Na Vysočině se hledají podnikatelé, kteří se nejlépe starají o své zákazníky

2

Výrobce originální kožené galanterie, nové vozy v provozu 150 dní za 60 % ceny či názvy stavebních výrobků, ze kterých jsou hned jasné vlastnosti produktu. To jsou některé z nápadů podnikatelů z Vysočiny, kteří se přihlásili do soutěžní kategorie Byznys rebel. Ta je určená podnikatelům, kteří se snaží na trhu odlišit a představují tak zákaznické výhody nové generace.

Kategorie Byznys rebel je dílčí kategorií podnikatelských soutěží Firma roku a Živnostník roku a je určená podnikatelům, kteří nabízejí na své výrobky a služby delší záruky, specializují se na opomíjené skupiny zákazníků, či jejich podnikání stojí na neobvyklých základech. „Příkladem ostatním byla vloni znalecká kancelář, která poškozeným v případě autonehody zdarma zapůjčí vozidlo. Dále pak vozíčkářka, která zajišťuje dopravu pro osoby s tělesným postižením, nebo prodejna zahradní techniky, kde si zájemce může vyzkoušet stroj přesně při té činnosti, na který jej potřebuje,“ sdělil Pavel Hlavinka ze společnosti Vodafone, která kategorii Byznys rebel vyhlásila.


 


Do kategorie Byznys rebel se lze přihlásit napsáním dvou krátkých odstavců na www.firmaroku.cz do konce července. Vítěz bude vyhlášen 16. září společně s krajskými vítězi podnikatelských soutěží Živnostník roku a Firma roku kraje Vysočina. Vloni získala celorepublikový titul síť samoobslužných barů The Pub Franchising. „Naše vítězství k nám nejen přivedlo mnoho nových potenciálních franchisantů, ale dá se říci, že nás i morálně namotivovalo k dalšímu rozvoji našeho podnikání. Nemluvě o nárůstu návštěvnosti našich internetových stránek. Vítězství si vážíme a účast v podobných kláních můžeme jednoznačně doporučit,“ sdělil jednatel vítězné firmy Martin Šampalík. V Jihlavě získal vloni titul Byznys rebel Dušan Tripal z Telče, který se zabývá zpracováním použitých nebo nepohyblivých zásob kartonů či zbytků kartonáže. Při výrobě kartonových podkladů tak ušetří až tisícinásobek energie.

Čtěte dále:   Prezident si v Jihlavě vyzkoušel biatlonovou střelbu, při běhu ho chytila křeč

 


Vyhlašovatelem podnikatelských soutěží jsou Hospodářské noviny. Titulárním partnerem soutěže Vodafone Firma roku 2009 je Vodafone ČR. Titulárním partnerem soutěže Zlaté stránky Živnostník roku 2009 jsou Zlaté stránky. Dalšími partnery jsou společnosti Raiffeisenbank, IBM Česká republika a Skupina ČEZ. Mediálními partnery jsou ČRo 1 – Radiožurnál a ČT24. Záštitu nad soutěžemi převzala Hospodářská komora ČR a Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR ve spolupráci s agenturou CzechInvest, Svazem průmyslu a dopravy, Svazem podnikatelů ve stavebnictví, Svazem českých a moravských výrobních družstev, Svazem ekologických zemědělců ČR, Svazem spedice a logistiky ČR, Asociací českých nábytkářů, Asociací českých cestovních kanceláří a agentur a se Sdružením podnikatelů v pohostinství a cestovním ruchu. Pořadatelem soutěží je komunikační agentura Bison & Rose.


 


 


Kontaktní osoba:


Michal Kaderka


Tel: 777 771 084


Email: press@firmaroku.cz


 

myska

2 thoughts on “Na Vysočině se hledají podnikatelé, kteří se nejlépe starají o své zákazníky

Napsat komentář: Anonym Zrušit odpověď na komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Next Post

ŽeLIVE 004

Čt Čvc 16 , 2009
„První hudební hotel (nejen) na Vysočině“ vás zve do svého útulného zahradního areálu na čtvrtý ročník hudebního festivalu pod širým nebem. Čtěte dále:   Brod zahltily kilometrové kolony. Důvodem je příprava křižovatek na obchvat

You May Like

Témata