Dopravní komplikace v Humpolci

115

Město Humpolec informuje o závazných termínech plánovaných uzavírek a předešlo tak zbytečným fámám a nedorozuměním. Uvádí přehled stávajících a plánovaných uzavírek místních komunikací ve městě.


Celý dokument zde: http://www.mesto-humpolec.cz/assets/File.ashx?id_org=4932&id_dokumenty=231223

[PDF, 415 kB]

Čtěte dále:   Oznámení o přerušení dodávek elektrické energie

Axl

115 thoughts on “Dopravní komplikace v Humpolci

      1. taky nerozumím tomu, proč zastupitelstvo schválilo 2 velké akce v jedné stavební sezoně a ještě v centru města. Na druhou stranu objížďky vedou po páteřních komunikacích, takže se to dá přežít.

        1. Všechny změny v dopravě města schvaluje odbor dopravy MěÚ Humpolec,
          vedoucí p.Prchal.
          P.Prchal je naplavenina z Pelhřimova tak ať jim radí na MěÚ Pelhřimov.

      1. Neplánoval to zjevně nikdo. Proto taky tento vysvětlující přípis.
        Mimochodem, autor je aspirant na cenu Antonína Nádeníčka za práci s přívlastky 🙂

        Ne, že bych přál komukoliv cokoliv zlého, ale pokud by se teď cokoliv stalo na Okružní (stačí horkem tržený asfalt, nebo voda ..), budeme město objíždět nejspíš přes Havlíčkův Brod 🙁

        1. Ten kdo povolil všechny tyto uzavírky v jeden čas by měl odejít ze svého místa, protože tímto úplně paralyzoval město ! Udělat toto v soukromé firmě, tak by byl ten člověk hodně tvrdě potrestán za totální neschopnost. Zajímalo by mne , jak bude potrestán úředník, který tento totální kolaps schválil. Nebo si snad vedení města a pan starosta myslí, že je vše v pořádku ? P.

          1. Zajímalo by mně, proč pod těmi vysvětlujícími „kecy jak je to složité “ chybí podpis toho, kdo tento blábol napsal ?

          2. Paralyzoval? Jmenujte jedno místo v celém městě, které není dostupné. Totálně neschopný jste Vy pokud nedokážete jet po objízdné trase a nebo si na základě místní znalosti najít trasu vlastní. Takového člověka jako jste Vy bych v soukromé firmě ani nezaměstnal, když si nedokáže poradit s takovouto triviální záležitostí. V jiných městech je uzavírek mnohem více. Ovšem Humpolec má opět problém jako se vším.

          3. Paralyzoval není úplně správné označení, ale je fakt, že jsou přeťaté skoro všechny severojižní ulice s vyjímkou Okružní. A jak píši výše, stačí prasklý vodovodní řad….
            Obyvatelé paneláků Smetanova musí být taky radostí bez sebe, místní tudy hojně jezdí.

          4. Zrovna sídliště Smetanova myslím problém nemá, ulicí Rašínova a Soukenická se pohodlně dostanou na křižovatku u Billy (a opačně) a dále do celého světa a směrem na Horní náměstí také bez problémů.
            A že jsou tu a tam po městě kolony? To ano, to jak jsem při svých cestách zjistil je světový unikát a máme jen tady u nás v Humpolci, např. v Pelhřimově vůbec neví co to je a v Havl. Brodě tam už vůbec ne 🙂

          5. Autor měl na mysli to, že tudy všichni jezdí protože se vyhýbají jednosměrce a je to teď hodně frekventovaná cesta směrem k náměstí, kdo jede na náměstí zespodu, musel jet sídlištěm.

      1. To samý

        Stránka nebyla nalezena (kód 404)
        Omlouváme se, ale Vámi požadovaná stránka bohužel nebyla nalezena. Je možné, že stránka byla odstraněna, přesunuta nebo není dočasně dostupná.

        1. Další změna dokumentu. Teď je třeba na konec odkazů namísto 3 dat 4. A nebo je dostupný přes HomePage.

    1. Nějak jim zlobí odkazy. Zde je text:

      Dopravní komplikace v Humpolci.
      Vážení spoluobčané, návštěvníci našeho města.
      Jsme si vědomi, že současná dopravní situace se dostává do kritického momentu. Sešlo se v období
      letošních prázdnin, k několika souvisejícím uzavírkám, které mohou zkomplikovat průjezd městem i
      dosažení konkrétních cílů. Je nám líto, ale není lehké koordinovat více souvisejících faktorů, jako jsou
      sledy technologických procesů, zájmy různých investorů (majitelů komunikací), závazné termíny
      provádění prací vzešlých z výsledků veřejných soutěží a někdy i nepředvídatelné komplikace při
      provádění prací. Všechny tyto faktory pak mohou zapříčinit nepřehlednost v dopravě na území města
      Humpolce. Věřte, že snahou naší i všech pracovníků dodavatelských firem je tyto nepříznivé situace
      v co nejvyšší míře eliminovat.
      Abych vás informovali o závazných termínech plánovaných uzavírek a předešli tak zbytečným fámám
      a nedorozuměním, uvádíme přehled stávajících a plánovaných uzavírek místních komunikací ve
      městě:
      1. Ulice Husova a Školní (před Hotelem Fabrika a Kinem) včetně křižovatky ul. Hálkova a Školní
      (u Restaurace Baronka) termín dokončení do 31.8.2018
      2. Ulice Jana Zábrany ke kruhové křižovatce v ul. Čejovská (před Kuchařovem) termín uzavírky
      2.7.2018  31.10.2018. Dle dnešní dohody s dodavatel stavebních prací bude zahájeno
      frézování povrchu až v pátek 6.7.2018 a do této doby zůstane komunikace průjezdná.
      3. V ul. Nerudova v místě nově budovaného objektu samoobslužné myčky je termín úplné
      uzavírky stanoven do 5.7.2018.
      4. Silnice II/347 v ul. Čejovská (od ul. Sluníčkova ke Školnímu statku) bylo nutné z důvodu
      špatně únosného podloží a s tím souvisejícími vícepracemi prodloužit termín uzavírky do
      23.8.2018. Aktuální informace z dnešního dne je, že pokud vše bude nadále probíhat bez
      komplikaci, mohla by být silnice zprůjezdněna koncem měsíce července 2018.
      5. V termínu od 16. – 29.7.2018 je plánována uzavírka ul. Hálkova v prostoru před prodejnou
      PROTECT z důvodu rekonstrukce plynovodního řadu. Přičemž v termínu od 16.  do 22.7. se
      bud jednat o částečnou uzavírku s možností omezeného průjezdu a v termínu od 23. do 29.7
      bude ul. Hálkova v tomto prostoru zcela uzavřena.
      Všem řidičům, majitelům a uživatelům nemovitostí dotčených uzavírkami a omezeními při užívání
      silnic a místních komunikací se omlouváme za komplikace, které jim prováděním prací způsobujeme.
      Dovolujeme si tímto všechny požádat o trpělivost a pochopení s tím, že určitě všichni následně
      oceníme kvalitativní zlepšení komunikací a navazující infrastruktury v našem městě.

        1. Tady zase nekdo narika jak *urva u soudu.
          A zase naprosto zbytecne, bo neni proc.
          Tak snad jen, ze par uknucenejch Humpolaku, Humpolec nedela.

          1. Včera odpoledne se u DH Dekoru stala nehoda několika aut. Díky tomu, že byl celkem malý provoz a všechna auta zůstala na jedné polovině vozovky, tak komplikace nebyly tak strašné. Ale stát se to ve všední den dopoledne, tak by to byl totální kolaps města. Nad tím asi odpovědný úředník a vedení města nepřemýšleli……

          2. Přesně tak, normální člověk si s tím poradí. Naštěstí tady máme těch uplakanku jen pár. Ostatní chápou, že opravy jsou potřebné a ve výsledku pro obyvatele města.

          3. Ano, ano. Normální člověk si poradí. A až vrchnost nařídí, že máte každou neděli sežrat žárovku, tak si půjdete vyjednat slevu do elektry, nebo, žmoulajíc čepici v ruce, půjdete prosit o poshovění, jestli by nestačilo ob týden?

            Ach jo.

            Nestačí uzavřená ulice Jana Zábrany? V pondělí tam šoupli zákazy a ve středu přišli na to, že dělat se začne v pátek. Zavřít ulici o týden dříve – jaká je prosím organizační, nebo technologická nutnost to udělat? Tedy pokud nepřipustíte, že je to jen šlendrián, že to má někdo řádně na háku.

          4. Aniž bych věděl hlubší souvislosti/ kdo to dělá.

            1) předáte/ převezmete staveniště
            2) navážíte techniku/ zázemí
            3) děláte
            4) předáváte hotové dílo zpět

            ad 1) administrativní úkol
            ad 2/ 3) je věcí stavební firmy, máte zasmluvněn finální termín, nikoliv, kdy začnou – to je na nich. Nejsme bohužel v Japonsku, aby firma se vším čekala na „startovní čáře“ a začala ještě ten den. V dnešní době jste vůbec rád, že nějakou firmu máte a že je ochotna dělat/ respektive práci dodělat. Všude je kšeftu zkrátka dost a dá se mezi poptávkami vybírat.
            ad 4) většinou jediný pevný termín, pokud do toho nevleze nějaký technický „šotek“, kterého nikdo nepředpokládal.

            Nevím jak Vy, ale já žiju reálný život a podobné věci mne nechávají poměrně v klidu – není to nic, co by se jinde nědělo také. Jděte k vodě, dejte si pifko, má to větší smysl…

            frrrr

          5. Krásně napsané, souhlas. Jsem rád, že se něco dělá a podařilo se na to vůbec sehnat firmy. Pokud se dá být jedinou silnicí projet nejsou žádné nářky na místě.

          6. Na tomto případě je vidět, že vládnoucí moc je v Humpolci zakázáno jakkoli kriticky komentovat. Jak by to bylo, kdyby tu vládli komunisti? Ti co jsou nyní těžce chápaví a benevolentní by byli stejně vysmátí? Vzpomenete si ještě na situaci kolem opravy Rašínovy ulice, kde se vše rozkopalo a poté se prakticky dva měsíce na stavbě nic nedělo?! Soudruh místostarosta pak ještě firmu poplácal po zádech, a odpustilí jí statisícové penále…….Kocourkov 🙁
            A ta ulice Jana Zábrany šla skutečně zavřít až o týden déle. Dát stranou značky by trvalo méně než pět minut. Proč ale pomáhat lidem normálně žít, že?

          7. Pokud máte papírově předané staveniště, zodpovídá za něj firma. Tzn. nějaké otáčení značek je utopie (respektive by byli padlí na hlavu, aby něco takového udělali – veškeré průšvihy by šly za nimi). Navíc nezapomínejte, že to zároveň máte vše povolené na PČR.
            Zkuste si někdy něco podobného v naší banánové republice vyřídit/ povolit/ realizovat – garantuji Vám, že pak budete mluvit jinak.

            frrrr

          8. Je vidět, že zřejmě v Humpolci reálně nežijete.

          9. Ne, máte pravdu. Já Humpolcem žiju :))) Hlavně mne baví sledovat podobné kraviny…

            frrrr

          10. Zrovna Vy, frrrr?
            I já žiju reálný život, i já trochu vidím do průběhu stavby. I já vím, že něco udělat není snadný. Tím méně, pokud jde o zakázku pro „erár“.
            Ale.
            To neznamená, že já svou prácu budu odevzdávat blbě, jen proto, že to mají na háku všichni kolem mě.

            Jestli máte z mého příspěvku pocit, že „pěním“, tak jste vedle. Královsky se bavím, ač pracuju a bydlím na opačných stranách těch uzavřených propletenců a dotýká se mě to.
            A že budu zticha (a půjdu na to pivko k vodě), pokud uvidím něco, co erár dělá blbě – nebudu. Dejte si jedno za mě (beztak mi pivo nechutá), já si ještě párkrát okomentuji co se děje. A oba spokojení. Peace 🙂

            pardon, edit: František

          11. No super, včera začali frézovat silnici kolem autobusáku (od Vodaku až po kruhák). To je vážně na palici. Kdo chce jet směr Želiv a také všichni, kteří chtějí jet směr Sedlice a Jiřice (kvůli zbouraným mostům před dálnici) si na křižovatce u Penny celkem slušně pobudou !!! Spolupráci při plánování investičních akcí organizací ŘSD, Kraje a Města si lze přát snad jen ve snech.

          12. Ve Lnářské jsem dnes čekal cca 20 minut !!! Absolutní katastrofa, kterou není kudy objet ! Obrovská hanba pro vedení města ……..

          13. WIKI citace, z odkazu výše: „Jedná se o nečekanou událost velkého rozsahu, která negativním způsobem pozměňuje předchozí stav prostředí. Podle definice Interpolu ji charakterizuje buď velký počet lidských obětí, nebo rozsah škod, který není možné zvládnout běžnými a místními prostředky.[2] Mnoho lidí věří, že příchod katastrof je spojen s astronomickými událostmi, či zásahy božstva, ale jejich propojení nebylo nikdy vědecky prokázáno. Předpokládá se, že katastrofa je výsledkem pouhých náhodných událostí, které na sebe navazují a zvyšují svůj dopad.“

            ROZBOR situace:
            negativním způsobem pozměňuje předchozí stav – PASS
            rozsah škod, který není možné zvládnout běžnými a místními prostředky – PASS

            Tedy: MÁME TU KATASTROFU!!! Aaaaa……. !!!!!

            Zbývá určit, zda se jedná o katastrofu spojenou s astronomickými událostmi, zásahem božstva (aka radnice!) či zda jde o výsledek pohých náhodných událostí na sebe navazujících a zvyšujících tak svůj dopad (za což může bezpochyby Spolek!!!)

            A nezbývá než doufat, že se lidstvo na Humpolecku z této katastrofy co nejdříve vzpamatuje.
            😀

          14. Já už delší dobu sleduji, že jedinými obětmi ve společnosti (nejen v Humpolci) jsou selský rozum, jistá dávka sebereflexe a určitá úroveň chování… To si myslím, že naplňuje definici katastrofy bezezbytku…

            frrrr

          15. Včera odpol. jsem jel Okružní ulicí a již bylo vše OK. Jednalo se asi o rychlou opravu povrchu, ale co je mnohem větší problém než uzavírky je obrovská neukázněnost zdejších řidičů. Na Okružní stojí auta a někteří řidiči jsou tak hloupí, že zastaví v křižovatce jako by se nic nedělo a zablokují cestu řidičům z Lnářské ulice (oba směry).
            Stačí se podívat jak se v Humpolci jezdí a parkuje a každému je jasné, že většinu problémů způsobují zdejší „profesionální“ řidiči. Spousta řidičů vůbec nezná (nebo arogantně nedodržuje) základní pravidla sil. provozu. Škoda, že tu není městská policie, která by se mohla věnovat těmto nešvarům.

          16. Chcete tím tedy naznačit, že schvalujete to co se zde na silnicích děje?

          17. Děje se jedině to, že je stavební sezóna v plném proudu a všude se staví. Koordinuje se kraj, město a ostatní zaintresované subjekty a někdy se to holt časově nezdaří k plné spokojenosti.
            Když se opravovat nebude, bude řev, Když se opravuje moc, tak je řev taky. Těžko vyhovět každému.

            Doporučuji zkusit napříč projet ve špičce Jihlavou při uzavřeném brněnském mostu u City a nebo pokud chcete opravdový hardcore, dejte si Prahu.

            Takže suma sumárum – Nenaznačuji. Jsem rád, že se do oprav investuje, i když to přináší dočasné a pouze lokální dopravní komplikace.

            Okurkové sezóně zdar!!

            frrrr

          18. To mi ale odpovídáte na něco jiného. S uzavírkami problém nemám a souhlasím, že jinde je to mnohem horší. Potíž je s chováním řidičů a jejich neznalostí, což dle mě může řešit jedině policie.
            Proto jsem se ptal jestli schvalujete to co se na zdejších silnicích děje ve smyslu chování řidičů, když jste napsal tu poznámku o MP.
            Nebo máte jiné řešení neukázněnosti a především arogance řidičů?

          19. Já nevím, ono je to těžké. Když na fb Humpolce vyvěsila třeba jistá dotyčná pokutu za špatné parkování – a jestli jsem to dobře pochopil, tak ji rozčilovalo, že policisté raději nehlídkují na pískovištích, kde imigranti terorizují nebohé matky s dětmi. A ještě to,že nevěděla zda byli pokutováni i ostatní.
            Ano, občas se setkávám s někým, kdo si vykládá pravidla vskutku svérázně (třeba ta neuvěřitelná cyklistka, která přijíždějíc na stopku u Penny ladně najela na přechod pro chodce Zahradní ul. a tím se transmutovala ve své představě v chodce, kterému ovšem je třeba dáti přednost), ale že by tohle vyřešila MP? To si vážně nemyslím.

          20. Já také nevím, ale nikdo jiný než MP nebo státní policie neukázněné řidiče pokutovat nemůže. Pro někoho je možná špatné parkování jen zanedbatelný přestupek, tak to dává na FB a cítí se ublíženě.
            Ale to se může zdát jen do té chvíle než je potřeba někde záchranka nebo hasiči a nemůžou kvůli špatně zaparkovanému autu projet. Sídliště ve větších městech jsou toho zářným důkazem.

            Docela by mě zajímala reakce té jisté osoby z FB, kdyby kvůli jejímu špatnému parkování např. zemřelo nějaké dítě kvůli tomu, že nemohla dorazit záchranka.

            A na argument, že to ve větších městech stejně MP nevyřešila je jednoduchá odpověď. Pro důsledné vymáhání přestupků v dopravě není politická podpora, není to tím, že by MP nekonala.

          21. Fajn, já jsem také pro nechť státní policie koná, v tom se shodneme.
            Ale MP nic nevyřešila nikde, ani když tu podporu měla (třeba Lázně Bohdaneč, tam se jezdila MP školit i do USA aby měla opravdu řádný výcvik), proto zkoušet zda když to nevyšlo jinde, Humpolec bude ta první vlaštovka které se to povede… Tlačit na posílení státní policie, ano, jsem pro. Zřizování měšťáků – škoda času a peněz.

          22. Řidiči se v Humpolci chovají stejně, jako všude jinde a to i v kontextu celé ČR. Stačí vyrazit mimo katastr.
            Proto ta reakce neb MP problém nevyřeší – mám možnost porovnat s Jihlavou a nespatřuji jakýkoliv rozdíl. Jak v provozu, tak bezpečnosti, ať to máme komplet.

            frrrr

          23. Tak to s Vámi důrazně nesouhlasím. Po Jihlavě jsem se pohyboval několik let a situace v Jihlavě co se týče aut zaparkovaných tam kam nepatří je zcela odlišná. Totéž např. v Havl. Brodě nebo Třebíči.
            Samozřejmě, že tu a tam se něco nepravého stane, ale rozhodně to není takový „divoký západ“ jako v Humpolci.
            A úplně stejné zkušenosti mám i z Prahy.
            Stačí když jdu tady po městě a většina aut s pražskou RZ mě na přechodě automaticky pouští, to humpoláci na to kašlou.
            Parkuje se tady v křižovatkách, na přechodech, na chodnících no prostě děs. To si v Jihlavě nikdo nedovolí.

          24. Tak to pro změnu s Vám nebudu souhlasit já. V Jihlavě jsem trvale od roku 2008 (ať předejdeme komentáři o neznalosti situace v Humpolci – 25 let jsem zde bydlel + jsem zde momentálně každý víkend a sem tam i ve všední den) a je to zde stejná „divočina“, jako všude jinde. Znovu opakuji, že problém obyčejné lidské blbosti/ slušnosti žádná MP nevyřeší.
            Jinak dávání špatného parkování na Facebook/ web jsem poprvé zaregistroval na stránkách jihlavského osazenstva, nikoliv toho Humpoleckého – tolik asi k Vámi zmiňovanému „divokému západu“.

            frrrr

          25. Lidskou blbost nevyřeší to souhlasím, ale jinak je to stejné jako kdyby jste napsal, že problém toho, že někdo krade, vraždí, vydírá apod. nevyřeší Policie resp. zákony.
            V této zemi, alespoň doufám ještě zákony platí a to i na silnicích a na to někdo musí dohlížet a to je právě policie a soudy mají takové ptáčky soudit. A je jedno jestli někdo ukradne buřt nebo špatně parkuje. Je to zkrátka přestupek popř. trestný čin.

            Řidiči jsou neukáznění a nic jiného než sankce je nevychová.

          26. Jenže já celou dobu reaguji na Vámi zmiňovanou městskou policii, nikoliv na policii státní a její úkoly, takže se mi nesnažte vnutit text, který jsem nenapsal 🙂

            frrrr

          27. Ne nic Vám nevnucuji, jen jsem popsal totéž na něčem jiném.
            A jestli se jedná o státní nebo MP je jedno.
            Pokud chceme mít pořádek, potřebujeme dozor.

          28. „Pokud chceme mít pořádek, potřebujeme dozor.“

            Nepřijde Vám ta věta trochu zvrácená? Já myslím, že dozoru jsme tu mělo od 48 poměrně dost… a následky neseme dodnes…

            Znovu opakuji, že především je to o morálce, sebereflexi, kultuře chování atd. a hlavně výchově – dokud toto nebude fungovat, můžete mít policajta na každém rohu a nevyřešíte nic…

            frrrr

          29. Ano máte pravdu. Bude lepší čekat na to, že lidé někdy dostanou rozum a objeví se u nich morálka, sebereflexe atd.
            A to někde na světě již funguje? A nebo někdy v historii fungovalo?
            Když se podíváte do statistik dopravní nehodovosti v Evropě např. severské země a v poslední době např. i Slovensko tak se tam řidiči chovají úplně jinak (nehodovost hovoří za vše).
            Za tím ale stojí obrovská represe na silnicích, obrovské pokuty a samozřejmě dohled policie. Nikoli morálka a sebereflexe.

            To co píšete by bylo hezké, souhlasím, ale je to více než naivní.

          30. Důrazně nesouhlasím. Do statistik a obecně, do dopravy nejen v ČR se dívám poměrně často a hluboko – a spojovat ohromný nárůst represe s poklesem nehodovosti doopravdy nelze.

            S čím se dá souhlasit, je jen ten ohromný nárůst represe. Pojem „dopravní fašismus“ vůbec není přehnaný.

          31. Musím také trochu přidat do diskuze. Každý kdo jezdí na dovolenou do Chorvatska, tak mi dá za pravdu, že policie v Rakousku kontroluje řidiče zcela běžně a žádná diskuze s policí jako u nás se nepřipouští.
            Totéž v Maďarsku. Tady se pořád někdo na něco vymlouvá a jak už psal někdo výše, ještě to dá na FB, že jezdí jako prase.

            Potom je to „dopravní fašismus“ po celé Evropě?
            Tomu nerozumím, můžete to vysvětlit?
            Nebo máte představu, že má policie dopravní přestupky přehlížet?

            Na morálku čekám v tomto státě již přes 30 let a je to čím dál horší.
            Za chvíli Vás někdo srazí na přechodě a už ani nezastaví, jen Vás odtáhnou na stranu.

            XXX

          32. No, vysvětlím rád: začneme tím, zda jste Vy osobně (ne jedna paní co povídala) absolvoval nějakou kontrolu v AT či v Uhrách? Mluvíte z vlastní zkušenosti?

            Pokud ano, tak pochopím jen jazykovou barieru. Není snažší věc, než si od policisty co Vás zastavil nechat sdělit z jakého přestupku jste podezřelý a jaké jsou možné další scénáře.
            Tohle bych rozhodně nenazýval „diskutuje s policií“ nebo „se vymlouvá“.

            Pak zbývá Vaše reakce. Pokud máte pocit, že pan policajt má pravdu a toužíte po tom, být potrestán – OK, zaplaťte mu to. Ale pokud máte pochybnost, tak tady, stejně jako v okolních zemích s přestupkem souhlasit nemusíte. Způsob dalšího řešení je různý, od extrémů typu předvedení k samosoudci přes různé kauce a zadržené řidičáky až k možnému řešení „přes úřad“. Samozřejmě, šance se ubránit je velká v ČR, a menší (a výrazně nákladnější) je šance při řešení přes hranice.

            Ptáte se na dopravní fašismus. Ano, ten je v ČR nevídaný, ale postupuje různou rychlostí napříč Evropou. Zrovinka AT dálnice s proměnlivou 80 jsou toho zářným příkladem.

            Zpátky k vyšemu příkladu – to že dopravní policie v celém světě líčí na bezbranou oběť mi asi vyvracet nebudete. Takže nejsnažší je postavit se v sezoně k trase výletníků, pouštět hrůzu a kasírovat. Platí od dávných dob, koneckounců i loupežníci číhali na kupce u obchodních stezek. A dopravák s nataženou rukou se od loupežníka moc neliší 😉

          33. Ano mám z AT vlastní zkušenost, ale máte pravdu je to i jazyková bariéra. Jsem už starší ročník a s jazyky mám problém.
            Ale nevím jestli bych dozor policie nazval líčením. Jak pak chcete odfiltrovat pokud to tak mám nazvat ty co pravidla nedodržují?
            To by jako bylo lepší nechat je být ať si dělají co chtějí?
            Nemyslím si, že rakušáci nebo maďaři jsou morálnější než češi a přesto mám pocit, že se zejména AT silnicích chovají „slušněji“.

          34. Je to fakt jen o přístupu. Vašem k tomu poldovi. Pokud chodíte (jezdíte) světem na hraně přestupku a koukáte, jak to s případnou hlídkou uhrát, tak se nedivím. Pokud se ale chováte jako normální většina evropské populace, tedy jedete(jdete) v souladu se svými potřebami a snažíte se nepřekážet a neohrožovat – a přesto se při setkání s hlídkou třesete, protože si nejste jistý, zda jste něco neprovedl …. je pak chyba u Vás? To co nazývám silničním fašismem je stále se zvětšující hromada skutkových podstat přestupků s nejasnou hranicí. Jedete a vlastně nevíte, zda něco neporušujete a v podvědomí hlodá myšlenka, že pan policajt si beztak něco najde, když bude chtít……
            Nic Vám to nepřipomíná? Opravdu ne?

            K tomu číhání, líčení – až uvidím štrůdl aut lemovaný policejními hlídkami, které aktivně a správně zasahují v místě problému a usměrňují dopravu tak, aby všichni jeli rychleji, hluboce se Policii omluvím. Zatím potkávám je za bukem schované lovce rychlejedoucích lidí (u cedule konec obce mezi poli), potkávám spící hlídky na lesních odbočkách, potkávám buzerační kontrolní kontroly. Setkávám se s tím, že si policajti vymýšlejí přestupky, vymýšlejí neexistující paragrafy, lžou a vzájemně se kryjí. Koukají aby nemuseli nic řešit, hledají snadnou kořist, aby měli „čárku“ a jsou celkově neužiteční a otravní.
            A k takové policii nemá nejen důvěru, ale ani úctu a naprosto nechápu, nad čím a jak chtějí dohlížet.

          35. To s Vámi souhlasím, i takto se police chová a dopadá to na nás slušné řidiče. Ale má to i druhou stránku. Na silnicích je čím dál více pirátů a bezohledných řidičů, které z nich nikdo jiný než policie nedostane. A právě policie by měla vykonávat nejen zmíněný dohled ale především prevenci. Pak by to nemuselo končit tím, že nějaký vybržďovač zabije malé dítě. Takže bych policii nijak nezatracoval.

            XXX

          36. Předem se omlouvám všem, stavíme tu strašný „věžák“ a jsme už OT, ale nedá mi to:

            Fakt máte pocit, že silnice jsou plné agresivních hovad? Možná jen jezdíte jinudy. Já potkávám hromady lidí, kteří se, stejně jako já chtějí dostat z bodu A do bodu B. Pár jich spěchá, jejich důvody nezkoumám, pár jich zmatkuje, kličkuje, brzdí, ohrožuje – a těm se snažím pomoci vší svou řidičskou zkušeností – čtu jízdu a okolí a snažím se předvídat, případně řešit cizí chyb uuž v zárodku. A pak je pár bezohledných, kteří kašlou na vše – a ty nezastaví jeden zákon, deset zákonů, pokuta, policajt za zády, nic.
            Pan Gauss kdysi namaloval takovou čáru, není úplně rovná – a vyjadřuje i poměr výše zmíněných skupin v dopravě.

            Zkuste si sám odpovědět na otázku, co by se stalo, kdyby někdo den ze dne vypnul veškerá pravidla v dopravě a zrušil policii. Fakt by lidi vyrazili jak smyslů zbavení a silnice by začaly lemovat skutečné hromady mrtvol? reálných, ne těch, co o nich stále mluví politici a aktivisti zklidňovači. Nebo by se vlastně nic moc nezměnilo? 😉

          37. Ano už toho nechte pane frrr. Vykládáte tu nesmysly a argumentujete chybami policie apod. Ale chyby dělá při své práci každý. Tím spíše kdo musí pracovat s lidmi. Přestupek na silnici je přestupek proti zákonu jako každý jiný (a je jedno jestli je to na konci obce či v polích, i tam zákony platí) a jako takový by měl být potrestán. Nic víc k tomu netřeba dodávat a myšlenky o zrušení policie jsou naprosto zcestné. Zdar.
            Petr nebo Pavel.

          38. Napřed si prosím ujasněte, komu odpovídáte – v kontextu webu humpolak.cz je nick „frrr“ někdo jiný.
            Já se jmenuji František a plné jméno + reálný mail mám v každém příspěvku.

            K Vašemu příspěvku: pokud se chcete panu policajtovi uklonit a žmoulaje čepici v rukou pěkně poprosit o co nejmírnější potrestání – prosím, v tom Vám nebráním.
            Já se budu chovat jinak. A korekce mého chování skutečně nejsou Vaše starost.

            Ještě mi prosím zkuste napsat, kde vykládám nesmysly. Na každý „přehmat“ policie či správního orgánu který tu uvádím jsem schopen Vám poslat konkrétní kus spisu či úředního záznamu, kde ty hovadiny jsou napsané. A ne jednu. Já si to nevymýšlím 🙂

          39. Tak to pozor!! Já nejsem žádný František!!! Jsem „Frrrr“ se čtyřmi „r“ a ať máte klid, překonal jsem svou lenost a přihlásil se, ať to máte komplet. S Františkem nemám nic společného, tedy mimo letitého členství na Humpolákovi, a diskuze se už delší dobu neúčastním, neb mi dlouho trvalo ji dohledat (je to poměrně již nepřehledné) a taky dělám něco jiného, než furt plkám na diskuzních fórech o blbostech.

            Okurkové sezóně zdar!!

            Frrrr vlastní prackou.

          40. Dobrá, vyměním „frrr“ za František, text zůstává.
            Nechci Vám říkat jak se máte chovat, jen říkám, že zákony platí.
            A povinností všech je dodržovat je. Nic víc neříkám. Tak se chová každý slušný člověk. Pokud Vám policie ukřivdí máte právo se bránit – souhlas. A jak jsem psal, chyby dělá každý, takže věřím že v těch spisech chyby jsou to nepopírám. Vadí mi Váš přístup k zákonům na silnicích.
            Ve stylu „když se mi nelíbí, tak si to dělám po svém“, ale tak to není – pokud někdo na silnicích dělá přestupky a JSOU to přestupky dle platného zákona, tak má být potrestán a naprosto právem ať je to kdekoliv – cestu v polích nevyjímaje. Nelíbí se mi myšlenka toho, že zákony na silnicích platí někde více a jinde méně a svádět vše na lenost a hloupost policie. (nejsem policajt jen pro upřesnění)
            A jen na okraj, to se smí vynášet informace se spisů?

            Petr nebo Pavel

          41. Protože se debata fakt stala nepřehlednou, odradkuji. Pokračování formou nové odpovědi v základní linii je úplně dole.

  1. Všem co tady řeší několik uzavřených ulic. Vyražte taky mimo Humpolec at vidíte jak to vypadá jinde. Viz dnes Praha , ale to už je jinej level.

    1. Je zavřena půlka Humpolce a dnes to bylo korunováno odfrézováním prakticky jediné volné spojovací tepny mezi oběma polovinami – ulice Okružní od Pražské.

      Neschopností pražských úředníků argumentovat samozřejmě lze, ale to už nám opravdu stačí zvolání stylu: „Hele, támhle to taky podělali, tak co si stěžuješ“?

      1. Přesně! Co si to vůbec dovolujeme! Máme držet huby a makat. Oni jsou tady páni, my jen nechápající občani. Pak že komunisti byli strašný. Jakej v tom je teď rozdíl?

          1. Komunisti? Ti měli parádní rychloopravy – zalévali kostky asfaltem…

        1. Rozdíl je v tom, že kdybyste za komunistů takhle mluvil, tak minimálně letíte z práce, nebo něco horšího. Jen si tady zanadávejte jak je to všechno strašný. Já radši najedu o pár kilometrů týdně víc a budu se těšit na opravené silnice.

          1. Kritiky za komunistů jsem se nikdy na pracovišti nebál. Dnes se musí držet huba a krok daleko víc, vyhazov hrozí dnes od pánů kapitalistů.. Je třeba vědět, že tzv.svoboda má také svá úskalí…

          2. Uskali je neni to prave slovo. Svoboda ma hlavne a predevsim sve meze.
            A kde to tak funguje, tam se lide maji dobre.

          3. Ano a ano, ale spousta lidí si to vůbec neuvědomuje a dost často i úmyslně tyto meze překračují na úkor ostatních. A smutné je, že se jim to hojně toleruje a všelijak omlouvá. Viz silnice o který je tu řeč.

      1. Za měsíc bude hotovo a vy jste tady na větvi z toho,že na čas máme ve městě drobný dopravní problém ! Přemýšlejte a těšte se, že zanedlouho bude jízda po městě daleko příjemnější a pořád jenom nenadávejte.

        1. Pokud je to tam hotové a investor bude chtít převzít část nedokončené stavby, tak proč ne?
          S tím, že stavba (zhotovitel) pustí provoz na stavbu jak je to teď bych moc nepočítal.

          Klidně s tím můžete zkusit něco udělat.

          1. On ten modroprdelník zřejmě ani nemůže kandidovat, jinak by už tady perlil s těmi svými bláboly už dávno.

          2. Jakékoli nové vedení města bude lepší než tito dva vysloužilí staříci, kteří už ani nemají ponětí, jak by mělo fungovat moderní město v dnešní době. a že by přemýšleli dopředu a připravovali moderní vývoj našeho města ? Tak na to za celé volební období ani nepomysleli a většina zastupitelů s nimi. Ovšem někteří zase nebyli tak nečiní a snažili se velmi. Ale bohužel pro sebe a své firmy a ne pro občany…….tož tak.

          3. A teď o něčem jiném – včera a dnes v noci hořelo v I.humpolecké stavební. Jak to bylo? Mně to připadá jako moc velká náhoda,že tam hořelo 2x!! Nebyl to pokus o pojistný podvod?

          4. A může za to vedení města. Vaše starosti bych taky chtěl mít.

          5. je to opravdu hodně zajímavé a velká náhoda……no a firma poslední dobou asi trochu utlumuje činnost…

  2. Dobrý den tak se bude znova bourat kruhák na Čejov. Už konečně toho architekta Rýznera vyhoďte.

      1. Myslím, že pan Rýzner nezpackal vůbec nic. Pokud vím, důvodem je použití nevyhovujícího materiálu na povrch kruháku a je to řešeno v rámci reklamačního řízení. Spíše je otázkou, jak fungoval v tomto případě stavební dozor, když jsme to zjistili až po dokončení.

        1. A kdy jindy by jste chtěl zjistit špatnou pokládku povrchu než po dokončení?
          Snad ne ještě před samotnou pokládkou? 🙂

          1. Čtěte pozorněji. Ne špatná pokládka, ale špatný materiál.

          2. To není pokládkou, ale jak je to navržený , tam nepřijede ani náklaďáky. Takhle Rýzner zkurvil celý Humpolec. Ať staví ty železný baráky

          3. No dobrá 🙂 ale to trochu slovíčkaříte.
            Ve chvíli kdy Vám výrobce mává před nosem certifikátem kvality na dodávaný materiál, tak toho moc nezmůžete. Zkrátka vše se prověřit nedá, protože by se nepostavilo nic.
            A v další fázi nastane polemika o tom jestli materiál byl použit při vhodných podmínkách atd…

          4. Už také některé obce či města měří tloušťku asfaltu která se pokládá na vozovku. Byly případy,kdy se šetří i na finální vrstvě…Ale to je jen poznámka k věci na okraj..

          5. Ano máte pravdu, krade se všude. Stavební firmy velmi často šidí konstrukční vrstvy. Kraj Vysočina si právě proto nechává dělat sondy a na základě toho to bylo zřejmě zjištěno. Ale to také jen tak na okraj, aby si třeba někdo nemyslel, že se kradlo jen za komunistů 🙂

          6. Taková data nemám, nevím, jestli byl od začátku navržen nevhodný materiál, nebo byl dodán materiál v rozporu s dokumentací.Otázkou je, jak ke zjištění došlo a jestli se z problému můžeme nějak poučit – někde nějaká díra asi byla, když se na problém přišlo až po finalizaci.

          7. Otázkou je zda dozor neměl pouze investor, tedy Kraj Vysočina, druhou otázkou je, zda by dozor mohl odhalit chybu už při pokládání…

          8. A co by dozor města dělal na stavbě kraje?? Je to neustále dokola – krajská stavba > krajský dozor, městská stavba > dozor města. Posledně zmiňovaný tam byl maximálně na chodníky a sítě, nikoliv kvůli vlastnímu kruháku a jeho povrchu.

            frrrr

          9. To některým lidem nikdy nevysvětlíte, že silnice má taky nějakého vlastníka a podle toho se potom na těch silnicích chovají.

          10. Ano, problém mohl být kdekoliv, klidně třeba až při samotné pokládce. I mistr tesař se někdy utne.

          11. už aby budování silnic skončilo. nejsem cizincem, ale toto překračuje všechny meze.
            přeji místním, aby dobře dopadly komunálky a město trošku líp fungovalo a hlavně se bez problému dalo projet a bylo bezpečnější

  3. ………. a tady pokračuju.

    Petr nebo Pavel – vlastně si skoro rozumíme a nejsme v rozporu. Jen si prosím přestanete domyslet a vkládat mi do úst věci které neříkám a do rukou skutky, které nedělám. Nejde o to jak já jezdím a kde co prekracuji či nedodržuji. Pokud Vás to zajímá, bodu mám full a poslední pokutu jsem platil ještě prislusnikovi VB v Kčs.
    Opakuji, to co se teď děje je hon na řidiče a silniční fašismus jak vysity. Celá ta věc se rozjela někdy v letech 2004-5 a jen se spirálovitě zrychluje. Tak se ve svém volném čase snažím o protiproud. Pomáhám konkrétním lidema sektami popostrcim (e) nějakou systémovou věc.
    K vynášení údajů: nebojte, ač mám mnoho plných dat, a mnoho podkladu anonymizovanych, ode mě dostanete jen rozhodnutí a zdůvodnění. Je jedno kdo a o kom rozhodoval, důležité je jak řízení proběhlo, jak byly hodnoceny předkládané důkazy, jak je rozhodnuto a jak odůvodněno. A to jsou věci, které s trochou snahy poskytne libovolný úřad i Vám. Stačí se zeptat 😉

Napsat komentář: Anonym Zrušit odpověď na komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Next Post

Mšice v Česku útočí na zahrádky a pole.

Po Čvc 9 , 2018
Na zahrádky a pole letos extrémně silně útočí mšice. Svědčí jim suché počasí a pěstitelé z mnoha regionů hlásí intenzivní nálety těchto škůdců. Jde přitom o druhy, které přenášejí viry a mohou ohrozit třeba sadbové brambory Čtěte dále:   Oznámení o vyhlášení výběrového řízení

You May Like

Témata