Změny na radnici

316

Protože už si to štěbetají i vrabci na střeše a protože oficiální vyjádření stále není, přinášíme souhrn dění ve vedení města. Komentář vyjadřuje názor autora, nikoliv stanovisko redakce, nebo radnice.

  1. Ze zastupitelstva (a tedy i z pozice starostky) odstoupila paní Štěrbová. Stalo se tak ze zdravotních důvodů, nezbývá než poděkovat za odvedenou práci a popřát hodně sil do budoucna.
  2. Byla vypovězena koaliční smlouva.

Protože „radnice mlčí“, ačkoliv máme obsazenu pozici tiskové mluvčí, přinášíme tyto dvě informace, ověřené od dvou nezávislých zastupitelů.

A doplním: stávající koalice vydržela dva roky rok. Nicmoc. Vrátilo se jim, jako bumerang, jejich halasné slibování transparentnosti, změn a také velmi nevybíravé osočování vedení města v době před volbami. Narazili na to, nač je upozorňovali umírnění diskutéři zde na Humpoláku, i jinde. Totiž na všední každodennost, na nutnost řešit běžné provozní věci, nejen „skvělé a inovativní nápady“. A narazili i na lidský faktor, na to, že sebelepší plán je limitován zúčastněnými osobami a jejich šikovností a chutí.
V té souvislosti se končící koalice ptám – kolik z těch stovek bezplatných hodin, pod které jste se v Koaliční smlouvě podepsali pro Humpolce bylo skutečně odpracováno?

A zároveň bych si přál, aby nastoupivší vláda města byla méně halasná a jásavá a o to více stabilní a akční.

EDIT: Dostal jsem svolení k publikaci:

Čtěte dále:   Barevní papoušci přiletěli za klienty SeneCura SeniorCentra Humpolec

316 thoughts on “Změny na radnici

  1. Františku děkujeme za vyjádření, nakonec se opět nejvíce dozvíme na Humpolaku:)) Jen pro upřesnění …stávající koalice nevydržela dva roky ale POUZE jeden rok.

      1. Mozna by Vas zamestnavatel uvital, kdyby jela, alespon v pracovni dobe, jen jednim smerem… Nebo je v poho s tim, ze v prac dobe publikujete?

        1. To Vy řešit nemusíte.. Celá chyba je v tom, že radnice zatím nevydala jedinou zprávu o tomto dost závažném tématu.

        2. Do meho vztahu se zamestnavatelem a usporadani me pracovni doby Vam opravdu vubec nic neni 😀

          a verte mi, ze tohle je, i z jeho pohledu, v poradku

          BTW: u Bosche je v 15:00 uz po pracovni dobe?

          1. 😀 Tak to odhalení s tím Boschem mě hodně pobavilo!!! 😀 Dobře Františku!!!!

          2. Nerada vas zklamu, ale zamestnanecky tarif maji i rodiny prislusnici, takze trochu vedle, ale snaha byla 😉
            Mozna to zkuste navrhnout i vase zamestnavateli, kdyz uz ho tu zminujete. A klidne se podepisu celym jmenem, kdyz mate potrebu patrat po me identite…za svoje nazory se nestydim…

          3. Dobré ráno, paní Dománková 🙂

            Předem – pátrat po Vaší identitě mě ani na okamžik nenapadlo. Jen jsem se podíval na IP u příspěvku, který mi vytýká „melouchaření“ v pracovní době a zcela nepřekvapivě na mě vypadla korporátní IP. Stává se to často. Když to není korporát, je to státní/samosprávný úřad.

            Stejně tak jsem se podíval na IP u posledního příspěvku (21:28) a ejhle, adresa z rozsahu poskytovatelů internetu v Humpolci. Už žádný rodinný tarif zaměstnavatele.

            Vysvětlení může být různé – mobil přes den připojený na 4/5G co jede v tarifu zaměstnavatele, a nebo týž mobil přes den připojený na WiFi v kanclu a pak večer na WiFi doma …. Kdo ví. 🙂
            Je to jedno, není mým cílem Vás lustrovat a na základě toho nějak osočovat.

            Mám pro Vás dvě doporučení. Přátelská doporučení:
            1. I přes zdánlivou ekonomickou výhodnost je rodinný tarif zaměstnavatele zrádný, protože veškerá Vaše (a dalších rodinných příslušníků) datová komunikace jede přes prostředky onoho zaměstnavatele a dnes je snadné a bohužel běžné sledovat, analyzovat, profilovat, ukládat a pak využívat …..

            2. Pokud jsem Vám některou z vět, co jsem napsal „šlápl na kuří oko“, zkuste se zaměřit na obsah sdělení a polemizovat s názorem. Ne s osobou nositele toho názoru. Argumentace ad-hominem je, mírně řečeno neslušná a navíc o Vás odhaluje nepěkné věci.

  2. vice nez vystizne popsano. jeste muzeme opet zacit spekulovat o motivech odstoupeni, stejne jako to bylo po volbach u Standy. Nejak se nam to cele sesypalo. Holt, jak bylo receno a predpovidano – komunalni politika neni mlaceni do stolu a podupavani se slovy ja chci a tak to bude. je to mizerna prace za jeste mizernejsi penize (zadne) a jeste k tomu napul kriminalizovana. Zaroven, jak se do lesa vola, tak se z lesa…vite co

    1. kašlete na spekulace prosím.
      Paní Štěrbová opravdu odstupuje z výše uvedených, neveselých důvodů. Není tam nic tajemného, a zároveň to pochopitelně není nic, co by kdokoliv chtěl veřejně vykřikovat.

      1. me je to jedno, jako mi to bylo jedno u zminovaneho Standy. Nejsem priznivcem aktualni koalice a zaroven me pekne sejrilo jednani byvale – tj. kumpanie ODS a zejmena nekterych osob vcetne starosty a hlavne Mikulaska s Hralou. Ti mi teda lezeli v zaludku nejvic. Jenom kdyby nekdo mel tu trpelivost a prosel diskuze pred volbami – tam se presne ozyvali hlasy – pockejte si po volbach, komunal neni sranda, budou se bat udelat rozhodnuti, budou napadani a kriminalizovani, vysledky nebudou – bude mrzeni…. a po roce. Ejhle. Dobre skutky byly po zasluze potrestany. Za me, ok. Vymeni se starosta, mozna par zastupitelu. Aby to mohlo fungovat, musi pryc nefachcenka typu Mikulasek, hlavne Hrala a pak pricmrdavaci bez ochoty pracovat typu Juzl.

        1. Tak doufám, že vás odborníka na všechna současné zastupitele bude chtít někdo v dalších volbách nominovat. Miluju kritiky, kteří jsou na všechny nasejření ale nikdy by do kandidování nešli.

        2. Zastupitel se vymění jeden, a to pouze paní Štěrbová, jíž (a jejíž rodině) držme palce v těžké situaci. Zároveň je třeba jí poděkovat za lidský přístup, jímž se lišila od kolegů sociopata a mimoně.

          1. Sterbove muzu podekovat za jedine. Ze to konecne pochopila a odstoupila. Rozhodne ji ale budu vycitat, ze k vitezstvi vyuzila zazemi Andrejovi slibotechnicke strany.

          2. Odstupuje jen ze starostky nebo i mandátu zastupitelky? To je dost podstatná věc

  3. V preambuli se nepíše, že to budou dělat hodiny zdarma nad rámec úvazku.
    Za 4 roky je potřeba odpracovat cca 8000 hodin. Takže pokud slíbili stovky, tak to je napohodu 🙂

  4. Pokud by na radnici panovala normální koaliční spolupráce tak by současná koalice vygenerovala nového nástupce. Nemusela by se vypovídat koaliční smlouva a vracet se do času po volbách.

    1. Asi jo, Kdyby koalice uměla komunikovat. STAN, HUGO a Piráti prý vůbec nebyli k jednání přizváni. Prostě jim byla v pondělí doručena výpověď. Nemohli sami nic dělat. To svědčí o přístupu ke komunikaci a transparentnosti paní bývalé starostky.

      1. To že starostka je jaká je všichni věděli. Jenže nikdo lepší se na ten post loni neobjevil. O tom to bylo. A že nestraničtí kandidáti za ANO se svezli na popularitě celostátního ANO? No nevím, kuřata zadarmo nepekli, to dával u kina jiný narychlo spíchnutý spolek zvaný Dohoda. Všichni to víme.

        Ale svět se nezboří. Tohle se už stalo i v jiných městech a vyřešilo se to. i v zaprděném humpoleckém kolbišti se to vyřeší..

          1. fnuk fnuk, muze za to dohoda. my totiz nejsme neschopni ani lini, my mame vystupy…. vlastne ehm no taknejak no zatim vlastne ne….

  5. Moc se mi tu líbí příspěvky od anonimních přispěvatelů…. Schovávat se za anonim a hanit všechno a vše to umí všichni. Právo volit měli loni na podzim každý občan starší 18-ti let a ty si zvolili své zastupitele… Někdo volil strany či sdružení někdo volil napříč stranami…. Co jsme si zvolili to tam je a s tím se musí pracovat… To,že někteří mezi sebou nedokážou spolupracovat natož komunikovat je věc jiná. Přeji paní starostce hodně síly a zastupitelům správnou volbu nového starost(k)y… Moc kandidátů dle mého není…. Čas ukáže….
    Je to na nich jak moc budou schopni komunikace a prominutí křivd z minulosti.
    Mějte všichni hezké podzimní dny ❤️

  6. Jen doporučuji se zamyslet, toto je problém pouze koalice a nikoliv opozice. Pokud vím tak na ně nikdo neřve na zastupitelstvu, nikdo radnici nebombarduje paragrafem 106, nepodává trestní oznámení. Mají klid na “ práci “. Co tady pletete dohodu atd. Někdo snad odvolával starostku? Jako v předchozím období HUGo. Celé si to svou “ spoluprací” na radnici spatlali sami.

    1. bylo jim to vsem predpovidano. ted zjistili, ze komunalni politika je kurva nevdecna. vim ze je to pro mnohe uplne mimo misu ale znovu se potvrdilo ze Ryzner umi skvele nadchnout davy, umi ziskat lidi pro SVOJI vec. Ale pak z toho vzdycky po kocourovsku vycouva a necha v tom svoje ovecky placat. To uz bylo planu a vizi. A krom Hranipexu, ktery je dojna krava, skoncily vsechny dalsi projekty tak, ze tak nejak zijou ale vlastne bez nej. Mimochodem tenhle osud predpovidam s plnym vedomim odporu ze strany vernych i 8smicce a Konzoomu. Konzoomu davam tak rok, 8smicce jeste tak 2. Projdete si predvolebni chaty zde na tomto serveru. Uvidite mimo jine i prispevky typu – komunal neni Hranipex. To je nevdecna prace. Budou se bat udelat rozhodnuti. Sterbova je zakerna. Hrala je prevlekac a nefachcenko. Pozor na podezreni z korupce. A ejhle. Rok to vydrzelo a mame to tady. Vsechno. Snad jedini 2 – tj. p. Machek a p. Alenka jeste stale naivne busi hlavou do zdi a chteji delat politiku pro lidi. Nejde to, kdyz ostatni to delaji pro sebe. Proste nejde. To mate kluci jako pri fotbale. Kdyz netahne cely muzstvo, jde vysledek do kytek. Tak zas cca za rok. Uvidime, jestli budou vysledky nebo bude stale stejny stav, protoze ona starostka odstoupila a vsechno se tahne a studie nepotvrdily atd atd atd. Mimochodem, pane Klape, bylo v investicnich zamerech neco o kanalizaci Na Rybnicku? Nebo tam bude jenom nova dyzajnova zastavka?

      1. Dobrý den, předně musím konstatovat, že máte jednu obrovskou výhodu. Vy totiž víte s kým komunikujete, kdežto já ne. To se bojíte nebo stydíte za své jméno? To jste něco zlého udělal, že jste se úmyslně zapoměl podepsat? Opravdu hrdinství je na Vaší straně. Co se týče Vašeho dotazu ohledně kanalizace na Rybníčku. V současné době se bude sestavovat rozpočet na příští rok. Nejsem účastníkem tohoto jednání o rozpočtu, takže dokud nebudu mít ověřené informace, nemůžu Vám odpovědět a jako obyčejný občan Humpolce toto těžko můžu ovlivnit. Co se podařilo dílčí komisi v kontrolním výboru zastupitelstva, kde jsem byl jejím členem je, že pan místostarosta zodpovědný za investice by měl na prosincovém zastupitelstvu podat zprávu o celé situaci ohledně poldru a kanalizace ve městě. Dalším krokem bylo po schůzce ve formátu Klap, Hendrych a místostarosta Machek u poldru to, že došlo k osazení vstupů a výstupů potrubí a zamezení tak případným nebezpečným situacím pro malé děti, které tento prostor využívají ke hraní. Toto je to, co Vám můžu jako občan Humpolce sdělit. Myslím, že pro vyřešení celé situace kolem kanalizace můžete něco udělat i Vy. Jistě dle Vašeho příspěvku máte rozumu dostatek, takže odhalte se a můžeme komunikovat jako dva dospělí lidé z očí do očí. Jistě i Vy můžete svými nápady přispět ke konečnému řešení nebo se i v dospělosti chcete chovat jako malé dítě, kterému sebrali hračku? Přeji pěkný den všem a hlavně hodně sil rodině paní Štěrbové.

        1. jééé, jeden dotaz a hned kupa urážek a osobních útoků. Nechcete kandidovat na starostu. Flek je volný.

          1. Jééé, jedna odpověď a Vaše ješitnost o sobě dala vědět. Pozor, ať se nám tady neodhalíte.

      2. Nechápu co má odstoupení starostky Štěrbové ze zdravotních důvodů, co do činění s Rýznerem a jeho aktivitami.

        ANO je parta zoufalců, kteří bez Štěrbové budou ještě horší. Lituji zastupitele za HUGO v jaké situaci se ocitli, zároveň jestli za něco stojí, tak to vyřeší, jelikož lidi jako Křivánek či Šidlák to je čirá zoufalost.

        Ideální by bylo, kdyby se Voplakal rozhodl ujmout role starosty, Machek místostarosta a můžou vesele pokračovat.

        Jen se obávám, že se zde připravuje staro-nová koalice ANO, ODS, KDU.
        Bůh s námi.

        1. No to jste ale zapomněl na prostý fakt – totiž že pánové Voplakal a Machek dají dohromady pět mandátů, což je trochu málo na to, aby si nárokovali posty starosty a místostarosty. Ale souhlas – ať to hoši vyřeší. Jen by mne zajímalo, jak to chtějí udělat – odstoupení starostky je jedna věc, fakt, že to znamenalo zároveň konec koaliční smlouvy, je druhá věc a asi jim to neulehčí.
          A opozice by byla nahlavu padlá, kdyby to teď chtěla převzít, ať si hoši sní, co si upekli…

          1. Voplakal a Machek daj dohromady 5 mandatu? At pocitam jak pocitam tak Machek, Voplakal a Alenka jsou dohromady 3!

        2. to by me teda prekvapilo kdyby to ODS vzala. at si to „koalice“ vyresi. schopnych je tam podle recenzi zde na humpolaku dost. jenom nevim, jestli nekdo z ANO bude ochotny jit s kuzi na trh misto Sterbove. Jestli vono se smlouva nevypovedela take proto, ze nebyl nikdo ochotny do toho jit a tak se tedka teda jako „nabidne“ post starosty panum z Huga. A ten si to pak uz dovyzere komplet. Nezavidim ani jednem ani druhym. Ochotnych to delat je malo a ochotnych a schopnych jeste mene.

          1. Varianta ANO, Hugo a KDU ČSL je také možná varianta. Proč do toho tahat koně padlé ODS. Koho by mohla nabídnout tato strana? Veterána Kučeru nebo kantora z gymnázia? Možná hlavního autora loňské Dohody z hnutí STO.

  7. Tak už je i oficiální prohlášení města: https://humpolec.munipolis.cz/

    ALENA ŠTĚRBOVÁ KONČÍ NA POZICI STAROSTKY
    Město Humpolec oznamuje, že paní Alena Štěrbová z vážných rodinných důvodů podala rezignaci k 31. říjnu 2023 na post starostky. Ve funkci tak končí po roce úspěšného vedení radnice. Paní starostce přejeme hodně štěstí a pevné zdraví.
    Do doby zvolení nového starosty povedou radnici místostarostové Petr Machek a Pavel Hrala.

    Asi to Františku ten Tvůj článek na Humpoláku „prošťouchl“. 🙂

    1. Je to smutnější – o prošťouchnutí, tedy o zveřejnění informace o rezignaci starostky se snažili mnozí zainteresovaní. Bohužel, tiskový odbor radnice je spíše mlčenlivý 🙁 a tato informace jim nejspíše nepřišla důležitá.

      Já přívalu dotazů a informací odolával od pondělí, info jsem sepsal až ve středu.

  8. To, že odstupuje paní starostka je velice mrzuté a přeji jí hodně sil. Proč ale bylo nutné kvůli tomu tak rychle vypovídat koaliční smlouvu? Do zastupitelstva nastoupí první náhradník paní Mecerová a klidně koalice mohla jednat v o postu starosty.. Logicky by to měl být pan Křivánek jako druhý za ANO.

    1. Bohužel smlouvu vypověděli a ostatní zastupitelé za ANO ji jako jeden muž podepsali,že ji vypovídají. Je to chyba,ale svědčí to o podivném postoji této skupiny

      1. Už se psalo někde výš. Pro ostatní koaliční strany to byl v pondělí šok. Nikdo s nima nejednal a dostaly výpověď do ruky. Takže je asi jasné, kdo za tím rozbitím stojí. Věhlasná starostka a pět oslíčků otřes se.

      1. Ono nikdy neexistovalo. Od roku 2014, kdy poprvé kandidátka hnutí ANO byla v Humpolci složena byla vždy z drtivé většiny tvořená nečleny hnutí. V Humpolci pobočka ANO není. Mají dva členy přímo z Humpolce, to nestačí k založení pobočky. To samé v případě SPD, také nemá organizaci zde ve městě.
        Pobočky mají KDU-ČSL, ODS, SOCDEM, KSČM.

  9. Ja si tu drobatko zavestim. A budu jen a jen rad, kdyz to netrefim. Stavim na mnoha neprimych naznacich a nemnoha internich informacich:

    Odstoupeni pani starostky jen urychlilo nevyhnutelne a deni jete navic trochu pootocilo. Vypoved koalicni smlouvy je krok 1. Prvni krok k tomu, vratit “do hry” pana Bruknera.

    Muj tip na budouci koalici: ANO+KDU+SocDem. 6+3+2=11. Odpadnou privesky od Piratu a Stan. Bude odstaveno HuGo protoze jsou dilem nekompatibilni se stavajicim samospravnym systemem a dilem jsou moc pracoviti a kazi normu. Personalne pak Vaclav Krivanek starostou, pan Brukner mistostarostou a jeden z dua SocDem druhym mistostarostou.

        1. Zato ti, co vloni vyhráli, nabídli pouze despekt ke všemu předešlému. Stačilo to jako motiv ke spojení, není to ale know-how k vládnutí.

          1. Dohoda byl projekt,který zase dopředu strašil ostatními stranami,které nešly s nimi

    1. SOCEDM se dvěma mandáty nebude podporovat vyšachování Hugo, které má tři mandáty. Místostarosta Machek je nejviditelnější postavou celého vedení města, nazývat ho sociopatem je opravdu nevhodné. Pracoval poctivě celý rok pro město. Jestli to nevonělo někomu z ANO je to ukázkou neschopnosti čtyřech zvolených z pěti.

      1. jde o to, do ceho bude chtit jit ANO, ktere podle meho nazoru vycouvalo proto, ze ztratilo vetrolam v podani pi Sterbove a nikdo dalsi neni ochotny jit s kuzi na trh. Hugo asi ochotne (i schopne) je, ale ted jde o to – z jejich pohldedu – s kym to delat. Moznosti neni moc a pro Hugo je to asi otazka vyberu lepsi ze spatnych variant.

      2. Ano, je nejviditelnejsi, protože je nejambicioznější. A je i pracovitý. Bohužel neni profesionál v jednání s lidmi.

          1. Počkat počkat, co je to za argumentaci? Slibovali jste úplně jiny přístup, samé změny k lepšímu. Přece se nechcete srovnávat s někým, kým opovrhujete! Výmluvy snad jsou pod vaši úroveň, ne?

    1. Rozhodně nevěděl. Každý soudný byl rád, že po třech dekádách došlo ke změně vedení na čele

      1. optimista je pouze neinformovany realista. Vysledek radosti ze zmeny je pomerne velke vystrizliveni, i kdyz si to mozna stale nekteri nechteji priznat.

        1. Co by se jiná města smála.. Změna starosty není v politice v průběhu mandátu nijak výjimečná. Jen v Humpolci to nikdy nebylo, to neznamená, že se to nikdy nestane. Chtěli jsme demokracii? Chtěli, a k tomu patří i tohle.. Není to nic extra ale stává se to

  10. Škoda, že A. Štěrbová nemůže ve funkci starostky pokračovat, je to pro město ztráta. Jak nyní zastupitelé vedení města poskládají je otázkou, ale v klubu ANO není nikdo kdo by mohl být za starostku adekvátní náhradou.

        1. Osobně bych si vsadil na věšteckou kouli p. Františka, jen s tím rozdílem, že bych to v tuto chvíli uvítal. Bylo by to hezké srovnání v jednom volebním období a pokud by dokázali rozjet něco velkého, tak by zamíchali kartami do dalších voleb…

          1. Jen aby se ve velkém nerozjeli studie, třeba na čekárny 🙂

          2. Nebo na nesmyslné obchvaty z Vystrkova přes most u Hněvkovic
            To také byla úvaha mimo prostor a čas

  11. Dobrý den, měl bych dotaz ohledně této lapálie. Je tu mezi diskutujícími někdo, kdo dokáže říct co se teď bude dít na radnici? Nebo dá možnosti případných řešení? Nebo budou po roce znovu volby? Třeba by pan František dokázal odpovědět.
    Děkuji a přeji hezký zbytek dne.

    1. Na listopadovém zasedání zastupitelstva odstoupí paní bývalá starostka definitivně z mandátu, to jinde nejde a na prosincovém složí slib náhradnice podle pořadí výsledku voleb. Tak to ve zkratce je. Jaká se dohodne nová či jiná koalice je jistě v jednání.

          1. Jak tady už někdo psal, na krajskym sněmu ODS už asi před dvoumi týdny hlásil, že od ledna je starosta zas. 😀

          2. Pokud se Kratochvíl stane znovu starostou, tak to bude úplné popření loňských voleb. On byl důvodem, který přinutil lidi jít volit proti dlouholeté vládě ODS. „Nebo jak to je, Jirko?“ 🙂

          3. Obdivuju vaše informační zdroje o krajském sněmu ODS. Karlův návrat ve velkém stylu se už teďky ukazuje jako jistota. Po boku s Křivánkem budou dvojka. :-DD

  12. Popření voleb? Pro oživení. Bez koalice to nepůjde…

    ANO 2011 s podporou nez.6
    Občanská demokratická strana4
    KDU-ČSL3
    SNK◄HUMPOLECGO!►3
    Česká str.sociálně demokrat.2
    Česká pirátská strana1
    STAROSTOVÉ A NEZÁVISLÍ1
    Starostové pro občany1

  13. ANO+Hugo a lidová strana. 12 mandátů, většina.

    Je nesmysl si myslet,že bez vítěze voleb jde utvořit smysluplnou koalici.

    1. Jenže za ANO není nikdo ničeho schopný. Jenom zvedači rukou. To se určitě nebude líbit HUGU ani KDU.

  14. Je to jednoduché. Lidi chtěli změnu a tu dostali. Takže frajeři kteří by přeběhli k Dohodě při příštích volbách nemají šanci.

    1. A zase Dohoda, ta vám tedy dost leží v útrobách, co? Jednoduché to je, akorát vy budete potřebovat ještě dost času, než se s tím smíříte. Žádná Dohoda už více než rok neexistuje! Tečka! Další vámi nepochopená skutečnost je, že kdyby ty masy „lidí“, jak píšete, až tak moc opravdu chtěli velkou změnu, nevládla by koalice s převahou ubohého jednoho mandátu. A pokud to ještě stále nechápete a já věřím, že ne, tak pakliže byla vypovězena koaliční smlouva, bude muset vzniknout nějaká nová koalice, případně proběhnou nové volby. Nová koalice znamená zcela jistě zapojení těch starých a prohnilých struktur, poněvadž mlaďoši se už po roce nějak nejsou schopni Dohodnout :-). Bez ohledu na smutný odchod paní starostky, který ji nikdo soudný pochopitelně nepřeje. Rozhádaní jsou už celé měsíce .

      1. doplnil bych vas nazor o svuj pohled na zmenu. Jedina zmena ve vedeni HU je totiz trojlistek panu z Huga. Ostatni dle meho zadnou zmenu neznamenaji. Tj. jsou 3 (TRI!) mandaty z 21 opravdu volanim po zmene?! Nebo je to jenom prehazovani starych poradku vidlemi, jako kypreni hnoje? Dneska ANO, zitra ODS, pozitri zase ANO….podle toho jak se vyvyji situace na celostatni urovni. Priznejme si totiz, ze ANO, resp. pani Sterbova by nikdy nemela 6 mandatu, kdyby na celonarodni urovni nebyla situace tak rozmrzela, jako je ted. Mimochodem, podle me ani zbytek osazenstva ANO nema zajem byt tou hybnou silou a jen se vezli za pani Sterbovou. Tu sice nemam rad, ale aspon mela odvahu vystoupit a vsadit svuj krk. A taky to „pozasluze“ odnesla. Kdo bude dalsi? Lidi z ANO podle me ne. Ceka to bud nekoho z Huga, anebo….ze by ODS? Nebo bude starostovat Hrala, ktery postoupil s 1! mandatem? Reprezentuje tak necelych 5% volicu?

    2. a neni komunalni politika, tak jak to vsichni vsude hlasaji, spise o lidech nez o stranach? A je pro vas v tom pripade ANO s STBakem Andrejem ta prava volba pro Hugo?

  15. Voličům je úplně jedno koho si zvolí do vedení města.
    Když vidím tu ubohost co představuje šestice za ANO, plakal bych, bohužel Štěrbová byla stejně neschopná, jen to dokázala maskovat svým inteligentním vystupováním, které v porovnání s jejím předchůdcem bylo nebe a dudy.
    Celkově v humpoleckém zastupitelstvu vidím max 1/3 zastupitelů, kteří za něco stojí zbytek v lepším případě průměr, což znamená lidí, kteří nikdy nic nevymyslí.
    Bohužel zdejším lidem nedochází, že lidi jako Kratochvíl, Arnotová, Balnohová, Křivánek, nebo Jarošová, jsou manažersky naprostý nuly.
    A je to škoda, jelikož z rozpočtem cca 500 milionů se dají dělat věci.

    Voplakal, Machek, Alenka, Brukner, Krejčí, Mikulášek, Hendrych, zařadil bych i Kučeru, ale ten už má svůj vrchol za sebou jen politicky dožívá a u Mikuláška si téz myslím, že toto je jeho poslední období (věk nezastavíš).

    Suma sumárum, je to stejný jak v celorepublikové politice, schopných zoufale málo a stejně jsou za chvíli tak znechucení, že odchází a zůstávají NULY jako Kratochvíl, Kukrechtová, Hrala, atd., jelikož ty se třesou, že konečně v životě něčeho dosáhli.

    Je to smutné, ale je to tak, nic lepšího si nezasloužíme.

    1. no a kdo by do tohodle sel? kdyz vidite tu kulturu obvinovani, politikareni a vymluv tak se vam do zadny politiky proste nechce. jsou vyjimky (viz p. Klap) ktere se spravedlive snazi resit svoji vec ale furt je bohuzel povazuju za vyjimky. takze proste neni z ceho/koho vybirat a jde tam ten, kdo prvni kyvne

      1. Nejmenovaný kandidát z jedné opoziční strany mi řekl, že i kdyby byly nové volby,už do toho nejde.

  16. Je neuvěřitelné, co si někteří dovolíte. Jak se opovažujete někoho kvalifikovat jako jakousi nulu? Co jste vy za óbr lumeny? Co jste vy vykonali pro blaho občanů? Vsadim se, že právě tu nulu a hooodně velkou. Předchozí vedení t.j. Kratochvíl, Kukrechtová a Brukner fungovalo velmi dobře. Město šlapalo úplně normálně a bez problémů. Především ale všichni tři byli velmi pracovití a prachsprosté lži o líné Kukrechtové a podobně, jsou už absolutně mimo realitu. Už to sem prosím nepište, protože všichni dobře víme, že sprostě a uboze lžete, urážíte atd..

    1. Máte pravdu. Kratochvíl byl velmi pilný. V tom jak kšeftoval s prodejem knížek a sešitů městským organizacím. Bez výběrového řízení, autoritou majitele města. Dohodněme se, že jste jen prospěcháři. I ten nejmenší živnostník je pro město prospěšnější než Vy.

        1. Jasně, proč si nepřivydělat dokud mám funkci. To je ta vaše logika myšlení. Podojit město co to jde. Protože všichni ostatní by to přece také tak dělali. Jsme u lizu (jak tu mnohokrát citoval váš sympatizant či přímo člen vaší party), tak se napakujeme. Znechutili jste slušné lidi, co by se případně veřejně angažovali. Víc než polovina oprávněných voličů díky režimu, co tu vládne, rezignovala na účast ve volbách. Ale to přece opět hraje pro vás, lačné po moci a kšeftech. Kratochvíl si politikou bez skrupulí vydělal víc než jako knihkupec, proto by rád zpět. To vidí každý. Vaše bývalá vládnoucí koalice zastupuje podle výsledku posledních voleb méně než čtvrtinu voličů. Nepomohly ani grilovatá kuřata a pivo zdarma. Ale pořád to pro vás není signál jít do řiti. 75% lidí vás nevolilo. A velmi pravděpodobně ani v budoucnu volit nebude. Mládí vpřed 🙂

  17. Co ale vidíme zcela jasně, že současné vedení nefunguje a de facto se doslova rozpadlo. A to vas pochopitelně žere, chápu. Tak okolo sebe jako správná prasátka rejete, frkáte a kopete.

    1. Normální volič vidí, že bohužel to zejména zastupitelé za ANO nezuvládli, zaostali v práci, neuměli pracovat pro město a tudíž celý projekt změny šel do kopru.
      To nikoho žrát nemusí to je realita. Ale myslet si,že možný návrat staré garnitury město zachrání je hloupé.

  18. Nevim co je a neni hloupé. Vim jen jedno. Humpolec žádnou záchranu nepotřebuje a ani nepotřeboval. Potřebuje jen rozumné lidi, kteří spolu budou táhnout za jeden provaz. Toť vše. A to se současnému vedeni bohužel vůbec, ale vůbec nepovedlo. A nemluvě o tom, co tomu předcházelo. Mnoho povyku pro nic, je slabé slovo. Házet to na ANO nebo kohokoli dalšího, je blbost. Nezvládli to úplně všichni rovným dilem.

    1. ANO/Štěrbová tomu dali hřebíček v podobě ukončení koal. smlouvy bez rozmluvy s ostatními. To je jediná změna /k horšímu/, protože tohle by si nedovolila ani ODS ani nikdo jiný. Se 6 mandáty a jako vítěz voleb nesou největší podíl viny.

      1. Kdyby se zbylých pět zastupitelů za ANO nepodělalo, nemuseli na to exstarostce kývnout. Podepsali v jednom šiku. Tragická chyba a volič bude vědět, že nestraníky za ANO nevolit příště. Konec jejich kandidatury. Lapsus a krajská manažerka ANO asi hrůzou nedýchá co tahle ekipa v Humpolci udělala za pasáru, když to podepsali.

        1. Svádět všechno na ANO je alibismus. Nemělo vypovězení koaliční smlouvy třeba nějaký důvod?

          1. Já ho neznám. Kdyby to bylo něco, čím se může zbytek koalice chlubit, jistě už bychom se to dozvěděli. Otevřená komunikace je přeci jednou ze silných stránek mladých manažerů z HUGO a jeho apendixů.

          2. Ano, mělo. Díky vypovězení lze jednat o novém starostovi, za staré konstelace by mělo mít ANO starostu a po odchodu lídryně nemají vhodného člověka. Tak to takhle vyvedli.

  19. Vypovězení koaliční smlouvy určitě nebylo bezdůvodné. To zaprvé. Zadruhé zastupitel není zaměstnanec a nepobírá plat. Je to politický zástupce občanů a ne úderník, plnící na 300 procent. Normálně dochází do zaměstnání a žije běžným životem občana města. Romantická představa některých zdejších přispěvovatelů o zastupiteli, který se plně oddává jejich potřebám je úplně směšná. Zastupitelé za ANO fungovali naprosto standartně. Chyba byla asi někde jinde.

    1. Tak ať sdělí ten tolik závažný důvod,proč tu koaliční smlouvu vypověděli. Nikdo je nepodezírá z toho,že nedělali svou práci,ale zdůvodnění vypovězení neřekli.

      1. Protože Štěrbina přikázala…. Mno nevím, jestli je standartní práce nemyslet a zvedat ruce. Pro tebe asi jooó….

    2. Chyba asi byla když slíbili makat pro město a za rok neudělali nic. Stejně jako starostka. Dneska už naštěstí bývalá. Kecat to jo, konat to ne.

      1. Výkon pana Machka byl kvalitní a pro město pracoval. Jistě, že chyby udělal,ale kdo je z předchůdců neudělal?

  20. No já jako zaprděný starý neperspektivní dinosaurus pořád čekám, že oba pánové pověření od včerejška vedením radnice vydají nějaké prohlášení, co a jak plánují dál.

    1. No, vzhledem k tomu, jaka doba uplynula od rezignace starostky k verejnemu oznameni, doporucuji: nechejte tem mladym a perspektivnim nejaky cas. Tak tyden, dva. Mozna tri. Nejspis sami zatim nevedi.

      1. Františku rozumím a nečekám výsledek. Jen by asi bylo dobré vystoupit a říci „teď budeme postupovat tak a tak, časový rámec je zhruba takový a makový, řídíme se tím a oním…“
        To se, myslím, udělat dá.

      2. Nebudou vědět ani za další rok, maximálně přibude další studie….třeba na čekárnu – s ní přece není žádná práce…..jeden Neprakta a druhý Švandrlík

  21. Ano, přesně tak. Hlavně, aby měli hoši klid na práci, nikdo je nebuzeroval, nedráždil a nic po nich nechtěl. Přibližně tak nějak, jak oni dopřávali pohodovou a tvůrčí atmosféru bývalému vedení. Naprosto s Vámi souhlasím.

  22. Aať se to místním odsákům líbí nebo ne, tak výkon dua Voplakal – Machek, byl/je příkladný, doufám že se jim podaří složit koalici a budou pokračovat v započaté práci.

  23. No já bych řekla, že uvedené duo odsákům nevadí vůbec a dokonce by s ním byli ochotni i spolupracovat. Problém bývalé koalice byl jinde.

      1. Problém komunální politiky jako takové je, že se v ní vyskytuje mnoho neschopných Kratochvílů, Hralů, Křivánků,
        A velice málo schopných Bruknerů, Machků, Voplakalů.

        O chuti všemocných podnikatelů, kteří chtějí ovládat ovečky a tím potažmo město ani nemluvě.

        Humpolec je čítankový příklad.

        1. Představa Machka a Bruknera v jedné koalici, s ohledem na dehonestaci všech projektu minulého vedení, tím aktuálně rozpuštěným, je minimálně vtipná.

          1. Musí oba panáci mít zájem se shodnout, to co bylo v minulém období nechat za sebou a chtít dělat oba pro město. O tom to je

          2. To je omyl, stačí chtít být u koryta .
            Chce to sundat růžové brýle, politika je řeknu pokřivená a komunální o rovině ráda mluví, ale klientelismus jede dál ať tam je ten nebo ten. Každý má svůj okruh přátel, kde se to dá přiohnout tak jak je potřeba nebo jak se hodí…

        2. Krivankove a Hralove byli i soucasti soucasne koalice. Zaroven Bruknerove, Hralove a Voplakalove dopracovali sve volebni tazeni k rozpadu koalice. Je to tedy problem minule koalice?

          1. Mno nevím. Z příspěvků tady je známá jediná več 100%. Rozpad koalice zajistila Štěrbina a všichni anoisti sleoě podepsali. Ti ostatní pánové u toho nebyli, nejsou z ANo.

          2. jsou/byli soucasti koalice. Je jejich problem, ze nedokazali komunikovat s koalicnim partnerem. Mozna ze ANO nese hlavni podil, koalici ale samo netvorilo. Podle me by si to meli vsichni vyzrat, tj. zvolit noveho starostu ze sveho stredu a pokusit se zdevastovany volebni plan dotahnout do nejakeho vysledku, pokud je jeste s kym a za co.

    1. Dobrý den, podle těch množství vykřičníků ve Vašem příspěvku je patrné, že Pirát Hendrych svoji práci dělá dobře, proto některým tak leží v žaludku. To chce klid.

          1. A proč bych Vám to měl věřit /10:42/? Musíte být hodně nešťastný, když se musíte neustále za někoho schovávat. Přeji pěkný den.

    2. Pěkné odpoledne, teď jste se zřejmě pokusil o vtip? Tvrzením, že se kolegové za Martina Hendrycha stydí jste mě rozesmál. Opak je pravdou. Humpolečtí Piráti si práce, odhodlání a vytrvalosti Martina Hendrycha vysoce cení. A ceníme si všechny zastupitele, kterým bez rozdílu partaje či uskupení, leží na srdci rozvoj našeho města, korektní, transparentní, rovné jednání a ne osobní prospěch. Pěkný den všem spoluobčanům.

      1. Pane Machek, jsem ráda, že uvádíte záměrn klamavé informace na pravou míru. To co tady člověk kolikrát čte, rozum ani nebere. Pro město pracuje váš Hendrych a Hugny, ostatní myslí jen na sebe. Jěště KDU to myslí dobře, ty já dycky volim. Na Alenku jsem pyšná.

      2. Dobrý den, a bylo by možné zde vypsat jmenovitě ty, kteří neměli zájem o korektní, rovný či transparentní rozvoj města a šlo jim tedy o osobní profit? Když padlo A, mělo by padnout i B.

        Dále bych vás rád vyzval, zda-li by bylo možné učinit výčet, jak jste se za ten rok postarali o rozvoj, co konkrétně se za ten rok podařilo vámi rozvinout a nejsou to pouze dobíhající akce minulého vedení.
        A ještě by bylo fajn, kdyby se zde objevila všechna VŘ na projekty pískovišť, zastávek autobusů, atd…, jistě budete vědět, není to tak dlouho co proběhla prezentace ohledně investic.

        A závěrem, nebylo by již vhodné dát nějaké vysvětlení aktuální situace na radnici?
        Já jen když je ve vzduchu ta transparentnost a rovnost.
        ƹå

  24. Příspěvek na který reagujete pane Klape jsem nepsal, ale za pravdu vám musím dát, že lidé mohou být nešťastní. A od vás, člena zastupitelstva města, bych čekal jiné chování, třeba takové, že se pokusíte vyslechnout, porozumět a hledat řešení a ne útoky na občany města, kdy je váš názor jiný než ten váš.
    Někdy je mlčeti opravdu zlato a na těch,, hodně nešťastných,, nesete ze své pozice díl viny i vy. Právě ti nešťastní vám dávají největší zrcadlo, ale chápu, že kritika se přímá špatně a snazší je kolem sebe začít kopat.
    Také vám přeji hezky zbytek dne.

    1. Dobrý den pane XY /12:09/, ať jste kdokoliv, prosím, nejprve si ověřte fakta. Nejsem a nikdy jsem nebyl členem zastupitelstva. Tak to jen tak na upřesnění. Jinak obsahově se ztrácím ve Vašem příspěvku /“kdy je váš názor jiný než ten váš“/, ale asi jste to myslel jinak, než napsal. Správně píšete, že někdy je mlčeti zlato, držte se toho. Rád bych Vás vyslechl, porozuměl Vám a hledal řešení, ale nevím kdo se za tímto příspěvkem skrývá. Jsem jenom obyčejný občan Humpolce, který může ovlivňovat chod města stejně jako Vy, vystupte z anonymity a předložte své podněty na zastupitelstvu, které jistě zastupitelé projednají. Přeji Vám, aby jste byl úspěšný a aby Vás nikdy pohled do zrcadla nevyděsil.

        1. Dobrý den, no samozřejmě, že nejsem zastupitel. Prostě zde píší záměrně lidé, kteří pod zástěrkou toho, že se nepodepíší /příspěvek 12:09/ a o věci vůbec nic neví a fakta si neověří, svými příspěvky jenom podporují nevraživost jednoho občana vůči druhému. Jsou to příspěvky, které záměrně přilévají benzín do ohně Je to se záměrem jenom někoho poškodit za každou cenu. Podle stylu příspěvků se podle mého jedná maximálně o jednoho až tři autory takovýchto příspěvků. Bohužel tito lidé se nezmění a slepě se radují, když mohou někoho pošpinit. Nevím, tedy možná i vím, komu takovéto jednání má posloužit. Je to smutné. Přesto přeji všem pěkný den.

      1. Pane Klape,musím vám poděkovat za váš neutuchající boj o spravedlnost,poctivost,více jak 20 letý boj o poldr a hlavně také za zrušení projektu ohledně parkovacích míst v okolí panelového domu v ulici Lužická.Na vaše doporučení,že lidé mohou parkovat u Penny,si tento market zajistil že tomu tak prostě nebude.Díky vašim, až blábolům,kdy se každý mohl o nich přesvědčit z vašeho vystupování na zastupitelstvu jako i z vašich příspěvků tady na Humpoláku.Vaše doporučení(mimo jiné téměř v každém vašem příspěvku) aby všichni odhalili svoji identitu,tak to by byla voda na váš mlýn a mohl tím dehonestovat ty kteří nejsou na vaší straně.A věta: Jsem jenom obyčejný občan Humpolce, který může ovlivňovat chod města,tak ta mluví zavše.Obdivuji trpělivost pana Bruknera jakou má k vám dvěma pirátům.Vezměte se za ruce s panem Hendrychem a jděte,jděte…..a jděte hodně daleko a hlavně se nevracejte.Chod města jste se snažili ovlivňovat tak důkladně,že už pravá neví co dělá levá.Tak ještě jednou veliký dík zato, co pro nás humpolečany děláte a jak za nás ,,bojujete,,.

        1. Děkuji za Vaši odpověď, je vidět, že můj příspěvek opět padl na úrodnou půdu. Stejné doporučení, abych se vystěhoval z města jsem již jednou dostal od bývalého nejmenovaného starosty. Vaše postupy jednání s občany se nemění, je to škoda pro město. Opravdu příspěvky Vašeho typu jdou z jedné líhně.

        2. …. napsal anonym. Nezlobte se na mne „hrdino“, ale mohu si myslet o panu Klapovi co chci, ale alespoň má tolik slušnosti, že je ochoten se pod své text vždy podepsat a když od něj něco čtu, má to hlavu a patu. Pokud alespoň elementárně sledujete problematiku obou Vámi zmiňovaných věcí, tak je neoddiskutovatelné, že poldr je zkrátka dlouhodobě neřešený průšvih předchozích garnitur a projekt na Lužickou byla, nezlobte se na mne, vyložená volovina. Ono jedna věc je být „bijcem“ na internetovém fóru a druhá věc pomalu rok co rok vymetat ze svého objektu bláto z velké vody, protože někdo něco zanedbal/ zanedbává, nebo dlouhodobě neřešil/ neřeší.
          Panu Klapovi držím pomyslný palec a Vám přeji alespoň o krapet více rozumu.

          Btw – připnul jsem Vám i svůj mail – můžete se mi ozvat a povykládat si více !)
          Btw2 – nick frrrr neznamená František 🙂

          frrrr

          1. tak co já vím, je jisté že ve věci poldru vedení města mnoho věcí zanedbalo, ale představu každoměsíčních lahárů vám pan Klap vsugeroval celkem slušně !?! :D:D:D

          2. Omyl. Já v rámci Humpoláka/ Humpolce funguji daleko déle, než pan Klap a tím pádem nepotřebuji, aby mně někdo něco „vsugeroval“. Hlavu mám naštěstí svoji. Co máte dalšího? :)))

            frrrr

  25. Hranipex, super výdělečná firma!
    Kdo umí, ten umí!
    Jen nechápu, co má Rýznerův Hranipex společného s městem, nějak se v tom ztrácím, můžete mi to vysvětlit.

  26. Už prosím někde zaznělo nějaké odůvodnění nebo řešení ze strany místostarostů co bude dál? Nemám Facebook proto se ptám zde. Děkuji

    1. A co by bylo. Dočasně vedou město dva místostarostové v pořadí Machek, Hrala a politická uskupení vyjednávají o novém složení Rady města a vedení města. Nevím co pořád očekáváte extra objevného,že sdělí. Město funguje zatím pod dvojicí zástupců. A na zastupitelstvu v lisopadu odejde exstarostka z mandátu, na prosincovém přijde náhradnice

  27. Já to vidím tak, že ODS+KDU tlačí na ANO, ať jdou s nima /pod rouškou „široké koalice“/. STAN, Piráti a HUgo půjdou z kola ven. Kratochvíl na starostu, Brukner na místostarostu a Křivánek druhý místostarosta. Koalice 13 lidí, k nim se ještě přidají socani a mají 15. Všichni budou spokojení. Jen se s odchodem AŠ vytratila nevraživost vůči ODS.

  28. Ať nad tím člověk přemítá z jakékoli strany, nechce se ani věřit, že by to takhle mohlo dopadnout po tak krátké době od voleb.. Po tom příšerném cirkusu, co se tady podařilo rozpoutat, pak přijde taková habaďůra na občany. Hanebné selhání celé koalice. Házet to jen na nebohou starostku, je největší podlost. Chtělo by to špetku elementární sebereflexe.

  29. Co veřejnost nyní nejvíce očekává? Předně by minulý vítěz voleb, tedy kandidáti za ANO s podporou nezávislých měli pořádně jednat a rozhodnout s kým tedy dál chtějí táhnout káru ve vedení města, s kým případně nechtějí. Mají šest mandátů, to znamená největší sílu ve vyjednávání. Vím, že setkání už různá proběhla, ale jasné stanovisko vítěze nebylo zatím položeno na stůl.

    Chápu, že pro zastupitele za ANO je to nová realita, nikdy ani jeden před tím zastupitelem nebyl. Zkušenost v jednání nemají, to není útok, to je zkrátka pravdivé konstatování. Jejich loňská kandidátka byla stavěna stylem, nejprve silný lídr a za ním široko daleko kandidáti bez zkušenosti ve výborech, v komisích. Nyní se ukázal omyl ve skládání, nebo spíše záměr. Ale to už je pryč.

    Jestliže ANO s podporou nezávislých nezvládne vyjednat nové vedení, novou koalici, nezbývá nic jiného, než oslovit druhého na pásce a tím je ODS se čtyřmi mandáty, tedy s druhým počtem získaných mandátů.
    V prostoru Humpolce protékají informační šumy, že je cílem vytvořit jakousi širokou koalici s účastí toho kterého subjektu, ale možná stačí jenom počítat a nedělat koalici typu mega, spíše tu, která bude aktivně řešit blížící se rozsáhlé investice do školství i rekonstrukce sportovní haly a mnohé jiné.

    Vyzývám tedy zastupitele za ANO, ODS, KDU-ČSL a Hugo, které mají nejvíce mandátů, / 6+4+3+3/ aby zahodili spory z minulého období, kdy se řešila kauza Trubky a nesmyslná soudní podání, aby se trochu zamysleli a zkusili pracovat. Je jasné, že nikdo není dokonalý, tomu nevoní ten, jinému tam ten. Ale jiné cesty dnes není, než nyní už opravdové dohodnutí. Zbývají tři roky do konce volebního období, je to zdánlivě dost času, ale rok je pryč hned a je potřeba je jít do toho ne s úmysly partajními, ale ryze humpoleckými. Zkuste prosím zapomenout na to, že v minulém období se napadalo a mlžilo, že se hledaly všemožné mnohdy nesmyslné cesty a pochopte, že je rok 2023 a nové výzvy v Humpolci i jeho místních částech čekají na řešení. A mandáty máte. Možná chybí jen chuť jít do toho nově. Děkuji Vám za přečtení.

      1. To znamená, že Kratochvíl starosta, Křivánek místostarosta a druhý kdo, když to Brukner nechce dělat?

        1. Kukrechtová přeci. ANo personálně v nouzi, vezmou všecko, kdo co nabídne. Kratochvíl starosta, už se třese. Kukrechtová dlouhou dobu nemohla nají´t místo, poněvadž jí Štěrbová poplivala kde mohla. Tak teď její souputnívi umožní celkolepý návrat na trůn. Svět se zbláznil, jak říká Standa B.

          1. Jako fakt? ANO se spojuje s ODS? Tak to moc gratuluju soudruzce Sterbove, ze vypovedi koalicni smlouvy zajistila navrat ODS, proti ktere se dekadu vymezovala. Gratulace! To se casto nevidi! 😀 Panu Krivankovi preju uspech na pozici uvolneneho. Jeho stylem se urcite zapise do historie Humpolca.

          2. Tak když už je to venku, tak můžeme jako nová koalice sdělit obsazení. ANO+ODS+STO+KDU+ČSSD. Starosta náš Karel, na místo místostarostky se vrací Alenka Kukrechtová a Vendu Křivánka dáme na místostarostu pro investice.

          3. Škoda pirátů a hugen. To je ale politika. ANO lidi upřednostňují svoje zájmy nade vše, co si město zaslouží.

    1. no v bode 3 navrhujete pragmatismus (tj. aby se mozna budouci koalice dostala na vetsinu) a v bode 4 to hned popirate navrhem „mega“ koalice jak to nazyvate. Proc 6+4+3+3? Nestacilo by 6+4+3 nebo jinych 6+4+3 nebo treba 6+4+1 nebo 4+3+3+1? To je moznosti, co? Vite co tim myslim…. at si to zvoleni zastupitele vyresi. My jim to pak spravedlive spocitame u voleb. Populismus uz se projevil, ted je nutne makat a uvidime, komu se do toho bude chtit.

  30. Mi prijde tragicky, ze lidi jako Sidlak Krivanek Vranka Jarosova maji vyjednavat o vedeni mesta, kdyz sami nikdy nic nikde nevedli a nic nedojednali. Buh chran nase mesto.

    1. Mandát mají po zvolení v loňských volbách od voličů.To je nutné respektovat a zároveň mají i odpovědnost.

      1. ten sice seděl, ale nic nezkazil. Celý rok tam nic nedělal, takže můžeme být za stávající konstelace vlastně rádi. Zrovna pavlis už asi dlouho na své židli za 76ooo Kč měsíčně sedět nebude.

        1. Proč se zdůrazňujete tu údajnou výši platu. Když kdysi Jakeš řekl výši co vydělávala Zagorka, tak mu nadávali,že to nemá říkat. A tady neustále řešíte kolik kdo údajně bere. Jděte mu to říci do očí, tohle štěkání nic nepřinese.

          1. Asi proto, že jde o prostředky hrazené z našich daní? Vy za ně nechcete pádný výsledek a kus odvedené práce? Paní Zagorová si vydělávala komerčně, to se nedá srovnávat. Plat místostarosty není navíc ani nic tajného, stačí se podívat do nařízení vlády a najít kategorii města podle počtu obyvatel:
            https://www.zakonyprolidi.cz/cs/2017-318

  31. Ostatně pisálkové typu jak a kdo má vyjednávat,mohou v příštích volbách zaplnit kandidátky a ukázat všem jak se má dělat komunální politika!!Pokud mě pamět neklame tak p.Křivánek a p.Šidlák už se angažují v komunální politice urcitě druhé volební období a byli oba v nějáké komisi i výboru.Piráti bez zkušeností fungují v zákrytu velkého Guru od hasičárny a to je úplně v pořádku!!

    1. Krivanek a Sidlak snad sedeli ve vyboru. Doslova sedeli. Nikdy nic kloudneho neudelali. To vim dobre od zastupkyne z CSSD. Krivanka chteji vyhodit i od nas z Asa. Stejne porad marodi. Tepla zidle na radnici mu tak prijde hooodne vhod. S Hralou si muzou podat ruku.

        1. Vás potkat tak bych vám dal přes tu nevymáchanou papuli.. Nadávat a chlastat bernarda, to některým jde. Fuj.

          1. …..ale ale, tady se někdo chce prát…..vždyť ten maskot by mu opravdu seděl…..a město už proslavil široko daleko

        1. Máte pravdu. Můžu, ale nedělám to. A i kdyby, rozhodně bych neměl potřebu to troubit na Humpoláku 🙂

          frrrr

  32. Koalice bez zástupců HuGO,je totální paskvil a ukazuje na neumětelství ve vyjednávání zbylých zastupitelů za ANO. Vyhodit jediného nejviditelnějšího zastupitele a zároveň místostarostu, to buď ukazuje na hroznou zášť k onomu člověku nebo na hloupost. Jsem zvědav, kdo si vezme Machkovu gesci na starost a pevně věřím, že se rychle zaučí, úkolů je moc.

    Snad se ještě Anoisté proberou..

    1. Ta nenávist vůči aktivnímu hugu je až patologická. Škoda, jediná volitelná strana a její zastupitelé se rozhodně nebáli práce pro město.

      1. Anoisté, vzpamatujte se a nebo dobrovolně odejděte i ze zastupitelstva, zklamali jste svoje voliče.

  33. A co jste si mysleli, že Bernard nastrká 2 mega do kampaně a bude koukat, jak kluci z huga vládnou?
    Přizvání Štěrbové do Bernard chef, byl první krůček, pak už se to jen valilo.
    Výsledek současné nové koalice (ano, ods, kdu, socdem, ssto), je práce dua

    ŠTĚRBOVÁ & BERNARD!
    gratulujeme a hugnám posíláme balení kapesníčků😂😂😂

  34. Tak to je ovšem zklamání pro všechny, kdo požadovali změnu po 30 letech vlády ODS. Jak to, že zbývající zástupci ANO jsou tak neschopní a nechali to dojít tak daleko?Je mi z toho fakt špatně.

  35. No a jsme zpet u politiky. Kdyby se normalne komunikovalo a nehazelo se lopatama s trestnima oznamenima, mozna by vsechna vyjednavani o moznych koalicich vypadala jinak. Jinak k tem „zadoucim zmenam“. Hugo ziskalo 3 mandaty. Z 21. to neni uplne napor na zmenu. Treba to bude v pristich volbach lepsi. Mimochodem, kouknete se na poradi pred volbami a po volbach. Hugo to podle meho v nastaveni kandidatu totalne pohnojilo. Mozna se melo vic soustredit na svoje veci a mene se zajimat o jine. Pak by treba pochopili, jak nastavit kandidatku, aby prvni 2 lidi nepropadli. To je dost ostuda, ze?

    1. Myslíte jako případ ANo ve 2018, kdyby lídra a Křivánka /aktuálně kandidáta na místastarostu pro investice v 5 koalici s ODS / přeskočili všichni ostatní ze zadních řad? Hugo má osobnosti , to jim zavidíte, co?

      1. chapes psany text? Je mi jedno, kdo je na kandidatce Hugo. Poukazuju na to – a ted uz chapu proc to tak je – ze lidrove kandidatky byli volbou lidi preskoceni a nezvoleni. Tj. kandidatka byla spatne sestavena. Je mi jedno co udelalo ANO a je mi jedno kdo byl ńebo nebyl volebnim lidrem a kdo ho preskocil. A znovu, pro nechapave, osobnosti dosataly 3 mandaty z 21. Je Hugu opravdu co zavidet?

          1. Tak jeste jednou. Nezajima me ANO, nezajima me Bernard, nezajima me KDU, nezajima me ODS, ptam se na HUGO! Prima otazka, prima odpoved. Jednoduche.

        1. Hugo kleslo o mandát jako ODS. Volič vybírá a volič určí i to, kdo se dostane. I v minulosti se lídr nedostane vždy. Není to vždy o lídrovi.

          1. kandidátku můžete postavit jak chcete, ale žádná strana v Humpolci nemá víc jak čtyři volitelné osoby. Holt málo kádrů….

  36. Po téhle komediální burlesce hraničící s ostudou bohužel bude na kandidátkách kádrů ještě méně.

    Co to znamená pro strany a hnutí v Humpolci? Předně ještě větší pokles zájmu o kandidaturu a nebojím se říci, že i strach. Strach z pranýřování a řečí kolik toho kdo dosáhl, co řídil a neřídil, co a kde dělal. Takže ukazuje se,že z voleb se stává klacek na nadávky a slinty o tom, kolik kdo stojí z veřejných peněz a další moudra těch, kteří jen nadávají,ale hlavně že mají pověstný smrádek a teplíčko, ve sklenici humpoleckou šmakuládu a vše jede. Jen aby je nikdo neotravoval a svorně si zanadávat na fcb. a jiných kanálech.

    1. V tomto seskupení bylo předem znám výsledek. Jeden neumí ani pozdravit, druhý neví, která bije……Byli rok ve vedení a všichni vidí co (ne)dělali.

      1. Ale ani výsledek nového uskupení ohledně nové koalice ještě nikde uveřejněn není, takže kdo ví, jak všechno dopadne. Od středy, kdy se nová koalice domluvila na složení i uvolněných místech, uplynulo hodně času. Jdou zprávy, že někteří aktuální opozičníci začínají být hodně nervózní. Čas ukáže, kdo povede město dál.

  37. Jsem příjemně překvapen, jak paní Štěrbová elegantně zařízla HUGO a Piráty. Jen by bylo fajn, kdyby v nové koalici seděl i současný místostarosta Hrala.
    Držím palce staronovému starostovy Kratochvílovi a přeji ať se věci daří.
    Konečně bude klid a mladý spratci ať si táhnou i s Rýznerem do Prahy.
    Tam si můžou zavádět ty jejich kokotiny.

    1. Hrala jako místostarosta? To bude určitě požadavek Štěrbiny. Nikdo jinej si ho totiž pro spolupráci představit neumí. Takový hulvát co neumí ani pozdravit je navždy odsouzen do opozice.

    2. Pavle, a) v nové koalici bys byl zbytečný, stejně jako v té stávající.
      b) píše se „starostovi“.

    3. Rešení je snadný. Spojí se výkvět humpo politiky v osobách Kratochvíla a Hraly a povedou město tak úspěšně, že nám to budou závidět široko daleko. Ještě jim k tomu přihodit nejlepší tiskovou mluvčí na světě Průchovou, která bravurně připravuje radnicní Listy a město má tým snů. Piráti a Hugny pak nejsou vůbec třeba protože to jsou proti těm třem fakt troškaři :-€

  38. Buďte v klidu Rýznerova parta to dá do kupy, budete koukat. Počkejte do zastupitelstva. Bude se odstupovat a nastupovat .

    1. A to je váš odhad nebo jste napojen v rámci místního klientelismu na někoho ze zúčastněných?
      Z lokální politiky bych blil, již řadu let a upřímně říkám, že jsem v Hugo měl větší očekávání a nečekal jsem, že to bude stále o propletenosti.

  39. Raději nějaké vyjádření kdyby padlo ze strany jednajících či zastupujících ve vedení. Tohle je o nás, bez nás a jak tak čtu, dělá to jen zlou krev…

    1. Ano, plná huba transparentnosti a opak je pravdou.To je úplně charakteristické, pro tento výkvět. Můžeme si opravdu gratulovat.

      1. Vyjednávání pokračují a budou pokračovat. Doufám, že se subjekty s nejvyššími počty mandátů, tedy s více jak dvěma dohodnou. Humpolec na prvním místě. Už to tu bylo napsáno výše. Zkuste najít to co spojuje a ne co rozděluje.
        Nejsme prvním městem, kde se ve volebním období koně přepřahají.

        Ukazuje se, že ani v roce 2014, kdy hnutí ANO v čele s exstarostkou tehdy těsně vyhrálo na počet hlasů, nikoliv na počet mandátů , by terno nebylo. Dokud ovládala své kandidáty, tudy cesta nevedla.

    1. tak je to spravne. at si to dotahnou do konce. karty jsou rozdany a bylo by skoda, kdyby ten rok pilne prace zahodili. Jeste muzou udelat spoustu studii a mit spoustu korektnich jednani.

      1. Pokud chce ANO v Humpolci dál existovat, tak nesmí dopustit vládu ODS.
        Pamatujte si Křivánku a spol, že vás lidi volili jako změnu.

  40. Souboj Titánů.

    Bernard vs Ryzner

    Kdo usedne na trůn a z koho bude lokaj…

    Již na dalším zastupitelstvu!

    1. Souboj Titánů???
      Nemáte halucinace nebo vysokou teplotu???

      Takový amatérismus, který zde předvádí všichni zúčastnění včetně paní Štěrbové je spíše k pláči a politování.

      Kdyby Bernard s Rýznerem takto podnikali, jak se zde dělá komunální politika, tak jsou oba ještě v garáži.

  41. Dokáže prosím někdo velezkušeným uplakánkům z ODS vysvětlit, že dokud není podepsaná koaliční smlouva není NIC, NIC, NIC!!
    Může pan Kratochvíl 1000x bouchat pěstičkou a kopat nožičkou, že mu sebrali (ne)domluvenou funkci starosty a může ve své zuřivosti a neobratnosti ukazovat na všechny kolem, že je to jejich (ANO) chyba.
    Dokonce dokážu i pochopit, že pan Kratochvíl na to nemá ani IQ ani politické zkušenosti, ale snad by mu to mohli spolustraníci v ODS vysvětlit. Je to zbytečné ztrapňování místní buňky jako celku.

    Jak vidno bez osobní přítomnosti pana Bernarda, je to parta amatérů/popletů, kteří jen uráží a obviňují všechny kolem sebe.

    Milá ODS nezapomínejte, že tímto stylem vystupování, s vámi nebude nikdo chtít do koalice ani v roce 2026.
    Slušnost a důvěra je základ politického soužití na malém městě. Obého se vašemu předsedovi nedostává. A jak si bystrý volič povšimne, ani pivovarské MILIONY nainvestované do předvolebního klání, nemusí pomoci. Vždy je to o lidech. S tím bych v humpolecké MODRÉ buňce, začal, jinak se v opozičních lavicích prosedíte do zapomnění a to by byla škoda.

    1. Tady nejde jen o ODS. Tenhle cirkus, který nastal odradí zájemce o kandidaturu v roce 2026 dokonale i v jiných stranách či subjektech.

      Je to vidět i ne vesnicích či v jiných městech, lidi se těžko shání, nikdo o komunální politiku už nestojí. Lidé zalézají do svých bublin, starají se o sebe. O veřejné věci zájem klesá.

      Nelze se divit, společnost v celé republice je rozdělená, promítá se to i do komunální sféry. Když se něco investuje, kritizuje druhý tábor, že je to drahé nedůležité a pod. Když se neco zdrží či neinvestuje, zase kritika, že se nic nedělá. Je to těžké… Nikdo se nezavděčí.. A do toho shánějte lidi na kandidaturu.. Všude nadávky a zmar.

    2. Milý mudrlante. Nechte si vaše přihlouplé rady od cesty a zabývejte se raději koaličním potenciálem vasich polobohů, kterým koalice zkrachovala po roce a kousek.

      1. Jj není nic lepšího než všechny kolem sebe bezdůvodně osočovat, pomlouvat a neustále mistrovat. Jen se obávám, že tato nechytrá taktika, prováděná nechytrou osobou pana Kratochvíla, uzavírá ODS do vlastní bubliny.

  42. Konečně snad zastupitelé za ANO dostali rozum a přestali jednat s ODS. Lidé je volili jako změnu proti minulým koalicím a spojit se s Kratochvílem by byla naprostá fatální zrada na jejich voličích.

    1. Přesně tak, byla by to zrada. To už raději předčasné volby, než dohodnout návrat ODS k moci bez vůle voličů.

      1. Člověk by řekl, že jde hlavně o to, aby město fungovalo, než o to který politický subjekt je ve vládnoucí koalici.
        Teď když by se měl řešit rozpočet a další důležité věci, tak se dají dohromady opět lidi, kterým to spolu už jednou moc neklapalo – asi si dají nějaký teambuilding a vše už poběží jak po másle.
        Nebudou se zastavovat projekty z minulých let a jediný krok kupředu už nebudou drahé nepraktické – ale umělecky úžasné autobusové zastávky 😉

        Možná bych ocenil nějaký výčet věcí co se této koalici povedlo za ten rok, kdy měli na práci klid a nikdo do nich nehučel, nepodával trestní oznámení, nebo nezásoboval žádostmi o informace přes 106-ku.

  43. A je. Zase ho máme tady. Chronického pacienta. Za každý vykřičník doporučujeme 2 neuroly , pak litr vodky a uleví se tobě i nám. Možná už definitivně. Zkrať si to ODS utrpení, měj se rád. Uvidíš, že ti bude moooooc hezky.

  44. Hugny s Ano nic nevyjednají, jelikož Štěrbová poručila popravit Voplakala.
    Hugo nesnáší Hralu.
    Hrala nesnáší Hendrycha.

    Věřím, že se ještě Ano připlazí k nohám Kratochvíla a poprosil o odpuštění.

    Jiná koalice než ODS, Ano, Kdu, socani a stan nebo sto, nemůže vzniknout.

    1. Jaký důvod je k popravě Tomáše Voplakala? Vždyť je to nejschopnější člověk ze zastupitelstva.

        1. Aha, takže Voplakal prodává knížky školkám bez výběrka, dává z ruky studie za miliony kámošovi mástrplánovi atd.

          1. Pokud jste takhle informován, tak jistě víte jak to bylo teď ohledně studií na autobusovou zastávku či pískoviště. Byla řádně zadaná VŘ?
            Není nějaké přátelské pouto mezi p. Machkem a projektanty?

          2. Pokud pan Machek skončí, tak rozhodně plakat nebudu. Nevím kolik rozházel za studie, ale je to stejně na facku jako Brukner. Peníze mohly skončit u potřebných lidí, kteří mají problémy. Když na to budeme jen koukat, tak se nic nezmění. Měla by tu fungovat taková společenská atmosféra, že si NIKDO nedovolí podobné věci.

  45. Nejsem si zcela jist na jaký komentář reagujete, ale hádal bych ten, pod který jste umístil svůj komentář.
    Jestli ano, pak nevím o jakých vykřičnících zde hovoříte, ale vaše zkušenost s psychofarmaky a fakt, že je vůbec vlastníte nevypovídá o vás ve váš prospěch. Hezky den a slunce v duši.

  46. Všechno tady rozesraly ambice a neotřesitelné, neukojené ego tří lidí. My všichni ostatní a užiteční idioti jsme se jak ovce ,nechali vtáhnout do jejich hry. Ještě jste to nepochopili? Všichni tady blejeme na sebe ty nejhlubší výměšky z našich útrob a přitom vlastně poslušně sloužíme zájmům této “ svaté“ 3. Vzpamatujme se prosím, dokud je ještě čas! A obávám se, že už ho moc nezbývá. Brzy už nebude cesty zpět.

  47. Jenom bych zde chtel podsunout jednu velmi hrisnou myslenku: zde oznacovany „pan nechytry“ Kratochvil a Bernard a spol. – tj. byvala koalice – dotahli svoje volebni obdobi a dokazali (pres neoblibu u opozice) vetsinu svych projektu. Tj. z jejich pohledu – uspesne vedeni mesta. Jak to vidi opozice zde neresim. Druhy pohled – soucasne koalice, nekoalice – se po roce rozhadala a skoncila. Do konce nedotahla nic, pripravila ale spoustu krasnych a designovych studii relativne nepotrebnych staveb. Ted se hada, dohaduje a usmiruje namisto reseni veleduleziteho rozpoctu mesta. Upozornuju, ze jsem uvedl pouze fakta. Kdo je/byl vetsim prinosem pro mesto? Byla zmena opravdu k lepsimu? A v pripade, ze budete mit kdokoli nutnost na me reagovat, prosim opet o fakta. Myslenky typu – Kratochvil je debil a Voplakal je buh – jsou sice krasne ale pro mesto naprosto bezucelne.

    1. Dovolilm si jednoduchou reakci.
      Kratochvíl a spol navazovali na Kuceru a spol a ty projekty meli v supliku.
      Po Kratochvilovi a spol zadny suplik nezustal, jelikoz kdyz je nekdo bez vize a napadu, tak po nem ni nic nezustane.

      Mimochodem novou MS Podhrad komplet oddozoroval Machek.

      K tomu, aby jste mohl delat projekty a dotahovat je, musite mit studie, vyberove rizeni a pote muzete “sklizet”
      Nebavne se o chodnicich a ulicich, ty se jedou i v novem vedeni.

      Jinak staci sledovat investicni akce, ktere pripravuje nove vedeni, bohuzel nez je zrealizujete tak utece nekoli let, ale to jiste vite.

      Jednoduse Kratochvil nestak a nestoji za nic.

      Koalici nereste, Sterbova odstoupila ze zdravotnich duvodu, to je problem?
      Kdyz odstoupi Bernard ze zdravotnich duvodu, tak mu to sezerete i s navijakem, nebylo to nahodou proto, ze mu bylo jasny, ze zmenu uzemniho planu pro pivovar neprotlaci v teto koalici?

      A ohledne koalice, kdyz je Kratochvil takovej borec, proc se uz nedomluvil na koalici pred rokem nebo ted? Neni to o tom, ze s nim nikdo nechce delat? Krom Mikulaske, ktery ale zase kooe za pivovar!
      Nic osobniho, jen fakta.

      Hodnotme tuto koalici az pojejim definitivnim konci nebo po uplynuti volebniho obdobi, idealne dvou volebnich obdobich, ale mate pravdu delaji urcite spoustu chyb, ale maji pokoru a nejsou arogantni, pustte si zastupitelstvo rizene Kratochvilem vs. nynejsim vedenim

      1. Vaše odpověď je skutečně jednoduchá. Velmi jednoduchá. Vyberu pár bodů, ale stejně by se dalo polemizovat s jedním každám, co píšete.

        opozice, v čele se Zdeňkem Rýznerem roky křičela, že ODS je zlo. A najednou je u pana Kučery na co navazovat? Nějaký šuplík tam přeci jen byl?

        Koalice – loni odstoupil pan Bernard ze zastupka. Nic vážného se nestalo, nastoupil náhradník.
        Teď odstoupila paní Štěrbová a koalice je rozmetaná na prach. Stav, kdy vlastně ani nevědí s kým (a jak) jednat o pokračování.

        Vyjednávací schopnost ODS/Karla Kratochvíla – z obou stran je slyšet, že jednání o spolupráci ukončilo ANO. Velmi nevybíravým, až hulvátským způsobem, pokud mohu zvenčí soudit. To opravdu není možné hodit na nešikovnost pana Kratochvíla.

        Koalici ANO/HuGo/Pir/Stan – hodnotíme po jejím definitivním konci. Koaliční smlouva byla vypovězena s odchoedm paní Štěrbové z funkce.

        1. Pane Františku, Myslím, že jste docela v obraze tedy začnu prvním faktem.
          Viděl jste prezentaci pana místostarosty Machka ohledně připravovaných investičních akcí města? https://www.facebook.com/100057077035430/posts/pfbid06VvuuPHdmzPi88A4xieazzwMCD1HQWvgoxqFmD8mZxp7EvU1WebHfCqSYF5DgFqJl/?d=n

          Prezentace mluví vcelku jasně co se udělalo a co se plánuje udělat.

          Nevím kde berete informace, že ANO hulvátsky ukončilo jednání. Vycházíte jen ze sdělení tiskového mluvčího pana Tulise na fb humpolecké ODS? Pro objektivitu, kterou tak milujete, napište panu Křivánkovi a zeptejte se na jeho pohled.

          Jinak nevím co se děje v koalici, nemám informace, abych tvrdil, že bylo něco rozmetáno na prach, ale vidím, že vedení města pokračuje a za měsic se bude předkládat rozpočet na rok 2024, hodnoťme to až poté co bude vše uzavřeno.

          Jestli koalice žije/nežije není důležité pokud si vedení plní co v koaliční smlouvě slíbilo a zatím nevidím nic co by mluvilo o opaku.
          Možná přání opozice.

          jak už jsem psal výše určitě dělají chyby, ale nejsou tak hloupě arogantní jako byl pan Kratochvíl.
          Již několikrát jsem na ZM zaznamenal, jak se pan Voplakal veřejně omlouval, za své pochybení. Rozhodně sympatičtější než bezbřehá arogance člověka, který se nedokáže veřejně ani vyjádřit a posty na fb mu musí napsat mluvčí pivovaru. Naprostá ubohost.

          Zlatí hoši z ANO, kteří si nehrají na super politiky, ale chovají se slušně a jde jim o město. U Kratochvíla nevíte čí zájmy hájí víc? Město nebo pivovar?
          A pokud v tom bude pokračovat i nadále pochybuji, že s ním bude chtít někdo spolupracovat.

          1. a. nemate informace jak sam priznavate ale je vam vse jasne
            b. supr prace, jak sam pisete, je ze udelali prezentace. Ale jinak nic.
            c. uzvreno jest. vysledek nula. koalice skoncila. mozna bude nova. NOVA.
            d. resily prezentace dulezite veci jako treba rozpocet? Resili slendrian starostky a jeji presun nepresun kluziste na namesti. Resi prezentace vypoved najmu kavarny ve Stromovce platicimu najemci a jeji zpetne pronajmuti ZDARMA konzoomu? Resi nekdo podstatne veci? Neresi. Nema kdo. Koalice se rozpadla a zatim nikdo nebyl schopen sestavit novou. To neni vina Kratochvila. To je vina vsech subjektu, hlavne tech co zpusobili rozpad. A proc? Protoze spatne komunikovali, coz predhazujete Kratochvilovi.
            e. Tak jak to teda je? Kratochvil napise na web ods co se delo – breci. Koalice nekoalice vytasi prezentace za statisice bez vysledku – potlesk.
            Tak diky za nazaujaty pohled. Vcetne toho od p. Frantiska.

        2. S tím odstupováním srovnáváte nesrovnatelné:
          1) Bernard zbaběle odstoupil hned po výsledcích voleb, „PRÝ“ ze zdravotních důvodů, které se akutně a jako na potvoru objevily zrovna úplně náhodou po prohraných volbách. Byl jen 1 z 21 zastupitelů.
          A uplynulý rok vesele prezentuje pivovar, přebírá ceny
          Bernard = NAPROSTÝ POKRYTEC

          2) Štěrbová byla více jak rok starostka, předtím než odstoupila.
          Pak je jasné, že to bude mít větší vliv, než že za ANO nastoupí náhradník/ce.

          Co by se asi dělo, kdyby v min. období odstoupil Kratochvíl?

  48. Nebylo ukončeno jednáni s ODS pr oto, že ODS požadovala po ANO tři místa v radě města?? Ať se vyjádří zástupce ODS jasně,

  49. Asi by to chtělo nemást lidi a nevyvolávat paniku. Rozpočet nesestavuje žádný zastupitel. Na to má město profesionální úředníky. Ti jsou stále na svém místě. Možnosti města investovat ovlivnila hospodářská krize státu. Covid 19, válka na Ukrajině, hspodářská recese, drahé energie. Minulé vedení na poslední chvíli protlačilo koupi Spolkového domu. To je velká černá díra na peníze. Investiční priority nové vedení ukázalo na prezentaci. Určitě vychází z možností městské pokladny. Hejtři současného vedení pomíjejí fakt, že se podařilo vyjednat zásadní dotaci na školku v Podhradě. Když byla řeč o šuplících…našlo by se hodně starých věcí, které se nikdy nerealizovaly. Krytý bazén, nízkoenergetická bytovka Hálkova (obé autor OK Plan), další bytovka Hálkova na stejném místě, která se nikdy stavět nebude. Ta sranda na papíře stála celkem kolem deseti milionů korun. A to jen tyto věci. Aby jste byli v obraze, jak dobře se tu hospodařilo za ODS. Město pořád odkládá důležité investice do inženýrských sítí, všichni vidí jak kolabuje kanalizace, rozvody vody nejsou mnohem lepší. Někde ještě z první republiky. Čistička bude darda. Je potřeba zvětšit školy. Holt se budemem muset nějaký čas uskromnit a zapomenout na líbivé investice do volnočasových aktivit. Pan Kratochvíl ať už věnuje čas svému byznysu, už ho bylo dost na radnici.

  50. Neví někdo s kým tedy nakonec ANO vedlo jednání o sestavení koalice?
    Nebo jinak, je KDU v jednání či nikoliv.. Děkuji a přeji pěkný zbytek neděle.

      1. SOCDEM oslovena byla, koalice nebude účastnit . Na své členské schůzi to minulou středu sociální demokracie schválila. Takovou mám info. od jednoho ze členů. Co se týká lidovců, tam nevím.

        1. Ať se zlobí kdo chce jak chce, tak celá situace je pro občany nepřehledná a je to tedy velké selhání obou místostarostů a rovněž i ve volbách vítězné strany ANO, že nejsou schopni informovat veřejnost co se dělo či bude dít nebo jak pokračují jednání.
          Ukazuje to jen na fakt, že lokální politika je plná faleše, intrik a nenávisti, kdy každý jeden z nich se rve jen za své teplé místečko.
          O vás, voliče, tu nejde ani jednomu a sladké kecy typu ,,rozvoj či blaho města,, jsou jen marketingový tah na volební transparent…
          Kde je ta transparentnost ANO, Hugo, piráti?

          1. Tohle neni o transparenci ale o vlastnich zajmech a politikareni. To se verejne nekomentuje.

          2. Nevšiml jsem si, že by ODS veřejně komentovala probíhající jednání. To udělala až poté co se nedohodla na korýtkách pro svá selátka.

          3. ODS nepotrebuje nic komentovat. Uvedla ze byla vyrazena z jednani a nyni je vse na tech, co tuhle krizi zpusobili. Tj. byvale koalici.

          4. Tak asi i ti ostatní nepotřebují nic komentovat, dokud není nic definitivního dohodnuto. Že to trvá? Asi ta jednání nejsou jednoduchá. Všechno tu normálně funguje, tak není potřeba hledat senzace tam kde nejsou.

  51. Může mít, ale proč tedy nejde s kůží na trh a není v centru dění? Jako zastupitel, radní, kandidát jakékoliv strany.

    1. Protože by ho ty všelijaké čachry semlely a proto,slušný člověk dotoho nikdy nepůjde.Pokud se bude v komunální politice ,,politikařit,, bude to vždy dopadat tak co vidíme poslední pár roků.

      1. Je to tak. Pro to o místa usilují prospěcháři jako Hrala a další. Mne by třeba zajímalo, jestli při jednáních někdo řeší rozvoj města nebo jenom svoje teplý místečka. ODS o tomhle třeba nepsala, ty jen pláčou,že se nemůžou vrátit do křesel

        1. OK, prijmeme tezi ze ODS place, ze se nemuze vratit. Trochu si to protireci s vyse uvedenyni prispevky, ze moc lidi se do politiky v HU nehrne. Zcela to ale odvadi tema od faktu, ze vzniklou situaci zpusobila neschopnost byvale, starostkou ukoncene, koalice.

          1. ze se to 1 milionu dotkne, neznamena, ze 1 milion povstane. Jsem si 100% jisty, ze zamestnancum skol je to v 90% naprosto sumak. Proste stavkuji, protoze to tak bylo receno. V jejich pripade totiz by melo vetsi smysl hledat uspory uvnitr prebubreleho systemu. Od nadbytecnych zamestnancu, pres nepruhledne nakupy az po moznost outsoursingu. Vse dohromady by usetrilo daleko vic nez hledanych 5 miliard.

          2. To že to zavinila bývalá starostka a koalice to si uvědomují i její voliči. To nikdo netají.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Next Post

Strašidelná bojovka ve Stromovce

Čt Říj 26 , 2023
Užijte si s dětmi podzimní prázdniny a projděte si s nimi strašidelnou bojovku s úkoly, které pobaví malé i velké! Když vyluštíte tajenku, čeká vás sladce strašidelná odměna. 1. Vyzvedněte si na infocentru šifrovací kartu (ČT a PÁ 8-12, 13-17). 2. Vyrazte od čtvrtečních 10:00 do parku Stromovka, kde na […]

You May Like

Témata