Píšou o Humpolci – DENIKN.CZ: Výstava v humpolecké 8smičce odstraňuje hradbu mezi umělcem a laikem

158

Soukromá galerie či přesněji „zóna pro umění“ 8smička v Humpolci připravila pro druhou polovinu letošního roku opravdu mimořádnou výstavu. Dokumentuje umění, které vzniká pod vedením umělců v neuměleckém prostředí a s „neumělci“.

V umění jde obvykle o výsledek, jímž je umělecké dílo. Na výstavě Ruka na konci ramene jsou ale vystaveny artefakty, u kterých byl podstatnější proces, který k nim vedl, než finální vystavený objekt. Kurátoři Ondřej Horák a Anežka Chalupová použili část citátu Marka Twaina „Nejjistější místo, kde naleznete pomocnou ruku, je na konci vašeho ramene.“ Jeho význam ovšem trochu posunuli. Americký spisovatel měl na mysli fakt, že nejlépe si člověk pomůže sám. Co ale když nejde o pomoc sobě, ale jiným? Co když ona pomocná ruka je napřažena k druhému?

Na fascinující výstavě v 8smičce najdeme …..

 

Celý článek si můžete přečíst zde: https://denikn.cz/776939/vystava-v-humpolecke-galerii-8smicka-odstranuje-hradbu-mezi-umelcem-a-laikem/

Čtěte dále:   Píšou o Humpolci - CITY.CZ - COWORK:S - Můj nový začátek. Jak sociální podnikání Šárce pomohlo znovu začít žít

Axl

158 thoughts on “Píšou o Humpolci – DENIKN.CZ: Výstava v humpolecké 8smičce odstraňuje hradbu mezi umělcem a laikem

  1. Nejenom byznysem je člověk živ.
    Je fajn, když se píše v renomovaném tisku o kultuře v Humpolci, která je nezištně budovaná místním podnikatelem.
    Podpora kultury není asi nejvíc sexy z hlediska PR, ale je to chválihodné a důležité pro naší mladou demokratickou společnost.
    Fandím!

    1. Mnoo tezko rici, koho a kolik z mladych (starych) takova kultůra oslovi, takze plusem je uz jenom to, ze nebude skodit. Doufam tedy.

      1. a konečně , ty kultůro , se bude moct škodit jinde !!! VYŠEHAD a kultůra fotbalu ! vždyť jde jenom o veřejný penáze !!! :D:D:D

    1. Ano, už se těšíme na Šibeňák event. Vraťme kopci jeho původní účel. Očista za zpěvu písně Ryzner Über Ales, plamenne pohledy hrdych členů Ryznerjugend…. A pak nastane v Humpolci ráj.

      1. Já bych toho namyšlenýho sebestřednýho exota tolik nepřeceňoval.
        Osmička, dobrý, no ale že by to byl nějakej světovej zázrak… to nevím.
        Už jsem viděl i lepší projekty.

        1. Já jsem přesvědčen, že dobrý věci se mají pochválit, jelikož jich je pomálu.
          Projekt 8smičky je chválihodný.

  2. Jj ty co tady kydají na Rýznera špínu, jsou jen závistiví gaučáci. Chtěl bych vidět co tito kydači ve svých životech udělali pro naše město.
    Naše republika potřebuje více podnikatelů jako je Rýzner, jejich schopnosti, aktivita a mecenášství je výrazně prospěšná pro celou společnost
    A 8smička je SUPER👍👍👍

    1. Souhlasím nicméně to nemění nic na věci, že Rýzner je pacient. Soudě podle jeho arogantního jednání a jeho exhybicích co předvádí na radnici. Ani Já bych toho namyšlenýho sebestřednýho exota tolik nepřeceňoval

      1. Zkusím věcně.
        Nevím o jakém arogantním chování a exhibicích na radnici píšete, sleduji zdejší zastupitelstva dlouhodobě a musím vás zklamat. Pan Rýzner, když už mu je uděleno slovo, je vždy věcný, slušný. Že se mu dlouhodobě nelíbí neefektivní přístup samosprávy k veřejným financím našeho města? Má proto důkazy, které opakovaně předkládá zastupitelstvu. Jestli se nepletu podal v této věci i trestní oznámení, které PČR šetří z podezření ze spáchání 4 trestných činů.
        Zaznamenal jste Rýznerovi otevřené dopisy některým zastupitelům? Opět slušné, věcné faktické.
        Nevidím nic špatného, když se někdo rozhodne dělat komunální politiku (Rýzner) a svojí energií, zkušenostmi, aktivitou, se snaží zlepšit a zprofesionalizovat místní samosprávu. Líbí se mi to na všech “mlaďoších”z HUGO a STAN (souhlasím, že pan Hrala by mohl zapracovat na svých výstupech).

        Rozhodně jsem rád, že zde máme aktivní a slušnou opozici, která nutí současné vedení k větší aktivitě. Mimochodem vysmívané aktivity HUGA u rybníku Dvorák, dovedli naše představitele k podobné aktivitě na rybníku Pařezáč v Plačkově ( mrkněte jak se tam už staví mola pro letní koupání). A to je přeci skvělé.

        Přeji si, aby se město stejným způsobem nechalo HUgem inspirovat, při využití areálu Máchovka, jelikož bydlení pro mladé rodiny, je něco co v Humpolci opravdu schází.

        Buďme rádi, že se zde lidi jako Rýzner angažují. Na tom občan Humpolce nemůže prodělat.

        Závěrem se zkuste zamyslet, namísto vašich urážek pana Rýznera, co jste vy osobně udělal pro naše město a podělte se s námi,

          1. Pokud myslíte výrazem pacient, někoho kdo se snaží sám přeprat klientelistickou hydru, která se zde neštítí rozkrádat veřejné finance, tak to s vámi souhlasím. A též přeji Humpolci, ať je zde takových “pacientů” více.

          2. Pacient je pacient. Léčba je druhá věc. I nemoci mohou být různé a některé z nich se ani léčit nedají….
            Jenom mi tak nějak přijde na mysl, vždy když slyším o Rýznerovic rodince a jejich křišťálově čistých úmyslech, známé rčení: Zloděj křičí „Chyťte zloděje“.
            Apropo taky jsem v 90létech začal podnikat a s těmito lidmi jsem přišel do kontaktu a vím o nich a jejich praktikách své…..
            Je úsměvné, že se v současnosti snaží tvářit jako neviňátka, ve snaze zakrýt nebo vymazat svou minulost.
            Nemohu se zbavit dojmu, že za bojem za lepší zítřky je v politické rovině jistá paralela mezi panem Rýznerem v komunální sféře a panem Babišem v té národní. Je to srandovní stejně jako to, že z největšího pytláka na povodí se nakonec stane porybný.

            Přeji hezký den

          3. A nemůžete být více konkrétní, cože nekalého to tedy ta Rýznerova rodinka dělala.

            Takhle to vypadá, že chcete jen očernit bez důkazů slušného člověka.

          4. Bych řekl že samozřejmě nic nemá. Střilet do Hugen smyšlenýma tvrzeníma , který nemaj žádnou reálnou oporu to tady pár jedincům jde! Jak typický pro modráky.

  3. Víte proč Rýzner tak vadí?

    Protože je hyperaktivní. Rozumí číslům a je cifršpion. Nenechá se opít rohlíkem, nebojí se poukázat na nekalosti, nemá problém si zaplatit právníka či najmout soudního znalce.
    Umí svoje myšlenky formulovat do jasných závěrům, a v několika otevřených dopisech vyzývá zastupitele k jasným a rozhodným krokům, co by měli dělat.
    A není zkompromitovaný.

    Rýzner vadí současné vládní koalici, jelikož rozkrývá dlouholeté netransparentní zacházení s veřejnými prostředky. A nekompetentnost místní samosprávy.

    Rýzner nevadí občanům Humpolce (pokud si odmyslíme pár závistivců), jelikož za občany pracuje, kontroluje a poukazuje na velké nedostatky zdejší samosprávy.

  4. Rozpoznejte hyperaktivního dospělého…

    Následujících sedm bodů popisuje hlavní příznaky poruchy. Jestli ve více než polovině z nich poznáte sebe či svého nejbližšího, možná se skutečně jedná o ADHD. Pamatujte však, že aby se dalo o hyperaktivitě uvažovat, musejí tyto problémy dospělého trápit soustavně.

    Neschopnost zorganizovat své věci – činí mu veliké potíže mít v pořádku všechny účty, papíry, platby nebo úkoly.
    Nesoustředěnost, „hlava v oblacích“ – často se „zapomene“, během provádění určitého úkolu či jiné činnosti sjede myšlenkami jinam.
    Impulzivita, nepromyšlené jednání – jedná impulzivně, velmi typické je, že řekne nebo udělá něco rychleji, než si to stihne aspoň trochu promyslet.
    Problém s plánováním a dodržováním časového rozvrhu – je pro něj náročné uspořádat si v čase všechny úkoly, stále něco nestíhá, úkoly často nedokončuje.
    Potíže s nasloucháním druhému – pozornost udrží jen velmi krátce, pak se dostane v myšlenkách jinam, vnitřní neklid ho totiž nutí ke změně situace.
    Zapomnětlivost – neudrží v paměti schůzku, doma si nechá každou chvilku telefon či svačinu, klidně zapomene i vyzvednout děti ze školy.
    Bezohledné řízení – podle několika studií je u dospělých s ADHD mnohem větší riziko, že způsobí dopravní nehodu.

    1. Jak léčit ADHD

      Léčba poruchy pozornosti s hyperaktivitou je u dospělého trochu jiná než u dětí a je bohužel náročnější. Prvním krokem je – jako u velké řady dalších psychických nemocí – uvědomit si, že něco není v pořádku, a vyhledat odbornou pomoc.

      „U dospělých bude potřeba vyřešit mnoho problémů, na které léky nezabírají. Může k nim patřit citová a společenská izolace, pocity vzteku, problémy s uspořádáním času, sklony k vyhýbavosti a snaze uniknout před obtížnými úkoly,“ uvádějí ve své publikaci Poruchy pozornosti a hyperaktivita autoři Alison Munden a Jon Arcelus.

      Všechny tyto potíže bude muset hyperaktivní pacient probrat s psychiatrem. Lékař by měl následně vypracovat komplexní plán léčby zahrnující psychoterapii i řešení otázek společenských a pracovních.

      Ač se řada lidí konzultaci s psychiatrem urputně brání, protože „nejsou přece žádní blázni“, v případě ADHD může terapie významně zlepšit kvalitu života. Léčení dospělí se shodují, že se uklidnili, přestali být tak urputní, jsou méně ve stresu… Léčba jim pomohla z jistého sevření a spolu s tím se zlepšily i jejich vztahy s blízkými.

      Setkali jste se někdy s ADHD?

    2. Tak nevím jak často si nechá pan Rýzner doma svačinu či zapomene zhasnout?😀

      Jasně vidím co všechno vybudoval, za čím vším stojí a jak jeho firmy, projekty, společenské aktivity fungují nebo v neposlední řadě rodina (4děti) fungují. Není to nepopsaný list papíru, ale člověk co zde žije od narození.
      Nebudu slovíčkařit jestli je Rýzner hyperaktivní nebo pracovitý nebo “odpočívá” v další aktivitě?

      Rozhodně jeho elán, inteligenci a neutuchající energii přeji všem občanům a humpoleckým zastupitelům obzvlášť, nejen ve volebním roce 2022.

      1. Tak teď už jenom napsat nějakou knihu ve stylu O čem sním,když bdím….
        a poslat syna na dovolenou…
        Sorry jako.

        1. Jestli se nepletu tak Ryzner ma same dcery.
          Ale je zde jiny podnikatel, ktery uz knihu o tom, ze je magor, vydal a jeste ma i “psychicky nemocneho” syna, alespoň to veřejně tvrdí.
          PR je v v Humpolci parketa, někoho jiného než Rýznera, ten na PR dlabe.
          Sorry jako.

          1. Ono Humpolecký moře není PR ?
            A co ten plánovaný rybník na kopci pod židákem?

          2. Já myslím, že má svý holky a nevlastního syna, ale to je jedno na dovču můžou i holky…

  5. Je obdivuhodné, jak tady pan Rýzner o sobě hezky píše. Kolik z nás si troufne o sobě napsat tolik superlativ ?

    Smutné je, že hlupáci jsou tak sebejistí, zatímco moudří lidé jsou vždy plní pochybností.
    Bertrand Russell

    1. Z čeho vycházíte, že o sobě Rýzner píše sám?
      Jeho aktivity jsou na malém městě všeobecně známé.
      A jeho aktivity jsou obdivuhodné.
      Máte snad jiný názor na jeho úspěšné podnikání či filantropii, na 8smičku, o které je mimochodem hlavní článek atd.?

      Nebudu se zde pouštět do hodnocení, kdo je lepší, ale naprosto souhlasím s tvrzením, že na naší radnici je co zlepšovat. A o to se Rýzner aktivně snaží.

  6. Na hodnocení je brzo.
    Rýznerovu filantropii zhodnotí až historie.
    Stejně tak jako spor mezi očkovanými a neočkovanými rozhodne evoluce.

    1. Každý z vás, který umí pracovat s informacemi, má možnost se sám přesvědčit na http://www.portal.justice.cz že jen za uplynulé roky 2018-2021 Rýzner věnoval na provoz Nadačního fondu 8smička skoro 50.000.000,- kč.

      To je dost obrovská suma, aby jsme mohli hovořit o jeho filantropii bez jakýchkoliv pochyb.

      Jsem přesvědčen, že pan Rýzner patří mezi největší filantropy v celé ČR.

      Ovšem doma není nikdo Prorokem, kór když to dotyčný nevytrubuje na každém rohu, jelikož na osobní PR kašle. Tolik fakta!

      1. Nevím jak moc je osmička prospěšná, pro většinu občanů Humpolce. Spíš je to takový splněný sen jednoho zbohatlíka, stejně jako rezidence na Másilku. Nic proti snům co si člověk splní, ale nazývat to filantropií, navíc státního formátu, to mi přijde mimo mísu.

        1. Podpora kultury vždy byla, je a zůstane filantropií, ať se vám to líbí nebo ne.

          Podívejte se na Medu Mládkovou a její Mezeum Kampa.

          Jak už bylo psáno výše, doma není nikdo Prorokem. Nota bene maloměšťáctví a závist tomu též nepřidají.

          Nezapomínejte, že vedle podpory kultury, podporuje Rýzner i charitu, školství nebo sport. Já myslím, že je velký frajer v tom nejlepším slova smyslu. A bude fajn, když se od něj ostatní úspěšní podnikatelé budou inspirovat, jak se o svůj podnikatelský úspěch podělit se společností.
          Na západ od našich hranic naprosto normální věc.
          Hezký den a úspěšný rok 22 všem.

          1. Jo, to máte pravdu, frajer on je, to jako jo, to bez diskuze….

        2. Srovnávat Medu Mládkovou a Zdeňka Rýznera Je hodně odvážné.
          Je to stejné, jako srovnávat Václava Havla a Václava Klause, jistě oba bývalí prezidenti byli významnými hybateli českého národa, ale tím to končí.
          Ono není Václav jako Václav…… není filantrop jako filantrop.

          1. Manželé Vlčkovi, manželé Kellnerovi, Baudišovi, Kučerovi, valentovi, Romanovi, Štěpánkovi, nebo Mládková, manželé Rýznerovi nebo Pudilovi, Winklerovi a další.

            Víte co mají společného velcí mecenáši, každý z nich svojí originální mecenášskou cestou a projektem, který jim je blízký.

        1. Přežije-li kultura, přežije národ.

          Věřím, že toto vám potvrdí i náš starosta Karel Kratochvíl, pravidelný návštěvník Muzea Kampa.

          Je super, že zde v Humpolci takový projekt jako 8smička vznikl. Chápu, že pro hodně lidí je tento projekt skutečně nadčasový (nejsou to Andrejovi koblihy zadarmo), ale třeba jejich děti do toho dospějí. Rozhodně za 8 korun máte špičkovou kulturu přímo pod nosem.
          Užívejme si tuto vymoženost, která není obvyklá ve městě velikosti Humpolce.

          1. Nic proti Rýznerově galerii, ale širokou veřejnost to moc neoslovuje. Jistě je to čin hodný chvály,že to rekonstruovali, ale opravdu zatím mě nic nezlákalo k návštěvě.

  7. Rýznerovi aktivity a filantropie jsou trnem v oku místní ODS a pár jedinců s ní spojených.
    Začalo ty již před lety, kdy Rýzner nabídl městu finanční dar 5.000.000 korun (na to už se zapomnělo) na výkup bývalého autobusového nádraží. A pokračuje to dnešním osobním útočením, pomlouváním, bojkotováním a házením klacků pod nohy na všechny Rýznerovi činnosti zde v Humpolci (server humpolak je pro tyto účely též dostatečně využíván).
    Mrzký lidé, dělají mrzké věci.

    1. Bože přestaňte už s tou sebestředností.
      To jako za vše špadné v Humpolci může ODS a její příznivci??
      A za vše dobré se zasloužil Zdeněk Rýzner s kapitálem Hranipexu??
      Víte o tom, že kdyby nebylo Zdeňkova tatínka kterej v 90 létech z krachujícího Čemolenu vyvedl tu zdravou část lukrativních aktivit a nezaložil spolu s investory Hranipex? Tím zatloukl poslední pomyslný hřebíček do rakve největšímu zaměstnavateli v Humpolci?
      Kdyby to eudělal, tak by dnes Zdenda nejspíš pingloval v nějaký hospodě?
      Na úspěchu hranipexu má největší podíl jeho „šikovný“ otec.
      Lidé v Humpolci nejsou až tak hloupí a pamatují si kauzu Čemolen s Rýznerem i Sukno s Rackem.

      1. Kdyby za nic, tak za podil na krachu CML patri starymu Ryznerovi obrovsky dik od vsech Humpolaku. Takovej srackomet jako CML, druhej v okoli nebyl.

      2. Čemolen obchodoval s nábytkovými hranami?

        Nevyráběl a nevyrábí náhodou laminované desky?

        Nechci vám brát iluze, ale kdo zná Hranipex, tak ví že bez Rýznera juniora se tam nikdy nedala a nedá ani rána.

        A zkusit tuneláře a zloděje Racka a jeho anabázi se Suknem, srovnávat s Hranipexem, který byl vybudován z garáže rodinného domku, je ukázka opravdové demagogie.

        Máte pravdu, lidé v Humpolci mají paměť a ty vaše lži co zde píšete, zůstanou jenom lží pronesenou někým kdo musí ohromně závidět panu Rýznerovi.

        Lituji vás, když vidím, že nedokážete vnímat, že někdo svým umem a pílí dokáže vybudovat velkou a úspěšnou nadnárodní firmu.

        Závist je mocná čarodějka, bohužel!!

        1. Ano čemolen mimo jiné taky obchodoval s nábytkovými hranami. Byla to činnost výdělečná která dotovala ostatní provozy v době kdy se plánovala restrukturalizace aby se podnik mohl sanovat

          1. Tomu se říká konkurenční prostředí.
            Zákazník je king, ten rozhoduje od koho si zboží koupí.
            Nebo vy jste snad vyjímka?
            Včera nakupujete na Alze a dnes na Amazoni.
            Kapitalismus se to jmenuje.

          2. T7. 1. 2022 (19:21)Tomu se říká jeden o voze a druhý i koze. Kupovat si samozřejmě může kdo chce od koho chce. Ale jak to souvisí s tvrzením predřečnika víte asi jen vy sám.

          3. T 7.1. 2022 (20:56)

            Když byl Čemolen tak výkonný že cituji: (Byla to činnost výdělečná která dotovala ostatní provozy v době kdy se plánovala restrukturalizace aby se podnik mohl sanovat)
            To znamená podle tohoto vyjádření, že to byl významný hráč v oboru s nábytkovými hranami.
            Jak vidno tak neobstál v konkureční prostředí, nebo-li, zákazník se rozhodl koho bude preferovat. A jsme opět u toho to je kapitalismus a svoboda.’nikdo nemá v byznysu zaručenou věčnost a každý pokud dodržuje zákony.

            I vy máte možnost evidentně dobře fungující byznys firmy Hranipex “napadnout” konkurenční aktivitou.

            Mimochodem i z Hranipexu odešli lidé, kteří sí přímo zde v Humpolci založili firmu, která obchoduje i s nábytkovými hranami.
            Zároveň v dnešní době Hranipex investuje nemalé finanční prostředky do prodeje nábytkového kování, se kterým nikdy v minulosti neobchodoval. Tzn. bude se snažit přesvědčit nové zákazníky, že nákup těchto produktů je v Hranipexu výhodnější než v jiné firmě.

            Nebo jiný příklad: elektro auta a firma Tesla. Znamená to, že jiný výrobce nemůže vyrábět tyto auta? Naopak vy jako zákazník chcete co největší výběr, který vám přinese i lepší podmínky.

            Zapomeňte hledat na Rýznerových aktivitách něco co tam není.
            Jsou to jen bludy kydačů špíny.

            Asi musí být Hranipex něčím vyjímečný, že si od nich kupuje jejich zboží tolik zákazníků napříč kontinenty.

          4. 8. 1. 2022 (09:41) Proč stále dokola píšete sáhodlouhé příspěvkuy, kde rozporujete co nikdo kromě vás netvrdí? Pointa původního příspěvku z 7. 1. 2022 (13:35) byla úplně jinde.

          5. Můžete mi laskavě vysvětlitkde byla vámi zmiňovaná pointa? Pokud jsou to ty nesmysly o tunelování Čemolenu nebo to kdo je dicision maker v Hranipexu, tak na to bylo již dostatečně odpovězeno někým jiným, ale je možné že neoplývám takovou bystrostí jako vy.

          6. Ano, všiml jsem si, že umíte pouze psát a nikoliv číst. Takže pointa byla ve vyvedení části výroby ČML do Hranipexu. Pokud to někdo někde vysvetlil, stačilo dát odkaz nebo citovat. Ne, vy musíte uplatnit grafomanii a psát o nesmyslech.
            Prozradím vám ještě jednu věc-být stručný je umění. Být žvanil nikoliv.

          7. Myslíte vyvedení výroby z ČML do garáže rodinného domku v Jiricích😂😂😂😂😂

            Vy jste velký demagog. Raději už nepište, ať se ještě víc nezesměšníte👋👋👋

          8. Jako bývalý zaměstnanec ČML musím konstatovat, že fabrika nikdy nevyráběla nabytkové hrany. Tudíž nikdo ani pan Ryzner senior, nemohl vyvést žádnou technologii z firmy. Čml vlastnil a vlastní impregnovací linky na dekorační papír (10let jsem tam pracoval😉 a lisy na výrobu laminovaných desek.)
            Pokud píšete, že to byl největší zaměstnavatel, tak běžte a zeptejte se jestli si někdo vůbec pamatuje, že by se tam vyráběli či prodávaly hrany.

            Je nehorázné kolik hloupých lží se zde dočtu o Rýznerových.
            Asi závist nebo hloupost nebo kombinace obojího.

          9. Mimochodem jděte za panem Vackem či Fialou oni vám povrdí moje slova. Pracují v té firmě dodnes na vysokých manažerských pozicích

          10. O fakta tady nejde. Zde je zájem nakydat špínu na Rýznera. Za pár měsíců jsou volby a ODS a KDU se bojí, že přijdou o vládu nad Humpolcem.

          11. 8. 1. 2022 (11:48) Já v té době v Humpolci nebyl a kdo co kam prřeváděl nevím. Jediné co zcela jistě vím, že když někdo naznačil o vyvedení výroby z ČML tak se nikdo neobtěžoval rozporovat to fakty, ale následovalo pouhé sáhodlouhé nesmyslné blábolení. Dokonce 2x. Proti tomu se zesmešnit myslím nedokážu, je mi líto. Mimochodem ten odkaz na to vysvětlení, kterým jste operoval pořád nikde.

          12. 8. 1. 2022 (12:07) Díky za nepoměrně lepší vyjádření k věci.

      3. Kdo má trochu inteligence tak si na internetu může ověřit, že Hranipex a.s. Od samého počátku podnikání vlastní ZR junior 75% a ZR senior 25%.

        Ale to je pro humpolecké kydače špíny nepodstatné, koho by přeci zajímaly fakta.

        Jak je v Humpolci zvykem fakta a důkazy nahradíme osobním útokem a pomluvou, však on tomu taky někdo uvěří.

        Slovy klasika: “ Jak primitivní, ale jak účinné”

    2. Nevím zda vědomě, či nevědomě, ale neříkáte pravdu.
      Byl to právě pan Rýzner, který dlouhodobě útočil, žaloval a soudil se a soudí, leč marně.
      Není to přece tak dávno, abychom si to nepamatovali. V žádném případě to nebylo a není tak, jak Vy zmiňujete. Koneckonců si pan Rýzner se všemi důvěrně tyká, jako se starými kamarády, což tak kdysi opravdu bylo. Ale pak se v pánovi něco pohnulo a začali se dít věci. Tak se prosím nesnažte o překrucování holých faktů. A tomu, že se už nikomu moc nechce neustálou buzeraci radnice a jednotlivých představitelů města snášet, se prosím nedivte. Jak se do lesa volá, tak se z lesa ozývá a na hrubý pytel, hrubá záplata. Nic jiného se k tomu nedá dodat.

      1. Jestli se nepletu tak je Rýzner 3 roky v komunální politice respektive ve FV.

        Zde odhalil důvodné podezření, že se rozkrádají finance města. Samo vedení města strčilo hlavy do písku a opakovaně vyzývalo Rýznera ať podá trestní oznámení.

        Rýzner je v květnu minulého roku vyslyšel. Toť vše.

        Přeci jestli máte v ruce důkazy, že se páchá trestná činnost, tak musíte konat.

        Bohoužel v současném zastupitelstvu jsou tři kategorie zastupitelů

        A) chtějí vyšetřit (HUGO, STAN)
        B) nechtějí šetřit neb se bojí, že se přijde na levárny, které se zde děly v posledních desetiletích a mohlo by to ohrozit jejich klientelistickou silť, ve které se veze nejedna soukromá firma, napojená na humpolecké penězovody.

        C) vůbec tomu nerozumí, ale zvednou ruku pro to co jim vedení města řekne ( Arnotová, Balnohová, Čáp, Dvořáková, Hrdlička, Jirků, Vystrčil)

        I zde v Humpolci se pravda vyjeví, ale bude to ještě trvat.

        A pak bude moci hodnotit aktivity pana Rýznera.

        1. Je vidět že Policie šetří už opravdu dlouho a asi to není tak jasné, jak se zdálo ze začátku.

          Tady se pořád někdo těší, že volby roku 2022 přinesou nějakou radikální změnu.. Obávám se že ne..

          Lidé nemají zájem kandidovat a řešit komunální sféru, kor když jde o přežití v současném marasmu. Vše ve stresu, práce, podnikání, kovidová situace a ještě někdo otravuje s kandidováním.. Na to neslyší..A bez nových tváří budou zase kandidovat ti stejní..

          Mnoho voličů vnímá komunální volby i jako odvetu za ty parlamentní, a tak se může stát, že vládní STAN,který už nyní působí jak slon v porcelánu může přinést i ztrátu pro komunální volby v Humpolci. Ostatně na jednom muži se stavět nedá celý tým..

          Nikdo neví kolik stran a spolků bude vůbec kandidovat

          Proto jsem dost v pesimismu ohledně komunálních voleb 2022.

          1. bude pat, podle me. Hugo mozna vyhraje ale jen tak, ze bude muset jit do koalice. A do ty s nim nikdo nepujde. Nebo naznaci a bude chtit ustupky. A ty se budou Hugu delat hodne hodne tezko.

          1. Pokud bude HUGO po volbách v situaci, že bude jedinou volbou koalice s nekym že současného vedení, jednoznačně do ní půjde. Cílem je zachytit se drápkem, udělat si cestičku… Navíc je na radnici uz teď jeden hráč, který rád přeběhne, když z toho něco bude mít.

          2. Pochybuji, že Hugo by šlo do koalice s největším místním lhářem panem Bruknerem.

  8. Kontrolní otázka č 1)

    Víte proč mají zaměstnanci Hranipexu v oblibě dědu Rýznera a ne mladýho?

    Protože starej v Hraňáku nikdy nic neřídil a se všama lidma z výroby byl a je kámoš. Na rozdíl od mladýho, který řídil, srážel peníze vyhazoval a dělal spousty nepopulárních opatření, které patří k tomu, když firmu řídíte.

    1. Nemám otázku, ale postřeh.

      Zeptejte se jakýhokoliv významnýho manažera v Hranipexu z historie či současnosti, kdo ho přijímal či propouštěl. Odpověď bude vždy stejná ZR ml. Bez jeho rozhodnutí nedá ani dnes managment ani ránu.

      Se s tím smiř, že i když má Rýzner “jen” hotelovku, tak vybudoval prosperující nadnárodní firmu, která je co se velikosti týče 43. Největší rodinná firma v ČR (žebřiček časopisu Forbes 2021)

      Hezký den a slunce v duši

      1. To že je dobrý a uznávaný průmyslník není zárukou, že bude skvělým zastupitelem nebo případně starostou..A to platí o kdejakém podnikateli..Firma není zastupitelstvo…

        1. Rýzner a starosta? To je nepovedený vtip? Nebuďte tak bezduchý. Rýzner předal vedení Hranipexu profesionálnímu managmentu, aby měl více času na svojí mladou rodinu a další jeho aktivity viz 8smička.

          Rozhodně se nepohrne dělat starostu? Pro Boha proč by to dělal? Na to, aby si zkontroloval co potřebuje mu stačí být členem ve FV a se svým právním týmem dává humpolecký samosprávě a těm neumětelům Kratochvíl, Brukner, Kukrechtová, to pěkně sežrat.

          Nota bene, k tomu aby jste mohl být starostou v roce 22, musí též kandidovat a jestli se nepletu, tak v červnu loňského roku oznámil, že odcházi z HUGO!

          Ale jinak jsem rád, že se zde konečně někdo našel, kdo ten místní šlendrián začal čistit.

          1. No to je přesně ta úvaha. Proč by bral starostu? No protože by třeba pokud by kandidoval, získal hodně preferenčních hlasů, jako v minulosti Kučera, Bernard a jiní.

            Takhle bude jen možná ve FV a kalit vodu. Tady je tradice, že všichni velcí kapitalisté, které volič zvolí, možná ukvapeně, raději dělají šedou eminenci ,ale koule vzít post nejvyšší neměli. Třeba bude pan majitel firmy na hrany světlou výjimkou

          2. Rýznera ani minule nikdo nezvolil a ani na podzim ho nikdo volit nebude.
            Stačí si přečíst tyto komentáře, sic plné lží a osobních útoků, ale holt to je realita humpoleckých občanů.

            Já se Rýznerovi vůbec divím, že zde žije a dělá to co dělá, jelikož tady v Humpolci je to jako házení perly sviním.
            Humpolec je maloměsto a úspěch a poctivě vydělané velké peníze se zde neodpouští, zde se ZÁVIDÍ!

      2. vo mladym zadna. uspesnej je. ale ze ma jednani loveckyho psa, to je taky fakt. no a hranipex, tam si muze delat co chce. v komunalu musi spolupracovat – rozumis – spolupracovat. a to von neumi a nechce umet.

    2. nez se starej stahnul, byl nejvetsi svine. donasel mladymu a byl furt lidem v zadech. ted kdyz ho vyautovali tak zamestnanci breci, pac se ukazalo ze nove vedeni jsou jeste vetsi svine. s tou oblibenosti kohokoliv s prijmenim ryzner v HR bych nebyl tak hrrr.. 🙂 hezkej dvojsmysl co?

    3. Odpověď na kontrolní otázku č 1) – Starej byl svině, mladej byl svině. Mladej ale na rozdíl od starýho dělal všechno otevřeně, napřímo. Starej se jen usmíval a donášel. Možná ho někdo měl za kámoše, on ale žádnej kámoš nebyl a není. Jenom ta svině. Mladej je jinej. To je svině, ale upřímná. Skoro bych řekl, že v dobrym.

      1. Tak, tak to si založíte firmu, naberete zaměstnance, snažíte se jim dávat nadprůměrný mzdy a jiný benefity, ale chcete po nich, aby v pracovní době pracovali pokud možno bez velký chybovosti, jelikož máte zákazníky po celém světě.
        Výsledek jste SVINĚ, která to myslí dobře, ale SVINĚ.

        Je vidět, že následky zkurvenýho komunistickýho režimu si poneseme ještě hodně, hodně dlouho.

        Přeji pánům Rýznerům, aby jim i nadále jejich firma vzkvétala. A zaměstnanci Hranipexu a jejich rodiny si možná v následujícím ekonomicky těžkém období, uvědomí jak kvalitního zaměstnavatele mají.

        1. Je to tak a je to vsude stejne. Ta obrovska prezamestnanost resp. poptavka zamestnavatelu prevysujici nabidku pracovniku k nicemu dobremu nevede. Nasledkem je nizsi produkce i kvalita a k tomu neadekvatne vysoke mzdove naklady. Dokud odsud neodtahnou vsechny ty zahranicni montovny, kde nadprumerny plat je vykoupen otrocenim na smeny, lepsi to nebude. A v neposledni rade dokud neprobehne cistka tech zbytecnych a preplacenych urednickych mist.

        2. to jsme si nerozuměli. Ryzner je svine. Ja to myslim v dobrym. On je svine a dobrak on rozhodne neni. A pravda, ani byt nechce.

      1. Nebuďte zmatený jak lesní včely.
        Rýzner majitel Hranipexu má 4 malé dcery.
        Rýzner architekt ma dospělé děti, syna a dceru.

        1. Nemá Zdenda náhodou nevlastního syna? Tuším, že v roce 2012 jsem s ním viděl kluka co mu říkál táto…. Ale třeba už je to teď jinak, čert ví……….

          1. A co je veřejnosti do toho..Klidně mít může..To už je věc čistě soukromá napříč spektrem

          2. Otec není, ten co plodí, ale ten co vychovává, což nemusí vždy být jedna a tatáž osoba…….To už věděli ve starém Římě.

          3. Třeba měl zdenda záskok….. Kdo orá pole mé, šetří pluh můj, pro pole jiná…..

  9. Tak abychom to shrnuli:
    Rýzner je v podstatě polobůh co spasil a spasí Humpolec.
    Hugo je jeho servisní organizace skz kterou páchá své veřejné dobro.
    Těch pár kverulantů co to vidí jinak, a má jiný názor, je hrstka ubohých závistivých nedouků co nic nechápou.
    Zapoměl jsem na něco?

  10. Ja bych rekl, ze s tou zavisti to nebude az tak zle. Velkou vyhodou pro vstup do mistni politiky jsou vseobecne sympatie obcanu k tomu ci onomu potencionalnimu kandidatovi. A to jsou veci, ktere si proste za penize nekoupis a muzes delat cokoliv. Pro priklady neni treba chodit daleko.

    1. Ano, ano tak hlavně pozor na PR politiky, kteří si vás omotají za pár laciných článků kolem prstíku, vy jim dáte již po několikáté hlas a oni tradičně hájí zájmy své a své firmy bez ohledu na občany našeho města. Humpolec je v tomto krásným příkladem.

      Tak nezapomeňte PR, které na vás vyskočí z televize, rozhlasu, novin či billboardů je jen reklama a reklama je nakašírovaná lež.

      1. Zkratka nekdo muze mit sympatie i koupene a druhy se antipatii nikdy nezbavi i kdyby zaplatil vsim co ma.

        1. A to se mi na Rýznerovi líbí nejvíc, velice rychle pochopil, že v humpolecký politice díru neudělá, ale přesto se

          1. A to se mi na Rýznerovi líbí nejvíc, velice rychle pochopil, že v humpolecký politice díru neudělá, ale přesto se Do zdejších mafiánů pustil hlava nehlava.

            Idealista, každým coulem!

          2. A tim ODsku taky nejvic stve.. ze je urputnej a nikoho z tech starejch kadru a sibru na radnici se neboji ponevadz je vsechny ma v zadnici.

  11. Dobrý den, dovolte mi také malé zamyšlení na tím, co zde padlo hlavně v úvodu diskuze o tomto tématu. Musím říci, že některé příspěvky pod rouškou anonymity jsou opravdu za hranou slušnosti a dobrého vychování. Myslím si, že pokud má někdo něco proti někomu a zvolí formu příspěvku na těchto stránkách, místo aby oslovil přímo jmenovaného, měl by mít zároveň i odvahu se pod tento příspěvek podepsat. Osobní útoky na kohokoliv zde mají pouze adresáta, nikoliv jméno toho, kdo příspěvek prezentuje. Opravdu je účelem těchto příspěvků pod rouškou anonymity někoho dehonestovat, pomluvit a pošpinit jeho celou rodinu? Opravdu se stylem komunikace chceme vrátit před rok 1989, kde pomluvy a špinění někoho, kdo nešel s hlavním proudem, byly na dením pořádku? Ono anonymně někoho pošpinit je velice jednoduché, není třeba dodávat fakta a relevantní argumenty. Cílem je jenom onu osobu znemožnit. Chci věřit, že těchto přispěvovatelů na těchto stránkách je jen v řádu jednotek, protože, kdyby to bylo opačně, pak by to bylo s naší morálkou velmi špatné. Bylo by dobré, aby se oni hrdinové jmenovitě přihlásili ke svým příspěvkům a přestali zneužívat roušku anonymity k prezentaci svých amorálních příspěvků. S úctou ke všem, kteří se dokáží podepsat a s přáním hezkého dne Klap Karel.

    1. Nezbývá než souhlasit a přát si, aby to platilo pro oba tábory.

      frrrr

      P.S.: Zcela upřímně, něco takového je utopie.

  12. Ano, takových přispěvatelů je zde opravdu v rámci jednotek. Ale bohužel jsou nejvíc slyšet, jelikož nejvíce křičí a kvičí. Vztek, zloba a závist jsou silným pohonem. A aby se tito lidé pod svoje zvratky podepsali, tak toho se asi nedočkáme. A ani s tím bohužel, asi nic nenaděláme. Teda asi …. spíš zcela určitě.

  13. Tak trend verejneho grilovani tady uspesne rozjeli sympataci z Hugo spolku .
    Holt s cim kdo zachazi, tim take schazi. Ten pomer neslusnosti je velmi vyrovnany.

    1. Dobrý den, je úplně jedno kdo s tím začal a koho se to týká. Vadí mi forma tohoto projevu a jeho nekulturnost.Polovinu života jsem prožil před rokem 1989, takže mohu srovnávat. Řekl bych, že v současné době už začíná v komunikaci převládat neupřímnost, agresivita a zviditelňování se za každou cenu. Vytratila se věcnost a schopnost argumentovat slušnou formou. To je podle mého názoru to nejhorší, co nás mohlo potkat. Klap Karel

      1. Celková úroveň diskuse v české politice a komunálu je bohužel už dávno horší jak před rokem 1989. Vliv sociálních sítí spíše nahrává osočování a spekulacím a převyšují zápory nad klady této možnosti komunikace

    2. Ukázka jak hned někdo hází anonymně špínu na Hugo! Hahaha. Podle sebe soudím tebe? Fakt díky za tenhle příklad. Hugo a Rýzner jsou za vším a nedělají nic jinýho než že píšou na Humpolák. Hahaha

      1. Tak stačí počíst diskuze třeba jen rok zpátky. Kolik toho bylo nakydáno na Kratochvíla, Brucknera, Bernarda … Ale to bylo jaksi v pořádku. A když přijde řeč na Rýznera, jak když zašťouráš do sršního hnízda. Zkrátka co vysíláš to přijímáš a pak se diskuze zvrhne z neslušnosti jednostranné ke vzájemné.

        1. Humpolák mimo jiné vždy byl je a bude ODSácký komunikační kanál.
          Kydalo zde na každou opozici, začalo to Štěrbovou a ANO, pokračovalo Rýznerem a HUGO!

          A správně podotýkáte, kdo seje vítr, sklízí vítr.
          Hugo zde je jen poslední 3 roky, dehonestace opozice podstatně déle.

          A když už zmiňujete Kratochvíla, Bruknera, Kučeru nebo Bernarda, tak jen upozorňuji, že jejich osobní útoky na zastupitelstvu jsou úplně mimo. A jsem rád, že si to Rýzner nenechal líbit a zažaloval je.
          Popravdě viděl jste někdy představitele Huga, že by osobně útočili na zastupitelstvu na koalici? Vždy je to faktické. Bohužel to naši vládci nesou špatně a jejich frustrace se přelívá do dalšího zhrubnutí i na tomto servru.

          Únik není možný, daň za anonymitu.

          Chtěj po svých volených zástupců, aby se alespoň na veřejnosti chovali důstojně, v tomto nechť je vystupování HUGO zastupitelů bráno, jako příkladné.
          Přehrajte si zastupitelstva na youtube.

          1. 10. 1. 2022 (12:46) Mátoho lambrechtská pod stolem vyválená a varmuží politá – lžete přímo nestydatě! Humpoláka čtu již řadu let (určitě více než 10) a primárně byl vždy opozicí proti libovolnému zastupitelstvu na radnici se toho času nacházející. To že Hugo (a jeho nekritičtí fanoušci) je natolik hloupé, že si dokázalo znepřátelit i nezávislý web kritický k radnici svědčí o lecčems.
            Zbytek je jen blábolení někoho kdo nevidí a nechce vidět. Důstojné chování 😀 😀 to jste mě rozsekal.

          2. Že si Hugo poštvalo Humpoláka? To je bžunda. Ne , spíš se tady hlavně zaktivizovali lidi jako V. Kubíček a jemu podobní, co píšou anonymní příspěvky proti Hugnám. To se redakcí vůbec nesouvisí.

          3. Tak nevím, jestli jste ty příspěvky o tom, že neustálé zasviňování diskusí od Hugofanatiků se nelíbí ba dokonce je zvažováno jejich mazání četl. Asi ne. Jinak byste takový blábol nenapsal. To že i mnozí diskutující jsou už na duševní průjmy Vokurek alergičtí s tím úzce souvisí.

        2. Byl pro opozici? A pro jakou ty blábolisto. Tady funguje 20 let Národní fronta.
          První opozici zde bylo ANO se Štěrbovou v čele.

          Ryba smrdí od hlavy. Vystupování koaličních zastupitelů na zastupitelstvu je ostudné, osobní útoky, lži a manipulace.

          Hugo zastupitelé vždy věcné a slušní.

          A jak je kdo na tom v podpoře, bych nehodnotil podle humpolaku, ale za 9 měsíců ve volbách.

          Rozhodně jsem přesvědčen, že bude zasloužená změna. Těším se😉

          1. V Humpolci ale určitě bude. Hůř ba radnici ať už atmosférou, klientelistickým smýšlením nebo zastoupením matlů ve vedení města to horší nebude! To je jisté!

          2. V roce 2014 kandidovalo ANO poprvé a mělo v čele Štěrbovou.

            Získalo 5 mandátů stejně jako ODS a ČSSD. Na počet hlasů vyhrálo, to je pravda.. To že s ní nikdo nechtěl jít do koalice je smutné, ale bohužel dle demokratického volebního systému možné a praktikuje se na všech možných úrovních včetně krajů a parlamentu i jiných měst. Nenazývejte to Národní frontou.

            Roku 2018 se ze zcela nepochopitelných důvodů tato paní rozhodla nekandidovat vůbec. Položme si otázku proč to vzdala.. Spekuluje se, že letos se k ANO vrací, nevím zda už svoji dobu nepropásla. A to při vší úctě k ní.
            Jestli se ANO nezbaví čtyřech současných zastupitelů, kteří si dovolili odstranit Štěrbovou z FV tak je opravdu nikdo volit na podzim nebude..

          3. No jenom abychom se nemýlili. Taky tu byl jeden co hlásal: Ano bude líp! a jak to skončilo víme všichni.
            Abychom po volbách neslyšeli ono známé: Kampáááň a Kalousééék ……

          4. Hele, líp bude. Klientelismus pod taktovkou ODS snad po desítkách let skončí. Počítej že k nějakým levárnám ještě letos dojde, nebo bude velká snaha, jako třeba změna územního plánu ve prospěch pivovaru, pronájmy prostor v Husovce zadarmo pro rodinu Kubíčkovic a tak dál, ale snad bude od podzimu fakt líp. Tohle je už neůnosný.

          5. Tak jestli se potvrdí u policie dozeření rozkrádání veřejných financí, tak chápu že se bude ještě dlouho ten svinčík uklízet.

          6. Tak uvidíme po volbách, ale nerad bych se dočkal toho, že Zdenda bude zastupitelstvo řídit jako svou firmu. To už jeden filuta zkoušel v celorepublikovym měřítku, mos mu to nevyšlo a s důsledky se potýkáme a ještě potýkat budem….

    1. Chování řeznických psů mají Hugny přímo nařízené od vůdce. Je to taková spolková symbolika, aby si je někdo náhodou nespletl se slušnými lidmi. Proto tady Hugnu ucítíš jak napíše první 3 slova. 🤣

      1. A z jakýho tábora jseš ty? Ty řeznickej psíčku?
        Lepší tě necítit.
        Jestli se ti nelíbí, že Hugo upozorňuje na zbytečný plýtvání financemi města, nebo na permanentní rozdávání zakázek z ruky atd?
        Sorry jako.
        Nejvyšší čas vrátit tohle město z vedení ODS a KDU, slušným lidem!

          1. Zastupitele za HUGO a STAN, jsou jediní, kdo chtějí, aby se zde v Humpolci dodržovali zákony. Zbytek zastupitelstva se řídí vztahy starých kamarádíčků.

            Chci Humpolec nemafiánský. Kde se pení nerozkutálí do kapes vykutálených šíbrů, ale skončí v projektech, které naše město budou rozvíjet.

          2. Mne by zajímalo, zda po případném drtivém vítězství HUGa v komunálkách budeme postupovat dle zákonů ČR. Zatím mám dojem, že se budeme neformálně vracet k poválečné praxi místních lidových soudů. Zatím to jede pouze v rovině dehonestací oponentů, uvidíme, jakých konkrétních rozměrů nabude msta v případě držení moci…

        1. Ano, a tom, kdo je slušný člověk a kdo ne, rozhodujeme my, strana.
          Někde už jsem tohle slyšel.

  14. Pokud je Humpolec rozdělen na dva tábory, jak se zde píše, tak by mě zajímalo v co věří lídé z tábora podporovatelů současného vedení města, když dodržování zákonů jim přijde jako trapný hesla komančů z padesátých let.

    Jsem rád podporovatelem zastupitelů a lidí ( HumpolecGo! a STAN), kteří hájí demokracii a právní stát.

    1. Tak to si vyznam demokracie ohybaji podle svych predstav a potreb. Jednim ze zakladnich principu demokracie je ctit presumpci neviny. Ale to se Hugnam sakra nehodi do kseftu.

  15. Pletete si pojmy z dojmy, asi schválně.
    Nikdo nehovoří o nedodržování presumpce neviny, trestní oznámení o kterém evidentně hovoříte, je ve stádiu šetření policií, na výsledek si musíme všichni počkat.

    Jediné Hugo zde od 30.9.2020 opakovaně navrhuje forenzní audit.

    16 zastupitelů přijmou 24.2. 2021 účelový návrh usnesení, ve kterém žádají omluvu od Rýznera s Voplakalem. Za co se jim mají omlouvat, že zde Rodinný pivovar Bernard opakovaně stavěl bez stavebních povolení? Nebo že závěry soudního znalce hovoří o důvodném podezření, že se ten samý pivovar mohl obohatit na úkor města o statisíce a milióny nelze vyloučit?
    Nebo zakázka Panskodomská, stejných 16 zastupitelů porušují vnitřni směrnice pro zadávání zakázek. Pamatujete, že díky tlaku HUGA na dodržování směrnic se zde ušetřil 1.000.000 korun? Mimochodem nevíte jak vypadá tato zakázka v Panskodomské? Nevíte, tedy nic z toho nebude žádná stavba, jen si potřeboval někdo šáhnout na další 1.000.000 korun jinak skutek utek, OVĚŘTE SI TO!

    Jediní zastupitelé za HUGo zde postupují transparentně bez osobních útoků, pusťte si některá zastupitelstva, uvidíte sám.

    Zastrašování, praktiky komunistů, ale kdo je v Humpolci předvádí, jmenovitě pan Bernard a pan Kratochvíl.
    Jejich opakované zastrašování jak vybírají právníky, jak už žaloba leží právníkům na stole, jak vysouzené peníze darují městu, zatím skutek utek.

    Čeho se bojíte od zastupitelů z HUGA, že chtějí transparentně nakládat s veřejnými prostředky? To je snad normál.

    Nechápu vaše uvažování bráníte někoho, kdo opakovaně porušuje zákony, městské směrnice, lže a manipuluje s finančními kontrolami, které´ ani neexistují.
    To jsou vše fakta! Dohledatelné na webových stránkách města.

    Ale vy budete raději planě plkat a kydat špínu na ty lidi (Hugo, Rýzner), kteří toto chtějí transparentně šetřit.

    Nedává to smysl, pokud náhodou nejste jede z těch 16 zastupitelů nebo jejich rodinných příslušníků.

    Naštěstí Humpolec má i občany, kteří nechtějí aby zde donekonečna vládla stejná klientelistická partička.

    Hugo vstoupili před necelými 4 roky do komunální politiky, a věřím tomu, že po podzimu budou oni vést toto město. A pevně věřím, že spousta drobných či velkých lumpáren skončí, je nejvyšší čas.

    A nezapomínejte ještě je tu policie, která již 8 měsícem šetří!

    1. Je třeba také transparentně zeptat se, zda HUGo bude chtít jít s někým do koalice.. Zatím tu celých 33 let od prvních komunálních voleb po kapitalistickém převratu vládly koalice.. Nevěřím, že Hugo bude mít tak silný mandát, že povládne samo.. Minimálně jednoho partnera mít musí.

      Hnutí STAN, které zatím představuje pan Hrala, místy svým osobním jednáním kontroverzní není v Humpolci etablované pobočkou a že by mělo přetlak kandidátů není jisté.. a hodně bude záležet jak STAN bude jednat v pozici vládní strany. I to se promítne do jeho případného úspěchu v Humpolci. Takže spoléhat jen na STAN je dost nereálné. A kdo tedy zbývá? KDU prý ne, ODS ne, KSČM ne,CSSD prý teprve jedná s potencionálním lídrem, nebude to lehké.. Že by SPD?

      Koalice to znamená i chuť ke kompromisu a schopnost se domluvit jak dál ze všech zúčastněných stran a hnutí. Budou toho strany schopné po této válce, která tu probíhá už třetím rokem?

      1. Nezapomněl jste ve svém výčtu stran a hnutí na ANO?
        V čele s paní Štěrbovou, bez současný ANO zastupitelů v koalici se STAN a HumpolecGo!, by mohla být i funkční to koalice.
        Starostka Štěrbová, by mohla mít i slušnou podporu od lidí.
        Dobrou noc a hezké sny😉

        1. Co předvádí dvojice Rakušan a Farský ve vrcholové politice, je důkazem, že ani STAN není bez chyb a tím jsou nevolitelní i na komunální úrovni.

          ANO musí sehnat jiné lidi,než tam nyní má. Současná čtveřice zrádců však bude těžko nahraditelná. A je to o to horší, že to byla právě Štěrbová, která např.mluvčího Mikuláška do komunální politiky vytáhla.

          Paní Š. bohužel prováhala rok 2018, kdy mohla se pokusit o návrat. Nyní už ten tažný kůň bude jen těžko..

          1. Děláte si srandu?

            Těžko nahraditelní: doktorka(nepromluvím v zastupitelstvu ani slovo) Dvořáková, nebo Pepíček (dutá hlava) Jirků, nebo Ilona (šedá myška) Kostřicová, či snad Zdeněk (pivovarský kůň) Mikulášek?

            Tento humpolecký morální “výkvět” který se neštítí zaříznout kolegyni, která zde ANO založila, jen když jim pokyne velký boss prstem?

            Ano jsou jistě znamí po celém Humpolci, ale jejich povahové vlastnosti jsou ostudou.

          2. paní čistá, co před vánoci protlačila na místo hlavního fotbalového trenéra svého neschopného a po krk zadluženého zeťáčka !?! :D:D:D

        2. Ještě bych měl takový podotek: odpůrci stávající radnice, ODSky a spol. tu stále argumentují zatuchlinou z úřadu na straně jedné a novými tvářemi, novou krví na straně druhé.

          A teď paní Štěrbová, starostka? Paní, co se skrze místní komunální volby vyhoupla do „velké“ politiky už před více než 20 lety. To má být ta nová krev?

          1. Rozhodně vedle obrovské odbornosti, inteligence a pracovitosti, má paní Štěrbová i čisté ruce.

            Všechny vlastnosti, které současnému vedení schází!

          2. Bylo to míněno tak, že současná čtveřice zastupitelů za ANO je natolik známá, že bude problém sehnat adekvátně známé tváře na kandidátní listinu, pokud tyto zastupitele budou chtít nahradit.

            A Štěrbová žádné ANO v Humpolci nezaložila. Je otázkou, zda v Humpolci je vůbec pobočka hnutí.. Kandidovala vždy jako nestraník v Humpolci. V minulosti za KDS, později US-Deu a později za ANO

    1. Když se něco 8 měsíců šetří, evidentně to není blbost.

      Souhlasím, že je potřeba uklidit.

        1. 8 měsíců není málo. Tedy na vyspělý svět, v Kocourkově je to spíš malý okamžik. To se ještě budoucí obvinění ani nestačili s vyšetřovateli pořádně domluvit co a jak.

          například: Bernie Madoff jel v o hromném podvodu, jel v něm dlouhá desetiletí. Zatčen v prosinci 2008, ke 150 letům žaláře odsouzen 29.6.2009. Tedy ani ne 7 měsíců na vyšetřování, obvinění a soud.

          1. Ja jsem účastníkem vyšetřování podvodu jedné právnické firmy a táhne se to víc než 5 let 🙁 A to šlo jen o zpronevěru peněz daných do úschovy

          2. Já bych byl v klidu. Jsme účastníky soudu ohledně provedení fasády již 6 let a rozhodně to ke konci nespěje. Mezitím jedna s firem sdružení již neexistuje, všichni stavbyvedoucí byli odejiti, lidé z krajského úřadu jsou v důchodu. Vždy jednou za dva roky pošlu novému soudnímu znalci veškeré podklady a tím to končí.
            Zdejší výkřiky, jak se vše ukáže do voleb, považuji za dost mimo. Stejně jako mávání papírem od jednoho soudního znalce.

            frrrr

          3. Co je neúplné, dojde úplnosti.
            Co je křivé, bude narovnáno, co je vyhloubené, bude naplněno, co je vetché, bude obnoveno; kdo žádá málo, obdrží mnoho, kdo žádá mnoho, sejde na scestí.

            Nebo-li, trpělivost růže přináší pane frrrr😉

          4. A trpelivost prinese vysledek A nebo B. A dost mozna uz tento vysledek nebude nikoho zajimat at jiz vyzni ve prospech ci neprospech udavajici strany.

          5. A jeje… Bernard chodí k joginovi, tak ZR začal studovat biblické citáty. Od začátku rikam, že jde jen o to, kdo ho má většího…

  16. Pokud budete v podnikatelském prostředí chtít něco poměřovat, tak jedinou spravedlivou měrnou jednotkou budou vždy čísla. A podle čísel humpolecký pivovar v porovnání s firmou Hranipex, je na třetinové úrovni. A pokud ještě k tomu porovnáte vlastnické podíly v držení v rukou zmiňovaných pánů, nesahá pan Bernard panu Rýznerovi ani pod kotníky.

    Zkuste přijmout fakt, že je zde elementární střet dvou politických stylů, klientelistický (starý)vs. transparentní (nový).
    Nebo chcete-li ODS a KDU (starý šíbři) vs. HumpolecGO! a STAN (mladý pušky).

    Nehledejte co tam není! Toto je komunální politika.

Napsat komentář: Anonym Zrušit odpověď na komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Next Post

Rok 2021 ve zvířecí říši. Radost z nových mláďat a mostů nad dálnicí kalí ptačí chřipka

Po Led 3 , 2022
Na Vysočině se loni zlepšila ochrana volně žijících zvířat. Trochu paradoxně k tomu pomohla modernizace dálnice D1. Rok 2021 přinesl na Vysočině řadu novinek i ve zvířecí říši. Oproti předchozím rokům například rapidně ubylo otrav dravců ve volné přírodě. Zároveň se ochranáři zasadili hned o několik nových způsobů, jak volně […]
Na prvním dokončeném ekoduktu u Humpolce zachytila fotopast daňka i zajíce

You May Like

Témata