117 redakcí vzkazuje: Bernard novinářům chutná

1

Humpolec, Praha 22.9.2005 – Značka Bernard získala významné ocenění, třetí místo v novinářské anketě Naše pivo 2005, pořádané v rámci prestižní soutěže České pivo roku 2005.


Naše pivo 2005 je jediné hodnocení popularity jednotlivých značek piv, které každoročně pořádá Český svaz pivovarů a sladoven ve spolupráci s médii z celé České republiky. Hlasující novináři vybírají 5 značek z listiny piv vyrobených v ČR a konečné pořadí vznikne prostým součtem všech hlasů.
„Bernard je prémiovou značkou s relativně malým tržním podílem. Jsme vzácným kořením českého trhu s pivem.“ říká s úsměvem Stanislav Bernard a dodává: „O to více vyniká skvělé vnímaní značky v kontrastu s pivními giganty.“
O umístění rozhodoval rekordní počet 117 zástupců z novin, časopisů, televizních a rozhlasových stanic, elektronických médií i nezávislých novinářů. Bernard uspěl mezi 68 nominovanými značkami piv, což je v dosavadní historii ankety zdaleka nejvyšší počet.
„Pořádáme soutěž kvality piv nejen mezi odborníky, ale zajímá nás rovněž názor médií na naše pivo – obojí je určitým měřítkem a signálem spotřebitelům i výrobcům.“ uvedl Jan Veselý, předseda Českého svazu pivovarů a sladoven.

kapik

One thought on “117 redakcí vzkazuje: Bernard novinářům chutná

  1. To je dost, že na přišli i novináři. My věrní humpoláci to víme už dávno, že BERNARD je nejlepší. Ať se tak daří i dál !

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.

Next Post

VOČI 11

Út Zář 27 , 2005
12. listopadu se v humpoleckém kině uskuteční již 11. ročník noční filmové jízdy VOČI. V článku najdete úvodní základní informace.

Témata