Radniční listy

309

Září 2020

odkaz na radniční listy: ZDE

Čtěte dále:   Radniční listy

Petr

309 thoughts on “Radniční listy

  1. Prosím webmastery tohoto serveru,aby připravili anketu k nadcházejícím senátním i krajským volbám. A aby se to tady zas sprostě nehádalo, klidně bez komentářů, jen s možností hlasovat.

      1. Trochu z jiného soudku: V programu zasedání rady 30.9. je bod 2 – schválení smlouvy o výpůjčce. Víte někdo, kdo (předpokládám město), co a komu bude půjčovat, resp. kde se k tomu dá dohledat něco bližšího? Děkuji. Obecně mám pocit, že některými informacemi se na úřadě zbytečně šetří…

  2. Je vidět, že ani necelý týden před volbami už nikoho volby netankují. Je vidět,kam až došly ty řeči před 31 lety–svobodné volby.. Lidé zapšklí, znechucení, rozdělení hůř než za tatíčka bolševika..

      1. Ale za taticka bolsevika jsme byli naopak hodne spojeni. Spolecna prace , zabava, nadseni. Sice tedy v kreci a s pistoli na spanku, ale spojeni.
        A svobodne volby ? Diky za ne. Svobodne se mohu rozhodnout zda volit pujdu ci ne.

        1. Jestli se vám stýská po totalitním zřízení, tak to budete muset zvolit třeba KLDR nebo Čínu.

          Pro nás ostatní demokracie je neustálá práce, zodpovědnost, aktivita, se kterou souvisí nejen svobodné volby, ale i kontrola volených politiků. Za to vše si pak máte možnost užívat svobodu, jen nezapomínejme, že nikdy to nebude tak, že si můžete ze systému jen brát, musíte i něco dávat. A tak je to i dobře!

          Ať žije demokracie!!!

          1. Jen myslet na to, že ta demokracie není automatická a že se o ní musíme
            starat. To co se děje u nás i ve světě nyní, je zdvižený ukazovák.
            Příkladem pro nás můžou být demonstrace lidí v západních metropolích.
            O těch ale všechna provládní mainstreamová média mlčí, nebo lživě zkreslují masovost projevené nespokojeností s vládami těchto zemí.

          2. Pokud demokracie je neustálá práce, zodpovědnost a aktivita, tak potom na radnici máme to nejhorší možné složení.

            neustálá práce?
            zodpovědnost?
            aktivita?

            ti tři maximálně jednou za čas vylezou dělat pí-ár akci

          3. Těmi třemi co jednou za čas vylezou, máš na mysli Machka, Rýznera a Alenku?
            Těmi pí – ár akcemi, máš na mysli platformu, Humpolecký moře a osmičku?

          1. Jo kéž by v Humpolci bylo vícero akčnějších lidí jako jsou Machek, Rýzner, Voplakal

            Říkáte to správně Platforma, 8smička, Zpomaal v Humpolci,

            HUGO dělá Humpolci dobrou PR službu.

            Děkujeme!

          2. ještě to Humpolecký moře na to se nesmí zapomenou t!! Na zpolmal v Humpolci jsem zapomněl to je taky docela dobrá pí-ár.
            Ještě lepší by ale bylo , kdyby ta svatá trojice (Machek, Rýzner, Alenka) začala řešit věci který nás pálí daleko víc. – třeba nedostatek zubních a dětských lékařů – o specialistech nemluvě.
            Tito šikovní kluci se zatím realizují hlavně v nenáročných okrajových věcech kde nemají co podělat.
            – Machek si honí ego na platformě.
            – Rýzner chce od kraje koupit domov Důchodců v Máchově ulici pro školku, školu, rezidenční bydlení a sanatorium.( s využitím dotací na školství…)
            – Alenka honí politické body papouškováním rozumů z hlavy druhých.

  3. Rozhodně tady nechci mít šmejdy jako Kučera, Kratochvíl, Kukrechtová, Bendl, Brukner, který krejou podvody pivovaru a bojej se postavit Bernardovi, aby náhodou nepřišli o teplej flek na radnici.

    Hugo na ně, ať už je vykopou z toho baráku, škoda jen, že o víkendu nejsou komunální volby, to bych šel a tyhle vlezdoprdelkové by to schytali

      1. A ještě podvody ICOMU. Jak může řídit firmu někdo,kdo má papíry na hlavu? Takové firmy vyvlastnit a je to. Ale to je těžké,když podvodníci mají zářné příklady ve dvou nejmenovaných vládnoucích představitelích? Jeden šišla blekota a druhý trpící ješitností,mstivosti a klesajícím IQ?

        1. díky slavné nehynoucí ODS je tady možné všechno, ty ovce co je volí jsou ještě horší než babišovo stádo

          1. Který volič je tedy ten správný? Ten co volí lidovce nebo komunisty nebo piráty já už nevím. Koho mám volit, aby mě kdejaký hňup neosocoval, že jsem demokraticky a svobodně vyjádřil svůj názor.

  4. Je to bída, očekávám volební účast u krajských voleb max. 25 %,u senátních to bude ještě horší. Je to dáno i tím jak se představitelé politických stran prezentují, jen hádky a osočování. Toho už mají lidé plné zuby, vědí Fialo, Rakušane, Pekarová a spol.

    1. Je to i tím, že kraje ani za dvacet let lidem nepřirostly k srdci. Stal se z nich ohromný úřednický moloch, krajů je moc, o tři by bylo potřeba méně minimálně. Udělat kraj z Karlových Var byl nesmysl, to samé mít Hradecký a Pardubický kraj zvlášť.

      A Senát? Bohužel systém dvoukolový je také ďáblův vynález. Druhé kolo moc lidí nebere. Lepší by bylo zavést volbu mít možnost vybrat dva kandidáty hned v prvním kole.

      A konečně zavést volbu jednodenní. Se dvěma dny jsme raritou v celém světě. Všude to jde v jeden den, jen Češi mají hubu plnou keců, že musí na chaty a že volit nestíhají. S tím by mělo být uzákoněné i korespondenční hlasování, aby mohli volit i ti, co pracují v dvanáctkovém systému..

        1. Jasně deklarovali že se soustředí na komunální úroveň. Kukrechtová Kratochvíl Brukner vůbec nezvládají svoje role na městě ale do kraje je žene vydina slušný odměny krajskýho zastupitele. Neudělali dopodavaď nic dobrýho pro město, co asi tyhle tři zařídí na kraji? Buďme realisti. Nic!

          1. Humpolec v současné době nemá výraznou politickou figuru, která by byla široce známá.Ani jedna ze stran či hnutí.

        2. Žádám správce sítě, aby příspěvky odkazujíci k hitlerovsko – fašistickému Německu, jednoznačně mazal.

          Chápu, že nemůžou být všichni ve společnosti inteligentní, ale není to tak dávno co zde proběhla obdobná diskuse, která takové výrazivo jasně odsoudila.

          Fašistická terminologie a její rádoby napodobeniny a odvozeniny, nemá ve slušné společnosti co dělat a to by prosím mělo platit napříč politickým spektrem

          Je vidět, když humpolecká ODS neví kudy kam v argumentaci, uchylují se jejich obdivovatelé k opravdu přihlouplým přirovnání.

          Nic tím neříkáte o lidech z HUGA, ale říkáte vše o sobě a svém (ne)rozumu. Styďte se, pokud víte co to je.

          1. a musi ty prispevky psat jenom nekdo z ods? nemuze s hugem nesouhlasit i nekdo jiny?

          2. K výzvě mazat příspěvky: na Humpoláku vládne především svoboda. Svinstvo zvané demokracie tu neprovozujeme, takže volání po nějakém zásahu z pozice síly, byť by to bylo volání většinové, zůstane oslyšeno. Tak to prostě je, smiřte se s tím.

            Svoboda znamená, že každý může pro prezentaci svého názoru zvolit formu, jaká mu připadá vhodná. Jak sám konstatujete v posledním odstavci – vypovídá to především o přispěvateli samém.
            Vaší svobodou pak je reagovat po vlastní linii, případně to tady přestat číst. Dokonce můžete i svobodně volat po restrikcích, které by to tady změnily tak, aby se to Vám líbilo – ale to zase naráží na svobodu redakce Humpoláka mít tu to, co sami uznáme za vhodné.

            Za Humpolák.cz – František

          1. Rýznera nikdo před dvěma roky nezvolil. Zřejmě voličům nevoněl také. Jako je průmyslník a spolumajitel pivovaru šedou eminencí pro ODS tak Rýzner asi pro jiné subjekty. No je to boj dvou novodobých kapitalistů. Nic jiného.

      1. Hahaha. Ty vtipálu Karle. Hugo neosočuje , předkládá fakta. Viz kauza pivovar. Kdo z ouřadu by se jinak černými stavbamy zabýval ??

          1. Nemluvím o věrchušce UVKSČ,ale o desítkách tisících chlapů z dílen, staveb, šoferech, co makali jako každý jiný. Nad nimi se ušklíbat,to považuji za znak dementnosti.

          2. Jistě, ono členství v KSČ vůbec nepřinášelo žádné výhody a všichni tam byli kvůli přesvědčení o beztřídní společnosti. A tu o Karkulce nezkusíte? Ale jo, chápu že bolševický prase musí tvrdit takovýhle bludy protože nemůže připustit, že prodělalo životy všem tady na několik generací.

    2. HANO, potřebujeme silného vůdce který všem ostatním zakroutí krkem (nebo na ně aspoň nechá zakleknout státní útvary) a my ostatni pěkně za ním půjdeme s mávátky ke světlým zítřkům. Že krade nejvíc ze všech, lže pokaždé když otevře pusu to nevadi.

      1. proto volím zloděje a podvodníky z národní fronty. díky nim si tady může každý krást a podvádět do sytosti

        1. Dobře děláte, protože jinak tu obrovskou sekeru státního dluhu co zatíná Bureš se svojí Alenou budou platit ještě děti našich dětí.

  5. Nesouhlasím s Vámi nebýt Kratochvíla, Bruknera, Kukrechtové, neměli by jsme zde v Humpolci Návštěvnické centrum pivovaru Bernard.

    To jsou lidi, kteří dokáží zařídit i věci v rozporu se zákonem😀😀😀

  6. Žádám správce sítě, aby příspěvky odkazujíci k hitlerovsko – fašistickému Německu, jednoznačně mazal.

    Fašistická terminologie a její rádoby napodobeniny a odvozeniny, nemá ve slušné společnosti co dělat a to by prosím mělo platit napříč politickým spektrem

    ………………….

    Ale to snad nee. 😀 Označení Rýznerjugend samozřejmě nemá s nacisty nic společného. Ve volném překladu mladá budovatelská krev plná elánu, toužící po moci a kariéře pod vedením náčelníka. Nakonec proč ne. Kdo nic nedělá nic neskazí.
    Hlavně si neplést nacisty s narcisty 😀

      1. Tak je to v klidu, koukam na zastupitelstvo a můžu zítra začít stavět co chci bez papírů, město s tím nemá problém.

        Vivat město pro byznys

        1. Proč vám vadí zrovinka ten výraz, když všichni kamarádi byste tam seděli i kdyby byl na stěně Husák nebo Mohorita. Furt se oháníte antikomunismem, ale je to jen póza. Jste horší než ty staří komunisti.

          1. Aha, tak KučeraJugend je v pořádku, ale za ryznerjugend mne tady neopolitruci kárali… Všem stejně, ne?

  7. Jj starýho psa novým kouskům nenaučíš.

    Pivovar byl léta zvyklý, že si v Humpolci bral co se mu hodilo a zastupitelé mu v předklonu děkovali.

    Narazila kosa na kámen, Voplakal a Hrala nejsou servilní loutky a to je moc dobře, věřím že se vracíme do normálu

    Děkuji našim mladým zastupitelům.

    1. Tak to ale vypadá , že se budou muset omlouvat, že upozornili na černý stavby. To se přece v Humpolci nedělá , předkládat jasný fakt

    2. Já děkuji Standovi Bernardovi, že si nenechal líbit to sprosté osočování z nezákonného obohacování na úkor města. Už se těším jak se mu budou Voplakal a Rýzner veřejně omlouvat.Pěkně je včera na zastupitelstvu vyškolil. A starosta tu debatu ohledně tohoto bodu překvapivě dobře ukočíroval.

      1. Tak ja myslim ze by se mel omluvit hlavne pivovar za delani cernych staveb. A pak Stanislav za stred zajmu. Uvidime jak tohle jeste dopadne. 🙂 Je to napinavy a je super ze novi zastupitele otviraji temata ktera byly doposud velke tabu. No jo no. Standovi zne skoncili , tak vybouchl jako nikdy pred tim

      2. Vyškolil? Jakým způsobem? To jsme asi sledovaly odlišný videopřenosy. Mi je jedno jestli jde o státní zprávu nebo samosprávu. Dyť tady opakovaně nejmenovaný pivovar staví černé stavby a vy mu za to tleskáte a toužilte po omluvě od lidí který tohle téma otevřely? To je nějaká demokracie naruby. Praktiky ODS?

      3. Omlouváme se pivovaru, že námi volení zastupitelé za HUMPOLECGO! upozornili, na černé stavby provedené pivovarem

        Již chápeme, že toto se v Humpolci proti pivovaru nedělá.

        Občani Humpolce!

        1. měli bychom se všichni změnit uvnitř, abychom byli alespoň z části jako velký budhista a nadčlověk S. Bernard…

    3. Padla kosa, ale jinak. Pro Rýznera a jeho suitu to byla pohroma. Z avizované bomby bylo pouhé plácnutí do vody. Zůstal jen zápach síry. Měli by si vyjasnit co je samospráva a státní správa.

      1. Proč pohroma ? Už jen to, že Bernard musel potupně veřejně přiznat černé stavby, bylo dost zajímavý. Naopak mě přijde hrůzný, že město tyto praktiky aktivně kryje a podporuje.

        1. asi proto, že mu takový jednání, kdy musí odrážet plno útoků a pořád uvádět na pravou míru koaliční lži , nebude vůbec vlastní . ani se mu nedivím. já bych tam sedět nechtěla ani za mák

          1. O tom ta politika bohužel je. Na to musí být především hodně silný žaludek a ostré lokty.

          2. Předně si musí zvykat,pokud by byl jednou starostou tak to bude ještě horší tlak na hlavu..

          3. Vidím t o jinak HUGo do voleb půjde s jiným lídrem. Stejně jako i jiné kandidátky. To je běžnej koloběh.

          4. osobně bych po tomto Národní frontu nechala, ať si tu špínu dělají sami a na zastupitelstvo přestala chodit. Místnímu Klementovi a socanům by to nevadilo

      2. Pořád se sháníte po důkazech, tak vám je Hugo předložilo, z nich každý soudný člověk vyčte, že pivovar bernard za přispění úředníků opakovaně porušoval zákony a další nega problém nás teprve čeká s jejich návštěvnickým centrem, jteré nemá vůbec vyřešeno parkování.
        Je toho hodně,

  8. Jedna věc je něco udat příslušným orgánům, druhá věc je kvalifikace a závěrečný výrok těchto orgánů.
    Tak by mne jen čistě ze zvědavosti zajímalo, jak tento výrok zní.

  9. SVĚT SE ZBLÁZNIL

    “Za to, že odhalujete pivovarské porušování zákonů, se mi veřejně omluvte.”
    Standa Bernard

  10. Tak, tak Bernard může s pomocí úředníků podvádět, ale Rýzner se musí “uvnitř změnit” je to prostě špatnej člověk. Vítejte v Humpolci – městě pro byznys!

  11. To je opravdu na zvracení. Zastupitelé města, štědře placení z daní “obyčejných lidí” tady veřejně a beze studu přikrývají obohacování Bernarda (který sedí v zastupitelstvu pouze proto, aby měl svoje zájmy pod kontrolou – nikoli proto, aby dělal cokoliv pro město a teď žádá OMLUVU !!!!!!) a tady jsou k tomu komenty, urážející lidi, kteří našli odvahu to zveřejnit a tím minimálně zkomplikovat pokračování toho sprostého okrádání a ignorace zákonů…. já si velmi vážím Voplakala i Rýznera, za to, co dělají. Bernard a jeho nohsledi jsou mi odporní. Jsou to totiž podvodníci s zloději. A společnost, která tohle brání je nemocná.

    1. Můžete být prosím konkrétní v tom okrádání? Já zatím nevím v čem má spočívat. Zatím jsem jen ušetřil čas, že ulice nebyli rozkopané 2x.
      Jinak nevím kdo z kritiků postupu někdy stavěl něco vic než kralikarnu, ale já teď jednu záležitost s pozemkem řeším už druhým rokem a konec nikde.

          1. takže Zdenek Rýznerů by se měl asi odstěhovat a nechta tady ty šmejdy dál čachrovat

      1. Tak minimalne se mel podilet na vydajich spojenych s tim kopanim (kdyz uz vidite usporu v tom, ze se nekopalo dvakrat) a minimalne mel mit v poradku stavebni povoleni a dalsi veci s tim spojene. Protoze jak sam rikate, vyresite veci spojene s pozemkem druhym rokem a Bernard se s nejakym povolenim vubec nezdrzoval – a to slo o vyuziti mestskych pozemku. A kdyby mesto cokoliv kopalo a vy jako normalni obcan by jste prisel s tim, ze si tam polozite k tomu svoje trubky (Kdovi kdo je platil) – tak bych chtela videt, jak by to dopadlo. Vsichni jsme si rovni ale nekdo je si rovnejsi. A podle mne tohle je jenom drobek z toho, jak tady Bernard hospodaril pro sebe (viz. pramenita voda do pivovaru, pro lidi voda ja nevim odkud). Takze pro mne je taky zlodej. A kdyz budu chtit stavet tu kralikarnu, budu na to muset mit urcite povoleni. Protoze nejsem Bernard….

        1. Nemusíte být od Bernardů. Stačilo by kamarádit se s místní mafií, národní frontou nebo jak jim chcete říkat. Pak je to oukej. Palermo se brzo bude jezdit učit do Humpolce.

        2. Tak Bernard jednak řekl, že předloží svoje faktury za vykonanou praci. Druhak cena objednaná nebyla vyšší nez cena konečná, takže kde je jaká ztráta pro město?

          Dekuji za rady, já si počkám a vyridim si vše podle předpisů. Vy si svoje stavby realizujte jak chcete.

  12. …a ten samý starosta, který nedokázal v Humpolci udělat vůbec nic, kandiduje do kraje… kde je proboha nějaká sebereflexe, vždyť je to jen další Bernardův poskok. Ačkoliv je to velmi slušný člověk. A pokud tady někdo kritizuje Voplakala, že mu není vlastní a příjemné vytahovat Bernardovu špínu – proboha lidi, vždyť je to ostuda a špína Bernarda a lidí, kteří mi v tom pomáhali, ne toho Voplakala!!!!

    1. Kratochvíl a velmi slušný člověk??????????????????
      Spolupracuje slušný člověk s mafií????????????????

    2. Voplakal pro mě skončil v okamžiku kdy se objímal se stejně slušným Vojtěchem. Vrána k vráně.

      1. Ale prosim vas, Vojtech je jeden z mala, ktery neni gauner a zlodej. Snazil se pracovat a nikoho nepodvadel. Prymulova historie je ale asi lepsi….ja bych si s Vojtechem klidne fotku udelal taky a nestydel bych se za to.

        1. Fotku s člověkem který před nastupujici pandemií vsem bez uzardeni v přímém prenosu lže že ochranných pomucek je dost zatímco na skladech není nic? S člověkem který tvrdí,že druhá vlna nebude a na jakoukoliv prevenci pred ni se vykašle? S člověkem který nakupuje v Číně nejdraž siroko daleko? To asi myslíme každý jiného Vojtěcha.

      2. Tak si nejdriv zkuste zjistit co ty fialovy tricka GO Day znamenaji a jakou neziskovou aktivitu podporuji! Pak muzete soudit. Ja to udelala a vim , proc si p. Vojtecha i Voplakala vazit.

        1. Presne, souhlas. Vojtech je za mne OK. A Voplakal, kdyby chtel nahodou kandidovat na starostu v tehle nasi zumpe, tak jednoznacne ma muj hlas.

        2. Lhal pan Vojtech v přímém přenosu o dostatku ochrannych pomucek zatimco sklady byly prazdne? Ano/Ne
          Nakoupil pan Vojtěch drahé kamery přes Švýcarsko z Ciny zatimco mel nabidky od českých dodavatelů se zdůvodněním že je treba jednat rychle, ale navody k nim dostal az po skončení první vlny? Ano/Ne
          Zajistil pan Vojtěch dostatek Remdesiviru před druhou vlnou? Ano/Ne
          Je tedy pan Vojtěch slušný člověk? Ano/Ne

          Pokud u vás jrdna navsteva dobročinné akce naplánována PR oddělením vyvažuje ty mrtvé na covid, vypovídá to vás mnohem víc než bystě asi chtela.

      3. to víš, každej nemůže mít za kamaráda Racka jako vy z národní fronty… kdy budete zase něco podpálit nebo co teď plánujete?

  13. Jak to tady vsechno ctu, tak si moc preji a doufam, ze se v nasem meste do voleb objevi neco volitelneho. Protoze zatim je to vse jeden jako druhy.
    Arogance, intriky, egoismus, ubohost.

    1. Mě bohatě stačí, když budou kandidovat HUGO a STAN, jasná dobrá volba.

      Škoda, že zítra nejsou komunální volby.

      1. Souhlasím Hugo a Stan, mají zájem zpřetrhat klientelistické vazby pivovaru, které nám zde za 30 let vlády místní ODS prorostly do každodenního života.

        Nejvyšší čas uklidit ten svinčík.

      2. V čem vidíte tu jistotu u uskupení STAN? Mají jediného zastupitele, o ostatních co kandidovali není slyšet. Ani pobočku hnutí nejsou schopní založit.
        Nic proti panu Hralovi, jednotlivec nestačí.

    2. Bernard – arogance, egoismus, intriky, ubohost

      Voplakal – inteligence, pokora, férovost,

      JASNÁ VOLBA!!!!!!

      1. No a právě takové a podobné výlevy v lidech budí odpor a nedůvěru.
        Pana Voplakala neznám, ale pokud proklamované vlastnosti skutečně má,
        udělá nejlépe, když bude vystupovat resp. kandidovat nezávisle a bez korporátní nálepky.

  14. Jo, jo úspěch se ani v Humpolci neodpouští.Co lidiček tady dští na Bernarda síru a sami nic podobného tomu co on z pivovaru udělal ani v nejmenším nedokázali. A nyní chválí Rýznera a jeho suitu za to, že mu okopávají kotníky. V tomto konkrétním bodě ale to už trochu přeťápli. Hloupá nařčení z obohacování na úkor města jim tak snadno zřejmě neprojdou a s tím naprosto souhlas. Ještě že většina zastupitelů má rozum a návrh usnesení páně Voplakala smetla ze stolu.

    1. Už se těším na ten soud, zamlouvám si místo nejlépe v první řadě a doufám že přijedou i media a TV. To bude řachanda,

      Podvodník se bude domáhat omluvy na klucích, který upozornili na jeho klietelistickou humpoleckou síť, která mu umožňovala si v Humpolci dělat co se mu zlíbí.

      Ani se nedivím, že už není součástí Nadačního fondu proti korupci

      1. Možná by se na to měl zmíněný Nadační fond proti korupci podívat.
        Jestli nefunguje jen na objednávku a proti někomu kdo se jeho sponzorům nelíbí.

    2. Vy osobně o sobě prvně přemýšlejte, změňte se uvnitř a pak tady něco blábolejte, to Vám kážu jako dlouholetý budhista… jinak pokud máte podezření o spáchání nějakého trestného činu, tak Vaší povinností je ho oznámit, jinak jste sám odpovědný… už jste byl na policii? Vaší povinností je to oznámit neprodleně…

      1. Asi tak. Jinak jsou to stále jen štvavé kecy předvolebních agitátorů.
        Takže, v případě touhy po skandálním odhalení, nabonzovat a počkat na výjádření příslušných orgánů.

        1. Konečně někdo dal dokupy důkazy, že pivovar Bernard porušuje zákony.

          Za to vám milé Hugny patří právem dík nás občanů.

          1. Nemyslím si, že Hugnám jde o znovu/zvolení. Zatím mooc dobře vidim, že odvadějí práci hlavně pro lidi a pro město. A nemusejí se za ní stydět. To se o jinejch říct nedá. Vůbec .

  15. Pokud by Hugu nešlo o vládnutí, tak by to nebylo rozumné, jelikož pokud chcete něco opravdu změnit, tak chtě nechtě musíte na radnici sedět a město řídit.

    Nevolil jsem je, ale víc a víc si mě získávají, vidím aktivitu, kterou jsem zde dlouho postrádal

    Nové koště dobře mete.

    Jen tak dále HUGO a nenechte se zviklat, děláte to dobře a poctivě a to je z vašich kroků cítit

    1. Opakování matka moudrosti.

      Nejdříve vás budou ignorovat, potom se vám budou smát, potom s vámi budou bojovat a potom milé HUGO! zvítězíte.

    1. Jsem pro každého aktivního komunálního politika. Už mám dost těch unuděnejch mlčochů viz Balnohová, Jirků, Arnotová, Dvořáková Kostřicová, Hrdlička, Vystčil vždyť u nich ani nevíte co si myslí a ještě jsou naštvaní, že to netrvá hodinu jako v minulosti.
      Doufám, že tyto figurky už nebudou v příštích volbách ani kandidovat

      Všem výše jmenovaným: DĚKUJEME ODEJDĚTE!

      1. Hlavně ať vypadne Balnohová, sedí tam rozvalená jak kysna, neustále přiblble přikyvuje co její božský Standa vykládá, v hlavě má průvan a jen mlčí a vysává čerstvý vzduch.
        Lidi proberte se, proč takovou blbku vůbec volíte, jen kvůli tomu, že vám někoho pohřbila?
        To je hodně málo, ta nemá vůbec žádnou představu co by se mělo dělat s naším městem. Slyšeli jste jí někdy promluvit?
        Jen leze mocným do zadku, po každý když vidím přenos ze ZM a v TV její znuděny ksicht, jak se tam tak rozvaluje na své židličce, jsem naštvanej jaká nýmandka je v zastupitelstvu. Vím je jich tam víc, ale ona je rozhodně nejhorší.

        1. Nelíbí se mnohým lidem, ale je třeba respektovat,že ji voliči,a ti jsou tím hlavním arbitrem,kdo rozhoduje, vykřížkovali z nevolitelného 14.místa kandidátky na pozici první náhradnice. Když se vzdala mandátu Ing. Bartáková, zákonně nastoupila na její místo v zastupitelstvu. Pokládám si otázku co je na tom k nepochopení.

          Že nemluví a nereaguje to je bohužel její styl. A voliči křížkují stylem..toho tam táto napiš, ten učí, ta pohřbívá, ten vaří pivo. ..

    2. Odmysleme si, že je tu nějaké Hugo. Uráželi byste i jiné mladé lidi, kteří chtějí nějakou změnu?
      100% ano. Protože vy staří šmejdi se tam držíte zuby nehty. Jednou vám nevoní novinka ANO a štvete celé město proti nim, musí sedět jak prašiví a celé funkční období je urážíte…a pak se najednou vše změní protože vám více vadí jiná novinka HUGO, teď jsou prašiví oni a těm co jste dříve nemohli přijít na jméno už jsou největší kámoši…protože šli s vámi proti možným změnám. Vám vůbec nezáleží na tom, jestli v městě budou zůstávat mladí lidé, chcete sobecky žít co nejvíc a hlavně mít moc…a po nás potopa. Je mi z vás na blití.

        1. A tenhle znáte?

          Když jsme ten pivovar koupili, tak to byla finanční sebevražda, prvních deset let jsme byli pořád na pokraji bankrotu…., tam kde jsme teď, to je malý zázrak……….

          Aha znáte!

          Co že, vy jste to slyšeli už nejmíň 100krát za poslední rok???

          To nevadí, on Karel, Alena a Vlasta, mají tu story strašně rádi, tak nezapomeňte, 18.11. vám to řeknu znova, a pro Milouše Vystrčila vezmu jednu mandalu, ať si vybarvuje, hned mu to bude hezky ubíhat to naše zastupitelstvo ❤️❤️❤️

          COMING SOON…

          1. Tak třeba se konečně poštěstí Standovi získat nálepku KULTOVNÍ. To je také od něj slyšet stále dokola. Může být větší underground, než pivo od zloděje? To se Plzni, Budvaru a dalším, pro něj trapným značkám, nikdy nepodaří.

      1. Úžasný emoční canc. Můžete mi prosím vysvětlit kde je nějaká záruka, že ti mladí nebudou získáním moci mnohem větší šmejdi, jak vy říkáte, než ti staří?

        1. To nikdo neví ale šanci dostat musí. Jinak tu s ODS a pivovarem v zádech vyhnijeme všicky. A to přeci nechceme

        2. Záruku vám nikdo nedá, ale po 30 ti letech zde máme opravdovou opozici, která našim starouškům dost komplikuje život, jelikož je nutí se veřejně přiznávat k nezákonostem, o kterých se včera jen šeptalo.

          Pro mě jsou rozhodně slušnější a poctivější než současný dědkové a baby, který už jen hrajou ruka ruku myje a pokud jste to neviděl pusťte si zastupitelstvo z 30.9.

          HůŘ UŽ TO DĚLAT NEJDE

          Dnes zde vládne pivovarský klientelismus, v kterým jsou namočený úředníci a politici, kteří se jednoduše bojí Bernardovi vzepřít. Jsou to všichni přizdisráči.

          HUGO jasně ukazuje, že pracuje s fakty a nikoho se nebojí, neboť jak to tam někdo z nich řekl: MĚŘIT VŠEM STEJNÝM METREM!!!!!!

        3. Pro vás emoční canc, OK. Pro mě jste k zblití a to co tady 30 let předvádíte je totální zdiskreditování svobodné demokratické společnosti. Většina lidí dnes k politice okamžitě přiřadí slovo špína. Kvůli komu? Kvůli mladým? Ne. Kvůli vám, „dlouhými lety prověřeným osobnostem“. Haha. Část z vás tam sedí nepokrytě kvůli kšeftování, další se tam dostavují jako poctěné celebrity, pro něž je flek zastupitele celoživotní úspěch. Většinou jste tento kompars uhnali na polichocení typu: „vás přece mají lidé rádi paní doktorko, pane učiteli,…“ Jste zastupitelé lidí, ale nemáte sebemenší kontakt s lidmi. Jakoukoli změnu zaříznete třeba i za cenu horších praktik, než komunisti. Nemáte sebereflexi, čest, hrdost. Jste morální odpad a pohřbíváte budoucnost města. Vám to ale nevadí, protože vám na lidech ani budoucnosti města nesejde. Hanba vám, šmejdi!

          1. Děkuji za potvrzení, že jste emocionálně nevyzrálý zoufalec neschopný přinést do diskuse normální slušný argument a pouze se využíváte v urážkách a nadávání. Děláte Hugu služby vskutku medvědí.

          2. Tenhle pisatel by měl být jedničkou na nějaké nové kandidátce,aby ukázal jak bude v kontaktu s lidmi,jak pozdvihne město a zlepší úroveň. Znám šéfa jedné strany v Humpolci, nechcete dát kontakt, jistě vás rád vezme na kandidátku, když otevřeně ukážete svou tvář a představíte nějakou smysluplnou cestu jak dál z vámi popsaného současného marastu.

          3. Ale no tak. Nikdo přece nečeká, že vy se ještě změníte. Zázraky se nedějí. I ta hroší kůže vám zůstane. Mladí tady nejsou jen Hugo, přijdou i jiní. Všechny neumlčíte. Bohužel je čeká uklízení zdevastovaného města s dožívající klientelistickou mafií. Po převratu 1989 tady byla šance dohnat větší sousední města, tu jste ale dokonale zahrabali. Pro svoje osobní kšefty, pro vašich pofiderních patnáct minut slávy, kterou tak vnímáte jen vy sami. Mládí vpřed!

  16. Dobrý den, dovolte, abych se také vyjádřil ke zde řešenému problému. Co se vlastně stalo? Z toho, co jsem pochopil z jednání posledního zastupitelstva, kde jsem byl osobně přítomen, jsem pochopil, že finanční výbor došel k jistému závěru možného špatného hospodaření města ve prospěch jedné soukromé firmy. První závěr je jasný, povinnost finančního výboru je tuto situaci řešit. Zvolil tedy cestu konat svou povinnost a požádal předsedu kontrolního výboru o zařazení schváleného usnesení finančního výboru na pořad jednání zastupitelstva formou zastupitelského bodu. Tuto zprávu předseda kontrolního výboru na konaném zastupitelstvu přednesl. Závěr druhý, pan zastupitel a předseda kontrolního výboru také konal svou zákonnou povinost a toto usnesení předložil zastupitelstvu k vyjádření. Zde předseda kontrolního výboru požádal o doplnění informací z právního rozboru, který si město k tomuto bodu nechalo vypracovat. Závěr třetí, ani zde pan předseda kontrolního výboru nechyboval a postupoval v zájmu města a občanů tohoto města a určitě se držel slibu zastupitele, že bude pracovat ve prospěch občanů.
    Nechápu proto tu velkou averzi ze strany vedení města a pana spolumajitelé soukromé firmy, zároveň zastupitele /z mého pohledu v tuto chvíli ve střetu zájmu/. Myslím si, že vše proběhlo, jak ze zákona má a vedení města a zároveň představitelé oné firmy by měli být rádi, že v tomto konkrétním případě výbory fungují a dojde k prošetření a uvedou se všechny věci na pravou míru. V těchto případech je třeba zapomenout na stranické příslušnosti a jména jednotlivých aktérů celé kauzi a dát průchod zákonům, kterými se musíme všichni řídit. Vedení města by mělo být rádo, že snad proběhne samoočistný efekt z výstupů práce zúčastněných zastupitelů a tím spadne onen stín podezření na nějakou nezákonnou činost. Nebo se toho vedení města bojí? S úctou Klap Karel

    1. Po delší době jsem otevřela tyto stránky a byla jsem překvapena, co zášti a osobního napadání je zde inzerováno. Přitom celá věc je tak jednoduchá. Město, vzhledem k k situaci, že neví kdo, co a kdy vestavěl na jeho pozemky se nechová jako řádný hospodář.
      zdravím všechny lidi dobré vůle.
      Jarmila z Kolína, rodačka z Humpolce

      1. Stejně jako je emocionálně nevyzrálý Standa Bernard. Viděli jste jeho hulvátské útoky, plné zloby, zášti, nepravd? Je vidět, že si pan Bernard spletl středeční zastupitelstvo s hospodou 4 cenové kategorie.

        Proti tomu Voplakal, Hrala a Rýzner se nenechali vůbec těmito výpady vyprovokovat a profesionálně a fakticky argumentovali, byť u Rýznera jen 1 minutu, než mu sebrali slovo. Jednoduše se ho bojí, jelikož i slovo podepřené fakty může být zbraň.

        1. Naopak. Bernard hovořil dost klidně a nijak se nenechal vyprovokovat. Chybu v porušení stavebního zákona veřejně uznal. Napadl pouze výrok o obohacení na úkor města. A ač nevolič modrých za sebe mohu konstatovat ,že pokud byly nějaké trubky položeny současně do země s výkopem, které provádělo město nevadí mi to.Je opravdu nesmysl, aby se v tom samém místě kopalo za tři měsíce znovu, po udělení povolení. To by bylo řevu hlavně tady,kde by se kritizovalo, že se znovu kope povrch silnice.

          Pan Voplakal spíše koktal a jak to tady někdo napsal, nebyl ve své obvyklé formě plné úsměvů.

          Takže to vidím tak. Pokud se kauza jasně prověří, firma zaplatí mastnou pokutu za porušení zákona a život jde dál.

          A poučení pro voliče? Volit jiné kandidáty. O tom je celá politika. A pánové velkopodnikatelé, víme o kterých je řeč, by si předně své osobní postoje měli jasně vysvětlit mezi sebou. Štěkání na zastupitelstvech fakt není dobrá platforma.

          1. jako volič modrých jsem viděl velkou ostudu této strany v čele s Karlem, který je opravdu jenom hloupá loutka

          2. A myslíte, že pivovar zaplatil 50% výkopových prací?
            Hahaha
            Jsem zvědavý co ukáže panu Voplakalovi

            Jen si myslím, že kdyby měl všechno v cajku, tak v klidu všem ukáže fakta, tak jak to ukázal Rýzner.
            Od Bernarda jsem zaznamenal jen štěkání a vyhrožování, ten pán byl spolkem HUGO slušně zdiskreditován, za což si může jen svou nenažraností

            Díky hugo za vaši aktivitu a práci

  17. Lidi nejsou nikde. Do stran nikdo vstoupit nechce a vůbec zájem o komunální věci doopravdy není. Jen nadávání a tlachání. To letí nejvíc

    1. Přesně tak, konečně si někdo dal tu práci a Bernarda nachytal při jeho obohacování se na úkor města.

      Hugo nedejte se zviklat, děláte skvělou práci

      1. Uvidíme kam se do blízkého budoucna posune humpolecká KDU, vedená panem Bruknerem. Ve středu vypadal, že u bodu 13, pozoruje kdo bude jeho budoucí koaliční partner.
        Za dva roky to bude tady v Humpolci opravdu zajímavé

        1. Berete, že se Bernard přiznal k černým stavbám, ale co doprava v klidu nebo-li parkování. Nemají vyřešeno ani pro návštevnické centrum ani pro svoje zaměstnance a to jen díky tomu, že pivovaru jdou všichni politici i úředníci na ruku.
          Věřím, že se díky Hugu začíná blýskat na lepší časy.

          Měřit všem stejným metrem!

        2. Bylo pred volbama tak pan Brukner lakal volice na krestanskodemokraticke hodnoty ktere jinak vubec nepredvadi. Kolikrat on pravidelne na zastupitelstvu lze? Z neho mi je soufl.

          1. To bude budoucí starosta města. Jediný možný hráč na skoro prázdném hřišti humpoleckých lídrů. Sám Voplakal to neutáhne

    2. Slusnych lidi je hromada.Ale kdo normalni by skocil do sudu, kde se perou *ovna s *cankama. Tam patri jen ty vrany co s vranama sedaji.
      Staci otevrit Humpolaka a clovek ihned vidi co jsou jedni i druzi zac. Politikareni je svinstvo na vsech urovnich. A kecy jak to kdo mysli nebo nemysli dobre ? Ha ha ha …

      1. Hlavně bojovat za dodržování zákonů a nepolevit

        Jinak někdo tu politiku dělat musí a podle humpolaku, bych nepoměřoval kvalitu komunálních humpoleckých politiků.

  18. Dle mého názoru na středečním zastupitelstvu bylo jasně vidět, že Standovi B. po všechna minulá období vše hladce procházelo a nyní, když mu opozice dokazuje, že musí dodržovat zákony tak se chová jak totaliťák a všechny ostatní napadá a útočí proti nim.
    Já si taky nemůžu na pozemku města něco zbudovat a potom dodatečně zkolaudovat.
    A argumenty, že stavební povolení městu dlouho trvá neobstojí (to zrovna úřadu Karla K. nelichotí), existuje přece plánování.
    Ještě mě překvapilo chování s.Vystrčila, to je jasný, že když se řeší závažné pochybení, tak se zvyšují tóny a potrefení se zuby nehty brání.
    Ale u komunistů a modrých jsme si na korupci vlastně již zvykli.

      1. Vystrčil to je ten lidový koumák, co proslul akcemi zásoby materiálu strojíren a zkrachovaná Biama. Bojoval proti kapitalismu ze všech sil 🙂

    1. To by museli mít koule a založit v Humpolci pobočku..Ale něco tvořit,to dá práci. A ta Pirátům nevoní

    1. Souhlasím s vámi, mě taky Bernard nepřesvědčil, kdyby měl všechno v pořádku tak to na zastupitelstvu ukáže a dokáže, ale on jen vyhrožoval soudem a křičel, a toho se Hugo rozhodně nezalekne.

      Těším se na pokračování této kauzy!

      Jinak jsem smutný z celkovýho dojmu našich převážně ustrašených zastupitelů.

      Hugo a Stan dělají svojí práci: aktivní opozice.

      Kdo to ještě nepochopil, tak vůbec nechápe jak funguje politika

      1. Můžete vaši myšlenku trochu rozvést? Nebo umíte pouze nadávat? Já jen abych si o inteligenci fanoušků Babiše udělal jasnější představu.

    1. A kde máte jistotu, že Hugo vyhraje? Já jsem také pro novou krev v zastupitelstvu, ale ne všichni v HUgo jsou takoví znalci. Možná lídr Voplakal, ale pak dlouho nic. A co čekáte? Myslíte, že HUGO vyhraje s drtivou většinou? To by museli mít cca.8 mandátů a to se hned tak nestává. Takže bez koaličního partnera, partnerů to půjde jen těžko.

      A kdo jím bude? To je docela zajímavá otázka. Podle příspěvků zde jsou všechny strany a hnutí nemožné, jen HUgo je zářivé.. Tak kdo to bude?

      Pro zajímavost a doplnění uvádím ty strany a hnutí, které ve městě reálně existují a mají pobočky. KDU-ČSL, ODS, KSČM, ČSSD, SPD. ANO možná, TOP09 už leda virtuálně, stejně jako STAN. Takže máte možnost pomoci STAN, když jsou nyní v kurzu, aby se tady etablovali i pobočkou. Narychlo utvořená kandidátka, kterou jim pomohl ještě roku 2018 sestavit bývalý člen KSČM a později i ČSSD se už podruhé nechytne, bez hlubší přípravy.

      A už jsem slyšela, že někteří lidé z Hugo už pokukují po stávajících stranách, že mají zájem podpořit kandidaturou je. Takže pozor, vše může vypadat roku 2022 jinak..

  19. Tak jsem dokoukal zastupitelstvo.

    Hugo dalo docela slušnou nakládačku pivovaru a bylo vidět, že to pan Bernard, nedokázal jen tak vydejchat.

    A jestli Pivovar ústy pana Bernarda urychleně nedoloží faktury a převody peněz za inkriminované zemní práce, že neokrad město, tak to může být na ručník.

    Myslím, že je v zájmu nejen pivovaru, ale i města, ale i nás občanů, aby tyto smlouvy a cifry předložili neprodleně veřejně, jinak již nikdy nesmyjí pachuť možné korupce, klientelismu a obohacování se na úkor města!

      1. Myslíte si, že by Bernard tak vyváděl, kdyby to bylo jen o černých stavbách.

        Je jasný, že není schopen doložit, že zemní práce si rozdělil s městem 50 na 50

        1. Sem ten videozaznam shledla taky, kdyz se tu o nem tolik pise. Prekvapila mne jedna vec. Jakoto ze S. Bernard a Z. Mikulasek nenahlasili pred hlasovanim stret zajmu jak jim prikazuje jednaci rad ?? A starosta jako predsedajici nebo tajemnik nic nenamitli. No co to je ??

          1. Paní doktorko říká se tomu prostě klientelismus. Ten v Humpolci kvete už řadu let. Však se podívejte na různé ústupky, výhody atp. Se svým vzděláním dojdete rychle k závěru. Zhlédněte ještě další záznamy ze zastupitelstva a uvidíte, jak se slova odebírají běžným občanům a opozičním zastupitelům, ale jsou tam i lidi, který můžou mluvit bez přerušením starostou a vedení města jim ještě přikyvuje jako.

          2. Proč jejich střet zájmů ? Oni ten bod, ostatně naprosto nesmyslný, a hlasování o něm nenavrhovali. Spíše mě zarazilo, že nenavrhli vyřazení tohoto bodu z programu jednání pro nedodržení postupu pro jeho zařazení. Tato záležitost nebyla totiž vůbec projednána v kontrolním výboru zastupitelstva, finanční není k tomu kompetentní. Že si předseda kontrolního výboru uzurpoval právo mluvit za celý výbor aniž by jej vůbec k tomuto svolal je na jeho odvolání !

          3. Píšete nesmysly. Prostudujte si jednací řád zastupitelstva. A předseda kontr. výboru vystupoval poněvadž byl osloven členem fin. výboru. Nečinil tak z plezíru ale ze zákoné povinnosti. Vy prostě melete nesmysly. I kdyš chápu že byste ho chtěli odvolat poněcadž vám, modrým ptákům- strakám líp řečíno- nevoní jeho aktivity.

          4. Jednaci rad jasne rika , kdo ma nahlasit stret zajmu. A tady Mikulda a Bernard zustaly tisi jak mysi. A starosta nic nerekl. Tyhle tri velikani humpolecky komunalni politiky porusili jednaci rad jen to fikne jako.

          5. Dyť ten bod projednala už dřív městská rada, a ta ho navrhla na zastupitelstvo. Vy škodiči! Neuvádějte tady nepravdy! Všechno je dobře vidět na záznamu a já jo pečlivě sledovala protože mě přesně zajímalo jako se pravda začne otáčet. Už se ukazuje, vy škodiči.

          6. Lenny má pravdu. Už o tom jednala rada města. Tady byl průběh obvyklý.

          7. přesně Lenny, na záznamu je to jasně a o prokazatelně vidět, co provádí škodlivé komando BernardJugend…! ať si jdou radši zvedat pravice do řeporyjí k spolusstraníkovi

          1. Jak to tady tak sleduji, tak by zlo na radnici melo vystridat dobro a logicky by mely pro mesto nastat casy plne blahobytu a hojnosti.
            Tak se jako potencionalni volic dobra chci zeptat.
            Je to dobro skutecne tak dobre ? Trestne, moralne, a spolecensky skutecne bezuhonne ? Nikdy nemelo problem se stavebnim povolenim nebo do konce snad se zakonem ? Zije prikladnym sporadanym a cistym zivotem slusneho a ctihodneho obcana ? Protoze pokud chce dobro pranyrovat a vystridat zlo, musi byt samo kristalove ciste. A pokud tomu tak skutecne je, tak ma sanci, ze jednou zvednu svuj liny tlusty zadek z kanape a ten hlas mu tam dojdu hodit.

          2. To jsi zase zcela mimo. Tam by to mohlo byt tak leda Bernardalter…

  20. Ryznerjugend, Bernardjugend, Kučerajugend

    Píši to již po několikáté – všichni kdo používáte tato označení jste trapní blbci a prosím už s tím přestaňte. Je to nuchutný.

    1. Tak pozor, Bernard rozhodně ne Jugend.
      Je to samej starej dědek a stará bába.
      Hodně z nich už ani nemluví 😉
      Bernardsenilitas.

  21. Alenka, Hrala, Machek, Voplakal, Žaloudková

    Odvážný, Šikovný, poctivý, pracovitý, sebevědomý, připravený městu nabídnout svojí energii.

    Nebrání dlouholeté dobité pozice na radnici.

    V demokratickém systému je změna vítanou příležitostí, aby se vám systém nezacyklil a přesně v tom stavu jsme v Humpolci. 30 let ODS.

    Chce to změnu, otázka je jestli to stejně jak to cítím já, cíti i většina humpolecké společnosti a jestli se za dva roky v komunálních volbách dočkáme i změny ve vítězi místních voleb a nejen to.

    Ale máte naprostou pravdu, je to ve vašich našich rukách, pokud vstaneme z gauče a půjdeme volit a poté se neustále zajímat o věci veřejné, to je nejlepší kontrola nad každým politikem.

    1. Opěvujete tady lidi, které pořádně neznáte. To jak se prezentují na zastupitelstvu, ještě neznamená že jsou křišťálově čistý a hlavně bezhlavě věříte tomu, co vám napovídají, aniž byste si sám ověřil, kde je vlastně pravda. Tu dnes malokdo chce slyšet…

      1. Takže máme bezhlavě věřit tomu, co nám tu léta napovídali partajníci z ODS.
        To je jediná skutečná pravda.

      2. Nedívejte se na to jen očima těch jmenovaných.Porovnejte si 21 osob napříč zastupitelstvem a udělejte si obrázek toho kdo jak skutečně hájí především zájmy města a humpoleckých občanů. Hezky pěkně nezaujatě . V tomto má nová krev navrch,to se nedá popřít. Toť moje vnímání

        1. Nová krev ano, ale kde máte jistotu, že jsou to právě oni??? Dneska najdete na kohokoliv, cokoliv, chce to jen hledat….a nebo si vymyslet.

          1. Jo to máš pravdu. Nemusí to bejt zrovna jich pět. To nikdo netvrdí. Ať se za dva roky v čase voleb najdou další aktivní mlaďoši a posunou Humpolec konečně vpřed. Dojde k přirozený obměně generací jako

          2. neni uz tech lzi a vymyslu v dnesni dobe vsude moc ? co zase trochu pokory , uznani, lasky a selskeho rozumu ?

    2. Pište ty chvalozpěvy alespoň česky. Když je oněch zastupitelů více, tak nejsou pracovitý a čistý, ale pracovití a čistí…Je to hrozný po vás číst.. Nezlobte se..

  22. Tak jsem se na to jednání konečně podíval a je mi smutno.
    Křišťálově čistý pan Bernard se předvedl v plné parádě.
    Mám pocit, že spousta lidí si neuvědomuje, že vše co je ve vlastnictví města je zároveň vlastnictvím jeho obyvatel.
    U voleb si pak volíme zastupce, kterým svěřujeme tyto hodnoty, aby s nimi hospodařili.
    Nejedná se o nějakou ulici do které někdo na černo něco dal, ale o naší ulici se kterou správce nakládá ve prospěch soukromé osoby a nikoliv ve prospěch vlastníků – občanů.

    Město, místo toho, aby celou věc nechalo prošetřit u orgánů činných v trestním řízení si nechalo zpracovat zprávu od JUDr. Lebedové, aby se nečekaně dovědělo, že se nic nestalo.
    Toto by ale měla posoudit kriminálka a ne právnička ve službách Města.

    Pivovar provedl stavbu „na černo“ bez příslušných povolení a odůvodňuje to směšně tím, že to potřebovali udělat rychle a že nechtěli kopat později do opravené ulice apod.
    Tímhle proslovem Bernard předvedl jak špatně a lajdácky jeho odpovědní manageři (a i on sám) v pivovaru pracuje. Oprava např. ulice Jana Zábrany (ale i dalších) se plánovala pokud vím několik let od studií parku Stromovka vč. přilehlých ulic, přes veřejné projednání mj. i na zastupiteltvu apod. Z toho jednoznačně vyplývá, že pivovar měl moooře času, aby dal vše dohromady. Ani město si příslušná stavební a další povolení jistě nevyřídilo přes noc. Nehledě na to, že pivovar nemá některá povolení ani několik let po realizaci.
    Vědom si toho, že si nikdo z města ani úřadu nedovolí proti němu jakoli zasáhnout, totiž Bernard nikdy nic neřešil. O tom to je.
    Bernard se tam vymlouval a křičel jak náctiletý puberťák, který kouřil za školou a ještě se rozčiluje, že ho někdo načapal. Ve volných chvílích pak vykládá plebsu o klesající morálce a úpadku Západní společnosti.
    Nejdřív před svým prahem pane Bernarde!

    Obohatil se Bernard na úkor města? Pokud ano měl by vyvodit osobní odpovědnost a odstoupit z veřejných funkcí.
    Odstoupit by měl už jen kvůli střetu zájmů, tak jak je to ve slušné společnosti zvykem a na Západě zcela běžné. Jakožto zastupitel prosazuje své soukromé zájmy, o čemž nemůže být pochyb.
    Nicméně není v Humpolci sám např. Fabrikahotel – prostranství uzpůsobeno přímo pro potřeby hotelu vč. okolního parkoviště několikrát do roka obsazené.
    To vše rovněž z veřejných peněz.

    Obecně lze říci, že s městským majetkem a veřejnými financemi se zde nakládá dost tristním způsobem, to tady bylo za Kotna, Kučery a teď to jen pokračuje.
    Nedivím se lidem, že chtějí změnu v podobě HUGO, tím spíše když na téměř každém zastupitelstvu jeho členové poukazují na špatně odvedenou práci.

    Pane Bernarde odstupte! – doufám že HUGO příjde s nějakou peticí, tak jak to dělá pivovar, když si chce prosadit svoje zájmy.

  23. Jak to tady tak sleduji, tak by zlo na radnici melo vystridat dobro a logicky by mely pro mesto nastat casy plne blahobytu a hojnosti.
    Tak se jako potencionalni volic dobra chci zeptat.
    Je to dobro skutecne tak dobre ? Trestne, moralne, a spolecensky skutecne bezuhonne ? Nikdy nemelo problem se stavebnim povolenim nebo do konce snad se zakonem ? Zije prikladnym sporadanym a cistym zivotem slusneho a ctihodneho obcana ? Protoze pokud chce dobro pranyrovat a vystridat zlo, musi byt samo kristalove ciste. A pokud tomu tak skutecne je, tak ma sanci, ze jednou zvednu svuj liny tlusty zadek z kanape a ten hlas mu tam dojdu hodit.
    —————————————————————————————————————————————–

    Mnoo to by mne také zajímalo, jak na tom všichni z lidového soudu Hugo s bezúhonností jsou.
    Předpokládám že všichni dojednoho bez ztráty kytičky. Nebo se mýlím ?

    .

    1. Do lidovýho soudu je pasuješ teďky leda ty. Nikdá jsem je neslyšel v takovým duchu se prezentovat.Dělají pro město a to je to,co mně zajímá.Kolik jiných zastupitelů / i z minula/ je stále tak aktivních jako Hugny? Dej mi příkladem pár jmen jako.

          1. Tak ale není určitě problém říct, kdo p. Štěrbové vyhrožoval..

          2. Ano, takto to bylo prezentováno se vší pompou na zastupitelstvu. Opravte mne, ale já jsem následně nezaznamenal jakékoliv další úkony typu nahlášení policii, prošetřování apod. Byl někde veřejně prezentován údajný telefonický rozhovor?
            Pokud nikdo nepředloží jiný důkaz, než že jedna paní povídala, tak se z mého pohledu jedná o bohapusté plácnutí do vody za každou cenu a ještě k tomu veřejné, zbytečně zatěžující zastupitelstvo. Škoda, že nikoho v tu chvíli nenapadlo zavolat policii a nechat ji zajistit údajnou nahrávku. Možná bychom se nakonec divili, „kdo, kde a s kým“.
            Jak již bylo na posledním jednání někým poznamenáno, bylo by fajn, kdyby si to obě zúčastněné strany (Bernard vs. Rýzner) někde vyříkaly soukromě a nezatěžovaly tím samosprávu, neb se na ty několikahodinové litanie opravdu nedá dívat/ poslouchat je (tím netvrdím, že mi vše řečené ze strany vedení přijde košer, ať se zase v diskuzích zbytečně necyklíme, kdo komu straní).

            frrrr

          3. hmm že se krade a podvádí si má někdo vyříkat stranou… mno tady někdo potřebuje dostat zakázku od města… 😀

          4. 😀 je to tak… karle, hoďte mu za to kostičku (zakázku), jak umí pěkně aportovat (krýt zlodějny)

          5. Zkuste si můj komentář přečíst ještě jednou a pak pro jistotu ve Vašem případě ještě jednou. Nikde se nic o krytí zlodějin nepíše. Reagoval jsem na konkrétní věc ohledně údajného vyhrožování paní Štěrbové. Nic víc, nic míň.
            Jinak klasika. Chcete diskutovat, a když dojdou argumenty, tak vytáhnete nesmysl o zakázkách. Fajn. Tak sem hoďte nějaký relevantní důkaz, klidně veřejně, nemám s tím problém. Než začnete podobné blbosti mektat, bylo by fajn si nejdříve zjistit co dělám, kde působím a v jakém objemu se naše zakázky pohybují. A ať to máte jednodušší https://pardubicky.denik.cz/zpravy_region/nejvetsi-investice-hleda-dodavatele-20200909.html

            frrrr

          6. Zastavam se tady pana frrr. On reagoval na prispevek k p. Sterbove, ne na posledni blaznivou schuzi zastupitelstva .

  24. Co říkala paní Štěrbová na zastupitelstvu minulý rok, tak to byl pan Mikulášek z pivovaru Bernard

    Jj takhle my si tady žijem!

    1. A kde stranou chcete, aby Ryzner s Bernardem mluvili a o čem? Takhle to funguje v oligarchii pane Frrr, ale my žijeme v zastupitelské demokracii. Že to zastupitelé za HUGO předložili na RM, která to zařadila na ZM je jediný správný postup.
      Mimochodem, kdyby to byla osobní rovina, pochybuji, že by to RM poslala dál. I vládní zastupitelé si jsou vědomi, že je to velký problém, který zde máme.

      Černé stavby na pozemcích města, porušování zákonů ze strany městských a státních úředníků a možná finanční újma z těchto nezákonných operací, která vznikla městu. ZASTUPITELSTVO To je přesně to místo, kde se to musí probrat, bez ohledu jestli to bude trvat hodinu či déle. Bez ohledu jestli se vám to líbí nebo ne.

      Mimochodem to jsou dvě kauzy:

      Město Humpolec vs. Pivovar Bernard;

      Město Humpolec vs. Úředníci

      Pravda je, že minulou středou to jen všechno začalo, to bude ještě hodně dlouhé a nedivil bych se pokud to skončí na policii, ale to už je na městu a KV. Nic hezkého nás nečeká, ale to máte tak, když město měří dvojím metrem a přátelství a podlézavost některých politiků a úředníků vůči panu Bernardovi, nadřazují nad zákony.

      1. Fajn. Už jsem to někdy dříve psal. Z mého pohledu se dlouhodobě jedná o soupeření dvou frakcí podnikatelů. Do určité doby spolu byly schopny koexistovat/ spolupracovat, pak si něco udělaly a začaly si jít po krku. Velice zjednodušeně se dá říci Bernard vs. Rýzner, ale je v tom zaintresováno daleko více lidí. Prvně se to dalo veřejně vidět na kampani „Alena forever“ a od té doby to v podstatě jede nonstop. Opět z mého pohledu je to hlavně z toho důvodu, že v té reklamní masáži tenkrát někdo utopil spoustu peněz. Nevyšlo to tehdy, zkouší se to jinak, v novém obalu a lepším PR, byť i to je otázka, protože to má stále stejnou ruku/ výsledný styl. Kdo umí počítat ví, že Bernard je ideální hromosvod – pokud se jej podaří „odstavit“, ODS je mimo hru a proto také celá ta sranda.

        Nikde jsem nepsal, že by se měly krýt levárny. A nikde také nepíši, že HUGO nezvolilo správný postup. Jenže je to už několikátá „kauza“ a ve výsledku, mimo snad posledního výstupu, není hmatatelného nic. Nezlobte se na mne, ale min. 3/4 věcí jsou jen pro efekt – někoho nakrknout, kopnout pod koleno, „protáhnout kanálem“ atd. V opačném případě bych čekal, že se automaticky podstupují orgánům činným v trestním řízení, popř. orgánům dle stavebního zákona – děje se snad něco takového?? Nikoliv. Vytáhne se to na zastupitelstvu, udělá se bouře ve sklenici vody a jede se dál.

        HUGO by bylo fajn, kdyby za ním nestáli určití lidé – v této konstalaci a stylu jednání a budiž jim přáno abych se mýlil, skončí opět v opozici. I krajské volby totiž ukazují, že zvítězit neznamená automaticky být u kormidla. Politika není o tom naštvat všechny okolo a pak se divit, že nikdo nechce do koalice – a bez ní to pravděpodobně nepůjde.

        frrrr

    2. Paní Štěrbová bez důkazů pomlouvala, nic vícm nic míň. Nebo o tom máte nějaký jiný poznatek?

        1. Nedělejte ze Štěrbové mučednici. Připadá mi to tak totiž. Nic ji nebránilo v opětovném kandidování v roce 2018, ale asi to vyhodnotila, že svým odchodem z kandidátky ANO umožní vstup ANO do současné koalice.

  25. A tak jen hluchej by neslysel a slepej nevidel, ze je to hlavne a predevsim kausa Zdenecek Ryzner vs. mesto a Bernard dohromady. A proc tomu tak je, by nepochopil snad jen dement.

      1. Přečtěte si aktuální post na FB humpolecgo.

        Další z mnoha kauz, našeho města, kde nechápete, jak je toto možné.

        Rozhodně to nevypadá, že by takhle hospodařil řádný správce městských peněz.

        Nenechte si neustále namlouvat od místní ODS a jejich přívrženců, že je to něco osobního od Rýznera.

        HUGO! předkládá fakta, kdo chce vidí, kdo chce slyší.

  26. Jak to tady tak sleduji, tak by zlo na radnici melo vystridat dobro a logicky by mely pro mesto nastat casy plne blahobytu a hojnosti.
    Tak se jako potencionalni volic dobra chci zeptat.
    Je to dobro skutecne tak dobre ? Trestne, moralne, a spolecensky skutecne bezuhonne ? Nikdy nemelo problem se stavebnim povolenim nebo do konce snad se zakonem ? Zije prikladnym sporadanym a cistym zivotem slusneho a ctihodneho obcana ? Protoze pokud chce dobro pranyrovat a vystridat zlo, musi byt samo kristalove ciste. A pokud tomu tak skutecne je, tak ma sanci, ze jednou zvednu svuj liny tlusty zadek z kanape a ten hlas mu tam dojdu hodit.

        1. Asi proto, ze neprisla odpoved. Takhle to Vypada to, ze Hugny samotne maji sracky na hlave a chtely by tady delat poradek.
          Pekny den vsem. NP. (nezavisly pozorovatel)

          1. Asi bude nejlepší, jestli máte důkazy, že někdo porušuje zákony je rovnou předložit vedení města nebo rovnou policii.

            Jinak to vypadá, že se jen snažíte hloupě kydat špínu na lidi z Huga.

            Mrkněte na Hugo postup, nikoho neočerňujou, ale pečlivě krok za krokem sbírají důkazy, když mají všechno pohromadě tak to vytáhnou na světlo boží. Udělejte to stejně. Máte mojí podporu😀😀😀

  27. Souhlas, hlavně nezapomeňte, zě aby to mělo váhu, musíte vystoupit z anonymity. Zde se ukájíme my anonymní slaboší, ale taky nás nikdo nebere vážně. Držím palce

  28. Nelze přehlédnout, že tady se ukájí hlavně a především spolek a jeho příznivci.
    Obecný dotaz na jejich bezúhonnost a čistotu u nich vyvolává reakci jako sáhnutí do vosího hnízda.
    Proč ? U občana voliče to pak vyvolává rozporuplné pocity.

    1. Zato místní repre z oDS a její nestranický příslušníci jsou křišt´álově čistý že ani křišt´ál nemůže být čistčí,že jo?!! :-))Haha, nenechte se vysmát;

      1. Ale já nejsem volič ods 🙁 Volit chodím vždy jen pokud si vyberu, což se mi stává čím dál méně často.
        Pravdu ale máte. Myslet si, že současnou garnituru by vystřídali lidé diametrálně
        odlišní je zřejmě naivní a směšné. Něco by dělali lépe, něco ne, něco hůře. Očekávat, že to budou ti bez škraloupu ,nečestnější,nejspravedlivější a nejschopnější je utopie. A časem se na jejich pozice budou chtět dostat zase jiní. Použijí stejné metody, stejné zbraně. Tak nějak to chodí, co je svět světem.

    2. Mi hlavne prijde ze spolu pocet priznivcu diky jejich aktivni cinosti cim dal vic narusta. A to je moc dobre. Zadna tak aktivni a vecna opozice v Humplu nikdy nebyla. Navic tvorena nezavislymi kandidaty co zbirali podpisy jako. Palec nahoru, drzte se Hugny jako!

      1. Skvělé video a nejlepší je pasáž od 0:42 do 1:20 doporučuji!!!!

        https://m.facebook.com/kduvysocina/videos/1615240241969188/?refsrc=https%3A%2F%2Fm.facebook.com%2Fstory.php&_rdr

        Jj předvolební kecy, všechno soutěžit. A bum a máme zde jednoho architekta, kterého vybral osobně pan Brukner a dobrejch 500.000 Kč dražší zakázku. Jen by mě zajímalo komu těch 500.000 Kč zůstane za nechtana? Jen Bruknerovi? nebo se musí šábnout s Kratochvílem a Kukrechtovou?

    3. mistni hnuti seje vitr a zklidi to co Ano v letosnich volbach, budou druhy, mozna treti ale nikdo s nima nebude chtit jit do holportu, radsi je obejdou.

      1. cimz nerikam, ze poukazovat na slendrian je spatne. jenom by to melo mit kulturu. ne Ryznerovskou ale nejakou normalni, neafektovanou.

      2. Takže je lepší bejt ticho než bojovat za dobrou věc, která ušetří městu peníze? A lidem, kteří bojují za občany a zájmy města se pak ostatní strany vyhnou? není to Kocourkov?

  29. Myslím si, že i v případě realizace suchého poldru v ulici Jakuba Hrušky se jasně ukazuje, do jak připravených projektů město investuje finanční prostředky.
    Jelikož mi nebylo umožněno přednést tento příspěvek na zastupitelstvu, pan místostarosta chtěl slyšet jenom nová fakta, tak mi bylo na základě humpoleckého výkladu slova demokracie odebráno slovo, dávám ho tímto k dispozici veřejnosti v plném znění. Příspěvek se týká problému poldru v ul. Jakuba Hrušky.
    Shrnutí poznatků od odborné firmy TBD Praha – výsledkem hydrotechnických výpočtů vychází, že při navrhované 100 leté srážce za 5 min se ze spádového území cca 8 ha do současného poldru splaví cca 1550 kubíků vody. Retenčně ovládaný prostor současného poldru je 910 kubíků. To znamená, že jeho kapacita je skoro z poloviny nedostačující. Objem vody z jižní části pozemků – současná nová zástavba – byl výpočtem stanoven na 760 kubíků. Z tohoto je patrné, že současná kapacita poldru je dostačující pouze pro tuto plochu, kde se v současné době staví nové RD. Pro zbytek spádového území /cca 4 ha/ je podle firmy TBD potřeba vybudovat nová nádrž, do které z tohoto území má natéct cca 800 kubíků. Nová nádrž z hlediska bezpečnosti je navrhována na 1,5 násobek možného napršeného množství.
    Z tohoto vyplývá, že od samého začátku nápadu zbudování poldru v dané lokalitě jsme věcnými argumenty a návrhy zpochybňovali funkčnost, kapacitu a bezpečnost provozu tohoto díla /jako příklad uvedu záznam z jednání zastupitelstva ze dne 22.06. 2020/. Z našeho pohledu byla jak investorem /městem/, tak projektantem zřejmě podceněna vážnost navrhovaného a následně realizovaného řešení v takto rizikové lokalitě a navíc v zástavbě rodinných domků. Následkem toho, dle vyjádření předpokladů firmy TBD, jenom zajištění dostatečné kapacity /vybudování druhého poldru/ vyjde město na cca 2000 000 Kč a další finanční prostředky se budou muset investovat do celého systému dešťové kanalizace pod poldrem. Finanční náročnost není zatím ani předběžně vyčíslena, protože projekt se bude teprve do konce roku 2020 zpracovávat. Tato kanalizace se měla realizovat v dřívější době /mohu doložit záznam z roku 2006/ a dnes finanční náročnost bude zcela o jiných penězích. Ať si tedy občan udělá sám obrázek o tom, do jakých projektů město investuje nemalé finanční prostředky a jestli rozhodnutí o této investici v roce 2016 bylo z hlediska řádného hospodáře s majetkem města správné. Z pohledu občana to vypadá tak, že zodpovědní činitelé upřednostnili politické rozhodnutí /plnění svých politických programů/ před odbornými stanovisky, ale na to snad dostaneme jasné odpovědi.
    Investor /město/ nerespektoval doporučení a nařízení odborných stanovisek příslušných orgánů, kteří výstavbu RD podmiňovaly vybudováním dimenzované dešťové kanalizace, která by vodu z této lokality bezpečně odvedla mimo město. Přesto se město rozhodlo vybudovat drahý a z dnešního pohledu naprosto poddimenzovaný poldr, který byl napojen do nevyhovující splaškové kanalizace, místo toho, aby se realizoval projekt nové dostatečně dimenzované dešťové kanalizace a po jeho realizaci se povolila výstavba nových rodinných domů. Přes všechny tyto námi rozporované nedostatky byl poldr „kupodivu“ zkolaudován a uveden do provozu. Vedením města jsme i po loňské povodni byli ujišťováni, že je vše v pořádku a v podstatě se řeší jen kosmetické vady /zasypání děr/. Takto se vedení města vyjádřilo i veřejně v médiích, viz článek z 16. července 2020 v Pelhřimovském deníku a vyjádření pana místostarosty Bruknera.
    Konstatujeme tedy, že celou dobu od výstavby až do současné doby jsme jako nejbližší sousedé realizovaného poldru ohrožovaní na zdraví a majetku a vedení města nás vystavuje do situace možného obecného ohrožení. Žádáme tedy, aby byla celá situace kontrolním výborem rozkryta a byla jmenovitě určena zodpovědnost za uvedený stav, včetně vyčíslení zbytečně vynaložených nákladů na řešení, které uvede současný nevyhovující stav do souladu s platnými zákony a odbornými stanovisky, které jsme doložili na minulém zastupitelstvu. Požadujeme okamžité zastavení přítoku vody ze severní části pozemků do poldru a odvedení této vody mimo poldr a současnou kanalizaci. Požadujeme zbudování nové dešťové kanalizace pod současným poldrem, případné zapojení nového poldru do systému kanalizace provést až po zbudování nové kanalizace pod poldrem. Jinak to prostě fungovat opět nebude. S úctou Klap Karel

      1. Ještě, že to HUGO toho Rýznera má, kdyby ho nemělo, museli by si ho tu někteří konspirátoři vymyslet.

        Co by prosím Hugo mělo dělat jinak, četli jste návrh usnesení, kde odkryli Bernardovi nezákonnosti?

        Nebo poslední kauza s projektem za 1.900.000 kč bez výběrového řízení ( arch Machek to interpelovat již na ZM a poukazoval, že je to předražený)

        Co si vlastně představujete od opozice, že sedí jako s. Vystrčil nebo paní Balnohová a ani nepípnou, jen zvedají poslušně ruku?

        Jsem rád, že tady konečně je konstruktivní opozice!

        A že jí po volbách tyhle mafiáni obejdou, no a co ono si je Hugo bude hlídat, tak jak si je hlídá již dnes.

        Zároveň je taky možné, že hodně lidem to secvakne a přestanout volit podvodníky, kteří to město elegantně rozkrádají.

        Je víc takových lidí do našeho komunálu, co se nebojí a ještě mají kritické myšlení

        Ano, bude líp😀😀😀

        1. No čekám na ty návaly lidí,kteří se budou do komunálu hlásit.. Nechcezte to zkusit, když víte jak vše dělat lépe? Nenabídne vám Hugo místo na kandidátce? Nebo SPD?

          1. o vstupu do komunální politiky přemýšlím, ale rozhodně ne do mafianské strany plnou neschopných hňupů… takže ODS a podobné polofašistické strany, ať mi u dveří neleštějí kliky….

    1. Z uvedeného článku vyplývá jak byl šlendriánsky a neodborně zpracován projekt ze strany L.Rýznera,který se nyní spolupodílí na kritice města.To by bylo nutné ze strany Z.Rýznera rozbalit na zastupitelstvu a ne kritizovat pivovar Bernard.

      1. Tak si to připrate, dejte dohromady fakta a podklady a nechte to zařadit jako bod na příští ZM bude 18.11.
        Těším se jak HUGU ukážete, jak se to má správně a neafektovaně, dělat.

        1. Vždyť to dělá p.Klap každé zastupitelstvo, má fakta, podklady, spoustu materiálů, jen stále označuje za viníka město namísto L.Rýznera, který je pod tím vším podepsán jako generální projektant a také za to všechno dostal zaplaceno…

          1. Tak nejdříve si načtěte podklady a pak mluvte. S touto argumentací můžete zatím jen na humpolák, ZM je jiná liga, tam musíte mít fakta fakta fakta, tak začněte pracovat, ale už dnes můžu říct, že i HUGO se touto problematikou zabývá, jestli se nepletu tak na téma Blanická a suchý poldr měli již v červnu samostatný bod jednání, a předpokládám, že budou pokračovat, tak se jim ozvěte, určitě uvítají pomocníka. Alespoň si vyzkoušíte jak dlouhé a pracné je se dostávat k informacím, které drží město.
            A pro začátek se obraťte na pana Klapa, který vám dá dostatek materiálu k prostudování. Poté nás můžete toho 18.11 seznámit na veřejném ZM s vašimi výsledky bádání, ale počítejte s tím, že vám město nebude chtít dát moc prosto k vyjádření. Pan Klap by mohl vyprávět

            Asi pan starosta kryje arch. Ryznera?Hahaha

            Sovy nejsou tím čím se zdají být.

            Bádání zdar!

          2. Poldr teďky není úplně tak o OK Planu, ale o tom že město se zavázalo vybudovat novou dešťovou kanalizaci, kterou ale dodneška nevybudovalo. V tom je ten zakopanej pes. A je srandovní, že koaliční předáci vyzívají opoziční zastupitele k předkládání tohodle bodu, i když samy tyhle šampioni z ODs a KDU u realizace tehdy samy byli. Pan Klap k tomu má plno materiálů, jak už sám říkal. Jen náš všeho/ schopný starosta je záměrně nezařadil do podkladů pro veřejnost.
            http://radnice.mesto-humpolec.cz/public/PodkladyZM/2018-2022/podklady%20z%20p%c5%99edchoz%c3%adch%20jedn%c3%a1n%c3%ad/12-ZM-24-06-2020/navrhy-usneseni/navrh-usneseni_124872.html

          3. Dobrý den, jenom krátce se vyjádřím. Pro nás občany a účastníky stavebního řízení byl jediným partnerem město jako investor a ten kdo žádá o stavební povolení. Proto tedy v následujících jednáních jsme se vždy obraceli na město. Samozřejmě, že jsme kritizovali i práce na projektu, ale toto si asi musí vyřídit město s projektantem, který celou akci projektoval. My jsme si u projektanta nic neobjednali, tak nemůžeme ani po něm nic požadovat, takže odpovědnost za celou situaci nese město.
            Jinak do materiálů na zasedání onoho zastupitelstva se nedostaly z nejasného důvodu tyto materiály:
            – Vyjádření Vodaku k vodohospodářským sítím a objektům ze dne 27.6 2006, počet stran 2
            – Námitky dotčeného vlastníka ze dne 4.5. 2016, počet stran 2
            – Připomínky k zahájení územního řízení ze dne 2.5. 2016, počet stran 3
            – Vyjádření investora a projektanta k připomínkám ze dne 16.5. 2016, počet stran 2
            – Rozhodnutí o umístění stavby ze dne 2.11. 2006, počet stran 3
            – Územní rozhodnutí ze dne 13.6. 2016, počet stran 5
            – Vyjádření Vodaku ze dne 23.6. 2016, počet stran 1
            – Vyjádření odboru životního prostředí ze dne 3.2. 2016, počet stran 3
            – Zápis z jednání ze dne 18.6. 2013, počet stran 1
            – Shrnutí závěru statika ohledně poldru, počet stran 1
            Všechny tyto materiály dostali všichni zastupitelé kompletní, ale na konrétním jednání zastupitelstva to až na vyjímky téměř nikomu ze zastupitelů nevadilo, že do oficiálních materiálů, které město zveřejňuje i pro veřejnost se výše uvedené materiály nedostaly. Klap Karel

  30. Jak zavázalo, snad ne smluvně přímo p.Klapovi….? Právě protože tam byla a je nevyhovující kanalizace byl úkol projektanta, v tomto případě L.Rýznera, aby navrhl poldr, který ma této kanalizaci ulevit. A to nic nemění na jeho odpovědnosti, aby byl poldr funkční, bezpečný a splňoval svůj účel, jinak to jsou vyhozené peníze. Firma TBD zjistila že je poddimenzovany a staticky nevyhovující….

      1. Není třeba se vsázet, už v několika dopisech hází vinu na město, že nevybudovalo kanalizaci, ale zapomněl dodat, že poldr, který přišel na nemalé peníze, měl tuto kanalizaci suplovat, na co jiného tam asi je? Peníze si nechal zaplatit, ale poldr nefunguje….

        1. No, mě taky kamarád (architekt) naznačil, že si myslí, že je to předražený a že existují firmy, který to zvládnou levnější a v lepší kvalitě…. HuGo není tohle kauza pro vás?

          1. Tak z toho tu kauzu udělejte, chytráku!
            Ukažte se jak neafektovaně to podat na zastupitelstvu, určitě vám vedení města půjde na ruku, když v tom lítá arch Rýzner a je to tak jasný.

            Držím palce a těším se na výsledek!

      2. Dyt původně měla dělat revizní posudek na poldr členka HuGo p. Kotenová, ale to by musela jít proti Rýznerovi, tak od toho radši dala ruce pryč…. proč asi? Někdo ji zřejmě domluvil, že to není v zájmu strany…

      3. Všimli jste si, že když skončila komedie kolem Standy a trubek mladej R. okamžitě zmizel – jen aby čirou náhodou nemusel být u následujícího bodu poldru a kanalizace na Jiřické? A přitom pro správného člena opozice je to skvělý materiál ke kritice vedení města. Ale ne, honem pryč.

        1. Jestli se nepletu, tak Ryzner není ani zastupitel, tak že na jednání byl přítomen, jako zpracovatel podkladů k bodu 13, kde mimochodem ani nedostal prostor se vyjádřit.

          Typicky humpolecké, Bernard porušuje zákony ( což i SB přiznal), ale nejhorší je Rýzner.

          1. samozřejmě že je nejhorší, protože už není káma 😉

          2. Že je nejhorší píšete vy, já pouze uvedl fakt, že odešel aniž by vyčkal jak se průšvih s poldrem bude vyvíjet. Z čehož se pravda dá odvodit, že kauzy u kterých nemůže na zastupitelstvu exhibovat ho nezajímají.

          3. Neni sam, kdo porusuje zakony…. apropo co se to deje u Cihelny? Maji platne stavebni povoleni?

          4. tam to prodali za směšnou cenu někomu z ODS, takže tam se stavební povolení neřeší

    1. Rozhodně s řízením má větší zkušenosti než všichni humpolečtí starostové dohromady👍👍👍

      1. Ale tady přeci nejde o zkušenosti s řízením.

        Jak říkal jogín Bernard, pan Rýzner vybudoval skvělou firmu, výbornou galerii, ale musí se změnit vnitřně, což znamená pokud se bude chovat proti zájmům pivovaru a místní ODS, tak na starostování může zapomenout. Jelikož Standa chce jen oddaný loutky.

    2. Už dost těch urážek. Zdenek není žádný chudák. S tátou vybudovali firmu známou v Evropě. Z ničeho. Co vybudovali Karel, Alena nebo Vlasta? Kdyby řídil Zdenek město, bylo by mnohem dál. Doufám, že se nenechá znechutit pomluvami a podpásovkami od místní dožívající mafie. Humpolec potřebuje schopného starostu, tím Zdenek bude. Hlasy naší rodiny má jisté.

        1. Zkuste si vybudovat firmu o 500 lidech bez EQ nebo IQ to vážně nejde, kór když to budujete z garáže

        2. Nene, bude řídit město jako firmu, kde budou také všichni spokojeni. Jako pan Babiš.
          Stačí aby jsme ho zvolili a budou se dít věci.
          Už to vidím, Rýzner starosta, Kotyza místostarosta.

        3. Netykejte mi. Nebyl jsem s Vámi v KSČ, ani jsem s Vámi neprodával bony. Jestli si v pivovaře všichni tykáte je vaše věc.

      1. Vůbec nic nevíte a máte krátkozraký pohled ne věc. Zkuste se poptat u bývalých zaměstnanců ČML z jakého ničeho firmu „vybudovali“

          1. Zkuste zjistit kde vznikl nápad na založení firmy. Firma „na zelené louce“? Nebo převedení celého výrobního programu, a to včetně koncových odběratelů z fungující firmy do soukromých rukou? Ano u nás se toto netrestá. Jde o pouhou morálku dotčených, a to je jich osobní věc. Nikomu do svědomí sahat nechci. Jen jsem musel reagovat na výraz „vybudovali firmu z ničeho. Ono totiž není kouře bez ohně.

          2. Proc „vybudovali“ ? Ja bych rekl, ze vybudovali resp.
            vybudoval stary pan Ryzner. Ve spravny cas dokazal uspesne vyuzit know how ze sveho byvaleho socialistickeho pracoviste a zalozit uspesnou firmu. V minimalne konkurecnim prostredi, ve spravnem oboru.
            S nemalymi investicemi a velkym rizikem podnikani i patricnou davkou stesti a velkym usilim. Svym a nasledne i jeho syna. Toliko k tomu. Ostatni je vec jina.
            Pekny vecer.

  31. Nejlepší na tom je, že ČML nebo nástupce DDL nikdy žádný hrany nevyráběli ani neobchodoval. To vám opravdu potvrdí stovky možná tisíce lidí, kteří v těchto firmách pracovali.

    Hranipex je pravá garážová firma se vším všudy, co k tomu patří, včetně toho velkýho úspěchu, ale ten není bez práce a bohužel ani bez závisti.

    Je vidět, že vám Rýzner leží hodně v žaludky, když se snižujete k tak hloupým lžím.

    1. Každý má možnost si na internetu rychle ověřit zakladatelskou smlouvu hranipexu

      ZR mladší 75% akcií
      ZR starší. 25% akcií

      Přijmněte prosím fakt, že mladej Rýzner je zakladatel, většinový majitel a jedinej, který v Hranipexu rozhodoval a rozhoduje o všech zásadních záležitostech.

      1. Když se koukám na justici, tak tam podíl Rýznera jr z posledního notářskýho zápisu je o 13 % vyšší tzn
        Ryzner jr 88%
        Ryzner sr 12%

        1. Jeden o voze druhý o koze,

          Měl jsem na mysli úplně první dokument, který je ve sbírce listin založen: zakladatelská smlouva hranipex humpolec a.s. z 30.9. 1999

          zr ml 75%
          zr st. 25%

          V každém případě výsledek pořád stejný, většinový majitel.

          A to je asi to co zde v Humplu nemůže tolik lidí vydejchat, že tak mladej člověk ovládá a řídí tak velkou firmu, která vydělává stovky milionů ročně. Chápu, že v malým městě to musí ničit hodně zavistivých lidí.

          Berme to tak, že bratři Rýznerové jsou na naše humpolecké poměry extrémně úspěšný.

  32. Standa je mega úspěšnej a rozhodně nejznámější zdejší podnikatel. Taková podnikatelská super star. Je pravda, že v Humpolci je zvyklej víc brát, než dávat, když se mu nikdo nekouká pod prsty. Na druhou stranu, když cejtí marketingový zviditelnění, tak dává a podporuje spoustu projektů viz podpora minipivovarů, různý ceny fair play atd. Schází mi u tak úspěšný firmy jakou pivovar beze sporu je, nějakej projekt s přesahem co nebude jen o byznysu ani o marketingu. Co bude (ne)jen pro Humpolec.
    V tomto směru uvažování je Rýzner mentálně dál (8smička, škola). Vyspělé podnikání není jen o hromadění peněz, ale i o iniciování projektů, které posilují občanskou společnost, tak jak to funguje na západ od našich hranic
    Škoda, že ty dva (Bernard, Rýzner) spolu netáhnou za jeden provaz. Synergie těchto osobností by Humpolcem pohnula.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Next Post

Ve Francii se koná festival českého piva

Pá Zář 25 , 2020
Pivo je v zemi galského kohouta přeci jen trochu ve stínu jiného národního nápoje – vína. Ale i ve sladké Francii se začíná těšit čm dál větší oblibě. A tak se zde uskuteční první festival českého piva ve Francii. Festivalu se účastní i pivo od humpoleckého pivovaru Bernard. Čtěte dále: […]
Fête de la bière tchèque en France, première !

You May Like

Témata