AUTOBUSÁK VÁM OBČANÉ K JEHO 40.TÝM NAROZENINÁM ZRUŠÍME!

46

Přepisujeme zde obdržený příspěvek známého humpoleckého příznivce:

„Historie nového autobusového nádraží v Humpolci se dle mých vzpomínek má takto:

Začátkem 70. let, když byla známa definitivní trasa dálnice, tak tehdejší pan starosta Bohumil Limburský s tajemníkem panem Janem Vondrákem začali vizionářsky jednat o tom, aby autobusové nádraží bylo umístěno na plánovaném obchvatu. Mimo jiné i kvůli tomu, aby zde mohli stavět autobusové linky mezi Prahou a Brnem. Zároveň ale i k blízkosti k vlakovému nádraží.

Protože ale Humpolec bohužel v těch letech nebyl již okresním městem, tak tato myšlenka měla hodně složitou cestu k realizaci

Celá investice byla možná pouze za předpokladu, že bude stavěna v tzv. akci „Z“ (okresní a krajská města tyto investice dostaly pokryty ze státního rozpočtu jak finančně, tak dodavatelsky). Pokud to chtělo město Humpolec, tak občané chopte se nářadí a běžte makat. Podstata spočívala v tom, že z daného rozpočtu byla bezplatně občany odpracována část díla, z hlavy již ale nevím jaký to byl podíl.

Obyvatelé města ale během dvou let tento nadčasový terminál vybudovali a dne 30.4.1975 byl slavnostně předán do provozu.

Technické parametry – stále moderní, více méně to byla zmenšená kopie AN v Jihlavě.

Dopravně – fantasticky – ihned na přivaděči cca 1 km od dálnice

Architektonicky – jenom např. výsadba zeleně pod vedením bývalého městského zahradníka pana Berana je stále překrásná..

Ale mělo to i své ale.

Ono vybudované parkoviště, které město asi vůbec nepotřebuje (kdo z našich představitelů dnes jezdí autobusem?) tak stálo několik rodin asanaci jejich domků včetně zahrad. Pozemek autobusového nádraží patřil sice Suknu (ale znárodněním o něj přišla rodina Lešovských, majitelé bývalého Primatexu)

Dále tato akce byla spojena s diplomatickým vyjednáváním s dodavatelem stavebních prací pro D1 – Vojenskými stavbami, o.p. Praha s tím, že Vojenské stavby po ukončení výstavby jejich úseku z Hořic do Humpolce bezplatně předají svůj nově vybudovaný areál na Okružní místní provozovně ČSAD výměnou za staré garáže v Hálkově ulici. Což se také stalo a humpolecké ČSAD svým zázemím a prosotry pro cestující veřejnost bylo jedno z nejmodernějších v republice.

Jak šel čas, tak jakousi shodou náhod a aktivit, bylo humpolecké ČSAD vzato pod křídla ICOMu, který vlastně touto privatizací získal nejen stomilionový areál garáží, dílen, zpevněných ploch atd. ale k tomu asi i nechtěné“ dítě – autobusové nádraží. Ale to již stojí peníze na údržbu, lidé pořád něco chtějí, ať se raději rozeběhnou po městě na jednoduché zastávky v místech, kde nejen že není se kde schovat, ale zároveň i z dopravního hlediska to není vždy to nejbezpečnější řešení jak pro cestující, tak pro ostatní řidiče. Přitom v Jihlavě autobusový terminál slouží ke spokojenosti cestující veřejnosti (ale tam by si nikdo nedovolil takto cloumat s občany, protože v krajském městě by to asi tak jednoduše neprošlo jako zde v Humpolci).

Nic proti marketům, ale abychom v roce 2015 jako občané města běhali někam k areálu ICOMu, kde bude pár stání (možná i krytých), ale hlavně není toto vůbec myslitelné v době, kdy město jenom stále ztrácí – akutní medicína, první pomoc pro občany, školství – gympl na houpačce, tak nakonec budeme cestovat jako někde v rozvojové zemi. Přitom kolik linek dnes zajišťuje dopravu s hlavním městem, což přináší efekt i občanům, ale proč žádná z těchto linek nesmí stát na nádraží ICOMu (ICOM se o toto nádraží nezasloužil, jen je získal do svého majetku v rámci privatizace).

Na druhé straně nikde není psáno, že daný market zde bude navěky (kde jsou dnes Delvity, Julius Mainl). Takže opět tím, kdo prohrává a (bohužel asi prohraje) je obyčejný člověk, občan, který na rozdíl od některých mocných má toto město rád.

Konec příspěvku humpoleckého rodáka.

převzato z:

https://transparentnihumpolec.wordpress.com/

Petr

46 thoughts on “AUTOBUSÁK VÁM OBČANÉ K JEHO 40.TÝM NAROZENINÁM ZRUŠÍME!

  1. Je to zvláštní. Víc jak 300 čtenářů a žádný názor pod článkem? To není na Humpoláku zvykem. To skoro vypadá, že v Humpolci je se zrušením autobusáku všeobecný souhlas a všichni se těší na nakupování v novém supermarketu!!! Možná to bude tak, že až teprve ve chvíli, kdy se začne bourat/stavět, tak se začne mnoho lidí ptát (jako v případě jiných staveb), jak je to možné? Pěkný den přeje Pavel Koubek

      1. Jsem rád, že v zastupitelstvu je A. Štěrbová. Bez ní by se o autobusáku všichni dozvěděli až ve chvíli, kdy bude zbouraný.

        1. Díky Paní Štěrbové! A nejen jí! Ale i dalším zastupitelům za ANO!! Kteří statečně bojují s Kučerovýma vařenýma nudlema.

    1. A jaký je tedy Váš nazor, pane Koubku? Ve Vašem příspěvku jsem také žádný nepostřehl. Jinak myslím, že remcání ex post je prostě česká národní vlastnost. Pěkný den. LK

    2. Děkuji za tento krásný článek, ráda jsem si přečetla o historii tohoto místa, které se má stát naprosto zbytečně historií místo toho, abychom se pokusili mu vdechnout znovu život. Je mi to líto – pamatuju si, jak to tu žilo a mám vztek, že tolik společného úsilí našich předků padne vniveč kvůli další nákupní krabici. Ty zastávky po městě, hlavně, když se tam sjede víc autobusů najednou mi přijdou až nebezpečné  pro chodce, cestující, ale i řidiče. Petra

      1. To mě hlava nebere,to jsou názory. Budeme dál trvat na nějakém prázdném rozpadajícím se nádraží, místo toho abychom tam měli něco smysluplného a moderního. Opět a znovu prostě zaprděný maloměstský Humpolec s reminiscencí na výstavbu autobusáku v akci Z. Kdy už tady začnou lidé přemýšlet jako v ostatních městech !!

        1. Prosím, vysvětlete mi, co je moderního a smysluplného přesunout autobusové nádraží o 300m dál od centra? Ano, bude možná modernější, ale vytíženější určitě ne. Chápu to v Havlíčkově Brodě, kde se přesunulo hned vedle vlakového nádraží a městskou dopravou se dostanete kam potřebujete. Co je smysluplného přesunout těžiště nástupu a výstupu do malých otevřených zastávek po městě, kde se starši lidé a děti jezdící dnes autobusem nejvíc nemaj kam schovat a kam si sednout. Dopručuju v době, kdy se vrací většina dětí ze školy navštívit třeba zastávku u pošty. Co je moderního a smysluplného na tom, že těžké třínápravové autobusy jezdí po ulicích města, protože nemohou zastavit na autobusovém nádraží? Co je moderního a smysluplného na tom bát se na křižovatkách o auto, protože autobus se tam při odbočování špatně vytáčí (např. u pošty, ve Lnářské)? Ano, souhlasím s tím, že nádraží je dnes šedivé, velké a nikoho neláká, ale není to dlouhodobí cíl dopravce, aby to tak vypadalo a byl argument k jeho zrušení a výhodnému prodeji pozemku? Podle mého by bylo řešením modernizace stávající budovy. Možnost zastavení dálkových autobusů na nádraží – tím by se tam zvětšil pohyb lidí a pro občerstvení, noviny….. v hale by to mohlo být zase zajímavé. A jestli Humpolec tak strašně moc potřebuje nové obchody, tak proč by nemohl nějaký stát na části nádraží jako je to v Pelhřimově? Pěkný den přeje Pavel Koubek

  2. Zadna cenzura, jen se neco porouchalo – Humpolak pres svatky marodil a na cas i nefungoval vubec.
    Prispevky neslo vkladat, ted jedem v provizoriu.

    Za redakci se omlouvam a zaroven upozornuji: bdim a nesmysly tu budu mazat 😀

    Frantisek

      1. Jsem nezávislý na redakci Humpoláku a mohu s čistým svědomím potvrdit, že server během Vánoc opravdu „nejel“. Nevím, jestli šlo o náhodu, nebo „náhodu“, ale vážně pro čtenáře nebyl dostupný.

          1. Vyse umisteny prispevek byl smazan.
            PROC?
            Pan XX donutil, pan YY podrzel…. bla bla bla.
            A s tematem AN to nesouviselo.
            (f)

            A teorie k nefunkcnosti Humpolaka – k popukani 🙂
            Technicky slo o to, ze jsme prekrocili limity hostingu a provider nas vypnul.
            Pres svatky nebyl nikdo z redakce online a chybu jsme resili pomerne dlouho.

            Predstava, jak se kdokoliv (zkorumpovany radnicni predstavitel, humpolecka mafie, idealisticky aktivisticky obcan….) plizi noci, aby na utajene konspiracni schuzce uplatil redakci a zaridil nefunkcnost Humpolaka je hodne zabavna 😀

  3. Prostému člověku by se mohlo zdát, že je předloženými třemi návrhy na řešení autobusového nádraží lehce vydírán.
    První návrh – ponechání stávajícího zdevastovaného stavu?
    Je ostuda, že ICOM investovat pouze do dvou světelných tabulí, jinak vše nechal zchátrat! Dál, že neumožní jiným provozovatelům využít nadstandartně rozlehlý prostor nádraží a nutí je stavět na přilehlém parkovišti, popř. jinde ve městě.
    Druhá varianta – parkoviště kamionů – no super!
    Nikdo nechce ve městě spoustu cizích bezprizorních chlápků,
    obzvlášť v blízkosti nových bytových domů na Kasalce! To se smetánce nebude líbit!
    A třetí varianta – UF! Nevím proč, ale děsně mě tam štve za CYKLOSTEZKA. Skoro by se zdálo, že místo autobusáku tu budeme mít cyklostezky
    – a lidičky „šup“ na kolo, pohyb je zdravý a cyklistika šetrná k přírodě.
    Jistě i pan starosta by si před příchodem do práce a také po odchodu
    (třebaže někdy za tmy) rád zasportoval. On to musí být vlastně férovej chlap,
    když tak rád sportuje, no ne !??! A nejen on, vůbec ti naši humpolečtí sportovci –
    cyklisti, tenisti …. to jsou samí lidumilové – charakteři, žádní individualisti!
    A těch autobusů nahnaných do centra města! Nechtělo by to nějakou dopravní studii, jak vzniklý problém řešit? Ale ta už se na nás také myslím chystá !!
    Co mohou teď (když je prodej na spadnutí) prostí lidé dělat?
    Opozice je v menšině a bez silné podpory veřejnosti nedokáže změnit žádné rozhodnutí vládnoucí většiny (stejně jako u metropolitky)!!
    Díky nefunkčností Humpoláku v posledních týdnech by se mohlo zdát,
    že lidé nemají o tuto problematiku vůbec žádný zájem.
    Jak dát najevo, že se nám něco nelíbí?
    Přijít na další zasedání zastupitelstva? To je přeci veřejné!
    CO VY NA TO????? Zuzana

    1. Bohužel 90% občanů je jedno jestli tady bude AN a kde bude, oni přece autobus nepotřebují. Oni potřebují další obchodák se zbožím v akcia ve slevě. Oni ušetří aby nemuseli hnát svoje auta do okresních měst okolo Humpolce.
      A těch pár lidu co AN potřebují nikoho nezajímá.

      1. A proc by melo zajimat 99% lidi, co vyhovuje 1%? To snad nemyslite vazne, nebo by jste se mel nad sebou zamyslet.

        1. Současný vlastník nádraží do jeho modernizace takřka nic od roku 1997 neinvestoval,proto vypadá tak jak vypadá.
          Já bych preferoval aby se plocha upravila podle pelhřimovského vzoru, tedy zmenšit nádraží, ale ponechat ho na původním místě. Bohužel tato možnost na stole schází…Zbyněk Loskot

          1. no a co je vam do toho, jestli soukromy vlastnik investuje do sveho majetku. Vam taky nikdo nenarizuje, at si zmenite barvu baraku, protoze jemu se nelibi – priklad.

          2. Nebylo by to tak strašné – kdyby na to vlastník neměl finance. Toto je svévolné poškozování sice vlastního majetku, ale jeho pořizovací cena byla minimální Jinde peníze ICOM investoval, tak proč ne zde??

          3. to je marny, to je marny, to je marny… klidne si piste blbosti, ale at to alespon dava smysl.

        1. Je zde plno emocí a to jak známo málo kdy vede k realistickým úvahám.To co se nyní děje kolem autobusové dopravy jsou důsledky různých rozhodnutí před mnoha a mnoha léty.Teď už se musí hasit požár a bohužel při něm kolikrát vznikají větší škody než co napáchal.Přeci AN v Humpolci docela fungovalo,a někdo ty autobusy doslova z nádraží vyhnal a nacpal je do města.Marně přemítám,které město si dovolí aby téměř veškerá autobusová doprava vedla středem města.A ty názory,,jděte k mlíčňáku a lidem řekněte,že budou chodit na nádraží,,jsou asi tak zcestné jako si stoupnout před kostel a ptát se lidí když vycházejí jestli jsou věřící.Neznám studii co se týče zastávek u polikliniky,ale domnívám se,že jakékoliv řešení nebude dobré.Tam je tak obrovská koncentrace,naprosto všeho,že by spíše napomohlo tomuto prostoru ,ubrat,.A proto mám jediné přání,prosím ty lidi kteří budou o nových zastávkách,novém AN či dalším obchodním centru rozhodovat ,aby měli na paměti,že za pár let nebudou muset jiní lidé řešit podobné problémy,jaké jsou na stole dnes.Miruna

        2. Pořád to samé dokola, byl postaven kdysi autobusák, tak je nutné jej zachovat a honit lidi na kraj města. Zastávky ve městě zrušit a mít klid. Lidská hloupost nezná mezí. Znovu opakuji, lidem se má vycházet vstříc a ne je omezovat !! Jestli chtějí ve městě další obchoďák, tak ať jej mají, jestli chtějí zastávku na starém autobusovém nádraží, tak to tam upravme aby tam mohla být. Věřím, že radnice bude takto postupovat.

          1. ……. jestli chtěji lidi v parku čurat na stromy, tak ať čurají, jestli chtěji házet papíry na chodník, tak ať házejí, jestli chtějí parkovat auta na trávníku, tak proč jim bránit. Jestli chce mít někdo na svém pozemku vedle vašeho domu hromadu hnoje, nebo tam pálit pneumatiky, proč mu bránit? Lidem se má přece vycházet vstříc. Je to jeho pozemek. To je ůžasné!!! Chtěl bych vás v zastupitelstvu!!!!!

          2. Jste demagog a k tomu ještě hlupák ! Pokud Vy sedíte v zastupitelsvu, no tak to jde s Humpolcem pěkně s kopce.

          3. Demagog a hlupák! Děkuji za uznání a také vám přeji příjemý den.

        3. Paní Miruno, řešení by bylo docela snadné.

          Je možné zachovat staronový autobusák na Okružní – tzn. odkoupit ho od Icomu (dotace z EU na dopravní infrastrukturu se chystají, na peníze bude možné dosáhnout), postavit u něj etážový parkovací dům, zřídit pod hlavičkou Technických služeb městskou dopravu – malý autobus na CNG plyn, který bude dopravovat občany po městě, od zastávky k zastávce na autobusák a vlakáč podobně jako v Havl. Brodě, v Pelhřimově aj.

          Místní dopravu teď ve městě suplují meziměstské autobusové linky, a proto to u pošty, na starém autobusáku a Rybníčku vypadá tak jak vypadá.
          A po likvidaci staronového autobusového nádraží to bude ještě horší.

          Přitom by Technické služby na provozu místní dopravy vydělávali a zaměstnaly 2-4 lidi z města, kteří by měli slušnou práci. A ve městě by mohly z dotací vyrůst minimálně jeden a časem druhý parkovací dům, které by vyřešili stále rostoucí problém s osobními auty.

          Místo toho tu starosta, rada města i neinformovaní koaliční zastupitelé zvýhodňují a dávají přednost monopolu ICOMU a NEPROVĚŘENÝM developerům s kapitálem bůhví odkud.

          Starosta o volbách nazval místní podnikatele, zaměstnavatele mnoha občanů mafiány – to kvůli podpoře paní Štěrbové, proti němu a jeho nestandardním záměrům. Přitom jako představitel ODS vehementně podporuje prodej parkoviště u autobusáku, změní územní plán kvůli monopolním a neprověřeným firmám, a vůbec nemá problém s tim, se zaštiťovat vůlí občanů a mandátem z voleb, které jeho strana prohrála.
          Zpochybňuje a vylučuje jiné rozumné varianty, které tu existují. Nesmyslně straší občany parkovištěm kamionů – to jen umocňuje otázku, proč to dělá a co ho k tomu vede.

          Občané Humpolce přemýšlejí a umí si dát věci do souvislostí.
          Je třeba zkrátka nemlčet a zašlapávanou demokracii stále zvedat z prachu.

          Ve výše uvedeném názoru, nejsem osamocen a tlumočím ho jako konsenzuální řešení, ke kterému došel kolektiv humpoleckých občanů, kterým není jedno, co se v našem městě odehrává, co nás a naše potomky bude provázet v budoucnu.
          Petr Machek

          1. To jsem rád, že někdo další konečně také prosazuje v Humpolci místní autobusovou dopravu. Pokud by se zavedla pak má smysl to co napsal pan Machek.

          2. 1) Domnívám se, že dotace na dopravní infrastrukturu se autobusáku netýkají a týkat nebudou. Když už, tak by spíše měl patřit do Evropského fondu regionálního rozvoje a i zde je otázka, zda by se do něj programově vešel. Když pominu to, že systém dotací trvale mrví trh a) musíte mít někoho, kdo dotace „umí“ – tzn. člověka na městě, popř. agenturu – vše znamená náklady navíc s nejistým výsledkem; b) trvalá udržitelnost – dle programu, zatím jsem se většinou setkal s pěti lety – pokud se záměr špatně nastaví, po dobu udržitelnosti je nutné jej dotovat – v tomto případě natvrdo z městské kasy a je jedno, zda funguje, či nikoliv; c) dokonale zpracovaná projektová dokumentace – v Humpolci trvalý problém; d) kvalitní TDI – dokud nebude podobný člověk adekvátně zaplacen trvalý problém, nejen v Humpolci.

            2) etážový parkovací dům – pro koho?
            malý autobus – nikdy na sebe nevydělá a MHD bude trvale dotována z městské kasy. Jestliže mají humpolečtí důchodci problém zaplatit dopravu charity, která je opravdu cenově „charitní“, je naprostá iluze, že MHD bude zisková. Nehledě na to, že Humpolec je takové velikosti, která se dá bez problému postihnout zdravým člověkem „pěškobusem“ a zadarmo.

            3) „starosta“ + „koalice zla“ + „neinformovaní“ – už je po volbách a toto je již trochu trapné. Koneckonců podobný přístup hnutí ANO „projel“ volby v Humpolci – gratulace volebnímu týmu – možná už nastala doba trochu změnit rétoriku a opustit „všichni jsou blbí, jen já jsem letadlo“. Předpokládám, že zastupitelé jsou svéprávné a myslící bytosti, které můžou mít jiný názor než kolektiv „myslících humpoleckých občanů“. Od toho byli zvoleni ve svobodných volbách a naštěstí, nebo bohužel, mohou volit i ti, co letadlo nejsou, od toho je demokracie.

            4) jak vypadá „prověřený“ developer?

            Byť s odsunem nesouhlasím, jsem proti tomu, aby se lidem podsouval druhý extrém v podobě „růžové“ spásné varianty s dotacemi, parkovišti, CNG a jinými virtualitami.
            a) parkoviště by mělo zůstat ve vlastnictví města
            b) město by mělo odkoupit budovu a minimální plochu potřebnou k najíždění/ zastavení/ odjezdu autobusů
            c) zbourat stávající megalomanskou budovu a nahradit ji jednoduchým objektem v podobě 2x wc na peníze pro cestující, čekárna s automatem na pití/ jídlo, jedna místnost zázemí řidičů s hygienou – víc není potřeba. Je naprostá hloupost udržovat zastaralý objekt vyžadující rekonstrukci a trvale hledající nájemce, kteří nemají šanci se v dané lokalitě uživit.
            d) na zbytku pozemku nechat ICOM, ať si dělá, co chce, pokud je to v souladu s ÚPD a dalšími předpisy.
            e) pokud má někdo přes ulici tendenci zapojit se do výstavby, nechť si najde kohokoliv, kdo využije potenciál stávajícího průmyslového areálu – průmyslová zóna je plošně vyčerpána a výhledová nová není zrovna velké velikosti. Obchodní cetrum je naprostá zhovadilost, protože pokud by v Humpolci byla taková kupní síla, nejsou v obchoďáku u pošty a v dalších objektech Vietnamci, byť proti této komunitě jinak nic nemám.

            frrrr

          3. … je dobré vědět za kterou politickou stranu kopete a koho jste přítel :o) Lépe a rychleji se pak dávají do souvislosti parciální neobčanské zajmy v Humpolci, víte pane?
            Hezký večer Petr Machek

          4. Pane Machek, já jsem se podepsal a činím tak u každého svého příspěvku již od dob, kdy jsem se na Humpoláku poprvé přihlásil. A že to už nějaký ten pátek bude – tuším kolem roku 2008.
            Ať Vám pomůžu – nejsem občan Humpolce (čtvrtstoletí jsem v něm bydlel), nejsem člen žádné strany/ už vůbec ne hnutí, své přátele mám mimo politiku, jsem zaměstnanec (to jen k těm osobním zájmům).

            Přeji taktéž pěkný večer.

            frrrr

          5. Tak ted jste udelal idealistum caru pres rozpocet. Nemel jsem silu vyvracet ty nesmyslne navrhy, uz jsem to jednou absolvoval s rychlodrahou a nekteri prispevatele nemaji nejmensi poneti o ekonomicke realite. Nekde si prectou, jak se daji „podojit“ evropske fondy, ale nemaji poneti o tom, jak slozite a riskantni to je v pripade, ze to chcete vyuzit legalne a ziskat je legalni cestou. O napadech typu parkovaci dum ap. snad nema cenu ani reagovat.

          6. Víte v čem je největší problém. Radnice pod vedením Kučery naprosto absentuje v diskuzi s občany/ty pořádal i Vondrák/. Pak vznikají fámy a dezinformace. Nevím sice proč, ale domnívám se, že z pouhé nechuti říkat lidem někdy i nepopulární věci. Neustále poukazovat na to, že jednání zastupitelstva jsou veřejná je směšné, prostě takhle to nefungluje. Lidé chtějí neformální setkání, kde může probíhat i určitý názorový střet ohledně projednávaného tématu. Téma autobusové dopravy ve městě zajímá mnoho občanů, takže to veřejné projednávání může být podnětné.

          7. Pan Kučera se nám poněkud odtrhl od reálného světa. Jakožto ředitel školy a následně starosta se ujal funkcí zodpovědně, bohužel postupem času se začal obklopovat lidmi, kteří nenarušují jeho myšlenkové toky.
            Zvykl si rozhodovat sám, odklopen „bílými koňmi“ viz. Namyslo … jakožto všichni, kdo zastávají dlouhodobě vysoké funkce s velkou rozhodovací pravomocí avšak z cizích (tj. VEŘEJNÝCH) zdrojů a bez zodpovědnosti (všechna rozhodnutí přeci musí projít zastupitelstvem, které on má zmáklé v podobě široké koalice stran z různorodého politického spektra – vždy je na koho se vymluvit „to ne já, ale oni zastupitelé“! Bohužel takto na mě poslední dobou působí a už ani nezdraví!

    2. Máte pravdu. Opravdu bychom chtěli obchoďák, kde bychom mohli nakoupit i něco na sebe, nejen do sebe. Proč jezdit do jiných měst a také si uvědomte, že by pro místní lidi byla pracovní příležitost. Autobusového nádraží využívá pouze 15% obyvatel. Opravdu jste o zachování?
      Šárka Poděbradská

  4. Obcas mi pri cteni nekterych prispevku pripada, ze Humpolec je tepajici velkomesto s davy lidi na ulicich ve dne v noci. Vsude plno fetaku, paricu, hospodskych povalecu, autobusovych cestujicich, ktere odvazi nepretrzita kolona autobusu ap. Ve skutecnosti jde o par opilcu v parku, prevazne prazdne hospody, ve vecernich hodinach nepotkate na ulici nikoho a par busu odveze nekolik lidi, nebo casto nikoho. Jenom rejpalu a chytraku bez zakladniho ekonomickeho vzdelani je v Hu opravdu dostatek. Hlavnim motivem je zavist a nezvladnuti vlastniho ega po prohre (napr. volby). Nezbyva vsem takto postizenym se smirit s tim, ze soukromy majetek je nedotknutelny a rozhoduje o něm pouze jeho majitel. A pozor na tlak, tentokrat vas vlastni.

    1. Víte, kdy lidé přestávají hovořit o nedotknutelnosti soukromého vlastnictví? Když se začne každy den ze sousedního bytu ozývat ve tři ráno hlasitá hudba, nebo když jedinou cestu po které leta jezdíta ke svému domu (pozemku, chatě,….) přetne plot, protože si jen sousední majitel oplotil pozemek, nebo když se má vedle vašeho domu (pozemku, chaty, chalupy….) začít stavět hlučná, smradlavá… továrna…. Potom se i největší zastánci vlastnických práv ptají jak je to možné a jak tomu zabránit. Pěkný den přeje Pavel Koubek

      1. Co kdyby ICOM neočekávaně zbankrotoval? Co pak s jeho novým nádražím, které hodlá vybudovat. Kde by autobusy zastavovaly potom. Nikde není psáno, že bude jezdit za dalších 20 let.

        Nikdo není proti jeho majetku, tedy pozemku se stávajícím nádražím, ale kde bere drzost natahovat pařáty po městském majetku, tedy pozemku současného parkoviště.
        Co na to řekne zastupitel Kratochvíl, předseda místní humpolecké ODS

        1. Jediný rozdíl že ho ještě neprohlásili za magora (i když k němu má blizko) a taky že ještě neseděl ve vazbě!

          1. A to myslíte koho? A co máte proti Ivanu Martinu Jirousovi. Závist? Asi proto, že na rozdíl od něj, umíte napsat pouze „anonym“.
            šp.

  5. jsem obyčejný člověk občan a na autobusák vůbec nechodím. Většina autobusů staví u „mléčných lahůdek“ a to mně vyhovuje. Takže neprohrávám a mocných tohoto města si vážím. Pisálek příspěvku si asi nevšiml že Delvity a Julius Mainl jsou zde dodnes, pouze pod jiným názvem.

  6. Pod svůj příspěvek jsem se zapomněla podepsat, takže dodatečně. Šárka Poděbradská. Souhlasím s příspěvkem, že v Humpolci jsou lidé opravdu hodně, hodně závistiví a nepřejícní. Než něco dělat, raději kydat na Ty, kteří něco dělají a jsou úspěšní. Vážím si pana starosty, který pro toto město hodně udělal, je to slušný, upřímný a skromný člověk. Škoda, že takových není víc.
    Bylo by dobré aby se známý humpolecký příznivec podepsal.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.

Next Post

Oznámení - prodej pozemků

St Led 21 , 2015
Přepisujeme zde obdržený příspěvek známého humpoleckého příznivce: „Historie nového autobusového nádraží v Humpolci se dle mých vzpomínek má takto: Začátkem 70. let, když byla známa definitivní trasa dálnice, tak tehdejší pan starosta Bohumil Limburský s tajemníkem panem Janem Vondrákem začali vizionářsky jednat o tom, aby autobusové nádraží bylo umístěno na […]

Témata