PPL přepravila loni o třetinu zásilek více než v roce 2006

(Reklamní článek. Tento text byl zveřejněn na přání společnosti PPL CZ.)

TISKOVÁ SPRÁVA:

Praha, 7. února 2008: Společnost PPL CZ, člen skupiny Deutsche Post World Net
a systémový partner DHL, přepravila v roce 2007 téměř 15 miliónů balíků
a zaznamenala tak meziroční nárůst o více jak 28 procent. V loňském roce společnost pokročila také na poli výstavby nových dep a terminálů. Díky otevření nových staveb v Humpolci (v říjnu) a Líbeznici u Prahy (v září) se celkový počet regionálních dep PPL rozšířil na třináct. Nové terminály otevřela PPL ve spolupráci s partnerskou společností DHL v Teplicích a Plzni. Další významnou novinkou společnosti PPL v roce 2007 bylo spuštění dlouho očekávané služby B2C –
přepravy na soukromé adresy.


PPL Logo

Společnost PPL má
za sebou velmi úspěšný rok. Jejích služeb využilo v meziročním srovnání o
jednu třetinu více zákazníků.

„Děkujeme
všem, kteří v loňském roce využili služeb PPL CZ. Výsledek odráží naši
dlouhodobou snahu poskytovat služby založené na trvalé hodnotě a produktech šitých

na míru potřebám
jednotlivých zákazníků. Jsme si vědomi pozice vůdčí společnosti

na trhu
expresních přeprav balíkového zboží a s tím související odpovědnosti vůči
klientům, kteří nám svěřili zajištění distribuce svého businessu.S touto
důvěrou nehazardujeme a neustále rostoucímu
zájmu o naše přepravní služby podřizujeme budování kapacit terminálové sítě ve
formě výstavby nových technologicky moderně vybavených dep a neustálou
inovaci všech souvisejících přepravních procesů ,“
říká výkonný ředitel společnosti Jiří
Hondl.

V 3. kvartále
roku 2007 otevřela PPL dvě nové pobočky (v Humpolci pro region Vysočina a
v Líbeznici u Prahy provozně zabezpečující severní okraj Prahy a středních
Čechy). Další nové terminály otevřela PPL i ve spolupráci s partnerskou
společností DHL v Plzni

a v Teplicích.
Tento krok umožňuje rychleji a efektivněji obsloužit zákazníky v těchto
regionech a zároveň vytváří potřebné kapacity v rámci terminálové sítě PPL
CZ.

Významným krokem
PPL bylo v dubnu loňského roku oficiální spuštění nové služby,

po které již
několik let trh volá – přepravy na soukromou adresu. Základ tohoto produktu je
postaven především na optimalizaci procesů ovlivňujících vlastní doručení
zásilky příjemci a proaktivní komunikaci s daným příjemcem. Do všech
těchto procesů je rovněž zapojeno i nové klientské centrum, které rovněž
v uplynulém roce zahájilo svou činnost a kterému se podařilo optimálním
způsobem využít svých kapacit technických možností a zároveň neztratit kontakt s děním
v regionech.

„Příjemce
je před započetím vlastního doručování kontaktován s cílem domluvit
podrobnosti a způsob doručení. Tento krok je přínosem pro obě strany.

Kurýr má větší jistotu, že příjemce
zastihne a ten zase ví, kdy může doručení očekávat

Čtěte dále:   Helma, flétna a barmanský kurz. Děti z Dětského domova Humpolec se svých přání snad dočkají

a co k tomu bude potřebovat, případně
na jaké adrese bude k zastižení. Kontakt probíhá tím nejefektivnějším způsobem
– přímo mezi zákazníkem a řidičem za podpory klientského centra,“
vysvětluje Jiří
Hondl.

Další přidanou hodnotou pro zákazníka v krajských a bývalých okresních
městech je možnost vybrat si doručení ze dvou časových oken. Standardní denní
okno je mezi

8:00 a 18:00 hod. a večerní mezi 17:00 a 21:00 hod. Služba vychází vstříc
všem příjemcům, kterým doručení v době mezi 8:00 a 18:00 hod.
z různých důvodů nevyhovuje.

„Vedle České pošty je PPL prvním poskytovatelem,
který s touto službou v České republice přichází. I v rámci Evropy
není mnoho expresních služeb, které by pro tento segment vytvořily samostatný
produkt. Očekáváme, že během několika let bude počet balíků na soukromou adresu
dohánět počet standardních obchodních zásilek,“

dodává Milan Loidl, marketingový a obchodní
ředitel PPL CZ.

Pro
další prosím informace kontaktujte:

PPL CZ s.r.o. Agentura
PLEON Impact

Milan Loidl,
Ředitel pro
marketing a prodej
Tel.: +420 225 990 760
E-Mail:
mloidl@ppl.cz

Josef
Jelínek,
Account Executive

Tel:
+420 220 540 147-8

E-Mail:
josef.jelinek@pleon-impact.cz

O společnosti PPL

Společnost PPL
– Professional Parcel Logistic
byla založena v roce 1995 a od té doby si
vybudovala pozici leadera na českém trhu v oblasti expresní přepravy balíků z
domu do domu pro podniky, firmy a podnikatele (business-to-business) s
doručením následující pracovní den. Zásilky jsou denně přepravovány flotilou
téměř 700 dodávkových vozů a manipulovány v 13 regionálních depech a na
centrálním překladišti v Praze, které je vybaveno nejmodernější
automatickou třídící linkou.
V současné
době působí PPL na českém trhu jako partner společnosti DHL – leadera

na poli
mezinárodní přepravy, neboť počátkem roku 2006 nabyla společnost Deutsche Post
World Net, pod níž DHL spadá, v PPL 100% podíl vlastnictví.

O společnosti Deutsche Post World Net

Deutsche Post World Net
je největší logistickou skupinou na světě. I
ntegruje společnosti Deutsche Post, DHL a
Postbank. Tato skupina nabízí řešení na míru pro řízení a realizaci přepravy
zboží a zajišťování informačních, platebních a finančních toků. Svým zákazníkům
nabízí výhody globální sítě posílené detailními znalostmi jednotlivých
lokálních trhů. DPWN je také předním poskytovatelem služeb dialog marketingu

a
disponuje jedinečným portfoliem efektivních outsourcingových a systémových
řešení poštovních služeb. Tržby skupiny dosáhly v roce 2006 více než 60
miliard eur. Skupina DPWN zaměstnává přibližně 500 000 lidí v 220
zemích a teritoriích a je jedním z největších zaměstnavatelů na světě.

Deutsche Post Logo

Axl

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Next Post

POZOR ZMĚNA - Koncert v Karambě přesunut

Út Úno 12 , 2008
Nedávno jsme vás informovali, že humpolecký Karamba Bar znovu otevírá své brány a že tento víkend se uskuteční koncert kapel The Slapdash a Smažený Zelený Rajčata. Z důvodů, které pořadatel nemohl ovlivnit však došlo ke změně termínu konání, i účínkujících na této akci. Čtěte dále:   Odemykání dětského potenciálu

You May Like

Témata