Reklamní kampaň Bernarda pokračuje

5

Rodinný pivovar Bernard získal za reklamní motiv „smrt otvíráku“ prestižní cenu „Zlatá pecka 2003“

Jak jsme před časem informovali, odstartovala nová reklamní kampaň humpoleckého pivovaru. První billboard, který jsem na cestách po ČR viděl, měl motiv otvíráku, co hledá práci. Druhý billboard po čase ve druhé fázi měl motiv oběšeného otvíráku. Reklamní kampaň poukazuje na patentní uzávěr lahví piva Bernard a objevuje se na celkem 240 reklamních plochách po celé ČR. Reklamní kampaň zpracovala pro pivovar agentura Euro RSGG a.s.
Za tyto nápady obdržel Bernard na 9. ročníku soutěže Pecky na konferenci Forum Media v pražském Žofíně od Asociace českých reklamních agentur a marketingové komunikace. Je to již třetí ocenění za reklamu v tomto roce, po zisku dvou stříbrných Louskáčků.
Billboardy jsou k vidění po celé ČR, hlavně okolo hlavních silničních tahů. Nejvíce mě oběšený otvírák zaujal při průjezdu Plzní (Rozvadov – Praha):))

Čtěte dále:   Bernard vstupuje do nové sezony zlehka

olaf

5 thoughts on “Reklamní kampaň Bernarda pokračuje

      1. Fakt ti nejde mail , už někdy od začátku týdne .
        Takže ty 4 fotky co jsem ti poslal asi nemáš , co ?

    1. tyhle fotky jsem uz driv videl nekde na netu, spolu s dalsimi plakaty z reklamni kampane pivovaru. Ted jsem se je pokusil najit, ale netusim kde to bylo. U bernarda na strankach, jsou ke stazeni jenom ty starsi.

Napsat komentář: pierre Zrušit odpověď na komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Next Post

Něco pro pamětníky

So Pro 13 , 2003
Přišlo mailem do redakce. Čtěte dále:   Králík na zelenině, precizně nakrájená mrkvička nebo polévka s kuřecí rolkou - v Humpolci se utkali nejlepší kuchaři českých středních škol

You May Like

Témata