Jim Heimann a jeho kouzelný svět obrázků

Pokud pro Vás reklamní design není jen ono hnusné pozlátko kapitalismu , pak Vás třeba zaujme některá z báječných knih , které vydal Jim Heimann…

Historik , spisovatel a vydavatel Jim Heimann pracuje jako instruktor na ART CENTER COLLEGE v Pasadeně v Kalifornii . Je autorem mnoha prací o architektuře , designu a zábavním průmyslu .



V knihařském lahůdkářství (tak si dovoluji nazvat Taschen Book) vydal již čtyři obsáhlé publikace o dobové reklamě . Po svazcích z let čtyřicátých a padesátých jsou na trhu novinky – All american Ads of the 30s a All american Ads of the 60s . 


              
            


Jedná se o velmi obsažné knihy velkého formátu , takže pokud si je v Knihkupectví Jana Zábrany objednáte , budete potřebovat hodně síly na jejich transport domů . Vynaložená dřina se Vám jistě vyplatí , jste-li milovníky nostalgického listování obrázky z minulosti….Jsou jich tu tisíce , a po grafické stránce a svými nápady jistě zaujmou i nejednoho dnešního reklamního pracovníka – vždyť vše už bylo vymyšleno a jen se v nových a nových obměnách vrací…










 
…při listování třeba zjistíte , že mobil byl vymyšlen již ve čtyřicátých letech (i když jeho tehdejší prototyp připomíná objemné počítače ruské výroby) , že móda se nám opravdu vrací ve vlnách znovu a znovu , že hezké moderní domy se stavěly již před padesáti lety ,
že se dá udělat zajímavě reklama i na….
…vlastně , přesvědčte se sami !




A pokud si chcete všechno nejprve důkladně prohlédnout , nezbývá než se podívat přímo do zmíněného lahůdkářství : www.taschen.com




Š humpolák 2003


 


 


Autor : Petr Žáček

pierre

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.

Next Post

Ďábelské Pí (střípky z knihy Logika)

St Čvc 9 , 2003
Co Goedelův teorém netvrdí? Je v rozvoji čísla PI někde trojčíslí 666? Proč se paradoxů nelze zbavit zákazem autoreferenčních vět? Několik zajímavostí, paradoxů a logických hříček, které jsme sebrali z knihy Logika.

Témata