Studie rozmístění autobusových zastávek v Humpolci

37

Cílem studie je zodpovědět otázku, zda autobusové zastávky ve městě Humpolci jsou rozmístěny správně, nebo zda by měly být rozmístěny jinak, resp. jak.
Studii zpracoval Ústav pozemních komunikací, Fakulta strojní, Vysoké učení technické v Brně.

Petr

37 thoughts on “Studie rozmístění autobusových zastávek v Humpolci

  1. Je zajímavé, že varianta možného nového nádraží u Icomu v této studii moc chválena není. Opět se ukazuje jaký význam má ono parkoviště u haly současného nádraží.Jedná se prakticky o poslední kousek území, kde by mohlo pár stání být, pokud se současné nádraží díky zvůli majitele zruší a přesune jinam. Kauza Nádraží bude i v příštím roce hýbat městem.

    1. O významu parkoviště v ul. Lnářská jste nás tady před nedávnem přesvědčovali. Ale v tom smyslu, že je nezbytné pro parkování vysokého počtu aut zaměstnanců blízkých fabrik. Teď z něj chce krajská koncepce udělat zastávku? Jsou normální? Jak budou autobusy vyjíždět ze Lnářské na Okružní. Už teď tam člověk stojí na tom vejtržku deset minut než odbočí ke kruháku! A kde bude uváděný velký počet linkových autobusu parkovat a čekat na další spoj? To musela opravdu vymyslet hlava! Jediného čeho spolek dosáhl je, že z nás udělá krajská koncepce vesnici bez terminálu jen se zastávkami. Prý asi z důvodu nejistoty zda bude nějaký v Humpolci vybudován. To jsme asi všichni chtěli!!!

      1. A k tomu je potřeba dodat, že „díky“ těch pomatencům ze spolku bude na stávajícím AN parkoviště kamionů.

        1. Tak to je snad jediný co zatím nehrozí. Schválenou změnou územního plánu se ze stávajícího autobusáku stala zóna pro obchod. Ale snahy Spolku předělat to změnou zpět na zónu pro dopravu tu zase jsou! Teprve pak by z toho majitel mohl to kamioňácký parkoviště udělat. Tak pozor na ně. Asi je za to někdo platí!

          1. Pořád se tu točíme dokola. Je zcela jasné, že současné nádraží je svoji polohou bez konkurence vůči uvažovanému nádraží novému v prostoru Icomu. Je smutné, že nelze dojít k dohodě mezi městem a dopravcem.Proč nerevitalizovat nádraží stávající? Náklady na opravu a zmenšení nemohou být větší než na výstavbu nového. A ta tzv.studie ukazuje jasně, že nádraží je celkem využíváno, ne jak tvrdili dokonce i někteří zastupitelé/ky, že není, že je k ničemu. Svádět vše na Spolek je ubohost, chyběl jen zdravý rozum u některých, co rozhodují

          2. Jaká může být asi vypovídající hodnota sdělení od člověka který napíše: “ říká se, že za to „něco“ dostal, na každém šprochu -pravdy trochu“! Pisatel bezesporu inteligentní, ale morálka a stud okolo něj projely v rychlíku!

          3. Apelovat na morálku ve městě, které má takové zastupitelstvo jaké má, je trochu silná káva.

        2. Nový terminál u ICOM se nestaví, protože je tu podezření, že stavba neprobíhá v souladu se schválenou projektovou dokumentací, tedy protiprávně !!
          Prodej parkoviště u AN se snažil na konci min. volebního období vehementně prosadit starosta Kučera, říká se, že za to „něco“ dostal, na každém šprochu –
          pravdy trochu, tedy možná zrovna tu dovolenou, na kterou odjel ještě ten den, kdy tuto zrůdnost prosadil?!?
          Naštěstí parkoviště i nadále zůstává ve vlastnictví Města, otázkou je, na jak dlouho?! Kde budou parkovat pracovníci fabrik a dojíždějící občané, je skutečně trefná otázka. Bude jim snad vyhrazeno jiné městské parkoviště, jako např. častá víkendová stání aut firmy Bernard u fotbalového hřiště ?!?
          Stávající AN není rozhodně parkoviště autobusů, jezdím okolo denně a přímo na AN jsem kamion ještě neviděl. Naopak u budovaného terminálu u ICOM nechť kamiony stojí, patrně se jedná o kamiony dopravce firmy ICOM – vždyť tam stávaly vždy, akorát za správní budovou, kde nebyly tolik vidět !
          Spolek mě nezajímá, ale chápu jeho činnost. Osobně mě velice mrzí přístup P. starosty, který prosazuje zájmy svých spřízněných pseudopodnikatelů, tedy těch, kteří svůj kapitál a úspěch opírají o pevné socialistické dědictví a sprosté vyděračské chování !! Na úkor občanů, kteří jsou tu ve městě najednou spíše na obtíž, se svými přízemními požadavky a tužbami a brání chodu a dalšímu rozvoji super podnikatelského města.

  2. Plácáte pátý přes devátý. Vypustit Cihelnu, zasypat, urovnat. Udělat autobusák a bude to. Pak ještě protáhnout a odbočit koleje aby i vlak končil v Humpolci a ne tam kde končí a je vše ok. Místo vlakáče letiště. Nejlíp mezinárodní. Na stávajícím autobusáku třeba divadlo. No a máme to.

          1. A pořádnej bordel.
            Aha, tak ten už tady taky je …..
            Tak pak jedině sochu Hliníka v nadživotní velikosti. Samozřejmě rezavou !

          2. A co okolo Havláku obří nápis HUMPOLEC aby to bylo vidět z hodně daleka 🙂

          3. Já bych radši neprovokoval. Ještě si te prosperity po volbách všimne AB při obhlidce svého nového léna, a mohlo by se lehce stát, že na nás „ty jejich“ kleknou a jsme v pytli…

          4. AB tu už byl a evidentně ho tu nic nezaujalo. Tak se nemusíte bát o své jistoty. Tady to bude dál patřit opopartnerům z ODS-ČSSD.

          5. Ted me to trklo. Bruslarskou drahu sice nemame ale co okruh pro F1 nebo aspon moto GP? A pekne stredem Humpolce, po kostkach!

          6. Zbytečné srandování ..Je vidět,že mnohým čtenářům je autobusové nádraží v Humpolci u zádele

          7. My si tu sice srandujeme a nakonec nám třeba zbudou jen oči pro pláč……. 🙁
            to až budeme muset na nový terminál pajdat přes parkoviště kamionů……

          8. Parkoviště kamionů byl a je pouze klacek na humpoleckou veřejnost, kterým monopolní dopravce vyhrožuje.

          9. Jj všechny ty plačky bez priciny a prioritne ty z vychcanosti
            by zaslouzili poradnou nakladacku. Treba klackem.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.

Next Post

Kotlíkové dotace II

Út Zář 19 , 2017
Cílem studie je zodpovědět otázku, zda autobusové zastávky ve městě Humpolci jsou rozmístěny správně, nebo zda by měly být rozmístěny jinak, resp. jak. Studii zpracoval Ústav pozemních komunikací, Fakulta strojní, Vysoké učení technické v Brně. Odkazy PrůvodníZpráva [PDF, 431 kB] Informační leták vyvěšený v průběhu průzkumu [PDF, 172 kB] Pentlogram – docházka […]

Témata