Komunální volby v Humpolci: lidi trápí spory na zastupitelstvu i transparentnost

515

Spory mezi koalicí a opozicí, které rostou i do osobních útoků, či podezření na netransparentní chování radnice. Taková jsou témata, která mohou rozhodnout podzimní komunální volby v Humpolci.

Jak současný starosta Karel Kratochvíl, tak i opoziční lídr Petr Machek se přitom shodují, že spory na radnici nemají vliv na Humpolec jako takový. A že město splňuje všechny předpoklady pro to, aby se v něm žilo dobře. „Napjatá atmosféra ve městě, hra na válku mezi podnikateli, to jsou z dost velké části i věci, které neodpovídají skutečnosti,“ je přesvědčený Kratochvíl. Podle něj rozruch kolem nepřispívá dobrému jménu města. Odmítá i tvrzení, že je Humpolec spálené město, ve kterém se nedá žít. „Jsme velice úspěšné město,“ tvrdí naopak. „Máme i přírůstek obyvatel a nízkou nezaměstnanost,“ poukazuje Kratochvíl.

Celý článek zde: https://pelhrimovsky.denik.cz/volby-u-vas/komunalni-volby-humpolec-spory-transparentnost-20220901.html

Redaktor Pelhřimovského deníku vyrazil na místo a ptal se: Co trápí místní v Humpolci? Přečtěte si, co zaznělo.

Ondřej Dygrýn
předseda TJ Jiskra Humpolec

Důležité bude, aby budoucí vládnoucí koalice dokázala spolupracovat s opozicí. V uplynulých letech se to moc nedařilo. Mohly by tak vzniknout i vhodné podmínky pro sport a pro práci s mládeží. Jenže takový úkol přesáhne více volebních období a musí se na něm podílet odborníci.

Kateřina Rychecká
na mateřské

Hodně lidí tady zajímá financování a veřejné zakázky města. Nebylo to asi úplně průhledné. To vnímám jako hlavní téma. Pak roli může hrát i bezpečnost. S dětmi nerada chodím po sedmé večer ven.

Jan Koudelka
důchodce

Město prý plánuje dělat přestavbu u starého autobusového nádraží. Uvidíme, jak s tím lidé budou souhlasit. Já bych tady nic neměnil.

Luděk Brzoň
Humpolec, důchodce

Nejen já tady nejsem příliš spokojený s hlukem. Je příliš vysoký. Městem projíždí příliš mnoho aut včetně velkých náklaďáků. Jsem zvědavý, jestli někdo nabídne, že s tím něco udělá a napraví to.

Čtěte dále:   Nová historická památka nedaleko Humpolce

Zdroj: https://pelhrimovsky.denik.cz/volby-u-vas/anketa-lidi-v-humpolci-trapi-spory-na-zastupitelstvu-i-transparentnost-20220907.html?cast=4

 

Axl

515 thoughts on “Komunální volby v Humpolci: lidi trápí spory na zastupitelstvu i transparentnost

  1. Radnice pomlouvá lidi, podporuje klientelismus, je zde podezření z rozkrádání veřejných financí, střet zájmu, porušování zákonů a vrcholem je trestní oznámení, které prověřuje policie již rok a půl.

    Ale jinak hezký městečko s obřím pivovarem v centru.

    Je hezký, že si Kratochvíl a Mikulášek uvědomují, že už nechtějí hádky a osobní útoky.

    Rada na závěr, radnici vedete již 30 let, jestli je zde chaos, tak je to váš chaos, který určitě nezpůsobilo 5 opozičních zastupitelů (naopak poprvé v Humpolci máme opozici, která hlídá koalici) a osobní útoky, omluvte se a nepůjdete ani k soudu za pomluvy.

    Ale vy ne, vy jste jak prezident Zeman, nakydat pomluvy a lži a pak vystoupit s tím že se vám nelíbí nálada v Humpolci.

    23-24.9 přijďte volit, čim víc lidí přijde, tím lépe pro celé město.

    1. Přesně tak, je třeba jít k volbám. Jejich výsledek může být vypovídající jen při velké účasti oprávněných voličů. Zatím tu vládne koalice, volená menšinou. Ať lidi ukážou, co vlastně chtějí.

          1. 2018 volební účast 45,66% to nás učili na základce že je menšina

      1. Presne. Volte, koho chcete. To je demokracie. Ja naopak Bernarda a dohodare volit nebudu, protoze mi stacilo poslednich 8 let videt, ceho jsou schopni. Vseho. Obycejnym lidem jako jsem ja nikdy s v nicem nepomohli, ikdyz jsme je na radnici zadali. Davam prostor zmene a mladi vpred! To je budoucnost naseho mesta.

    2. A skutečnost je ještě horší. Včera jsem v nejmenovaném nákupním centru u autobusového nádraží objevil Bernardův Sváteční ležák za 16,90!
      Určitě je to proto, že bývalé zastupitelstvo ovládané zlým pivovarníkem (který je mimojiné tak mazaný, že dokázal zajistit stavbu svého pivovaru v centru města ještě před svým narozením) nějak zvýhodnilo obchodní řetězec a ten mu teď takto pomáhá. Je to kampáááááň!

      1. To si pletete pojmy s dojmy. To o cem pisete, kampan neni. To je normalni akce v Kaufu. Kampan je jakasi umele vytvorena Dohoda lidi, kteri nikdy dosud nespolupracovali a ted jako spolupracovat chtej. Kampan je 5Kc sleva na bernarda v podnikove prodejne. Kampan jsou dary pivovaru placene ODS, kampan jsou letaky ve schrankach. Pivo v Kaufu fakt ne.

        1. Ale hlavně ta kampaň zvaná DOHODA zakrývá fakt, že jde hlavně o lidi z ODS.
          Bernard a spol mají strach z toho, co jim navařili v Praze Fiala a jeho parta.
          Proto zakrývají ODS a tváří se jako nová hodnota, DOHODA. Plivají tady po STANu a Pirátech, a sami se zahalili do nového obalu.

          1. Prosím Vás, poučte mne, co „navařili v Praze Fiala a jeho parta“.
            Děkuji.

            frrrr

      1. Ale asi ne to hlavni, ikdyz to by se mnoha lidem na radnici libilo. Musime pockat na zavery, hlavni vetev porad jede.

  2. Místní ODs+STo alias DOHODA ještě vůbec nepochopila, že jsou lidé, které si nelze koupit, nebo že na světě opravdu existují osoby, které dělají věci prostě proto, že se jim zdají správné. A těmi správnými jsou lidi z HUGA, nově piráti a část Stanu.

      1. Tvůj milý Standa nikam bohužel nezmizel. Ačkoli měl několikrát nejvíce preferenčních hlasů, pokaždé odmítl jakoukoli angažovanost pro občany. Pohrdl možností být starostou města, členem rady města, prací v komisích a výborech. Vždy se objevil jen když potřeboval řešit záležitosti pivovaru, jinak měl velké procento absencí. Z toho všeho vyplývá, kde má Humpolec on.

        1. Kazdy volic ma k dispozici 21 krizku. Za predpokladu, ze bude ignorovan insekt tu mame vyber ze 168 kandidatu demokratickych uskupeni. Volit ma smysl.

          1. Snad komari skonci bred branama. Jako posledne v parlamentu. To by byla taky vyhra pro mesto!

          2. Volit má smysl, ale pokud chcete změnu dejte nahoře jen jeden křížek, HUGu, Pirátům, STANu, nebo ANu. Křížkování kandidátů je kontraproduktivní, komplikuje sčítání hlasů, mohou vzniknout chyby, a přinese výhodu současné koalici, systém komunálních voleb je bohužel tak nastaven.

        2. Ježíš to by bylo žluči a řevu, kdyby, abych použil vaši rétoriku, Standa nepohrdl a byl členem výše zmíněných institucí. To byste tady ječeli o střetu zájmů apod.
          Zatím tu napomínáte a doporučujete současnému vedení a zastupitelstvu, ať se omluví p. Rýznerovi a spol za pomluvy, ale ruku na srdce, tady čtu, jak se na radnici krade a další vážná obvinění, aniž by to zatím bylo někde pravomocně prokázáno. Jak můžete od druhých chtít něco, čím se neřídíte? Nevidíte si do huby a vaše kultura není rozhodně lepší než kultura těch, které tolik nenávidíte.

          1. Je rozdíl mezi anonymním servrem a politiky co řídí město.

            1) proč politici loajální panu Bernardovi, neodhlasovali forenzní audit, když je zde podezření, že se pivovar Bernar obohacoval na úkor města. Myslíte si, že by se takto zachovali, kdyby byla podezřelá společnost Hranipex?

            2) proč tito stejní politici pomlouvají (Rýznera) a politicky likvidují (odvolání Štěrbové z FV) když upozornila na porušování zákonů, shodou okolností pivovarem Bernard.

            3) nezaznamenal jste zastrašování pana Bernarda a pana Kratochvíla, že zažalují Rýznera a Voplakala?
            Zde si to ověřte:
            https://www.seznamzpravy.cz/clanek/spor-o-trubky-bernard-valci-v-humpolci-s-dalsim-podnikatelem-125709

            https://www.idnes.cz/jihlava/zpravy/radnice-zaloba-rezignace-vyzva-odstoupeni-humpolec-starosta.A210617_613434_jihlava-zpravy_mv

            https://m.youtube.com/watch?v=2ZtZXuy_AOk&t=4698s
            Zde čas 1h 17 minut.

            A proč je výsledek takový že nikoho nezažalovali, naopak sami jsou vystaveni žalobě za lži a pomluvy.

            3) je to stejné jak jejich pokrytectví v předvolební kampani, prý slušnost a lidskost a žádné hádky a osobní útoky a žádný chaos.

            4) k tomu chaosu, a kdo zde vládne posledních 30 let? Nebo to jsou tak mimo, že sice mají 16 zastupitelů z 21, ale přesto to ovládá opozice?

            Nejsou akce jako vyhazování milionů v akci Panskodomská přesnou ukázkou chaosu, nebo akce Husovka, zadávání zakázek z ruky podvody při zadávání zakázek firmou vodak atd., ukázkou a potvrzením toho chaosu?

            V neposlední řadě, myslíte že kdyby to nebyla pravda co se zde píše, že by už pivovar Bernard nebo Vodak nebo město nežalovali Rýznera a Voplakala pro pomluvu a poškozování dobrýho jména?

            Buď jste naivní, hloupý nebo jeden z nich!

            V Humpolci se děje spousta nezákonností a je dobře že zde šetří i policie, však ono jednoho dne to začne pomalu a jistě vyplouvat. Nemám obavu.

            Držte se! Svět se nezbláznil, funguje výborně, jen to nejde tak rychle. Mrkněte dnes na servry, u Babiše to trvalo 7 let než skončil před soudem a do poslední chvíle včetně dneška mluví o kampani a dnes i přidal politický proces.

            Tady zase radnice tvfdí, že je to souboj podnikatelů.

            Jenže je to souboj, právo vs. podvody!

            Proto se Bernard a spol neodvažují nikoho zažalovat. Moc dobře ví, že mají máslo na hlavě.
            Tak si zaplatí super PR a myslí si, že lidi jim ty hlasy opět nahází.

            5) proč si myslíte, že Kratochvíl, Brukner a Mikulášek nepřijdou do kina na předvolební debatu? Bojí se! Stejně jako ČSSD a KSČM, jedou v tom s nima.

          2. Kdyby neměl Bernard a spol máslo na hlavě, už dávno žaluje Rýznera a Voplakala. Opak je pravdou sám je zažalován za lži a pomluvu. V Humpolci se podvádí a nedodržují zákony. Je super že to šetří policie. U Babiše to trvalo 7 let a dnes je před soudem. Doufejme, že zde to bude rychlejší.
            Svět se nezbláznil funguje skvěle, jen není tak rychlý, jak bychom si přáli.

            Držte se!

  3. Rýzner toho udělal pro Humpolec za poslední čtyři roky víc, než ta celá sebranka na radnici.

    Proto ho tak místní ODS partička kolem pana Bernarda nesnáší a byli by nejradši, kdyby v tý Anglii zůstal.

    Jenže jejich problém je, že Rýznerovi nešahaj ani pod kotníky

          1. Diky moc, to potěší každého pivaře. Problém je, že se ta jeho močka nedá pít.

        1. zjistete si co vse dnes Bernard sponzoruje. Neni toho malo. Hokej, fotbal, ruzny spolky, dobrocinny veci. Jenom to vsude nehlasa, protoze mu to za to asi nestoji a nebo je to pod jeho dustojnost.

          1. Přesně tak, také nesnáším když někdo něco rádoby bohulibě daruje a pak o tom mele pořád dokola.
            Příklad by si všichni ti vytahovační machýrci měli vzít třeba z pana Karla Janečka.

          2. Moment. Sponzorské dary, na které odkazujete, jdou ale z kapsy pivovaru. Nezněla ta otázka na osobu pana S. Bernarda jako zastupitele? To by se nemělo míchat. Aspoň tak jsem pochopil já.

          3. A není to zcela jedno, zda to jde z kapsy Standy Bernarda zastupitele, či z kapsy Standy Bernarda pivovarníka ? Účel to plní úplně stejně.

          4. Není Bernard drží v pivovaru jen 25%, většinu mají belgičani.

          5. Bernad nerovná se pivovar.
            Když něco daruje „Bernard“, tak jen z 25 % a pivovar si ještě dary odečte z daní…

  4. Nesouhlasím každou korunu, kterou pivovar daruje, tak stím dělá velké PR. Ani v tomto se nemůže rovnat Rýznerovi a Hranipexu o jejich charitě a podpoře ví jen obdarovaní bez velkého humbuku. Podivejte se na sobotni Hranirun.

    Bernard je jen namachrovaný, falešný a zákeřný pozlátko.

    1. Bernard jedná bez skrupulí a vypočítavě. Jen mu to tady dlouho procházelo, jelikož nebylo nikoho, kdo by se této partě postavil.

      S příchodem opozice, tahle selanka hochům z ODS, skončila.

    2. Je fakt, že i předvolební kampaň “Dohody” je provázená stánkama a logem Bernard. Bernard si nemůže pomoc, když někam dávám peníze, musím být vidět. Naproti tomu, když vidite foodmanii, tak tam není jediné logo, nebo jsem si nevšimnul.

      Opravdu neporovnávejme chování a vystupová pánů Bernarda a Rýznera. O tom to ani není, je to o činech a oba se snaží, každý svojí cestou.

      1. Proto taky nechodim do osmičky se krmit, jdu radši na bernard fest, aspoň tam nepotkal ryznera, Hugo, ochránce zdraví a podobnou elitu! Zdar nechť se stane Kučera starostou! Jo a teď jsem si koupil 4 bedny 11tky za super cenu, je přece nelehka doba a pan Bernard na nás mysli.

        1. To je v pořádku kam chodíte, je vaše věc, ale všichni se shodneme, že v Humpolci nesmí vládnout lidé, kteří porušují zákony, lžou, zastrašují a pomlouvají. Budete muset se smířir s tím, že v tom všem je místní ODS namočená. Nejvyšší čas ten svinčík uklidit.

          Dejte pivko a večer nashle v kině, seznámit se s lídry, kteří mají opravdovou chuť, vést město.

          1. Cely den jsem se netesil na nic jineho, nez ze pujdu vecer do kina poslouchat predvolebni sliby a cancy.

          2. Jsem na to představení v kině koukal a byla to fraška. V kině sedělo jen pár spolustraníků. Za veřejnost tam byl jeden strejka co se zeptal na chodník a pak šel domů. Omýlalo se tam co je již zřejmé. Otázky byly až okatě připravené na míru Hugo a spol. Paní co přévléká strany tam zaráčkovala pár věcí o Husovce a pak se všichni svorně schodli, že spolkáč se stejně musel koupit i když se na tom zřejmě bude stále prodělávat. Řešilo se tam i parkování a počty parkovacích automatů, ale už nikdo neřekl to B a to , že k tomu aby toto šlo je potřeba buď závora a nebo MP. Městské policie je drahá věc a někdo ji musí zaplatit.
            Jde prý o parkování u bank a pošty. Jsem z Humpolce a nikdy se mi nestalo, že bych někde nezaparkoval. Osobně si myslím, že težší je zaparkovat večer Na Rybníčku než na náměstí. Ani se tam nenačalo téme večerního obtěžování dvou sídlišť podivnou hudbou co poslouchá pan Machek a pouští ji od června do srpna i večer i když ví, že lidé musí vstávat okolo 5 ráno aby mohli jít do práce a vydělat ty peníze co si za to nechá platit od města. Nakonec se všichni tak půl na půl přiklonili k tom, že udělají koalici

          3. Byl jsem tam také (seděl jsem nahoře, takže s dobrým přehledem) a mám jiný názor. Lidí bylo dost vč. kandidátů z ČSSD a podporovatelů ODS. Fraška to nebyla, diskuze byla na úrovni. Dotazy šly hlavně přes nějaký speciální nástroj, takže nebylo třeba ptát se do mikrofonu – otázky se posílaly přes mobil a hned zobrazovaly na projekčním plátně. Diskuze velmi vyvážená, moderátorka profík, nikomu nestranila. Já vlastně chápu, že tady chcete vytvořit dojem, že za vším je /zase/ Hugo, ale tak to nebylo. Diváci byli přímými strůjci dotazů a podle nich se odvíjela i diskuze. Parádní akce pro občany. Souhlasím ale s tím, že organizaci mohlo převzít město. Jinak pořadatelé i spolupořadatelé profi a naučil jsem se používat slido. Takže hodnotím kladně.

          4. Obchvat se řešil kdysi kdy to nějak vypadalo. Trasu kolem kolejí stopla Šterbová s Herychem. Místo kudy se původně plánovalo napojení na výpadovku, to se prodalo na Jakési obytné terasy. A zbyla ta část na Světlou, jen se bojím, že jsem někde viděl plán průmyslové zóny za dálnicí, vlevo směr Hněvkovice a to by byl obchvatu konec

        2. no nad dalnici to je skutecne zkoupeny na prumyslovou zonu, tudy cesta nepovede 🙂 jediny mozny je asi Vystrkov a podel dalnice a pak nekde napojit na brodskou, ale at koukam jak koukam tak to v mape nevidim

      1. no probralo se prakticky všechno co se dá v nejbližší době ve městě řešit, jak diskutující poznamenali, uvidí se na co vůbec městu zbydou finance, apel paní Štěrbové na zřízení speciálního úseku pro vyřizování dotací je klíčový, jná města jsou fakt s dotacemi jinde, i ta co je vede ODS, za mě spokojenost, moderátorka to zvládla dobře, pan Hrala předvedl že se umí bavit normálně, když není v toxickém prostředí lidí co vám dávají najevo že si stejně budou dělat co budou chtít a že vy jste pro ně jen obtěžující hmyz

        1. Souhlas. Fakt si kladu otazku, kdo teda stoji za blbou naladou na radnici, kdyz opozicni zastupci vcera predvedli kultivovany projev a znalost veci. Ti to nebudou. Prisuzuju tem, co chybeli. Za mne je uz ted jasny, koho budu volit. Zmenu na radnici! Zmenu pro Humpolec!

          1. To vám povídal komunista Vystrčil, když jste šli spolu v průvodu?
            Babiš, Rusko, Čína, komunisti, co máte ještě za arzenál na strašení lidí?
            Tohle jste prostě prokaučovali. Nejít na debatu byla chyba. Je úplně jasně vidět, že jste jen Standovy loutky. Na příkaz PR šéfa z Prahy až do voleb mlčíte, aby jste nenapáchali škody na mnohamilionové kampani pivovaru.

          2. Jj, v Rusku si taky vladnouci garnitura dela co se ji uraci. A taky si mysli, ze je nejlepsi. Dobre jste to prirovnal k mistni vlade na meste. 👏🏻

      1. Taky už vím koho budu volit určitě ne ty sedmilhrare a slibotechny z včerejší diskuze. Jak si tam nastavili ty židle ikdyz vedeli že tam nikdo jiný nepřijde, komedianti

        1. Nejlepší politik je ten politik, který není vidět, slyšet a dělá jen to co se mu řekne.

          Volím Kratochvíla, Bruknera, Mikuláška, Krbce, Kukrechrovo a Chánovou.

          Staré město staré pořádky. Dejte hlas a o nic se nestarejte. My nejlíp víme jak naložit se 450.000.000,- korunama ročního rozpočtu.

          1. Tak změnu a nové tváře lze vybírat napříč politickým spektrem.

        2. A kdyby tam ty židle připravený nebyly, tak řeknete že to jsou sedmilháři, kteří ani nepočítají s tím, že se tam zbývající lídři dostaví.

          Co je špatného na tom, že tam jsou prázdné židle s popisky? Ať volič jasně vidí, kdo se chce kultivovaně bavit o Humpolci a kdo si na to jen hraje díky drahé PR.

          Jen si tady ty slabochy Kratochvíla, Bruknera, Mikuláška, Chánovou a Krbce, obhajujte, když se sami neumí obhájit v předvolební debatě.

          Prej lídři? Hahaha
          Všichni kdo se nezúčastnili, jsou poseroutkové.

  5. Mám za sebou první hodinu a říkám si, že to nedokoukám, ale dokoukám!
    Akorát až večer, protože je škoda u toho nechlastat.
    Něco tak zbytečnýho a nezáživnýho jsem jaktěživ neviděl.
    Žvejkání k ničemu a o ničem. Alespoň tedy tu první hodinu.
    Třeba se to pak rozjede. Už se na to dnes večer móooc těším.
    Jo a pan Hendrych? Fakt pecka a hvězda. Svěží vítr od Pirátů s dalšími neokoukanými mladíky v závěsu.
    Machek a Žaloudek – ještě před pár měsíci ODS.
    Jeden by blil.

      1. Jednoho odečtěte. Dal jsem jen první tři minuty, což byl úvod osoby řídící diskuzi. Pak jsem to vypl, protože bylo jasné, na jaké notě se celá diskuze ponese.

        frrrr

        1. Tři moudré opice, z nichž jedna si zakrývá uši, druhá ústa a třetí oči, svými gesty říkají „neslyším zlo, nevidím zlo, nemluvím zlo“. První opice, která si zakrývá oči a nevidí zlo, se jmenuje Mizaru. Druhá opice, která si zakrývá uši a nenaslouchá zlým řečem, se jmenuje Kikazaru. Třetí opice, která si zakrývá ústa a nepomlouvá, se jmenuje Iwazaru.

        2. Pane Frrr, můžete nám sdělit, kolik lídrů v Jihlavě si dovolilo otevřeně opovrhnout voliči a nepřijít do předvolební debaty?

          1. A byla tato debata v Jihlavě pořádána kandidujícími subjekty s extra placenou moderátorkou? Obávám se že ne.
            Aby si strany a hnutí musely účast platit, to v historii opravdu ještě nebylo..
            Snaha o debatu dobrá, ale měla být pořádána třeba Svazem včelařů, nikoliv kandidujícími subjekty.. A nebo i mělo pořádat město.
            O tom to totiž je

          2. Joó v dnesni dobe nic neni zadarmo, s tim se mušíte smirit. Vase totalitni doby jsou tatam.

          3. Nemůžu, neb debata ještě neproběhla – je až 15.9.
            Kdo slíbil účast viz.
            https://www.politikaspolecnost.cz/aktualne/predvolebni-debata-kandidatu-na-primatora-statutarniho-mesta-jihlavy/

            Kolik je subjektů viz.
            https://www.novinky.cz/clanek/volby-komunalni-seznam-kandidatu-na-primatory-krajskych-mest-40398224

            Jednoduchými počty si odvodíte, že všichni asi nepřijdou.
            Jinak to prý vypadá, že si už medvěda předběžně porcuje ANO s ODS/ KDU, tak se třeba Humpolec inspiruje :)))

            frrrr

          4. Nemůžu, protože debata je až 15.9.

            Jinak potvrzenou účast má 5 kusů, politických subjektů je ale v Jihlavě 12 – na „full house“ to tedy asi nevypadá.

            Btw: „Medvěda“ si už u nás prý předběžně „porcuje“ ODS/ KDU s ANO – kdo nevěří, ať si pustí např. debatu o hokejové hale, kdy po čtyřletém okopávání kotníků od opozice (ANO) jí najednou realizace přestala vadit. Inspirace pro Humpolec?? :)))

            frrrr

          1. ano, unikátní zhlédnutí

            navíc proč by si to někdo normální pouštěl 20x ???

            a délka videa je 2,5 hodiny, to jaksi ani technicky nejde během necelých 21 hodin ta hypotéza 100×20

          2. Nevím, jestli uvádíte nepravdivý údaj z neznalosti nebo schválně, ale – zobrazení se počítá pokaždé, když uživatel sleduje video a po několika sekundách sledování se spustí počítadlo. Takže s fake profily práce na hodinku či dvě.

          3. Takže podle Vás si Humpolec Go pořídilo spousty fake profilů a manipuluje počet zhlédnutí videa z debaty? 🙂 🙂 🙂
            Slušná paranoia.

          4. Psal jste, že to není technicky možné. Ale ono to možné je, takže jsem tu nepravdu vyvrátil. Jestli to udělali nebo ne, nevím, o tom můj příspěvek nebyl.
            Když se domníváte, že pokud se fanoušci Huga budou projevovat buď jako lháři nebo jako hlupáci, co nerozumí ani základům sociálních sítí tak to přinese kladné body, jste na omylu.

          5. OK, jsem hlupák protože neumím manipulovat s počtem zhlédnutí.
            Tyto praktiky nás ve škole nenaučili.

          6. Krutopřísný drsoň co všechno ví a všude
            byl je pryč, zbyl jen ubulený uplakánek co se vymlouvá.
            Sociální sítě jsou tu s námi přes 20 let, takže povědomí o tom, že koupit si sledující , lajky a tak dále není problém, protože jsou firmy, které takové služby nabízí má dnes, krom skutečně mimořádných ignorantů každý. Mimochodem, líbí se mi jak ještě navíc bezelstně priznáváte, že nejste schopen si samostatně cokoliv kriticky ověřit. Snad tedy abych vám prozradil takovou věc, která se moc neví – Google není sprosté slovo.

          7. Uvědomte si jednu zásadní věc.
            Ne každý vyhledává v životě způsoby ja si něco nebo někoho koupit, nebo jak něco obejít nebo někoho podvést.

          8. Vy jste skutečně blbej až to mlátí dveřma jak se říká. Ten kdo se nenechá utáhnout na vařené nudli kdejakým levným podvodem, protože ví narozdíl od vás která bije – tak to vůbec neznamená, že toto sám používá.
            Definici hlupáka – tedy člověka, který fanaticky diskutuje o tématu, o kterém vůbec nic neví, plácá při tom úplné nesmysly a ještě se u toho tváří mistr světa jste již naplnil vrchovatě, přeji pěkný večer s pláčem nad tím, co vás kdo měl naučit a neudělal to.

  6. Hlavně je to hodně nestranné, když jedna z prvních otázek moderátorky je na Dohodu.
    Další trapně zrežírovaná fraška. Takovouhle“ změnu“ si můžou strčit hodně hluboko do střev.

  7. celá tato předvolební šaškárna je jedna velká tragikomedie. Opozičníci nasadili proti koaličníkům zaplacenou moderátorku. Se nedivím že jim tu léčku prokoukli a nepřišli.

  8. Nedělejte z předvolební debaty událost jak v Praze či Ostravě. Strany co se neúčastnily to daly včas najevo a také jistě řekly proč.
    To neznamená, že kašlo na voliče. Znám některé chlapy,kteří pendlují v okruhu svých okrsků a voličům naslouchají, nebojte se. Humpolec má 9tisíc voličů cca. takže 2 tisíce zhlédnutí je dobré,ale poměrně stálé nízké číslo

    1. Debatu nechme dabatou. Zazněla v ní ale jedna důležitá informace. Proč koaliční zastupitelé nenavštívili prohlídku Spolkového domu před koupí? Jak je možné, že z 21 zastupitelů přišlo na prohlídku jen 5? Když mám zodpovědně rozhodnout o nákupu nemovitosti za 28 milionů, tak si jí ani neprohlédnu? To jako fakt? Kteří voliči toto jednání pochválí?

      1. Tak tuto otázku si můžeme hlouběji rozebrat:
        Ano, také se ptám, pokud byla organizována nějaká prohlídka pro zastupitele, proč se jí zúčastnili jen někteří.
        Na druhou stranu i pan Machek v jedné části autoerotické estrády v kině obhajoval postup svěření takových věcí odborníkům (mluvil o nutnosti poznání potřeb osob v dané lokalitě a následném zpracování podkladů odborníky, neberte mne za slovo)..
        V tomto kontextu by mne zajímalo, jak by mohla vámi zmiňovaná prohlídka přispět ke kvalifikovanému rozhodnutí lidí, jejichž odbornost je úplně jinde.
        Naopak z pětice lidí, kteří na prohlídce byli, hlasovali čtyři „nevím“, tzn prohlídka jim asi toho moc neřekla, jediný, kdo to pojal seriozně bez taktizování, byl p. Hrala, který řekl ne.

        1. Máte nesporně pravdu v tom, že učitel hudby, lékařka, učitelka, knihkupec a další profese těžko zhodnotí stav nemovitosti. Proč tedy překotná snaha rozhodnout, bez hlubší analýzy stavu objektu odborníky, zvláště odhadu nezbytných nákladů do objektu v nejbližších letech? Času bylo relativně dost, přesto na tuto analýzu nedošlo.

          1. Malý dodatek…přesluhující učitel hudby a lékařka, neschopná učitelka a knihkupec, co nedá dohromady větu. Paní lékařku na zastupitelstvu zajímají jen chlebíčky. V tom ji velmi dobře doplňuje pí Balnohová 😀

  9. Koukám je tady pár jedinců, kteří nemohou unést fakt, že předvolební debata měla 2400 zhlédnutí. Je úsměvné si představovat jak Hugo manipuluje s číslem zhlédnutí.

    Nejdůležitější na celé debatě je styl vedení debaty, komunikace jednotlivých lídrů, kultivovanosti, znalosti, argumentace.

    Zůstává otázkou, proč nepřišli zbývající lídři. Proč ignorují diskuzi, i když jejich PR hovoří o tom jak diskuzi a kulatý stůl milují.

    Spravedlivý a laskavý volič jistě dokáže na tyto otázky, dát stejně tak spravedlivé a laskavé odpovědi.

    23-24.9 jsou volby do humpoleckého zastupitelstva. Věnujte prosím našemu městu 15 minut času a přijďte volit. Humpolec si to zaslouží.

    1. Odpověď na otázku je jednoduchá. Volební Kapaň DOHODY (ODS+STO) a jejích podporovatelů (KDU,ČSSD,KSČM) řídí z Prahy PR odborník. Ten jim zakázal jakékoli transparentní vyjadřování.
      Všimněte si, že na podněty na Facebooku od politických rivalů nijak nereagují. A to potrvá až do voleb.

      1. Jo jo, je to ve stylu – moudré ucho hloupé řeči neslyší.

        Jinak podporu KSČ mají právě Piráti, dokonce si bolševika dali na kandidatku. Blee

        1. No, KSČ už není. Prezident Havel ještě stihl mít premiéra a pak poradce soudruha z KSČ Mariana Čalfu. Chartistovi Havlovi soudruh Čalfa vyjednal prodej paláce Lucerna mafiánům z Chemapolu.

      2. Co se týká vámi zmíněných podporovatelů Dohody, jste trošku mimo mísu. Minimálně tedy u ČSSD. Ta se k podpoře tzv. Dohody jasně většinově vymezila. Zbytečně tu nelžete.

          1. Počkejte po volbách. Pokud se za ČSSD někdo dostane do zastupitelstva, budete to Balnohová nebo Namyslo nebo Bartáková. Všichni tři budou vždy s Bernardem, Kučerou, Bruknerem, Mikuláškem, jelikož jsou v těch humpoleckých levárnách, společně namočený.

            A lídr Krbec, aby ukázal alespoň jeho nezávislost na této partičce a zúčastnil se předvolební debaty, nenašel odvahu vystoupit ze stínu humpoleckého bratrstva kočičí pracky.

            Dozfám, že voliči zvolí raději ANO, než podporovat ČSSD a KSČM, které obě drží u moci ODS.

          2. Dohodu pro Humpolec odmítla ČSSD přímo na setkání se zástupci tehdy vznikající Dohody. Výbor MO tuto nabídku projednal ještě o den později a zástupcům Dohody bylo sděleno jasné stanovisko odmítnutí.

            To je myslím viditelné z toho, že na propagačních materiálech Dohody se nyní nelze setkat s jediným kandidátem z listiny ČSSD.

            Víc o tom nemá cenu spekulovat.

            A pokud se někdo z humpoleckých voličů bojí jmen stávajících zastupitelů nestraníku za ČSSD, zbývá jediné. Nevolit tato jména.

    2. stejne je to jedno. za 4 roky udela v tyhle dobe kulovy jakekoliv vedeni mesta. pokud bude nove vedeni, nez se se vsim seznamej, nez se naucej nest riziko rozhodovani a s tim spojenou kritiku, bude volebni obdobi v cudu. A bude se kricet uplne stejne jako ted, akorat se prohodej strany. Sazim na to svoje radne ulezele boty.

          1. paní Štěrbová sestavila kandidátku z lidí, kde nikdo nemá žádnou vazbu na město

  10. Po prozkoumání volebního lístku vidím nejslabší kandidátní listiny v tomto pořadí KSČM, ANO, ČSSD, STO

  11. Vážení spoluobčané,

    naše rodina žije a pracuje v Humpolci již po několik generací, mám dvě dcery, které studují na vysokých školách, dvacet let pracuji ve firmě Valeo Compressor Europe Czech s r.o. Humpolec, kde vedu oddělení preventivní údržby a současně jsem i místopředsedou odborového svazu ZO Valeo Humpolec.
    Jsem zvyklý pracovat pod tlakem zahraničního managementu, nepodléhám iluzi snadného řešení, které ve svých důsledcích často poškodí společnost i zaměstnance, dokáži vidět věci v širších souvislostech i rozklíčovat problém či konflikt do kořenové příčiny.
    Plně souhlasím a budu aktivně podporovat volební program Hnutí ANO 2011 s podporou nezávislých , 10 zásad pro úspěšný rozvoj města Humpolec, který bych ještě doplnil o bod 11, a to Aktivovat společenskou odpovědnost firem a výrobních společností za okolí, ve kterém podnikají. Firmy a výrobní závody využívající místní přírodní zdroje , městskou infrastrukturu, mají významný podíl na kvalitě života obyvatel Humpolce a mnohdy neodvádí daně ani místní poplatky.
    V komunálních volbách bychom měli zvolit zastupitele, kteří se vyhnou „ sponzorským“ darům, nepodlehnou jednotlivým podnikatelským zájmům, s vážností a zodpovědností posoudí všechna možná řešení, nabídky, náklady i možnosti. Zastupitele, kteří chtějí poskytnout své dosavadní různorodé životní zkušenosti a svůj morální kredit ku prospěchu všech obyvatel našeho města !

    Předem Vám děkuji za Váš hlas ve volbách

    Luboš Toman – nezávislý kandidát č. 8 na kandidátce ANO 2011 s podporou nezávislých

    1. ten kdo podporuje ANO podporuje Burese a to je STBak. Tim se pro me stava ostudou a neoprel bych si o nej ani kolo. Uznavam ale ze ma na svuj nazor pravo. Ja ale taky!

        1. A co jako, tak je soucasti koalice. ODS to neni jen Kratochvil nebo Kukrechtova. Na vyber je tam z x dalsich lidi. Podobne jako u dalsich subjektu. Pestrost vyberu, to je o co tady bezi. Na rautu take nespases jednu vec, ale chces ochutnat od kazdeho trochu toho nejlepsiho.

          1. Hezké přirovnání. Já dám hodně hlasů kandidátům kteří chtějí změnu na radnici. Piráti a Hugo!

      1. Nikoho normálního už v dnešní době nezajímá, kdo kdy a jestli byl v seznamech StB. Možná vám to vadí, ale současnost je trochu jiná a kandidátka ANO je složená prakticky z nečlenů. O co jde?

        1. sorry jako, zajima. Hodne. Tahle dikce akorat smeruje k moznosti navratu takovychle struktur. Jde o to ze tohle mysleni povazuju za naprosty moralni lapsus!

        2. Jde o to, že tam není nikdo kdo ODS bude zobat z ruky. Jim vyhovuje ANO s Mikuláškem, Jirků, Kostřicovou, Dvořákovou. Za celé čtyři roky nevytáhli žádné estébáctví, nebo Babiše a Agrofert. Teď, když Vašek Křivánek zařídil se Štěrbovou jiné ANO, tak je najednou problém.

          Je Mikulášek estébák?
          Je Jirků estébák?
          Je Kostřicová estébák?
          Je Dvořáková estébák?

          Všichni jmenovaní mají za sebou 8 let pod ANO, jsou agenti Agrofertu?

          Luboš je slušný člověk, dávám křížek.

          1. me je to jedno kdo je Mikulasek, ja resim ANO a nerikam ze je Sterbova STBak. Ale mam problem s tim ze ho podporuje!

          2. Luboš Toman je ,, slušný člověk „, tak proč kandiduje za ANO, když Babiše ,, nemusí „.

  12. Lídr ANO je Štěrbová
    Doufám, že budoucí starostka.
    Volte ANO 23-24.9.
    Stop dalšímu rozkrádání Humpolce!

    1. Vsadila opravdu na neznámá jména na kandidátce. Možná je to dobré, možná to stačit nebude. Pan Křivánek je hodnej člověk, ale zdá se mnohým, že se bojí kdo bude zvolen za jiná uskupení. A bát se hned na začátku to není dobrá vizitka.

        1. Křížkujte celou kandidátku, nikoliv jednotlivce, jedině tak pomůžete změnit složení radnice! Křížkování jednotlivců rozdrobí výsledek, je neefektivní!

          1. Zakrizkovanim cele jedne partaje se pripravuji o moznost volby jednotlivych prijatelnych kandidatu z ostatnich partaji.

  13. Lidi nejsou blbci, ANO získá 5 mandáty. Hugo možná 4 stejně ODS. Kdu a Stan a komouši po 2 zastupitelů
    Piráti a STO po 1
    Socani 0

      1. i voličům socdem došlo, že si je rodná strana jen vodí na špeku, tak to od roku 2014 radši hází ANO

        1. Možná ano, ale to by v Humpolci musela kandidátka ANO vypadat zcela jinak. Kromě Š. je to poušť neznámých, kteří nebyli schopní se ani představit na fcb. s výjimkou Š a K.,

      1. Štěrbová vyhrála volby už v roce 2014, i když měla mezi svými kandidáty pivovarského trojského koně Mikuláška. Při vyjednávání koalice jí zradila jak KDU-ČSL (Mácha), tak ČSSD (Krbec), kteří jí sice slíbili podporu, ale byli předem domluveni s kmotrem Kučerou.

        1. V roce 2014 vyhrála paní Štěrbová na počet odevzdaných hlasů pro celou kandidátku ANO, na zisk mandátů měly však tři strany po 5 mandátech. Tehdy poprvé se takto tři strany podělily po 5 mandátech. Na počet preferenčních hlasů byla paní Š. na čtvrtém místě.

          Nikdo žádnou podporu paní Š. v roce 2014 předem neslíbil. Nebyl jste u toho a píšete nepravdy.A žádná podpora předem nebyla dohodnutá.

      2. Ta paní předvedla jak je snadné se zesměšnit v přímém přenosu před soudně uvažujícími lidmi. Plky, plky, plky.

      1. Mě by jako voliče zajímalo,jak se zachovají kandidáti za ČSSD, p.Bartakova a p.Fiala, oba vedoucí odborů na úřadě, zda se této funkce vzdají, pokud by je lidé vykřížkovali do ZM, neboť zastupitel a vedoucí odborů je ze zákona nepřípustný souběh funkcí? Pokud by se následně vzdali mandátu ZM,tak je to v podstatě bouda na voliče, kteří jim dají hlas…

        1. Určitě to mají v rámci kandidátky vyřešené. A případné vzdání se mandátu je možnost zcela legální a zákonná. Nastoupí eventuálně první náhradník. Pokud to volič bude brát jako boudu na voliče, zbývá mu tato jména nevolit. Výběr mají i tak velký.

          Osobně si myslím, že z 21 místa ještě nikdy nikdo neskočil na mandát zastupitele.

        2. p. Bartáková je rotující příživa, která by se jinak neuživila, p. Fiala je úředník na svém místě, otázkou jsou jeho ambice

          1. Otázka za 3 bludišťáky. Kolik členů rodiny Bartákovic už teď pracuje na úřadu ? 😀

          2. Každý soudný člověk ví, že Bartáková dělala minimálně 15 let v bance v oddělení úvěrů pro podnikatele. Ale kdo je slepý, tak bude mlít něco o příživě.

          3. Já jsem napočítala 3 členy její rodiny zaměstnané na MU. Dostanu 3 bludišťáky? 😀

          4. 3 členové Bartákovy rodiny pracuji na MU. Hotový rodinný podnik. Dostanu 3 bludišťáky?

  14. Štěrbová je pro ODS, KDU, a novou Mikuláškovu pivovarskou stranu STO “ persona non grata”. Tyto strany nesnáší nikoho, kdo se jim postaví s vlastním názorem.

    Základem jejich politiky je umlčet.

      1. Tak tohle je opravdu ubohost… Jestli se na gymplu do roku 2000 děly tak strašné věci, jak je možné, že to paní ředitelka Alena Štěrbová neřešila??? Nejchytřejší, nejmoudřejší a hlavně nejspravedlivější lídryně z ANO??? Vysvětlete mi to prosím, děkuji

        1. nadržení kanci, týpci jak Cimický, Mikulášek, nebo fráterníci souložící své věřící bez rozdílu pohlaví, co neudrží hormony na uzdě jsou ubohost? Zajímavý názor, řek bych, že je to spíš na léčbu, nebo basu, jinak Sodoma-Gomora

        1. Tyhle věci se nikdy nepromlci. Řeší se svprodlením, ale pořád se řeší. Žijeme v dobe, kdy padla větší prasata jako Jimmy Savile, Harvey Weinstein, Peter Nygard. Věřím a pevně doufám, že padne i tohle humpolecke prase.

        1. Nejsem fanda pana Bernarda,ale žádná z reklam nebyla sexistická. To opravdu ne. A na víc už tuto soutěž o sex.reklamy sami pořadatelé raději zrušili. Asi uznali, že je to víc jak trapné.

          Osobně mi vadí více reklamy na půjčky, které denodenně vídáme v televizi a často je vidí i děti. Vliv reklamy na půjčky je horší jak kreslená pinapka na lyžích.
          Sorry jako

      1. Česká reklamní scéna má své zavedené borce typu výše zmíněného Pasáka nebo ohroženého bílého bohatého muže Stanislava Bernarda, o kterých už nejspíš nemá smysl mluvit, ale stejně o nich mluvíme pořád dokola. Zavilý obhájce černé dvanáctky v růžových podvazcích považuje sám sebe za ostrov pozitivní deviace v moři šílené politické korektnosti implantované z prohnilého Západu – a pravděpodobně má svou stálou klientelu, která se cítí stejně a kupování lahváčů s hanbatou etiketou je pro ni druh disentu. Bernard se díky prasácké reklamě stal čímsi na způsob mluvčího této části společnosti a rád rozdává médiím moudra daleko překračující hranice toho, co pravděpodobně umí, tedy být prasákem, podnikat a vařit pivo. Každý jeho další počin nutně vygeneruje vlnu odporu z progresivnější části společnosti a následné novinové titulky typu „feministky se opět bouří proti úspěšnému pivovarníkovi.“ Je fajn, že Echo24 a Reflex mají o čem psát, ale jako podklad k debatě o sexismu ve veřejném prostoru už prostě tahle kauza neslouží a neposouvá ji vůbec nikam.

        Na druhou stranu je ale pravděpodobné, že ani Bernard, ani Pasák, ani autor sloganu „chcete si zasunout“ (kterého si představuju jako týpka s přehazovačkou, co by rád byl na koksu jako správný creative director, ale za svou výplatu si dá leda toho Bernarda) nemají vliv na nikoho jiného kromě svých hardcore fans. Skutečná debata o sexismu se dva roky po hnutí #MeToo, v době, kdy příběhy sexuálního obtěžování doputovaly už i do českého mediálního mainstreamu, odehrává prostě jinde a jinak – a ankety typu Prasátečko ji proto už nemohou podchytit ani do ní relevantně vstupovat.

        zdroj:https://a2larm.cz/2020/10/sexisticke-prasatecko-konci-sexismus-v-reklame-tu-s-nami-zustava/

  15. Tak co je nejlepší způsob volby?? Strany vyzývají k volbě celé kandidátky a tedy k 21 hlasům celkově.
    Zastánci křížkování zase vidí možnost vybrat si jednotlivce, ale naděje, že se dostane zrovna ten vybraný je mizivá. Ale asi pro dobrý pocit to voličovi stačí

    Takže co je ta nej metoda?

  16. Zaškrtnout celou stranu a případně rozdat preferenční hlasy na této kandidátce.

    Vše ostatní nemá takovou váhu.
    Chcete-li, aby váš hlas měl váhu, volte celou stranu.

    1. Domnívám se,že metoda preferencí na jedné kandidátce není platná. K této úpravě se nepřihlíží zřejmě

      Volíte buď stranu celkem a nebo křížkem jednotlivce napříč. Třetí možnost je velký křížek a třeba tři zástupce z jiných subjektů, ale z původní velkým křížkem volené kandidátky vám klesnou hlasy o tři z 21-18 místa.

  17. Jak hodnotíte vizuální provedení letáků kandidujících subjektů v Humpolci? V těchto dnech jsou postupně ve schránkách..
    Zatím nic nedorazilo od STAN a Pirátů. U ANO mě překvapila jedna věc. A to, že na leták nebyli schopní vyfotit všech 21 kandidátů, to je pro tolik očekávanou paní Štěrbovou dost smutné. První desítka je fajn, ale i ten zbytek tvoří přece tým kandidujících, takže osobně za mě hodně velká ztráta hned na začátku.

    ODS i lidovci mají fotky menší než před čtyřmi lety,ale všech 21.KSČM asi nic nedodá, ta zemřela. ČSSD má fotky jasně rozeznatelné a také všech 21. Jako jediní vyfotili i místní části, což vidím jako přínos.
    Hugo vsadilo na fotky menší a v kulatém provedení.
    Možná je to pro někoho nedůležité, ale i letáky hodně vypovídají o celkových přípravách na volby

    1. A od ODS a STo něco přišlo? Já mám zatím jen plnou poštu letáků nějaký dohody, kde jsou ale lidi z ODs a STO. ODS+STO=DOST

    2. Joo a zapomnel jsem se zeptat, k cemu jsou fotky mistnich casti? Ne i dulezitejsi videt nekoho konat nez jen blabolit a slibovat? Ja treba pana Krbce z CSSD vubec neznam. Tak ho nebudu ani volit.

      1. K tomu,aby i občan centra města věděl, že místní části vůbec existují, že Humpolec není jen Orlík, socha Masaryka a kostel ale i tyto připojené vesnice.

        Nemluvím o tom koho volit máte, to je vaše svaté právo.

      2. Z každé strany znám tak dva – tři volitelné kousky, což je žalostně málo na to křížkovat celou partaj . V komunálkách je potřeba volit lidi, které znám a důvěřuji jim. Ne pytel nounejmů, kteří panáčkují pod nějakou vlajkou.

        1. Tak to jsi kamaráde na omylu, a nejsou ti známa pravidla pro přepočet hlasů v komunálkách, nebo jsi nastrčený kůň současné koalice. Optimální pro změnu na radnici je zaškrtnout jedním křížkem jednu z opozičních kandidátek – Hugo, Piráty, Stan nebo Ano, a nechat tyto subjekty, aby sami vygenerovaly své zastupitele.

          1. Tak optimální to je především a vždy jen pro tu jedinou partaj. Dejte nám hlas ovce a my si to tady šábneme jak se to líbí nám.

            Když změna, tak nové tváře a politicky pestré složení.

      3. Krbec,jeho kamarádi a kamaradka se přimknou tam, kde to bude výhodné, stejně tak jako KDU je rádo jazyčkem na vahách

        1. Čím vám ten Krbec tak ublížil proboha. Je to mladej chlap, maká poctivě, táta od rodiny. Jistě by si zasloužil, aby se otrkal jako třeba před čtyřmi roky neznámý nounejm Alenka.. Kdo ho v říjnu 2018 vůbec znal. Zastrčený se někde v obchodě s barvami. To samé Voplakal. Ale ten má asi titul.
          Trochu nadhledu.. Chceme přece mladé tváře, tak proč ne

  18. „I když jsme z různých stran i nestraníci, dohodli jsme se, že spojíme své síly pro naše město a nebudeme ztrácet čas a energii bojem o moc. Aby se nám tu nešířila pověstná „blbá nálada“ a rozbroje. Jsme lidé, kteří mají zkušenosti a víme, že je třeba táhnout za jeden provaz, aby se nám tu dařilo. Chceme dát lidem možnost vybrat si místní zastupitele, u kterých mají jistotu, že nebudou zhoršovat hádky, ale naopak spolupracovat. Nejen v kampani, ale i na radnici.

    Každý z vás, kdo se k nám přidá, přispěje k tomu, aby byl v Humpolci příjemný a dobrý život.“

    Tak paráda že nám tady lidičky z DOHODY denně šíří pravdu a lásku. 🙂

    Nejdřív je ale potřeba vykostit opozici, co?

  19. Doufám, že vyhraje ANO a složí koalici, která dá do pořádku naše město.

    Lidem jako Bernard, Kučera, Brukner nevěřím, jelikož díky nim je to tady rozjebaný.

    A věřím, že lidi jako Kukrechtová a Kratochvíl se do zastupitelstva, ani nedostanou.

    1. Je vidět,že vůbec neumíte odhadnout volební výsledek. Ještě se u ODS historicky nestalo,aby se jejich jednotka nedostala do zastupitelstva.

    2. Na vítezství potřebuje ANO alespoň 5 mandátů, pokud budou mít uskupení po 4 mandátech, tak prakticky žádný vítěz není a bude následovat období dvou měsíců hádání, kdo s kým.

      A nezapomeňme, že největší předvolbový nepřítel může být nakonec koaliční partner

  20. Humpolec „rozjebali“ neukojení páni, rádoby Velkopodnikatelé, kteří si hojí svoje mindráčky. Všichni ostatní jsou jen užitečnými idioty a to ze všech stran. Velmi smutný příběh.

    1. To víte, šofera nebo skladníka lidé těžko zvolí, tato povolání nejsou dnes IN. Ale továrník, lékař a jméno plné titulů magicky voliče přitahuje, i když dotyčný kandidát prakticky politice nerozumí

  21. Humpolec rozjebali ti, kteří zde dovolili svým kamarádíčkům se nasát na veřejné finance.

    Špatný není ten, kdo na to upozorní, špatný je ten, kdo to dopustil.

    Smůla Humpolce je v tom, že v partě temno bloku je Stanislav Bernard, který na začátku naprosto neodhadl odhodlání lidí z HumpolecGo, rozmotat zdejší levárny. Později už z toho nemohl/nechtěl vystoupit a nezbývá mu nic jiného, než dohrát svůj part až do konce, a aby to nebylo úplně definitivní, tak ještě nalil spoustu peněz do předvolební kampaně, v domění že to ještě zvrátí.

    I kdyby mu voliči uvěřili, policie už tuto předhozenou kost nepustí. Konec se blíží každým měsícem policejního šetření.

    1. Tak zatim dlouhodobe vse skoncilo jen a pouze u toho rozjebani.

      V principu to evokuje znamou „specialni vojenskou operaci“ a jeji antagonisty.

    2. Volím p.Bernarda, dal mi levné pivo, Hugo nedalo nic, hrala je slizoun, a ta stará rasple ani nemluvit, doufám že se po volbách ty ko.edianti také předvedou v kině, to bude prdel ty kyselé ksichty

    3. Tady je vidět, jak je Ryznerjugend nepoučitelný. Asi zapomněli na to, jak prohráli soud v ČB, kdy jim nevyšla plánovaná dehonestace tehdejšího starosty, potažmo celého úřadu, a museli to ve finále celé zaplatit. Ale jo, tak si užijte poslední týden slávy přes pádem do zapomnění.

      1. Rýznerjugend už tu dlouho nebylo, díky

        vaše závist vůči úspěšnému Zdenku Rýznerovi nemá mezí

        1. Neznám osobně pana Rýznera z nějakého setkání. Ale také nechápu jeho glorifikaci a jeho údajné zásluhy. To že má galerii mi opravdu nijak v životě nepomůže, akce typu foodmania rovněž ne. Uznávám jeho akci Hranirun, to je správný směr. Ale jinak nic extra nevidím.
          A jeho současné odcestování za kanál, v době kdy je Humpolec nejen díky němu rozhašen na dva tábory je také trochu komické.

        2. Tak po výkonu (výronu?) architekta urbanisty v kině je myslím jasné, že opravdu neni co závidět.

      2. Trestní oznámení šetří kriminálka už 15 měsíců. Když máte tak skvělý informace, zeptejte se pana Kratochvíla, kdy naposled měl hochy z hospodářské kriminálky u sebe v kanceláři.
        Na rozdíl od vás jsem přesvědčen, že to má Rýzner velice podrobně zmapovaný, jelikož má někoho zevnitř úřadu. Nedivil bych se, kdyby tady šlo sedět pár lidí natvrdo.

          1. Co si říkali Hluboček s Redlem, to nevíme,malé možná by to věděl Pavlík Hrala…

  22. V letošním volebním roce kandiduje poměrně velké množství spoluobčanů z místních částí. Je to potěšitelné, že se i zde lidé probouzí.

    1. Jako prekvapeni si dovedu predstavit velkou koalici ODS-Hugo-ANO-Pirati-Stan- KDU , vse z novych tvari.

  23. Volím změnu.
    Chci zastupitele pracovité, slušné se spoustu dobrých nápadů.
    Volím HumpolecGo!

      1. Jak se řīká nechme se výsledkem voleb překvapit.

        A ještě větším překvapením pro všechny bude povolební vytvoření koaličního partnerství
        mezi současně neslučitelnými subjekty. ( Zákulisní info o plánech B.)

  24. ODS a KSČM spolupracovali již celé toto a 2 předchozí volební období.

    Copak by si soudruh Vystrčil dovolil jít proti zájmům pivovaru.

    Pokud bude potřeba ODS udělá klidně i menšinovou koalici, kterou zezadu bude podporovat komunistické duo.

    1. přesně k tomu to spěje, to bude prdel až se disident Kratochvíl bude objímat s komunistou Vystrčilem

      kupředu pravá nebo levá? 🙂

      1. Kratochvíla nikdo do zastupitelstva nezvolí. Ukázal se v tomto období a další čtyřletá blamáž není potřeba.
        Neznám nikoho, kdo ho volil a chce ho volit opětovně.

          1. Je to macho. Chybí mu obdiv, který jako starosta míval. Tak to zkouší.

    2. KSČM a dva mandáty? Letos už na to nemají kádr. Možná ten Lacek, ale dědulu Vystrčila už nezvolí.

      1. A kdo myslíte že to volí? Ještě větší dědulové a babky. Vystrčil další 4 roky je tutovka, klidně na to vsaďte. Pro toho nebude podpora ODS problém, dělá to celou dobu. S Kučerou jezdili spolu po městě autem. Jirka se vrací, aby to srovnal do lati. Už se těším až mi zase nabídne vystěhování. 🙂

  25. Jako prekvapeni si dovedu predstavit velkou koalici ODS-Hugo-ANO-Pirati-Stan- KDU , vse z novych tvari.

  26. Politický rozhled lídryně ANO je vidět i na tom, že v historii do komunální politiky vytáhla nejporve majitele pivovaru tehdy pod hlavičkou Unie svobody, později roku 2014 i exkantora a zaměstnance pivovaru, nyní lídra spolku STO. Oba ji zařízli, když ji nechali vyhodit z finančního výboru. Sice demokraticky, ale vyhodili.

    Nevím jaké koně si vybrala nyní. ANO na sociální síti svůj tým nepředstavilo, na letáku jsou fotky cca.prvních deseti kandidátů. Zbytek asi neexistuje. Debaty se sice zúčastnila, to je fakt. Asi zúčastněným subjektům nevadilo si svoji účast v kině platit. Moderování zadarmo nebylo.

    Výběr pro voliče lehký nebude.. Pomluv a klepů nebo zaručených zpráv už lítá po Humpolci nyní dost. Nedivil bych se, že běžný občan toho má tak akorát a volební účast může být i nižší než v roce 2018.

      1. ale kulový, Štěrbová má rovnou páteř, je to patriot, sledovali jsme to kolem roku 2014, kdy nikdo nevěděl co je Bureš zač. Nikdy toho prolhance ani slovem, ani ksichtem nezmínila, a na srdci jí ležel jen místní komunál

        1. Štěrbová má mnoho kabátů a nikdo vlastně neví za koho nakonec bude hrát. V kolika to už vlastně byla stranách ? Mám dojem, že to je 6

        2. keci v kleci. Muze kandidovat jako nezavisla. Ale radeji se schova za ANO a tim podporuje STBaka Burese. A klidne muze plkat o komunalu.

          1. Kdo by kandidoval jako nezávislý,když je možná střecha od strany či hnutí? Proč se Hendrych dal napsat za Piráty i když nic s nimi nemá společného?

          2. Z toho mi opětovně vychází, že nejzajímavější subjekt v Humpolci je HumpolecGo!

          3. Prave proto tleskam lidem z Huga, protoze i pres nadmernou praci posbirali podpisy a jsou jako nezavisli. Tohle nikdy nikdo jiny neudelal

          4. že, křivost, záludnost, lži a podrážení má štěrbová společné s babišem ! co má tedy pan Hendrych společného s Piráty ?

    1. Doba nedozrála. Od voleb 1994 účast v Humpolci klesá nebo stagnuje. A ani současná kampań Dohody nebo podivná sešlost na placené debatě v kině tu účast na 55% nepozdvihnou.. Chápu vás, účast by to vyšší chtělo, ale 55% je iluzorní a svědčí o politické neznalosti

      1. S komárama už do holportu nido počítat nemůže. Politicky chcíplý druh, který ve vyspělé společnosti nemá místo.

        1. nevím jak vám, ale mě se reklama na DOHODU zobrazuje na většině navštívených stránek kde mají vložené reklamy, už aby bylo po volbách

        2. Jen upozorňuji, že vedle 950 tisic dal Rodinny pivovar Bernard ještě 350 tisic 28.8.= 1.300.000 korun
          Karel Kratochvíl 40 tisic

          Pokud má někdo čas a chuť a projde to poctivě, tak se možná budeme divit za kolik je to předvolební kampaň

          1. Standa by nám mohl vyjednat odklad platby za vodné a stočné, třeba na 5 let jako to měl on.

          2. V historii je vic plateb, i jinych 250ooo z pivovaru. Standa mel proste rozpocet 2 mice, tak ho chce utratit, at to stoji co to stoji. Opozice nesmi vyhrat za zadnou stranu.

  27. Starostové pro občany (STO), jak se cítíte pane Mikulášku, Brabcová, Kostřicová, Kaňová, Hynku a další. Dnes už víte, že pivovar Bernard zainvestoval do vaší předvolební kampaně MILIÓNY.

    Koukám, že si vás všechny koupil hned na začátku vaší politické cesty.

    Humpolecký volič se ovšem nedá tak jednoduše opít pivem, aby neprokoukl, že lidé z této kandidátky jsou jen trójský kůň pivovarských zájmů.

    Humpolec není na prodej!!!

    1. Velmi dobrý komentář! Návod k DOHODĚ, který jste jistě také dostali do schránek, vás má, vážení voliči, dovést k tomu, abyste na kandidátce ODS a STO zakřížkovali pouze prověřené, loajální, závislé na byznysu jedné firmy, kandidáty! Protože jen takoví zastupitelé se vždy DOHODNOU, v klidu, rychle, bez otázek. Havně jich nezakřížkujte více než 21! To by byla vaše volby neplatná!
      Jde tady skutečně o hodně, o vodu (o kterou se v některých zemích světa i válčí zbraněmi) a o odpadní vody (hlavně za ně moc neplatit). A dále se rozrůstat v zájmu Belgičanů přímo v centru malého bezbranného města.

        1. Už ne Zdendo? Už Fano? Asi ani nepřipouštíte, že by komentář napsal nestranný občan Humpolce, který prostě prokoukl předvolební uplácení voličů.

    2. Voliči je jedno kolik ta kampaň stojí. Dává to ze svých zdrojů. Normální volič to ví a jistě se rozhodne dobře. Koupit se nedá.

      1. Máte pravdu volič se koupit nedá, ale lidé kteří stojí na kandidátce Starostové pro občany, tak už se koupit nechali.

        Nikomu není z té kandidátky divné, že Se v Humpolci za jakousi Dohodu pro Humpolec, utrácí milióny korun.

        Proč to ten pivovar platí?
        Kdyby to platil pan Bernard budiž, ale proč to platí pivovar? Není tam zájem rozrůstat a hyzdit centrum dalšími průmyslovými halami?

        Proč 50% vlastník Belgičané, platí kampaň Starostů pro občany, kde lídrem je shodou okolností Dlouholetý PR manažer pivovaru pan Mikulášek a sním dalších 6 lidí zaměstnaných v pivovaru.

        Starostové pro občany je zde hen pro hlídání zájmů pivovaru.

        A jelikož se hraje o změnu územního plánu, aby pivovar mohl v centru města expandovat, tak se tomu “stěstíčku vydal pivovárek naproti”

        Postavil si kandidátku ze zaměstnanců a loajálních lidí, kteří pivovaru vždy podrží ruku nahoře.

        Volbou Starostů pro občany, volíte zájmy pivovaru!

  28. V Humplu jsme svědky boje Ruska proti Ukrajině. Rusko v podobě agresora, který může vše a neštítí se ničeho. Místní ODS a věrný pobočnik Mikulda se svými lokaji Kostřicovou, Dvořákovou a Jirků. Mysleli si, že dobyjou, co se jim zapane. Proti nim ale Ukrajina. Suverénní opozice složená ze Stan a Huga. Lidi, který nemají neomezený rozpočty jako pivovar, ale za jejich činy je vidět odhodlání a srdce. Tak doufat, že stejně jako se Rusko trápí na Ukrajině, tak i zakrytá koalice ODS a STO bude stejně marná ve volbách. Lidi, stačí nezapomínat.

    1. Tak jsem si ráno zašel na houby, teď i je dal k obědu a všechno zapil pivem od Bernarda se slevou 5 korun. Prostě paráda. Teď po obědě jsem si projel hlavní osoby, co darovaly Dohodě nejvíc peněz. Tady vypisuju pro vás. https://ib.fio.cz/ib/transparent?a=2701178564&f=01.08.2020&t=18.09.2022

      1. Pivovar Bernard 1,55 mil. Platby z 20.07., 22.08. a 16.09. 2022. A to ještě není u konce. Faktury další dojdou, Standa uhradí. Může si přece koupit všechno a všechny.

      Pak dlouho dlouho dlouho nic a pokračuje:

      2. Karel Kratochvíl 40 tis. Kč z 04.08.2022. Zajímavé je to, že starosta peníze pustil potom, co se veřejnost začala zajímat, kdo megakampaň dohody platí.

      3. Pejchal přes svoji fimu 5Pgeo 20 000 Kč z 17.08.2022.

      4. SKLOBENDL a Petr Bendl celkem 10 500 Kč. Proč je neprohnat taky přes firmu, že jo? Platby 29.07.2021 a 07.09.2022.

      5.-7. Kukrechtová 5 000 Kč z 05.09.2022. Vašíček 5 000 Kč z 08.09.2022. Čáp 5 000 Kč z 22.08.2022.

      8. Jiří Maryška 3000 Kč ze 07.09.2022.

      9. Marcela Němcová 2000 Kč z 05.09.2022

      Nikdo další z kandidátů nedal ani korunu. Ani Jirka Kučera, ani Bohdan Petriovič, ani nikdo jiný.

      Z toho všeho je pro mě hlavní závěr. Volím Bernarda. Když něco chce, tak si to umí zařídit. Pustí skrz svojí firmu 2 milióny a má vystaráno. K tomu přidá pár drobných K. Kratochvíl, protože si chce předplatit starostovskou židli. Tak to v Česku prostě chodí, tak proč těmhle klukům házet klacky pod nohy. Když mají peníze, mohou mít i moc. Stejně jako Babiš. Už jen chybí ovládnout média typu Radniční listy. mají můj hlas!

      1. Vždyť je to transparentní účet ODS, tak co tady melete o dohodě? Že si jí platí ODSka víme všichni. Každá strana má svůj účet pro přispěvatele…. a slevu na pivo od Bernarda jste získal kde???

        1. To asi nejste z Humpolce. Poradím jak na to. Jděte k hřbitovu a tam je bývalá restaurace Kalich. Uvnitř pojevte zájem o dohodu a dostanete leták, odznak a pivo se slevou kolik unesete

  29. Berete to hrozně vážně a příliš osobně a kam se na vás hrabe Shekespeare, protože takovou dramatizaci jaktěživ nevyplodil. Řiďte se slovy Petra Machka a buďte nad věcí. Nasaďte si brusle a vyražte si z Hugem vyčistit hlavu.

    1. Ja volim piraty tak nevim proc sem tahate zase HUgo. Uz jste s tou politikou > Hugo muze za vsechno < celkem trapni. Uvedomte si , ze hugo neni jediny, komu se nemusi libit pristup koalice.

      1. No opravdové Piráty by lidé prý volili,ale tenhle spolek tzv.humpoleckých pirátů je týmem narychlo spíchnutý a s Piráty nemá nic společného..

          1. Hnutí STO existuje 12 let,jen v Humpolci nikdy nekandidovali. Piráti v Humpolci také nikdy nebyli a navíc v čele mají tváře,které až do letoška o pirátech nic nevěděli.

        1. hahahahahaha a co rychlokvašky z pivováru, vyfutrované recyklovanými TOP 09, zrádci z ANO a dalším výkvětem politických turistů?

  30. Nikdo nemůže zpochybnit, že pivovar Bernard platí tuhle šaškárnu Dohoda pro Humpolec.

    Otázka je proč to ty Belgičani platí/ dělají?

    Kdo zná odpověď, napište jí.

    Jinak souhlasím, přirovnávat Humpolec k Ukrajině je víc než idiotské, je to stupidní a debilní vůči všem obětem na Ukrajině.

    1. Belgičané mají 50% a tak co by zasahovali do zbytku vlastníků. Co je na tom k nepochopení. Máme soukromé vlastnictví, chtěli jsme ho, tak ho máme. Jestli se majitel rozhodne dávat peníze ze svého na to, je to jeho věc.
      Ostatní úvahy jsou zbytečné.

      1. Takže pivovarský altruismus???

        😂😂😂😂

        To jsou lidumilové ty Belgičani!

        A vážně tomu věříte, nebo jste najatý PR specialista?

      1. každý člověk při smyslech vidí, že je to jen zoufalá pivovarská provokace, nadávají tady sami na sebe často, vždy tak aby to budilo pohoršení

  31. Pivovar potřebuje expandovat v centru města. Proto ta nedůvěryhodná Dohoda pro Humpolec mezi ODS (pivovarské A) a Starostové pro Humpolec (pivovarské B)

    Každý hlas pro představitele těchto stran, jde proti zájmům Humpolce.

    1. Lež jak věž. ODS kandiduje samostatně. Žádná kandidátka Dohody jednotná není. Okamura si může varovat koho chce a jak chce. Všichní ví jakou ostudu má SPD v Želivě.

      A bohužel místní členové SPD neměli v Humpolci člověka,kdo by jim to sestavil. Takže SPD může mlčet a zpytovat svědomí.

      Volič není hlupák a umí posoudit koho si nově vybere. A většině je jedno kolik do toho nalil Bernard a spol.

      1. Mně jsou dary Bernarda také šumák, ale ptám se, proč tolik peněz najednou po čtyřech letech akční opozice STAN a HUGO najednou pouští do komunálních voleb, když nikdy nic takového ještě neudělal. A neudělal to ani tehdy, když sám kandidoval do senátu. Že by se bál prohry, protože vnímá, že občani Humpolce jsou po starostování Kratochvíla dost naštvaní a chtějí změnu.

        1. Standa mohl dát pár set tisíc Kratochvílovi, aby nemusel ztrapňovat ODSku tím svým hokynařením s knížkama školám

          1. Nasel jsem ze ji zrusili. Proc byla neplatna, nevite? Dekuju.

    1. Napište to Mikuldovi na fejsbuk. Oni vám tento komentář smažou. Stejně jako už mazali oznámení u dohody. Protože se tak prostě dohodli.

    2. Jj pí Mikuláškové je teď asi pěkně horko. Ale litovat ji rozhodně nehodlám. Nevěřím tomu, že o ničem nevěděla.

  32. Rozkaz z pivovaru zněl jasně! Muži s koženými brašnami v opozici nesmí znovu projít! A tak je tu dohoda a miliony puštěné na její podporu.

    1. Bulíte tady přímo nádherně, sdílíte pocity vlastních neúspěchů, marnosti a zbytečnosti. S týdením předstihem 🤣

    2. Kéž by muži s koženými brašnami.. Já myslel,že opozici tvoří navonění špičkoví experti a manažeři s přehledem, vš.tituly a sršící nápady. Kožené brašny nosili spíše lidé pracující jinde.

        1. Nic. Aspon vidite jak priznivci koalice skatulkuji lidi. Kdo neni s nima je proti nim. Uz se na tom dohodli

  33. Co vám to říká o lidech na kandidátce Starostové pro občany, když si neumí udělat ani svojí osobitou předvolební kampaň, kterou si sami zaplatí sami zorganizují.

    Jen přijdou najatí pražští PR specialisti a o vše se postarají.

    Jak pak budou tito zvolení lidé případně spolurozhodovat o našem městě? Komu se budou zodpovídat?

    Pozor ať neprodáme naše město Belgičanům, kteří zde budou expandovat v centru města.

    Starostové pro občany hájí belgické pivovarské zájmy.

    Dohodli se, že se dohodnou, ale bez nás občanů Humpolce!

    1. Bohužel je to tak. Volte lidi z DOHODY, ti nàm rozumějí, všechno odsouhlasí, žádné otázky. Ať skvétá pivovar Bernard, vlastněný z 50% Belgičany!

  34. ¨Je vidět, že sympatizanti některých kandidujících stran a uskupení, kteří nejsou v projektu Dohody se opravdu bojí. Bojí se, že ani přes sílu, kterou jejich zástupci ukázali na placené debatě v kině /moderace prý stála 25 tisíc/ nezískají sílu k vytvoření koalice. Bojí se zejména tandem prvních dvou kandidátů hnutí ANO, to říká v Humpolci už dost lidí, bojí se kandidáti rychloprojektu pod střechou pirátů.

    Proto tady ty ohnivé výzvy a strach z kampaně dohodářů. Souhlasím, aby po 33 letech odpochodovala ODS z postu starosty, Ale chybí mě sebevědomí právě od těch, kteří by modrou stranu měli vystřídat.

    Pokud jsou lidé v Humpolci opravdu tak naštvaní na klientelismus a pod. tak není přece možné, aby strany, které byly na debatě v kině nezískaly dohromady 11 mandátů. Musí si věřit a nebát se.

    1. Dohoda má strach, a to je dobře. Přijďte k volbám a vyberte si opoziční stranu (STAN, HUGO, PIRÁTY, ANO), která je vám nejbližší. Křížkujte uskupení se kterým sympatizujete jen jedním křížkem nahoře. Zapomeňte na křížkování jednotlivců, takový způsob výrazně snižuje hodnotu vašeho hlasu.

    1. Když je zvolíte, tak se DOHODNOU, že předělají centrum Humpolce na prosperující pivovar.

      Více kamionů, více hluku, více peněz pro vlastníky, více piva, více byznysu.
      Humpolec, město pro byznys.

      Zaplatí cokoliv, k prosazení zájmů pivovaru!

      Záleží na vás, jestli jim to dovolíte.

  35. Pane Anonyme! Nevím, proč prohlašujete, že se kandidáti z kandidátky ANO 2011 s podporou nezavislých bojí. Opak je pravdou! Jasně prohlašujeme, že chceme změnu na radnici a radnici spravedlivou a otevřenou vůči všem občanům i všem firmám! O co se obáváme, to je další rozvoj našeho města, a proto jdeme do komunálních voleb v Humpolci. Pojďte s námi do toho! Přijďte k volbám!

      1. Kandiduji v komunálních volbách 2022 v Humpolci na stejné kandidátce jako v roce 2014 jako nestraník s podporou nezávislých (což je většina kandidátů na naší kandidátce) a zabýváme se místní problematikou dalšího rozvoje našeho města a jeho místních částí.
        V Humpolci neřešíme celostátní politiku, ale každodenní záležitosti občanů a firem. Na další otázky tohoto typu již nebudu odpovídat.

          1. A proč se stejně neptáte Kratochvíla, Bruknera, kteří poslední čtyři roky vládli v koalici s ANO?

            Chápu, na rozdíl od Voplakala, Štěrbové, kteří komunikují i na humpolaku, tito lidé komunikují jen mezi sebou, ale názor občane je nezajímá.

          2. Téhle neodpovědi říkáte komunikace? A Voplakal se ukázal akorát když mu tu byl otištěn článek, tak zasmrděl a zase zmizel. Nevidím žádný velký rozdíl mezi takovouhle „komunikací“ a návštěvami seniorů těsně před volbami.

          3. K tomu estébákovi Burešovi. v období 2018-2022 vládne Humpolci oficiální koalice, která je složená z ODS, KDU-ČSL a ANO. KSČM a ČSSD hlasují prakticky jednotně s koalicí, ale nejsou oficiálně vítaní. ODS si tu zakládá na tom, že je antikomunistická, chartistická, disidentská. Jo, je to k smíchu.

            Když byla šéfovou ANO v období 2014-2018 paní Štěrbová, bylo ANO opozice se statutem nepřítel. Proč? Protože Štěrbová hlásala v kampani změnu. Reakce ODS? Vytěsnit, umlčet. Nikdo nám nebude kecat do řízení města. Tady je to naší party. Když bylo potřeba, ODS jela antiBabiše.

            Odchodem Štěrbové v roce 2018 se situace změnila, ANO se stalo členem vládnoucí koalice. Důvod – hrozilo že bude v koalici s HUGO, což bylo najednou nabezpečí číslo 1. Na AntiBabiše se zapomnělo, dříve odstrkovaní zastupitelé ANO byli najednou kámové největší.

            Estébák Bureš nebyl nikdy předhazován zastupitelům Mikuláškovi, Dvořákové, Kostřicové, Jirků. Proč? 8 let odseděli v zastupitelstvu pod značkou ANO.

            Teď tito lidé kanditují za STO. Nebojí se STO, že jsou nasáklí agrofertem? 4 Burešovci, co hlásají DOHODU. Jo, je to chaos. Přesně jak píšete v DOHODĚ. Ti 4 jsou političtí turisté. Za koho půjdou příště?

          4. estébák bureš nemá s komunální politikou v humpolci nic společného

          5. STBak Bures rika o komunalkach neco jineho. Kdo jde pod hlavickou ANO tak ho proste podporuje. Tecka. Ostatni neresim. Resim Burese a jeho posluhovace. Treba Sterbovou.

          6. Bu-bu-bu-bu Bu-reš

            Strašit Burešem, to už tady dlouho nebylo. 🙂
            Bureš nám v Humpolci nepokládá načerno svoje trubky.
            Bureš nám neprodává knížky školám a školkám bez výběrka.
            Bureš nám nedává z ruky kšefty svým kamarádíčkům za městský peníze.
            Bureš nám nechce rozšiřovat chemičku v centru.
            Bureš si nás nekupuje slevou na pívo.
            Bureš nás nevyzývá k odstěhování.

            bu-bu-bu 🙂

  36. Tyto volby, ať už dopadnou jakkoli, vejdou do novodobé historie města.
    Nikdo od roku 1989 nezorganizoval tak drahou, monstrózní volební kampaň s profesionály z Prahy.
    Nikdo nenabídl voličům za jejich hlasy přímý finanční benefit, zde v podobě slevy na pivo.
    Nikdo tak ostře nerozdělil ještě před volbami kandidující občany na dobré, a špatné.
    Zapamatujme si, kdo rozdělil Humpolec na slušné lidi a ty ostatní.

    1. Drahou kampaň, neblázněte pivovar zaplatil jen 2.000.000 korun. V porovnání s tím co může získat, když se jim povede koalice ODS, KDU, STO, ČSSD a komouši, tak to jsou jen drobné.

      Rozšíření pivovaru v centru, to je to o co se zde hraje. Koho zajímají 2 miliony za kampan.

    2. Ano, at jiz volby dopadnou jakkoli, volebni ucast ukaze jak moc velky zajem o politicke deni a zmeny ve meste je. Podle velmi realnych predpokladu vice jak polovina volicu mit zajem nebude. Zbytek se rozdeli na ty co by zmeny uvitali a ty, kterym dosavadni stav vyhovuje nebo nevadi. Naslednou veci bude jak se nam to pak pri sestavovani skamaradi.

    3. A kdo rozdělil Humpolec na slušné a ty ostatní? Pátá kolona HUGa tu čtyry roky dělí lidi na progresivní vs dinosaury, chytré vs voly/ovce, dehonestuje každého, kdo naznačí byť jen pochybnost. Nebojte, pamatujeme.

      1. Rozumím, nevadí že se tady nedodržují zákony, nevadí že se přidělují zakázky z ruky, nevadí že se zbytečně plýtvá milióny, nevadí že vedení města lže a pomlouvá občany, nevadí že zastrašují, nevadí že zde šetří policie rozkrádání peněz.

        Vadí, že na to představitelé opozice slušně, jasně, transparentně upozornili.

        A za to, že je zde pár anonymních křiklounů, který nadávají, tak za to nevolte opozici.

        Vaše vnímání světa je z logiky věci nepochopitelné, ale rozumím, chcete žít ve městě kde vládne klientelismus a právo silnějšího.

        Já budu volit opozici, jelikož chci žít ve městě, kde zákony platí pro všechny stejně a pokud se poruší, tak se to nebude zametat pod koberec.

        Evidentně každý máme jiné představy o našem městě a o tom, jak by se zde mělo vládnout.

        23-24.9. Přijďte vyjádřit svou vůli, jak chceme aby se v Humpolci vládlo a žilo.

        1. Rozumíte špatně a ještě navíc demagogicky vykládáte psaný text. Předřečník nikde nepsal ani slovo o tom co mu vadí či nevadí ani koho bude volit. Pouze zcela zřetelně označil lež z prvního příspěvku a napsal kdo a jak začal rozdělovat. A vy sám v tom vesele pokračujete, okamžitě ostatní jako nevoliče Huga házíte do jednoho pytle jako fanoušky korupce a zlodějin. Dost nechutné, nezdá se vám?

          1. Tak to začneme tím, že rozdělovat zde začal nějaký starosta Kučera, který slušné lidi, kteří s ním nesouhlasili, vybízel k vystěhování. To bylo dávno před Hugo spolkem. Vesele v tom pokračuje i současné vedení, které namísto snahy o zamezení výše popsaných darebáren a leváren, ukazuje svojí bohorovnost a aroganci.
            Velice se divím politikům z Hugo a Stan, že na všechny tyto příkoří, dokázali na zastupitelstvu být vždy konkrétní, neosobní a fakticky věcní.

            Je ale normální, že se obyčejný člověk nemá potřebu ovládat notabene na anonymním servru a někomu zde ujíždí slovní obraty.

            Ale jestli zde chce někdo vystavět situaci, že od dob HumpolecGo, je naše město rozdělené, musím konstatovat, že jste vedle jak ta jedle. Běžte brečet na kandidátku ODS na č 13 Jiří Kučera, to je začátek buranství, arogance a rozdělování Humpolce na My a ONI. Příkladů ze zastupitelstva je hodně.

          2. S tím ovládáním a ujizdejicimi obraty – gratuluji, konečně nějaká sebereflexe!

          3. Jen bych podotkl, že ani o tom kdo začal rozdělovat pisatel nehovořil, pouze o tom, jak toto dělení bylo pořádně živeno. Sám pak píšetete s despektem o křiklounech, jenže ve svém příspěvku se vyjadřujete a chováte úplně stejně jako oni. Až by si jeden mohl začít myslet, že na to někdo vypracoval manuál, podle kterého se otrocky kopíruje.

          4. Nezlobte se, ale manuál a zaplacenou předvolební kampaň za min 2.000.000 korun zde má vaše Dohoda pro Humpolec.

            Lídři Dohody se ani nesnažili přijít na předvolební debatu.

            Nene Dohoda a všichni lidé co jsou v ní, je hodně nedůvěryhodný spolčení.

            Chápu, pan Bernard chce vyzkoušet všechno možné, jak zůstat u moci a zajistit si možnost i do budoucna v Humpolci si dělat co se jim v pivovaru zlíbí.

          5. Vám to asi bude připadat nemožné, ale je to tak – nebudu volit Dohodu. Ani Hugo.
            Mimochodem, kolik stála kampaň Hugo a která PR agentura ji dělala v minulých a těchto volbách?

          6. Ohledně kampaně HumpolecGo, tady odpovídal pan Voplakal, že si vše dělají svépomocí. Tzn bez agentury za jejich vlastní prostředky, pokud zde necháte kontakt, tak vám všechno ukážou.

            Hezký večer.

  37. Nikdy v historii řídkých debat se za účast stran neplatilo. Nevím proč letos k tomu došlo, že se subjekty měly složit na výplatu moderace,

    1. A nemusely platit také za kino?

      Proč to bylo letos jinak, je asi jasné.
      Vládnoucí garnitura se už předem domluvila že chce vládnout ve složení DOHODA.

      Mají velkou kampaň, řízenou profesionály z Prahy. Mají manuál co mohou dělat, aby nic nepokazili.

      Součástí toho je zákaz jakékoli diskuze s opozicí. Všimněte si, že vůbec nereagují na podněty opozice.
      Prostě profesionálové zhodnotili schopnosti klientů, a raději je nenechají mluvit.

      Takže až do voleb nečekejte jedinou diskuzi mezi Dohodou a opozicí. Prostě se tomu vyhnou.
      Vsadili vše na levné pivo.

      1. Dobŕe vyhodnocené. Tak to je.
        Přijďte hlavně k volbám. Humpolec si změnu ve vedení radnice po třiceti letech skutečně zaslouží!

  38. A jak to teda bylo, to ho z gymplu vypakovali za chlast, nebo za sexuální nezdrženlivost ke studentkám?

    1. Myslím, že mu byla osudná ta místnost na sklad cvičebního nářadí. Slečna se jmenovavala Radka ….

      1. u Trávníčka to vyšumělo s tím že činy jsou promlčené, podobně to bude asi s Mikuláškem, ne?

        1. znal jsem jednu Radku a ta tedy byla hooodne vesela. Ty bylo i jedno jestli zenacum rozbije manzelstvi.

        2. Jak moc byla slečna Radka veselá je nepodstatné. On byl učitel a ona hormony poblouznena husicka. On měl říci STOP, tak by to udělal každý slušný učitel. Kdo ví jak to dnes, už asi paní Radka vidí.

      1. Pane Frrrr, to je pravda. Dám na činy, ne na sliby. Stačí se ohlédnout 4 roky zpátky a mám jasno. Opravdu mi nestačí, když lidi co nikdy pro lidi nic neudělali, začnou měsíc před volbama hlásit, jak preferujou diskuzi kolem kulatého stolu a spolupráci. Tím si mě opravdu nekoupí a ani pivem neopijou. Volím mládí a změnu!

  39. Tak kolik bude ta volební účast? Překoná rok 2018 nebo klesne? Někteří občané jsou nažhavení jít volit, jiné potkávám deprimované a zhnusené, kam to poltické strany a uskupení dotáhly napříč všechny, někteří jsou apatičtí a volit nepůjdou ani za milion piv ani za řeči opozice.

    Ale je chladné počasí a tak by i připo.raní zahrádkáři, pivaři a chataři mohli ten zadek zvednout a vyrazit.

    1. můj tip je že volit půjde přibližně stejné procento oprávněných voličů
      opoziční strany mají větší šanci získat místa v zastupitelstvu

      voliči SPD a Přísahy (loni do PS zhruba 14%) nemají při absenci svých kandidátek důvod se přiklonit k ODS

      jazýčkem na vahách budou levicové strany ČSSD a KSČM, pokud bude chtít ODS dál vládnout, tak jedině s nimi

      1. Jestli strany Pirátů, Hugo, ANO a STAN nezískají v tomto složení 11 mandátů tak je to spíše legrační.
        Spekuluji,ale komunisté už mandát nezískají, sociální demokracie max.dva. STO 1, Ods 4, Lidovci jeden

      2. No tady se pořád spoléhá,že případní zastupitelé zvolení za ČSSD podpoří ODS.. To není jisté. Je pravdou že ANO je už nyní vyplesklé z Namysla a Balnohové, ale sakra když chci vyhrát nesmím se bát hned na začátku a věřit v sílu svoji.
        ČSSD má lidi i bez této kontroverzní dvojice na kandidátce zajímavé. Volte jiné od nich

          1. Krbce nikdo ještě nezvolil,tak ani s nikým jít nemůže.

          2. jistě, krbec je vychcaný nemakačenko udělal to ve 2014, udělá to zas

        1. Já si myslím, že ANO vůbec není v obavě, jak volby v Humpolci dopadnou, podívejte se na celostátní preference. To se bojí DOHODA. I přes miliony pivovaru do kampaně, to nebude mít v Humpolci pro pivovar výsledek. Voliči se nedají opít rohlíkem ani slevneným pivem!

          1. mě ta sleva na pivo akorát nas*ala
            kupovat si nás jako cikány, kde to jsme?

          2. Jsme tam, kde si nekteri mysli, ze si muzou dovolit vsechno. Kdyz ne normalne, tak si proste lidi kolem sebe koupi. Kdyz totiz chybela sikovna opozice, nikdo poradne nevedel, co se ve meste deje. Tohle zmenily Stan s Hugem. Proto je budu letos volit!

        2. ANO se vůbec nebojí, to je všem jejím voličům jasné. Ve volbách zvítězí! Ale co udělá ČSSD? Totéž co v r. 2014? Opoziční smlouvu o nezasloužených svých pozicích ve vedení radnice?

  40. V pondělní 19.9. 2022 proběhla v Havlíčkově Brodě předvolební debata zástupců všech deseti kandidátek pro komunální volby. Jen pro informaci.

  41. V HB není klientelismus prorostlý s radnicí, tak jak zde.

    Tady si bez pivovaru Bernard, neumí ODS udělat ani předvolební kampaň.

    ODS + STO = pivovarské loutky!

    Doufám, že alespoň na tomto závěru, se dohodneme v našem městě napříč politickým spektrem.

  42. Vsadte boty, ze kdyz bude treba, tak se v povolebnim vyjednavani koalice s opozici obejme a budou spolecne spokojene vladnout mestu dokud je smrt nerozdeli. Sejdou se tam novi lide, nezatizeni dosavadnimi osobnimi zastemi a budeme spokojeni vsichni. Jen to chce ty nove tvare u voleb zakrizkovat.

    1. Vsázím se, že ne. Příkopy jsou už hodně hodně hluboké. HUGO se stávajícími zástupci ODS nepůjde a opačně. Jo, pokud by byly zvoleny nové tváře jako Z. Škrabánek apod., cesta by to být mohla. Záleží, jak nad tím přemýšlíte vy. Skupina Machek-Žaloudková-Alenka-Voplakal spolu s Kratochvíl-Kukrechtová nelze, to je po 4 letech z říše utopických snů.

      1. A přesně proto to chce všechny tyto staré struktury ignorovat, vyřadit a volit zbrusu nové tváře.
        Když změna, tak z gruntu.

    2. Nekřížkovat, to je pouze propad voličského hlasu! Zvolit jedním křížkem opoziční uskupení, s kterým sympatizujete a názorově rezonujete.

  43. Hlavně přijďte volit, srdcem, hlavou, rukou.

    23-24.9. Volby nejdemokratičtější nástroj, který moderní civilizace vymyslela.

    Věnujte Humpolci 30 minut svého času. Určitě se to vyplatí.

  44. ANO se vůbec nebojí, to je všem jejím voličům jasné. Ve volbách zvítězí! Ale co udělá ČSSD? Totéž co v r. 2014? Opoziční smlouvu o nezasloužených svých pozicích ve vedení radnice?

    1. ANO se bojí právě nejvíc a to panicky. Že nezíská počet mandátů k jednání z pozice vítěze. To je přece jasné. Jedinou výhodou ANO v Humpolci je fakt, že republikově vede v preferencích a jedině tak se sveze na vlně i v Humpolci. Ale jinak podle složení kandidátky to je na dva mandáty.

      Roku 2014 měla ČSSD, ANO i ODS po pěti mandátech. Co bylo nezaslouženého na jejich postech na radnici tehdy. Nic nedemokratického v tom nebylo. ANO se Štěrbovou vyhrálo o asi 200 hlasů ale na mandáty po pěti. A koalice vznikla jiná bez ANO.
      Situace se může opakovat letos i obráceně, když ANO může jednat a koalici vytvořit i kdyby nezvítězilo. Bude na to mít?

      1. Podívejte se na preference voleb do PS, ANO je kolem 30%.
        Kdyby to v Humpolci bylo kolem 15%, bude to TOP3.
        Zhruba 4 místa zastupitelů.
        Nikdo nebude mít jinou možnost než koaliční vládnutí.
        ODS se bude modlit aby uspěli komunisti a šli s nima.

      2. Z čeho usuzujete, že se ANO bojí? To je úplná pitomost. Proč a čeho by se měla bát? Celostátní preference má skvělé. Na kandidátce nemá žádné zaprodance dosavadního vedení radnice a jedné firmy, které jde skutečně o hodně. To, že tam nemá falešné osmileté zastupitele za ANO, Mikuláška, Kostřicovou, Dvořákovou a Jirků, kteří jsou vlastně béčkem či spíše céčkem ODS a hlavně jeho guru, to je přece odvaha. Bude změna na radnici, na to se spolehněte, i kd\ž stojí kampaň tzv. DOHODY miliony!

      3. Asi tak: Připosraní ODSáci, připosraný pivovarník, a výhody ze situace čuchající vychcan Brukner (bacha na něj). Čistá Štěrbová je ta poslední co se bojí, to je holka z hájovny, co má pro strach uděláno, s pytláky zatočí.

        1. Máte pravdu! Jsem opravdu z lesa a kdo se bojí, do lesa nechodí. Jsem přesvědčena, že lidé z Humpolce a místních částí vědí , kdo jsem a co chci pro naše město zajistit. Spravedlnost a prosperitu pro všechny občany i všechny firmy bez rozdílu!

          1. Připomínáte mi Andreje, ten to taky dělá pro lidi 😱

    1. velká koalice ani náhodou, jsou jen dvě varianty jak to dopadne
      1/ ODS+STO+KDU+KSČM+ČSSD
      2/ ANO+HUGO+STAN+PIRÁTI

      můj tip je
      1.koalice/ 4+1+2+1+2
      2.koalice 4+4+1+2

      1. První varianta koalice složená z pěti stran je nesmysl. To tady v historii ještě nebylo a nebude. Druhá varianta je reálnější, ale to by muselo ANO jinak šlapat a mít výraznější kandidáty.Kromě Štěrbové jsou všichni ostatní mlčící. A to třeba taková jejich kandidátka Fojtíková už v roce 2002 kandidovala za ČSSD.

        Tady všichni počítají,že nebude nikdo ze subjektů mít 5 mandátů, přitom už po tři období toho strany či strana jedna dosáhla. Proč letos by tomu tak nemělo být znovu?

      2. To je hodně pravděpodobné. Musíme to podporovat a silně tomu věřit! Voliči, rozhodněte! Buď změnu nebo setrvalý stav klientelismu na radnici!

      3. Tedy Vy jste dobrý tipér, skoro přesně to tak dopadlo, což je ovšem vynikající zpráva pro Humpolec !!

  45. Insekt už zakuká.

    ods je tradičně silnou stranou, tu bych vůbec nepodceňoval ač se to může někomu nelíbit. cssd budou volit byvali voliči insektu

    ods 5, kdu 2, sto 2, cssd 3

    ano 3, stan 2, pirati 2, hugny 2

      1. ODS minimálně od roku 2014 má vždy pět mandátů. Je to smutné, ale je to tak. V roce 2018 tuto pětici udržela narozdíl od ANO, pokles na čtyři, ČSSD dokonce na dva. Roku 2014 měly tyto strany po pěti.

        Takže i letos varianta pěti pro ODS není vyloučena. Spíš jde o to, která tvář se tam od nich dostane.
        Ubrečené ANO v pět nevěří ani letos. To spíš by jich mohlo dosáhnout HUGO,

        1. HUGO je jediná strana, která by si 5 mandátů zasloužila. Z ničeho za 4 roky vytvořili platformu aktivních občanů, proti které musí bojovat i pan Bernard a sáhnout hluboko do kapsy. 2 milióny na kampaň Dohody není málo. Proč tolik peněz po 20 letech najednou vynakládá? Že by vítězství nebylo tak jednoznačné?

  46. Když Vlastimil Brukner podědil po Karlu Kratochvílovi ženu, podědí po něm i starostovskou židli? A budou se dělit i o společnou celu? A co na to Jan Tleskač?

    1. Tak silná kampaň jakou nyni ODS měla, se ve výsledku bez pochyby projeví. To společně s dlouholetou tradicí dělá z této strany jednu z top kandidátů. Myslet si něco jiného by bylo lhaní do vlastní kapsy.

        1. Lidem je úplně u zadku kolik pivovar natlačil peněz do kampaně. Je třeba si zvyknout,že i v komunálu mohou být sponzoři co budou kampaně platit. Neznali jsme to, to je pravda, ale doba se mění a volby jsou stále více a více komerce a marketing.
          Časy vizí a ideálů už dávno zmizely.

          A nelžeme si do kapsy,že to bude někdy jinak

          1. Nemáte pravdu.

            Čistý nadšení, vize a kontaktní kampaň je vidět v Humplu dlouhodobě a sice u HumpolecGo!

            STAN, KDU, ČSSD, ANO, Piráti
            si to dělají též na koleně.

            Komouši nedělají nic.

            ODS a STO jsou tak neschopný, že jim celou kampaň musel zaplatit pivovar Bernard cca 2.000.000 milóny.

            Čí zájmy budou zastupovat tyto lidé zastupitelstvu?

            Čím a kdy si tak myslíte, že si to pivovar vybere??

            Modří už vědí, ostatní volí strany a hnutí, které nebudou prvoplánově hájit zájmy pivovaru.

          2. Souhlas. Snad většina voličů bude stejně uvědomělá jako vy. Bernard podporuje své dva týmy nevídaně velkou částkou. Co za to bude asi chtít? Zadarmo to jistě nebude.

    2. Psát a nepodepsat se? To je zbabělost. Anonymní komentáře bych vůbec nezveřejňovala. Dostává se to do obludných rozměrů. Ještě že už se blíží konec a bude po úvahách, mnohdy nepublikovatelných.

  47. Co má Humpolec společného s Čestlicema u Prahy?

    Chuť miliardářů Bernard (Humpolec), Sehnal (Čestlice) pomáhat svým firmám i přes radnici.

    Člověk nikdy neví, kdy bude potřebovat stavět na černo, nebo když bude potřebovat nakoupit spekulativně levné pozemky, které se pak stanou průmyslovou zónou, nebo když mu zemní práce spoluzaplatí město přes firmu Vodak, nebo když neustále přetěžuje ČOV, nebo když mu těžká doprava ničí naše silnice, ale chuť rozšiřovat je pořád stejná.

    Bernard nebezpečná známost pro naše město!

    https://www.seznamzpravy.cz/clanek/volby-komunalni-cerne-duse-v-cestlicich-novi-obyvatele-se-hlasi-v-dome-miliardare-sehnala-214898#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=zpravy.sznhp.box&source=hp&seq_no=1&utm_campaign=&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz

    1. Takže ten zázračný přírůstek obyvatel Humpolce v posledním roce vznikl přihlašováním k trvalému pobytu v Humpolci lidí, kteří stejně bydlí v okolních obcích? A úplně náhodou pracující v pivovaru? A na tom je založená ta slavná studie o potřebě další základní školy?

      1. Špatně jste mě pochopil.

        Chci tím říct, že Bernard i ten duhej pán chtějí mít zastupitelstvo pod svojí kontrolou.

      2. vite neco o tom, ze uprchlici musi byt nekde prihlaseni? proto tedy roste pocet lidi. Statisticky by musel clovek v HU prihlasit min. 100 lidi aby to melo nejakou vahu. Dyt je to blbost.

        1. A koho si myslite, ze budou volit Ukrajinci?
          Mesto uz se postara, aby dali křížek správný straně.

          To je 300 voličů x 21 hlasů= slušný začátek

          1. Oni ukrajinci co sem utekli před válkou mají české občanství? To je mi ale novina. Nejprve si prostuduj volební zákon a potom sem něco napiš tak, bys nebyl za dementa. Ju?

          2. Když zkřížíte člena HUGO a členku ANO, tak z toho vznikne takový troll jako jste vy .

          3. Pro komunální volby stačí trvalé bydliště a to zde musí mít kvůli dávkám. Prostuduj si volební zákon trumbero.

  48. Myslím si, že každý zastupitel a zastupitelka, kteří jsou už zvoleni ve dvou po sobě jdoucích obdobích by měli sami vždy na jedno období opustit kandidátní listinu a vynechat volby. Tím by zase získali nadhled na některé věci, které ze zastupitelských seslí nejsou tak vidět..

    Tohle by mělo být zlaté pravidlo každého komunálního politika.. Dvě období a přestávka čtyři roky alespoň a troufám si ho zařadit mezi ty rady, které představilo HUgo jako rady budoucím zastupitelům.

  49. Malá účast jasně nahrává ODS, KDU, STO a KSČM.

    Tak to změna nebude, tak třeba za 4 roky Hugny, hlavně nebrečte a nefňukejte. Lidi na vás serou😂😂😂

    1. Hugny nefnukaj. Lidi nekaslou na ne, ale na rozvoj mesta, kde zijou. Zatim delas ucet bez hostinskyho. Wait for it!

      1. Je to jasné… Štěrbová starostka, Machek a někdo další za ANO místostarosta…. Popř. Hrala,nebo Hendrych pokud na to mají odvahu.

  50. Největší lůzr a oprávněný, Karel Kratochvíl!!!

    V minulých volbách druhý nejvyšší počet preferenčních hlasů.

    Dnes smutné 11. místo

    Karle ty jsi nám to prohrál, doufám že najdeš odvahu a vyvodíš osobní odpovědnost.

    Dost bylo lezení do prdele Bernardovi.

    Teď zde máme suverénní ANO.

    Chtěl bych vědět, kterej debil vymyslel odstřelit Štěrbovou, kdyby ste měli trpělivost, mohli ste dnes vládnout.

    Bouhužel, teď se musíme koukat na Šrěrbovou jak slaví!

    1. Řekl bych, že těch lůzrů bude více!

      Kratochvíl, Brukner, Kukrechtová od prosince zpět do práce.

      Kučera v 74 letech chodit do opoziční židličky.

      1. Největší lůzr je Standa Bernard.

        Vykoupil baráky kolem pivovaru za 20 míčů, do kampaně nalil 2 míče a jediný co mu z toho zbylo, je že musí jednat s lidmi z pozice zoufale slaboučkého partnera.

        Dnes večer bych nechtěl být u Bernardů.

        1. Já bych nechtěla být ani u Kukrechtů. Pokud už nemá vyřízené nějaké teplé místečko, návrat na I. stupeň bude krutý. 😜

          1. Jako pedagog byla velice podprůměrná. Pochybuji, že by ji tam chtěli. Ale kdo ví, možná se v tom najde a upadne v politické zapomnění.

        2. do kampaně podle odhadu nalil 4-5 mega, takové sumě odpovídá počet billboardů, letáků, fb reklamy

    2. Kratochvíl s jeho vekslama s knížkama naštval hodně lidí. To fakt musel mít tenhle přivýdělek?

      1. Ten „veksl s knížkama“ není to jediné, co mu ublížilo. Hlavní úraz utrpěl hlavně tím, že je to loutka, která nedá dohromady smysl dávající větu. Čekala jsem víc od knihkupce.

  51. Je to těsný, ale jestli ANO+HUGO+STAN+Piráti dají koalici tak největší lůzr bude Brukner, který všechno vsadil na prdel Bernarda a najednou je zpět v lese.
    Tož vííaj Vlasto, mezi obyč lidmi.

  52. Děkuji všem voličům kandidátky ČSSD. Všem, kteří se nebáli a volili kandidáty nejstarší politické formace v České republice.
    Blahopřeji paní Krejčí kandidátce za KDU.ČSL, která se dostala do zastupitelstva z místní části Plačkov.

    Zbyněk Loskot, místopředseda MO ČSSD Humpolec

  53. Karel bude zase knihkupcem,
    Kukrechtova zřejmě ničím, bo nic neumí a nikde jí nechtějí
    Vlasta třeba flek v Masterplanu?
    Tak že se ukloníme, poděkujeme a vypadněte…
    Je čas na změnu, tedy ten byl už tak 2014, ale to se želbohu nepovedlo.
    Kdo si počká…no dál to znáte.
    Slavííííme!
    Myslím, že ty, které jste nenechali celé 4 roky mluvit, se teď DOHODNOU a Vás k ničemu potřebovat nebudou.

    1. Za mě bez poklony a poděkování. Předat úřad a vypadnout. V neposlední řadě přijmout zodpovědnost za to, co tu posledních 30 let vyváděli.

  54. Ja jsem zvedvej, jak dohodari budou hakovat v opozici.

    Bernard, Kucera, vylozene tým snů

    A kdo z nich povede FV a KV budou chodit? Tohle jeste nezazili
    Nu coz vse je poprve

    Gratuluji ke kvelemu vysledku

    Sterbova do voleb dala cca 0 a ma 6 mandatu
    Bernard nasypal 2 miliony maji krasnych 5 mandatu. Co mandat to 400 tisic.
    Hezky vysledek gratulujeme.

    1. V Humpolci jde úplně o něco jiného. Změna na radnici po 30 letech znamená rozkrytí všeho, co se doposud utajovalo a připravovalo ve prospěch pouze někoho. Takže Babiš s tím nemám nic společného.

        1. Hodili ji to, protože má důvěru, je rovná, pracovitá a nebojí se jít do ringu s Bernardem & co. KO jim dala Štěrbová, ne Babiš! Každému racionálně smýšlejícímu člověku je to jasné.

          1. Tak proč nesestavila vlastní kandidátku, jako hugo? Pak by to bylo jasné. Takhle je jasné, že polovina jejích voličů byli komunisty, babišovci.

          2. ANO má stabilně celorepublikově kolem 30%.
            V Humpolci to není příliš jinak.

          3. Do sněmovny jsem volila ODS, ale v komunálních volbách jsem volila Alenu Štěrbovou. Ne ANO či Babiše, ale Sterbovou. Nejsem ani komunista, ani babisovec. Jde mi především o naše město!

  55. To jste na omylu ODS v Humpolci porazil Bernard!!
    To on rozkázal Mikuldovi, aby před dvěma roky popravil paní Štěrbovou a vyhodili jí z FV, díky tomu se naštvala a vrátila do politiky.
    Kdyby Bernard nebyl vůl, Mikulda a spol by byli v ANO a spolecně by krasně vládli městu s ještě silnějším mandátem a nemusel by ta to dát ani korunu.

    Tak že, jestli chce pan Kratochvíl ze slušnosti pogratulovat vítězi, tak necht nezapomene dojebat Standu za jejich porážku.

    Mimochodem ten Karel se tam stejně trápil.

    Ano u knih mu bude líp!

    1. tak snad je teď cesta volná a vše podezřelé co se tu dělo se řádně prošetří, padni komu padni

      budeme se divit

  56. Těším se na forenzní audit, uvidíme jak to bylo s obohacováním n úkor města.
    Bernardovi se asi lehce spát nebude.
    Řekl bych, že to bylo naposled, co v Humpolci kandidoval.

    1. Mel 4 a ted maji 3. Jeden jim odebralo ANO. ANO odebralo i mandat ODS. CSSD je na svym, STAN taky. Komunisti dali sve mandaty STO a Piratum. Krasa!

    2. 4 a teď mají 3. Ano je to ztráta, ale celkově jsou volby pro HUGO vítězstvím. S mandáty stran, které byly doposud v opozici přebírají vůdčí roli. Konečně!

      1. Nicmene se ukazalo, ze jejich projekty lidi neberou. A u Sterbove dam ruku za to ze sazela na znacku ANO. A vyplatilo se ji to. Jeji moralku neresim. Ji starostovanibpreju. Humpoleckym lidem ne.

        1. Jejich projekty teď dostanou větší šance a věřím, že obyvatelé je ocení. Naše město si zaslouží starostku za, kterou se nebudeme muset stydět, která se umí jasně vyjádřit, prostuduje všechny předložené materiály a minimálně bude připravena k debatě. To se bohužel nedá říci o minulém starostovi. Paní Kukrechtová se sice dokáže vyjádřit, ale v drtivé většině argumentuje tim, že si nestihla prostudovat předložené materiály. Buď je líná nebo neumí číst.

  57. Těším se jak budou Bernard, Mikulášek, Kučera a spol makat pro Humpolec. Je super, že nechtějí ztrácet čas bojem o moc, že jim jde o město, moc se těším, jak budou podporovat vedení města a táhnout za jeden provaz👍👍👍 Konečně v Humpolci přestanou hádky a chaos.

    https://dohodaprohumpolec.cz/

    Bude se nám zde žít báječně, hned od dnešního rána cítím, jak v celém městě zmizela blbá nálada.
    Dohodáři děkuji. Plníte svoji volební sliby hodně rychle. Máte můj respekt a obdiv.👍👍👍

  58. Gratulace vítězům a poražení si bohužel mohou za svou prohru sami. Jsem ráda, že nezvítězilo levnější pivo a velká propaganda “ Dohody” . Prostě to chtělo po těch letech změnu a ta snad nastane. Jen nezavidím “ novým” ten bordel, který budou muset řešit. Snad jim budou 4 roky stačit.

      1. Myslím, že kdyby vám nechyběla trochu soudnost, tak musíte sám sobě přiznat, že nepořádek v jakém se aktuálně nachází naše radnice, bude muset dávat dohromady nová koalice mnoho a mnoho měsíců a let.
        Naštěstí se zpřetrhají vazby a pouta a klientelismus bude konečně potlačený. Neříkám, že se do křesel nových zastupitelů, radních, starostů a místostarostů posadí superhrdinové, posadí se tam ale naštěstí konečně lidi, kterým jde skutečně o město a ne o prospěch jedné firmy a jedné konkrétní osoby. Dále věřím, že bude proveden forenzní audit, prověřeny veškeré smlouvy za posledních X let a že skutečně spravedlnost potrestá případné protiprávní jednání.

        1. Přesně tak. Nečekám že se pro mě jako občana něco dramaticky změní. Budu rád, pokud se tady přestanou rozkrádat městské peníze a budou směřovat tam, kde jsou třeba. Že se bude měřit všem stejným metrem, že lidé dostanou prostor mluvit a nikdo je nebude umlčovat. Nečekají nás lehké roky, rozhazovat už nebude z čeho. I tak se dá udělat spousta práce pro budoucnost Humpolce a okolí.

        2. Však to píšu, uz jen samé světlé zítřky. Dobro zvítězilo nad zlem, Losna nad Mažňákem atd. Jsem rád, že je to takhle černobílé, pro nás méně chápavé je hnedle lepší orientace v situaci.

          1. No díky tomu, že tady zůstaváte i se svou partou tak tu bude i dost vaší blbé nálady. Tu nám budete dodávat i nadále, o tom nikdo nepochybuje. Ale ostatní věci půjdou i bez vás.

          2. To ANO to máte naprostou pravdu, jenom se trochu děsím toho kam ty věci půjdou a kdo je tam povede…

          3. Děkuji, s dovolenim zůstanu, narodil jsem se tu. Kterou partu myslíte, nemám tušení. Náladu mám výbornou, děkuji. A dokonce si myslím, že to dopadlo dobře. Jen proste nemam rád černobílé vidění světa, byť to asi bude ve Vašem případě daň mladické naivite.

  59. Takže Hugny ztratily jednu židličku, už mají jen tři. Takové mega ambice a nyní toto. Zřejmý obraz toho, jak je lidi také nemusí.

    1. Takže ODS ztratila jednu židličku, už mají jen čtyři. Takové mega ambice a nyní toto. Zřejmý obraz toho, jak je lidi také nemusí.

          1. Jen s tím rozdílem, že Ods jde do opozice a Hugo bude spoluzodpovědné za vedení města.

  60. Základ je, kdo povede město. A za 4 roky si povíme, kdo koho musí či ne.

    Kratochvíl mluvil do pelhrimovskyho deníku, že jednání začínají.

    1. Volby a mandáty je jedna věc.
      vedení města je věc druhá.
      Hugo i Ods ztratili každá jeden madát.

      Uvidíme kdo je šikovnější a dokáže složit koalici. O tom je demokracie. Kdo tahá za kratší konec sedí má smůlu.

      Na koho ta opozice zbyde? Co myslíte?

      1. To je snad jasné. Pokud by Štěrbová nyní nedokázala složit novou koalici, tak by ji museli lidé a její voliči vyhnat z města. Má několik variant a jak už oznámili, budou jednat na bázi ANO, HUGO, STAN a piráti.
        V záloze je možná teoretická varianta ANO, HUGO, KDU-ČSL.

        Opozice rovněž jasná, ODS, STO, KDU-ČSL a ČSSD.

      2. To snad nemyslíte vážně ? Situace je naprosto jasná, strany ANO + HUGO + Piráti + STAN mají 11 mandátů, není sebemenší důvod skládat jinou koalici. ODS a lidovci musí od válu !

          1. Štěrbová starostka, místostarostové Machek a Hrála 😁

  61. Myslím, že když přepočteme mandáty na vynaložené finanční náklady, stává se humpolecká ODS s poměrem 500.000/1mandát, vítězem v celé republice.

    Město pro byznys, jak má být!

      1. A udělí si Bernardovu cenu.
        Za statečnost, slušnost a fair play ve volební bitvě.

        Samozřejmě s celoroční konzumací piva zdarma.

  62. Já si myslím, že si půjdou sami mezi sebou po krku.

    Soud s Rýznerem, trestní oznámení, forenzní audit na podezření obohacování pivovaru na úkor města, konec s cinknutejma zakázkama, konec nákupu Vodaku.

    A do toho budou muset makat a zadarmo, pokud budou chtít stíhat tempo Štěrbové, Machka, Voplakala.

    Opoziční chléb je tvrdá suchá kůrka, jak říká prezident Zeman. Něco na tom bude.

    1. Tempo Sterbove? Vzdyt ta ma stejny odchov co oni. Neverte ze by dostala tolik hlasu, kdyby se neschovala za ANO! Zaroven, je to ta Sterbova, co protlacila vymenu trenera AFC HU ve fotbale za pritele/manzela sve dcery? Kouknete jak na tom ted AFC je 🙂 Mimochodem sibr spojeny s Vysehradem, tim Vysehradem. Se bude jeste cela koalice (a verim ze ji ANO, HUGO, Pirati a STAN) dotahnou. Pak jim vubec vedeni mesta nezavidim a humpolakum uz vubec ne.

      1. Navíc štěrbina zařízla jedinou nejlogičtější trasu Humpoleckého obchvatu co měl vést podél kolejí (souběh dvou liniových staveb v jednom ochranném pásmu) a to prosím pěkně jenom proto, že vedla blízko jejího domku na samotě u lesabez ohledu na ty co bydlí ve městě a u hlavního tahu PE-HB. Nevím zda tato paní bude kopat víc za občany a nebo za sebe….

  63. Já jsem zvědavý na výkon budoucí opozice, ještě že víme co deklarují.

    https://www.dohodaprohumpolec.cz/

    Těším se na jejich práci pro město, bez hádek a chaosu. Je super, že jste “Dohodáři” nainvestovali tolik propagace do vašich politických deklarací. Budeme vás pozorovat, jak je dodržujete.

    A mimochodem připravte si už většinu pro Fv a KV. To je zase omílaná floskule Huga, které tvrdí, že by opozice měla tyto výbory ovládat, tak doufám, že svým slovům dostojí.

    Třeba se Bernard bude potkávat s Rýznerem ve FV a ještě se z nich stanou kámoši.

Napsat komentář: Anonym Zrušit odpověď na komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Next Post

Francouzština s rodilou mluvčí. Studenty na šest středních školách Vysočiny bude učit Kelly Priour

Po Zář 12 , 2022
S lektorkou Kelly Priour se budou potkávat studenti gymnázií v Havlíčkově Brodě, Telči, Pelhřimově, Humpolci a ve Žďáře nad Sázavou. Šest vybraných středních škol bude mít v tomto školním roce lektorku francouzštiny, jde o devětadvacetiletou rodilou mluvčí Kelly Priour, jež pochází z francouzského města Saint-Nazaire. Čtěte dále:   Trestní oznámení […]
Francouzština s rodilou mluvčí. Studenty na šest středních školách Vysočiny bude učit Kelly Priour

You May Like

Témata