Neúspěšná SuperStar bude prodávat pivo (AKTUALIZOVÁNO!)

Česká Dajdou se sice nestane SuperStar, ale z očí veřejnosti v nejbližší době nezmizí. Pivovar Bernard se totiž rozhodl využít tváře nejznámější z odpadlíků soutěže Česko hledá SuperStar a rozmístí po republice billboardy s její fotografií.


2.4. – podle Lidových novin je kampaň spuštěna, billboard vypadá takhle:



 


Na 450 plakátů, které budou zhruba měsíc viset po celém Česku, se pivovar rozhodl umístit obrázek pivní láhve doplněným o podobenku studentky Anny a slogan „Svět se zbláznil, držte se Bernarda“.


„Určitě si neděláme legraci z ní, ale upozorňujeme na to, že svět se opravdu trošinku zbláznil,“ řekl mluvčí rodinného pivovaru Zdeněk Mikulášek, podle kterého Anna s použitím svých fotografií souhlasí.


Česká Dajdou se proslavila v soutěži Česko hledá SuperStar. Svou recitací písně Thank You sice porotu příliš nenadchla, ale zato si získala srdce tisíců fanoušků, kteří její hit nahráli a pohotově z něj smíchali zcela novou píseň, která bodovala i  v hitparádách českých rádií.


Za souhlas se zveřejněním fotografie dostane Dajdou odměnu v řádu desítek tisíc korun.


Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Next Post

Vzorní daňoví poplatníci

St Bře 31 , 2004
V Humpolci a přilehlých obcích jsou uvědomnělé fyzické a právnické osoby. Daňové přiznání podaly ve valné většině s předstihem …

You May Like

Témata