Euro RSCG Prague připravila novou kampaň Rodinného pivovaru Bernard

Praha, 13.10.2005 – Komunikační agentura Euro RSCG Prague připravila novou kampaň Rodinného pivovaru Bernard, která zdůrazňuje jedinečnost a výjimečnou kvalitu této prémiové značky.


Rodinný pivovar Bernard a komunikační agentura Euro RSCG Prague jsou dlouholetými partnery – Euro RSCG Prague pro něj připravila svou první kampaň „Vlastní cestou“ již v roce 2001.
V loňském a letošním roce Bernard a Euro RSCG Prague zaujali spotřebitele i odbornou veřejnost svými vizuály ze série „Svět se zbláznil, držte se… “, která se vyjadřovala k aktuálním událostem, jež hýbou naší společností či její politickou scénou.
Tato kampaň byla vytvořena za účelem získání maximální možné pozornosti veřejnosti i médií. Díky jejím sedmi motivům skutečně v průběhu jediného roku vzrostlo povědomí o značce a její spontánní znalost. Z tohoto pohledu tedy kampaň svůj účel jednoznačně splnila.
Agentura spolu s klientem došla k závěru, že tímto způsobem nemůže prémiovou značku Bernard komunikovat dlouhodobě. Po vzájemné diskusi se proto rozhodla vrátit k hodnotám značky ztělesněných positioningem „Vlastní cestou“, podle kterého je Bernard jedinečné nepasterizované pivo, které jde svou vlastní cestou, cestou k dosažení dokonalosti.
Co vlastně odlišuje Bernarda od jeho konkurence? Bernard je prémiové pivo, které si zachovává tradiční chuťovou zajímavost poctivého českého ležáku od převládajícího trendu „eurobeerů“.
S touto myšlenkou připravila agentura nový komunikační koncept „Zlato“, který je oslavou individuality – dle tohoto konceptu je Bernard šperk mezi pivy, který vyjadřuje osobnost svého nositele. Pivo Bernard tedy bylo transformováno v různé druhy šperků, které zdobí různé typy lidí.
Pivo v podobě šperku symbolizuje unikátnost a výjimečnou kvalitu produktu. Pro tento prémiový produkt jsme tedy chtěli vyvinout i nový, elegantní a „prémiový“ layout. Nový koncept je vizuálně jednoduchý, ale působivý, konzistentní, snadno rozvinutelný do mnoha exekucí, nadčasový a tedy použitelný v dlouhodobém časovém horizontu.
Nová kampaň agentury Euro RSCG Prague pro rodinný pivovar Bernard bude nejprve ke shlédnutí v tisku a na venkovních médiích. Do budoucna však není vyloučeno její nasazení i v jiných médiích.

Credits
Kampaň: Zlato
Klient: rodinný pivovar Bernard
Agentura: Euro RSCG Prague
Kreativní ředitel: Dejan Štajnberger
Art director: Anna Barton
Account team: Ondřej Fiala
Copywriter: Filip Kukla
Design: Vilém Kabzan
Fotograf: Tomáš Beran

kapik

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.

Next Post

Střípky z Humpolecka

Čt Říj 20 , 2005
Informace z oblastního tisku o městě Humpolec a okolí.

Témata