Letní Platforma Humpolec 2021 je u konce

113

Osmý ročník humpoleckého festivalu Letní Platforma Humpolec je úspěšně za námi. Festival, který je již tradičně spojen s létem v parku Stromovka, letos nabídl více než devadesát akcí různého charakteru, které navštívilo více než 9000 diváků.

Hlavní programové bloky se v letošním roce opět odehrávaly od středy do neděle. Středeční večery patřily literatuře, divadlu, filmu a přednáškám. Každý čtvrtek jsme si v parku mohli užít dva koncerty, kterým pravidelně předcházely tvůrčí dílny pro děti, pokaždé jinak tematicky zaměřené. Celý čtvrteční program doprovázel rozpálený gril se skvělými specialitami šéfkuchaře Jendy Kotrby. Sobotní program nabídl již tradičně jídlo pod širým nebem, kuchyně z různých koutů světa, které vždy doplnil doprovodný program ve formě divadelních představení pro děti. Jednou za dva týdny po nedělním obědě park Stromovka rozezněla dechová hudba. V průběhu týdne jsme také nezapomínali na pohybové aktivity. Každé středeční odpoledne se nám v parku představily různé sporty v podání humpoleckých oddílů.

Rozsah a kvalita festivalu a s tím spojená návštěvnost jednotlivých akcí i celého festivalu rok od roku stoupá. Za tuto tendenci můžeme být v první řadě vděčni našim partnerům, kteří nás každým rokem více podporují. Mezi naše partnery patří především místní firmy a podnikatelé, dále Město Humpolec a Kraj Vysočina.

Děkujeme všem, bez kterých by letošní festival nemohl být takový jaký je a těšíme se na příští léto v Humpolci.

 

Facebook
Web
Copyright © Platforma Humpolec 2021, všechna práva vyhrazena.
Čtěte dále:   O lipnické Kateřině

Axl

113 thoughts on “Letní Platforma Humpolec 2021 je u konce

  1. Bylo to parádní. Těšíme se na příští ročník. To bude i rok kdy se pan Machek stane starostou města. Už aby to bylo!

      1. Hele nerozpadly. Kumuluji sily a nabiraj dalsi lidi. Budou prej mit hodne vytunenou kandidatku! Muj hlas maj jistej uz ted! Jediny volitelny subjekt jako! Treba do voleb vysetri i neco policie a dinousari z Ods a Kdu pujdou konecne od valu. Ten jejich oder uz z uradu zavani hoodne dlouho jako.

        1. Odéesácký klientelismus, klientelismus a klientelismus. Rýzner to v tom prohlášení označil pravdivě.

        2. Vytuněnou kandidátku? Prý jich je sotva deset a co mám zprávy,tak minimálně dva noví lidé jim odmítli kandidovat…

          1. Ty jo jestli maj už teď 10, tak to je hodně slušný rok před volbama. To nikdo další určo nemá. No jo no, Hugo bylo a je dycky o krok napřed!

  2. Jsem zvědavý jak budete hodnotit současnou vládnoucí suitu, až se rozeběhne na plné obrátky vyšetřování trestního oznámení.

    Myslím, že takovou ostudu, kterou nám vládnutí místní ODS, KDU a dalších bez názorových podržtašek, zařídí, to nepřekoná v novodobí historii nikdo.

    A tamtamy bubnují, že už se začíná chodit k výslechům na kriminálku.

    A starosta prej pokakanej až za ušima

    A co na to Standa Bernard?

    Hezký slunný víkend všem, kdo nejsou součástí místní klientelistické chobotnice👋👋👋

      1. Myslíte odbornou pomoc v podobě Policie ČR?
        Tak to není třeba, ta už si sama začala vyhledávat, dokumenty cinknutých nebo jinak zmanipulovaných zakázek.

        DRŽME SE, ať se humpolecké rozkrádačky vyšetří, na vzdory 16 úlisným a klientelistickým zastupitelům, hájících své zájmy a né zájmy nás občanů.

        Sportu zdar!!!😂👋

        1. Ještě zbejvá „ať žije KSČ a se Sovětským svazem na věčné časy“!!!
          Uraaaaaaaaaaa:-)

  3. V jaké společnosti chcete žít?

    Kde je normání nebát se a nekrást, nebo kde je normál nakrást si a nebát se?

    Já rozhodně v té první variantě a věřím, že i drtivá většina Humpolce.

    A kdo se v minulosti rozhodl, že bude krást a rozkrádat veřejné peníze, ten ať se dnes bojí, až si psychosomaticky z toho zanítí třeba apendix!!!

  4. to: 17:18 Apendix je ještě v pohodě. Daleko horší je tvůj zánět mozkových blan, když tady děláš účet bez hostinského. I nefanda současného vedení ale asi pochopí proč. Je to takové hranaté .
    Tak vyděržaj pijaněr na hostinského jako my všichni ostatní a pak suď či stáhni ocas.

  5. Levárny zde v Humpolci nejsou hranaté, jsou za HRANOU😂😂😂

    Těším se s vámi na hostinského, který to všem spočítá

    Zatím musím uznat, že ten PINGL, co zde lítá od čerta k ďáblu, je snaživý a starým páprdům protahuje pérka a nervy😂😂😂

    Lepší než PĚNA dní

    Vivat Boris Vian

    A teď si vyber😘👋

    1. Ale já nemusím nic a nikoho vybirat, bo mi mohou být všichni ti politikáři či udavači a podobni typy u zadele. Pingl, učitel bo knížkař když chceš. Jaký si to udělåš takový to máš, spolehni se na sebe.😎

      1. A pak to tady má nějak vypadat, každému je politika u zadele a tak pár grázlíků si rozparceluje město, kraj nebo republiku.
        Základ všeho je chodit k volbám.
        A pak otřepané, důvěřuj prověřuj.
        Je fajn, že je zde v Humpě akční opozice, která nenechá staré kozly na pokoji.
        Za rok se volič rozhodne kdo je víc důvěryhodnější.
        Do té doby se určitě i policie ve svém vyšetřování posune dál a uvidíme jestli to bylo prázdné plácnutí, nebo jestli budou obvinění.
        V každém případě, to co zde dnes vidíme, je konečně správná komunální politika: koalice vládne, opozice hlídá.
        A pokud někdo porušuje pravidla, bude po zásluze potrestán, bez ohledu na to za jaký tým hraje. A to je fér!

  6. No jasně, raději na tajňačku podvody a levárny nenažraných lidí, kteří si nechájí pro korunu koleno vrtat.

    Pokud toto bude bráno jako norma slušného chování, pak se nedivte, že to v celé republice vypadá jak to vypadá.

    Jsem rád, že se zde pár lidí odhodlalo postavit místním prohnilým poměrům.

    1. A co je Vaší normou? Urážet ostatní? Pasovat se do role soudce? Už se zjevne nemůžete dočkat, že?

      1. A co je vaší normou? Nechat si na zádech štípat dříví? Neboli být v klidu, když je zde důvodné podezření, že se zde rozkrádají veřejné finance?

        Na hrubý pytel, hrubá záplata. Když někdo krade, musí počítat, že to jednoho dne praskne.

        1. Pěkný večer, dovolte – shodneme se na tom, že rozsudky v této republice ještě zatím vynášejí soudy?Například mojí normou je respektovat pravomocná rozhodnutí orgánů k tomu zřízených. Hrubým pytlem je v tomto případě Vaše presumpce viny. Krásný večer všem. Ovčan

          1. Pane Ovčane, čtěte pozorněji,” důvodné podezření, že se zde rozkrádají veřejné finance”

            Toť vše a pak jen konstatování, když kradete může to na vás prasknout. To je asi to samé jako když řeknete kdo kouří může zemřít.

            Jinak s vámi ve zbytku souhlasím, počkejme na vyšetření Policie ( a ta už se hodně snaží, pár podnikatelů, úředníků a politiků vám to jistě potvrdí) a poté se uvidí jestli bude obvinění ( pořád nic neznamená, ale už ukazuje, že trestní oznámení nebylo vycucáno jen tak z prstu) poté následuje obžalování ( to je při spuštění hlavního líčení) a konečná fáze odsouzení.

            Momentálně jsme jen na samém počátku, když to všechno půjde jak po drátkách 2-4 roky a známe výsledek.

            Nyní vidíme, že se kola spravedlnosti pomalu, ale jistě roztáčejí.
            Ať žije vymoženost, kterou jsme si zvykli nazývat PRÁVNÍ STÁT

            Poděkujme odvážným lidem, kterým nejsou veřejné finance města lhostejné a snaží se dělat svojí práci poctivě a zodpovědně, tak jak to slibovali v minulých volbách svým voličům. Věřím, že i vy osobně jste rád, že v Humpolci takový lidé jsou, neboť hlídají peníze nás všech

            Hezký večer😘👋

          2. Hezký večer, čtu pozorně – stojí tam „když někdo krade“. Promiňte, ale vnímám rozdíl mezi touto formulací a vyslovením podezření, co by bylo, kdyby soud prokázal, že… Atd. Vy ten rozdíl nevnímáte? Pěkný večer. Ovčan

        2. Mam za to ze mezi podezrenim a pravomocnym rozhodnutim zda byl ci nebyl nejaky zlocin spachan rozdil bude. Ale mozna jsem debil at se to rymuje. (a nebo naopak jim nekdo jiny je, kdo jeste na radnici nebyl, a za kazdou cenu tam chce, mit pod palcem ty humpolecke ovce)

          1. Škoda, že na radnici máme tak submisivní loutku, doprovázenou prolhaným Vlastou a mega línou “ Mikado” Alenou

            Horší trojku asi naše město nemělo a věřím že mít ani nebude

    1. Pro 15:55
      Aby se mohla prokázat vina či nevina, je potřeba, aby se to prošetřilo. A to je to čeho se nejvíc bojí současný vedení zezadu podporované bývalým starostou p Kučerou. Ještě, že se toho nebojí Policie ČR.

      Hugo vydržte, děláte to dobře!

  7. Jediný kdo se tady v tom městě pasují do role samosoudce, jsou pan Bernard a pan Kratochvíl, kteří dlouhodobě vyhrožují všem kdo se bude zajímat o jejich levárny, že ho dají k soudu.
    Ale nebojte je to jen vyhoněný PR. Tak jako vše co je spojeno s pivovarem. Bubliny začíná splaskávat

  8. Kdo tedy volil celých 30 let ODS, že vyhravala skoro každé volby..Proč jsou tam stále ty stejné tváře? Volil je volič.. Takže jen obyčejný volič si může drbat hlavu.

    Voliči chtěli kantory, doktory, ředitele a pod. Řidiče nezvolí.. Hlavně když je titul..

  9. Nezáleží na titulu, ale na charekteru.
    Podívejte se na lidi jako Mudr. Dvořáková, Mgr. Kukrechtová, Mgr. Kostřicová, Ing. Namyslo nebo pan Bendl, paní Balnohová, paní Arnotová, pan Kratochvíl, bez rozdílu LEHCE ZMANIPULATIVNÍ zastupitelé, kteří zvednou ruku pro cokoliv co jim šéfové (Bernard, Brukner, Mikulášek) nařídí

    Volte charaktery, né bábovky, volte osobnosti, né známé osoby

    1. Dobrý den, díky za radu. Můžete prosím připravit nějaký seznam a rozdělit kandidáty na „LEHCE ZMANIPULATIVNÍ“, BÁBOVKY a charaktery, osobnosti? Mám silné podezření, že my humpolečtí volči, jelikož jsme historicky volili tak, jak jsme volili, nejsme příliš bystří, spíše ovce, takže mnohým z nás by to mohlo pomoci. Díky předem, krásný den.
      Ovčan

      1. Jsem přesvědčen, že místní voliči nejsou takový OVCE jako vy a vyberou správné zastupitele, ke kterým budou mít důvěru, aniž by jim musel někdo napovídat.

        Buďte trpělivý a vyčkejte na podzim 2022.😘👋

        1. Děkuji, to se mi dost ulevilo, byť nerozumím změně názoru – jsem zvyklý tu číst, že současný, dle Vás nevyhovující stav, je způsoben právě těmi „LEHCE ZMANIPULATIVNÍMI bábovkami. Těch je většina, protože většina voličů jim dala hlas. Elektorát se příliš nemění, proto Vašemu optimismu a důvěře ve voliče nerozumím.
          A jen tak mimochodem, už by bylo na čase začít se chovat dospěle, začít představovat onu proklamovanou změnu i úrovní chování v diskusi. K vyjádření názoru přece nepotřebujete urážet ostatní, nebo ano?
          Pěkný den. Ovčan

          1. Pane Ovčane, to vy sam sebe oslovujete ovčanem, který není příliš bystrý, tak já vám to rozporovat nebudu.

            Tzn neurážím vás jen souhlasím s vaším popisem, jak sebe vnímáte.

            Zbytek zase jen plácáte, nikam nekandiduji, tak nevím co bych měl měnit.

            Běžte raději pracovat, plkání na humpoláku vám evidentně moc nejde

            Krásný den 😘👋

          2. Děkuji za posudek. Předám svému lékaři:-)
            Nemusíte ale nikam kandidovat, abyste mohl/a chápat, že není třeba ostatní urážet.

          3. Nikoho neurážím, vy sám jste se nazval nebystrou ovcí.

            Pane Ovčane, nepodsouvejte mi něco, co jsem neřekl.

    1. Jé, to nemůžete takhle! Jste přeci ve městě, kde léta stáda nevzdelanych ovcí bez názoru tupě volí stále stejné dinosaury.
      A teď na nás jdete englicky? To my neumět, nerozuměla nic…

    2. Štěrbová, Štěrbová… není to ta co nezvládla ani šéfování místní stranické buňce HANO?

      1. Štěrbová nikdy žádnou buňku ANO v Humpolci nevedla..Trochu se proberte a sledujte politickou scénu v našem městě..

        1. Probral bych se rád, ale brání mi v tom pomyšlení na to proč při jejím odvolání dorazilo nacalstvo HANO z okresu ji hájit.

          1. No bránit ji mohlo. Protož to co předvedli čtyři zastupitelé nestraníci zvolení za ANO, to nemá obdoby v popřevratové historii… Ti, kdo nesestavovali kandidátku a byli zvoleni za ANO se rozhodli, že ji odvolají z FV. To by měli mít vždy v kompetenci ti, co kandidátku sestavují a kdo nominuje.

            Proto ji členové ANO /Křivánek/ přišli s okresní předsedkyní ANO bránit.

          2. Odvolání paní Štěrbové byla jednoznačná msta ze strany pivovaru (zorganizoval pan Mikulášek), za to že ukázala na černý stavby pivovaru Bernard, na finančním výboru.

            Celá záležitost se Štěrbovou, ukázala jak podrazácky jednají představitelé koalice posíleni o hlasy socanů a komoušů.

            S klidem můžeme Konstantovat, že nebýt paní Štěrbové, tak se tady nic nevyšetřuje.

            Věřím, že v roce 2022 bude paní Štěrbová kandidovat za ANO a stane se naší příští starostkou a napomůže definitivně zatočit s korupcí a klientelismem, které zde v posledních 15 letech jen kvetou

            Nejvyšší čas na změnu, Humpolec si to zaslouží.

          3. Od roku 2013 do současnosti, pivovar Bernard permanentně porušuje legislativu s přispěním místních politiků, samosprávy a státní správy.
            Při té příležitosti jsou důvodná podezření, že se obohacuje na úkor města Humpolec.

            Jíž prošetřuje hospodářská kriminálka.

          4. Poruseni legislativy bylo vyvraceno. Nedoslo k nemu ani ze strany stavebnika, ani ze strany zodpovednych uredniku.
            Postup to byl nestandardni, pro mnohe nedosazitelny, ale byl v souladu s platnymi paragrafy a predpisy.

            Zbyva jen mozna skoda, zpusobena mestu v podobe rozsahlejsich zemnich praci. Konstrukt tak sileny, ze prokazat v nem cokoliv nejspis nemozne.

          5. Pane Františku nechci říct, že lžete, tak napíšu nemluvíte pravdu .
            Jděte se zeptat pana Jůzla z OMH, pana Trnky z OŽP, či snad na stavební úřad.
            Všichni vám potvrdí, že byla opakovaně porušena legislativa.

            A co se týče způsobený škody, to je ten dlouhodobý spor, kdy Hugo chce forenzní audit, aby se částka přesně vyčíslila rozpětí v tuto chvíli je vysoké statisíce až nízké miliony.

            Jsem přesvědčen, že město jako správný hospodář, by toto mělo udělat, ať již kvůli finanční transparentnosti či snad pro pořádek.

            Bohužel pivovarský lobbing a submisivnost vedoucích představitelů ( Kratochvíl, Brukner, Kukrechtová), jdou proti transparentnímu forenznímu auditu, který by vše osvětlil.

            Humpolec není tak bohté město, aby si mohl dovolit dotovat pivovar Bernard a jeho stavební aktivity. Na druhou stranu je ostutné, že se pivovar pouští do takových akcí, které finančně pouští žilou humpoleckému rozpočtu.
            Když nic jiného, důkladným vyšetřením, město ukáže občanům, že se zde měří všem stejným metrem.

            Zatím je to těžký klientelismus. A to je špatně

          6. Pěkné ráno, zatím to těžký klientelismus není. O tom u nás zaplaťbůh rozhodují soudy, ne Vy. Těžký klientelismus to bude, až to tak nazve soud. Nejsme v Bělorusku. Nenechte se vláčet vlastní nenávistí. Krásný den. Ovčan

          7. Klientelismus je neoficiální, zákulisní systém dohod ve společnosti, jehož charakteristickým znakem je ochrana, jinak zvaná též protekce, vybraných členů celku, případně poškozování zájmů subjektů, kteří se na klientelistických vazbách nepodílejí. Kořenem klientelismu je skutečnost, že účastníci klientelistických ujednání bez této formy spolupráce nejsou schopni dosáhnout na zvýhodnění, typicky majetkové nebo společenské, které jim skrze klientelismus dostupné je. Z titulu své definice je klientelismus negativní společenský jev a jeho důsledky lze souhrnně označit jako porušování rovnosti.

            Humpolec jak vyšitý, ať si ODSácký podporovatelé František a Ovčan, brblají co chtějí
            Hezký den všem, kteří nejsou součástí humpoleckého klientelismu👍😉😀

          8. Aha, takže krom vystavování účtů bez hostinského umíte také kopírovat z wikipedie. Gratuluji. Ale bude to novénu svěžímu větru změn stačit? Není to málo, Antone Pavloviči?
            Pěkný den, třeba u pěkné knihy přeje Ovčan

          9. Z vyššího principu mravního, je lepší být na straně svěžího vánku, který se snaží o změnu k lepšímu, než být podporovatelem humpolecké klientelistické party lidí, kterým na záda dýcha hospodářská kriminálka.

            Drda by měl z HUGA radost😉

          10. Pro někoho svěží vánek, pro jiné smrad z kafilérie.
            A odvolávat se na mrtvé, tvrdit z ceho by měli radost…to už je opravdu naprosté zoufalství. Chudák Drda.

          11. Štěrbová nikdy nebyla členkou ANO.. Kdy už to tady ti mnozí její fandové pochopí. Kdy není členkou, nemohla vést pobočku ANO.

            Politickou angažovanost paní Štěrbové snad drtivá většina obyvatel zná
            . V polovině 90.let kandidovala za KDS, dnes už neeexistující stranu, která se později pojila s ODS a zanikla. Později za US-DEU, jako nestraník, stranu která se odštěpila od ODS po aféře Sarajevo. Av roce 2014 za ANO, jako nestraník.. V roce 2018 nekandidovala a byla nominována do finančního výboru za ANO. Z něho ji komplotem odstranili loni v prosinci, kdy se proti ní postavili zastupitelé nestraníci zvoleni za ANO a bohužel zastupitelé ostatní, kteří byli přítomní v sále ji odvolali.

          12. Dekuji za pěkně shrnuti neúspěšne komunální političky neschopne zajistit si podporu svých (byvalych) kolegů a spolukandidatu.

            Mimochodem, dnes jsem u radnice viděl parkovat dvě auta nastorc. To sám bratr Žižka fandí Hugu v jeho boji a zavelel postavit vozovou hradbu!

          13. Hmm hmm zajímavý. Já zas viděla policejní auta u Vodaku jak nakládaj plno dokumentů. To asi taky nebude náhodička.

          14. Odnese to někdo nevinný ve Vodaku. Ti, co rozhodovali o prasárnách, budou křišťálově čistí. Tak to prostě funguje…Přitom stačilo tak málo, uznat chybu, a vše napravit.

          15. To je náhoda, policie vyšetřuje a prijela si pro dokumenty. Podle zdejších příspěvků je to neco naprosto překvapivého, ba šokujícího. Takmer neuveritelneho. Tim padem uz jsou vinni a jen pověsit… Nebo co tim chcete říct?

            Stejně jako ten Hugofan co tu vykrikoval o tom, kdo všechno má obavy z policie a netěší se na výslech. Zato on zřejmě když ho zastaví dopravka radostné zaplesa a ukáže nejen dokumenty k vozu, ale i svuj anus aby předvedl že v něm nepasuje omamné jedy. Jinak si takové blábolení neumím vysvetlit.

          16. Co to máte zase za nechutný bláboly.

            Buďme rádi, že policie prošetřuje a co vyšetři či nevyšetří ja na policii.

            Rozhodně je vidno, že svůj úkol berou svědomitě, když si do VODAKu přijeli dvakrát.

            Zbytek je v rukách policie a státního zástupce.

            Ať již Hugofan nebo ODSfan, to nemohou ovlivnit a to je dobře, tomu se říká nezávislost policie a ta neodmyslitelně patří k výdobytků vyspělé demokracie a právního státu.

            Žvýkaním prázdné slámy na obou stranách barikády, se vyšetřování neposune ani o milimetr a to je taky dobře, jelikož pokud by spravedlnost byla měřena podle přispěvovatelů na humpoláku, tak to by byla Sodoma a Gomora

    1. Budeme SPOLU bránit prosazení forenzního auditu. (Kratochvíl, Kukrechtová, Brukner)

      AŽ DO ROZTRHÁNÍ TĚLA!

  10. NIKDY nerikej HOP dokud nepreskocis. Protoze pokud NE muzes byt totalne v zadku. Hugny i jejich majitel jedou dost mozna vabang. A pokud VSECHNA jejich narceni a s tim spojenou zavaznou kriminalitu do voleb PRAVOMOCNE v plnem rozsahu bez odkladu nepotvrdi soud , je to jen banda z…u touzici po moci ve meste.

    ALE. Muze to byt tak, ze jim do te doby vse perfektne klapne a potom DIKY HU-GO, chci vas na radnici a davam hlas.

    ALE do te doby nevi NIKDO jak to cele dopadne

    NIKDO .

    Pekny vecer.
    Volic Cekatel

    1. Můžete mi vysvětlit, jak HUGO může ovlivnit délku vyšetřování, neřku-li délku soudního procesu?

      Za mě je fajn, že HUGO dlouhodobě tlačí na zastupitele, aby šetřili důvodná pochybení, když nenašli podporu čelních představitelů (což bych očekával, jelikož k čemu jinému tam politici jsou, když se objeví podezření, že se ztrácejí erární peníze), předali to v trestním oznámení Policii ČR.

      A pokud kriminálka udělala razie ve VODAKU ohledně dokumentů (též jsem to slyšel, je toho plný Humpolec), tak je zřejmé že je něco shnilého v našem Humpolci.

      Nechme Policii konat, ona na rozdíl od Kratochvíla, Bruknera, Bernarda a dalších 13 zastupitelů, nebude mít zájem, celou záležitost shodit pod stůl.

        1. Jen ať to policajti prošetřují.
          Když je podezření musí se buď potvrdit nebo vyvrátit.

          Pravda se určitě ukáže.

          1. V Humpě už je podezřelý úplně každý a úplně všechno. Takové malinké, podezřelé méstečko.

          2. Zas tak bych to nerelativizoval.

            Faktem je, že ve Vodaku opakovaně byla kriminálka pro doklady a z logiky věci vyplývá, že se v jejich hledáčku zjeví pár úředníků a pár politiků.
            Nedělal bych z toho nic velkého, ale vážné to bude, to né že ne.

            Humpolecká STOKA

          3. No tak podle toho co prezentovali aktéři je jasné, že účetně je to veliký průšvih. Pokud Vodak pivovaru fakturoval po několika letech, musel by své náklady vést několik let ve výročních uzávěrkách jako tzv. nedokončenou výrobu. Muselo by jít cca o 1,5 mio Kč (dle uvedené faktury). Pokud to Vodak neučinil, krátil daň z příjmu právnických osob. A k tomu ještě další problém, tentokrát s DPH. I kdyby to vše měl náležitě ošetřeno, bude prakticky nemožné vysvětlit odklad fakturace o několik let. A jestli se to pokusili na obou firmách nějak zpětně zakamuflovat, bude to poznat při křížové kontrole dokladů. Pro hospodářskou kriminálku to bude učebnicový příklad.

  11. Humpolecká Stoka – vcelku výstižný název, když si představím, že hlavní aktér je firma Vodak mající jako hlavní činnost správu vody a kanálu😂😂😂

  12. Nemá cenu tady donekonečna vykřikovat o tom že Policie šetří. Šetření je její náplní..
    .
    Obě skupiny by měly už na čas uzavřít mír a opravdu vyčkat cca. 2-5 let než se něco dozvíme. Nedělejme si iluze, že se rozhodne do komunálních voleb 2022.

    Ovlivní to jistě kampaň, ale jen pro ty co nejsou rozhodnutí. Ti, co minule volili HUgo, budou ho volit slepě dál, ti co ODS, budou už z principu volit ODS. Protože v komunálních volbách lidé volí pouze po jménech a to je jistě jeden ze tří způsobů úpravy volebních lístků, nemůžeme čekat nějaké rapidní změny v sestavě nového zastupitelstva. Ono totiž volit po jménech tomu zakřížkovanému nic moc nepřinese. A málokdo volí celou stranu, hnutí..Jen volbou celé kandidátky totiž dostane ta která strana nejvíc hlasů.Ale to mnozí voliči nevědí nebo nechtějí vědět.
    Jisté je, že bude znovu muset být nějaká koalice..A její vytvoření lehké nebude..

    1. Nesouhlasím, jsem přesvědčen, že Humpolecká Stoka změní od základu humpoleckou komunální politiku.

      Bude samozřejmě záležet jakým směrem se bude vyvíjet vyšetřování.

      Když to Policie ČR odloží, je to konec HUGA a STAN.

      Když Policie ČR podá obvinění (to je maximum co se do voleb stihne), velice to uškodí nejen ODS a KDU, ale i ČSSD a KSČM.

      ANO záměrně vynechávám, jelikož tam už změna proběhla, ze současných zastupitelů na kandidátce nikdo nebude, do čela se vrací Štěrbová a postaví kandidátku nezatíženou touto situací.

      Rozhodne následujících 6 měsíců
      OBVINĚNÍ vs. ODLOŽENÍ to je to oč tu běží

      1. Jestli Bureš na podzim nevyhraje volby, tak bych libovolnou kandidátku za jeho partaj sestavovat vskutku nechtěl.

        1. Já bych zase nechtěl být v kůži spolumajitelů Vodaku, městských úředníků a starosty.
          Ty musejí být kroky kriminálky dokonale vystrašený!

          Není nad to si večer v klidu hajnout do postele a sladce usnout spánkem spravedlivých

          1. A to jste vyvestil z křišťálové koule? Nebo z lógru?

      2. Takze ty nasledujici volby za 5 let by Hugny v pripade zjistene a odsouzene kriminality mely sanci, ze to volic oceni.

      3. Jak krásné by (pro některé) bylo, kdyby život byl takto černobílý. Dobro a zlo jasně oddělené, svět na té správné straně zalitý sluncem a všobecnej mír. 😀

        Aby bylo jasné, o čem mluvím – podívejte se na podobné, celostátně známé případy“ Čapí hnízdo“ a „DPP jízdenky“ pan Rittig.
        Babiš a Čapí hnízdo to je pravda extrém, jeho vliv na OČTŘ a justici je obrovský.

        Nicméně pan Rittig je té humpolecké kauze blíže. A nedávno byl komplet zbaven všech obvinění, protože se mu nepodařilo prokázat žádné porušení paragrafů. A že společenská poptávka po jeho odsouzení nebyla malá. Policie vyšetřovala, předala, doplňovala, státní zástupce žaloval, soudy soudily …

        V reálu se totiž v příštích 6 měsících a dále nerozhodne nic. OBVINĚNÍ ani ODLOŽENÍ na věci nic nezmění, krom malých změn v argumentaci jednotlivých aktérů a jejich zastánců. Dokonce ani rozodnutí soudu na věci nic nezmění – v případě nalezení a odsouzení viníka se věc potáhne desetiletí a do ztracena, v případě že nebude nikdo odsouzen bude část lidí křičet že korupce a nespravedlnost a část se tím neodsouzením, neprokázáním viny bude ohánět na druhou stranu.

        Vítejte v ČR. A pokud kdokoliv spoléhá na pilulku v podobě snadného rozhodnutí OBVINĚN vs. ODLOŽENO v příštích 6 měsících – tak je beznadějný hlupák.

          1. spatna otazka. Nefandim v tomhle Ryznerovi ani trochu ale zas jestli citi krivarnu tak je dobre ze jedna. Jestli se na to vsichni vykaslou tak tady vznikne divokej zapad.

          2. Hybatelé (Zdeněk Rýzner) to celé používají jako výtah na radnici. Nic víc za tím není, slova o městě, patriotismu, věrnosti, poctivosti …. nic než kecy, sladké řečičky.
            Krátce: HuGo chce na radnici.

            Ostatní zúčastnění pravděpodobně nejsou rádi, že se věc děje.

            Pro lidi z Humpolce je to plusminus dobře, pokud skutečně jde o šméčko, dříve či později to na někoho dopadne. Že by došlo k (reálné) náhradě možné (možné) škody nelze čekat. Ale je dobře, že neprojde úplně vše.

            Někdo a nějak město řídit musí, zájemců není neomezeně – tak holt spolu s žitím tady tlačíme, platíme a sledujeme tenhle cirkus.

          3. Pane Františku a čo si tak predstavujete pod pojmom patriotismus?

            Víte, můžete si myslet o Rýznerovi mnohé, ale jeho vztah k Humpolci a aktivity jako 8smička, zpomalv humpolci, soukromá škola, Machovka atd….

            Co jiného to je než patriotismus?

            Znáte někoho jiného v Humpolci, kdo podporuje vedle standardních sportovních, kulturních a charitativních akcí takové projekty, které pomáhají Humpolci v propagaci nejen v cestovním ruchu? Nejsou toto přesně ty projekty, které by úspěšní podnikatelé měli rozvíjet a podporovat? Aniž by zatím byl byznys?

            Děkuji za odpověď

          4. Předem, omlouvám se za prodlevu – nemoc zlá mne uzemnila a pak jsem musel dohnat něco málo zameškaného v práci.

            Patriotismus je když …… a hele, vlastně, víte co? NE. Otázka je slušně položená, o kousek níže je ještě jedna, obě s poděkováním předem. Super.

            Zkuste se napřed podepsat. Pokud máte koule, tak svým jménem, pokud ne, klidně přezdívkou. Zde diskutující „Ovčan“ Vám budiž vzorem.

            Rád si tu pokecám s kýmkoliv, ale sundejte si ten hadr z ksichtu. Ať vím s kým a nemusím každý post číst a pak ještě srovnávat s ostatními a podle jazyka a slohu dovozovat, komu odpovídám.

  13. Výtah na radnici, ano to je to správné označení. A nezáleží na tom, zda jsou všechna ta nařčení nepravdivá a pokud pravdivá jsou jak moc je velká společenská nebezpečnost těch skutků.
    Ať tak nebo tak, o to tady vůbec prvořadě nejde.
    Účel světí prostředky.

    1. Jasně tak v Humpolci je důvodné podezření, že se zde rozkrádají veřejné finance, což pro vás není společenská nebezpečnost, tak proč jsou na to vůbec paragrafy?

      Zároveň jestli to čtu správně, tak ten nejhorší člověk u nás ve městě je zdenek Rýzner?

      Mě zase přijdou jako gauneři bývalý starosta Kučera a 16 současných zastupitelů co dlouhodobě hlasují proti vyšetřování a ještě neomaleně požadují omluvu, dále společníci Vodak (Kučírkova, Kumštar, Šebesta), úředníci Jůzl, Trnka, Hrbek, jelikož díky temto lidem tady vůbec mohlo vzniknout takové prostředí, ve kterém se začiná s “baterkou a pinzetkou” pomalu ale jistě pohybovat hospodářská kriminálka.

      V jediném v čem s vámi souhlasím je, že spravedlnost je slepá, zároveň vždy záleží jaké máte důkazní materiály.

      Pochybuji, že by se Rýzner do nich pouštěl s “prázdnýma rukama”.

      Mimochodem vzpomene se někdo z vás na veřejný vyjádření Bernarda a Kratochvíla, že zažalují Rýznera s Voplakalem?

      Myslíte si, že už se tak stalo? Nebo, že se tak stane? Nebo to bylo jen PR zastrašování?

      A nepsal náhodou Rýner na Hugo fb, že odstupuje z Huga, aby mu nebylo podsouváno, že je to politické? Čímž chci říct, není argument, že se chce dostat na radnici, lichý?

      A co by jste dělali vy, kdyby se vám dostali do rukou materiály, které naznačují, že se zde krade? Nepostupoval Rýzner správně?

      1. Ano, Zdeněk Rýzner vystoupil z HuGa, které vlastně nebylo a není než volným sdružením kandidátů. Babiš vložil Agrofert do dvou svěřenských fondů, aby se od něj odstřihl. Tak určitě.

        Budete se divit, ale dokumenty, které nejen že naznačovaly, ony dokonce prokazovaly, že „se zde krade“ se mi kdysi (poměrně dávno) do rukou dostaly. A v tom samém čase ještě dalším lidem, jak z vedení města, tak OČTŘ, nemusel jsem nikomu nic předávat.
        A budete se divit podruhé, ačkoliv byla prokázána krádež, nebylo prokázáno její spáchání konkrétní osobě a tedy nebyla vyvozena ničí konkrétní zodpovědnost a nikdo nebyl potrestán.

        Vše ostatní, spektakulární oznámení žalob, odstupování z HuGa a požadavky na omluvu a podobné jsou jen to, co jsem psal výše – cirkus, který (bohužel) k téhle části žití patří.

        1. Pane Františku, můžete být ohledně těch dokumentů, které prokazovaly krádež, více detailnější.

          Předem děkuji

  14. Má někdo detailnější informace, ohledně řádění kriminálky na našem úřadě?

    Slyšel jsem, že už byli na městě pro dokumenty a přišli na “pokec” i za starostou?

  15. Jj kriminalka ta se po Humpolci a po Vodaku pohybuje, jak ryba ve vodě.

    Myslim, že maji holky a kluci z radnice solidne stažený půlky🤪🤪🤪

  16. Já mám naopak dobrý pocit, že se konečně našel někdo v našem městě (Rýzner), kdo se hošanů z radnice a ODS nebojí a jde po nich a po jejich levárničkách dost nesmlouvavě.
    K jakým závěrům dospěje hospodářská kriminálka, to asi nikdo nedokáže předjímat, souhlasím že zde si budeme muset počkat.
    Kdo si počká, ten se dočká!

    1. Říkala mi pani z výboru, že Starosta Kratochvíl se bojí jít na finanční výbor kam si ho pozvali na vysvětlení. Chudák už na svojí funkci dočista rezignoval ikdyž je dávno pravda že na radnici nikdá nic kloudnýho nedělal. Chceme takovýho línýho starostu ???

      1. Myslel jsem že nespolehlivost agentury JPP už byla léty dostatečně prokázána. A hele, pořád se jí leckdo drží.

        1. Na finanční výbor se starosta klidně vykašlat může, FV je stejně jako zastupitelstvo ovládaný koalicí, ale až půjde vypovídat na kriminálku, tak to bude pro něj větší adrenalín.

          Chování našich zvolených zastupitelů, mě opravdu zaráží, namísto aby hlídali zájem města, hlídají zájem pivovaru, i za cenu toho, že porušují zákony.

          Jsou to hlupáci, kteří jednoho dne zpláčí nad výdělkem. A Bernard je pak ještě veřejně odsoudí, aby si nad jejich osudy, umyl ruce.

          1. Je vidět, že pisatel/ka nikdy nebyl dál než na prasečím dvorečku a nikdy nepůsobil ve FV či KV..Už druhé období je FV veden člověkem z opozice.

            I rozšíření počtu členů ve FV a KV po volbách 2018 bylo provedeno na návrh opozice. Nyní se opět počet členů FV snížil o dva, ukazuje se, že jsou až moc početné a kde nic tu nic..

  17. Nubuď labuť.
    Mrkni ty prasečí dvorku, kdo drží ve FV většinu a ne kdo mu předsedá.
    Z 13 členů 7 za koalici a pak 3 za ČSSD a KSČM. Pouze 2 členové Hugo a 1 Stan
    Jediné s čím s vámi souhlasím, je že takový výbor nic nevyšetří, jelikož to nikdy většina neschválí. V čím zájmu rozhoduje takový FV?

Napsat komentář: Anonym Zrušit odpověď na komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Next Post

Výstava - Sv. Ludmila

Čt Zář 2 , 2021
Středa 01.09.2021 – Čtvrtek 30.09.2021 Čtěte dále:   Samosběr cibule na Vysočině: možnost mají zájemci u Humpolce

You May Like

Témata