Bernard versus Eurotel

Tisková zpráva – Rodinný pivovar Bernard a.s. podává podnět Radě pro reklamu, na přezkoumání napodobující a poškozující reklamní kampaně společnosti EUROTEL „GO svou cestou“.

Tím, že společnost EUROTEL napodobila princip reklamní kampaně Bernard – vlastní cestou, vzniká při nepoměru finančních prostředků obou firem investovaných do reklamy reálné riziko, že spotřebitelé budou uvedeni v omyl a díky masivnosti reklamy používané společností EUROTEL, mohou nabýt dojmu, že naopak naše firma napodobuje myšlenky reklamní kampaně Go svou cestou.
Jsme přesvědčeni, že tak významná společnost jakou bezesporu EUROTEL v České republice je, by skutečně měla jít svou cestou a nezneužívat reklamní nápady Rodinného pivovaru Bernard.

Navrhujeme, aby Rada pro reklamu podnikla veškeré kroky k tomu, aby se společnost EUROTEL zdržela dalšího využívání zaměnitelné a napodobující reklamní kampaně a zastavila její další používání.

Čtěte dále:   Odvalili balvan. Fotbalisté Humpolce se konečně dočkali a vyhlíží vyšší pozice

Správce webu

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Next Post

Program kina Humpolec - srpen 2002

Pá Srp 2 , 2002
Čtěte dále:   Střelba, kozy a zpěv. Vánoční trh v Humpolci připomínal spíše jaro

You May Like

Témata