Dne 8.4.2026 byl na redakční mail doručen Otevřený dopis – vyjádření zaměstnanců ZŠ Humpolec, Hradská k dopisu, který byl zveřejněn 1.4.2026.
Mail byl odeslán z adresy brabcova@zshradska.cz a podepsána je paní Lucie Brabcová.
Citace:
My, níže podepsaní se distancujeme od otevřeného dopisu zveřejněného dne 1. 4. 2026, který byl podepsán zaměstnanci ZŠ Humpolec, Hradská. Děkujeme městu za dosazení dočasného ředitele a vítáme snahu všech stran o zklidnění celé situace. Děkujeme všem rodičům i veřejnosti za podporu a doufáme, že škola bude brzy znovu místem, kde budou žáci i zaměstnanci cítit bezpečí, respekt a důvěru.V Humpolci dne 8.4.2026
Lucie Brabcová, Zuzana Lesinová, Petra Ježová, Jana Neubauerová, Jana Koudelková, Ilona Mašková, Věra Jaklová, Matouš Prokůpek, Martin Panský, Jaroslava Nousková, Jana Bakešová, Jitka Beránková, Ivana Bártlová, Jana Faltová, Renata Trtíková, Marcela Nováková, Eva Svobodová, Soňa Šťastná, Ilona Kostřicová, Mirka Štěrbová, Šárka Hůlová, Marcela Vandasová, Jana Loskotová, Pavla Isternitzová, Barbora Maryšková, Hana Marková, Markéta Kratochvílová, Eva Hrůzová, Ivona Žáčková, Eva Hořejšová, Radka Brůnová, Hana Ptáčníková, Luďka Dubová, Dana Šlemarová, Josef Horký, Jaromíra Kovářová, Martina Mutlová, Andrea Ryndová, Oksana Dzhumurat, Tereza Kupková

Tak čeho se dosáhlo. Hádá se to dál, jak se to hádalo před odchodem Kahounové. ANO s Jůzlem v čele dospěli zpět na začátek a celé humpolecké školství jde komplet do kopru. Kde není velení, není vedení. Chudáci rodiče a děti.
Přesněěě! Už měl býti klid a stále není. Jmenování Juzla ničemu nepomohlo.
Proč myslíte, že se to hádá dál? Pod tímto dopisem je podepsána většina pedagogického sboru – podle osob uvedených na webu není podepsano ca 10 lidí a z toho jedna pod svým jménem veřejně prohlašuje, že s tím dopisem z 1.4.26 nemá nic společného. Takže to na mě působí jako docela solidní sjednocení. Obzvlášť, když tam jsou podepsaní lidé z obou táborů původního sporu.
takže najednou si všichni rozumí? Tomu prostě nejde věřit.
Pak se nabízí otázka:
Kdo byli oni „zaměstnanci“ podepsaní 1.4.?
Jen šílená Kahounová!
Toto je podepsané a to ten předchozí dopis nebyl ( zřejmě bývalá ředitelka vyplodila ze sebe),tak se to dělá .
Proč mě tu obviňujete? Nechte mě být. Jinak ano, nesouhlasím s touto volbou, je protipravní a nebylo o tom na žádném jednání ani zmínka. Navíc nestranný člověk byla podmínka, zvláště stěžovatelů. Nerozumim tomu a nechte me uz proste být. Dekuji. Helena Kahounová
Paní Kahounová, mluvilo se o tom jako o jedné z variant na zasedání zastupitelstva 18.3. 2026. Klidně si puste záznam. A pokud vím, byla jste tam přítomná. Tak prosím, tady nepište, co není pravda. Děkuji.
To bylo na zastupitelstvu, ne na žádném jednání školy, a v tom vidim rozdíl. Na internim jednani skoly dne 2.3. se stezovatele vyjadrili, ze je potreba nestranny krizovy manazer a nejlepe z druheho konce republiky. Kazdopadne se domnivam, ze vyjadrit svuj nazor muze snad tedy kazdy, nikoli jen jedna strana a vse má být s respektem. Dekuji. Já budu velice ráda, když mě vynecháte. Už mi to obecně přijde za hranou. Dekuji. HK
Paní Kahounová, někde na FB jsem ve Vašich komentářích četl,že nejste ve skupině Humpolec a že na humpolak.cz nechodíte 🤷
Tak já tomu už doopravdy nerozumím 🫣
Přestávám si být jist,že víte co kam píšete. Něco veřejně napíšete a pak se chováte úplně jinak,tak co si o tom my občané Humpolce máme myslet?
Dobrý den, vždyť Humpolák nečtete a několikrát jste se zde již loučila naposledy.
Tak už běžte. Myslím, že váš odchod snad i za ten milion, co chcete od radnice, stojí.
Nečtu, ovšem pokud mi za den prijde nekolik upozornění na to, co se děje zde, tak prostě zareaguji, nikoli pro vás, ale pro spíše pro sebe či pro ty, kteří znají pravdu. Je ubohé psát pod anonymy, to se pak zlo roznáší, že. HK
Tak prosím zveřejněte ty jména za které jste se vydávala ať víme všichni na čem jsme. A bude jednou provždy klid.
Starosta si vybral a vsadil na špatného koně. Ale kdo ho zná, nemůže být překvapen.
Nestrannost je špatná??? Aha
Kdo podle vás byl nestranný?
Nestrannost je dobrá, ale musí být opravdu nestrannost a ne to, co HUGO předvedl.
Nestrannost. Jen slovo co se někomu velmi hodí. Stačí rozumný úsudek a spravedlivý přístup. Špatný je překrucovat pravdu a ještě si myslet nebo se prezentovat jako ten, komu je ubližovano.
Anebo jako ten kdo ubližuje? To jsou ty tvé neustále překrucovačky.
Jste tam jeden komediant vedle druhého. Učitelé, prý elita národa… Čest všem nepodepsaným. Těm, co mají svou práci za povolání, za poslání. Těm patří velké díky.
Tak napište do Malčína ať to zveřejnění. A bude vidět kdo to byl!
Tady jsou už lidé kdo byl s bývalou ředitelkou . Asi už je tam lepší atmosféra.
Dobrý den, pane Černocký.
Tak paní Kahounová je na stránkách školy již jako pedagogický pracovník, učitel 1. stupně
Asi bude učit podávání žalob a vyhrožování.
Tak to ale preci deti i pučisti už umí, ne.
Myslím, že ti co se podepsali, jsou ti, kteří to berou jako poslání. Ti tohle nevyvolali, jen reagují. Taky by jste se jistě ozval, kdyby někdo zveřejnil něco, s čím nesouznite a na takhle veřejném místě?! Nevím, v čem vidíte problém?
Pučisti myslej jenom na sebe. V tom moc poslaní nevidím.
Tak hlavní je, že v tom máte jasno….vaším posláním, je zřejmé všechny kolem jen urážet.
40 podpisů, to jsou ti co tu byli uráženi jako „pučisti“?
Jak dopadlo jednání právních zástupců města a Kahounové, které mělo proběhnout v úterý 7. 4. 2026?
To se musíš zeptat těch co na něm byli a ne na humpoláku.
Machkovina za 1 480 000 Kč bez DPH.
Kolik nás ještě bude stát Medova vila?!
https://smlouvy.gov.cz/smlouva/37410881?backlink=jd82t
Ajejjej. Dalsi dezinformace z pera modraku. Tohle vim protoze jsem sledovala videjko ze zastupka. O tom rozhodlo CELE zastupitelstvo ne jen Machek. Je dovre videt, ze kdyz nekdo dela veci rozume, zustava hlupalkum stale jak terc. Dej si obklad na hlavu!! Staci nelhat!!!
😀 ať si každý přečte to vyjádření podepsané starostou Machkem a zastupitelem Voplakalem za Hugo a místostarostou Hendrych za piráty a dá si to do souvislostí s tímto vyjádřením pedagogického sboru se 40 podpisy…
Jak souvis jejich vyjadreni s tim od ucitelu, ktery reagovali na nepodepsany dopis z 1/4/26? Ty ses vazne mimon.
Už si nechej ty tvoje večný manipulace. !
Na manipulace je odborník Machek, k jeho smůle ho pan Křivánek prokouknul Sice pozdě, ale přece.
Křivánek by měl hlavně řešit Kasárny, pakliže chce vůbec znovu kandidovat. Je to tam otřesný. Kdo tam nebydlí neví. Každej den skáču přes stavbu!!!
Křivánek nechce řešit nic. Je z ANO a radši nechali post starosty HUGU, aby si mohli dělat ty svoje šolíchy s Mikuláškem. Jak se jim to zrovna hodí.
Chce jistá část obyvatel Spolkáč i Medovku, tudíž prachy potečou, historické ratejny něco stojí.
Už je široké veřejnosti opravdu blivno z neustálého řešení Hradské. Tři měsíce to Jůzl musí nějak llepit a doufejme,že se nalezne co nejdříve nový ředitel, ředitelka.
To je jediná cesta.
Týká se vás to, máte prosím ve škole děti? Nikdo Vás přeci nenutí číst ani komentovat cokoli, co se Hradské týká, nebo ano?
Dětem je to zcela jedno.
Dětem to jedno není. Bohužel to vnímají i ty nejmenší a to mnohem víc, než si mnozí uvědomují!!
Pokud se někdo snaží zbavit se učitele i třídního zvířecího kamaráda, tak rozhodně nemyslí na blaho a spokojenost dětí, ale ukazuje pouze zášť, zlobu a nevyrovnanost. A ta do školy rozhodně nepatří.
Bylo to vysvetleno. Nedelej ze sebe idiota. Proc zvire ve skole, kdyz se o nej neumis starat. Spis je to blbost te one, kdyz tam dovlekla zvire, ktere pak nechala chcipnout.
To „zvíře“, které chcíplo, bylo pořízeno z projektu s plným souhlasem té osoby, co pak poslala udání. A pokud vím, tak SVS nic nenašla a druhý chameleon na škole zůstává a i přes jed co tady na něj mnozí dští, se mu daří dobře.
A mluvil jste s některým z dětí?
Neustále “děláme vše s ohledem pro děti”, ale k dnešnímu dni rodiče nejsou informováni, zda se od května pro jejich děti mění vyučující. Absolutně nedostaneme šanci, dětem cokoli vysvětlit.
Proč až od května? Výpovědi končí 26.4. Takže už 27.4. mohou mít děti nové učitele a speciálně u těch třídních to bude pro ty menší děti problém.
Nehysterci. Mas tam super reditele Juzla. Ptej se jeho. Tady se to dozvis tezko.
A co se týče schůzky právních zástupců pí. Kahounové a zás tupců města na to se musíme také ptát?
Když tě to tak moc zajímá, tak jo. Jinak se nic nedozvíš.
Věřte, že se rodiče ptali kompetentních statutárních zástupců školy, jména jsou asi tajná, protože nám je nikdo nesdělil.
Skoro to budí dojem, že se někteří nemocní záhadně 27.4. uzdraví, ze?
No přímo panu starostovi jsem pár měsíců zpátky psal mail, odpověď jsem nedostal.
Odldy starosta určuje úvazky učitelů? Se nedivim že ti neodpověděl. Na blbej dotaz není odpověď. Musíš se zeptat ve škole přeci!!!
Tam jsem se ptal já a dostal jen naprosto nic neříkající bezobsažné deklarace.
Věřte mi, že nikomu není z celé té situace víc ‚blivno‘ než těm, kteří na té škole 10, 20 i 30 let poctivě učí i některým nováčkům, kteří se brzy po nástupu nestačili divit. S veškerou důvěrou se obrátili na zřizovatele a slušně žádali o prošetření mnoha podivných praktik, které směrovaly školu na pomalou cestu do háje. Kdyby město reagovalo hned a nezavíralo před problémy oči, nemuselo to dojít tak daleko. To, že se celá věc potáhne bolestně dlouhé měsíce, nikdo netušil. Ale na druhou stranu je pravda, že až během skutečné krize se ukáže pravý charakter lidí. V dobrém i zlém. Přála bych si, aby se škola zase vrátila k normálnímu životu a doufám, že všechno dobře dopadne. A abych ušetřila práci některým vášnivým přispěvatelům, ano, jsem jednou z učitelek, která na škole působí přes 20 let, která má ráda děti a která se snaží dělat svou práci, jak nejlépe umí. A ano, patřím mezi tu chamraď učitelskou, mezi ty pučisty, kteří si berou děti jako rukojmí nejspíš tím, že chodí celý školní rok poctivě do všech hodin a učí.
👍
Podivné praktiky. Hmmm. Ano souhlasím..Ano, právě charakter lidí.. vidíte až na rozbouřeném moři na kymácející se lodi. 👍
To odpovídá, na kymácející se lodi je lidem často blivno.
K
Zcela zásadní jsou dobří námořníci a kapitán.😄
Znáte román Julia Vernea Patnáctiletý kapitán? Mladý plavčík se po smrti kapitána a většiny posádky námořníků, kteří nešťastně zahynuli při lovu velryby, stává kapitánem lodi Poutník. Bývalý trestanec Negoro, který se již dříve na loď nechal najmout jako kuchař se začal po nehodě v noci plížit palubou a pod střelku kompasu připevnil kus železa a loď se tak vychýlila ze směru své původní trasy. Místo k americkým břehům zamířila k pobřeží Afriky. Po strastiplné dlouhé plavbě nakonec ztroskotala u pobřeží Afriky – Angoly – země otroků a otrokářů. A Negoro byl jedním z nich!….
To je jeden z pohledů na věc. Druhý může být takový, že vaše povolání je učit děti a ne protestovat. Dala jste výpověď – stůjte si za ní. Navezli jste do toho děti a rodiče, to o vašem charakteru také vypovídá. Nelíbí se vám ve vašem zaměstnání, nejste tam držena násilím. Jděte jinam. To jestli byla nebo nebyla škola posílána do kopru, těžko soudit. Vy tvrdíte A, protistrana B. Čí názor je ten správný. Vy jste přesvědčena o tom vašem, já (ač zcela odtržený od dění ve škole, protože tam nikoho neznám a dozvídám se vše z doslechu a dělám si obrázek podle úrovně a názorů diskutujících) mám názor jiný. A z toho doslechu – to přiznávám – mám také to, že ač tam někteří pracují (záměrně píši pracují) už 20 nebo 30 let, učit se nikdy nenaučili, co víc – na té škole, možná dokonce ve školství nemají co dělat. Dlouhověkost totiž nikoho ještě neopravňuje k tomu, aby považoval svůj názor za jediný správný. Spíše podle mých zkušeností vede k tomu, že má jeden (pokud není schopen a ochoten akceptovat jiné názory a třeba i postupy) velmi zúžený pohled na dění. A omlouvám se za velmi osobní poznámku, nicméně musím – 20 let poctivě učí. Po školách se pohybuji více než 30 let. Dovolím si tedy být velmi asertivní. Lžete. Na Podhradě bych učitele, o kterých by se toto dalo říci, spočítal dozajista na prstech jedné ruky. A to na jedné, i na druhé straně. Pokud jsem vás urazil, chápu. Ale jednoduše vám nevěřím.
Tak teď se bavím jak dokonale si protiřečíte. Takže ač zcela odtržen od dění ve škole, nikoho neznající, vše jen z doslechu….přesto dokáže hravě na Podhradu spočítat učitele, kteří poctivě učí a to na prstech jedné ruky. Tomu říkám odvaha a navíc jste ještě asertivní člověk.To já asertivní nebudu….běžte s tím vaším proslovem do….
Bavte se jak chcete. Mě ta situace ve školství (protože na Hálkovce to nebude jíné) moc zábavná nepřipadá. Můžete si tady cucat prst, jak jste chytrý, že se bavíte zástupným problémem, tristní situaci ve kvalitě učitelů na ZŠ tím ale nezměníte. Zkuste dohledat důvody, proč rodiče hromadně utíkají na 8letá gymnázia. Inkluze a kvalita 2 stupňových učitelů. Zároveň svým komentářem možná chcete někoho obhajovat, ale vlastně jste vůbec nesměřoval ke svému cíli. Jenom jste ze sebe udělal (pokolikáté zde již?) hulváta.
Já zas nevěřím starostovi, který opravdu není schopen přijmout jakýkoliv jiný názor. A v tom je zakopaný 🐶.
Vy tam učíte? Asi těžko, inteligentní člověk by tohle nenapsal. Takže se „po školách pohybujete“ jako co? Jako duch, školník, uklízečka? Jaké máte kompetence? Jednoduše Vám nevěřím ani jedno Vaše hloupé slovo.
Ale ale paní L., nechcete toho už nechat?
Pro hloupého každý hloupý. Zkuste si můj text přečíst ještě jednou. Nebo dvakrát. Pak uvidíte, že slovo „jednoduše“ pasuje spíš k vašemu myšlení.
A jmenujete se tedy jak?
Ptá se kdo?
Do háje to směřovalo pro vás, že? Najednou se to mělo někam hnout a teploučko a klídek bylo pryč. Pokud vás to unavilo, tak doufám, že půjdete ze školy pryč. Škola má vývoj. Každá škola. Popište konkrétně podivné praktiky. Nebuďte stále tajuplní.
Tak už zase máme na pořadu téma smrádku, teploučka a klídku. Z jaké strany to vezmeme tentokrát?! Jj vše se vyvíjí, je vy jste nějak zamrzl u těchto slov….
Zřizovatel ale prošetřil, včetně odborníků, a nic se nepotvrdilo. Až na špatnou atmosféru, což přirozeně děláte.
Zřizovatel neprojevil zcela nic. Jen bše přehodil na odborníky a rádobyodborníky a plně se skryl za jejich stanoviska.
ČŠI jsou rádobyodborníci. Křičí buď někdo, kdo byl situací nemile zaskočen, nebo anonymní troll, který o školství ví všechno, protože v ní sám 20 let strávil. Stejně jako rozumí politice, fotbalu, obchodu. Jenže, jak řekl ten někdo výše, dlouhověkost nedává patent na rozum. Bez ochoty vyslechnout a zvážit cizí názor se nikdy nikam neposunete.
Patent na rozum určitě nedává, ale zkušenosti ano.
Nejzkušenější lidé jsou v důchodu. Co ti toho zažili, jak o tom kolikrát dokáží vyprávět…. jenže ten svět kolem, ten ze kterého oni mají ty zkušenosti, je často – ne vždy, abyste mě nechytal/a za slovo – ten už je často dávno jinde. Kdybych chtěl být trošku hnidopich – otázka č. 1 – Kdo je zkušenější politik? Zeman nebo Pavel? otázka č. 2 – Kdo z nich je lepší? Nemusíte na tu druhou odpovídat. Není to důležité. Jde totiž o to, jak se na svět díváte a jaké máte preference, znalosti, zkušenosti, jaké máte morální vlastnosti, vůli atd. Někdo řekne, že ten první. Jiný že ten druhý. Kdo má pravdu? Kdo to posoudí? Ale ve zkušenostech je ta odpověď naprosto jednoznačná. Stačí?
A tady je také jedna smlouva z března k vile 1 460 508,40 Kč bez DPH.
https://smlouvy.gov.cz/smlouva/37296477?backlink=1rzq6
Měl by jsi akceptovat rozhodnutí zastupitelu. Koho jsme si zvolili toho máme.Já sem ráda, že tam sem Machek, Hendrych, Kordovský a ne experti na všechno jako Hralík a Karlos Kraťos. Za nima za sebou dobu co měli nic vidět nebylo.
Ano, už je potřeba držet hubu a krok aby ti správní měli klid na práci. Jak to může někdo nechapat…
Hubu a krok se muselo držet dřív. Za ODSs. Teď se můžete ptát na všechno. Nebo se taky zapojit.
Ano, ptát se můžete. Ale jestli dostanete odpověď a navíc pravdivou, to už je druhá otázka.
Musíte se ptát na správných místech a správných osob. Platí ostatně obecně.
A ptáte se, abyste se něco dozvěděl/a, nebo proto, abyste to mohl/a kritizovat?
Když 40 učitelů napříč tábory říká ,,Jsme rádi za Juzla, situace se klidní,, tak se ptám jestli také nepotřebujete asistenta, když nechápete souvislosti.
Nebo si myslíte že věci kolem ZŠ Hradská nesouvisí se ZŠ Hradská?
a zklidní se? Najednou? Je tam 20 těch a 20 těch. A najednou jsou všichni kámoši? No tak teď tu o Karkulce.
Jasně. Karkulka je dobrá….možná vás sezere vlk a další odborník na situaci na Hradské bude nenávratně ztracen.
Jako že Karkulkou je paní bývalá ředitelka a tím vlkem pan starosta a teď s kamením v břiše se jde napít?
Konec, zvonec
Když chceš s vlky výt…
Stěžejní otázka,která zajímá veřejnost víc, než neustálé nářky o tom, jestli je zastupující ředitel Jůzl vhodný či nevhodný řídit dočasně dvě školy, je ta, zda se už někdo odvážný našel a přihlásil se do výběrového řízení na nového ředitel. A to i z tábora rebelujících nebo i někdo jiný.
To je totiž základ. Nadávání zde na této diskusní platformě nic nevyřeší. Příkopy jsou vykopány hluboké.
Vůbec netuším, ale hodně bych se rozmýšlel, jestli bych do toho šel, když tam bývalá ředitelka bude učit. Nejsem si totiž jistý, jestli nebude škodit. Z těch jejích vyjádření a jestli je pravda, co se povídá, že stihla, než skončila, tak to asi úplně vyloučit nelze
,,Pořád stejný rukopis nějakého prudiče. Už by vás to mohlo přestat bavit, co říkáte? Dělejte prosim vas něco smysluplnějšího. Očekávám, že stejně zase něco napíšete a budete tady jen prudit. I tak hezký zbytek dne.,,
Hlavně ten Váš, že?
Taky nevim jestli bych se přihlásila. Vidět skupinu učitelů jak jsou schopni odstranit učitelku a eště do toho tahat rodiče a děti, bála bych se že se mi může stát to samý, když nebude po jejich. Slyšela jsem i hlasy že by si učitelé nejradši vybrali ředitele sami. Kam to spěje tahle doba. Host vyhazuje vrchního?? :-DD
Pořád stejný rukopis nějakého prudiče. Už by vás to mohlo přestat bavit, co říkáte? Dělejte prosim vas něco smysluplnějšího. Očekávám, že stejně zase něco napíšete a budete tady jen prudit. I tak hezký zbytek dne.
Nová doba? Asi ano. Podobně jako si rodiče vybírají učitele pro své děti. Toho možná ano, toho spíš ne a tady toho teda rozhodně ne…. A podobně jako když pak rodič ještě učiteli radí, jak má učit, co má učit, jakým písmem má psát na tabuli, jak známkovat nebo spíš neznámkovat, nedávat domácí úkoly, neopravovat červenou propiskou,… Nevím o tom, že by někdo podobným způsobem řešil jiná povolání, například zdravotní sestry, úředníky, stavbyvedoucí prodavače, řemeslníky….
Vy si vážně řemeslníka či prodavačku nevybíráte? Takže když máte třeba možnost truhláře, kdy jeden je flink a druhý super, tak to neřešíte? To samé v obchodě nejdete k usměvavé prodavačce, které jde práce od ruky? No, a to samé – pokud to jde – řeší rodiče pro děti.
Ano, nová doba, představte si, že rodiče zajímá, kdo vzdělává jejich děti. Do dnes nevíme, kdo bude za týden učit naše děti. Celá situace pouze budí dojem, že se někdo 27.4. zázračně uzdraví!
Jaký je důvod k tomu, rodiče včas neinformovat? Nesdělit jim jméno nového učitele? Zákon o pedagogických pracovnících upřednostňuje kvalifikovaného před nekvalifikovaným,…. těch pochybností o nestranném a transparentním jednání, jak neustále zaznívá z radnice je hodně.
Z jaké jste planety? Člověk je vděčný, pokud vůbec nějakého řemeslníka sežene A na usměvavou prodavačku bychom někdy taky mohli čekat celý týden. Ale nevychází o nich na internetu každý den pět článků.
Ale to neodpovídáte na otázku. Opravdu si nepotkáte na dobrého řemeslníka, opravdu se dopředu nezajímáte o kvalitu jeho či její práce?
Tak kdo je mezi těma dvěma přihláškama, které jsou odevzdané?
A co je pravdy na tom, že se Kahounová hlásí do nějakého jiného výběrka na ředitelku?
a kdy je vůbec dead line?
Ať se hlásí kam chce, pokud se hlásí.
Tak jako tak, paní bývalá ředitelka přinesla do školy skutečně ‚svěží‘ vítr a mnoho změn, obzvláště ve složení pedagogického sboru. 14 dní po oznámení své rezignace se ohledně v personálních změn ještě velmi činila, tak aby se pomstila co největšímu počtu stálých učitelů (v přímém rozporu s účiněnou dohodou) a škola se z toho bude vzpamatovávat několik let. A rodiče se jistě zaradují, až uvidí například sestavu, kterou paní Kahounová nominovala do prvních tříd. A jelikož si někteří rodiče skutečně vybírají, už teď začali dávat děti do škol mimo Humpolec. Ne všichni mají ale bohužel tu možnost.
Dali výpovéď,dali. Tak ať jdou jinam. Jejich volba. Nominace vyucujicich je jedna vec, a v únoru za to zodpovídala, ale od února už čas pokročil. Navíc proč soudíte učitele?
Jenže psychopatická Kahounová uzavírala pracovní smlouvy až v březnu, kdy už byla po oznámené rezignací 27.2. !!!
No a co. Tak uzavírá. Aspoň mohou učitelé ochutnat svoji meducínku.
Jediný psychopat jste tedy vy. Pučista. Teď pučisti o práci připravili i své kolegy. Ach jo, to nebyl dobrý tah.
Věřím, že ti nový nabraní dostanou zase svou medicínu od rodičů. Nikoho nesoudím, neznám vzdělání, ale dle zákona o pedagogických pracovnících musí ředitel dát přednost kavlifikovanemu před nekvalifikovaným. Dali výpověď, neznamená, že nemůžou jít znovu žádat o práci, nebo to je zakázáno?
Jde vám o deti? Ale…. Pokud by slo, neuděláte jim to. Nejdřív si zameťte před svým prahem.
Tak aby bylo trochu jasno. Pučisti dali výpověď. Jak sami prohlásili – s plným vědomím. Pro ně platí 2 výpovědní lhůta, stejně tak ale pro kohokoli dalšího, kdo by chtěl měnit zaměstnání.
Škola by vám zvědavým měnila sdělit aktuální personalitiku, tzn.byl přijat jeden plně kvalifikovaný učitel s praxí řadu let, jedna asistentka pedagoga. Další úvazky byly navýšeny stávajícím zaměstnancům. Bohužel se ale ukázal smysl p. Jůzla ve škole, a to žádat zaměstnance, aby své úvazky opět snížili, aby byl prostor pro návrat pučistů. Takže pokud někdo myslí, že šlo o zklidnění situace, tak ano. P. Kořen dělá personalistiku nestranně, p. Jůzl má za úkol vrátit vše do starých kolejí. Je to trochu protichůdné. Ale tohle bylo jasné. Na 21.zastu.řekne, že má vazby, 22.zastu.nikoho nezná.
„vám zvědavým“? Ti zvědaví jsou většinou rodiče dětí ve škole. Zajímá je, kdo bude učit jejich děti. Vy jste evidentně informován/informována dost, sdělte nám ty jména prosím vy. Když statutární zástupci školy je sdělit nechtějí. Jeden kvalifikovaný pedagog s řadou let praxe je bývalá paní ředitelka? Proto je to jméno tak moc tajné?
Myslím, že ale ta přeci není nově přijatá, když je tam od srpna 2024. Tak na humpolaku asi odpověď nenajdete. Tak snad učitelé vašich dětí měli tu slušnost a své další působení vám sdělili sami, stejně jako dětem v minulosti.
Moje dítě netuší ani ode mě, ani od učitelky, že se něco děje. Jako rodiče nejsme informovaní, tak co
Moje dítě netuší ani ode mě, ani od učitelky, že se něco děje (takže rozhodně nesouhlasím s tím, že malým dětem učitele něco vykládají, jak je často prezentováno). Troufám si tvrdit, že jako ředitelka neměla úvazek jako učitelka a nově ano, proto ano “nový” kvalifikovaný pedagog s léty praxe. Ale to jméno, je děsně tajné. Poraďte, kde vice se ptát než přímo ve škole?
Pokud máte malé dítě a jeho učitelka dala výpověď a odchází, tak to přece sdělí Vám jako rodiči. Jinak nevím, proč by Vám to škola neměla sdělit. Musíte se ptát tam. Myslím si, že malých dětí se to nijak nedotýká. Však byl zveřejněn seznam pučistů.
Zase zde padají obvinění a termíny pučisté psychopatka – pojďte zkusit zakopat sekeru, dát šanci upravenou sboru a uvidíme, jak bude či nebude škola fungovat.
Zároveň pokud už někomu vadí, že bývalá ředitelka ještě v době běžící rezignace podepisovala nové úvazky, tak by se měl ptát, kdo jí to umožnil- a to byl ten, kdo respektoval termín rezignace na konci jarních prázdnin. Čili opět zřizovatel, resp. ten, kdo za zřizivatele celou dobu jednal.
Ředitel je samozřejmě zároveň učitel a má dále smlouvu jako učitel, stejně jako p.Fiala a všude na školách. Ředitelka není nový zaměstnanec, navíc se ví, že ve škole bude působit i nadále. Podívejte, pokud dá někdo výpověď, dá výpověď, navíc deklaruje, že svobodně a bez nátlaku, je to jeho volba. Pokud toto činí kvůli nátlaku, svědčí to o jeho bezcharakternosti, navíc mu není cizí si vzít jako rukojmí děti a ještě lhát a zveřejnit diagnózu dětí.
A někdo tu psal, že ředitelce bylo umožněno, jak umožněno? Takže nátlak? Umožněno? A proč se zde obviňuje zřizovatel? Protože nešel na ruku stěžovatelům? Protože jednal legislativně? Protože stěžovatelům nešlo o řešení situace, ale o zničení ředitelky.
Vsak nikdo nerozporuje, zda někdo dal výpověď nebo nedal. Svobodné rozhodnuti. Rozporuji jako rodič, ze nevim, kdo bude nově mé dítě učit. Ano, ani nezmiňuji, ze je novým zamestnancem, ovšem rozhodne již nema 5 hodin (jak sama psala), ale hodin 20, takze změna pracovní smlouvy, jako všude jinde, ze? 🙂 a ty hodiny je nutné vyplnit.
Pokud je ve škole 19 výpovědí, tak se z 5 h na 20 urcite hodiny najdou. Navic je to povinnost zamestnavatele, navic jakym zpusobem byla reditelka nevhodnym, neaprobovanym či špatným učitelem? Děti si ji jen chválily a pěkně pracovaly. I s rodiči komunikovala pěkně. A to mohu posoudit.
Přečtěte si celé vlákno, říká někdo, ze je nevhodným, neaprobovanym učitelem? Nikdo. Jen je smutné, ze jména “novych” učitelů jsou tajná. Nic vic, nic míň.
Není pravda, že ředitel má smlouvu se školou a může pokračovat jako učitel. Ředitel je jmenován pouze na vedoucí místo. A přece to ani nejde – kde by se pro něj vzal plný úvazek, když jako ředitel učil cca 5 hodin týdně? Aby mohl ve škole zůstat jako řadový učitel, musí dostat od nového ředitele novou pracovní smlouvu. P. Fiala ve škole zůstal, protože se učitel Kratochvíl urazil, že nezvítězil v konkurzu na ředitele a odešel, čímž se jeden úvazek uvolnil.
Je otázkou, zda by si pan Fiala tuto pozici nenárokoval jako učitel, on si ji totiž i vytvořil. Jinak prostě myslim, že Vám škola řekne tento týden. Jinak se zdá, komunikace není dobrá.
Zajímavé čtení
https://humpolec.cz/wp-content/uploads/2026/04/Zapis-73.RM_.pdf
Odmítavý a hyperkorektní přístup HumpolecGo a Piráta je dobré si pamatovat.
Spousty důvodu, proč ne Jůzl.
Samá otevřenost, ale jak dopadla schůzka s Kahounovou 7.4. ani slovo.
A co je vám do toho. Starejte se o sebe.
Ale tak že tady nejde o otevřenost, to snad už vidí všichni, ne?
Spousty důvodů? Je tam jasně uvedeno od Křivánka, že s Jůzlem vedou jednání už od 4.3. Tj. město se na něčem dohodlo a oni už měsíc dělali něco úplně jiného. Křivárna nejhrbšího zrna. Křivánek s Jůzlem jsou teda pěkný křiváci a podrazáci. Stabilizace školy – ani omylem. Jde jim o vlastní prospěch. Zařízli školu i město. Být Machkem, už s nima nechci mít nic společného. Ať si to příště Křivánek vyžere sám.
vezměte se s Machkem za ruce a udělejte pápá, bude hodně radosti v Humpolci
Krásná argumentace, taková…. věcná. Něměl bys tam ještě aspoň nějakou invektivu? Tohle je totiž dost slabůtka.
A smutku až to vezme kantor hudebník, jak mnozí antimachkovci doufají
Představa, že „antimachkovci“ vznikají spontánně z nějakého ideologického rozmaru, je poněkud pohodlná iluze. Ve skutečnosti jsou do značné míry produktem politických rozhodnutí a stylu samotného Machka. Každý krok, který posiluje konfrontační dynamiku, zároveň vytváří i prostor pro opozici – někdy dokonce tam, kde by jinak vůbec nevznikla. Antimachkovství tedy není autonomní hnutí bez příčiny, ale reakce na konkrétní strategii, komunikaci i mocenské postoje jeho samotného.
zaslechl jsem přání: „ať se dýdžej Sherwood vrátí ke hraní pro bezďáky“
že tam bude škodit míň
to je zas kdo?
A koho máte na mysli tím, „město se dohodlo“? Většina radních se dohodla jinak.
Myslím, že i městu by se ulevilo, kdyby se Machek rozhodl dále s Křivánkem spolupracovat.
Jinak oni dva jistě nejlépe vědí, jak ono „něco se dohodlo“, a pak je vše jinak (a škola byla ukázkou levých z obou stran).
Vy nevíte, že nakonec schůzka odpadla?
Tak v Havl. Brodě bude místostarostka nyní za ODS, nově kandidovat za hnutí Naše Česko hejtmana Kuby.
Co na to humpolečtí modrokabátníci?
A proč to taháš sem?
No jen pro informaci, že i v ODS to pne. Je jasné, že se to asi příznivcům hudebníků a jiných asi nelíbí.
V ODS to pne, protože v Havl. Brodě odešla místostarostka. No a co pak s tim, když ANO zrušilo buňku někde v Brně. To pak můžete hlásat, že ANO se definitivně rozpadá. Co je to za zjednodušující kraviny? HUGU už stačí jenom 250 měst a bude celorepublikovou hvězdou 🙂
V Brně už má ODS s výrazným předstihem sestavenou kandidátku,
stejně jako HK, byť to s Humpolcem nesouvisí tak to máte také jen pro info. Jen je nutné doplnit že konkrétně pan Kuba byl členem ODS dlouhých 22 let a nová strana, kterou založil pár měsíců zpátky je politicky vyhraněná v podobném prostoru jako ODS….
Třeba nás seznámíte s tím, jaký postoj k tomu zaujímají eko marxisté z HUGO.
V prostoru podobném jako ODS to všichni vědí. Jen má poněkud zcela jiný názor na hnutí ANO než původní ODS a v tom je změna proti původnímu postavení.
Hugo je pouze místním uskupením, nikoliv etablujícím se novým hnutím v rámci ČR, tudíž je nazývat eko marxisty je poněkud zcela mimo realitu.
Zdá se, že situace na Hradské se uklidňuje.
Asi jo. Byli přijati všichni zpátky. Doběhne to nového ředitele.
Estli je tohle pravda , tak to Juzl splnil zadani pucistu a anoistu na jednicku, kdyz vzal vsecky zpatky. Je mi lito skoly a deti, jen se tak oddalil problem.
A já mu gratuluji, zvládl požadované a v rekordním čase ;).
Hugo to nezvládlo za víc jak 3 měsíce a situaci spíš dokola eskalovali a prodlužovali, proto respekt i panu Křivánkovi, že se postavil proti názoru partnerů koalice a situaci efektivně vyřešil.
Těším se na reakce z řad Hugo voličů nebo i jich samotných.
Mějte se pěkně.
Mno, vrátit se do původního stavu marnosti není moc umění, spíš zoufalost. Odnese to jinej ředitel když nebude z řad pučistů.
Kdo určuje, že původní stav byl stav marnosti? 🤷🏻♀️
Chceme nezávislého řešitele. On to ale řeší fakt nezávisle. Tak musíme udělat změnu. Vezmeme někoho, kdo je ambiciózní až na půdu, ale loutka a bude dělat co chceme. Jůzl se hlásí, výborně. Tak zadání máš jasné. A helemese. On plní. Jaký význam má, vážení obhajovatelé současného panáka Jůzla ve vedení školy Podhrad, že on vrací všechny pučisty do školy. Zase se tam vrátí stará marnost. Podívejte se, jak vypadají přihlášky na 8 letý gympl. To je zásluha základek. V Pelhřimově se na gympl nikomu moc nechce. Nemají důvod. V Humpolci tam chtějí všichni. Hálkova je prolezlá drogama a šikanou, Podhrad tam má skvadru, co dokáže akorát řičet na děti, ale učit se jim nechce nebo to neumí. 70 dětí chce pryč. To je půlka všech z 5 tříd. Když k tomu připočtete 30 Ukrajinců, tak si spočítejte, co na těch základkách chce zůstat a zůstane. V Humpolci bych teď už dítě mět dávat na 1 stupeň nechtěla. Na gymplu mnou ruce.
Chcete tímto prohlášením tvrdit, že je to vina pana Juzla, který do školy nastoupil dávno potom co byly přihlášky na gympl podány? 70 deti chce pryc, jsou 2 pate třídy max 60 deti – Nejak vam ty počty nesedí. Oni totiž chtějí pryc i ostatní děti – do jiných škol, jde se nerozpadl pedagogicky sbor, jak lidsky, tak kvalitou.
Když jsme chtěly z Hradské ambiciózní školu, proč je přijímáno tolik asistentů a pedagogických pracovníků učících na zákonné vyjimky?
Jo. Je to jeho vina. Z Halkovky je lihen drog a sikany. Ted dojebal jeste Hradskou tim, ze tam zase natah ty urvany neochotny jelita. Co jinyho si o nem myslet, kdyz chodi a skemra, aby si nekdo zkratil uvazek zpatky. To znamena jediny, natahal tam lidi zpatky, aniz by pro ne mel uvazek. Takhle se chova reditel? Takhle se chova prase.
Ty se chováš jako prase, ubožáku
Položim Vám otázku znovu, proč mají mít zvýšené úvazky asistenti a učitele učící na zákonné výjimky? Opravdu je v pořádku, že nová paní učitelka (Bc. speciální pedagogika) učí v 9. třídách matiku? Smlouvu s ni uzavřela bývalá paní ředitelka.
Omlouvam se za to, ze si pro své dítě přeji matikare…
Rebelující kantoři mohou vygenerovat zájemce o ředitele a jistě se přihlásí, aby ukázal jak se má škola správně vést
Pučista ředitelem? To je doba teda.
A nechcete už nás ostatní přestat otravovat s členěním na nepučisty a pučisty?
Radši dělejte práci, za kterou jste placení, a nevymejšlejte.
Sem nelez, kdyz ti to vadi. Soudruzko ucitelko pucistko. Se chytni s tim troubou Juzlovym za ruku a muzete tahnout.
Hlavně aby už táhl ten předseda národního výboru soudruh Machek.
Tak to je typ člověka s hroší kůží, ten sám nepůjde. Spíše nás zahltí videoklipy jak je úžasný. Proč ty předvolební videa máme platit z našich daní?
Je mi na zvracení z těch všech, kteří anonymně a sprostě nadávají na ředitele Hálkovky a dočasně Hradské. Do očí mu to nikdo jít nejdete,ale tady házet všemi možnými obviněními, to jste hrdinové, demokrati a kabrňáci. Jen s vámi třísknout o zem, nic jiného nezasluhujete.
Je to tak. Jste chytří a jistě byste zvládli vyřešit problematiky obou škol. Experti. Všude jste byli, v zádeli pětkrát.
No tak ono může být na zvracení i z toho, jak Jůzl připravuje půdu pro Kutiše. Ten už se na to celej třese. A oni dva to pak tady spolu potáhnou….
Snad pan Machek zakročí.
Přihlaste se taky a překazte jim to….
Ne, možná přijde ředitel z Protivína.
Jen drobné připomenutí: pan Jůzl se z vlastní zcela svobodné vůle “prokopl zavřenými dveřmi” na ZŠ Hradská. Nebylo ho tam potřeba. Řízení školy bylo zajištěno, zcela nestranný odborník poskytnut. Avšak na straně některých zaměstnanců nastala panika, nedokázali plně nést tíhu vlastního rozhodnutí a tak využili sílu svého sociálního kapitálu. Příliš demokratické vedení Města Humpolec ustoupilo tlaku svých politických oponentů. Pan Jůzl vrací vše do původního stavu. Ti, co vždycky mlčeli, mlčí dál, ti, co řvali, jsou teď již klidní. Situace je tedy uklidněná.
“…. Soudruzi, mám nápad. Zatáhněme závěsy, kývejme se a předstírejme, že jedeme dál.”
Leda hovno!
Machek to všechno pos*al od samého začátku.
Jeho nátlaková saškárna na zastupitelstvu, intriky s Kahounovou, které vedly k sepsání pochybných pracovních smluv,…
Co dokázal Kořen?
Přesně. Představil se jako ukázkový panák a skáče na zakázku někoho, kdo nutně potřeboval zpátky. Doufám, že mu to volby sečtou a výběrovko na Hálkovku ho dorazí.
Buďme rádi, že se situace uklidnila.
Situace možná. Aktéři těžko. Tam se brousej nože, že bych se plížil kolem stěn a k nikomu se neotočil zády.
Kupte si kroužkovou zbroj.
Jediný důvod toho všeho je slečna Brabcová, chudinka, která bude jistě na konkurzu a předvede, že neumí ani říct souvislou větu, natož vést školu.
Kahounová, drž už hubu!
Každý normální rodič je za Mgr. Lucii Brabcovou vděčný.
I děti si ji chválí.
Ať je klidně ředitelka!
Doufám, že se přihlásila.
Jen by pak byla škoda, že by neměla tolik času na učení.
Machek a jeho partička HumpolecGO chtěli být transparentní, tak ať napíšou, kdo všechno se přihlásil do konkursního řízení.
Stejně za ten chaos nejvíce můžou Machek s Voplakalem.
Proč zde můj příspěvek označujete jako že ho psala paní Kahounová a ještě tak vulgárně? Měl byste se zamyslet, zvláště když učíte děti či jste jako rodič. Dospělý člověk, asi tedy, a takto se vyjadřuje.
Slyšel jste někdy mluvit zpatra paní bývalou ředitelku? Já několikrát a věřte, že rétor opravdu nebyla a není. Slečnu Brabcovou nedokážu posoudit, ale tak špatný projev s nadměrným objemem slovní vaty snad prezentovat nebude.
Mně by zas zajímalo jak Machek s Voplakalem můžou za toxicitu lidí jako jsou Štěrbová, Lesinová, Panský a Brabcová. To je jádro pučistů, a někdo z nich bude určitě usilovat o trůn, když svrhli královnu.
A kdo jste, ze dokazete posoudit néčí rétoriku?
Brabcová není rétor žádný. Kde byla, nikdy nic neřekla. Všude jen zabírá místo.
A kdy jste mluvil s pani reditelkou a jake bylo tema. Pri jake prilezitosti. Zkuste byt konkretni.
Čas vše ukáže, ať tak, či tak.
Konkrétní klidně budu – např. první školní den – spousta jakoby a obsah nulový. A kdo jsem? No, tak ma to abych poznal slovní vatu a špatný mluvený projev, na to nemusím být žádný specialista.
Co melete…první školní den. Přivítání dětí, co chcete.
Ale pane Rafaji, Vaše vyjádření na zastupitelstvu nebylo zrovna hodno a ani záhodno. Spíše blábol na podporu někoho, kdo na vás nenechá nit suchou.
Nejsem pan Rafaj a omlouvám se, blábolíte spíš Vy. Právě, že přivítání dětí, v podstatě jednoduchý proslov a ani ten nedala.
Jen malé upřesnění. Asistenti se přijímají dle Doporučení školního poradenského zařízení, které vydá, že do třídy náleží asistent pedagoga.
Bc.spec.pedagog nebyl přijat pro výuku žáků 9.ročníků.
a přesto běžně suplují a učí samostatně.
Na co byl prosím tedy přijat? Pro nové prvňáky – přijat únor/březen, aby učil od září?
Suplují v případě, že škola nemá k dispozici momentálně učitele, zodpovídá za toto zástupce. AP Bc.přijat jako AP. Pak s ohledem na vypovedi vyuzit na suplování. Nechápu, proč se najednou tak interně staráte o úvazky jiných. Takto to funguje v čr již minimálně 10let.
Proč interně? Rodice vědí, kdo učí jejich děti, nezlobte se na mě, to není žádná interní informace, že tento další asistent pedagoga učí. A proč bylo třeba přijmout asistenta pedagoga, vždyť tedy teď musí chybět ve třídě, kam byl doporučen speciálním pracovištěm.
Protiřečíte si.
Jejka, vy jste tak všichni chytří. Běžte už někam…třeba do soukromých škol.
Slovosled vašeho vyjádření ukazuje, že byste potřebovala pedagogického asistenta.
V České republice
je právo na vzdělání zakotveno v
listině základních práv a svobod.
Ta zaručuje:
bezplatné základní a střední vzdělání ve veřejných školách.
Proč někoho posíláte do soukromých škol?
Proč takového divení? Za stávajících nařízení a doporučení si dovedu představit, že speciální pedagog na ZŠ Hradská nebyl přijat jako pedagog na 1. stupeň. Avšak i kdyby byl, tak na ZŠ Hálkova s tím mají své bohaté letité zkušenosti. Jak za minulého, tak i současného vedení. Tj. i za toho vedení, které se nyní tak brutálně angažuje na ZŠ Hradská. Neodejít tato osoba do starobního důchodu, učí na ZŠ Hálkova na 1. stupni jistě dále. Za celá ta dlouhá léta si nemusela doplnit patřičné vzdělání… Takže nebojte, kapacita z Hálkovky bude vědět, jak případně na to 😉
Asistenti pedagogů je výmysl, který stojí školství ohromné peníze a výsledky jsou žalostné. A to platí pro celou ČR
Tak uz vite keo se prihlasil do vyberka ?? Tamtamy uz jedou, rika se ze vrchni Pucistka
No ať se přihlásí a něco předvede. Jinak by pučisté byli sami proti sobě, co kdyby přišel kandidát třeba z Jihlavy.
Přihlásit se mohl snad kdokoli, kdo splňuje podmínky, kde je problém?
Vy opravdu nevidíte, kde by mohl vzniknout problém?? Komisí vybraný nadřízený by se některým zase nemusel líbit, přece. Tak snad, abychom nemuseli být svědky toho kabaretu nanovo, ať si vyberou ze svého středu… Hlavně také, ať je nezávislá komise nejprve řádně schválena všemi politickými silami, hlavně pak tedy těmi, které mají to definitivně poslední slovo.
V komisi by hlavně neměli sedět milenci uchazečů a tak.
No, měli / neměli… Samozřejmě, že neměli. Ale někdy jsou… A před konkurzem to ještě pro jistotu obetlují. “Správně” vypsaným konkurzním řízením. Pro případ, źe by do toho snad chtěl někdo z komise hodit vidle. Praktický příklad ze života: nedávný konkurz na vedoucí školní družiny na ZŠ Hálkova.
Tak to vypadá,že se už někdo připravuje zpochybnit toho, koho vybere komise.
Spíš převládá obava, aby se zase spousta energie a času nemusela vkládat jen do “uklidnění situace a vytvoření klidu na práci pro potřebné”.
Kdo by tedy měl ředitelem či ředitelkou být? Jednoznačně člověk mimo Humpolec. To je základ.
Ano, zcela souhlasím. Nicméně nezapomínejme, že dva tací tu ve velice nedávné minulosti byli. Najde se někdo další, kdo se dobrovolně vrhne do takto xenofobního prostředí?
Neví někdo, kdy budou známé výsledky z výběrka?
Výběrko je 20.5. Vybrana Brabcová jako jediný kandidát.
Však ji pan bývalý ředitel připravuje osobně.
To máte pravdu. Stále ještě zaláskovaný.
Tak hlavne aby na tom pohovoru vubec promluvila. Zatim jen intrikovala.
Kahounová, táhni už z Humpolce i Humpoláku!
Tak to je super, ne?
A už je známo kolik dostane nepřipravená předchůdkyně?
Tu zase připravuje bývalý reditel Halkovky 🙂
Zavidíš nebo co, i ty jeden pučisto ?
Když se to napíše sem, je to problém, o příspěvek výše je to v pohodě? 🤷🏻♀️ měřte stejným metrem 🙂
Co by měla dostat?
Kašel
Hlavně aby už od nového školního roku bylo na Hradské nové vedení a aby mělo prostor fungovat
To ale nesmi bejt vedeni slozeny z pucistu.
Hodně tě trápí, že to dobře dopadlo, vid? Aspoň máš na co nadávat, chudáku
Rodiče budou jásat radostí. Brabcová možná taky. Než obě strany zjistí za 1/2 roku zjistí, že na to nemá. A pojede se nanovo.
Cože to? Dopadlo dobře?!
Záleží-lí vám na renomé pedagogického povolání, na důvěryhodnosti ZŠ Humpolec (H i H) jako vzdělávací instituce a na kvalitě vzdělávání na Hradské, nemůžete myslet svoje slova vážně.
Důvod? Pučistu je víc jak nepucistu, kdo je tedy pučista?
Tahle škola nedopadne dobře, ne ne. Nedopadne. Mě se normálně zdá, že to snad řídí Kottová s Festovou a mnou si ruce, jak se jim děti jen budou hrnout.
Pučistů není více. Jsou jen ukřičení a jako všude, více slyšet. Pocit falešného vítězství už pominul a panuje ve škole bezvládí. Až slečna Brabcová vyhraje konkurz, bude to mít hodně těžké jako pučistka. Budou i rozhodnutí, která prostě nebudou po vůli pučistům, ale budou muset být. Pučisti ji časem opustí, nebudou již tak intenzivně nápomocni, to už není taková sranda jako někoho lynčovat.
Pojďme dát novému vedení šanci, ať se předvede, a po roce či dvou to pojďme hodnotit.
No, Jednou jsem slyšel mluvit paní Brabcovou v médiíích. Měl jsem ihned dojem, že je to člověk bystrý, operativní, pracovně schopný i vést kolektiv, aniž bych ji znal. Což se o paní Kahounové říci nedá. Ne každý má vedoucí schopnosti.
Neni vic? Prosim predstavte nam ty podpisy nepucistu 🙂 pučisté vystupovali veřejně, za svým názorem si stali.
“Za svým názorem si stáli.” – tak to je “joke” měsíce🤣🤣🤣 Stáli si za ním tak pevně a nezlomně, že když jim začalo téct do bot, obnažil se jejich křišťálově čistý charakter v celé své nahotě.
Tato po všech stránkách nezvládnutá situace bude stát Humpolec hodně. Na mnoho budoucích let.
Je to už ubohé. Ať se Brabec předvede.
Pokud jedny označujeme za,, pučisty ,, můžeme prosím vytvořit i označení druhé skupiny?
Proč?
Proč ne?
Proč ano, pučisti jsou proto, že dělají puč, ostatní nic nedělali. Navic, mělo by se to ukončit a nechat všechny už být. Jen se to přiživuje. Ve škole se stejně hádají, Štěrbová napřímo lidem do očí nadává apod.
Tak zrovna tahle pani měla dávno skončit. Chyba , že její výpověd ˇ stáhli. Všechny Štěrbový sou stejně nebezpečný.
Ano, neaprobovaná, nekvalifikovaná, zlá, nemocná, inspekce ji označila za zlou a plně nevhodnou pro učení.
Paní Štěrbová patří mezi normální učitelky.
Ma nároky, pravidla a umí udržet pořádek a hlavně řešit šikanu, která je na téhle škole už standardem.
Dávám vám za pravdu, bylo by na místě to již ukončit a celou záležitost již nepřiživovat. Bohužel se mi zdá, že vytahování a označování jedné jedné strany konfliktu za za
,, pučisty ,, tomu zrovna moc nepomáhá.
V rámci vedení a řízení školy a jejich zaměstnanců měla bývalá ředitelka bohužel značné rezervy, které celou situaci odstartovaly. A to je i důvod proč se mi nelíbí, že je druhá strana oznacena nálepkou
,, pučistů,,. Proto si myslím, že je v pořádku označit i Vás nálepkou a to ,, pokrytci,, .
A toto tvrzení podkládáte jak? Že dav fanatických psychopatů, kteří jsou líní učit a jejich jediná záležitost je lemtat kafe a pomlouvat, se rozhodl ředitelku odstranit, a to jen proto,že by se škola mohla pohnout správným směrem? Nenechte se vysmát. Pokud máte důkazy manažerských a dalších pochybení, prosím sem s nimi.
Muzu prosím vedet, co je ten správný směr? Kam se mela škola posunout?
Proč pokrytci? Nejsou ničím jako pokrytci. Jen byli spokojeni a pracovali pro děti. Již řada jich odešla, třeba i psycholog, speciální pedagog apod. Je to známka pučismu a pokrytectví stěžovatelů. Jejich pocit falešného vítézství ale pominul a už se pustili do dalších ve škole. Začalo je to totiž bavit. Já bych nechtěl, aby moje děti učili tito lidé. To jsou hyeny, ne učitelé.
Tak tady to máte…
„Manažerské kompetence ředitelky nejsou zatím na potřebné úrovni.“
A dál tam inspekce píše, že:
pravidla spolupráce nejsou dodržována,
delegování kompetencí není efektivní,
spolupráce ve vedení školy nefunguje dobře v některých oblastech.
Ta zpráva vznikla po inspekci ve dnech 24.–27. 2. 2025 a je dostupná v registru ČŠI.
Takže ty vaši pučisti, vydrželi dalších deset měsíců v neefektivním řízení instituce, než to prasklo.
Mějte se pěkně 🥳
Ve zprávě se uvádí “zatím”. …tak když zvládli letité vedení předchozí, mohli dát šanci nově příchozí požadované dovednosti nabýt. Jsme všichni teď zvědaví, jaký expert přijde za pár týdnů 😎
Trochu poznámka bokem – loutka Jůzl vykonal, co dostal od politických souputníků zadáno a v tichosti odchází. Jeho úsilí, zákeřnost a podlost by neměly upadnout do zapomnění.
Pokud je pravdou, že jedinou přihlášenou byla paní Brabcová, tak přijde právě ona. To je jasné.
Ale tak od pana Jůzla se přesně takové jednání dalo čekat. On není úplně rovný člověk, který by měl konzistentní názory, které si obhájí. Různým stranám říká vždy to, co se mu zrovna hodí. Nepřekvapil. Pár politických bodů pro ANO asi posbírá a jede se dál.
Ta zpráva ale byla v této oblasti objednaná paní Ježovou, která si dle svého vyjádření na zastupitelstvu domluvila s inspektorkou, kamarádkou p.Fialy, sedánek, kde s ostatními zastupkyněmi na ředitelku podávaly jen kritiku. Divné je, že to chtěly samy, ředitelka byla ve funkci prakticky půl roku, což nikdo nikoho standardně nehodnotí. A pozor, srany jsou vždy dvě. Jakým způsobem pracovaly týmově, jak se samy snažily jako dlouholeté kmenové pedagožky? Asi nijak. Asi jen házet klacky pod nohy, protože přišel někdo, kdo si začal tvořit tým a rozhlížet se, kdo s ním chce táhnout za jeden provaz a nedrbat kolegy, rodiče i děti.
Ad 20.5. 21:05:
Pokud mate důkazy takového jednání, školský zákon, kontrolní řád a také inspekční řád ČŠI pamatuje na nepodjatost auditorů, lze to tedy s dostatkem důkazů reklamovat.
To nejsou důkazy. Nyní je zpráva inspekce brána za věrohodnou? A co ty další dvě zprávy? Ty asi ne, co? Ty už se nehodí na lynč ředitelky.
Celou situaci odstartovala Brabcová, která neunesla odchod svého Fialy, který ji vychvaloval do nebes. To je vše.
Teď se stane ředitelkou a kruh se po letech uzavře.
Kauza Hradská vyšumí. Je potřeba aby už nové vedení bylo vybráno,aby fungovalo, aby rodiče nebyli hned ze všeho mimo a důvěřovali tomu vedení. a aby kantorský sbor chtěl učit, pracovat, a aby nepolitikařil. Nic víc v tom není.
Máš pravdu, pro hlupáka v tom nic víc není
Vaše sdëlení je značně šokující. Tahle hrozná kauza, která postihla a změnila životy mnoha lidí, mnohdy velmi nespravedlivě, vyšumí??? Jak nechutné!
Apropo, výše je zmiňována paní Štěrbová. Tato paní nesplňuje kvalifikační požadavky dané zákonem o pedagogických pracovnících. Jak je možné, že vedení školy přijalo zpětvzetí její výpovědi?! A to na úkor kvalifikovaných?! Zaprvé – ti, co kauzu vytvořili, se trápili tím, že na škole se učí na zákonné výjimky (toto může působit na laickou veřejnost dojmem, že to je nechutný šlendrián, což prosím ale opravdu není), a tady se pokračuje v poměru s člověkem bez pedagogické způsobilosti (…)?! Zadruhé – ponese za toto jednání špatného hospodáře někdo zodpovědnost? Přeci jen, jde zde i o veřejné prostředky.
A nejen to, učitelé učí tandemově a škola překročila phmax, což dobrý hospodář nedělá, a to jen proto, aby zachoval úvazky těm, kteří dali výpovéď. A počkejme si na počet prvních tříd.
Vyšumí??? Tak tady by se dalo velmi trefně poznamenat: Národ, který se nepoučí ze své historie, je odsouzen si ji zopakovat.
A co v tom spatřují ti chytří?
To je dneska nějaký trend, či čo?
https://www.ceskatelevize.cz/porady/15334114383-udalosti-v-regionech-jih-a-zapad/226411000180520/cast/1188552/
Máme tu precedens, celá republika mohla sledovat, jak se to v Humpolci VYŠUMĚLO, tak co hledat jiný způsob řešení. Ředitelce fandím. Obec jako zřizovatel si ji z nějakého důvodu vybrala jako ředitelku, předpokládám, že její strategie se při výběrovém řízení líbila. Starosta se teď projevil jako CHLAP NA SVĚM MÍSTĚ, krůpnul si strachy do textilu a než aby to řešil, což by bylo pravděpodobně nepříjemné a zdlouhavé, šmahem ředitelku odvolá. Vždyť by ho to mohlo stát volenou funkci. Bližší košile než kabát.
Starosta Kahounovou šmahem neodvolal, protože rezignovala sama. Naopak jí bránil jako lev a teď už se ví proč…
Ředitelka nechtěla rezignovat. Musela. Nátlakem zřizovatele a toho natlačili pučisti a opozice. Takže tlak a nátlak pučistů na všechny.
Co se ví? Sex?
Než se k vypuštěnému balónku vyjádříte, zamyslete se nejdřív, jestli vás někdo nechce jen prostě nachytat.
Jaké řešení tedy vymyslet? Kritiky už bylo dost. Co by chtěli pučisté na jedné straně a zbytek školy? Kdo se přihlásil do výběrového řízení vlastně a z kterého tábora?
Kritici exředitelky měli něco připraveného vůbec?
To jsou otázky,které lidi zajímají.
Hradská je škola s tradicí a věřím, že se z krize dostane. Není to žádná soukromá rychlokvaška. Chce to jen tzv vyhrnout rukávy a makat. Politikařením na tomto webu se to nezlepší.
Přihlásila se Lucie Brabcová a bude ředitelka. Je nenápadně v čele pučistů a v politice s Mikuláškem. Druhá strana ve škole ji nechce. Uvidíme, jak se domluví, ono je ale těžké, když pučisti šikanují kolegy.
A proč se tedy druhá strana taky nepřihlásila? Možnost měli všichni, kdo splňují kritéria. Nebo že by právě ta kritéria byla problém?
Nepřihlásili, nebyla to celé přeci jejich akce. Druhá strana je zbytek zaměstnanců, všech.
Tak dlouho tady někdo vyvolával, zda pučisté dovedou vygenerovat nějakého kandidáta ze svého středu. A když dovedli, zatímco ta druhá strana ne, je to zase špatně? A to se ptám jako někdo, kdo by raději, kdyby ředitel či ředitelka byl někdo bez zapojení do letošního dění kolem ZŠ Hradská s prokazatelnými manažskými schopnostmi. Mimochodem kolik těch z druhé strany ca je? Já že podobně se na FB objevil ten dopis proti p. Jůzlovi, a když došlo na lámání chleba, nikdo se k němu nepřihlásil. Tak aby to tady nedopadlo podobně.
Jenže druhá stranu ředitelku přijala, spolupracovala, žádné změny nechtěla, ani tuto celou situaci. Nechtěli p.Jůzla, nešlo přeci o p.Jůzla konkrétně, ale o to, že byla dohoda krizového manažera a statutárního zástupce. To, že to Křivánek natlačil do Jůzla, který kývnul a dostal politickou zakázku vrátit pučisty, tak to stálo jen spousty peněz, nic víc. Ředitelku sundali pučisti, aby si tam sedla Brabcová, o které si myslí, že jim zaručí lepší podmínky.
Kdo jí nechce, ti kteří se nebyli schopni podepsat pod dopis s nesouhlasným stanoviskem ke jmenování pana Jůzla a podepsali se „zaměstnanci ZŠ Hradská“?
Spíše myslím, že od začátku zveřejňovat tyto věci je jen účelové zatahování veřejnosti do věcí jiného subjektu. Jak jim bylo ubližováno? Co se jak prokázalo, jaké konkrétní věci, křivdy? O ničem pořád nevím a celkem by mě to zajímalo.
Ano, přesně tak. Jednoznačně s vámi souhlasím.
Zaměstnanci se podepsali a je to na městě. Zveřejňování podpisů přeci nepatří na sociální sítě, ani na humpolak, jako když ze školního mailu slečna Brabcová pošle Vyjádření zaměstnanců. Toto je přeci řádně adresované zřizovateli, nikoli publiku, které komentuje pod zlými anonymy. Každý podepsaný sděluje svůj názor a má právo na to, aby to nelétalo po sítích. To není účel.
Jestli ta nová dáma bude ředitelkou, nechte ji pracovat a dejte jí šanci. Je jedno zda byla u pučistů či v řadách jiných. Škola už musí být znovu nastartována a jet. už nemá cenu rozlévat kýble špíny na všechny strany.
kantoři do sedel a fungujte, učte, vysvětlujte žákům.
Právě že tohle není “nová dáma”.
To je dáma bojující za věčné zachování komfortní zóny pro pedagogický sbor.
Tak proč jste se nezúčastnili výběrového řízení vy „nepucisti“? Teď už nemáte právo nic hodnotit.Vaši šanci jste nevyužili,tak mlčte. Podotýkám, že nejsem ze zmíněné školy,jsem nezávislý pozorovatel.
Hovno ses. A jak si dovoluješ někomu říkat, jaké má a nemá právo? Každý si na Hradské může řvát jak chce. Efekt se dostaví. Precedenční by byl.
Ale jenom pro část.
Jiní jsou pod značkou ,, pokrytci,,.
Nejsou. Značka pučisti, pokrytci, stěžovatelé, lháři, to je část sboru Hradská.
Zní to jako celek včetně politické reprezentace:-D
Tak to se máj děti na co těšit. Hlaváčovi prdne cévka.
Za to co ta “dáma” předváděla a předvádí si zaslouží jedině. Ve smyslu “ jak se do lesa volá….
Tak to jsou dobré hlášky. Jedna za druhou: “…nechte ji pracovat”, “dejte jí šanci”, “škola musí být nastartována”. Výklad: dejte té, která vyřadila školu z provozu šanci, nechte ji pracovat. Tohle je fakt Absurdistán.
Když už natuty věděla, že se nikdo nepřihlásil do konkursu, přihlásila se. Bylo by to ze strategického hlediska po tom všem i poněkud zarážející, kdyby to nakonec neudělala. Co však mělo udělat Město, bylo vyhlášení nového konkurzního řízení pro nízký počet přihlášených. Ale ne. To bohužel dál dokazuje svou impotenci…
Kolik čekáte proboha nových zájemců o post ředitelky? Nikdo to nechce dělat.
Boha do toho prosím raději nemíchejte. Do tohoto opravdu ne.
Pisatel, jestli správně čtu, vůbec nehovořil, že by očekával nějaké zájemce o post ředitele, či ředitelky, jak uvádíte vy. Post je o tom, že to vedení Humpolce nezvládlo. Opakovaně.
Kdo vynášel z města informace, že “natuty” věděla, že se nikdo jiný nepřihlásil?
Proč jste se také nepřihlásil/neprihlasila?
Přihlašovat se?? To čekalo přece na vás 😎
Poděkovat lze Juzlovi, ze tam ten bordel natahal zpátky. Cíl jeho konání je teď velmi průzračný. Na místě města bych jeho pozici okamžitě podrobil výběrovému řízení. Ať si tu prasečinu užije taky.
Komu všemu ten Jůzl leží v žaludku? Je mi smutno
Jestli to nebudou jen ti křiklouni, co vsechny s jiným názorem označují “pučisti”
To nám to ale pookřálo. Sotva nám spadl ze srdce balvan v podobě ztráty zaměstnání, už zase volně dýcháme. Že jsme hyeny, to teda nejsme! A jestli nám zkřivíte jen vlásek, tak si nás nepřejte. Kdo neřve s námi, řve proti nám! Bacha na to.
Vy jste z one školy nebo taky víte hovno jen vás baví stále dokola oživovat vyřešené
Nejlepší by bylo to vzít z gruntu z druhé strany a ty rozdmýchávače ohně vyrazit.
Čauky