Amatéři si konkurují, profesionálové spolupracují

260

Čtyři roky. Dvacet šest veřejných zasedání zastupitelstva města (vč. nadcházejícího zářijového). K nim každý rok alespoň jedno pracovní setkání k rozpočtu. Dále řada jednání komisí a výborů. To všechno mám(e) za stávající volební období, které brzy uplyne, za sebou. Zřejmě proto se mi v mysli objevuje jedna důležitá otázka. Když už se člověk rozhodl vykonávat volenou funkci, stály všechny hodiny příprav i účastí za to?

(redakční vsuvka: text pana Voplakala byl sepsán v červenci, do Radničních listů. Napsán byl ještě před zveřejněním textu „Dohoda pro Humpolec“, nejde tedy o reakci. Radniční listy text odmítly v tomto znění vydat, tak jej pan Voplakal dal k dispozici alespoň takto)

Ohlížím se zpátky a dovoluji si shrnout klíčové poznatky pomocí sedmi základních rad, k nimž jsem jakožto zastupitelský nováček od r. 2018 dospěl. V zářijových komunálních volbách totiž plánuje soutěžit devět plných kandidátek, což čítá 189 občanů našeho města vč. místních částí. Nabídka vskutku bohatá, navíc s přihlédnutím k tomu, že voliči mohou libovolně vybírat a křížkovat kohokoli (tzv. panašování). Z uvedených 189 kandidátů vzejde nová zastupitelská jednadvacítka, která bude další čtyři roky řídit chod a rozvoj našeho města a spravovat stovky miliónů veřejných peněz. Třeba se někomu z nich dobře míněná doporučení hodí.

 

1.      Buď aktivní – v komunální politice dokáže hodně změnit aktivita už jediného člověka, tak se neboj začít. Lepší jednat než nejednat. A lepší jednat proaktivně než reaktivně. Hlavně pamatuj, že o tvém přístupu vypovídají činy, ne planá slova.

2.      Naslouchej občanům – nezapomeň, že právě díky nim v zastupitelstvu jsi. Vybrali tě, protože ti důvěřují a protože se domnívají, že můžeš být pro řízení chodu města přínosem. Občané mají právo vyžadovat po tobě velké nasazení. Pokud nejsi ochoten ani vyslyšet (natož se řídit) jejich názory, nemáš v zastupitelstvu co dělat.

3.      Neboj se změn – zajeté koleje by neměly válcovat nové ideje. Přistupovat ke každému rozhodnutí, výběrovému řízení anebo například investiční akci stále stejně je sice pohodlné, ale ne vždy vhodné a účelné. Čistou setrvačností se nikam daleko neposuneme. Každá změna je těžká na začátku, často chaotická v průběhu, ale úžasná na konci. Nadcházející volby jsou šancí měnit a vylepšovat naše město ne pouze po čtyři roky, ale na významně delší období. Společně.

Čtěte dále:   Kardinál Dominik Duka vysvětil zvláštní kapli v polích u Humpolce

4.      Naslouchej oponentům – koalice a opozice jsou v politice ustálenými pojmy. Podle mě by se na ně na komunální úrovni nemělo vůbec hrát. Zastupitelé spravují město pro všechny občany. To, že s někým názorově nesouzníš, neznamená, že si jeho názor rád nevyslechneš. Nejlepší řešení se často hledá a stříbří v diskuzi. Jen amatéři si konkurují, zatímco profesionálové spolupracují. Počítej ovšem s tím, že se Humpolec musí v tomto ohledu ještě dost zprofesionalizovat. Osobně věřím, že pokud jakékoli nové vedení města začne s opozicí spolupracovat namísto toho, aby si vzájemně konkurovali, mohou se konečně začít dít vážně skvělé věci. Už je na čase!

5.      Když něčemu nerozumíš, zeptej se – žádný učený z nebe nespadl a v zastupitelstvu rozhodně nesedí 21 odborníků na všechny možné oblasti místní správy. Když ti něco není jasné, ptej se. Při každém hlasování se vynasnaž rozhodovat zodpovědně, na základě informací, které mají být v obdobných případech žádoucí, ne pocitově. Nezapomeň se proto také v oblasti veřejného sektoru stále vzdělávat.

6.      Neprojídej veřejné peníze – dobré hospodaření je základ. I když z cizího krev neteče, ptej se sám sebe, zda bys peníze na konkrétní výdaj vynaložil podle návrhu klidně i ze své vlastní kapsy. A přemýšlej koncepčně – nejdřív miř a potom střílej, ne naopak, jak se doposud v řadě případů událo.

7.      Neber si nic osobně – jedno z mouder z Ruizových Ćtyř dohod má v politice ještě větší význam než v běžném životě. Uchovej si vnitřní klid a neztrať nadhled nad věcí. Na místní úrovni nejde přece o život, nepůsobí tu žádní profesionální politici, ale architekti, živnostníci, ekonomové, lékaři, učitelé, řemeslníci, důchodci – prostě sousedé. Všichni z nich by měli mít Humpolec rádi. Nečekej ale projevy široké podpory z veřejnosti, v kritických momentech pak pamatuj, že se nelze zavděčit všem. Konstruktivní zpětnou vazbu si ovšem vyslechni a zamysli se nad ní.

 

Humpolec skýtá potenciál stát se městem, kde je radost žít 365 dní v roce. Má (nejen svou lokalitou) na to, aby nabídl svým občanům vše, co potřebují – především nabídku bytů, dostatečnou kapacitu školek a škol a zdravotnickou péči. Musí to však být pro politické reprezentanty priorita.

 

 

Tomáš Voplakal, zastupitel města

260 thoughts on “Amatéři si konkurují, profesionálové spolupracují

  1. Krásný text, který by si měl přečíst a zapamatovat každý z 21 zastupitelů a každý ze 189 kandidátů!
    A pak se hlavně řídit všemi body.

    Smutné je, že všechna doporučení jsou ze strany většiny současných zastupitelů a obávám se, že i ze strany většiny kandidátů daleko od reality..
    A že text, který je ku prospěchu fungování Humpolce, odmítnou publikovat „nestranné“ Radniční listy, je o to smutnější….
    Pokud by se doporučeními řídili kandidát/politici ODS a STO a jejich podporovatelé, žádná „Dohoda pro Humpolec“ by nyní vůbec nemusela existovat (a kandidátka STO by v Humpolci nebyla vůbec…).

    1. Musím reagovat.. dle Vašeho „nestranně“ Radniční listy mají ve svých stanovách nebo jak se tomu říká,že v nich nebude otištěno nic o politice,ať už pozitivní nebo negativní.
      Před 4 roky chtěla ROV otisknout příspěvek,který nabádá občany k tomu, aby šli volit,je jedno koho,ale by k urnám přišli a vyjádřili svůj názor. Nikoho jsme nezmiňovali ,byla to jen výzva…

      1. Michaelo, co je na příspěvku p. Voplakala politického? Propaguje nějakou stranu? Nebo hnutí? Shrnuje jenom práci zastupitele.

      2. Ahoj Míšo, z redakční rady RL jsem nedostal žádnou zprávu, že by příspěvek byl svým obsahem nevhodný. Jde o názor člena zastupitelstva, což je zcela v souladu s článkem III. odst. 2 písm. c) zásad pro vydávání RL, na které asi odkazuješ. Nepropaguji jím činnost žádné politické strany nebo hnutí, jenom komentuji práci volených zástupců… Pěkný den, Tomáš

        1. Tomáši! opravdu v tom není nic politického?
          To snad nemyslíš vážně?
          To si vážně myslíš, že tomu někdo věří?
          Sorry, ale tomu nikdo soudný nevěří.

          1. Dobrý den, možná si nerozumíme. Zdůraznil jsem, že nejde o propagaci žádné politické strany ani hnutí. To tak je. S ohledem na téma (náplň práce zastupitele) je logické, že se text s politikou automaticky pojí. Taková je přece valná část náplně Radničních listů (podávají informace o rozpočtu, investicích, usneseních rady města i zastupitelstva atd., politický je samotný úvodník p. starosty). Vy ale reagujete na mé vysvětlení, že – Vašimi slovy – „opravdu v tom není nic politického“, což jsem já nikde netvrdil. Politické je téma jako takové, nicméně komentář k němu je můj osobní, na základě vlastní empirie.
            Jsme už nyní na stejné notě? Děkuji. S pozdravem Tomáš

  2. Ještě dotaz na redakci:
    Znáte, prosím, důvod, proč Radniční listy text odmítly vydat?
    Popř. kdo přesně z Radničních listů/Radnice takto rozhodl?
    Děkuji

    1. Info mám jen zprostředkovaně: text v původní podobě přesahoval „obvyklý rozsah“ (počet znaků 1800), pan Voplakal jej upravoval. Následovala několikadenní (ne)komunikace po e-mailech a redakce RL publikaci zamítla až po telefonické urgenci.

    2. Dobrý den, jediné odůvodnění, které jsem od 3. 8. (den, kdy jsem po oficiálním oznámení počtu volebních stran na úřední desce města) z redakce RL doposud dostal je, že sloupek pana starosty nepřesahuje 1800 znaků vč. mezer, což je i limit pro příspěvky všech ostatních. O vydání článku jsem přitom žádal dle par. 4a tiskového zákona, který žádný přesný počet znaků nezná.
      Článek jsem v rámci snahy následně ještě dvakrát zkrátil a obdržela jej celá redakční rada RL. Na opakované dotazy, jestli bude vydán, mi pak už nikdo neodpověděl. Zvědavost mi nedala a dnes ráno jsem volal paní Augustové z MěÚ. Sdělila mi stručně, že text otištěn nebude. Proto jsem jej nabídl redakci Humpoláku, která jej uveřejnila obratem. Úplně jiný přístup. 🙂 Děkuji za něj panu Františkovi. Mějte se

      1. Takže Radniční Listy porušily všechy pravidla slušnosti a rovnosti k občanům…kde to žijeme?
        Jak by tu asi dopadl Ludvík Vaculík a jeho Dva tisíce slov?

          1. To je naprosto jasné. Tento titul by Kratochvíl prodal bez výběrového řízení do knihovny, škol a školek. On nevystačí s platem starosty, tak si musí přivydělávat.

  3. Děkuji Tomáši, skvěle napsané. Geniální text je ještě genialnější vzhledem k tomu, že nevznikl jako reakce na “cosi”. Jde o autentický a politicky čistý návod, jak by se měl opravdu čestný a mravný politik chovat.
    Děkuji

    1. S tou genialitou bych šetřil. Hned bod 3 je naprostý nesmysl a podsouvá, že každá změna musí být nutně k lepšímu. Nepravda.

      1. Hned 1. věta u bodu 3 „zajeté koleje by neměly válcovat nové ideje“ je psaná v podmiňovacím způsobu, takže by vám mělo být jasné, že to není pravidlo absolutní…

        1. Což vyvrací sám autor pokračováním – Každá změna je těžká na začátku, často chaotická v průběhu, ale úžasná na konci.
          Už je vám to jasnější?

          1. Voplakal to stylisticky podělal, mentální veletoče jak to obhájit jsou u konce, tak je třeba vytáhnout pořekadla:D. Normálně bych to nechal být, ale vzhledem k jeho kritice ostatních za chyby v mateřštině by jeho písemný projev měl být brilantní. A to není. Ale když chcete – to o koštěti a vlastním prahu znáte?

          2. Dobrý večer, se zaujetím jsem si přečetl Váš komentář (ten vložený v čase 17.39h). Chtěl bych proto rovnou vyloučit, že jsem anonymně prováděl jakési veletoče. Dalo se předpokládat, že se článek nezalíbí všem, a proto si provažte tuto mou poznámku s radou #7. Rozhodl jsem se oslovit redakci Humpoláku s nabídkou otištění při vědomí všech rizik. Jinak zkuste někdy číst i mezi řádky. 🙂
            Rovněž mi dovolte poděkovat Vám za to, jak detailně sledujete mou práci pro město. Vážím si toho. Ač si nejsem vědom, že bych někoho kritizoval čistě za chyby v mateřštině, jsem upřímně rád, že víte o mém zaměření, a to většinou až do samotného detailu. Znáte to – ďábel se skrývá právě v detailu. Mějte se, Tomáš

          3. Reakce na Tomáš Voplakal napsal:
            25. 8. 2022 (21:26)

            Dobrý den, výraz mentální veletoče nebyl určen Vám, ale místním diskutérům, kteří u Vašeho ve všech ohledech průměrného článku nešetřili nevhodnými a zbytečnými superlativy. Jistě se nebudete zlobit, když Vaši výmluvu na hledání (stejně neexistujících) významů mezi řádky nechám bez povšimnutí, protože pouze Vy sám sám nacházíte významy tam kde nejsou. Jediné coby mne tak zajímalo jsou možná rizika. Chápu, že si připadáte jako disident, který se chvěje při pomyšlení, že u něho v noci zaklepou pánové v kožených pláštích a bude následně odeslán kácet dřevo na Sibiř nebo kutat rudu do uranového lágru, ale tuším že současná radniční koalice takovými silovými složkami nevládne. Otázka, proč jste se detailům ve svém článku tedy velmi pečlivě nevěnoval a která byla ústření myšlenkou mých příspěvků je nyní už pouze rétorická.

  4. Tomáši, osobně vás vůbec neznám, ale když vidím, co se okolo děje a jací lidé ze sebe dělají to, co nejsou a není jim hanba to ještě veřejně prezentovat, tak už proto můj hlas dostanete.

      1. Dobrý večer, velmi děkuji za důvěru. Nadcházející volby budou v jistém ohledu opravdu unikátní, tak přeji rozumnou a dobře rozmyšlenou volbu všem. 😉 Tomáš

  5. Uveřejněte váš text u na fb, protože někteří jedinci zde propagovali fb tak, že kdo tam není, jako by nebyl. Tak abyste zbytečně nepřišli o hlasy. Bude to letos hodně těžké získat hlasy. Lidé budou hodně lehce ovlivnitelní vším, co se jim nabízí zadarmo nebo se slevou. Bohužel…….

    1. Lidé budou ovlivnitelní… Vy nebudete, že? Vy jste lepší než ti oni. Doporučil bych vám vzpamatovat se z iluze já – chytrý, oni-hloupí.
      Je hezké, že ještě si už uvědomili, že od nás potřebujete hlasy, tak jste nás začali nazývat lidmi namísto ovcí a volů, ale nejsem si jist, zda to bude stačit.

      1. Hm, slova přemoudréo kazatele ( kam se hrabe Mistr Jan Hus), která pokulhávají v každém druhém souvětí a vlastně už hned v titulku. Blábolit o tom, jak profesionálové si nekonkurují jsou čistou lži, které nemůže nikdo soudný věřit. Celé je to nehorázný výkřik do tmy z pera člověka, který se neštítí praktik StB. Navíc mě fascinuje vůbec už jen ta troufalost a nabubřelost, která z toho příšerného obsahu páchne na sto honů.

        1. Dobrý večer, na kazatele si rozhodně nehraji a ani se tak necítím. Text byste měl číst primárně s nadhledem a lehkostí. Nicméně za tím, co jsem napsal, si stojím. Zrovna odkaz na profesionalitu a spolupráci mám podložený přímo svou praxí (nejen politickou, ale i ze soukromého sektoru v oboru, v jakém už přes dekádu pracuji).
          Mohu závěrem položit otázku na Vás? Jakou nabubřelost a troufalost z článku prosím cítíte? Úplně Vám zatím v tomto ohledu nerozumím a rád bych Vaše sdělení navnímal správně, abych se propříště třeba poučil. Děkuji. Tomáš

  6. Obávám se, že v Humpolci jsou opravdu vyhloubené příkopy a volič to lehké mít nebude.

    Obří kampani tzv.Dohody se nedivím, vsadili na obří cestu a propagaci. Řeči, že nic tady takového nebylo v minulosti zas tak pravdivé nejsou, pamětníci si vybaví rok 2014 a silnou kampań ANO se sloganem Nebojme se starostky.. Pravdou je, že nedávala slevu na pivo, což ani nemohla. Tak velká sleva, kterou nabízí letos místní pivovar dost překvapuje, protože za celé roky nikdy akce prakticky žádná nebyla. Místní pivo patří trvale k nejdražším ze všech v Humpolci nabízených piv.

    1. ne všechno a všechny lze koupit, ten kdo tuto kampaň naplánoval ponížil občany Humpolecka na úroveň cikánů ze severních Čech

      1. Přesně tak. Akorát nevím jakou kampaň myslíte. Možná tu, která trvá už 4 roky, že? Ta nikoho neponižuje, že?

        1. Pridam se do diskuze. Myslite tu kampan radoby starosty a jeho smecky, co 4 roky vede mesto, ze jo? To jo, no. Jeste ze uz bude pristi mesic konec a dojde k obmene.

          1. No pokud vyhraje opozice, tak nás čeká teprve chaos. Kdo věří že se parta dohodnutých kamarádů demokraticky smíří s prohrou a bude vzorně opoziční je na omylu.

      1. Ten kdo prohraje volby!
        A volby prohraje ten, kdo přesvědčí méně voličů!
        Buďte trpělivý, za měsíc se vše dozvíme.

        1. ODS dělá a platí maximum, aby udržela korýtka. Dobře jim k tomu sekunduje Mikulda, dřívější zástupce Ano a nynější lídr STO. Dvojka jak vyšitá.

  7. Kdyz uz se vynorila ta Dohoda, vzpomenete na pruzkum verejneho mineni ktery probihal v ulicich nekdy v kvetnu a cervnu. Je uz ted uplne jasny, kdo za nim stal, i kdyz se tehdy tazatele odkazovali na to, ze jsou zastupci mesta. Rozumime si?

    1. Prohlášení Města Humpolec z 10.05. /www.facebook.com/MESTOHUMPOLEC/

      ❗️ PROHLÁŠENÍ
      👉 Vzhledem k probíhajícímu průzkumu veřejného mínění v Humpolci se objevují spekulace, že si ho zadalo město Humpolec. Není to pravda, město s tímto průzkumem nemá nic společného

      Tak už se teď ví, že za tím tehdy stála DOHODA. 😀

      1. Prohlášení města je pravdivé!!

        Dohoda pro Humpolec je PR projekt Rodinného pivovaru Bernard a jeho reklamní agentury.

        Důležité věci pan Bernard, zásadně nikomu (ani Kratochvílovi, ani Kukrechtové dopředu nesděluje. Rozdá úkoly v momentě, až když se definitivně rozhodne.

        Píšou to i v jejich letáku – Společně se dohodneme.

        1. Že důležité věci Standa Bernard neprobírá s Kratochvílem, Kučerou a Kukrechtovou? Tak proč na zastupitelstvu při jednání nebo hlasování dává Karlovi Kratochvílovi znamení mrkáním jak má řídit schůzi? O tom si šuškaj nejen zastupitelé.

          1. Jo jasný! Bernard s Kratochvílem a Kučerou si užívají trojku a Kukrechtová jim u toho svítí. No! Klasika!

    1. jeli jsme okolo, spuštěná okénka a brutální rána satanistickým chrochtáním, vizuelně techno party, není to pozemek Rýznera? že by peklo na rozlučku?

  8. Akce u Icomu není předvolební koncert.

    Je to fesťák pro mladý publikum 18-30 let.

    Mimochodem slyšíte něco ve městě, pochybuji.

    1. Mimochodem, samozřejmě že něco slyšíme. Sedím u počítače a pracuji, mám naplno repráky, zavřený okna a stejně slyším basy té vaší produkce. Chápu, že nemáte tušení, jak se šíří zvuk. Že se může odrážet od tvrdých povrchů a otravovat půlku města…Ne každý má rád tento žánr, to je vám samozřejmě fuk. Tak dík za zkaženej víkend.

      1. Dojdi dopoledne do Stromovky na Babouky. Vycistis si hlavu a při chůzi ti zmekne, tím se odrazy od tvrdych povrchu eliminují.

    2. Akce u Icomu nejní oficiálně předvolební koncert, ale všichni vědí komu ten pozemek na kterém se to běsnění pořádá patří.

      1. A Rýzner někde kandiduje? Tyhle předsudky a manipulace jsou fakt vtipný. Ten koncert vůbec s volbama nesouvisí.

          1. Myslíte tu, jak si Kratochvíl naloupal perníčky při prodeji knih školám a školkám? Jo, tak tu díky odkazům pana Hraly znám. Je to spíš ale thriler než pohádka. Bude mít pro Karla asi špatný konec ve volbách, co se tak v hodpodách proslýchá.

        1. To že nedokáže kandidovat je spíše ostuda, žádné hrdinství. Mohl zkusit kandidovat jako nezávislý kandidát sám za sebe. Ale strach a byznys za kanálem jsou důležitější

          1. Aby se vubec dostal, musel by mit hooodne hlasu. Aspon 500 a vic.

          1. Chce to půjčit aparaturu, zaparkovat starýmu Krtkovi před barákem a pouštět dva dni něco z čeho zešílí. pak mladýho přerazí sám. 🙂

    1. Dnešní a zítřejší večer jsou zaneseny v humpoleckých vyjímkách, pořádaní akcí. Tzn. Můžete si dělat koncert do 02:00 h.
      Toto si nevyjednali pořadatelé, toto je zde dlouhodobě, těch termínů je v průběhu roku několik a poslední prázdninový víkend k nim patří.

      Dopřejte mládeži jejich hudební festival.

        1. tak to fakt tisíceré díky pane Krtku, řekněte v Hugu ať vám dají diplom, já vám za tuhle noční můru nedám ani hlas

          1. Docela si myslím, že pokud nedokážete umožnit mladým užít si svůj festival a vyjádřit tím, že jste demokrat, tak o váš hlas nestojí nikdo. Ledatak tonoucí se ODS+jejich béčkový tým STO . Tak volte a dají vám ještě 5 kaček slevu na pívo.

          2. tak víte co, seru vám na ty volby, jestli se nemám vyspat když ráno vstávám do práce, tak je mi to ukradený

          3. Strčte ten festival i s demokracií mladejm třeba do prdele! Hlavně ať je už ticho. My se chceme vyspat !!!

          4. Jestli chcete spát, tak hlavně přestaňte koukat do počítače nebo mobilu a psát sem příspěvky. Oči jsou po modrém světle rozbzíkaný, za to festival fakt nemůže.

          5. A co mám podle tebe jinýho dělat. V tomhle se spát nedá, číst nedá, ležet nedá… a na šukání už jsem moc starej.

      1. Doufám, že bude lejt a ten virvál brzo skončí,
        nemám rád tyto akce, ať je pořádá kdokoli.
        Bernard i Rýzner jsou mi prele.

        1. 21:00 Leje jako z konve.
          Virvál je u konce!!!!!
          Je konec prázdnin, konec prázdnin, klidu čas,
          občana zval ku spaní hlas.
          Krtku, Hugo, Rýznere!

          1. mluvil jsem dnes asi s patnácti lidmi, všichni na to nadávali 😉

  9. Nelíbí se mi zaplocený náměstí.

    Jinak si myslím, že všechny festivaly se mají dělat mimo centrum města, pokud chce pořadatel vybírat vstupné.

    Tento festival je v průmyslové zóně, mimo centrum. Rozhodně nerušují víc než Bernardfest či Majáles.

    Je fajn, že v Humpolci jsou lidé, kteří se nebojí dělat akce tohoto typu.

    Léto končí, další randál čekejte až na Silvestra.

    1. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!zrůdnost tohoto typu by se měla odehrávat 10 km za městem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      zase je slyšet chroptění a hnus, opravdu kultura

    2. Ty to zřejmě nemusíš poslouchat. Já ano, bohužel…
      Lidé kteří se nebojí pořádat tento festival by se měli obávat, že jim někdo kdo chce v noci spát, příjde rozbít dršku. To se nedá poslouchat tohle blití. Fuj!

          1. Ano, super zážitek. Pro vás. Pro jiné noční můra. Každý ať si poslouchá co chce, ale dobrovolně! Jaké by byly ohlasy, kdyby tu stejně intenzivně řvala v noci dechovka? Respekt. To je u mladých módní slovo. Tak by to chtělo také znát jeho význam a chovat se podle toho.

          2. 20:50 prší a je buřina, nebesa vyslyšela mé prosby.
            bude klid a konečně se vyspíme.
            Sláva hurá!!!
            Zmrdi metaloví máte peška!!!!!!!!!!!!!!!
            teď dokonce padají kroupy!!!
            sláva!!!! Hurá!!!!
            dneska v noci se konečně vyspíme!!!!
            super !!!
            Bože děkujeme!!!

          3. Pokud vůbec půjdu k volbám
            tak rozhodně nebudu volit HUGO.
            Ten HUGORÝZNER metalovej hnus rozhodně volit nebudu.

          4. Volte kojo chcete, jen by me zajimalo jak festival souvisi s politikou Huga??

          5. Jak souvisí? Pořadatel festivalu hnusu Krteček kandidující za Hugo.
            Hugo díky němu přijde o jednoho zastupitele, většinu lidí ta akce silně vyprudila.

  10. Mám taky námět na článek. Jeho titul by mohl znít ŠAMPIÓNI NOVÝCH ZÍTŘKů. K tomu na vysvětlenou taková anotace.

    Lidi, ten článek nahoře je ukázka toho, jak se má dělat práce pro město. Srdcem. Jo, může přijít Bernard s Mikuláškem, rozdávat pivo a kuřata, platit drahý pražský agentury, ať jim dělají to nejlepší PR široko daleko. Za peníze v Praze dům! To se ale nedá přece srovnávat s prací a nasazením Hugo. Podívejte se na ten článek, dyť to je ukázka občanské aktivity. Četli jste někdy něco od Mikuláška, Bernarda, Jirků, Kostřicové a těch dalších? Já neznám vůbec jejich názory, veřejně ani na zastupitelstvu se neprojevovali, nebo jsem je na videozáznamu přeslechl.

    A teď si spojte s městem. Chcete lidi, který si měsíc před volbama najdou marketingovou agenturu, co voličům snese modrý z nebe, nebo chcete mladý lidi, co mají nápady a ty pražáky strčej do kapsy levou zadní, protože to myslej upřímně?

    Já mám jasno. Nemůžu volit Kratochvíla a dohodáře proto, že jako občan jsem jim byl celoz dobu ukradenej. Vzpomněli až teď, co jim po průzkumu veřejnýho mínění začalo týct do bot. Piráti, STAN, Hugo… ti nemaj v zádech pivovarský milióny a přesto ziskají můj hlas. Ono totiž všechno nejde přebít penězma. Úctu a respekt si za ně nekoupíte. A takový HUGo tohle kupovat nemusí, protože respekt má. A velký. A proto vznikl celej ten cirkus kolem STO+ODS s honosným názvem dohoda.

    POJĎME SE DOHODNOUT… ŽE DÁME VE VOLBÁCH HLAS MLADÝM. AŤ UKÁŽOU, CO UMÍ. Energie mají dost, tak ať ji využijou ve prospěch města.

      1. Jaký Hranipex? Zeptejte se Huga, kolik peněz má na kampaň od Rýznera nebo od Hranipexu. Zase jenom manipulace a lži. A pak se taky zeptejte STO a ODS, kdo platí kampaň jim. Věřte že ty miliony za reklamu od kandidátů fakt nejdou. Až na jednu 12tku z ODS. Tahle 12tka nikdy do komunálních voleb nepustila ani korunu a hle, teď sype statisíce až milióny. Proč asi? Zjistil, že sociální jistoty jsou pápá tak je třeba vyvalit ze sklepů sudy s pivem, ty rozdat, zavázat pusy a slibovat skrz pražskou agenturu a Martina Charváta klid na práci a jakoby zájem o spolupráci. Zamysleli jste se, proč se k dohodě nepřidal 4roky věrný pobočník Vlas. Brukner? Že by na té dohodě bylo něco dost shnilého?

        1. Co se neda tem mladym uprit je tah na branku. Vsichni vidime, jak pivovar a spol. vynakladaji na posledni chvili milion na kampan, ktera je zcela zbytecna. Stacilo chovat se slusne a pristupne ctyri roky a ne hrat si te na spasitele mesic pred volbama. HUgo jsou nezavisli, kteri svoje aktivity vymysli a tvori ve svem volnem case. Protoze tady zijou, na miste jim zalezi. Co na plat prazska agentura pana Charvata, kdyz o Humpolci vi prdlajz. ODS a STO delaji prave jen a pouze pekne PR zabalene a v nem jsou zabaleny jejich 💩💩. HUGo je to svoje, na nic si nehraje. To vsichni vidime a taky proto jsou Kratochvil, Bernard, Mikulasek a ostatni hodne nervozni. Nemaji proto pritom duvod. Obmena generaci je standardni evoluce a my obcani Humpolce muzeme byt radi, ze se nasla skupina slozena z Alenky, Hraly, Machka, Voplakalu atd, ktera chce rozvijet mesto. 30 let jedny strany uz fakt stacilo!

          1. Humpolec si po třiceti letech zaslouží změnu ve vedení radnice, pokud skutečně žijeme v normální zastupitelské demokracii. Vážení voliči, podporujte změnu v Humpolci, máte velký výběr v kandidátkách, které tuto změnu podporují. My, občané Humpolce a místních částí, určitě nechceme další pokračování podezřelé „Dohody“, nespravedlivý přístup k potřebách občanů či firem. Určitě nechceme podporovat dosavadní přístup radnice: „Kdo není s námi, je proti nám!“

      2. Dobré dopoledne, jak je patrné, mnoho příspěvků jde už mimo původní téma, ale nevadí. Líbí se mi taková flexibilita a otevřenost. 🙂 Krátce zareaguji na příspěvek ze včerejšího večera z času 23.36h. Otevírá totiž financování, což je objektivní dotaz. A v čase voleb zcela místě. 👍🏻 Rád proto za sdružení nezávislých HUMPOLECGO! osvětlím.
        Celou kampaň hradíme z prostředků, které sdružení darovaly výlučně fyzické osoby (aktivní členové, jejichž jména snadno najdete, neb jsou na naší kandidátní listině). Na bankovním účtu vedeném u Komerční banky máme 57 tis. Kč. Z nich hradíme vše potřebné, např. tisk a distribuci letáků, plakátů apod. Žádný finanční dar nám neposkytla žádná společnost ze skupiny Hranipex ani její akcionáři (rodina Rýznerova).
        Pokud byste měl zájem, zanechte mi tu na sebe prosím kontakt a já Vám rád zpřístupním výpisy z bankovního účtu za poslední čtyři roky. Naši výhodu spatřuji v tom, že všechny aktivity vymýšlíme sami, sami spravujeme i facebookovou stránku a web. Jsme toho schopni díky pestrosti zaměření našich jednotlivých kandidátů a jejich kompetencí. Tím dokážeme potřebný rozpočet skutečně minimalizovat.
        Je to takto srozumitelné? Děkuji. Pěkný víkend, Tomáš

        1. Tak pravil Zarat Hustra. Ámen!!!
          Sorry ale to vám opravdu nevěřím.
          Hugo je Rýznerovo dítě, natolik znám Zdendu osobně. A vy mi chcete namluvit, že jeho krkavčí otec ho dal k adopci perspektivním mlaďochům, jen tak?
          To by byl u Zdendy obrat o 180°, ne ne, buďto vědomě lžete a nebo vás Zdenda využil a vy o tom nevíte.

          1. Hele tak tady nech kontakt a on ti Voplakal ty vypisy posle, nee? Pak se uvidi, kde je pravda. To ze necemu neveris neznamena, ze to nemuze byt pravda. Ja taky neverim na pohadky kolem dohodaru a jejich ochotou spolupracovat. A co mam za dukaz? Kratochvil me dvakrat nepustil na schuzi ke slovu a ted si hraje na ohromnyho demokrata. Nenechal me mluvit, ikdyz jsem sedel tri hodiny na uradu a bral si kvuli tomu pul dne volna z prace. A Bernard? Ten tenkrat na ty schuzi ani nebyl, prace pro mesto mu nestoji za to, aby si jednou za dva mesice nasel cas.

          2. Tady nejde o prachy ale o sféru vlivu. Jak u Bernarda tak u Rýznera.
            O penězích to není – těch mají oba dost.
            Bernard má pod palcem humpoleckou ODS
            Rýzner má pod palcem HUGO s tím rozdílem že se k němu oficielně nehlásí ale vliv na něj má.

  11. „Dle přestupkového zákona je však nutné zkrácenou dobu nočního klidu ve vyhlášce stanovit s dostatečným předstihem, aby se na to lidé mohli připravit.“

    Varoval nás Městský úřad v Humpolci s předstihem, že budeme vystaveni hluku z akce Heartshapedfest?
    A to až do 2:00 hodiny? Kdy a jak nás varoval? Děkujeme pane Fialo!

  12. Tento poslední víkend je dlouhodobě označen v rozpisu dní našeho města, kdy je možné pořádat večerní koncerty.

    Spojte se s úřadem, tedy jestli někdo chce komunikovat, ať vám to potvrdí.
    Určitě pan Kratochvíl, Kukrechtová nebo Brukner by toto mohli udělat.
    Jak vidno představitel HumpolecGo nemá problém neanonymně vysvětlit třeba financování předvolební kampaně.

    Dokážete si představit, že vám lídři ODS a STO (Kratochvíl, Mikulášek), otevřeně ukážou, kolik je jejich PR akce stojí a kdo to platí?

    Krásná ukázka rozdílu v komunikaci.

    Jedni o ni PRově mluví, druzí komunikují.

    1. Fascinuje mě, jak tady všichni fnukate nad nějakou Dohodou a profi marketingem. Je naprosto evidentní, že první, kdo najal profesionální marketéry, byl pan Zdeněk Rýzner. Veškerá propagace Huga je jejich dílem. Teď, když to evidentně udělá protistrana, tak je to špatně?

      1. Před chvílí vám to výše vysvětlil pan Voplakal, jak to probíhá u Huga. Nechte na debe ten kontakt, ať to máte možnost vidit na vlastní oči.

        Bohužel tady je to opět takový ODSácký, nemám argumenty, tak si vymyslím lži o Rýznerovi. To funguje vždycky. Jelikož za všechno špatný může Rýzner.

  13. Další věc je ta, že z pana Bernarda si udělali jednoduše svůj terč a to zcela účelově kvůli jeho vysokým volebním preferencím. A teď se všichni divíte, že se opovazuje bránit? Jó, to se holt u lovené zvěře stává, že nechce padnout jen tak.

    1. Souhlasím s vámi, že Bernard je ZVÍŘE.

      A to tak velké, že si v našem městě dovolí porušovat zákony a z úřadu nikdo necekne. Sebere vodu a kdo se ozve? Nebo když Kratochvíl je ve střetu zájmu, myslíte, že ho pan Bernard napomene? Kdepak tento pám moralizuje po celé republice, ale zde pod svícnem se chová jako zvíře. Opovrhuje zákony, směrnicemi, zastrašuje, lže.

      A poslední měsíc před volbami vám dá 5 Kč slevu na pivo a věří, že jste tak hloupý, že ho opětovně zvolíte.

      Bernardovi jde o pivovar Bernard a jeho expanzi v centru města. Nic jiného za touto kampaní nehledejte. Možná se boj, aby nové zastupitelstvo nezadalo forenzní audit, který by objasnil, jak to bylo s tím pivovarským obohacením se na úkor města. Není vám divné proč to vládní koalice v čele s panem Bernardem zamítla?

      Na Humpolec, stačí selský rozum, zde není potřeba žádných profi agentur. Výsledek vypadá nevěrohodně. Přesně jak to píše Voplakal, Hugo si to dělá samo, Dohoda pro Humpolec nedokáže ani odpovědět na facebooku na dotazy od lidí.

      Ohání se komunikací, ale vůbec nekomunikují.

      PR, PR, PR nic víc to je svět pana Bernarda.

        1. Jak Platforma souvisí s Hugem? To je hroznej nesmysl spojovat něco jenom kvůli osobám pořadatelů. Visel tam někdy Hugo plakát?

          1. HUGO plakát tam nevisel nikdy, ale pan Machek a paní Machková jsou tam naživo.

          2. Ano, je to moje tajná láska! Hned jak to bude možné tak si ho vezmu. On je prostě úžasný!!!

      1. PR Bernarda je vyhlaseny. Jako procby ne? Produktem to vychytal, pivo pije kazdej. Ze ho zneuziva ted v kampani jako Babis svoje koblihy je jenom ukazka toho kam az hluboko dokaze mocichtivy clovek klesnout. Mikulasek rozdava sudy piv pod podminkou ze se bude vsude rikat ze jsou od kandidata ODS St.Bernarda. No jo no kazdy dela co umi,,,, informace pak jenom sumi.

  14. Rozumný člověk, volič,který sleduje dění delší čas, tak se nenechá ničím nalákat ani od jedněch, ani druhých a už dávno ví koho zvolí a jakým způsobem. Určitě nebude křížkovat, protože tím jednotlivcům nijak nepomůže, s výjimkou právě těch obehraných tváří současného zastupitelstva, ale zvolí celou kandidátku. To je totiž nejsilnější podoba hlasu.

    Nerozumný, váhavý a nesledující volič bude křížkovat a bláhově doufat, že zrovna ti jím vybraní se tam dostanou..
    Panašování je krásný způsob volby, ale nestačí..

    1. V komunálních volbách se křížkuje, to je prostě standard. Strany se volí jen minimálně. Já taky bude křížkovat. 21 lidí mám už vybraných

      1. Tak jasne ze krizkovat. Volim konkretni lidi co znam a kteri by podle mne mohli byt pro mesto prinosem.

  15. Otázka do pléna – taky vám přijde, že ta Dohoda je jenom divadlo, kdy se zlí lidi snažil hrát na dobráky ?

  16. Je fajn vědět, kolik si cení Bernard voliče – 5 korun. To ujde.

    Dohoda pro pivovar, dává smysl jen zaměstnancům z pivovaru.

    Spočítal někdo, kolik lidí z pivovaru kandiduje za to sdružení STO?

      1. Můžete tu tezi „Tak Bernard volice ocenil alespon takto“ nějak rozvést?

        Vám je jedno, že si nás chce někdo koupit jako cikány v Chánově?
        V Chánově cikáni fasovali za hlas 200 Kč, když odvezete 40 slevněných piv tak jste na tom stejně jako ti cikáni. Jestli v tom má prsty ten pražský PR machr, tak to je pro něj skvělá vizitka.
        To ho budou kolegové z branže jistě obdivovat. Kupčení s hlasy, to je dno.

        1. Jaké kupčení s hlasy? „Pražského PR machra“ nechte na pokoji, dělá to, na co byl najat, jako každý profesionál. Jestli jsou voliči tak hloupí, jak se tu celé čtyry poslední roky dočítáme, stejně je nějaká pětikačka neovlivní a hodili by tam to temné dinosauří korupční zlo tak jako tak.

          1. „dělá to na co byl najat“

            jasně, je to jen práce

            to jste si říkali v STB taky, že?

          2. To jsem namítal, ale zrovna tam byl někdo, kdo byl alergický na tupé humpolecké ovce, takže nic:-(

          3. Takže ten pojem „tupé humpolecké ovce“ vznikl již za totality?
            Tady vytváříte několik let dojem že je to výplod lidí z HumpolecGo.
            To nějak neštimuje, že?

          4. Ne, to je výplod lidí, kterým chybí špetka respektu k názoru jiných a kteří jsou v pohodě s rozdělením „oni=staří, hloupí, dinosauři, my=mladí, chytří, a patentem na rozum“. Tomu se říká kadrovani a to za totality vzniklo. Štimuje?

          5. Za totality byl také populární výraz „paušalizování“.
            Nemyslím si, na rozdíl od Vás, že se dá člen nebo příznivec HumpolecGo paušalizovat. Vy máte evidentně několik let rudo před očima při každé zmínce o HumpolecGo, a máte potřebu si to tu kompenzovat tezemi o ovcích. Byť je to víceméně Váš subjektivní pocit. Nebo můžete jmenovat konkrétní lidi, kteří by to o voličích říkali? Mimochodem, to tvrzení z času 14:13 skutečně neštimuje.

          6. Konkrétní lidi jmenovat nemůžu,.oni se tu nepodepisovali. K rudu před očima mám daleko, to mi věřte, já už jen zírám, kolik jedu tu mezi řádky létá. Co konkrétně a proč prosím neštimuje na tvrzení z času 14:13? Děkuji za vysvětlení.

      2. O víkendu vám dal kandidát za HUGO kulturní, hudební vložku. Mělo to celé město zadarmo 🙂
        Kdo to zaplatil?

  17. Úvodní text “amatéři si konkurují….” a následné komentáře viz výše od zastupitele Voplakala, rozhodně nic nenasvědčují o tom, že zde HUGO smýšlí o voličích špatně.

    To jen opět někdo má chuť HUGO pomluvit.

    Jsem rád, že mi Hugo nenabízí potupnou koblihu či slevu 5 kč na pivo.

    1. Akce dvě basy piva + třetí zdarma není u Bernarda nic vyjímečného ani potupného stejně jako tato akce. Koho to uráží, může na truc každé pivo o 10,- Kč přeplatit a nebo jen s očima zalitýma krví prostě slevu ignorovat.

      Jistě ta akce oslovuje nepoměrně více lidí než třeba humpolecký oceán a podobné nesmysly.

  18. Sleva 5 Kč na pivo je zalíbení se či podbízení se či uplácení voličů.

    Není to nic neobvyklého. Babiš rozdává koblihy a křičí chyťte zloděje.

    Bernard dává slevu na pivo a vykřikuje, že se nechce hádat,

    https://www.seznamzpravy.cz/clanek/spor-o-trubky-bernard-valci-v-humpolci-s-dalsim-podnikatelem-125709?amp=1

    Nezávislý novinář to jasně popisuje Rýzner pokládá kritické otázky, Bernard zuří a vyhrožuje právníky.
    20.11. 2020.

    A od té doby vyhrožování ze strany Bernarda ještě několikrát a jako poslušný pejsek se přidal Kratochvíl

    https://www.idnes.cz/jihlava/zpravy/radnice-zaloba-rezignace-vyzva-odstoupeni-humpolec-starosta.A210617_613434_jihlava-zpravy_mv

    A tito lidé tvrdí jak nechtějí hádky, jen je problém, že porušování zákonů ze strany Pivovaru nejsou hádky, ale fakta.

    Dost pivovarského pokrytectví

    Dost humpolecké ODS, KDU a STO

  19. Konec humpolecké ODS, KDU a STO.

    Pokrytecká dohoda prolhaných lidí, kteří dlouhodobě planě vyhrožují a zastrašují soudy.

    Nevěřte Bernardovi nic, chrání si jen vlastnil pivovarské zájmy. Bojí se kostlivců, kolik jich vyplave?

    Kolik je zaměstnanců pivovaru na kandidátce Starostové pro občany?

    Volte 23-24/9.

    1. Ad 1/ rozhodnou všichni, kteří přijdou volit
      Ad 2/ dohodnout se mohou, to jim nikdo nemůže upírat. Nechme doběhnout TO, pak zúčtujeme.
      Ad 3/ Kostlivci neplavou
      Ad 4/ Počítat umíte, ale opět je to každého volba, byť si o ní můžeme myslet cokoliv.
      Ad 5/ souhlas (a matematicky je to 8,63)

      1. A kolik je zaměstnanců pivovaru na kandidátce STO. Já znám jen Mikuláška a Holendu. Jsou i jiní?

        1. Holenda si kvuli tomu presunul trvaly pobyt do Humpolce, jinak bydli ve Spericich.

          Hele Lukas Adamec v pivovaru dela udrzbare s Honzou Rychetnikem z Piratu. Michal Povolny je skladnik v pivovaru. Zbynek Mach je spravce skladu v pivovaru. Aneta Slavikova /tiskova mluvci mesta/ pak s pivovarem spolupracuje externe. Barbora Kanova do pivovaru dodava vodu.

          Otazka by mela znit – KDO ZE STO NENI NAVAZAN NA PIVOVAR ?

      2. Kostlivci zásadně vypadávají, nejlépe ze skříně, kde jsou zapomenuti a čekají na svého Kolumba.

        Bernard nestojí o další kostlivce, vsází na mega kampaň, levné pivo a zapomnětlivost lidí.

        1. Pivovar platil uz v kvetnu ten pruzkum v ulicich. Mam primo od zdroje z pivovaru, ze z te ankety ODS, Mikulasek, Kostricova a dalsi nevysli vubec dobre a tak si najali reklamni eso M. Charvata z Prahy za 500000 korun aby zlomil nazor verejnosti. M. Charvat vymyslel dohodu a vystupuje za ni na facbooku. Bernard mezi svymi priznal, ze nikdy do komunalnich voleb neprispel ale jak jeho slovy „bude zajimavej podzim“, rozhodl se z rozpoctu pivovaru pustit jeden MILION a klidne i vic, kdyz to nepujde podle predstav.

          1. takt holt musí opozice do ulic a kontaktní kampaní se pokusit o zázrak, letáky ani psaní na net volby nevyhrajou

  20. Zaměstnanci pivovaru co jsou z Humpolce a donesou lístek a nechají si ho vyplnit mikuldou, maji přislíbenou jednorázovou odměnu. Tu částku tady psát nebudu sedli by jste si z ní na zadek.

    1. Tak doufám, že tuto skutečnost nahlásíte i PČR jako podezření z trestného činu maření přípravy a průběhu voleb. V opačném případě je to „jedna paní povídala“ dost za hranou.

      frrrr

    2. nechť je „x“ počet zaměstnanců pivovaru s trvalým pobytem v Humpolci či některé jeho místní části. A „y“ částka ze které si sedneme na zadek … Potom nám vyjde, že součin „x“ a „y“ je někdy neuvěřitelná sranda pročítat si komenty zde na Humpoláku 🙂

  21. Tak jsem se mrknul na kandidátku Starostové pro občany:

    6 zaměstnanců pivovaru Bernard.
    Dvořáková, Kostřicová, Jirků; zastupitelé kteří pivovar podporovali i v tomto volebním období
    Bára Kaňová dodavatel (Voka) pramenité vody do pivovaru.
    Brdečka, Falt, věčný podporovatelé čehokoliv
    Slavíková tisková mluvčí města toho času na MD.

    13 lidí z 21 přímo napojených na pivovar.

    Pojďme se dohodnout, že se dohodneme.

    Dohoda pro pivovar, Město pro byznys.

    1. Nebuďte naivka. V této kandidátce (Starostové pro občany), jde o urvání alespoň 3 mandátů včetně Z. Mikuláška.
      Proto Dohoda pro Humpolec, jedná se o PR podporu nověho subjektu.

      Jednoduché počty budoucí koalice ODS, KDU a STO s podporou KSČM a ČSSD. Většina je jistá.

      Pan Bernard je geniální stratég a mlaďoši už teď prohráli. Politika je o tom se umět domluvit a udělat dohody, to pan Bernard evidentně umí a o tom to celé je.

      1. Souhlas, pan Bernard umí dělat dohody. A je mu jedno s kým, jen když si ten svůj pivovarskej valník protlačí o kus dál. Akce s Dohodou Humpolec definitivně ostře rozdělila, a to na mnoho let dopředu. Děkujeme.

      2. Komunisté mohou být zastoupeni novými tvářemi na postu zastupitele a ti ODS už znovu nepodpoří. To samé u ČSSD. Je to jen na voličích zda vytáhnou znovu Vystrčila s Hrdličkou, tedy mlčící dvojici a to samé u Namysla s Balnohovou..

          1. Podepisuju. Ani jejich kandidati nejsou zadni lumeni. Duchodci moc zmen do mesta neprinesou.

  22. V politice musíte umět dělat dohody, to pan Bernard umí. Umí udělat předvolební kampaň, dnes to byla pecka kuře, pivo, já byl spokojen i s celou rodinkou. Náš hlas si koupili, věřím že dohoda vyhraje.

    1. Je zajímavé, jak sem neustále někdo cpe myšlenku o kupčení s hlasy. Klasický výkopový komentář, tak si nezapomeňte i odpovědět.

      frrrr

      1. Vážený pane politici si naše hlasy kupují. Kupují si je předvolebními sliby, svým chování, vystupováním nebo i tím kuřetem. Proč si myslíte, že se to dělá?Nevidím na tom nic špatného. Někdo se nechá koupit ODS někdo Hugem, někdo nejde k volbám nikdy.

        Rozhodně i vás si vy chytrolíne politici kupují, jen tomu říkáte, že jste se rozhodl na základě…..

        Nedělejte ze sebe blbce.

        1. No on není blbý, jen se chová tak aby se zavděčil kamarádům.
          Komentoval někdy Kratochvílovo kupčení se školami a školkami?
          Přiznal že je to střet zájmů? Pohoršilo ho to? Ani v nejmenším.

          1. Tak mne ještě prosím poučte, kvůli čemu se potřebuji „kamarádům“ zavděčit. Předpokládám, že budete tvrdit, že mi jde „o kšeft“. Město zveřejňuje své smlouvy – nejděte mne tam.
            A „Kratochvílovo kupčení“ nekomentuji – nepředpokládám totiž, že by byl někdo tak tupý, aby tak okatou věc nedělal v mezích zákona – máte- li jiný pocit, kde sídlí police v Humpolci víte.

            frrrr

          2. Jasně, střet zájmů má jen Babiš, nikdo z ODS.
            Manipulujete lidi, nikdo nepsal o nezákonnosti.
            Střet zájmů je především věc slušnosti a férovosti. Věc mravní.
            Díky za přiznání, že Vás to nepohoršuje.
            Bodejť, jste jedním z nich.

          3. Já mám střet zájmů?? Prosím vysvětlete mi kdy a kde.
            Pokud píši o nezákonitosti, pak na to asi bude zákon – viz. č. 159/2009 Sb. – znovu opakuji, než si vylévat srdíčko anonymně na webu, nebylo by lepší/ efektivnější zaskočit na PČR?
            A ne, nejsem jedním z nich – nejsem v žádné straně, komisi atd. + volím úplně v jiné obci.

            frrrr

          4. Kde někdo píše o Vašem střetu zájmů?
            Jasně bylo konstatováno, že se vy nevyjadřujete ke střetu zájmů Kratochvíla a jeho kupčení, které provádí souběžně s výkonem uvolněného zastupitele města Humpolec.

            Tak ještě jednou. Vadí panu frrrr střet zájmů Kratochvíla?
            Pohoršuje to pana frrrr?

            Odpověď je jednoduchá, ANO/NE.

          5. Tak znovu, střet zájmů je definován zákonem, nikoliv Vaším pocitem. To, že někdo má pocit, že je KK ve střetu zájmu, neznamená, že tomu tak opravdu automaticky je. A protože nejsem právník zopakuji na toto téma pouze mou předchozí úvahu – nepředpokládám, že by čelní představitel města byl tak mimo, aby podobným stylem nabíhal dobrovolně komukoliv „na vidle“. Klidně dodatečně připustím, že jsem se mýlil, ale dokažte mi to – protáhněte to soudem, ať víme, jak se věci mají, popř. mi najděte příslušnou judikaturu, existuje- li – rád pak napíši, že jste měl pravdu.

            frrrr

  23. Střet zájmu má Karel Kratochvíl toho času starosta města.

    Kdo chce vidí, kdo ne tvrdí že se chce dohodnout.

    Střet zájmu je mravní záležitost, tam kde se porušují zákony a je podezření rozkrádání veřejných peněz, je Policie ČR již aktivní.

    1. Naštěstí to, jestli někdo je ve střetu zájmů nebo ne, se v našich končinách určuje pomocí soudních řízení (pokud to k nim dospěje). Ani taková nenávist jako je ta vaše nemůže vést k instalaci zřízení pripouštějícího samosoud a lynč, byť by to vašemu duševnímu rozpoložení evidentně ulevilo.

      1. Dodání knížek a sešitů Knihkupectvím Jana Zábrany do příspěvkových organizací města, je podle vás co? Doporučuji prostudovat zákon o střetu zájmu 159/2006 sb.

        Pokud máte pochyby, obraťte se na Transparency International. Oni vám dají i podrobný výklad. Je dobré kontrolovat vámi volené zastupitele. Karel Kratochvíl si musí uvědomit, že zákony platí i pro něj a jeho ODS.

        1. No pokud je vam to tak jasné, pak je vaší občanskou povinnosti se o svá zjištění podělit s PČR. Anonymní kydani na humpolaku věc nenapravi.

  24. K. Kratochvíl si díky prodeji knížek humpoleckým školám pořídil nové věci movité, jejichž hodnota ve svém souhrnu přesáhla 500 000,- Kč. Hádejte, co si koupil?

    1. Nikdo od něj knížky a sešity kupovat povinně nemusí. Je to nesmysl, že by chodil po školách a povinně nabízel. Knihy může dodat i firma třeba z Postoloprt.

      1. Proč tedy něco nedodala firma z Postoloprt? Proč vše dodal Kratochvíl? Proč bez výběrového řízení za účasti firmy z Postoloprt? Proč od Kratochvíla nekoupil knížky a sešity někdo z Postoloprt, ani z Pelhřimova? Když je to tak super výhodné, že není třeba výběrových řízení.

        1. Ptejte se zde: mu@postoloprty.cz.
          Případně lze využít širokou síť zařízení určených pro pacienty s psychickými onemocněními. Jaknile Vám bude diagnóza F22 stanovena oficiálně, jistě s tím půjde nějak pracovat.

          1. Pište si co chcete. To, že Kratochvíl bez výběrového řízení prodává knížky a sešity do městem zřizovaných organizací, je fakt. Sám to potvrdil. Žádná výběrová řízení nepodstoupil. Konflikt zájmů dle platné legislativy ČR. Řešit by to měl kontrolní výbor ZM. Svojí nečinností kryje porušování zákonů. Zákony platí pro všechny.

          2. Pro anonyma z 4.9.2022 20:12:

            Jste pitomej?

            Když už se tu oháníte legislativou, tak se alespoň podívejte do 134/2016Sb. nadlimitní a podlimitní zakázky a zakázky malého rozsahu. Zabere Vám to tak 5, možná 10 minut. A pak běžte za roh a tam si nafackujte

  25. Nezapomínejte, že policie šetří Rýznerovo trestní oznámení již rok a půl.

    To není plácnutí do vody a každý kdo jde k volbám, by měl mít na paměti, že zde Policie ČR šetří podezření z rozkrádání veřejných financí.

  26. Proto ta mega kampaň pana Bernarda. Potřebují přebít ty průšvihy, které zde ODS a KDU udělali.

    Dvojice Kratochvíl, Brukner hlídaná zezadu Bernardem, nám tady roztočili pořádné rodeo.

  27. Úroveň předvolební kampaně je nesrovnatelná. Trapné kecy a pomluvy jednoho najatého trotla v diskuzích na Humpoláku nebo jalové udání, na trochu lepší výsledek v komunálních volbách rozhodně nestačí.
    Ostatně to již jistě vidí sami opozičníci a tuší …

    1. Máte pravdu, je to nesrovnatelné.
      Na jedné straně milionová kampaň řízená specialistou z Prahy.
      Na druhé straně dobrovolníci a nízkonákladová kampaň.
      Na jedné straně nevyřčené cíle, zahalené do reklamy a dárků. Ty cíle se sponzorovi vyplatí, takže odněkud se peníze vrátí. A budou to kapsy všech humpoleckých občanů.
      Na druhé straně snaha o kontaktní kampaň s předvolebními debatami a otázkami občanů.
      Ujišťuji Vás, že my to všichni dobře vidíme. Rozhodnutí koho volit ponechte prosím na nás.

  28. Opozice HumpolecGo, Stan a Piráti sice nesloží většinu, ale určitě posillí. Dnes mají jen 5 mandátů po volbách budou určitě silnější.

    Uvidíme kam se přidá v novém volebním období ANO a Čssd.

    Tyto volby budou o každém hlasu.

    Kdo chce změnu na radnici, jde volit.

    1. Jestli HUgo a STAN pomýšlet na reálné dobytí radnice je nutno mít nejméně pět mandátů.

  29. Otazkou je, zda si Humpolaci nejakou radikalni zmenu na radnici vubec preji. Od dob kdy bolsevicky system dodychal se mesto zmenilo k nepoznani. A v sirem okoli je to jedno z nejhezcich mest . A samozrejme zdaleka nejen kvuli dosavadni letite obsazenosti radnice. Lide nyni ale resi problemy podstatnejsi nez je mistni vznikla zabomysi valka Ryznera s Bernardem. Zajem o volby nedosahne dosavadniho prumeru a zasadni zmeny proto vse asi nelze ocekavat.

    1. Nejvyssi cas ukazat radnici, ze rozkradani verejnych penez neni zadna zabomysi valka.
      Konec ODS a KDU se blizi.

      1. Jestli se jedná o rozkradani, či nikoliv, je předmětem šetření. Chápu, že si to usilovně přejete, ale musíte počkat. Jste přeci demokrat, ne?

    2. Dohodáři, vy jste si na jednu stranu jistí svým vítězstvím, na druhou stranu vám za to stojí pořád tady lhát, překrucovat a bagatelizovat. To vás může porazit „psaní jednoho najatého trotla“ (citace vašeho hodnocení zdejšího dění)? Jak to tedy s tím vaším jasným vítězstvím je? Kdo se tu bojí? Tu vaší „žabomyší válku“ šetří už rok a půl útvar hospodářské kriminality Policie ČR. Opravdu je to na bagatelizaci, nebo uvidíme něco v intencích skandálu „Dozimetr“?

      1. Počkáme si tedy na výsledek šetření útvaru hospodářské kriminality Policie ČR a dokud nebude pravomocně rozhodnuto o jeho (jejich) vině, budeme na něho (ně) nahlížet jako na nevinné.
        Přesně tak, jak by to mělo v právním státě fungovat 😉

  30. Bernard a spol se bojí, že při změně na radnici začnou padat kostlivci ze skříní.

    Kdo by si před 2 roky troufnul pomyslet, že se prokáže, že pivovar opakovaně porušuje zákony?

    Kolik miliónů zachránila opozice, když se přihrávali zakázky kamarádíčkův viz, Panskodomská.

    Kolik toho ani opozice a občani Humpolce vůbec neví?

    Proč ODS, KDU, Mikulášek, Dvořakova, Kostřicova, Jirku dnes STO, Čssd, Ksčm, zamitli forenzní audit? Je zde důvodné podezření obohacování se pivovaru Bernard na úkor města.

    Chce to změnu a uvolnit stavidla spravedlnosti interního šetření, forenzní audit.

    A jetliže Policie ČR něco smetří 18 měsíců, tak to nebude jen blbost.

    1. Počkáme si tedy na výsledek šetření útvaru hospodářské kriminality Policie ČR a dokud nebude pravomocně rozhodnuto o jeho (jejich) vině, budeme na něho (ně) nahlížet jako na nevinné.
      Přesně tak, jak by to mělo v právním státě fungovat 😉

    2. ad poslední bod: pokud něco PČR šetří 18 měsíců, může to znamenat že případ je rozsáhlý, a nebo také to, že není co najít.
      Jak je psáno výše, počkejme na pravomocný rozsudek, do té doby presumpce neviny.

      A když už se tu skloňuje výkon OČTŘ, naskočila mi taková asociace. „Jmenovec“, pan Bernard Madoff, byl pro ohromný a desetiletí trvající podvod v USA zatčen v prosinci 2008 a odsouzen (nikoliv obviněn, ale pravomocně odsouzen) v červnu 2009. Vyšetřovatelé nepotřebovali ani 6 měsíců na vznesení obvinění.
      V tomto světle se těch 18 měsíců vyšetřování jeví jako bublina, nafouknuté nic 😉
      Ale je to jen podobnost, čistě náhodná.

      1. Když ona ta presumpce neviny se někomu strašně nehodí do krámu a nechce ji respektovat.

        Laciná předvolební kampaň postavená na TO by na humpolecké ovečky přeci měla stačit.

        Nebo ?

        1. Tématově lacinou predvolebni kampaň vede Dohoda. Jinak financne nejdrazsi kampan v historii naseho mesta.
          ODS, ktera nikdy nic vyjimecneho nedelala najednou najme agenturu Haze z Prahy.

          Strach, strach, strach. Nic jineho v tom nevidim, nez strach z toho, ze pujdou do opozice.

          1. Jedno upresneni- HAZE nenajala a neplati ODS, ale pivovar. Jinak vsecko sedi. 2 milionky do toho nakonec Standa pousti. Pry HUGO noc dobre reaguje, tak je chtej jeste zkusit premoct billboardama.

  31. Bures (STB Babis) dnes pry vyhlasil komunalni volby jako overeni duvery vlade. Jestlize v HU hlasy volaji po zvoleni pi Sterbove a tim i ANO, pak za me prohlasuji naprostou ignoraci tohoto uskupeni, byt na komunalni urovni. S takovouto grupou by mohl podle meho spolupracovat opravdu pouze ignorant a rychle zapominajici jedinec. Samozrejme respektuji svobodnou volbu kazdeho ale…. 🙂

    1. Kdo je v Humpolci opravdovým členem ANO? Jen Křivánek a Jarošová.. Ostatní kandidáti za toto hnutí jsou nečlenové a nemají s ANO nic společného.. Jen to jen střecha,aby se kandidovalo.
      To samé Machek za Piráty. Ten do jara nevěděl pomalu ani že Piráti existují. A tam není žádný člen Pirátů..
      Takže klid a bez nervů rozhode volič.

    2. Ale no tak. Doposavad se ANO s Mikuldou a spol. do koalice hodili a najednou takova nazorova zmena? Kdo neni s ODS, je proti ni. To je vase heslo?!

  32. Presumpce nevinny je nezpochybnitelna. Bohužel ODS, KDU, STO, ČSSD a Ksčm, se svym jednanim jasne postavili proti nezavislemu vysetrovani. Boji se borenzniho auditu. Boji se pravdy o jejich hospodareni se sverenymi prostredky.

      1. Policie tady neni od toho, aby delala forenzni audit misto mesta. Bavime se o kauze cernych staveb pivovaru. To je na samosprave, aby to nechala proverit a teprve podle vysledku to pripadne predat policii s trestnim oznamenim.

        A jelikoz Bernard vi moc dobre jak vyhodne to pro nej kopal Vodak, proto okamzite zasahli kluci z ODS, KDU Mikulaskovi kone ze STO, Čssd a Ksčm a společně forenzní audit zatrhli.

        I o to se v techto volbach hraje, kdyz zvitezi opozice necha spravedlnosti pruchod, když zvitezi Dohodari se socanama a komouseme v zadech nikdy se nic setrit nebude..

        Jednouduchy jak facka, kdo se neucastni predvolebni debaty, podporuje klientelisticke praktiky naseho mesta. ODS, KDU, STO, ČSSD a KSČM to je dohoda v celé své kráse.

        Bernardovi koně!

        1. Policie může takový audit v případě, že k tomu shleda důvod. Zatím se tak nestalo. Proč?

        2. Debatu mělo organizovat město a ne politické strany jako takové a ještě najmout drahou moderátorku..

          Debatu mohla řídit tisková mluvčí města, od toho je placená, aby podobnou akci zorganizovala a zvládla. Ovšem to ty nové politické subjekty nenapadlo, aby ji oslovili a zažádali město o zorganizování. Proč nepostupovali touto cestou?

          Každá politická strana má právo se účastnit nebo ne.

          1. Myslíte tu tiskovou mluvčí, která kandiduje za béčko ODS = STO? Tak to si snad děláte srandu. Anita Slavíková určitě nee.

          2. Ta je na mateřské. Mluvčí je bývalá redaktorka Deníku Jana Kudrhaltová, divím se, že to ještě nevíte.

          3. Tak to vím, ale ta se angažuje ve Stan jako nějaká tajemnice. To se divím, že to ještě nevíte. Město pod demokratickým vedením by debatu ale uspořádat mohlo. Podmínkou je ale to demokratické vedení.. které jaksi chybí.

  33. Už by se mohly přijímat sázky na počty mandátů jednotlivých stran a hnutí nebo uskupení..

  34. Letošní volby jsou momentem, kdy se z outsidera před 4 rokama stal letos papírový vítěz. Počkáme si na skutečnost. Ve 2018 tipovali lidi z ODS + KDU pro Hugo 1 mandát. Oni ale udělali 4. Letos jako jediná strana dají 5. Mládí kupředu!

    1. Lží, pomluv a nenávisti už jsme na Humpoláku zažili víc než je zdrávo. Takže přejme si nechť zvítězí pravda a láska nad lží a nenávistí.

    1. 4 mandáty je na vítěze jakéhokoliv málo. Vítěz musí získat aspoň 5 křesel v zastupitelstvu. Bohužel současné opoziční strany se bojí, že ani jedna toho nedosáhne. Bojí se Hugo i ANO. Ano kromě lídryně nemá takřka nikoho známějšího. Piráti asi takový počet očekávat nemohou ani ve snu. STAN to samé.

      Komunisté bohužel už dávno přesluhují a mandát možná získá pan Lacek, mladší kandidát. ČSSD by dva dosáhnout mohla, doufejme, že lidé vyberou jiné, než provařené tváře stávající. V první osmičce mají jména zajímavá.

      1. Tady se píše o strachu ale já si myslim, že se nikdo nebojí. Jen to asi nevychází tak dobře matematicky. To ale se strachem nemá co dočinění.

      2. Za předpokladu, že každá kandidátka získá alespoň jednoho zastupitele, není možné, aby některá strana získala 5 zastupitelů. Nejlepším způsobem, jak dosáhnout rozumného výsledku voleb, je zaškrtnout jednu z 9 kandidátek, popřípadě na té vybrané kandidátce zakřížkovat lidi, které preferujete.

        1. Každá kandidátka nikdy nezíská alespoň jednoho zastupitele. Takže bez obav možno křížkovat kandidáty podle chuti a sympatií.

          1. Je krásné křížkovat, ale voliči by mělo být jasné, že touto volební metodou si vybere jen své ideální zastupitelstvo, ale toho kterého křížkoval se tam dostat vůbec nemusí. Není lehké skočit v preferencích na volitelné místo.

            Takže křížkem zvolíte třeba Lojzu,kterého sice znáte a důvěřujete mu, že je fajn chlap a pod., ale křížek není to co kroužek parlamentních volbách

          2. Ano v historii jsou strany,které zastupitelský mandát nezískaly. Např. Strana důchodců Fr. Burdy a Věci veřejné v roce 2014, obě méně kandidátů než 21 a v roce 2018 SPD a TOP09. Proto nyní hoši z TOP09, Brdečka s Kořenářem raději skočili v náruči STO

  35. Jak je možný, že je středa před pátou, a starosta už přes hodinu není na úřadě pro občany??

  36. Rada cislo 8. NENECH SE KOUPIT. I kdyby ti jako ostatnim platil Stanislav Bernard a nabizel ti tykani.

    1. Tak tak. Kdo si kupuje voliče, dělá to s vidinou že se mu to vrátí. Stanley nedá nic zadarmo.
      Prodáte mu za bura centrum města? Nestačí už ta vopičárna co vyšil kolem komína? Budou i střelnice a cukrová vata? Fio.

  37. Tohle je neskutečná masáž a agitka tady. A stále pořád dokola kecy od stejných lidí, kteří si přizvukují a odpovídají mezi sebou navzájem, a ještě mnohokrát reagují samy na sebe. Neuvěřitelný. Takhle podobně fanaticky a nadšeně agitovala NSDAP v Německu před válkou a potom komunisti v Československu po válce. A všichni víme jak to v obou případech dopadlo.

    Ale jo udělám vám radost. Ta Vaše neskutečná masáž přece jen k něčemu byla. Prostě to tam panu Bernardovi a dalším z Dohody hodím. A to jsem rozhodně neměl v plánu. Ale když vidím jaká hysterie se tu odehrává, tak to udělám. Takže gratuluji, agitace těch pár zoufalců tady vedla ke změně mého názoru. Takže vám gratuluji.

    1. Haha. Máte možnost volit tradiční demokratickou stranu ČSSD, KSČM, KDU-ČSL. Ty nejsou členy DOHODY ani nepůjdou debatovat do kina. Jakýpak argument vypotíte proti jejich volbě?

Napsat komentář: Anonym Zrušit odpověď na komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Next Post

Budějická věž, Ranní déšť, Večerní pobřeží i Trendpolka. Dechovkové pozvánky na akce

Pá Srp 26 , 2022
Dechovkovinky zahájíme řízně, neboť zakladatel a kapelník Krajanky, klarinetista Václav Hlaváček, slaví 65. narozeniny. Neúnavnému propagátorovi dechovky, který se kromě hraní ještě stará o časopis Dechovka, to je naše a vydává muzikantské kalendáře, přejeme nadále pevné zdraví a posíláme mu pochod, při jehož poslechu si určitě vzpomene na službu u […]
V pořadu Dechovkovinky hrají Krajanka, Jižani, Vysočanka, Černovická dechovka, Božejáci, Podhoranka, Strakonická dudácká muzika a Keramička

You May Like

Témata