Petr

53 thoughts on “I po druhé žalobě zůstal územní plán platný

    1. Když se jim tak v Humpolci nelíbí, proč nejdou někam jinam.Krásně jim to pan soudce vysvětlil, ať hovoří sami za sebe a netahají do jejich naprosto malicherného a zbytečného podání ostatní občany města. Nikdo rozumný s těmito blázny /tj.spolek+dva k tomu/ nemůže souhlasit !!

      1. „Navrhovatelé jsou aktivně legitimováni pouze k ochraně svých veřejných subjektivních práv a nikoli k ochraně blíže neurčeného okruhu osob využívajících veřejnou dopravu.“

        frrrr

    2. Je potřeba podpořit právníky v jejich nelehkém způsobu obživy!
      Jen je asi trochu nespravedlivé, že velkou část tohoto příspěvku nese město. Sice žalující strana má zaplatit náklady řízení, ale jsou to částky tabulkové a skutečné jsou o dost vyšší.

      1. Zákon umožńuje napadení u soudu tak se tomu Kučera s Namyslem divit nemůžou, že to něco bude stát i městskou kasu.

        1. Městská kasa ale není Kučery ani Namysla! Je nás všech humpoláků. Takže nevím, co je na tok k machrování, že z ní spolkáči a další pomatenci vytáhli nesmyslně 200 tisíc!

          1. no jasně, vždyť my všichni přeci můžeme ovlivnit jak s kasou zacházejí, dej si studenej ručník a zajdi si do lanovýho centra

          2. Do lanovýho centra si zajdu i bez ručníku a rád! Samozřejmě městskou kasu může každý ovlivnit přes své zvolené zastupitele. Pokud vím, tak když se schvalovaly peníze na nesmyslné soudní spory se spolkem, byli pro všichni zastupitelé včetně opozičních. Zkus radu páně Baptisty!

  1. Kauza Nádraží je definitivně prohraná. Likvidace stávajícího nádraží a jeho přesunutí na zcela nevhodné místo bude občany Humpolce mrzet celá desetiletí. Tituly Město pro byznys na tom změnit nic nemohou.
    Ukázalo se,že když si velký soukromý vlastník pískne tak zastupitelé ve strachu schválí všechno. Mohlo se dále jednat a žádný soud být nemusel.

    1. Je to naprostý nesmysl,nové nádraží je na stejně vhodném či nevhodném místě jako stávající. Přestaňte už takhle primitivně strašit a obtěžovat občany města !

      1. To není primitivní strašení, to je bohužel realita. Nové nádraží bude se stáními na couvání. To se vracíme o 30 let zpět, pamětníci ví, že se prostřední autobusové zastávky přestavovaly cca.roku 1988 na průjezdné. To je jen jeden z důvodů, proč je navržené místo nevhodné.
        A nátlak, který byl vytvářen na zastupitele,aby se prodal pozemek parkoviště je všeobecně znám. Tam si někteří z nich nadělali do kalhot evidentně. Vyhrožování umístěním parkoviště kamionů na nádraží pokud nebude prodám vysoce strategický pozemek parkoviště je známo také. ICOM se choval hůř než bývalý UVKSČ.

        1. Však Kratochvíl je bývalý aktivní komunista a dnes „těžce nemocný člověk, který by prý u soudu díky nemoci nebyl schopen pochopit že ukradl stovky milionů „. No a tak mu Klaus dal radši milost………
          No a s tímto člověkem se náš starosta kamarádí a za jeho zájmy se bije na radnici jako lev ! A také třeba v kině a i jinde…….

        2. No a co, to já jako cestující z toho budu mít mindrák, že autobus couvá aby vyjel ? Vy jste snad spadl z višně. Podstatnéna na celé cause je, že se podařilo zabránit pár bláznům brzdit rozvoj města napadnutím nového územního plánu. Takhle to berme a buďme za to rádi !

          1. Mýlíte se. Podstatné je to, že zvítězil úředně uznaný blázen a blb. Město pro byznys je už i město pro úřední blby. Proč by měl být kvůli tomu někdo rád? Snad jen jiný úředně uznaný blb.

    2. Je známo jak kdo hlasoval, tak při příštích volbách mají možnost voliči zohlednit toto při své volbě. A zohlední to vysoce pravděpodobně tak, že je znovu podpoří. Bude totiž již v provozu Kaufland, a sleva na ausschuss přebije všechny ostatní dojmy. To je blízká skutečnost.

  2. K přesunu AN se nechci vyjadřovat ,ale nevím až bude nové výběrové
    řízení na provozovatele reg.dopravy a ICOM půjde do kopru což je jasné ,kde bude AN ,protože nové bude na pozenku ICOMu. Pak budou chytráci MěÚ muset zaplatit za odkup !!!

    1. Uniká mi smysl odkupu, ty chytráku. V Pelhřimově, Jihlavě, Dačicích a dalších městech okolo vlastní ICOM autobusová nádraží a nikdo o dokup neusiluje. Tak proč v Humpolci? Krajská koncepce dopravy a s ní související vypsání veřejné soutěže na dopravce je v nedohlednu, tak proč stahovat kalhoty?

      1. V Jihlavě už si město radši staví svoje nové AN, protože tamní zastupitelé jsou podstatně chytřejší, než ti v Humpolci….

        1. To si snad v Blansku soukromý investor dělá prd..l! Jak může někdo vyprojektovat šikmá stání u terminálu. Vždyť budou muset autobusy couvat. Spolek by se měl, v čele s Vláďou Daňkem, přihlásit do stavebního řízení a tuto zvrhlost okamžitě ve jménu ochrany životního prostředí bezpodmínečně zastavit!

      1. To je sice pěkné, že budou nové autobusové zastávky, ale co s těmi starými ? To tam ta zrůdnost zůstane tak jak je další léta ???

        1. No, možná by stačilo, když by ti uvedení „chytří sudiči“, kteří prohráli spor, uhradili městu náklady spojené se zastupováním města u soudního řízení (dle zápisu ze zastupitelstva cca 250 tis. Kč), a bylo by i na nové zastávky. A nehradilo by se to z peněz nás všech ostatních občanů Humpolce!

          1. Náklady na tenisovou halu, spadlý zimní stadion a věž na Orlíku byly také velké, cena za soud je v porovnání s výše uvedenými věcmi jen pár drobných. Soud vůbec být nemusel, kdyby se vedení města nezabejčilo a alespoń částečně vnímalo i námitky druhé strany. Ale od samého počátku Kučera a Namyslo stáli jako jeden muž pro prodej parkoviště .

          2. Všechny tyto investice města ocenila veřejnost, která je využívá a vyjádřila to v komunálních volbách 2014. Soud ale nebyl o prodeji parkoviště! Ten se zabýval úplně něčím jiným. Ale to byl samozřejmě zcela zástupný problém. Ukřivděnost z neúspěchu v komunálních volbách a zmařený záměr prodeje pozemků v ul. Okružní, to je bezesporu ten pravý důvod soudního řízení.

          3. Veřejnost nejvíce ocenila lanové centrum. Nikdo tam nechocí, aby se ta skvělá věc neponičila a vydržela co nejdéle jako nová.

        1. No říkat těm pár zastávkám terminál je příliš smělé.
          Ale když jsme u toho placení. Není to tak dlouho co tady lítaly sliby milionů jako podpora městu. Tak snad se někdo chytne za nos a zalepí náklady spojené se soudním řízením po projeté, obecně neprospěšné válce. Bylo by to nejen morální a charakterní ale i frajerské gesto. Tak se nechme, věřím, že příjemně překvapit.

          1. Ono i těch něco málo přes pět a půl tisíce pro každého z těchto tří účastníků, není žádná láce! Což spolek, ten to zaplatí z firemních peněz členů, ale Jara Čech a čerstvě socdem člen ing. Vašek Kašpar musí šáhnout do rodinných rozpočtů. Ale třeba to udělají rádi!

          1. A proč by to dělal? Největšího tady má přece Jirka, tak ať se ukáže on.

        2. Kratochvíl si sice staví svůj terminál za své, ale až vyhraje výběrové řízení jiný dopravce, tak on sice možná nebude mít byznys, ale bude se smát aktuálním zastupitelům našeho města. Ti totiž budou mít těžkou hlavu z toho, kde budou autobusy nového dopravce stát……ale to už Jirku se Slávkem trápit nebude ! Pokud ovšem Jiří zase před volbami nezmění názor a nebude kandidovat na starostu znovu a znovu a znovu………..

        1. Nádraží Icomu je, ale bez onoho kousku parkoviště, které ICOMU nebylo je vlastně celé nádraží bezcenné. Proto onen tlak dopravce na členy zastupitelstva.

          1. Samotny prostor AN urcite bezcenny neni 😉 Samozrejme, po spojeni s parkovistem je to vyrazne hodnotnejsi pozemek.

            Poukazanim na to, ze stavajici AN je majetek ICOM odpovidam vsem, kteri tady a nejen tady pouzivaji argument, ze az ICOM prestehuje AN a pak (mozna nekdy v budoucnu) bude v Hu poskytovat dopravu jiny subjekt, tak bude problem s tim, ze AN je vlastnictvi ICOM.

            To je blabol – jak je uvedeno vyse, AN v Humpolci patri ICOMu uz asi dvacet let a jeho prestehovani o parsetmetru dal na tom nic nezmeni.

          2. Všichni v Humpolci ví, že nádraží patří stávajícímu dopravci. To není nutné dokola pořád vyhlašovat. Ano patří ICOMu a to je bohužel strategická chyba, ke které došlo v době privatizace ČSAD Pelhřimov, kdy i pozemek nádraží připadl novému vlastníku.

            V těch divokých létech v polovině 90.let nikdo z tehdejší radnice o budoucích možných problémech s přestěhováním nádraží a zahušťováním dopravy u mléčných lahůdek nepočítal.

            Pozemek nádraží stoupll na ceně právě díky novému územnímu plánu , který ho z kategorie využití pro dopravu posunul na vyšší level tím, že nyní na tom pozemku může vyrůst cokoliv. Námitky občanů i některých politických stran, které byly v termínu podány byly zastupiteli smeteny a nepřihlédlo se k nim.

          3. I když „to všichni ví“, tak tady i jande zaznívají hlasy vy smyslu „radnice prodala AN a ted si ho ICOM stehuje“.

            ICOM se chova jako radny hospodar a cast nepotrebneho majetku chce zpenezit, protoze kapacitu na AN ma jinde.
            Ze by si zastupitele nevsimli namitek vznesenych obcany a politickymi stranami – tomu neverim. Humbuku kolem bylo dost. A pokud by se vyskytl jakykoliv relevantni argument „proti“ stehovani AN, jiste by ho nejeden odpurce stehovani pouzil.
            Takto lze jen respektovat rozhodnuti soukromeho subjektu.

          4. Omyl, nebyly smeteny, ale při veřejném projednání byly shledány nedůvodnými, a s tím se vypořádal i pořizovatel územního plánu ve svých odůvodněních. Tomuto konání dal za pravdu taktéž rozsudek soudu v Českých Budějovicích, který se s touto námitkou vypořádal jako z nedůvodnou a malichernou. Já tedy alespoň rozhodnutí nezávislého soudu respektuji.

          5. A kdyby p. Ryzner prodal městu proužek ze svého pozemku proti Ikomu, tak se tam mohla udělat cesta a lidé by cestou z novéhu AN ušetřily celých 100 m chůze, takhle se ten pozemek musí obcházet. Však je tam taky plot aby se tam někdo náhodou neploužil. Je pravda, že od pošty i od doktorů, to bude na nový AN o 300 metrů delší.
            Třeba místní vedení vyjede do Třeboně a okouká tam nějaké vychytávky jako místní doprava zdarma (pro dospěláka 100 za rok) a pak by nás na nové AN a zpět mohlo něco vozit zadarmo. Taky tam mají cyklostezky atd..

          6. Třeboň žije z lázeńství ,to je jiná liga.To vám řekne každý ze zastupitelů.

      1. Kdyby město neprodalo parkoviště, tak by AN od ICOMU nikdo za žádné velké peníze nekoupil a město ho mohlo koupit za rozumnou cenu a vlastnit ho do budoucna. Navíc by jsme měli autobusový terminál společný pro místní i dálkovou dopravu a kousek od vlakového nádraží ! A o tom mnoho měst pouze sní a nebo to takto budují za velké peníze – viz Havl. Brod, Jihlava a mnoho dalších v ČR. Bohužel naši zastupitelé se nechali ovlivnit Jirkou a úředním bláznem a zmařili tento záměr na mnoho let dopředu…..obrovská a neodpustitelná a těžko napravitelná chyba.

          1. Nase regionalni autobusy jsou na hovno. Jezdi v tom tri lidi vcetne ridice a vsude na silnicich to prekazi. Na druhe strane dovedu pochopit provozovatele, ktery zije predvsim ze statnich dotaci. No a tyto smesne lokalni sarvatky, ktere smeruji jen k uchopeni vlivu par nenazrancu me nechavaji v klidku. O prestehovani zastavek o par metru dal to zcela jiste vsechno neni.

          2. Rád bych věděl zda náklady na vybudování nového nádraží nebudou podstatně vyšší než rekonstrukce tohoto stávajícího. Stačilo mírně zmenšit plochu a opravit provozní budovu do které dopravce roky korunu nedal.

          3. To je snad záležitost majitele, co mu do toho budeme kecat.S těmi autobusy je to ale pravda. Město v dlouhodobé strategii by mělo přemýšlet a vlastní autobusové dopravě s malými autobusy. Mnoho podobně velkých měst ji má. Ale je to jako s městskou policií. Současné vedení radnice v těchto bodech nic řešit nehodlá, jen se vymlová na náklady co by to stálo atd. Žádná koncepce na více let, stačí jim jejich čtyři roky a potom děj se vůle páně.

          4. Aha, to už jsem někde slyšel. Malé „autobůsky“ na ekologický pohon. Jen pro příklad. Ráno přijede do města více než 450 školáků. Nevím kolik spojů a kolik „autoůsků“, a především za jak dlouho, by toto množství dětí a studentů přepravilo do škol z jednoho terminálu. Ať už bude umístěn kdekoli. Asi vidíte, že je to nesmyls. A organizačně, kdo by donutil čekat děti na to, až se od školy prázdný „autobůsek“ vrátí pro další? A pak, další zahuštění dopravy ve městě. Nechte, prosím vás, fungující zastávky pro ranní školní autobusy tam, kde jsou! Totéž platí i pro seniory, přijíždějící do města za zdravotnickým ošetření.

        1. Asi nevíte nic o tom, co je to smlouva o smlouvě budoucí a k čemu účastníky zavazuje. Jinak by jste tady nepsal blábol, že město nic neprodalo….

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.

Next Post

Farmářské trhy

Út Říj 18 , 2016
Krajský soud v Českých Budějovicích řešil dne 14.9.2016 již druhý návrh na zrušení Opatření obecné povahy č.1/2016/ZM, kterým se vydává územní plán města. Více zde: I po druhé žalobě zůstal územní plán platný

Témata