Zatím mě neznáte, a proto nevíte, proč mě volit?

27

Pokud se skutečně stanu starostkou, plánuji především toto:

  • VYŘEŠÍM NOVÉ AUTOBUSOVÉ NÁDRAŽÍ pro dojíždějící děti i dospělé.
  • Nové VELKÉ INVESTIČNÍ PROJEKTY BUDU PlÁNOVAT S PŘEDSTIHEM a s využitím dotací (ne jako tenisovou halu)mám dlouhodobou zkušenost se získáváním evropských peněz.
  • BUDU CHRÁNIT HUMPOLECKO A celou oblast ZÁLESÍ před výstavbou vysokorychlostní železniční tratě, zničila by naše největší bohatství – krásnou krajinu!
  • Při rekonstrukci místních komunikací ve městě budu myslet také na cyklisty!
  • BUDU PODPOROVAT ROZVOJ VŠECH ŠKOL a školských zařízení ve městě VČETNĚ ZÁCHRANY humpoleckého GYMNÁZIA, děti a jejich vzdělání jsou naše budoucnost!
  • Podpořím větší péči o rozkvět všech místních částí Humpolce, naši spoluobčané si to zaslouží!
  • Budu dbát o to, aby poskytování zdravotní i sociální péče v našem městě bylo na úrovni odpovídající 21. století!
  • Budu transparentně podporovat aktivity spolků, sdružení, svazů, jednot, a to nejen v oblasti sportovní a kulturní, bohatost jejich činností bude chloubou našeho města!
  • Konání a rozhodování radnice zpřístupním všemi možnými způsoby, humpolecká radnice se stane otevřeným úřadem v celorepublikové soutěži!
  • Budu hájit zájmy Humpolce při rekonstrukci přilehlých úseků dálnice včetně zachování všech stávajících mostů!
  • Zachovám ověřené programy na podporu obnovy historické tváře našeho města!
  • Budu vést pravidelnou diskusi o důležitých záměrech rozvoje města nejen se zástupci občanské společnosti, veřejné správy, ale také i se zástupci podnikatelského sektoru!
  • BUDU SPRAVOVAT MĚSTO JAKO ŘÁDNÝ HOSPODÁŘ a s  ohledem na budoucí generace!

Přijďte proto prosím k volbám a VOLTE kandidátku č. 5!

Alena Štěrbová

 zdroj: http://www.nebojmesestarostky.cz

Petr

27 thoughts on “Zatím mě neznáte, a proto nevíte, proč mě volit?

  1. Budu , vyřeším , zachovám , podpořím – mohlo by to být jako šablona na internetu. Už se těším až se pani Štěrbová položí před bagry, nebo přiváže ke stromu při výstavbě trati… Papír snese vše.

    1. Právě naopak. Tenhle program se odlišuje od šablon ostatních stran: „budeme chránit životní prostředí, podpoříme školství, vyřešíme dopravu…….“ Možná v tom je ten problém. Pěkný den přeje Pavel Koubek

          1. Pavel Koubek má celou dobu naprosto stejné a konzistentní názory. Znám ho již od útlého dětství a vždy mu šlo zejména o ochranu přírody a krajiny. Na druhou stranu to není žádný eko-demagog, za což si ho velice vážím! A jako jeden z mála nás, se tady dokáže podepsat.
            Díky Pavle!

    1. Budeme volit Alenu – distingouovanou damu v nejlepsich letech, se zkusenostmi, rozhledem, kontakty, pracovitou ženskou, která s grácií zvládne i ješitné chlapy! Zn. Jsem chlap, humpolák a nemám s tím problém 🙂

  2. Výborně, protože není nikde jinde možnost, zkusím se poptat tady, třeba to k paní kandidátce a jejímu teamu doputuje:

    Autobusák – budete podporovat zachování stávajícího AN, nebo variatu přesunu před ICOM, nebo plánujete nějaký moderní terminál (tj. přestup mezi auty a různými auto_bus_dopravci)?

    Velké investiční projekty, dotace, dobro a s předstihem – máte konkrétní plán? Věci, které chcete stavět či přestavovat? Nebo jde jen o populistické gesto?

    Chránit humpolecko a zálesí před vysokorychlostní vlakovou tratí? Opravdu nevidíte analogii se stavbou D1, kerá region nejen nezabila, ale naopak pozdvihla? Co tak strašného přinese další liniová stavba a proč se hned vzdávat možných výhod?

    Cykloopatření při rekonstrukci komunikací v Humpolci – existuje nějaká studie, čísla o které se opíráte? Kolik lidí využívá kolo k dopravě (nikoliv k rekreaci a sportu) ve městě?
    Nebo opět jen populismus a líbivé heslo?

    Místní části – slibujete jim větší péči. Kde jsou teď utlačovány, a omezovány. Existují věci, které se mohly udělat a nestaly se? Rád bych znal oblasti, kde budete posilovat.

    Podpora aktivitám, spolkům, sportovcům – problém není v tom, že by to teď nebylo transparentní, ale je to poněkud nevyvážené. Bude změna i tady. Nebude se opakovat stav, kdy z humpolce odejde sportovní klub, který reprezentuje na evropské a světové úrovni, protože neby lo pár tisc na dresy a na druhé straně statisíce na fotbalisty jsou?

    Zpřístupnění procesů na radnici – už se těším, použiju a využiju 🙂

    1. Co ty jsi za naivu, ze se zastavas rychlodrahy. Touzis po zastavce Vysocina u Zahori, ktera nikdy nebude? Staci cist, zajimat se a nebudes klast zbytecne otazky. Anebo zajdi za Sterbovou a prober to s ni, vysvetli ti to dost uspokojive.

      1. Zastavam? Kde? Ctu, zjistuju a vyptavam se. Mmj jsem si nasel argumenty, proc nestavet kolem Hu dalnici …. tak srovnavam. Ptam se, co tak strasneho se stane? Muzu poprosit dve ci tri veci, konkretni negativa?

        1. František se vyborne náhodou zeptal. Také bych si rad přečetl odpovědi,pokud se to stihne. Rychlodráze fandim. Z hluku a ekologie není třeba mít strach. Netvrdim,ze to potřebuje Vysočina,ale potřebuje ji stát. Jestli tu bude v trase x nebo y porad budou mít lidi problém. Kompromis prakticky nelze nalézt. Do krajiny to pasuje mnohem lépe než cela dálnice. Ale respektuji jiné vaše názory,které rychle určitě čtenáři přihodí. Hlavně slušnou diskuzi bez napadání a osočování. I v anonymitě je třeba ctít nějaká pravidla.

          1. Podrobné vysvětlení o nesmyslu zámeru VRT rychlodráhy najdete u Sterbove na strankach. Navic se byla jako jedna z mala lidi podivat v Nemecku na situaci v male aglomeraci velikosti cca Humpolce, kterou miji rychlodraha.
            Kdo videl rychlodrahy ve Francii, Spanelsku a je mu znama vzdalenost zastavek, a pokud umi trochu pocitat zjisti, ze zastavky ktere pafaji v uvahu mohou byt Praha a Brno. Ceny listku za rychlodrahu ve Francii a Nemecku nejsou nikterak nizke, takze se napriklad z Parize do fr. Alp vyplati letet letadlem!

          2. Rozhodně netvrdím, že z toho bude profitovat Humpolec. Zastávku pouze u Jihlavy. Cena jízdenek je už jiná věc a to je politika státu, které značně pokulhává. Viz nákladní doprava, kde stát nemá zájem o přesun na kapacitně volnou dráhu.

          3. Zadna zastavka Vysocina u Zahori, a ani zadna zastavka v Jihlave nebude. To je jen ucelovy prislib od autoru projektu VRT. Vyuziti teto drahy pro nakladni dopravu se zastavkou Jihlava je stejny nesmysl, kterym je manipulovany Kraj v Jihlave.

        2. Když čtete, zjišťujete, hledáte… a zajímají vás názory pani Štěrbové, tak na jejích stránkách najdete v Tiskových prohlášeních článek o jejím názoru na VRT. Stačí jen hledat. Pěkný den přeje Pavel Koubek

          1. Škoda, že paní Štěrbová nezískala to místo rektora, její touhy by snad byly uspokojeny a netahala by nám sem móresy vysoké politiky.

  3. Paní Štěrbové držím palce a budu ji volit!
    Moc hezky popsané konkrétní cíle a čeho dosáhnout. To, jak jich paní Štěrbová dosáhne, nechme na ní. Pokud volby vyhraje, bude na to mít celé volební období. Program má hlavu a patu a nejsou to každo-volebně okopírované nic neříkající všeobecné sliby jako u jiných stran, které dostanu vždy před volbami do schránky…

    Celkově její volební kampaň byla odlišná od dalších stran a kandidátů. Obešla předem všechny možné spolky a místní části, kde se snažila získat maximum informací o činnostech a problémech, se kterými se všichni potýkají. Po zvolení pak může okamžitě začít s těmito informacemi pracovat. Veliké plus pro naskočení do rozjetého vlaku. Nemyslím VRT, proti které je třeba se tvrdě postavit, neboť Humpolci nic nepřinese a sousedním obcím navždy zničí krajinu a uměle je rozdělí. Představte si dálnici – jak ji přejít, podejít atd., abyste se dostali na houby do druhé půlky lesa, kam jste vždy chodili. Nepůjde jenom o houby, co budou dělat zemědělci, jak se dostanou na druhé pole za náspem? Pojedou několik km na nějaký most, aby se tam po několika dalších km dostali? Jen kdyby se povedl jeden bod – zastavení VRT, tak budu maximálně spokojen.

    Osobně nevidím nic špatného na tom, že paní Štěrbová kandidovala na rektorku VŠ (jak se tady různě píše a třeba to není ani pravda – vycházím jenom z textů různých pisatelů…).
    Každý z nás přeci může někam kandidovat a něčeho svoji aktivitou dosáhnout. To přeci platí jak pro politiku, tak pro běžnou práci.

    1. konkretni? konkretni by byly kdyby bylo napsano jak. takhle jsou obecne a hlavne v naproste vetsine nedosazitelne. napr. rychlodraha – privaze se ke kolejim nebo jak to udela. Mosty – pichne hulku do pasu bagru nebo jak to udela. nebo namicha maltu a ty mosty postavi? He?

  4. uz aby bylo po volbach. mel jsem tyhle stranky docela rad ale ted me tou agitkou fakt stvou, po volbach doufam ty clanky o pi sterbove zmiznou

      1. Proč by mě to mělo štvát. Každý zodpovědný občan města by se měl o radnici zajímat. Jenomže většinově to tak bohužel není a pak se jen plká bez potřebných znalostí věcí. Paní Štěrbová v tom alespoň trochu udělala průvan. Díky jí .

      2. Jako agitka to skutečně jen vypadá. Pokud Vám vadí obecně předvolební články, stačí je nečíst a pokud máte dojem, že jde o jednostranně zaměřenou kampaň na podporu paní Štěrbové, tak Vás musím vyvést z omylu.
        Nikdo z ostatních kandidátů nemá použitelný výstup.

  5. Doporucuji tento clanek ulozit a pokud tato kandidatka vyhraje, pravidelne zverejnovat a porovnavat sliby se skutky, protoze sliby se slibuji a blazni se raduji. Samozrejme ten seznam cinnosti je urcite zajimavy, bohuzel nepise, jak toho chce dosahnout. Napr. kde a jak zachovat nadrazi ( soukrome ), jak zabranit vystavbe VR trate ( to znamena se spojit proti krajskemu uradu Jihlava ), jak financovat zlepseni zdravotni pece ap. A pozor na predposledni slib, ten muze vysvetlovat soucasnou ochotu financovani jeji kampane.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.

Next Post

Diakonie Broumov - umístění vagónu

St Říj 8 , 2014
Pokud se skutečně stanu starostkou, plánuji především toto: VYŘEŠÍM NOVÉ AUTOBUSOVÉ NÁDRAŽÍ pro dojíždějící děti i dospělé. Nové VELKÉ INVESTIČNÍ PROJEKTY BUDU PlÁNOVAT S PŘEDSTIHEM a s využitím dotací (ne jako tenisovou halu) – mám dlouhodobou zkušenost se získáváním evropských peněz. BUDU CHRÁNIT HUMPOLECKO A celou oblast ZÁLESÍ před výstavbou vysokorychlostní železniční […]

Témata