Vážení občané, město Humpolec usiluje o zlepšení podmínek pro cyklodopravu. Rádi bychom znali váš názor na její současný stav i možnosti dalšího rozvoje. Zajímají nás vaše zkušenosti, potřeby a také váš pohled na případné zavedení systému sdílených kol.
Pomozte nám formovat budoucnost cyklodopravy tím, že vyplníte online dotazník, který je dostupný na adrese bit.ly/CyklodopravaPruzkum a přes QR kód.
Děkujeme za vyplnění dotazníku do 10. července.
Sdílení kol tu už jednou bylo viz. http://www.nacokolo.cz/ – pokud se nemýlím, oranžová přibližovadla poměrně rychle změnila majitele, nebo rovnou skončila v křemíkovém nebi. Zřizovat něco podobného v Humpolci mi přijde mimo, ale třeba se mýlím.
frrrr
Určitě kola nezavádět jako sdílená. K tomu český národ nedozrál. A mám obavy, že by se válela na chodnících a překážela.. Viz koloběžky v Praze
Mesto Humpolec usiluje……jedte se podivat do jinych mest,jak je postarano o cyklisty na silnici a kolik maji moznosti jezdit po cyklostezkach,nejlepe se jezdi u Zdaru nad Sazavou uz roky
Cyklostezky nebyly prioritou pro Humpolec už v minulosti..Vysoké náklady na výkupy pozemků, i terénní náklady.
Šly by klidně udělat na obecních cestách, které jsou zarostlé buřením. Každý má stejně elektrokolo, tak už se cyklostezky nemusí dělat jen kolem řek, kde je rovina. Ty terénní náklady zase nejsou tak velké.
Ty jsou nejnákladnější
Vždyť ta cesty tam jsou, ale majitel (město) se o ně prostě nestará…Tam by stačilo jedno JCB a 90% je hotovo 🙂
Bylo by dobré aby se v Humpolci zakázal provoz jízdních kol.
A není to málo? Já bych rovnou zrušil i chodníky a na jejich místo umístil parkovací stání. A u škol vybudovat nájezdy, aby se dala dítka vozit rovnou do třídy.
Teprve nedávno jsem zjistil, že na tzv.zelených ostrovech v ulici Lnářská, které byly vybudovány při nesmyslném zužování ulice jsou vysazené stromy. Touto výsadbou bylo definitivně zabráněno možnému opětovnému rozšíření ulice, až se časem změní předpisy v budoucnosti a nazná se, že zúžení bylo neuvážené, nedomyšlené a uspěchané. Mluvím o budoucnosti v horizontu 20-30 let.
Ekollogičtí aktivisté a zelení fundamentalisté jistě namítnou,že zúžení je správné a milion dalších argumentů.
Já pokládám otázku. Proč předci již v minulosti udělali širokou ulici? V době, kdy byl provoz minimální,aut méně než dnes? Jistě se aktivisté dopátrají někde odpovědi.
Me by zajímalo, zda bude výsledek ankety respektován, ignorovan, nebo upraven, protože z dosavadního fungování neokomsomolců na radnici mám dojem, že bývá rozhodnuto vždy už dopředu…-:)
neokomsomolci? opravdu výraz hodný dnešní rozdělené společnosti
To nemá jen ten dojem, ono to tak je.
Předpokládám, že kvůli cyklistům…
Následky hnusovlády ODS a pivovaru.
Místo cyklostezek a bezpečné dopravy máme kamiony a autobusy přímo na náměstí.
Kdo podporuje Bernarda, je totálně mimo.
Já jsem rad, ze se na náměstí dá dojet a zaparkovat. Klidně na 1/2 dne.
Čas na cyklostezky je pryč. Dříve se to podporovalo i z evropských peněz, to už je omezeno či zrušeno. V minulých letech se všechny bývalé městské administrativy této problematice vyhýbaly, nyní pozdě bycha honit. Vždy bývalý starosta Kučera spatřoval problém v obřích nákladech na výstavbu. A to je pravdou.
Dnes jsou náklady nutné na jiné akce. Dostavby základek, čistička.
V ulici lnářská mohl být jeden krátký cyklopruh podél zúžené komunikace. Bohužel je z toho zatravněný pás se stromy.
Kde by šlo tedy vytvořit Humpolcem cyklopruh? Nevím.
Tak za mě rozhodně lepší tráva se stromy než cyklostezka.
Také to tak vidím raději tráva a stromy, do obchodního centra Klokan se nechá krásně jet na kole okolo tenisových kurtů a vyjedete přímo u Pepca…
Kdo normální jezdí nakupovat do Klokanu?? Kromě elektro tam není jediný potřebný obchod. Bohužel.
Cyklostezky bych se snažil vybudovat primárně jako spojnice Humpolce a okolních vesnic. Ve městě je „cyklo doprava“ opravdu zabita, viz. příspěvky výše („zklidnění dopravy“). Ale občanům okolních sídel by to velmi pomohlo, když autobusy nejezdí moc často a potřebují si ve městě něco vyřídit. A naopak – „měšťáci“ by byli jistě také rádi, kdyby odjezd na kole z města do přírody nepředstavoval smrtelné nebezpečí.
Je otázkou jak ty okolní vesnice pospojovat. Je otázkou zda by do toho samostatné vesnice šly společně s Humpolcem. Opět otázka nákladů, výkupy pozemků, hádky s majiteli,kteří bydlí na druhé straně republiky. A co se týká místních částí, tak ani tam to lehké není. V dosahu jsou Rozkoš a Hněvkovice. Obojí do kopce. I když dostat se turisticky na kole třeba do Krasoňova by byl jistě přínos.
Jiřice chcou velmi moc. Už dlouho. Stačí se zeptat jejich starosty. V Humpolci se myšlenka cyklostezek objevila zase až s novou garniturou na radnici. Sportovci Alenka, Hendrych, Machek, Voplakal, Křivánek. Ty před nima zájem řešit neměli stejně jako plno jinejch oblastí. Mlaďoši jedou! Držím palce, ať se zadaří. Přání je otcem myšlenky.
Z Jiřic na Trucbábu v podstatě cyklostezka je, potom stačí přejet dálniční most a kolem strojíren jste v Hu…
Sportovci… Hm. Když na to přijde, i skáčou?
To je v pohodě, eko komunistický spolek Hugo to kdyžtak majitelům vyvlastní.
Když by to bylo potřeba tak klidně. Ale nevyvlastňuje město ani HUGO.
Hugo aspon neco dela a nesedi v koute. Nato ze maj jen tri zastupitele se cini nejvic. Ty vasi modry ptaci nestihaj ani koukat, natoz cokoliv delat.
Laskavě neurážejte zastupitele, kteří vykonali a konají pro Humpolec a jeho občany mnohonásobně více, než tři HuGo a Pirát dohromady. ANO je skupina totálně neangažovaných a naprosto neviditelnýclidí, kteří nevykonali a ani nevykonají vubec, ale vůbec nic. Hlavně ale nelžete!!!