které se bude konat dne 24.2.2021 ve velké zasedací místnosti úřadu.
Odkazy
- Program 16.ZM 24.2.2021 web [PDF, 282 kB]
- Doplnění bodu č. 22 [PDF, 23 kB]
Zodpovídá: Správce úřední desky; www.mesto-humpolec.cz
. . . . . nejen o Humpolci a okolí
které se bude konat dne 24.2.2021 ve velké zasedací místnosti úřadu.
To zase asi bude komedie co? Pustim si online prenos a budu se divat z prace.
Tak po zhlédnutí zastupitelstva , které dobře vedl pan starosta výborně , opět perlil pan Hrala ten neví , která bije. Jinak pochvala panu Bernardovi, který vše vysvětlil. Pan Rýzner je nevolitelnej a po zkušenostech neplní sliby.
Stando, ty už hodnotíš sám sebe? ses pomátl už zcela ? 😀
naopak Blekota si to musí připravit předem a pak to číst jako školák… dobře to Blekota vedl jen poslední hodinu… standa pourážel všechny a pokračuje v tom na facebooku…
Bernard vše vysvětlil? Ano, řekl že porušil zákony a že by je porušil znovu. Prý pro dobro humpoláků, aby se nekopalo znovu. V pořádku, toto vysvětlení by fungovalo pro rok 2013. Tehdy údajně poprvé nezákonně pokládal svoje trubky do výkopů města. To, že tak činil i v dalších letech už se ale omluvit nedá. To už prokazatelně věděl, že další trubky pokládat bude, a neudělal nic pro legální způsob jejich instalace.
Pokud zákony neplatí pro všechny, tak tu máme nenormální systém. I všichni další, co ty zákony dodržují, připívají na kulturu, spolky, sport. Takže ty nemístné řeči o sponzoringu rozhodně nejsou argument omlouvající porušování zákonů. Ano, pivovar si dává velmi záležet na tom, aby bylo vždy vidět když někomu na něco přispěje. To mnozí jiní dárci nemají zapotřebí.
Pan Rýzner na tomto zastupitelstvu svým klidným výstupem jen akcentoval hysterii a zoufalost „uražených“ porušovatelů zákonů. Jestli je pro lidi volitelný, to se ukáže příští rok. Pokud tu proběhnou svobodné volby, má můj hlas. Pan Voplakal standardně vyčníval svými znalostmi, úrovní chování a nadhledem. Takto si představuji osobnost hodnou vést Humpolec.
Ano pan Voplakal dříve slibující, že podepíše v případě moznosti nahlédnutí do dokumentů mlčenlivost a když je mu projevena důvěra, že toho neni třeba tak si to natajnacku nahrává. Vskutku formát který vyčnívá svou urovni i chováním.
Svobodné volby tu snad máme od roku 1990. Nebo jste se probudil až dnes?
Pokud je tu zákulisní dohoda lidí z Národní fronty, tak se to neliší od voleb za komoušů. I ten starej šmejd Milouš tam je snad 50 let. Jeho prasárny ve strojírnách a v Biamě promlčeny, výsměch jako celá tahle parta.
Vypadá to, že tahle aktivistická skupinka negativistů nasr… zbytek zastupitelů a to včetně všech opozičních. Někteří v tom mají skutečně talent a musí být „radost“ s nimi spolupracovat.
Když se někdo nechá naštvat aktivitou ostatních, když sám nedělá nic , je to v pořádku ? Mi teda nepřijde. Samej vysokoškolák tam sedí a většina nedělá lautr nic. To je obraz Humpolce ?
Chcete si udělat obrázek o politické situaci v Humpolci?
Mrkněte na poslední zastupitelstvo.
Stačí od času 2h:04min.
https://m.youtube.com/watch?v=CCeJQvybGEQ
Stačí 60 minut vašeho “nouzově omezeného života” a zorientujete se i vy. Ideální KDO JE KDO v humpolecké politice!
Upozornění: nevhodné pro děti do 12 let a lidi co mají ideály😢😢😢
Je evidentní, že je tu skutečná mafiánská Národní fronta. Ještě semknutější a tupější než ta komunistická. Výstup kolem nezvolení paní Štěrbové byl skutečně nechutný. Spolu s žádostí o rezignaci pánů Voplakala a Rýznera jasně signalizuje, že MAFII jde o to odstranit všechny nepohodlné. Všechny, kdo chtějí kontrolu a transparentnost.
Mě by zajímalo jestli se Pivovar Bernard obohatil nebo ne, na celé té akci načerno položených trubek.
To, že stavěl v letech 2013, 2015, 2018 černé stavby, to už víme. Bohužel se celá tato firma ukazuje, jako hodně amatérská a nekompetentní, když si nedokáže dlouhodobě zajistit potřebná stavební povolení. A nebo to nemusí dělat, jelikož má omotané úředníky a politiky kolem jejich pivovarských prstů.
Ať tak či onak vždy je to pro Humpolec špatně a je dobře, že je tu opozice, která se snaží na tyto neduhy upozorňovat.
Nechápu Štěrbovou, že kývla na nominaci znovu do FV. Snad tato inteligentní žena mohla vědět, že ji neschválí. Nešlo o nic jiného, než o snahu znovu vířit tu špinavou vodu.
Kdyby rok a půl počkala mohla znovu kandidovat, či být nominována klidně i na předsedu FV.
Tohle bylo trapné plácnutí do vody
Některým lidem může připadat velmi trapné to, co předvedla kolem Štěrbové koalice.
Opravdu pašáci. Kmotr by jim měl zaplatit zájezd, aby se ještě víc stmelili.
Zhlédnul jsem video a stále jsem čekal jestli se tam objeví prokurátor Urválek. A ono nic
ten sedává těsně u kamery… šedá eminence…
ten sedivej dement ani neumi pocitat, predved to onlajn, proc tam sedi ty dlouhy roky?
Ryzner je sedivej jo ?
Lidi, lidi, lidi, vyndejte už ty vaše hlavy z tý Bernardový zadnice a začněte nekriticky přemýšlet.
Vždy, když se koukám na celostátní politiku a Babiše, tak si říkám, jak je to možný. A bum ho máme zde pana Bernarda a úplně stejný scenář jen v malým.
A všemu nasadí korunu starosta Kratochvíl, když řekne, že město se nerozvíjí kvůli opozici. A mimochodem schodek 90 mil je tu asi taky kvůli HUGU a STAN, kteří jediný hlasovali proti.
Včera večer po jednání vlády, taky Babiš obvinil opozici, že za všechno může.
Je smutné, jaké velké paraely máme mezi naší a celostátní politikou. Zároveň tušíme, že jak Babišovi a spol to neprojde, tak pevně věřím, že ani Bernardovi a spol to neprojde
HUGO!👍👍👍👍
A co jako nema panu Bernardovi projit ?
Go hugo. Go do prdele. Nic v ruce nemate a jen trapne prudite. Protoze kdybyste neco meli, tak uz to davno resi policie resp. soud.
mafioso
Naši zasloužilí soudruzi zastupitelé odhlasovali život na dluh a ještě věnovali neznámé firmě 1,6 milionu.
Jestli bylo dobře slyšet dozora stavby, tak si hoši z té firmy vykázali na vnitřních podhledech a fasádě navíc přes pět milionů (!!!!!) víceprací. Na podhledech a fasádě? To jsou ze zlata? Pan Rýzner z FV tam poznamenal z veřejných zdrojů, že firma měla zisk přes 5 milionů a že rozhodně má na to uhradit penále v plné výši. Pokračuje tedy praxe soudruha Namysla, který obdaroval firmu co opravovala Rašínovu ulici rovněž v řádu mnoha statisíců. Pan Hrala má 100% pravdu, proč tedy máte smlouvy, když pak všem věnujete peníze, které vám zoufale chybí v rozpočtu?! Plácáte se po zádech, že máte výhodný úvěr, ale to je DLUH! Z vašeho to není, zaplatí to občané na poplatcích. Fakt už jděte do Háje. I s kmotrem Standou.
Naprostý souhlas s příspěvkem(27.2.2021-17:09).Před více jak rokem jsem se zařekl,že nikdy si už nepustím přenos ze zasedání zastupitelstva města Humpolce,ale na doporučení,podívej se a něco zažiješ,jsem teda dal na radu.Už nikdy více!!!!!!!.Humpolečané,vám co jen trochu záleží na našem městě,vám je jedno kdo řídí naše město?Tento záznam bych pouštěl všem co mají plnou pusu svobody,demokracie,slušného chování atd..Vrchol arogance,naprostá absence respektu a o slušném chování nemůže být ani řeč.Jak tam uvedla místostarostka Kukrechtová(jen proto,že nevěděla co má říkat a blekotala),že by dopuručila diskutujícím knížku od pana Špačka.Já bych pouze doporučil několika týdení kurz asertivního chování,protože to je to, co celému vedení(Fiala,Kukrechtová a šílenej Kratochvíl)chybí.Pouze se vymyká pan Brukner,ale vše stejně zazdil naprosto šílenou a nehoráznou obhajobou své osoby.To co předvedl pan starosta,si nedovolil ani v době nejhlubší totality(akční výbor)jeho šéf.Můj věk mi dovoluje toto posouzení.K zastupitelovi panu Bernardovi se nebudu vyjadřovat,snad jen k jeho ,,hlášce,já to byl kdo zachránil pivovar,,tak to není jenom úsměvné,ale urážející a lživé.Stando,je až neuvěřitelné,že stačí necelých 30 let a ty ztrácíš paměť,ale co je horší,soudnost.Ještě nás tady pár žije co si vše moc dobře pamatujeme,Stando.Mohl bych pokračovat ještě dlouho,ale nemá to cenu,protože,z jedoucího vlaku se jen velmi těžko vystupuje.A pro ty co jen doporučují-máte možnost vše změnit ve volbách,to je ta nejstupidnější hláška.Nebo jste vážení občané toto chtěli mít na radnici?
Můžete to s tou nezachranou pivovaru rozvést? Protože jinak jste tu na mnoha řádcích napsal jen snůšku nekonkretnich blabolu. Takže tím vaše pohoršování nad úrovní zastupitelstva vyznívá… řekněme úsměvně.
My víme, že se nám vysmějete. Tak se smějte. Ku*vy
Člověk který nejprve mnoha vzletnými slovy kritizuje chování jiných a pak místo argumentů dokáže jen to, jak je sám omezený sprostý zoufalec, ten si posměch zaslouží
Presne tak vidim to stejne. Vidim jen par stekajicich psu, kteri se za kazdou cenu chteji stat vudci smecky ale chybi jim zuby resp. argumenty . Pro mne je parta Hugo nevolitelna, byt se asi jako kazdy, zmenam k lepsimu nebranim.
Jaké změny k lepšímu? Lepší už to tady být nemůže!
Hlavně nevolit Hugo to jsou kašpárci a Hrala to je případ.
Kašpárci jsou tam teď jiný. Stačí se podívat na zástupce koalice !
Dobrý den, dovolte mi se vyjádřit k situaci na 16. zasedání zastupitelstva města Humpolec ze dne 24.2. 2021. V době, kdy se celá země potýká s pandemií covidu 19 a celý domov důchodců v Humpolci v Máchovce byl tímto virem promořen, místo, aby byl proočkován, jsem čekal, že vedení města jako mimořádný bod do zastupitelstva zařadí bod o pomoci domovu důchodců se sháněním vakcíny a o dalších krocích, které město dělá pro naše starší spoluobčany. Namísto toho se polovina času zasedání věnovala otázkou, jak znemožnit delegování paní Štěrbové do finančního výboru a dehonestací pana zastupitele Voplakala a pana Zdeňka Rýznera, člena finančního výboru. Panu Voplakalovi pak bylo přímo panem starostou doporučeno odstoupení z funkce předsedy kontrolního výboru a z funkce zastupitele města. Když si odmyslím osoby a obsazení jednotlivých aktérů, tak mi vychází asi toto. Co se týče obsazení funkce člena finančního výboru. Myslím si, že na minulém zastupitelstvu bylo jasně predikováno zástupci koaličních stran, že strana nebo hnutí jmenuje a zastupitelstvo formálně schvaluje. No a co se stalo? Delegovaný kandidát za STAN nesouhlasnými koaličními hlasy neprošel. V tom vidím další koaliční faul hlavně vůči voličům, k tomuto by jistě mandát od voličů nedostali. Koaliční strany volají po spoluipráci, ale na základě těchto faulů si opravdu zavírají vrátka k jakékoliv spolupráci. Považuji to dokonce za výsměch demokracii. V otázce dehonestace činnosti a práce pana Voplakala a pana Zdeňka Rýznera. V čem je problém? Opět bez osob a obsazení. Předseda kontrolního výboru na základě žádosti člena finančního výboru dal do zastupitelstva na pořad jednání bod, který se týkal provedené pokládky trubek do stavby města. Toto položení bylo provedeno bez stavebního povolení a opakovaně. Město si do své stavby nechalo položit černou stavbu. Je jasné, že finanční výbor a posléze předseda kontrolního výboru musejí jednat a musejí se zajímat, za jakých podmínek bylo toto umožněno a zda úředníci a vedení města postupovalo podle zákona. Potud si myslí, že vše probíhalo v pořádku. Nechápu však vedení města. Místo, aby občanům vyslalo jasný signál, že kontrolní a finanční výbor plní svoji funkci a šetří vzniklou situaci, navrhují předsedovi kontrolního výboru odstoupení z funkce předsedy tohoto výboru, odstoupení z funkce zastupitele a oběma pánům veřejnou omluvu na příštím zasedání. Já se tedy jako občan ptám. Co se to děje? Za řádný výkon kontrolních funkcí ve výborech se tito lidé budou odvolávat a dehonestovat. Co se to tady děje, že tuto situaci nedokáže vedení města ustát? Jsou ještě koaliční zástupci v zastupitelstvu věrohodní a mysleli svůj zastupitelský slib vážně? V dlouhém a emotivním projevu pana starosty, pana místostarosty, paní místostarostky, pana zastupitele Bernarda a Namysla se odkazují na férový a argumentační souboj, odkazují se na toxické prostředí ze strany opozice a z toho následnou nechuť některých zastupitelů se účastnit na jednání zastupitelstva. Dovolte mi vážení zastupitelé připomenout, hlavně Vám, kteří zde jste již ve dvou a více funkčních období, že právě tak jsem se vždy cítil já, když jsem od začátku celé kauzy „suchý poldr“ chodil do zastupitelstva a celkem marně jsem se před Vámi snažil prokázat nevěrohodnost celého projektu. Jasně jsem prokázal, že se město od roku 2006 neřídilo příslušnými podmiňujícími ustanoveními odborných orgánů a přesto spustilo tento projekt, který, jak víme v roce 2019 dopadl přetečením poldru a vytopením dvou nemovitostí. Jeho dořešení do nějakého únosného stavu bude stát ještě nemalé finanční prostředky. Pracovníci města zde dokonce vykonávali stavební dozor. Kdo tedy nese zodpovědnost za to, že se postavil kapacitně a provozně omezený poldr, který stále ještě do současné doby ohrožuje majetek a obyvatele nemovitostí pod ním. Nebyli jste to právě Vy zastupitelé pane Kratochvíle, Bruknere, Jirků, Bernarde, Namyslo, Bendle, Mikulášku a další, kteří jste ve věci rozhodovali a naše oprávněné připomínky nebrali v potaz? Není i toto důvod k veřejné každoroční omluvě občanům města, vždy, když město zalije voda, protože jste téma odvodu dešťové vody nedokázali za ta dlouhá funkční období dořešit. Není toto snad důvod k možnému odstoupení z Vašich funkcí zastupitelů? Zameťte si nejprve před vlastním prahem. Vyzývám Vás k veřejné omluvě za stav ohledně řešení odvodu dešťových vod z města a ohledně špatného rozhodnutí v kauze „suchý poldr“. Buďte féroví a s pokorou se nám občanům omluvte, protože paměť nám ještě slouží a minimálně v tomto případě je omluva na místě. S úctou ke všem slušným občanům Humpolce Klap Karel.
Uuuff to je ale dlouhy prispevek, mozna ze tady rekordne dlouhy prispevek. A co ze je to ten poldr ? K cemu je dobry a kolika procentum obcanu je ta vec ku prospechu ?
Poldr dle mého názoru slouží jen cca na 50 procent svého výkonu, protože dle vyjádření odborné firmy byl zbudován na poloviční kapacitu potřebného obsahu a bude nutné na vedlejší lokalitě zbudovat další záchytnou nádrž. Problém je to, že odtok z poldru je naveden do nevyhovující dokonce splaškové kanalizace, protože město v této lokalitě dlouhodobě neřeší odvod dešťové vody pryč z města. Tato voda stále natýká do čistírny odpadních vod, kterou zbytečně zatěžuje. Samozřejmě odborný názor na celou situaci dostanete u odpovědných zastupitelů, kteří určitě při rozhodování o tomto projektu měli celou věc řádně nastudovanou. Výsledek známe všichni. Klap Karel
‚K čemu je to dobrý?‘
Přijďte se zeptat do paneláků na Stromovce.
Chtěl(a) byste mít každý rok vytopený byt?
Hlavně že se nešetřilo na nesmyslech do parku.
Dobré ráno pane Klape,
naprosto s vámi souhlasím, mluvíte mi z duše. Člen Finančního výboru upozorní na opakující se porušování zákonů s možným finančním dopadem na veřejné finance, předloží to přes zastupitele na jednání Rady města, ta to následně zařadí do jednání Zastupitelstva. Pivovar Bernard ústy zastupitele Bernarda přizná, že všechny černé stavby jsou opravdu černé tzn. bez potřebných povolení. Zde bych očekával, že začne město konat a prošetřovat další možné důsledky včetně možných negativních dopadů na městské finance. Bohužel neudělalo město nic.
V zápětí zastupitel (Voplakal) se sejde v kanceláři starosty 22.12. viz. záznam středeční ZM, kde mu jsou předloženy silně nevěrohodné dokumenty, skoro nic nedokazující v prospěch Pivovaru, ba naopak vnáší do celé záležitosti ještě mnohem více otazníků.
Nejvíc zarážející je ovšem ta nekompetentnost a arogance ze strany všech zastupitelů za ODS, KDU, ANO, ČSSD a komunistů, kteří jako jeden muž odmítnou jakékoliv prošetřování a rovnou žádají od obou pánů Voplakala a Rýznera omluvu.
Nemělo by město v první fázi poskládat všechny doložitelné informace včetně dokladů za platby atd…, dát je veřejnosti k dispozici a teprve poté se snažit celou věc inteligentně uzavřít? Je směšné pokud město požaduje vyšetřování a důkazy od člena Finančního výboru a člena Zastupitelstva, který tento bod jen předkladal. Vždyť právě k těmto věcem máme na úřadě cca 55 úředníků. Je hodně naivní možná úmyslně naivní si představovat, že pan Rýzner sám voják v poli něco vyšetří. Copak ho Pivovar nebo Vodak pustí do účetnictví? V případě města je to rozhodně jiné, obě tyto firmy potřebují velice dobré vztahy s městem a rozhodně jim nebude dělat problém chybějící doklady předložit, tak aby jsme si všichni v Humpolci mohli udělat představu, jak se věci opravdu mají.
Bohužel si myslím, že toto, ale vedení města, Pivovar a Vodak, vůbec nechtějí. Pánové Rýzner a Voplakal předložili tento bod 30.9. 2020. Od té do by uběhlo spoustu času ( 5 měsíců), aby město někam pokročilo, bohužel krom nehorázné drzosti, kterou předvedli minulou středu, nic jiného neukázali.
Připomíná mi to hluboká 90 léta, kdy korupce a klientelismus začínali zakořeňovat v naší společnosti.
Faktem je, že v našem městě nikdy vládnoucí politici nebyli vystaveni opozici. Budou si muset na to zvyknout. Zatím mám v této záležitosti velkou nedůvěru k představitelům města a všech zastupitelů, kteří je podporují, o Pivovaru nemluvě.
Se žádostí o omluvu šla zároveň i žádost o odstoupení Voplakala a Rýznera z funkcí.
Jasný důkaz že se M A F I E bojí kontroly, a že vše je opravdu černé.
Kdo viděl video, tak si obrázek udělal. Sklízíme plody dlouholeté vlády jedné strany.
Vyzývat k odstoupení může kdokoliv… To je normální projev v demokracii.
Ano, může. Ale když vyzývá parta z Národní fronty aby ochránila svého kmotra, tak to je už Kocourkov.
Nezkusíte příští rok kandidovat pane Klape? Konečně by v zastupitelstvu by měl být slyšet hlas normálních lidí. Zatím je tam pusto a prázdno.
Taky je na místě říci, že se na ZM pan Brukner zmínil o vadném projektu na poldr a že město dostane finanční částku zpět do rozpočtu. Není tak na vině jen samotné město, ale i projektant celé této akce OkPlan v čele s L.Rýznerem, který je za tuto akci profesně zodpovědný!
Dobrý den, občana vůbec nezajímá, kdo stavbu projektoval. Investorem této stavby bylo město Humpolec, stavební dozor vykonávalo město Humpolec a město Humpolec vůbec nebralo v potaz naše námitky a připomínky ještě před realizací stavby. Mám o této záležitosti celkem podrobné informace. Město si mělo celou záležitost ohlídat, město vybíralo firmu na zpracování projektu a i na jeho realizaci. Mimochodem i já jsem kritizoval několikrát práci na projektu. Na druhou stranu jediný, kdo uznal pochybení byl pan L. Rýzner, který celou záležitost s městem řešil. Město své pochybení nikdy nebylo schopno uznat a do poslední chvíle než jsme prosadili zpracování statického posudku a odborné posouzení firmou TBD Praha o celé záležitosti celkem úspěšně mlžilo. Pěkný den Klap.
Každý projektant je zodpovedny za své dílo podle autorizačního zákona. Ma povinnost vykonávat autorský dozor a ručí za své dílo po dobu jeho životnosti. Názorným prikladem je pád trojské lavky, kde soud obvinil projektanta….zadny zastupitel ani urednik obvinen nebyl. Ale Váš názor na věc Vám neberu.
Dobrý den, v návaznosti na výrok pana místostarosty Bruknera, že reklamace vůči firmě OK Plán proběhla úspěšně, musím konstatovat, že z mého pohledu velmi úspěšná nebyla. Avizovaná vyreklamovaná částka 184 000,- Kč , se kterou byl pan místostarosta evidentně spokojen, je podle mě neadvekátní tomu, že na dořešení celé situace podle odborné firmy TBD Praha bude potřeba zbudovat ještě jednu záchytnou nádrž. Předpokládaná částka, kterou odhadla firma TBD je 2 000 000,- Kč. Pakliže tedy by měl mít plnou vinu projektant, měla být na jeho firmu v rámci reklamace požadována avizovaná částka minimálně 2 000 000,- Kč. Pakliže město požadovalo v rámci reklamace částku jenom 184 000,- Kč a je s její výplatou spokojeno, ptám se tedy, kdo uhradí rozdíl těchto částek a kdo za to ponese zdopovědnost. V průběhu všech jednání nám bylo vždy všemi účastněnými deklarováno, že zbudování poldru vyřeší v této oblasti veškeré problémy s dešťovou vodou. Vypadá to, že při jednání města s projektantem došlo k dohodě a zbytek nákladů na uvedení celé situace do pořádku na sebe z nám neznámých důvodů převzalo město, potažmo daňový poplatník, tedy všichni my. Je ale možné, že probíhá ještě nějaká další reklamace, o které nevím. Toto by vše ale měl prověřit kontrolní výbor.
Vsichni preci vi ze Brukner je lhar a ucelove manipuluje fakta. To ze zminil subdodavatele mela byt jen vystraha pro dceru p. Sterbove !
Když tady čtu ty komentáře a tolik kritiky na adresu koalice ptám se, kdo tedy z občanů volí tyto tváře. Je to hloupý občan, nervozní, neznalý, nebo jaký?
Někde výše byl zmíněn i bývalý místostarosta města, prý za ty chyby v minulosti také může. Ptám se tedy, jak je možné, že ho lidé znovu zvolili, dokonce z dvanáctého /12/ místa kandidátky, když byl jeho výkon tak špatný.
Mám obavu, že ti, které nyní zde diskutující až bezhlavě adorují, tedy zastupitele jednoho místního sdružení a jednoho, v Humpolci neexistujícího hnutí, budou v případě zvolení v příštím roce kritizování posléze také…A možná těmi samými, kteří je nyní chválí za opoziční práci. V koalici po roce 2022 to lehké mít nebudou.
A co když lidé jen nevěděli, že se zde děje to co je výše popsáno, nebo vy jste to snad věděl. Jen díky opozici ( a myslet si o ní můžeme cokoliv), zde vyplouvají tyto nezákonné praktiky, možná i ten Namyslo byl obelhán šikovností bezkrupulostních úředníků, kteří by pro rozvoj Pivovaru položili život🤮🤮🤮
Pletete tady neustále dohromady dvě naprosto odlišné věci.Jedna je ta, že pivovar pokládal svoje trubky bez stavebního povolení do výkopů financovaných městem. Jakýsi trest za porušení stavebních předpisů by měl logicky následovat a hlavně by měl pivovar prokázat, že se finančně spolupodílel na nákladech těchto výkopů. Věc druhá je, že pánové Rýzner a Voplakal se chovají naprosto nehorázně a obviňují představitele města z věcí, kterých se nedopustili ! Proto to usnesení o jejich omluvě je adekvátní. Tak to také cítila a rozhodla drtivá většina zastupitelů. A pánové z HUGA a STANU by si měli konečně uvědomit, že takovýmto způsobem se nejedná. Co městu já hlavně vyčítám je to, že naprosto absentuje v pomoci seniorům v této době v boji s koronavirem.
16:52 dekuji, presne tak to vidi mnoho lidi. Diky tomu, co stany a hugny reprezentuje a jakou formou, se tyto spolky staly nevolitelnymi.
Ale dyť se Kratochvíl snaží. Důchodcům připravil masopust.
Důchodcům, snad mladochum, ne.
Na víc ten pán nemá tak díky masopustu mohl aspoň naplnit o bsah radniních listů.. To je fakt přeci tak schopný starosta. Jen mu ještě visvětlit že rozdíl mezi náklady a výnosy není vyrovananý rozpočet :-)))
Ne občan není hloupý, ale jelikož koalici vše na zastupitelstvu procházelo, co chtěl Bernard, to dostal, tak byl klid a obyčejný občan se nic nedozvěděl.
KDO KOHO ŘÍDÍ???
středeční zastupitelstvo; zastupitel Hrala se ptá starosty Kratochvíla, ten pohledem hledá požehnání u zastupitele Bernarda, který to gestem hlavy rezolutně zamítá, starosta blekotá odpověď Hralovi
MRKNĚTE NA ČAS ZÁZNAMU: 2:04:12
https://m.youtube.com/watch?v=CCeJQvybGEQ
Karel je loutka a Bernard manipulátor!
Díky za dobrý postřeh, po zhlédnutí potvrzuji. ODS spolu s koalicí se postupně tzv. „odkopává“, nejenom tímto gestem, ale celým jednáním na posledním zasedání zastupitelstva.
Slova „základní pravidla slušnosti nefungují“ zazněla od člověka, který monopolně bez výběrového řízení dodává knihy, učebnice a sešity do humpoleckých škol a školek.
Díky za postřeh, i já jsem se na to mrknul nekolikrát a je to zcela zřejmé. Karle Kratochvíle, vy jste opravdu slaboch bez vlastního názoru, cti a především bez kvality řídit město Humpolec. Již mnoho obyvatel Vás vnímá jako nejslabší článek ODS a pokud dojde k nezvolení, pak je to především Vaší “zásluhou”. A za toto mi dovolte Vám poděkovat, protože díky Vám se snad již nikdy nebude opakovat tento hnus, který na radnici pod taktovkou hlavního kápa připouštíte. Je mi Vás líto. Ale ještě více je mi líto nás obyvatel města.
Pokud teď odstoupíte, přinesete městu ten nejlepší dárek v této nelehké době.
Žádný ředitel není nucen brát knihy z jediného knihkupectví. Tomu prostě nevěřím. A pokud by si to ředitel nebo ředitelka nechala diktovat, nemá na svém místě co dělat.
Pokud si starosta města nechává od soukromého subjektu diktovat co má dělat, nemá na místě starosty co dělat. Naprostý souhlas !
Tyto nekalé praktiky by měly být co nejdříve prověřeny kontrolními orgány města!
Tam na tom videu je moc hezky videt kdo je ve meste skutecnym capo di tutti i capi . A starosta to neni !
‚Psí dečka‘ je kápo
‚Charlie párátko‘ jen ubohej sluha
Ano, je to zřejmé.
Že se Bernard nestydí, takhle manipulovat takovou měkotou jako je Kratochvíl.
Slabšího starostu jsme v novodobé historii neměli.
Vzpomínáte si na Bernardova slova „je to hodný kluk“?
Už asi všem dochází proč to říkal.
Je to hodnej kluk, co třeba umí taky podvádět postupně všechny svoje manželky. Opravdu úkaz morálky jako.
to je jako podvádí se Standou? 🙂 🙂 🙂
Cim vic se Hugnam sen o obsazeni radnice rozplyva, tim jsou agresivnejsi, arogantnejsi a marnejsi.
??? Voliči ještě nerozhodli kdo příští podzim zasedne mezi vyvolenými, nebo kmotr umí ovlivnit úplně všechno jako?
Jedinou aroganci, agresivitu a marnost vidím na straně vládnoucích stran.
O osobních ubohých útocích ani nemluvím🤮🤮🤮
Jsem rád, že se HUGO takové špíně dokáže elegantně postavit čelem a s fakty a argumenty odvádět svojí poctivou opoziční práci👍👍👍
Tvl ty máš dost 😀
Vy bohužel dost nemáte a asi nikdy mít nebudete, a vše za vás bohužel zaplatí občané v poplatcích.
staci popichnout co?
Každý rozumný člověk, který si pustí video přenos ze zastupitelstva, si udělá velice rychle představu, na čí straně je pravda!!!
https://m.youtube.com/channel/UCM5fWD10TEV7Ny_PYss5lqA/videos
Dámy a pánové zajímejte se o věci veřejné, je to vaše město, nenechte si ho ukrást!!!
https://youtu.be/CCeJQvybGEQ?t=7432
Je to chudák
Karel má tah na branku a všechno zařizuje sám. Jako Babiš. Stačí se podívat na video ze Cnn news. :-))
Který? Tohle??? https://bit.ly/2PsquOa
Děkuji pánům Voplakalovi a Rýznerovi za kvalitní kontrolní práci.
POZOR, POZOR!!!
Vrcholový zaměstnanec Pivovaru, ukazoval studii Návštěvnického centra, kde parkování je řešeno parkovacím domem za FÚ na pozemku ve vlastnictví města.
Zajímalo by mě, kdy město oznámí výstavbu parkovacího domu na tomto místě.
Dyť už nechaly vypracovat nějakou studii na účet města.Pak si uvědomily že by to na městskou kasu bylo už fakt hodně peňo tak parking NC bude u čerpačky pod Rozkošákem . Brukner to za provizi domluvil s církví a ta pozemek pivovaru prodala jako.
A proc by to cirkev prodavala jen jako ? To jsou zase dalsi tupe vymysly.
To preci neprodala jako ale vopravdu. Staci se podivat do katastru. Proste uz to ma novyho ,,sladovyho“ majitele. Jako nejako :-d
Nechápu proč tam tedy ten blb píše jako 🙁
Tak znas Jirku no..
Protože pivovat pošle na revanš klerikům autobus osmiletých chlapců.
Ty jo to jsou konspirace tady…😁
pošle jim normálně penize, ale ty jsi hodně ubohej…
NO !
Právě jsem dokoukal video ze zastupitelstva🤮 z minulé středy
https://m.youtube.com/channel/UCM5fWD10TEV7Ny_PYss5lqA/videos
Je normální, že se pan Bernard veřejně přizná, že porušoval zákony a že prý by to udělal znovu, jelikož to dělal pro lidi?
Nedělá si z nás tenhle pán prdel?
Je smutné pozorovat jak nikdo kromě Hugo a Stan zastupitelů, se proti takové nehoráznosti neozve.
Kolik by pivovar zaplatil, kdyby si to celý kopal sám? 10.000.000,- kč???
A on bude tvrdit, že je dobroser a dělá to pro lidi?
Je to stejnej pacholek jako Babiš, hubu plnou keců jak maká pro lidi, ale mastí si kapsu jak řezník Krkovička.
Jsem zklamanej, protože jsem Bernarda volil a věřil mu!!!
– není to normální
– dělá si z nás prdel, a to už hodně dlouho
– on by neplatil jen kopání, ale i zpětné uvedení komunikace do původního stavu
Paroubek měl takové hezké české slovo pro podobně „šikovné lidi“ – ŠIBAL
Já už se těším jak Hugo zasedne v rade města a bude vysvetlovat občanům, proč jsou ulice neustále rozkopané, protože každý si to dělá extra a nemá zájem aby se po něm nekdo vozil. Úžasné svetle zitrky.
Nestrašte lidi blbostma. I v jiných městech se expanduje a přesto se nemusí porušovat zákony.
To by vám mohl pokrytec Bernard vysvětlit, myslím že spoluzakládal Nadační fond proti korupci, tam by snad měli vědět, že zákony jsou od toho, aby se dodržovaly, né aby se mafiánsky zneužívaly pro skupinku vyvolených papalášů.
Už, aby Hugo bylo v Radě města, alespoň tyhle ODS a KDU loutky skončí dělat ostudu našemu městečku
Největší ostuda je to, že SB si ani neuvědomuje svoje protiprávní jednání a dle svých slov by ho kdykoli opakoval. To je šílené! Takový člověk tu dvě desetiletí rozhoduje o městu! Evidentně neuznává právní rámec státu a má své vlastní zákony.
A co by se zmenilo… Tak by tam byly Hugoloutky a ty by si vodil Ryzner. O takove zmeny nikdo nestoji.
Nic by se nezměnilo, všichni jsou loutky, nemá cenu nic měnit. Tak to je zoufalá argumentace odcházející postkomunistické skupinky, co se tu přisála a nechce se pustit.
Bojíte se mladé krve, už jste to dokázali nesčetněkrát. Bojíte se kontroly, transparentnosti.
Škodíte, ale sami neodejdete.
Co jste vůbec zač? Proč lžete sami sobě, že něco děláte pro lidi, když to vůbe není pravda?
Já že strasim blbostma? Proboha, umíte číst? Jeden jak druhej placate akorát nesmysle. SB polozil trubky bez stavebniho povolení, které získal dodatečně. Na to je jaksi v zákoně myšleno, dostane pokutu. S tim jak sám uvedl počítá a uhradí ji. V cem je problém? Když vás chytnou za proslou lékárničku tak co? Budete popraven za usvitu? Ne, zaplatíte pokutu a tim to skončí. Nevidím žádnou nevýhodu pro občany (silnice rozkopána pouze 1x). Ale jo, já to chápu, klidně to omilejte pořád dokola jaká je to hrůza že nekdo položil trubky dřív než dostal stavební povoleni, vždyť je to strašný! V noci kvůli tomu nebudu spát.
Kdo byl normálně uvažující tak ho nikdy nevolil.
Přesně tak, to by ho stálo moc, takhle to zaplatilo město z peněz občanů.
Žádné řádné faktury není schopen předložit !!!
No tak to pochybuji, zkuste si lidi jako Voplakal nebo Machek, vodit.
A hlavně Rýzner není v žádném střetu zájmu jako Bernard se svým pivovarem uprostřed města, kde permanentně něco potřebuje.
To znamená nemá potřebu to ani zkoušet.
A silně nevěřím, že jsou Hugny takový blázni, jako ODS, KDU, ANO, ČSSD, a komouši, aby kryli nebo napomáhali k porušování zákonů a zájmů města.
Je třeba prošetřit střet zájmů šibala Kratochvíla.
Prodávat knížky městským organizacím bez výběrového řízení je minimálně nemravné!
Nemravné je i nosit ponožky do sandálů, chodit do cizího lesa, netřídit odpad, předbíhat ve frontě nebo jezdit ve špinavém autě. Nikoliv ale nezákonné.
Nemravne je hlavne koukat dirkou po suku do sauny, kdyz je damska…. 🙂 Zlaty casy.
Kdyz tady tak ctu ty hugnooslavne, narcisticke a teatralni ody, tak se nemohu zbavit dojmu, ze je publikuje jejich konkurence, aby je totalne zdiskreditovala. Pokud se ale mylim, tak potes pytel.
Humpolecgo facebook/ web
Hugny vydali tiskovou zprávu a chtějí rezignaci starosty
Tak se mi zdá, že to nebude jen o černých stavbách
Mno bude to zajímavý rok 21
Akurat to ctu. Maj k tomu prej znalecak tak se uvidi s cim vyrukuje mesto a pivovarnickej . To preci uz fakt neni tvrzeni proti tvrzeni !!
Je to hanba, jak se koalice v čele se starostou chová, souhlasím s jeho rezignací.
Já vydám také tiskové prohlášení a požaduji okamžité odstranění covidu 19 a zrušení všech vládních opatření. Tuším, že výsledek bude totožný.
Přesně, je to docela úsměvné to jejich TISKOVÉ PROHLÁŠENÍ. Můžou si to otisknout leda do těch svých novin, které stějně každý čte jen s úsměvem 🙂
Za to v plátku HUGO si asi počtete víc. Tam není už lautr nic
nahodou, v tiskove zprave Hugo vyzyva mesto aby okamzite vymitilo Covid. S tim muzu jenom souhlasit!
podle Karla jde o útok z ruských stepí
kteryho Karla, v Hugu je nejakej Karel?
Díky HUGU a STAN, jejich odvaze se postavit přesile a hnusu, teď máme k dispozici naprosto transparentní důkaz o bordelu na radnici. Očekávám, že znalecký posudek si nenechají pro sebe a nebo budou vyzváni k jeho odprezentování zastupitelům. Je zřejmé, že krok Karla Kratochvíla a jeho ovcí očekávali, stejně tak nečinnost radnice a úředníků, neboť posudek si musíte objednat, dodat materiály a musí být zpracován. Což nestihnete za pár dní. Překvapuje mě spíše, že takový posudek nedrží v ruce pan starosta, aby vyvrátil nebo potvrdil tvrzení kontrolního a finančního výboru. Jediné na co se s panem Bernardem zmohli bylo trapné mimořádné zařazení jednacího bodu kde Karel přesně dle svého projevu “odkuňká” nesmysly, aby ho p. Voplakal bez přípravy utřel jak hovno na podrážce.
Každý nechť si udělá obrázek sám…
A jaká následná akce z toho plyne ? Co očekáváte ?
Nebyla by špatná elektronická petice za odstoupení Kratochvíla. Dělá městu jen ostudu!
Navíc se ukazují pochybné praktiky v obchodování s městskými organizacemi.
Zastupitelé ANO se po odchodu paní Štěrbové zcela proměnili v platné členy Národní fronty.
Jako by tam seděli s těmi dalšími dobrodinci od jakživa. Takový veletoč v názorech a chování se jen tak nevidí. Pan Křivánek musí být pyšný na jejich flexibilitu. Naštěstí po krachu Andreje skončí i oni.
Dávám bolševikovi rok, maximálně dva.
Víte vy vůbec co byla Národní fronta? Nesrovnávejte nesrovnatelné. Štěrbová nikdy v ANO nebyla, všichni jsou to nezávislí zvolení za ANO.
V Humpolci není módou být někde členem, bohužel.
Píšou, že znalecký posudek mají už od listopadu, tak už ho mohli dávno zveřejnit. Jde taky o to, co je to za „znalecký posudek“ kdo ho zpracoval a jestli ten dotyčný je vůbec znalcem. Dneska se každý považuje za odborníka, znalce, architekta. Pokud mají kvalifikovaný soudní znalecký posudek, kde je jasně řečeno, že se stal trestný čin, mají povinnost to oznámit na policii. Od listopadu do března už je trochu dlouho, nemyslíte?
takze maj hovno
Karle, Vlasto,
Mají alespoň něco. Co máte krom keců Vy? Seberte se a jděte od toho. Tik-tak Tik-tak, takhle se Vám odměřuje čas na radnici
Prošetřete i další činnost těchto výtečníků.
Co jste našli je jen špička ledovce.
Přesně, jen špička ledovce.
Pro upresneni Hugo pise, ze si soudni znalecky posudek objednalo v listopadu. Pak si jede soudni znalec obhlidnout misto šetreni, pak se zpracovava, to vse trva nejakou dobu, dokazu si predstavit, ze ho drzi v rukach nekolik dnu/ tydnu. Ale to vse se jiste dozvime, jelikoz jak to tak vypada, cela akce zdarne speje k dalsimu kolu sporu na nadchazejicim zastupitelstvu v dubnu a pote se to bude evidentne ubirat k trestnimu oznameni, je jedno kdo ho ve finale poda, vypada to, ze mladosi maji dukazy, jelikoz zadat hlavu starosty, nemuzete jen tak. Hugny jsou naivni, ale ne blby. Pro nas obcany to bude docela zabava sledovat boj dvou generaci.
Jelikoz Spravedlnost je slepa, bude zalezet na kazde strane jake dukazy predlozi.
Jedno vim jiste, nechtel bych byt zastupitel za zadnou cenu, staci parkrat blbe hlasovat a uz se vezete, o radnich ani nemluve. Lituji ovce jako Balnohova, Jirku, Arnotova, Kostricova, Cap a komousi, jelikoz nyni budou muset misto rukou konecne zapojit hlavu. Hlavne by to meli konzultovat se svym pravnikem, aby to pak neodnesli misto tech, kteri to zpusobili, pochybuji ze budou mit tak dobre pravniky jako pan Bernard
Sranda je, ze to tato ekipa schytava za slendrian pana Kucery.