, který neví jak projekt od Huga zadupat do země.

            Ohledně Máchovky to byl též Brukner, který při prezentaci projektu, řekl, že Hugo dělá městu ostudu. Pak tam ještě něco plácal o stánku se zmrzlinou a červených lucernách.

            Nevím co je špatnýho na projektu, kde vedle sebe fungují IZS, byty a pečovatelák.

            Jsem zvědavý s čím u Máchovky přijde ODS a KDU, jen doufám že po podzimních volbách tito pánové budou zkoušet skývu opozozčního chleba. Žádný 80-100 tisic měsíčně, pěkně zpět do svých původních povolání.

          3. myslivec je evidentně neonacista, nikoho jiného tak šílený spojení nepadne, a ta minuta ticha na zastupitelstvu, to bylo razítko na diplom pro idiota roku

        2. Nevím , nechci se nikoho dotknout, ale nedává mi to smysl. Nápad z dvorákem a Březinkou bylo buďto laciné PR. nebo je nedomyšlený tah. Každému normálně uvažujícímu jedinci je naprosto jasné, že Dvorák jako přírodní koupaliště je naprostá utopie neboť do něj teče špína a případné vyčištění a sanace by stála násobně víc než pařezáč. A Březinka nemá pro takovou stavbu dostatečný přítok jehož posílení hlubokým vrtem by stálo taky docela slušný balík nehledě na cenu za výstavbu.
          Proč hugo nevymyslelo projekt na pařezáč kde se lidi koupou už celá desetiletí protože je to pramenitý rybník s převážně písečnýma kamenitým podložím a nechalo si tento bezesporu bohulibý projekt vyfouknout politickými protivníky? Nezlobte se na mne ale takhle to vypadá, že maji dobrý nápady ale chybí jim tah na branku…

          1. A nezapomněli jste na Máchovku?
            Krásný projekt, kde Hugo ukázalo, jak využít brownfield uprostřed města, hasičárna, bydlení, pečovatelák

            Tah na branku? Nezažil jsem v Humpolci tolik zajímavých nápadů za 3 roky.

          2. Pařezáč není v Humplu, tak proto. Hugu tah na branku jináč nechybí. To je vidět na každý schůzi MZ

          3. Není vám to už samotným trapný? Kolikrát už bylo řečeno, že hasiči chtějí mít svoje prostory jinde a mají na to vlastní rozpočet-a stejně vždycky začnete jásat nad projektem co byl od začátku úplně mimo. Jako tohle vydávat za dobrý nápad a tah na branku je vážně zoufalé.

          4. A což tedy postavit branku v ř*ti? Třeba by ten tah pak byl prospěšný.

          5. K těm hasičům . Jste si vědom že město je chce umístit právě do místa DD v Máchovce? Už laskavě přestaňte psát nesmysly.

          6. Že by Hugo uhodilo zase už dávno předem hřebíček na hlavičku ??

            O budoucnosti areálu v Máchově ulici hejtmanství jedná s profesionálními hasiči a městem, „Jedná se o krásný lukrativní pozemek v centru Humpolce o rozloze téměř jeden a půl hektaru,“ vysvětlil Tourek, podle kterého je výhodou i dobré napojení lokality na dálnici D1.

            Hasiči už kraji svůj záměr představili. „Ve zmíněném areálu domova důchodců by měly své zázemí najít složky Integrovaného záchranného systému, na pozemku by mohlo být výjezdové stanoviště Zdravotnické záchranné služby Kraje Vysočina, hasičská zbrojnice dobrovolných hasičů města Humpolec a stanice Hasičského záchranného sboru Kraje Vysočina,“ sdělila Deníku mluvčí hasičů Petra Musilová.

            https://pelhrimovsky.denik.cz/zpravy_region/seniory-v-humpolci-ceka-stehovani-novy-domov-duchodcu-nabidne-204-luzek-20211213.html

            A přesto se tu najdou pisálci co jsou schopni zpochybnit všechno s čím tadle partička mlaďochů s nápadama přijde. HUgo a nový tváře maj na podzim můj hlas. Dost bylo šedi na úřadu v Humplu! Chce to změnu!

          7. Autorovi postu „Není vám to už samotným trapný? Kolikrát už bylo řečeno, že hasiči chtějí mít svoje prostory jinde a mají na to vlastní rozpočet-a stejně vždycky začnete jásat nad projektem co byl od začátku úplně mimo. Jako tohle vydávat za dobrý nápad a tah na branku je vážně zoufalé.“

            Není ti už fakt trapný že pořád píšeš lži ? Jak by jsi teda zareagoval na zprávu Deníku ?

          8. Velkej díkec za ten link na deník.cz. Moc hezká ukázka toho jak tady podporovatelé koalice ODs a Kdu šířej lži a když dáš podloženej protiargument, tak už radči mlčí. To je jak na úřadu. Holt ryba smrdí od hlavy. Stačí se podivat na fejsbůk města kde otázky občanů , který maj nástin kritiky zůstaval bez odpovědi. Smutný, kam Humpolec po 30 letech modrovlády dospěl.

          9. Tak vlády jedné strany už má dost hodně občanů. Snad se to konečně projeví i v komunálkách.

          10. Já se klidně přiznám, že hasiči změnili názor jsem nevěděl, moje chyba, vycházel jsem z jejich loňského vyjádření.
            Mimochodem, doufám že stejně se tu budou omlouvat zastánci prasárny Voplakala. Ti ho hájili, že on nahrával, protože novináři můžou. Tak sem s odkazem, jak je Voplakal členem syndikatu novinářů nebo s omluvou.

          11. Sorry jako ale nejsem tak bystrej jako ty. Jak spolu souvisí hasiči a Voplakal ???

          12. Nehledej v tom logiku. Tipická argumentace tzv. stranou. Chce odvézt pozornost jinam a zase jen urážet Hugny. Když míu to nevyšlo se studií Máchovky, zkouší jinde. Ubohé.

          13. Pařezáč sice není v Humplu ale je to nejčistčí a tudíž jediný rybník vhodný na přírodní koupaliště, navíc je dostupný pěšky na kole i vlakem – proto je tak hojně navštěvovaný. Zázemí má taky slušné – je tam sportoviště kiosek i wc. Kde v Humpolci chcete najít rybník , který by svou čistotou byl vhodný na vybudování přírodního koupaliště? Jakýkoli rybník který má jako zdroj vodoteč je náchylný na znečistění právě tou vodotečí – pan Zdeněk Rýzner by o tom mohl něco vědět neboť mu na Másilko pravidelně přitékají povrchové vody tekoucí vodotečí z CTP( není to tak dávno co se mu po hladině proháněly mydlinky) Na budování nového rybníka s pramenným přítokem není v Humpolci vhodná lokalita.

          14. Peruš je sportovní rybník, už vidím rybáře jak se tam s plavcema plácají po ramenou….

          15. Žádná argumentace stranou hoši, milerád vám připomenu loňské sněhy (i když je mi jasné, že byste všichni moc rádi aby se zapomělo). Pan Voplakal natajnačku nahrával, byl chycen, pak si sypal popel všude možně. Ostatní Hugos se tvářily, že ho vlastně vůbec neznají, ačkoliv předtím se předháněli, kdo z nich na schůzku půjde. A já tu tvrdil, že udělat takovej podraz mě bych to hnal dál, omluva neomluva. A Hugofans tu svorně notovali, že vlastně o nic nešlo, vlastně jen klukovina, nedopatreni, novináři taky, blablabla. Takže já jen, že hájení prasáren vlastní strany a neschopnost to přiznat, natož omluvit se, o vás hodně vypovídá. Víc než jste schopni si přiznat. Jestli potřebujete ještě polopatičtěji, už to neumím, pardon.

          16. no tak hlavně že vám nikomu eticky nevadí kšeftaření knihkupce myslivce

    1. To možná ano, ale pak je otázkou,proč voliči dávají důvěru ODS už přes 30 let a prakticky každé volby v Humpolci vyhrála s výjimkou tuším jediných

      1. Ods byla v Humpolci, vždy zastoupena zajímavými lidmi. A jen jednou měla konkurenci v podobě paní Štěrbové a taky hned prohrála, faktem je, že i přes prohru sestavila koalici.

        Pochybuji, že v podzimní nabídce ODS či KDU budou mít problém, být na “bedně”

        Kratochvíl je tak slaboučký, že se za něj stydí i humpolecký ODSáci. A Brukner to je kapitola sama pro sebe, sám pozná že stavět na lži, manipulaci a vlezdoprdelkoství nejsou hodnoty, na kterých budete stavět koalici.

        HUGO(4) mandáty
        ANO Štěrbová starostka (4)
        STAN (2)

        ODS(3) KDU(3), KSČM(1), ČSSD(1), Mikulášek a spol. (2) a Piráti(1) si rodělí zbytek

        Koalice bude práce pořádná, ale věřím že se obejde bez ODS, KDU, Mikuláška a spol. a KSČM

          1. Mohou je mít, ale musel by někdo si dát tu práci a složit kandidátní listinu..A to není nic lehkého, chce to makat a lidi oslovovat.. Udělá to někdo v Humplu?

          2. Jen pro zajímavost, to že piráti dostávali hodně hlasů ve volbách parlamentních neznamená, že je dostanou v komunálních, zvláště, když v Humpolci nikdy piráti nekandidovali v komunálu nikdy. Nevím zda to pisatel/ka ví..

          3. Nikdy neříkej nikdy. Třebas to letos bud jiný. To bude překvápko. 🙂

        1. Tehdy v roce 2014 ODS přímo neprohrála, protože tři uskupení získala po 5 mandátech, ODS, ANO a ČSSD. Hnutí ANO zvítězilo na počet hlasů, nikoliv na počet mandátů. Koalice byla složena tehdy bez ANO, ale ať se to líbí nebo ne, je bohužel v našem demokratickém rybníčku možné vítěze obejít, to nebylo tehdy roku 2014 nic nedovoleného. Že to viděno zpětně byla chyba, to uznávám.

          Váš výpočet mandátů nedává koalici, pokud čtu správně 4+4 +2 není 11 mandátů. Takže musíte upravit počty. A o tom ,že by v Humpolci letos kandidovali Piráti jsem opravdu neslyšel a to pečlivě sleduji dění ve všech známých uskupeních ve městě.

          1. Umím počítat do 11.
            4+4+2+ někdo. Proto jsem psal, že udělat koalici bude tvrdá práce.

  2. A proč si Voplakal nahrával Kratochvíla, Bernarda a Kumštara?

    To jste zapomněl říct!

    Tak já vám pomůžu, protože je zde podezření, že tito pánové kryjí podezření z rozkrádání veřejných financí. Už si nepamatujete, že práce pro pivovar z let 2013, 2015 a 2018 pivovar platil až v létě 2019 až poté co na to upozornil finanční výbor.

    Z osočování Voplakala bych dal zpátečku, jen dělal svojí práci, v té době byl šéfem kotrolního výboru. A nahrávka pro vlastní účel není zakázaná, trestná ani nemorální.

    Nemorální jsou zde jiní, ale úlisně a pokrytecky se na vás zubí skrz své idylické PR.

    1. O tom, zda je morální někoho nahrávat bez jeho vědomí, můžeme polemizovat. Pokud se někdo chce prezentovat jako Mirek Dušín, světlo ve tmě a spása budoucnosti, měl by jít příkladem a tohle nedělat.
      Myslím však, že jde o zbytečné emoce, je to prostě předvolební boj, zakázky z města a veřejných rozpočtů lákají obě strany…

      1. Mi zas prijde ze se ani nedivim ze si neco nahral pro vlastni potrebu. Kdyz clovek na videu v primym prenosu vidi jak se objevuji a meni smernice, ruzne pravidla a vyhlasky, ktery predtim nikdy nebyli na webu, je jasny ze je dobry mit zaznam prubehu

      2. cituji: „zakázky z města a veřejných rozpočtů lákají obě strany…“

        Takže vy, současní „majitelé města“, jste tam jen pro kšefty. Vůbec ne pro běžné občany. Děkuji za přiznání reality. Doufám že vaši následovníci nemají podobně pokřivené vidění světa a dokážou podnikat a vydělávat jinak než na občanech města. Ten ubožák, co prodává knížky do škola školek bez výběrového řízení, už snad hlas normálních lidí dostat nemůže.

    2. Když už se tady píše o morálu tak je morální prodávat knížky školám a školkám když ste hlavní představitel města , a dostáváte 80ooo Za měsíc a ktomu ještě plat ze SOMPo , Pevak a dalších ?

        1. Co tu pořád melete o disidentech. Současný starosta byl v době listopadového převratu 1989 sice plnoletý, ale stále student gymnázia, tedy 18letý, reálně nemohl nic protisocialistického dělat, možná nejít na první máj.. A to nebylo hrdinství, to kluci z technického učňáku nechodili běžně a nikdy si na disidenty nehráli..
          Prostě disident myšlenkou ano, ale reálným činem ne..

          1. No disidenti asi většinou neměli potřebu vydělat si na dětech. Bylo by zajímavé zjistit, co na tohle kšeftaření řílá rodina Jana Zábrany. Ví o tom vůbec, co se pod jménem veskrze slušného člověka JZ děje za veksly? Asi to nikdo z nich netuší.

      1. Nikdo z ředitelů škol a školek nemusí kupovat od předem určeného prodejce. Je to na vedení školy,kterého si vybere. Když bude dodávat kvalitnější knihy nějaký Jožin z Aše, tak klidně od něj..

  3. Jasně zde jedna strana lže o finančních kontrolách, zadává zakázky způsobem, že se porušují směrnice města, porušují se zákony a je zde podezření rozkrádání veřejných financí města, o střetu zájmu a trestním oznámení ani nemluvě.

    Ale špatný je Hugo a Voplakal, že si dovolí z jednání s těmito šíbry, udělat záznam pro vlastní potřebu.

    Pravdu máte, už aby tady byly volby. Věřím, že lidi vidí a rozhodnou svými hlasy.

    1. Jistě že rozhodnou. Jen nechápu tu vaši jistotu, že to bude HUgo, které vyhraje drtivě a bude diktovat podmínky nové koalice. Takový účet bez hostinského dělat už nyní je dost odvážné. Může klidně trvat tři měsíce než vznikne nové vedení. Příkopy jsou ne vykopané, ale přímo vybagrované.

      Často tu někdo píše o budoucí koalici se STAN. Ptám se tedy koho si z uskupení STAN představujete, když je zatím jediný viditelný pan Hrala, O jiném STANaři se neví, že by vůbec byl.

      Lidovci jsou špatní, ČSSD na kolenou, TOP09 už v rozpadu, SPD neví jestli bude kandidovat, komunisté nevhodní z doby minulé, tak s kým tedy? ANO pokud vyhodí čtyři zrádce, tak nemá také nikoho.

  4. Přání otcem myšlenky​ je chybné přesvědčení, že naše přání jsou v souladu s realitou.

  5. Na 100% též platí, že Hugo má vize a nápady viz Máchovka a ostatnístrany a politici se později, když to pochopí, tak se připojují.

    Jen bych si přál, aby v Máchovce vznikly i byty. Trochu se bojím, že Brukner, Kratochvíl a spol tam nechají jen hasiče.

      1. Podivejte se na vizualizaci Máchovky od Huga na jejich FB. Velice chytře vymyšleno.
        Naprosto nejhezčí bydlení v Humpolci.

        1. „naprosto nejhezčí bydlení v Humpolci“ – to už jste určitě v pořadníku, že?
          Opravdu je nutné takové nadužívání superlativů pro tento projekt? Proč?

          1. Protože je to nejhezčí studie, kterou jsem v Humpolci viděl.

            Hned v závěsu je projekt v Hálkově ulici od atelieru OVA architekti.

            Máchovka má tu obrovskou výhodu spousty zeleně kolem.

            Řekněte my vy, co je podle vás nejhezčí studie nebo projekt k bydlení v Humpolci?
            Děkuji

            P.S. Když je něco nej, tak superlativy sedí, nebuďte takový mračoň 🙂
            Buďme rádi, že jsou zde mladí hugny – politici, kteří přemýšlí o budoucnosti našeho města. Pochvalou neurazíš! Jen ať se snaží, jen ať makaj, konkurence i v politice je dobře.

          2. Šermujete slovy, aniž byste zvažoval jejich reálný význam.
            Nezpochybňuji studii na Máchovku, ani HuGo. Nejsem mračoun. Jsem realista. Když napíšete „naprosto nejlepší bydlení v Humpolci“, tak tento pojem zahrnuje hodnocení veškerého bydlení v Humpolci. Byty i domy. To si opravdu myslíte, že lokalita Máchovka je tu top adresa? Podle mne jsou tu lepší, s více zelení, s klidnějším okolím, s lepšími docházkovými vzdálenostmi pro nákup a služby. A prosím netahejte do toho politiku. Využít DD Máchova je určitě správný krok. Mohou tu vzniknout i dobré byty. Blízkost průtahu na HavlBrod je ale z hlediska zátěže dopravou, hlukem a exhalacemi určitě velké mínus. Pokud jde o bydlení v bytech, tak třeba nyní rozestavěné bytovky na břehu Cihelny a na Skalce určitě nejsou horší adresou.

    1. Parcelujeme Máchovku ale stále to není majetek města.. Pochopte to už.. Kraj rozhodne, zda to pustí z rukou nebo si to nechá. A jestli o to město vůbec bude stát by mělo stejně rozhodnout až nové zastupitelstvo..

      1. Kraj může použít avizované miliardové dotace od státu a přestavět objekt DD na bydlení pro UK uprchlíky.

    2. Je potřeba specifikovat jaké byty tam chceme jako veřejnost.. Startovací pro mladé na pět let? Byty pro stárnoucí seniory ve formě garsonek, pokud se sám ještě zvládne o sebe postarat, nebo byty městské pro klasické manželské páry, kteří upřednostní nájemní bydlení?
      Ono se řekne postavit byty ,ale jaké tedy… Aby zase druhá skupina neštěkala, že zrovna „tyhle byty“ nejsou ty správné…

      1. Jako veřejnost nemusíte nic specifikovat, už to za Vás dávno udělal trh. Aktuálně jsou nejvíce prodejné 1+kk a 2+kk, omezeně 3+kk. Větší byty pouze za podmínky, že mají nějakou lepší pozici/ vybavení, tzn. například horní byt s nástřešní terasou, alt. spodní byt s výstupem na velkou terasu/ předzahrádku. Dokonce jsou známy i optimální m2.

        frrrr

        1. Velké byty 4+1 nad 4 mio by se prodávaly i ve standardu. Pro mnohé je ale problém v současné dostupnosti hypotéky. Větší prémiové byty kupují lidé co mají škvarky a platí hotově, mnohdy jako výměnu za bydlení v RD. Jaká bude situace za čas nevíme, ale může se stát, že o malé byty v transformovaném DD zájem nebude.

          1. velke byty 4+1 nad 4 mio…… pardon, velke byty 4+1 nad 6,5 mio by bylo lepe uvest. No a z toho vyplyva, ze dneska uz takove byty urcite „neleti“

          2. Banky prostě nemohou a nebudou už půjčovat na hypotéku všem.. Nejde to. Pak by samy zkrachovaly. Už tak je varující kolik hypoték je v oběhu

            Je hrozné, když je veškerá bytová otázka řešená jen zadlužením mladých na 40 let dopředu jen na něco tak obyčejného jako je bydlení.. A řešení nikde..

            Přijde čas a lidé budou bydlet v plechových slumech jak v Rio De Janeiro. A to i v ČR. Chudoba na vzestupu.

          3. Sr, ale to, že něco nevlastníte neznamená, že jste chudý. Chudoba vypadá jinak.

            frrrr

    1. No že stoupá nedostupnost bydlení pro mladé rodiny je snad všude vidět, to není o bulení vážený všeznalče.. Asi víte o životě kulový

      1. s cenou bydleni jsme se tady meli do nedavne doby velmi ale fakt velmi dobre. Ted se to rovna. Najemni bydleni bude prevazovat, vlastnictvi uz nebude automaticke.

  6. Tak už se rýsují první informace o stranách,které budou kandidovat.

    Určitě se objeví KDU ČSL, ODS, ANO, ČSSD, KSČM a SPD. Dokonce prý uvažují o sestavení i Piráti a Spolek pro Humpolecko. Bude stran a hnutí jak sra.ek

  7. Když tedy z vyššího principu mravního vynecháme komáry, bude prioritou KDO bude tyto party prezentovat.

    1. Budou je prezentovat kandidáti, kteří jsou odvážní kandidovat. Mnohdy se opět objeví staré tváře, protože přetlak těch nových zájemců a nespokojených s Humpolcem je asi pořád málo. A nebo se bojí zkusit tu možnost změnit něco a kandidovat. Nadávat u Bernarda 11tky je lepší, hlavně pohoda a klídek.

      Veřejnost zde asi čekala větší fronty před stranami a hnutími nebo občanskými kandidátkami.
      Ale realita je taková, že raději smrádek a teplíčko.Jen mě nikam netahejte, dělat něco a shánět lidi je už moc náročné, dělám dvanáctky a jiný podniká. Na nic není čas.

      1. Ne každý má také žaludek na to, nechat se věčně kritizovat od nýmandů co mu nesahají ani po kotníky. Nechat své jméno tahat po všech možných místních drbárnách, nechat se urážet.
        Hodně lidí řekne, jděte mi s tím k šípku, ani za zlaté prase, za nic mi to nestojí.

        1. No sedět mezi lidmi, co se tam tváří jak tvrdě pracují pro město, a vědět že přitom kryjou spoustu lumpáren, to fakt ne. Ani náhodou. Jeden frajer okrádá děti na sešitech a knížkách, druhej nahrává kšefty kámošovi na nesmyslný studie a pak se šábnou o profit,…madam Mikádo uspořádá soutěž a nechá se vyhlásit jako vítězka,…jo to je povedená parta. K tomu jejich věrní podržtaškové, prohnilej tajemník a jeho ansámbl co zařídí cokoli z čeho ukápne nějaká zlatka. Pak může i pár prken u Pařezáče stát 5 mio. Město pro byznys.

          1. Tak uz se nezbývá než těšit na HUGO, Samy Mirek Dušín, hotové Rychlé šípy. Hlavně si to pamatujte, za pár let po vítězství. Zda si ne budete muset nikde sáhnout do svědomí, zda bude vše ideální, nikdo vás nebude nazývat voly, obcemi a zloději, aniž by k tomu měl důkazy… Svět bude asi už to mnohem lepší.

          2. Osbnw nevidím problém ve starostovi, mistostarostovi. Problémem je tajemník. To není dobrý člověk, morálku umi jen hrát. Vlastní zkušenost.

          3. Náhodou Jirka Fiala je dobrej.Ted zrovna skoro vylřídil dotaci z Narodní sportovní agentury na rekonstrukci hřiště házené ve výši cca 10 mil.

        2. No a o tom to je.. Někdo žaludek nemá, což chápu a tudíž se lidi diví kolik starých a provařených tváří kandidovat bude, mnohdy politických turistů ale to je realita dneška.

          Dnes je trendem nadávat hned každému za vše i za to co ovlivnit nejde

          1. Tak jedina spravedlnost je v tom, ze si z kandidatu vyberou a zvoli sami obcane. Ne jak za komara. Uz jen za to diky.

          2. V Humpolci velká masa voličů v komunálu nevolí. Ne proto že by byla tak spokojená, ale proto že vidí že pro ně nikdo nic neudělá. Ti, co si tu hrají na politiky, nikomu neskládají účty a dělají jen to co si dohodnou mezi sebou.

          3. Tak to změňte a volte mladé tváře a néé pardály co tam sedí třeba už 10 let a nikdy nehly ani brvou!

  8. Mnoo minule komunalky volilo neco kolem 50% volicu. Tak nejak jako v podobnych mestech. Takze o nezajmu to nebylo.

    1. Tvl co si to furt nalháváte, komici. Znechutili jste komunální politiku polovině lidí a budete si tleskat?
      Hodně silnej pajšl.

    1. Co udělat pro lidi? Bydlení pro mladé, pečovateláky pro důchodce, zajistit chybějící lékařskou péči (pediatři, dentisti) dostupnou ve městě, zlepšit možnosti parkování,…každý 4 roky jsou toho hory slibů na volebních programech a po volbách skutek utek.

      1. A proto čekáme na spasitele, kteří přesně vědí, co ostatní potřebují, ale hlavně – znají způsob, jak to všechno za a) prosadit a za b) najít na to finance.

        1. Když je program dobrej, je jeho prosazení pohoda. Viz. hugo program 2018, kterej si vládnoucí koalice vzala jako vlastní. Už se těším na Hugnyaž představí program 2022!

          1. Jo, a když jde Chuck Norris spát, koukne se pod postel, jestli tam není HUGO. Kvalita programu a jeho prosazení jsou dvě odlišné věci. To se asi ještě budete muset naučit. Ledaže byste získali 105 a více procent hlasů, pak se budete hádat nejvýš se sebou samými.

          2. Jo to nikdo nepopírá, ale pokud se programem stávající opozice inspiruje sama koalice která ve městem vládne už rádku let, je vidět, že Hugo umí. Jsou to mlaďoši s nápadama a já jim proto hlas hodím.

        2. Na základě letitých zkušeností je evidentní, že spasitel města není SB. Ten se angažuje především pro svoje podnikatelské projekty. A protože současná vládnoucí parta bytostně nesnáší ZR, bude marasmus pokračovat. Co kdyby ten šílený ZR náhodou něco pro město dokázal? Tomu se musí zabránit všemi způsoby! Je potřeba ochránit obyvatele před nebezpečím ZR!

          1. Takže tedy dle Vás jedinou cestou z marasmu je ZR.
            Tomu nerozumím v situaci, kdy opustil HUGO a je to prodáváno tak, že nemá ambice v komunální politice a nestojí o žádné funkce. To si protiřečí – nemůže nás zachránit, když nemá politické ambice.
            Osobně se trochu bojím, že HUGO svou kampaní dosáhne přesně opačné situace, než by si přálo, tj. předvolební mobilizace těch, kterým se hnusí být nazýváni voly, ovcemi a podobnými výrazy v momentě jen malého náznaku pochyb. Ale věřím, že mladí vzdělaní manažeři prohru ponesou statečně a v duchu sportovním, jak se dá od takových osobností očekávat.
            Ve finále stejně jde – dle mých zkušeností s úřadem – hlavně o to, jestli dokáže někdo vyměnit pana tajemníka – to by byl skok kupředu, ať už s HUGem, nebo kýmkoliv jiným.

          2. Pan ZR umí poučovat a kritizovat, to všechna čest,ale odvahu kandidovat letos nemá a já bych se moc těšil, co by jako starosta uměl předvést.

          3. Kdo prohraje se vůbec neví. Takže soudit takhle nedabyle je samozřejmě nesmysl z tvojí strany. Účelovka??

          4. Tak ZR už předvedl co umí. Určitě je šance aby město pozvedl jako svojí firmu.

          5. Člověče! to už tady bylo! Řídit stát jako svojí firmu….. a nevím, opracdu nevím zda to byla správná volba – už pomalu začínají padat kostlivci ze skříní . (Čapák, Penam Schilerová….)

          6. Opět demagogie. Teď do toho ještě taháte Babiše. Bravo. Na schůzkách malých estébáků jste dával pozor. Tak hele. Nikdo tady nechce řídit stát nebo město jako firmu. ZR má nezpochybnitelně za sebou práci s takovými výsledky, o jaké v případě současných vládců města nelze hovořit. SB dokázal s pivovarem hodně, ale pro město dělá co? Pohrdá možností být starostou. Angažuje se jen pro to, aby ohlídal zájmy svojí firmy. Jestli tady někdo má tendence řídit město jako svou firmu, tak je to SB. Dokonce nasadil do boje i svého PR génia ZM. Všichni jsme viděli ten trapas a vysvětlování kolem trubek. Opravdu by někomu prošlo platit Vodaku něco až za pět let? V řádu statisíců?

      2. ům s pečovatelskou službou v Humpolci je a pokud vím, že často problém ho vůbec naplnit. Tak blíže popište jaké pečovateláky byste chtěl/a.
        Ano byty jsou potřeba, to je bez debat. Bohužel celé roky se ODS stavěla k výstavbě městských bytů s odporem.
        Parkování řešit jedině výstavbou parkovacího domu, ale je nutné vybrat lokalitu

        Doktory sem nedostanete ani kdyby dostali od města 2mega na ruku. Je to o tom, že dělat mladí doktoři na městech našeho typu nechtěji. Milion požadavků a výhod, to by brali, jen ta poctivá doktořina, o tu nestojí. A i kdyby opravdu město schválilo milionovou pomoc, zase by se tady našli rejpalové, kteří by v tom viděli pomoc jako utrácení městských peněz

        Tak co vy na to voliči??

  9. 1) nechte pana Zdeňka Rýznera na pokoji. Za poslední čtyři roky v komunální politice dokázal, že má dostatek odvahy se postavit zdejší klientelistický partě vedené místní ODS a KDU. Bohatě stačí, když bude ZR i nadále působit ve finančním výboru.

    2) nepodsouvejte stále dokola a demagogicky, že představitelé HumpolecGo mluví o voličích jako o volech nebo ovcích. Nikdy a nikde jsem nezaznamenal žádný takový výrok z úst těchto lidí. Tak laskavě nelžete!

    3) volby rozhodnou voliči za 6 měsíců a nemyslím si že jsou zdejší voliči blbci. Opak je pravdou velice dobře vnímají co se zde děje.

    4) kvalitní volební program a dobré nápady se prosazuje skoro sám i z opozice.

    1. Nikde není psáno, že bude do nového finančního výboru nominován. Z uskupení Hugo vystoupil, za Hugo tam nyní působí ještě.
      Může se klidně stát, že do nového FV už od nich nominaci nedostane
      .
      Rad a nápadů má ZR na rozdávání, ve FV je ho škoda.
      Pokud chce město kvalitativně posunout má mít odvahu být lídrem jiné kandidátky a mířit na starostu. Jinak to všechno je jen klouzání po povrchu. Ale k tomu odvahu zjevně nemá

  10. A, konečně. Už je tady slovo demagogie. To používáte vždycky, když vám dojdou argumenty.
    Výše zmiňované invektivy používá vaše pátá kolona a za ní jste do určité míry zodpovědní, ať chcete nebo ne.

    1. Hugo je zodpovědné za vše i za to co neudělalo.
      Krásný příklad demagogie, ať se vám to líbí nebo ne.

      Jen by mě zajímalo za co všechno jsou ve vašich očích zodpovědní vedoucí představitelé města z ODS a KDU?

      1. Hezký večer, dovolte mi reakci – Vedoucí představitelé města jsou zodpovědni za vše, co udělali, rozhodli. O tom není řeč. Také za špatnou komunikaci směrem ven, možná z důvodu přílišné jistoty svou mocí, která trvala dlouho a umožnila vznik některých těchto jevů. Jednoznačně léta podceňovali potřeby komunikace toho, co se děje. Tady vidím po nástupu současného starosty posun. Ale příčí se mi líčit je jako zloděje, klientelisty a tak podobně. K tomu by měla dospělá opozice používat jine nástroje, protoze exekutivni mocí nedisponuje. Nabídněte víc než jen hrubou zaplatu. Pak budete mít navrch… Kultivujte, nestahujte veřejný prostor v Humpolci do bahna, které sami kritizujete. Jedině tak se můžete odlišit. A pak vam budou fandit masy. Krásný večer. Ovčan

        1. Jelikož i vy si Ovčane plete pojmy s dojmy, nebo-li Hugo kultivuje, pracuje, předkládá návrhy, varianty, přináší nevídanou opoziční aktivitu. Nevím proč všichni posuzujete politiku Huga podle humpoláku a ne podle jejich opravdových politických krocích, které za poslední skoro 4 roky předvádějí. Jste velice inteligentní a přesto děláte, že toto nevidíte, nebo nechcete vidět a neustále děláte Hugo politiky odpovědné za anonymní projevy, přitom v reálu jsou jasné důkazy o lžích a manipulacích vedoucích představitelů města, dokonce dohledatelných i na webu města, tak nevím jestli to je ten nový vítr nového starosty v rámci komunikace o čem píšete.

          Mám takový dojem, že masy už Hugu fandí a věřím že budou i volit, však za 6 měsíců se ukáže.

          Dobrou milánkové, už se to blíží, tak sladké sny a hlavně příjemné spaní.

          1. Pane Ovčane, opozice se dlouhodobě snaží a kultivuje, podívejte se jak trpělivě snáší důkazy ohledně možných finančních porušování zájmů města. Namísto rychlého prošetření a ověření soudních znaleckých posudků, například forenzním auditem (jelikož důvěra v interní vyšetřování je výrazně pošramocena), se dočkáváme neustálého odmítání ze strany koalice. Jsou nám předkládány nic neříkající právní stanoviska, starosta lže ohledně finanční kontroly.

            Jsem bytostně přesvědčen, že obyvatele města zajímá, jestli jsou důvodná podezření pravdivá, říkající že se Rodinný pivovar Bernard obohacuje na úkor města.

            Podívejte se na opozici, jak opakovaně se snaží prosadit transparentní nástroje na efektivní hlídání městských financí. A opět koalice, která se tomu brání.

            Neřešte výstupy na humpoláku, řešte výstupy ze zastupitelstva, pak uvidíte stejně jako já, že jedinou alternativou v podzimních volbách je volit HumpolecGo.

            Jelikož oni opravdu pracují pro lepší Humpolec.

          2. Dobrý den, pojmy s dojmy si jistě plést mohu, patent na rozum tu mají, zdá se, jiní. Co myslíte kultivací, tomu příliš nerozumím. Zatím bych o politice nehovořil, zatím jsme u nezávazného proma, nezatíženého nutností rozhodovat a hlavně dohodnout se. Ono se hezky z opozice navrhuje „všechno všem zadarmo“, když víme, že máme pět hlasů a neprojde to.
            Mnohokrát jsem tu zmínil, že jsem vám od začátku fandil, ale způsob jakým jste dokázali rozdělit humpolecký veřejný prostor, mi říká, že tohle prostě nechci. Jednoznačně jste zodpovědní za tichý souhlas s dehonestačním honem na čarodějnice předváděným vaší pátou kolonou na každého, kdo si dovolil byť jen pochybnost vyslovit.
            Nikdy jste se vůči anonymním dehonestacím nevymezili, nikdy jste je neodsoudili, nikdy jste po nich nepožadovali respekt k odlišnému názoru.
            To zase nechcete vidět vy, protože vy své voliče lákáte na černobílé vidění světa, dobrý/zlý, Losna/Mažňák – ono je to takové líbivé, přehledné, nekomplikované.
            Takhle svět dle mých zkušeností nefunguje a podle mého názoru jakékoliv vaše případné vítězství bude Pyrrhovo, protože si nedovedu představit, jak vám podává ruku někdo, komu jste ještě před týdnem plivali do tváře.
            Ale třeba se mýlím a Humpolci to všechno jen prospěje. Hlavně zdraví, že?
            Krásný den
            Ovčan

          3. Začínáte mě nudit pane Ovčane, HumpolecGo precizně politicky pracuje, snáší důkazy, přisťihuje vládní koalici při lžích a manipulacích, jsou zde důvodné podezření podložené 5 soudními znaleckými posudky, že se zde pivovar obohacuje na úkor města, je podané trestní oznámení (obsah neznáme, ale policie šetří) a vy zde budete obviňovat Hugo, že štěpí a rozděluje společnost? Kde jste nechal morálku na zasedání místní buňky ODS nebo KDU.
            Nejsou snad vinni za tuto situaci politici, kteří zde vládnou několik volebních období a tyto problémy se nahromadily pod jejich vedením. Nemělo by být v zájmu těchto politiků (ODS, KDU, ANO, ČSSD, KSČM), že se tyto věci transparentně prošetří?

            Namísto toho se zde bude pohoršovat nad politiky z Huga, že nemoderují diskuzi na anonymním servru?

            Děkuji nechci, máte sice inteligenci, která mou bezesporu převyšuje, ale to není vše. Podívejte se na Miloše Zemana, ten je též super inteligentní, ale chybí mu morálka. Vy a vaše vyjádření mi ho neustále připomínáte.

            Jsem vděčný za aktivitu lidí z HumpolecGo, že se opakovaně a dlouhodobě snaží ve výborech v komisích na zastupitelstvu neustále kultivovat, kontrolovat a zlepšovat místní komunální politiku.

            A kdo s kým půjde po volbách, nechme na politicích, kteří se budou muset vypořádat s výsledky co jim volič nadělí.

          4. Děkuji pisateli 8:58, hezky napsaný a jen přidávám malou poznámku.
            Pan Ovčan píše o plivnutí do tváře vládnoucím politikům, ale co je to za plivnutí, když jen fakticky poukazujete na jejich chyby a přešlapy. To jsme zde jak v Rusku, že se místní ODS nemůže, byť oprávněně kritizovat.
            Zkuste prosím pane Ovčane najít něco špatného na oficiálních výstupech politiků z Huga a naopak zkuste se veřejně (ne na humpoláku, ale zastupitelstvu) postavit za ty trapná nekonzistentní a manipulativní vystoupení radnice.
            A zvykejte si na to, že v Humpolci je konečně aktivní a kvalitní opozice, která má své sympatizanty, stejně jako jsou zde lidé, kteřím se líbí jak to ta místní ODS a KDU udělá. To je demokracie a rozhodně mě to nepohoršuje, že se zde konečně i v hospodě lidé baví o komunální politice. Třeba se začne konečně i více místňáků účastnit komunálních voleb.
            Též budu volit Hugo, jsou aktivní a na rozdíl od vás pane Ovčane jse mi líbí co vše dělají.
            Hezký den

          5. Kdo nechce, ten nevidí. Já říkám – a opakovaně – ano, super, fandím tomu, že poukazujete na nepravosti, ale nesmíte to dělat stylem vašich předchůdců. Těšil jsem se na nový vítr, nové nápady. Ty přišly. Ale také jsem se těšil na nový styl. Ten nevidím. To je celé.
            Váš způsob urážení typu přirovnávání k Zemanovi a řečích o morálce apod. mne nepřekvapuje. Nejste první ani poslední, kdo se stahuje z diskuze tímto způsobem v momentě, kdy docházejí věcné argumenty. Už jsem tu byl za ovci, vola, demagoga a kdesi cosi – jen proto, že jsem přidal jiný – ano, můj subjektivní – pohled na věc. To také leccos vypovídá. Vy mou morálku soudit nemůžete, nevíte o mně nic. Hezký den. Ovčan

          6. Hele a jakou odpovědnost nese stávajicí koalice, když o něčem rozhodne. Dyť ani neumí obhájit svoje rozhodnutí. Viz. Husovka,Lužická, Panskodomská atd. To je dle vás ta správná cesta? Až když se ozve veřejnost tak cuknout?

        2. 1/ to že Kratochvíl prodává městským organizacím bez veřejné soutěže z pozice starosty knížky a sešity ani on nerozporoval, je to jasný střet zájmů
          2/ podivné studie na kdeco zadané Bruknerem kamarádovi bez veřejné soutěže v částkách dosahujících úhrnem miliony jsou v kontextu minulých dekád naprostý úlet a jednoznačně klientelistický přístup, jen díky krytí koalicí se nejedná o trestný čin

  11. O politiku se dlouhodobě nezajímám a je to možná škoda, jelikož kdyby jsme se zajímali nemuseli zde žádné trestní oznámení být. Jak říká klasik ona demokracie je nikdy nekončící práce, ale prací se rozumí třeba i pravidelné chození k volbám, sledování zastupitelstva, je to naše město. Zdá se mi, že nám zde pár pracujících politiků, kteří se angažují skoro 30 let, ten náš Humpolec, předělávají k obrazu svému. Rozhodně se nedá popřít, že Humpolec za poslední tři dekády prošel příjemnou vizuální obměnou, je spousty věcí, které se zde podařilo a za to dík.
    Bohužel je zde i spousty věcí, které se vůbec nepovedly. Je dobře, že je zde aktivní opozice, která na tyto problematiky dlouhodobě upozorňuje. A je to na nás voličích jak a pro koho se rozhodneme v podzimních volbách. Já mám jasno, podpořím HumpolecGo! Humpolec potřebuje novou krev.

    1. A jak je podpoříte? Volbou celé kandidátky? Nebo jednotlivým křížkováním nebo kombinací velkého křížku a malých? To je otázka.

      1. Za velkou snahu, kterou HumpolecGo! předvádí, si zaslouží velký křížek celé kandidátky, o seřazení na kandidátce si rozhodli interně sami, tudíž další malé křížky využívat nebudu.

        1. To budete asi jeden z mála, který pochopil, že pomoci tomu kterému subjektu lze nejvíc tak, že se volí velkým křížkem..

          Vybíráním jednotlivců totiž snižuje celkovou šanci na úspěch.. Ale humpolecký volič preferuje nejvíc právě křížkování jednotlivců v domnění, že tím volí nějak víc.

          1. Podle mínění tady na Humpolaku to vypadá na drtivé vítězství Hugo! Těch podporovatelů…. Nelze nic jiného než jim to přát, ať to zkusí i z té druhé strany, jaké to je vládnout, ale také,a to hlavně, mít za něco odpovědnost a umět si jí obhájit. Přeju jim to a proto je podpořím….zkusit se má v životě všechno!

          2. Hele souhlas. Nemyslím si že by se Hugo bálo odpovědnosti. Hodně sil ať vyhrajou a ukážou co v nich je.

  12. Cele Hugo ma jeste jeden problem. Kdyz se na namesti postavi Kukrechtova a vedle ni Ryzner, komu myslite ze prumerni obcane hodi hlas…. no a takhle to dopadne.

    1. Souhlasím s vámi, že takhle to bylo v roce 2018, důkazem je že se Rýzner ani nedostal do zastupitelstva.
      Jste si jistí, že tento pohled mají lidé na Rýznera v Humpolci i v roce 2022?
      Myslím, že Rýzner ukázal autentičnost, nebojácnost, pracovitost, pečlivost, vize, nápady v humpoleckém komunálu. Naopak slýchám ve svém okolí, že je škoda, že letos kandidovat nebude, jelikož by mu to hodně lidí hodilo.
      Myslíte si opravdu, že v preferenčních hlasech lidé jako Kukrechtová, Kratochvíl, Bernard, Bendl, Brukner, Mácha, dosáhnou na stejná čísla jako ve volbách minulých. Jsem přesvědčen, že všichni výše zmiňovaný, pokud budou kandidovat, budou mít horší výsledky.

      1. Muzete doufat, ale Kukrechtova je proste pani ucitelka a Ryzner mlady urvanec – tim nesoudim, tim jenom chci rict pohled masy. Problem Huga je, ze slysi jenom to co chce slyset a ostatni se snazi prekricet nebo utlouct svoji „kreativitou“. Prumeru je to ale vitekde. Pro ne je etalon prave ta Kukrechtova. Mimochodem, chcete podpasovku? Predstavte si soucasny Humpolec. Vsude spousta ruznych „lidi“ a tim nemyslim UK, a ted si predstavte ze „nekdo“ zacne roznaset, ze to sem natahalo Hugo, pac oni jsou ti otevreni svetu, ze oni (Ryzner) je dokonce ubytovava ve svych nemovitostech….. no a jak na to lidi zareagujou, co myslite. A nasel bych toho spoustu. Jenom dodavam – tohle je muj pohled na vec. Moje prognoza k volbam. Nehodnotim tim, kdo je lepsi nebo horsi. Jenom kdo ma vetsi nebo mensi sance. Hugo je ma podle me stejny jako v 2018. Vetsi ne.

        1. A co to vypovídá o nás voličích. Rýzner úspěšný podnikatel se spoustou projektů, nejviditelnější 8smička, pomáhá uprchlíkům, které ubytovává ve svém domě – a je nevolitelný

          Oproti Kukrechtová učitelka, která se nikdy nepředřela, myslí na svůj prospěch, co kdy udělala pro Humpolec nebo pro lidi? Nikdy nic.
          Voličsky oblíbená.

          Není to taky o nás voličích, koho a proč si vybíráme?

          1. Úspěšný manažer ještě nemusí být dobrý politik. Jeden takový nám tu donedávna řídil stát jako firmu. Neschopnost konsensu z něj přímo čišela.

          2. Ať se tedy ZR pochlapí a kandiduje.. A v případě úspěchu se může stát novým starostou. Může postavit vlastní kandidátku, ze zákona sehnat asi 800 podpisů a má cestu jasnou.
            Ale tohle by mu asi nevonělo. Oni továrníci bohužel odvahu vzít post nejvyšší nemají. Víme z minulosti…

          3. No, paní Kukrechtová pro Humpolec něco udělala, ne že ne. Vyhlásila anketu na pojmenování baráku vedle kina, a pak vyhlásila jako vítězný svůj návrh Mikádo.

        1. Nesouhlasím. Rýzner fungující manažer. Kukrechtová líná zákeřná pomstichtivá mrcha.

          Co člověk to názor

          1. apropos – názor zde na u nás na ZŠ Hálkova.
            Tady Alenu známe, moc dobře.

          2. Rýzner by měl jít na kandidátku STANu. Určitě by pár hlasů přidal.

          3. jenze fungujici manazer neznamena politik. Manazer je skvelej, nediskutuju. Politicky potencial ale nema zadny. Neochota ke kompromisu a prosazovani vlastnich nazoru za kazdou cenu nema v politice sanci. Proto Hugu nedavam moc sanci. Znovu ale opakuju, to je muj nazor a ne hodnoceni. Jestli je nekdo urvanec nebo lina mrcha posoudi komplet volicska zakladna v HU. A ani ta nebude soudit, kdo je jaky, ale kdo se jim vic libi. A neustala konfliktni politika moc lidi nepritahne, i kdyz muze mit bohuliby duvod.

          4. Nevím kde berete pořád tu stejnou hovadinu, že je Rýzner urvanec a neschopný kompromisu.
            Sleduji pravidelně zastupitelstvo města a pokud tam Rýzner mluví, tak to má hlavu patu, rozhodně na nikoho neřve.

            A co tady v Humpolci dělá pro lidi, neznám snad sportovní, kulturní a charitativní akci, kam by nedal finanční podporu. 8smička je kapitola sama pro sebe, kam se sjíždí celá republika.

            Rýzner má jen problém, že nikdy si neplatil ani korunu do PR. Nikdy to neměl zapotřebí.

            A že lidi raději zvolí Kukrechtovou, bývávalo, Kukrechtová má hodně špatný jméno mezi lidma. A hlavně až lidi uvidí na Kandidátce ANO Štěrbovou, tak o vítězi na preferenční hlasy bude rozhodnuto.

            Štěrbová budoucí starostka Humpolce. Rozhodně výrazně lepší než ten blábola co tam sedí dneska.

          5. „Neustálá konfliktní politika“, „neschopnost kompromisu“, „uřvanec“ – toto napíšete, a myslíte si o sobě že snad hájíte dobro? Pokud bylo na videech ze zastupitelstev něco k vidění, tak to že opozice nabízela na různé věci alternativní řešení. Ano, pan Hrala ze STAN se občas pohybuje na hranici snesitelné výměny názorů. To určitě posoudí a vyhodnotí voliči. Koalice předvádí celou dobu svojí moc, a všechno bezmyšlenkovitě neguje a přehlasovává. Bez náznaku schopnosti dojednávat kompromisy. Kdyby opozice chtěla, tak Brukner už byl trestně stíhán za kauzu Panskodomská. Stačilo ho jen nechat dokončit původní jeho akcičku, a pak ho nahlásit policii. To nikdo z opozice neudělal, naopak mu svým jednáním pomohli se trestní odpovědnosti vyhnout. Uřvanec na zastupitelstvu – Rýzner? Kdy, na kterém videu to můžeme vidět? Jestli něco bylo vidět, tak výhrůžky Voplakovalovi a Rýznerovi ze strany Bernarda. Dosud žádné trestní oznámení na Rýznera nebylo v médiích zmíněno, proč? To si opravdu myslíte, že lhaním přesvědčíte lidi aby vás znovu někdo volil?

          6. Mam svuj nazor. A zkusenosti. Lidi se nemeni. Znovu opakuju. Neobhajuju a nechvalim Kukrechtovou ani starostu. Ani nezatracuju Ryznera. Jenom rikam, ze volba dopadne podle mas. A na masy plati neco jineho, nez to co predvadi Hugo. Koalice to roznese uplne lehce. Bohuzel na to maj spoustu moznosti a prostredku. Jenom jeste doplnim k tomu Ryznerovi. Ryzner dela vsechno hlavne pro sebe. Pak az pro ostatni. Ve vydelavani prachu a jejich investovani je hodne dobrej. Charitu bych od nej ale necekal.

  13. Tak Rýznerovo úspěšné podnikání je evidentní. Jistě za ním stojí mnoho práce, času a obětování pohodlí.
    Jeho firma, jeho rozhodování, jeho strategie, jeho jednání,jeho rizika, jeho úspěch, jeho židle, jeho osobní věc. Mám ale za to, že vzít si k tomu všemu vypětí a starostem s ošéfováním velké firmy jako vedlejšák ještě vedení města je nesmysl.

    Naproti tomu paní Štěrbovou si v křesle starostky představit dovedu. Předpoklady k tomu jednoznačně má.

    1. Jen její rozhodnutí v roce 2018 nekandidovat vůbec znamenalo, že ANO nevyhrálo.. Nyní už je trochu za zenitem

      1. přesně, už jen špekuluje jak upíchnout svého neschopného, zadluženého a prokorumpovaného zeťáčka a hlasy z fotbalu jí příjdou vhod ! ANO líp se mají jen nestydatí !

        1. Uff! To jste mě uklidnili, já už myslel, že na paní Štěrbovou nevytáhnete žádný bahno!
          Děkuji 🤮

          1. ANO je bahno samo o sobě, nikdo nemusí nic vytahovat ! Je to jako s burešem! Přeji hodně štěstí a mnoho rektálně alpinistických nápadů při adoraci bohyně, aby jste při případném budoucím nesouhlasu nespadl do kategorie psychopat ! 😀

          2. Vzhledem k tomu, že se voliči ANO rekrutují z řad bývalých voličů KSČM a ČSSD, tak skutečně není potřeba kydat další bahno. Tento fakt úplně stačí k posouzení, jak hluboko A. Šterbová klesla. Služebnice bureše …STBáka

          3. Děkuji, za vysvětlení. To zde nejprve spousty lidí moralizuje jak se slušně chovat a najednou každý kdo kandiduje za ANO, je špatný.

            Netušíte náhodou s kým vládne humpolecká ODS a KDU? S Mikuláškem, Dvořákovou, Kostřicovou a Jirků všchni zvoleni za ANO.

            Jste k smíchu, alespoň kdyby jste meli konzistentnost názoru.
            Hezký večer

          4. Humpolecká Národní fronta využívá pro svou vládu nad městem služebníky estébáka Bureše. Není se čemu divit. ODS jsou jen převlečení soudruzi, co se rozhodli podnikat. Sametová fraška v roce 1989 přivedla Humpolec pod novou vládu jedné strany. Už je načase to ukončit.

  14. Rýzner nikam kandidovat nebude, jasně se vyjádřil minulé léto, když podával trestní oznámení.

    Bylo by fajn, kdyby všichni podnikatelé dávali na sport, kulturu a charitu tolik peněz kolik dává Rýzner.

    Byli jste se někdy podívat na 8smičce? To je projekt s velkým přesahem za hranice našeho města.

    A Štěrbová jako starostka by byla pecka, v tom případě by to znamenalo koalici Hugo-ANO-STAN. Teoreticky možné, ale potřebují 11 zastupitelů.

    Podzim bude zajímavý, už se na to těším, jak to v tom našem maloměstě dopadne.

    1. Co vidíte pořád na formaci STAN? V čem ona pomůže městu? Kromě jediného zastupitele co STAN má nic nevíme o dalších postavách.. Jedině že by případně pan Hrala byl tím jediným mužem v nové koalici.

      Ještě tu je také ČSSD např. Nikdo neví jestli nevznikne kandidátka spolku Pro Humpolec, takže vytvořit předem koalici z Hugo, ANO a Stan mi přijde dost podivné..

      1. Kdo by volil ČSSD o těch víme již z minula, že těm není nic svatý, to jsou ku*vy prodejný, který dlouhodobě drží místní ODS u moci a rozhodně nechtějí, aby se zde šetřili minulé levárny.

        Spolek pro humpolecko, to je parta lidí, kteří nedají dohromady ani kandidátku a pokud tak to bude těžká rychlokvaška.

        STAN je odzkoušená strana, která má své lidi ve výborech, komisích v zastupitelstvu. Nebojí se postavit za humpolecký lidi. Nevidím důvod, proč by vedle Hraly nemohl projít do nového zastupitelstva Lesina, Kaman nebo někdo další.

        Otázka je kolik mandátů obhájí ODS a KDU? V minulých volbách to bylo 8 mandátů. Opravdu věříte tomu, že obhájí anebo ještě posílí?

        1. STAN v Humpolci nemá ani pobočku tohoto hnutí. Jejich lídr se ani do dnešních dnů nestal členem hnutí. Čím jsou odzkoušení? Že z opozičních řad kritizují? To je jejich právo a to jim jde. Ale není to také kdo ví jaké zázračné. Ve výborech a komisích jsou lidé ze všech stran a hnutí, která byla zvolena roku . To asi neznáte strukturu.
          A v čem je ČSSD prodejná? Ano v minulosti byla také v koalici, ale neznamená to, že v rámci kandidátky, kterou chystají nyní budou prodejní lidé, kteří snad žijí z úplatků a pod. To už trochu přeháníte s tou adorací STAN, že oni jediní pohnou zeměkoulí.

          1. Rozhodně Humpolcem pohne víc STAN, než mrtvá ČSSD. Socani a komouši bude pro Humpolec vítězství, když se do zastupitelstva nedostanou.

    2. tak to vypadá na někoho z velkoměsta !?! Minimálně s velkoměstskými manýry ! Kdopak nám tu sebechválu tady asi pěje ?!? :D:D:D

  15. Souhlas komouše do koše a u socanů si myslí, že když vymění Balnohovou za Loskota, že je to terno. Děkuji nechci.

    Mládí vpřed. STAN je budoucnost!

  16. Dobrý den, dovolte i můj soukromý názor na podzimní komunální volby. Nejprve je si potřeba vyjasnit pojem, co znamená pojem ZASTUPITEL. Podle mého, je to člověk, který v rámci daného regionu zastupuje občany města při řešení problémů, které občany pálí. Je to člověk, který se stará o rozvoj svěřeného regionu ve prospěch jeho obyvatelů bez ohledu na jejich politickou příslušnost, či apolitičnost. Je to člověk, který v průběhu jeho mandátu je ochoten reagovat na konkrétní vzniklou krizovou situaci. V neposlední řadě, je to člověk bez nějakých postranních úmyslů. Při výběru nových kandidátů se tedy budu tímto řídit a budu si pokládat i další otázky. Kdo může za to, že se dlouhodobě a pravidelně město zatápí dešťovou vodou, kdo může za to, že problém kanalizace se neustále a dlouhodobě neřeší? Kdo může za to, že Humpolec není atraktivní pro nové a tak potřebné lékaře? Kdo může za to, že se investují peníze do projektů, které se pak z různých důvodů nerealizují? Kdo může za to, že se v minulých letech město zbavilo nemovitostí, které se dnes budou muset za velkých finančních nákladů stavět nové, aby byla zajištěna obslužnost pro obyvatele města. Pak se taky budu ptát, kdo ze současných zastupitelů bral v potaz při řešení nějakého palčivého problému názory veřejnosti, kdo přicházel do zastupitelstva s novými podněty, které by nejen že město zviditelnily, ale hlavně by řešily problémy běžných občanů? Kdo byl vždy ochoten občany vyslechnout a případně alespoň jejich podněty řešit na zasedání zastupitelstva? Určitě se nebudu řídit tím, že má někdo před a za jménem tituly, určitě se nebudu řídit tím, jak velká je firma kandidáta na zastupitele a určitě se nebudu řídit tím, jestli je kandidát na zastupitele mým známým a nebo jestli učil mé děti ve škole. Bylo by dobré, aby si každý volič kladl podobné otázky a pak se rozhodoval a k tomu Vám všem přeji pěkný den. Karel Klap.

    1. Vy kladete otazky, masa ceka na koblihu. Kdo vyhraje, kdyz ma kazdy hlas stejnou vahu? Taky se mi toho hodne nelibi, ale demokracie uz je holt takova mrcha….

      1. Myslím si, že obyvatelé Humpolce již musí být od současné koalice těch koblih dostatečně přejedení, možná až tak, že je bolí břicho. A snad právě ta bolest by jim mohla pomoci hledat odpovědi na ty otázky. Jinak Ti nepoučitelní si budou muset od bolesti pomoci projimadlem, ale to je začarovaný kruh, protože současná kanalizace je přetížená, takže se v těch „sra..ách“ potom asi Humpolec utopí. Omlouvám se za jistou hrubost, ale tak to prostě je. Karel Klap

        1. Bohuzel si myslim, ze se mylite. Koblihu nikdy neni dost, zvlaste kdyz jsou zadarmo a letaji bez prace a je jedno ze z nich boli bricho. Uvidime 25 zari, treba budem resit jine veci.

          1. Nemelte o koblihách, když každý ví, že komunální volby jedou na jiné vlně než ty parlamentní

        2. „Kdo může za to, že Humpolec není atraktivní pro nové a tak potřebné lékaře?“
          Tak schválně, pane Klape, kdo? A co byste udělal Vy, aby to bylo jinak? Ve spoustě věcí s Vámi souhlasím, ale proč se necháváte strhnout kádrováctvím místí zlaté mládeže?

          1. Kdy už volič pochopí, že doktoři dělat nechtějí a Humpolec asi není lokalita pro ně žádaná. Obávám se, že ani pobídka 5 mega na ruku za novou ordinaci by je neoslovila. A pokud by taková pomoc byla schválená a někdo zájem měl, tak budou kritici všeho a za každých okolností řvát, že město plýtvá penězi.
            Chybí zájem o tu poctivou doktořinu, o tom to je.

  17. Sebeúspěšnější podnikatel, lékař či umělec či všeobecný oblíbenec může být pro politiku zcela nepoužitelný.
    Naproti tomu dobrý politik, byť komunální, by měl mít od každého trochu.

  18. Volební účast v Humpolci v %
    1990- 83,8%, volilo se 23 zastupitelů,,
    1994- 69,46 % volilo se 15 zastupitelů,
    1998- 47,54%, 21 zastupitelů,
    2002- 42,41%,
    2006- 43,06%,
    2010- 44,39%,
    2014- 42,27%,
    2018- 45,66%

    Kolik čekáte letos dámy a pánové, kdo z vás to tipne co nejblíže..

  19. Věřím, že lidi k volbám půjdou, jelikož cíti, že by tentokráte mohl jejich hlas rozhodnout.

    Určitě přijde víc jak 50%

    Silný mandát, bude třetí největší volební účast

    1. SPD minule jen těsně unikl mandát. Jestli vytvoří předvolební koalici s nějakým novým subjektem, budou mít šanci se do zastupitelstva dostat.

      1. SPD myslím zcela propadla minule.Mandát by získala jen těžko. A s jakým novým by měla SPD jít? Obávám se,že s SPD nikdo chtít jít nebude, ten potenciál je dost malý

  20. Dobrý den, protože považuji za slušné při nějaké diskuzi odpovědět, tak to činím nyní, i když pisatel ze 7.4. 2022 /13:55/ se z nevím jakých důvodů skrývá pod rouškou anonymity. Tak tedy píšete, že se „nechávám strhnout kádrováctvím místní zlaté mládeže“. Nejprve budu reagovat na pojem kádrováctví, protože vidím, že asi nevíte co toto slovo znamená. Je to pojem, který se používal v době totalitním, tedy před rokem 1989. Nevím, jaký jste ročník, ale pravděpodobně jste toto období nezažil. Já jsem ročník 1960, takže s tímto pojmem jsem se setkával poměrně často. Kádrovák měl mimo jiné za ukol sbírat o zaměstnanci velmi citlivé informace a tyto zákládat do osobních materiálů, které se ve všech podnicích na zaměstnance vedly. Tyto informace pak dle potřeby podnik využíval a nebo zneužíval na možné třeba vydírání zaměstnanců. Prostě zaměstnanci dostali určitou nálepku a podle toho s nimi bylo zacházeno. Taková nálepka, jako třeba „místní zlatá mládež“,který jste uvedl, to už se nechá pohledem člověka, který totalitu zažil, považovat za „kádrováctví“, ale z Vaší strany. Zřejmě nemůžete unést úspěch místních mladých komunálních politiků, možná to jsou Vaši vrstevníci a Vy nejste tak úspěšný, a proto pod rouškou anonymity je nálepkujete výrazy, jejichž význam ani nevíte, co znamená. Tak tedy pojem „zlatá mládež“ v ČR je vnímána, spíše negativně, lidé ji vnímají jako chování určité skupiny lidí jako povýšenecké, namyšlené, rozmazlené, rozhazovačné a hlavně jako potomky bohatých rodičů. Já na rozdíl od Vás vnímám počínání mladých politiků v Humpolci jako promyšlené, skromné, se snahou věci řešit a hlavně v případě chyby, tuto přiznat a omluvit se. To se ale v Humpolci nenosí. Proto tedy bych Vám doporučil dříve, než začnete psát a osočovat, aby jste si nastudoval významy slov, které chcete použít, protože pojem kádrováctví, jste ve svém příspěvku ve Vašem podání představil v plné nahotě. Přeji pěkný den a doporučuji ještě trochu studia. Karel Klap

    1. Pane Klape, děkuji. Dobu, kterou popisujete, jsem zažil. Myslím, že pojmům, které používám, docela dobře rozumím. Ale ono je třeba rozlišovat dve věci. Jednou je nesporně pozitivní, chytrý a aktivní přístup, který od zástupců nového větru vidíme, druhou věcí je ostrakizace a urážení všech, kteří neomdlívají štěstím při vyslovení slova HUGO. Mnoho let jsem se zde podepisoval – to se tu ovšem dalo ještě normálně diskutovat. S dnešní měrou nenávisti čišící z každého druhého příspěvku nebudu riskovat rozbitá okna a podobně, mám děti a rodinu (byť si myslím, že pro ty nejagresivnejsi diskutující je vrcholem uspokojení právě výkřik zde). Proto se zde poslední dobou podepisuji pouze takto. A – ano, minule anonymně, to je má chyba, nikoliv umysl. A to je i důvod, proč, ač jsem byl i letos osloven a mám za sebou několik kandidatur do zastupitelstva, jsem s díky odmítl. Věřím, že se na kandidátce objevíte a spolu s kolegy ukážete ostatním, jak sem dostat lékaře a zrealizovat další kroky, které – právem – žádáte. Budu Vám držet palce. Hezký den. Ovčan

      1. Takže ještě jednou dobrý den, jsem rád, že jste se alespoň takto částečně odhalil, i když to stále není ono. Otázka nedostatku lékařů a její řešení přišlo v Humpolci až pět minut po dvanácté. Bylo přece známo, že lékař je jako každý člověk a nebude moci do nekonečna poskytovat své služby pacientům. Prostě i oni mají právo na důstojný důchod. Myslím si, že současná koalice na radnici měla dostatek času na řešení tohoto problému. Jistě měla signály od lékařů, ale i od pacientů. Je třeba se tedy ptát hlavně dlouhodobých zastupitelů, proč byli při řešení této otázky tak neúspěšní. Víte já jsem realista, a tím, že možná dojde k výměně postů na radnici, tak tím se určitě problém lékařů v Humpolci okamžitě nevyřeší. Bude to jeden z velkých úkolů nových zastupitelů. Snad zde ještě mohu vyslovit myšlenku, proč se v Humpolci věci řeší až pět minut po dvanácté. Je to tím, že se zde nenaslouchá veřejnosti a podněty vzešlé z veřejné diskuze se neberou vážně a jde-li to, tak se ještě bagatelizují. Určitě víte, že se angažuji v akci suchý poldr. Kdyby jste viděl, co materiálů, návrhů na řešení, požadavků jsem vznesl na radnici? No a výsledek? Výsledek nula, nic se neděje, na materiály v šuplících úředníků sedá prach a kanalizace se neřeší. Stejně tak zřejmě se postupovalo při řešení problémů s nedostatkem lékařů v Humpolci. Nevím, jak Vy, ale já s tímto stavem rozhodně spokojený nejsem a rád bych se dočkal doby, kdy přijdu na radnici jako řadový občan s nějakým problémem a budu odsud odcházet s konkrétním řešením a né jenom se sliby, které se nějakým prapodivným způsobem nepodaří splnit. Karel Klap

        1. no ono by to chtelo uvest celou vec v souvislosti. A. neni lekar B. nikde nejsou lekari C. jak ho prilakat D. lze ho preplatit? E. muzeme ho preplatit? F. kdyz to udelame, neposle na nas nekdo kontrolu kvuli spatnemu hospodareni? A tak dále. Je hezké křičet, že je potřeba zařídit, jde o to, zda to je reálně v moci zastupitelstva. Zda má legální prostředky, jak to udělat.

          1. Dobrý den,
            občas ze zvědavosti nahlédnu na stránky Humpoláku – diskutující anonymní Ovčan -člověk se skrývající, provokující, opatrný, nesoudící ani jednu stranu, ale dle příspěvků evidentně proti novým tvářím, diskutující Karel Klap – jednoduché, na příkladech uvedené argumenty, srozumitelné, bohužel pro dnešní dobu zřejmě se nehodící. Vše musí být zaštítěno studií, plánem , dotacemi, selský rozum jde stranou.
            Jiří Kolman

          2. Pane Kolmane, nevím, kolik mých příspěvků jste si přečetl, ale „evidentně proti novým tvářím“ je absolutní nepochopení mých myšlenek. Jsou mi absolutně ukradeny barvy, tváře, věk a podobné atributy. Rozhodující je pro mně kultura jednání, respekt k jinému názoru, pochopení pro různé postoje. Styl „Na hrubý pytel hrubá záplata“ toto neslibuje. Toť vše. Rovněž další adjektiva, která jste mi přisoudil, celkem kulhaji, ale to je Váš názor, vaše věc. Hezký zbytek dne i nadcházející víkend! Ovčan

        2. Pan Ovčan moralizujíci a neumí se podepsat skutečným jménem. Hahaha to je fakt ctihodný občan když se neumí postavit za svoje texty.

          1. Pekny den, pan Ovčan se skutečným jménem podepsat umí a roky zde tak činil. Osobní urážky ale nemám zapotřebí, ty mne vedly k této změně. Redakce humpoláka moji identitu zná. A propos – co by pro Vás změnilo, kdybyste znal/a mé jméno? Drtivá většina příspěvků je zde anonymní, ty Vám nevadí? Krásný den. Ovčan

  21. A co má počasí mít vliv na volby?? No asi ten že raději bude volič hnít u okurek a cuket na zahrádce než zvednout zadek a jít volit. To je typický Čech, mlátit hubou a nedělat pro to nic

    1. a co je ti do toho? kazdy ma pravo si se svym volnym casem a dokonce i volebnim pravem nakladat podle sveho. nehaz do toho zadnyho typickyho cecha ty moralisto.

  22. Måm potřebu jīt volit, tak jdu. Nemám, se#u na to. Moje právo, moje věc, moje rozhodnotí.
    Ale nelze si nevšimnout, jak se Hugny začínají smiřovat s dalším volebním debaklem. A opét za to může
    ten hajzl volič. A mají pravdu. Zase to bude město plné hajzlů 🤣

    1. Hugny se o své vítězství nemusí strachovat. Vyhrajou!
      V současné době nevidím v našem městě kompetentnější politiky.

    2. Jaky DALŠÍ ? Hošku, nevím jestli pamatuješ ale před 4 lety skončili druhý stejně s ANo a 4 mandátama. To je podle tebe debakl??? Jo tak máš jako pravdu že jim tehdy Brukner typoval jeden mandát a roznesly ho na kopytech. Můj tip pro 2022 je 5 mandátů pro Hugny

          1. Takže zase jen poštěkávání z opoziční židliček ?

          2. Ty budoucí jsou bezzubi teď v koalici a budou o to víc v opozici.

      1. Můj typ ODS 4 mandáty, KDU ČSL 2, ČSSD 2, Hugo 4, ANO 4, KSČM 1, neznámá hypotetická formace, zatím nikdy nekandidující 2, TOP 09, 1, SPD 1…

  23. Dobrý den, reaguji na příspěvky pana „Ovčana“ – 8.4. 2022 /18:24/ a 9.4. 2022 /12:02/. Dovolte mi pane Ovčane popsat takový krátký rozbor toho, co jste stačil ve svých příspěvcích napsat a popsat. Píšete, že máte za sebou několik kandidatur do zastupitelstva. Nepíšete však, zda jste zastupitelem byl, či né. V každém případě toto právě není nějaký relavantní atribut k tomu, že se vyjadřujete k politikům opačného politického spektra způsobem ošklivého nálepkování /“zlatá mládež“/. Ze stylu, jakým ladíte své příspěvky pro mě vyplývá, že jste spíše přívržencem myšlenek koaličních politiků. Ptám se Vás tedy, co jste udělal Vy jako několikanásobný kandidát na zastupitele a možná přímo zastupitel v minulosti, aby se řešila otázka lékařů a kanalizace v Humpolci. Co jste udělal proto, že občané se bojí /Vy jste toho důkazem/ podepisovat pod své příspěvky a skrývají své názory pod anonymitu. Píšete něco o „kultuře jednání“. Takhle si opravdu představujete kulturu jednání. Kam jste to v Humpolci dovedli, že občané musí své názory projevovat anonymě, už se podle toho co jste napsal pohybujete na humpolecké politické scéně několik volebních období, není Vám za to hanba. Píšete něco o „nenávisti“, ptám se Vás tedy, čeho je to důsledek? Píšete, že máte strach o rodinu. Kde to jsme, to jsme v Palermu! Někdo tady v Humpolci celá léta prosazoval určitý styl politiky, toto jsou ty plody, které „zahradník“ po sezoně sklízí? Toto je výsledek toho, že několikanásobný kandidát na zastupitele, možná přímo někdy zastupitel /nevím/ se bojí veřejně, pod svou pravou identitou vystoupit? Promiňte, ale tenhle styl komunikace a anonymita názorů mi v Humpolci opravdu vadí. Karel Klap

    1. Pane Klape, pokud vím, tak jste Vy nikdy nekandidoval. V minulosti to zkoušel váš jmenovec Jaromír Klap, asi dvakrát, přičemž jednou mandát získal a vzdal se ho. Ale vaše jméno na kandidátkách nebylo, pokud ano, opravte moji informaci.

    2. Pane Klape, máte úplnou pravdu. Tihle lidé s plnými ústy o demokracii tu za 33 let vybudovali systém hodný mafie z Palerma. Mají široké spektrum možností jak poškodit kohokoli, kdo se proti nim ozve. Obsadili důležité posty ve městě prakticky všude svými lidmi. Buď jsou přímo členy této organizace, nebo jsou velmi loajální jejím zájmům. Když nebudete na jejich straně, budete mít problémy. Prakticky se vším. Je to hnus, ale je to tak. Pan kvalitář ovčan na kadidátce ČSSD utváření tohoto veledíla celou dobu sledoval…

      1. Hezký den, pane Klape, děkuji za posudek. Čeho jsem či nejsem příznivcem, jsem tu mnohokrát prezentoval, proč tomu rozumnět nechcete, je Vaše věc. Zastupitelem jsem nebyl a ani jsem takovou ambici nikdy neměl – na kandidátce jsem se objevil proto, že jsem o to byl požádán – tehdy lidmi, kterých jsem si osobně vážil. V profesním životě své názory a postupy obhajuji dnes a denně – ale před partnery, kteří jsou diskuze schopni. Zde jsem se vymezil proti stylu na hrubý pytel hrubá záplata. Toť vše. Hezký den. Ovčan

      2. Proč se trefujete do pana Ovčana, který kandidoval na listině ČSSD? Co třeba jistá současná zastupitelka paní Ž., ředitelka jedné vesnické školy, která už roku 2002 kandidovala pro změnu na listině ODS? To asi nevadí.. Ale mnohý z voličů ví moc dobře, jaké turistické přemety, někteří kandidáti předvedli v minulosti..

  24. ANO vedené Štěrbovou, HumpolecGo! vedené Machkem a STAN vedený Hralou

    Slušný koaliční základ! A kdo říká, že HumpolecGo nemá s kým vládnout, vůbec neví nic o humpolecké komunální politice.

    Jediný kdo tady nemá koalici jistou jsou ODS a KDU, tedy pokud nechtějí do koalice komouše.

    Pochybuji, že socani, kteří se tam možná dostanou (Balnohová, Namyslo nebudou kandidovat), budou prodlužovat vládnutí Kratochvíla nebo Bruknera.

    Tak se ODS a KDU budou modlit, aby Standa Bernard zorganizoval nový subjekt pro Zdenka Mikuláška nebo jen vleze společně s panem Jirků a paní Kostřicovou (Dvořáková již kandidovat nebude) do TOP 09.

    A otázka za milion zní:
    Která ze dvou možných koalic získá více mandátů a tím i post starosty?

    1) ANO, HumpolecGo!, STAN
    nebo
    2) ODS, KDU, TOP 09

    Můj tip starostka Štěrbová

    Hezký Velikonoce a pojďme k volbám, je to naše město. Humpolec si zaslouží, aktivní občany!

    1. Směrem k volbám by bylo dobře, aby Policie dořešila kauzu „černý trubky“.
      Ať je výsledek jakýkoli. Chce to čistý stůl.

          1. Naopak je velice důležité, co obsahuje trestní oznámení. A policie ať šetřil, ale pokud je to tak velký jak bylo naznačováno, tzn že je zde důmyslný systém soukromých firem na vyvádění financí z veřejných rozpočtů, tak si myslím že do voleb to policie nedá.

          2. tak je asi fakt že to budou stohy důkazních materiálů a to chvíli potrvá

          3. TO udani ma smysl pouze v pripade, ze by se do voleb podarilo usvedcit a odsoudit nekoho z ocernenych vladcu radnice. Zatim to ale vypada jako ze vejskrab kone z jalove mysi.

    2. Pamatujete si, jak modroptáci nasadili proti Štěrbové madam Kukrechtovou a další jim podřízené strany daly na povel na první místa také ženy?Zajímavé že v dalších volbách už to neudělal nikdo z nich. Protože už nebyla jako soupeř Štěrbová.To zase uvidíme v případě kandidování AŠ podobnou komedii?

      1. AŠ je takový místní malinký putinkobureš a nejradši by, aby proti ní nekandidoval nikdo ! 😀

      2. Je vidět, že pisatel příspěvku z 10.4. 2022 v 12.56 vůbec ale vůbec neví a nechce si zřejmě nic pamatovat, když tvrdí, že v jiných volbách než v roce 2014 nekandidovala žena na prvním místě. Právě v roce 2018 např. na čele kandidátky ČSSD byla opět žena. Zatímco zachránkyně města Štěrbová tyto volby psychicky asi neunesla a raději znovu nekandidovala. Pozici lídra vyklidila panu Prokopovi.. Ptám se proč to udělala..

    3. Odkud víte kdo bude a nebude za koho kandidovat???
      Autor/ka asi vidí do kuchyně nejméně dvou stran v Humpolci..

      1. I člověk, který se nezajímá o komunální politiku, tak určité věci velice rychle pochopí.

        Jedna je, že jak se zachovali 4 zastupitelé za ANO Mikulášek, Kostřicová, Jirků a Dvořáková k odvolání Štěrbové z FV, je jasný, že tito 4 nebudou na kandidátce ANO, ale jelikož si KDU a ODS potažmo Bernard nemůžou dovolit prohrát v podzimních volbách, pokusí se najít pro Mikuláška, Kostřicovou a Jirků novou stranu (TOP09 nebo nový subjekt).
        Paní Dvořáková ke svému věku již nebude kandidovat ani za zlatý prase (to jsou přímo její slova)

        U ČSSD je to obdobné Namyslo ke svému věku nebude kandidovat a Balnohová i kdyby chtěla, tak jí současná buňka nedá příležitost, jelikož tato pani nereprezentuje stranu, ale jen sebe a své vlastní podnikatelské zájmy.

        Na toto si můžete klidně vsadit, jedná se o elementární vzorce chování určitých politických hráčů, či partají.

        A jak řekl kdysi Standa Bernard: „Ta hra začala a já ji chci dohrát až do úplného konce,“

        Mimochodem nic jiného mu ani v jeho situaci nezbývá, jelikož pokud ODS a KDU budou v opozici, začnou padat kostlivci ze skříní a lidi “zpívat” a to by místní dinosauři opravdu nechtěli.

        1. Ke jménu Balnohová.. Položme si otázku, proč ji lidé již poněkolikáté vybrali do zastupitelstva, a v roce 2018 jako první náhradnici.
          Čím to je? Buď tedy voliči neviděli jiné lepší jméno na kandidátce ČSSD a nebo zřejmě vyhovuje mnohým sympatizantů sportu a i jiným voličům.

  25. “V Humpolci podaní trestního oznámení je udávání.
    Paní Štěrbová je Putinobureš.
    HumpolecGo! je Ryznerjugend, zlatá mládež, kádrováci atd”.

    Ovčane a vaši kamarádi, kterých si vážíte a vstupujete jim na kandidátky, vykládejte si co chcete, ale fakt je ten, že představitelé ODS a KDU lžou a manipulují, na to jsou i důkazy a když se jim nelíbí, že jsou vystaveni oprávněné kritice, tak nálepkují a to přímo na zastupitelstvu, vrcholném orgánu města.

    A pak pod pláštíkem anonymity tohoto servru pokračujete v dalším napadání a ještě se u toho snažíte tvářit mravně, i když opak je pravdou.

    Opozice se zde opakovaně snaží prosadit forenzní audit (tzn. dělá jen svou kontrolní práci), jelikož jsou zde důvodná podezření, že se Rodinný pivovar Bernard obohacuje na úkor města o statisíce a miliony nelze vyloučit. Je zajímavé, že se ODS, KDU, ČSSD, ANO a komunisti brání prosazení tohoto kroku. Namísto toho zaznívají další a další lživá vyjádření a zastrašování, návrhy usnesení na omluvy, populistické výkřiky, že se rozděluje společnost, ale zapomíná se na merito věci. Jak hluboce jsme klesli v tom našem Humpolci, když jsou vyzýváni k omluvě Rýzner s Voplakalem, kteří přitom na tyto dlouhodobé a opakující se porušování zákonů upozornili. Nikde jsem nezaznamenal, že by se pan Ovčan těchto dvou veřejně zastal (asi se bojí, že by mu někdo rozbil okna😂), ale rád se zde “hrdinně a morálně” pohoršuje nad některými anonymními příspěvky. To se ve slušné společnosti nazývá pokrytectvím, víte vy nečerstvý větře?
    Pevně věřím, že první zasedání nového zastupitelstva se forenzní audit dostane zpátky na stůl a definitivně se dokončí nejen tato kauza. Věřím, že i policie se posune dál a jednoho dne se dozvíme i tyto závěry. Humpolec si zaslouží transparentní a férové zacházení s veřejnými prostředky. Padni, komu padni!

    1. Je otázkou,zda bude nutný ještě forenzní audit,když už bylo podáno občanem Rýznerem trestní oznámení..

      1. Kladu si otázku, proč by opozice v čele s Rýznerem opakovaně požadovala forenzní audit, když by to vše bylo součástí trestního oznámení a šetřila by to policie?

        Není to náhodou tak, že trestní oznámení se zabývá důmyslným systémem soukromých firem na vyvádění finančních prostředků z veřejných peněz?
        Vycházím z toho, co pan Rýzner v loňském roce veřejně psal a zároveň z jeho kroků na FV viz zápisy, nebo na zastupitelstvu viz aktivity Hugo ohledně forenzního auditu.

        Nechápu proč zastupitelé z ODS, KDU, ANO, ČSSD a KSČM se nechtějí forenzním auditem zabývat.
        Působí to dojmem, že se dotyční zastupitelé snaží celou kauzu smést ze stolu, aby si všichni společně zachránili politickou budoucnost. Bohužel se zatím do toho více zaplétají, doufám že toto volič vidí, jak se zachází s veřejnými penězi.

    2. proč by nenapsal Rýznerjugend když je schopnej udělat z Březinky Birkenau a žádat minutu ticha

    3. Budu velmi zvědavý,jak se zachová současná opozice, pokud dojde k vyšetření, že se městu žádná škoda nestala.. Doufám, že zazní alespoň obyčejné..promiňte, chovali jsme se poněkud podezřívavě…Bude toho továrník ZR schopen? No to bude zajímavé sledovat..

      Když zatím raději nebude ani kandidovat, aby tedy předvedl jak se dělat má..

      1. Ať udělá Rýzner cokoli, je to špatně.
        Nechá si vy pracovat 5 soudních znaleckých posudků, které hovoří jasně, je zde podezření, že se Rodinný pivovar Bernard obohacoval na úkor města. Proto opozice žádá forenzní audit. Rýzner nedělá nic jiného, než co má kvalitní člen finančního výboru města dělat – dbá na veřejné prostředky.
        A proč nekandiduje? Psal to v otevřeném dopise, když podal trestní oznámení, chce jasně ukázat, že mu nejde o starostovskou židle, z čehož byl minimálně panem Bernardem osočován, viz odkaz

        https://www.seznamzpravy.cz/clanek/spor-o-trubky-bernard-valci-v-humpolci-s-dalsim-podnikatelem-125709?amp=1

        Mimochodem není vám divný, že Bernard dlouhodobě hrozil Rýznerovi právníkama, nebo 28.4. 2021 na zastupitelstvu veřejně deklaroval, že ho zažaluje. A kde nic, tu nic, že by Bernard lhal a opakovaně?

        Ale čert to vem stejně je špatnej Rýzner, že na nezákonný jednání pivovaru a samosprávy upozornil a ukázal důkazy!

        Je to výsměch pivovar a město porušují zákony, ale omluvit by se měl Rýzner.

        Máte zvláštní schopnost vnímání spravedlnosti, ani se nebudu ptát koho jste volil, nebo koho na podzim budete volit, vše je jasné!

  26. Chci připomenout, že současný starosta města získal v roce 2018 zhruba 1200 preferenčních hlasů. To není obhajoba tohoto kandidáta jen konstatování faktů. Ptám se tedy, dámy a pánové, kdo bude mít podobný počet preferencí letos…

    1. Doufám, že humpolecký volič pochopil, že pokud chce skutečnou změnu, musí začít volit celou kandidátku bez možnosti využití panašování nebo-li křížkování kandidátů napříč politickým spektrem.

      Nejen Kratochvíl, ale i Bernard, Kukrechtová, Brukner, Mácha, Mikulášek, ti všichni budou mít problém obhájit výsledky z minulých voleb.

        1. v případě hlasu pro KK to bylo vyloženě zajíc v pytli, nikde nepsal že bude jako starosta kšeftovat s knížkama a sešitama

      1. Bohužel lidé celou kandidátku nejsou v komunálu zvyklí volit. Věří, že jednotlivým křížkováním pomohou nejvíc těm vybraným kandidátům.. Ale ve skutečnosti to tak není.

    2. To se uvidí na podzim. Určitě si někdo polepší /Alenka, Machek a t d. / a někdo dost pohorší. Občani nebyli 4roky slepí a viděli, co se na radnici děje. Pak si na podzim odpovíme na otázku počtu pref. hlasů.

  27. Dobré ráno pane „OVČANE“, reaguji na Váš příspěvek ze dne 10.4. 2022 /11:57/. Předně se vyjádřím k Vašemu poděkování za „posudek“. Víte, je to můj subjektivní ÚSUDEK na Vaši politickou strategii, kterou na Humpoláku předvádíte. Ve své podstatě ten, jak vy říkáte „posudek“ si každý během života píše sám. Je to dáno tím, jak se během života chová, jestli je férový, jestli se neskrývá za zády někoho jiného, jestli je jeho jednání transparentní. Život Vám potom v nejméně vhodnou dobu nastaví zrcadlo, někdo v zrcadle vidí jenom sebe, což považuji za správné, a někdo kromě sebe vidí i „Ovčana“ a „Anonyma“. Schválně zkuste se podívat dnes do zrcadla. Co se týče toho, že jste nikdy nebyl zastupitelem, tak to opravdu jenom tleskám, ale věřím, že v případě zvolení by jste v tom zastupitelstvu seděl. Ve svých příspěvcích si naprosto protiřečíte. Dne 8.4. 2022 /11:19/ se ve svém příspěvku zaštiťujete tím, že jste několikrát kandidoval do zastupitelstva, no a v posledním příspěvku píšete, že jste v podstatě nikdy kandidovat nechtěl, a že jste to udělal jenom z jaké si lásky k lidem, kterých si osobně vážíte. Můžete se dnes těmto lidem podívat do očí, když jste při svém rozhodnutí kandidovat již dopředu věděl, že tu práci dělat nechcete, proč jste jim to neřekl na rovinu. To Vy ale neděláte, jak dojde na lámání chleba, tak se stáhnete do zákopů, odkud se nejlépe pod rouškou anonymity pořádají výpady proti politickým konkurentům. Je to opravdu hrozná metoda. Rád bych Vám porozuměl, ale to, co jste o sobě napsal Vy sám, vypovídá, že jste člověk mnoha tváří a s takovými se jen těžko diskutuje, protože nevíte, kdy na Vás vyrobí nějaký faul. Přeji Vám,aby jste mohl svobodně vyjít ze své ilegality. Někdo výše píše, že prý děláte kvalitáře, možná, že to dokonce píšete Vy, už opravdu nevím pod kterým anonymním příspěvkem se skrýváte, ale snad né. Věnujte se této práci, pokud Vás baví a děláte ji dobře. Nebo ji také děláte jen proto, že Vám ji nabídli lidé, kterých si osobně vážíte a vlastně jste tuto práci vůbec nikdy nechtěl dělat? Život ještě nekončí a vše se dá napravit a k tomu Vám přeji pěkný den. Karel Klap

    1. Hezké ráno, pane Klape, nemá pro mne smysl komentovat, co jste tu „uvařil“. Už jste v osobní rovině. Snad jedině dve věci – a/ objevit se na kandidátce a aspirovat na zvolení jsou dvě různé věci. A i proto, že jsem zvyklý věci dělat pořádně a tohle bych při své práci neuměl slíbit, jsem na čelních pozicích nikdy být nechtěl. 2/ lidé, které si berete do úst, bohužel již zemřeli. Krásný den. Ovčan

          1. Jen už je to třeba přestalo bavit. Což se domnívám, že je podprahový účel zdejších diskuzí.

            frrrr

          2. Odpověď pro frrrr, jen už je vlákno moc zanořené:

            účelem zdejších diskusí není nic více a nic méně, než diskuse. Svobodná a v rámci pravidel nastavených zákony pokud možno neregulovaná.

            Svoboda (a zároveň vizitka) každého je podepsat se, jako to dělá například pan Klap, a nebo si zvolit stálou přezdívku, jako třeba Ovčan.
            A také tu lze anonymně plivat jedy a šířit „moudra“.

            Zdejší debaty považujeme za přínosné, i když jsou obaleny stovkami blemtů od hrdinných internetových anonymů.

          3. Pro Františka. Já raději kvalitu než kvantitu. I když i kvalita je ryze subjektivní dojem.

            frrrr

      1. Pane OVCANe žádanou osobní rovinu od p.Klapa v tom nevidím, velice slušně vám vysvětlil vaše chování v minulých letech a má v podstatě pravdu….byl bych rád aby se i p.Klap objevil na nějaké z kandidátek a ukázal jak se má dělat politika. Docela mu fandím a věřím že by spoustu věcí dokázal. P.

        1. Dobrý den, jestli p. Klap řeší, jakou a proč já dělám profesi (aniž by mi bylo jasné, na základě čeho tak soudí) považuji to za docela osobní ale vlastně úsměvné a symbolické, v kontextu s tím vymezováním se vůči slovu kádrování…😁 Krásný den. Ovčan

        2. Ti co nejvíc kritizují stávající vedení bohužel často kandidovat nechtějí. Pan Klap se prý už necítí věkem, co vím tak nabídky dostal minimálně ze dvou stran a hnutí.

          V minulosti ,cca.roku 1994 kandidoval jakýsi jiný Klap, Jaromír Klap a ten mandát získal a odstoupil. Věřím, že by v případě Karla Klapa se toto nestalo

    2. Já bych s dovolením za Ovčana doplnil. K té kandidatuře.

      Ono je díky systému komunálních voleb třeba mít „plnou“ kandidátku, jakmile není obsazen plný počet míst (pro Humpolec je to 21), je kandidátka díky systému přepočtu hlasů velmi výrazně znevýhodněna.

      Rozumím proto podpoře ve formě umístění svého jména na kandidátní listinu strany či spolku, kterou chci podpořit. Ač dotyčný nehodlá být zvolen. Lidé na nevolitelných místech jsou důležití.

      1. Vážení diskutující zde..

        Pokud tu je člověk, který chce má zájem o kandidaturu, který sleduje dění v Humpolci, který je třeba nespokojen s tím nebo jiným, vyznává pohled středolevicové polohy, dávám mu možnost, aby mě kontaktoval a můžeme probrat mnoho při setkání osobně.
        Slušně a bez emocí nadávek, Ano, oslovuji vás za sociální demokracii v našem městě. Často se tu píše a mnozí žehrají, že jsou tu stále staré tváře, že se nic nemění. Tak tady dávám na stůl nabídku. Chceš něco změnit? Máš nápady co by mělo jít jinak. Tak se to neboj říct. Napiš mi na losk.zby@seznam.cz a řekneme si to očí.. Rái tě případně uvítáme na naší listině.

  28. Znám pár lidí, co dostali nabídky z nejrůznějších stran a vždy slyším. Mám toho až nad hlavu v práci, takže toto už fakte nee, nebo čas jsou peníze, tolik bych si na radnici nevydělal co mám teď.
    Na druhou stranu znám lidi co by strašně rádi kandidovali resp. by chtěli radnici ovládnout, ale nikdo je nechce.

        1. Jenom kopíruju z webu:
          1▪️Ing. Petr Machek | stavební inženýr, organizátor kulturních akcí, zastupitel města
          2▪️Ing. Věra Davidová | emeritní ředitelka společnosti
          3▪️Mgr. Václav Alenka | prodejce barev, zastupitel města
          4▪️Mgr. Zuzana Žaloudková, MBA | ředitelka školy, zastupitelka města
          5▪️Ing. Tomáš Voplakal | soudní znalec, spolupořadatel sportovních akcí, zastupitel města
          6▪️Bc. Iveta Brázdová | specialistka bezpečnosti práce, životního prostředí a požární ochrany
          7▪️Ing. Milan Fišar | procesní inženýr v logistice
          8▪️Mgr. Aneta Štěpánková, DiS. | průvodkyně výchovou a vzděláváním dětí
          9▪️PharmDr. Lukáš Zahálka, Ph.D. | manažer v biofarmaceutické společnosti
          10▪️Ing. Jan Kopic | IT specialista
          11▪️Ing. Tereza Machková | stavební inženýrka, organizátorka kulturních akcí
          12▪️Ing. Jaroslav Ťoukálek | auditor v bance
          13▪️Lukáš Krtek | student, organizátor kulturních akcí, hudební producent
          14▪️Ing. Monika Majerová | finanční kontrolerka na mateřské dovolené
          15▪️Tomáš Maršík | trenér ledního hokeje mládeže
          16▪️Jindřich Procházka | jednatel přepravní společnosti
          17▪️Bc. Pavel Prokůpek | učitel, skaut
          18▪️Ing. Zuzana Kotenová | krajinná inženýrka
          19▪️Michal Marek | obchodní ředitel společnosti
          20▪️Ing. Libor Voplakal | manažer provozu, spolupořadatel sportovních akcí
          21▪️Mgr. Jana Jarošová | učitelka, pekařka

          1. Gratuluji kandidátům za HumpolecGo! za vaši chuť a odvahu kandidovat a zkusit posunout a rozvinout naše město.

            Můj hlas a podpis máte jistý.

          2. Silná sestava! Gratuluju k uveřejnění. Hlas můj máte!

          3. Tipuju tyhle zastupitele:
            – Machek
            – Alenka
            – Źaloudková
            – Štěpánková
            – Davidová
            – pak možná i někdo na šestku

            Hodně zdaru! ✊🏻 Snad se město bude konečně rozvíjet. Chce to novou krev.

          4. no moc jich teda neznam. jediny kdo vim ze neco fakt organizuje je michal marek, s brachou. ostatni jsem dosud nevidel neslysel. no masu tohle neoslovi. mimochodem – pres pulku lidi se prezentuje jako poradatel sportovnich a kulturnich akci – a neco praktickeho se bude delat taky?

          5. Tož asi neznáš všechno a neslyšíš všechno. Já naopak znám platformu.

          6. no jenze jejich problem muze byt v tom, ze takovych jako ja je spousta. A ta spousta ma spoustu hlasu. A da je spis tomu, koho zna….chapeme? To neni muj problem, to je jejich problem.

          7. To ukážou až volby. To že někoho znáš a víš jak se na radnici chová může bejt mínus. Podle toho se zas budu rozhodovat já.pasivita to je problém kandidátů. Ne můj. Hugo lidi ale pasivní nejsou

  29. Tak kampaň jedou už i další. Tady výběr:

    V Humpolci jde všechno, když patříš do správný party

    Potřebujete položit infrastrukturu do země za pár šupů, dokážeme pomoc?

    Naplánujeme v místě vaší pokládky opravu vody či kanalizace a vy si to k nám jen přihodíte zn. Není třeba ani stavební povolení.
    Když budou lidi hodně remcat, tak jim řekneme, že to celé děláme pro ně, jelikož se dotčené území nemuselo 2 x rozkopávat.
    Vámi objednané zemní práce rozhodně nefakturujeme. Pokud vznikne v budoucnu problém, že se v tom začne někdo šťourat, tak vyfakturujeme za výrazně zvýhodněných cenových podmínek, klidně s několika letým zpožděním (6let, 4roky či 1rok) odklad dle domluvy.
    Smlouvy o dílo zásadně uzavíráme jen ústně a doklady vystavujeme ručně psané kvalitní propiskou.

    Zajistíme tiché a loajální zastupitele, kteří se za vás a vaše nezákonnost vždy postaví. a ještě budou vymáhat omluvu za poškození cti a dobrého jména

    V případě potřeby, dehonestujeme kohokoliv kdo bude chtít něco vyšetřit.

    Další možnosti dle domluvy
    Nabízíme seriózní a dlouholeté zkušenosti a široké spektrum dalších přijemných služeb v případě zájmu neváhejte kontaktovat

    karel.kratochvíl@mesto-humpolec.cz

    Humpolák březen 2021

      1. Přečetl jsem si článek a osvěžil paměť.

        Občané Humpolce, věříte starostovi panu Kratochvílovi, když tvrdí, že městu nevznikla žádná skoda, ale ruku pro forenzní audit nezvedne ani on ani ODS ani KDU.

        O Bernardových planých výhrůžkách, že bude žalovat Rýznera za to, že upozornil na porušování zákonů pivovarem, ani nemluvě.

        Těším se na 23-24.9. Humpolec potřebuje morální vzpruhu.

        1. Jen abychom neplakali, má prý kandidovat až 10 uskupení.. Takže relativně velký výběr, ale sestavit fungující koalici nemusí být lehké..

          Představení kandidátky týmu HUgo je krokem sice velmi estetickým, ale zdá se to až skoro brzo. Je potřeba jim pogratulovat, že jsou prvním uskupením, které to složilo.Opravdu 21 lidí oslovit a přesvědčit je těžký úkol pro všechny ty, kteří se o to v rámci stran a hnutí pokouší. Kdo něco podobného dělal, ví o čem je řeč. Občané rádi kritizují, ovšem zkusit jít a něco tvořit, je už pro ně zatěžko.
          A ještě jedna poznámka. Složili to opravdu z lidí majících většinou titul. Jistě je to krásné, vyjímá se to hezky, ale zdá se mi, že začal převládat trend, kdy člověk bez titulu už může jen držet hubu a krok, protože chlap z fabriky je brán u mnoha voličů za něco méně než třeba nějaký akademik.

          1. Vzpomeňte si na doby před rokem 1989. Vládli převážně lidé díky „rudé knížce“ v kapse. Na odiv se stavělo jak prostí dělníci řídí stát. Postupně to byl větší a větší průšvih, protože určité věci bez nálěžitého vzdělání sebelepší člověk prostě nezvládne. Stějně jako klavírní virtuos nevyrobí třeba skleněnou vázu nebo jitrnici. Pokud je řízení města o řízení a manažerských schopnostech, tak by asi byl lepší šéf strojařské firmy než šponař. Důležité jsou pro chod země všechny profese. Každý by měl vědět na co má. Mnozí lidé s tituly také nemohou kvalitně řídit, protože jejich vzdělání a praxe nejsou o řízení a manažerském rozhodování.

    1. Drahé Promo – nejméně ze 2/3 naprosto nesmyslný až populistický blemt.

      Co se tak soustředit na podstatné body? Například to kolem fakturace a odkladu plateb je až úsměvná naivita dotčených. Především úředníků.

      Věčné omílání nepodstatných věcí, které navíc nikdo nerozporuje háže Vaši snahu někam k otravnému ňafání sousedovic mopslíka.

      1. Františku a co víc je důležitější, než netrasparentní a klientelistické nakládání s veřejnými financemi našeho města, podělte se s námi o vnímání vašich priorit, rád si přečtu.

        PS: pan Promo to napsal s lehkostí, nadhledem a humorem😉

        1. „Pan Promo“ to tady vypisuje už skoro dva roky, pod různými nicky a anonymně. Jak kolovrátek. Za ty roky co na Humpolákovi diskuse spravuji už ani nemusím hlídat IP přispěvatele, z tématu a větné skladby najisto poznám autora. Lidí, co sem píše pravidelně je jen pár.

          Vnímání slov a činů, případně nastavení mých priorit 🙂 Rád se podělím. Pokud jste to mysle jinak, tak se omlouvám – Vaše věta je spíše nesmyslná, než otázka.

          Causa trubky: až do poněkud malého a vrcholně trapného „vyúčtování“ a zpětně vystavených faktur to bylo celé OK. Z více důvodů. Pokud by chtěl pivovar v budoucnu kolaudovat tu kanalizaci, musel by na každou jednu etapu získat komplet papíry. Zpětně. bez toho jsou to jen trubky v zemi. A při složitosti povolovacích a schvalovacích procesů ten postup pivovaru plně chápu. Obočí pozvedám jen nad snadností s jakou to ústní povolování běželo, ale jsem realista. Prostě co projde pivovaru, neprojde běžnému občanovi, protože pak by mohlo dojít až na to, že stavební úřad je ze své podstaty přebytečný.

          Napadnout cenu za výkopové práce bylo ze strany opozice logické a ze strany dotčených úředníků byla reakce s dodatečnými fakturami spíše pitomá. Zeptejte se kohokoliv z oboru – pokud u bagristy objednáte výkop 2m široký a 3 m hluboký – tak Vám ho nacení. Když bude o metr širší, bude i to nacenění o ten kousek větší. V reálu to platí asi tak na 1%. vyhrabat díru na milimetry nelze, ve městě k tomu navíc přidejte plno nezakreslených potrubí a drátů. Reálně přidáním trubek do již hotových výkopů nikdo o nic nepřišel. Ano, formálně se dá vyčíslit, že se nekdo o něco obohatil.
          Ptáte se na můj názor – výrazně výše kladu péči hospodáře, který využil rozkopané ulice a umístil potrubí – než hypoteticky ušetřené staticíce až miliony.
          Pro příklad si vezměte Lužickou. Loni to hrabal podélně Vodak, teď tam hrabou něco pod chodník. Rekonstrukce v nedohlednu, sjízdnost na úrovni horší polňačky.

          V Humpolci už jsem zaznamenal řádově větší (finančně) rány. A´t už zjevně chybným rozhodnutím vyplácané prostředky a nebo šlendriánem umožněné obohacení se konkrétních osob. jenže tak to bylo, je a bude. nežijeme v ideálním světě a boj s větrnými mlýny neměl smysl nikdy v dějinách.

          1. Efektivní správa veřejných financí není boj s větrnými mlýny.

            Faktem je, že si zdejší samospráva až moc zvykla na jednoduché rozhazování milionů.

            Je fajn, že je zde aktivní opozice, která financím rozumí a snaží se o prosazování těchto věcí do každodenního chodu města.

            Budu volit Hugo – z principu

          2. aktivni opozice rozumi penezum…. soukromym penezum. Erar se chova jinak. A mnohdy velmi nelogicky. Za logiku dostanete pokutu. To je potreba si uvedomit. Priklad? Prakticky nelze vybrat nejlepsi nabidku – musite vybrat nejlevnejsi. A pak se zacnou nabalovat problemy – vase problemy. A nelze pak prijit s tim: ja to rikal! Ne, rovnou vite, ze delate neco co bude znamenat problem ale jestli neco chcete udelat, tak musite zrovna tohle.

          3. A není náhodou příspěvek „Promo“ myšlen tak, že tady kdosi jede kampaň a uvedený text je citace oné kampaně s uvedením data publikování? Umí ještě Češi česky, rozumí psanému slovu?

          4. Jak už jsem psal – za ty roky co to tady čtu poznám autora. I nepodepsaného.

            Vaše otázka mne postrčila k tomu, abych se na diskuse podíval jako přihlášený. Pak vidím IP přispěvatele 😉 pan Promo střídá nicky jako ponožky a nepodepsaných příspěvků má také povícero.

            A skoro bych řekl, že by měl navštívit příslušného specialistu. Našel jsem debatu, kde odporuje sám sobě. Pokud se mu to přepínání nicků přenese do reálného života, mohl by mít problém.

          5. Takže on sám jakoby napadl svůj starý příspěvek? Tak to je jiná liga 🙂

  30. Paní Žaloudková stávající zastupitelka za Hugo, roku 2002 kandidující na listině ODS, byla z uskupení Hugo evidentně nejslabší členkou skupiny v porovnání s vystupováním ostatním HUGOistů

  31. V porovnání s aktivitou Rýznera jsou všichni Hugoisti poloviční, ale pořád o 100% lepší než zbývajících 17 zastupitelů.

          1. to že piráti neumí nic postavit je lež. Osobně znám jednoho co to umí postavit přímo ukázkově a má i docela slušnou výdž……

          2. Sehnat 21 lidí na kandidátku nikdy jeden člověk sám nezvládne. Je třeba tým aspoň třech nadšených

          3. Hlavně a především to chce konkurenční prostředí a tedy široké spektrum uchazečů o zvolení.

          4. Přesně tak a hlavně lidi co jsou ochotný a schopný ten mandát taky pak odborně vykonávat. Nemusej to umět hned, ale měli by se učit.

          5. No některým na to učení nestačilyani tři volebni období. Asi tak

  32. Zpět k tématu článku – molo už vyrostlo, vůbec to nevypadá špatně. Včera se pár lidí koupalo.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Next Post

I kousek za domem můžete najít místa, kam se dostanete úplně poprvé

Út Bře 15 , 2022
Nemusíte chodit daleko, přesto vás vaše okolí může překvapit. Pěkný tip na výlet po okolí Humpolce má Městské kulturní a informační středisko v Humpolci. Čtěte dále:   Píšou o Humpolci: Humpolec chce městskou policii. Kvůli bezdomovcům i drzým řidičům
Na výletě po okolí Humpolce

You May Like

Témata