Regionální značky potravin se prezentovaly v Senátu

V závěru minulého týdne uspořádala Stálá komise Senátu pro rozvoj venkova ve spolupráci s Asociací regionálních značek seminář na téma Regionální značení domácích produktů. Mezi prezentovanými značkami nechyběla ani značka Vysočina-regionální produkt.

Účastníci semináře mohli nejen sdílet vzájemné zkušenosti, ale zároveň čerpat inspiraci, jak zvýšit propagaci a povědomí o regionálních produktech. Nechyběla ani ochutnávka toho nejlepšího, co jednotlivé regiony nabízejí.

 

 
 

Značku Vysočina-regionální produkt představila v Senátu Marie Černá, zastupitelka Kraje Vysočina a zároveň předsedkyně certifikační komise. V současnosti je certifikát přidělen více než 60 výrobkům, které mohou nést označení Vysočina-regionální produkt zaručující kvalitu a původ z Vysočiny.

„Kraj Vysočina se snaží dlouhodobě podporovat  producenty z našeho regionu a místní produkty. Proto jsme se v letošním roce rozhodli v rámci Fondu Vysočiny vypsat zcela nový grantový program Prodejny regionálních produktů 2013 zacílený na podporu malých a středních subjektů zaměřujících se na prodej regionálních produktů," uvedl Martin Hyský, krajský radní pro oblast regionálního rozvoje a dodal, že dotace lze čerpat na stavební úpravy prodejen nebo na nákup nových zařízení a vybavení prodejny.

 

Více informací o značce Vysočina regionální produkt na www.vysocinaregionalniprodukt.cz

Více informací o grantovém programu na http://extranet.kr-vysocina.cz/fv/

zdroj: www.kr-vysocina.cz

Čtěte dále:   Čistá Vysočina

Petr

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Next Post

Pokračuje ověřování půdoochranné technologie při pěstování kukuřice

Čt Kvě 2 , 2013
Školní statek Humpolec stejně jako v minulém roce i letos ověřuje půdoochrannou technologii při pěstování širokořádkových plodin. Čtěte dále:   U Jihlavy vznikla farmářská samoobsluha. Platí se do kasičky či QR kódem

You May Like

Témata