62 thoughts on “Kasalova pila zjednosměrněná

  1. cili vsichni co budou chtit domu od cihelny budou muset nyni jet az okolo ruze? no aspon zas ale bude kde pohodit auto kdyz to je jednosmerka

  2. OK jak rodičům opravdu zpříjemnit ranní dovoz dítek do školy. Pak by tedy ovšem stálo za úvahu, zda v úzoučké ulici u Růže, kde v obou směrech parkují auta, nadat, alespoň v jednom směru, zákaz zastavení/stání, protože, pakliže nyní budou muset všichni projíždět již takto velice frekventovanou křižovatkou u Lidlu, tak to tedy bude ale opravdu zajímavé.

    1. Naprosto v pořádku,řidiči zde jezdili jako čuňata,ještě bych snížil rychlost na 30.Je to sídlíštní komunikace a ne žádná ulice pro šílený provoz.A nyní párkrát tvrdě pokutovat ty co jednosměrku nerespektují !

      1. No konečně. Bylo to tam jak na obchvatu Humpolce. Dohled policie by byl na místě, protože jízda v protisměru je, mám ten dojem, docela závažný přestupek.

      2. V pořádku? Opravdu?
        Po otevření té spojky (pro pořádek, bavíme se o ulici U Sokolovny) se ukázalo, že chyběla, lidi ji využívali.

        A ano, je to sídlištní komunikace. Neodhadnu, kolik aut denně přijede/odjede na minisídliště Kasalova pila, ale budou to desítky. A tímto opatřením musejí všichni skrze Masarykovu či Fügnerovu tam a Lnářsku ven.
        Hlavně že já mám klídek, ostatní maj smůlu.

        1. Byl jste se tam někdy podívat a tak hoďku tam sledovat provoz a parkování ? Ta ulice měla být jednosměrka již od samého počátku. Řidiči bohužel nerespektují pravidla a obyvatelé tohoto jak píšete „minisídliště“ tím jedině trpí. Co se týká ostatních ulic o kterých se zmiňujete, tak doufám, že nové vedení radnice konečně pochopí, že s takovýmto provozem je nutné něco dělat,například zavést placené parkování nad určitou dobu stání například v Masarykově ulici a pod.

          1. Byl. A nejen tam. O dopravě a věcech kolem něco vím. A řešení ve smyslu aut je moc – lidi si jezdí jak chtějí a kudy chtějí, tak to pozakazujeme a zregulujeme jsem viděl mnohokrát a nikde to k ničemu dobrému nevedlo.

          2. Limitovat rychlost by možná postačilo. A kontroly samozřejmě. Tento průjezd byl výhodný a je chybou,že je to omezeno na jednosměrku.

          3. Majitelé bytů mají chodníky z obou stran, tam nevidím problém.

          4. No dokud tam byla pila, tak se tudy nejezdilo vůbec a nikomu to nevadilo. Ač jsem tudy poslední dobou také jezdil, tak úprava na jednosměrku mi nevadí. Možná by to chtělo se trochu vcítit do kůže majitelů bytů a trochu více klidu a bezpečí jim dopřát.
            Jinak Humpolec je již dnes kuriozitou co se týká neplaceného parkování. A ti co parkují jen krátkodobě mají mnohdy smůlu,
            stejně jako ti co by si to rádi zaplatili a přinesli něco do městské kasy.

          5. Ano, kdyz to prujezdne nebylo, dalo se to objet. Pak to prujezdne bylo – a lidi tudy jezdili. Takze ta spojka davala smysl. Do kuze tam bydlicich lidi se vcitim snadno, bydlim ve Lnarske, takze mam pod okny detasovane autobusove nadrazi. Karosy uz sice nejezdi, ale rozjizdejici se/brzdici bus dela slusny kraval a Lnarska je bohuzel do kopce. Kdo ma soucit se mnou, kdo mi dopreje trochu toho klidu a ticha? BTW: Ticho a klid hledejte na vsi, v lese, ale proc ho tahate do mesta?

    2. Dítka, která si vozí zadek do školy mohou z větší části chodit pěšky. Naopak nárůst dítek na sídlišti, pro které není vybudována ani žádná plocha pro hru( Odpadky zaplněná a dospělými sportovci věčně obsazená hřiště na Hálkovce nepočítám). Je otázkou času, než na Pile dojde k nějaké tragédii. Holt možná komplikace pro „sportovce“ z Kasalky, líné vepře a bezohledné řidiče. Projíždět sídlištěm jen pro zkrácení cesty pro zmrzlinu do Růže nepovažuji za normální.

      1. Ptejte se investorů akce, kteří plánovali výstavbu těchto domů, proč s nějakou plochou na hru nepočítali. Město tyto domy nestavělo, už 20 let nestaví žádné.
        A ještě se tam jeden dům stavět má, tak se ptejte u Statusu

    1. Musím zveřejnit jednu reakci nejmenovaného obyvatele Kasalovy pily –
      Je to na h&o ;
      Od Icomu domů = +675m;
      Z Billy = +460m;
      K ZŠ Hálkova = +611m;

      1. Tak to už je argument, přepočteme-li to na PHM, nebude to nezandbatelné množství, o čase v řiti nemluvě . . . .
        Jo jo to zas někdo na radnici myslel prdelí

        1. ty troubo troubovatej to neni vec radnice je potreba se trochu pozeptat nez vyprodukujes takovej hnus na to proc ta uprava vznikla, jinak ti preju hodne zdaru a dostatek PHM

    2. Je to blbost. Narval bych tam značky se zákazem stání a bylo by, pak bych tam dal dva retardéry a bylo by to taky cajk, ale zavřít to z Lnářské je totální blbost, to mi nikdo nevymluví. Jinak k tomu hluku, co tam tedy ta auta natropí, nemyslím si, že by byl větší než na kterékoli jiné komunikaci ve městě. Bydlím na Smetance. Tam je Spolkáč, Půčko, mateřská školka, základní škola, jídelna, asi 10 obchodů . . . . řeší to tam někdo tím, že například odbočku u Husovky ( u trafiky ) zavřou a bude se moc najíždět jen z ulice od Kulíka? Ne . . . . A přitom zkuste si ráno projet kolem Husovky, buť tam parkuje auto Jídelny Rodinka, nebo zásobování do Rabitu nebo milion jiných blbečků, kteří si asi neuvědomují, že tam není JEDNOSMĚRKA !!!

      1. Bydlím na Kasalce a rozhodnutí o jednosměrce vítám. Projet spojovačku je o nervy, auta po obou stranách, hlavně v zatáčkách, kde není vidět, jestli něco nejede proti. Momentálně by to spíš chtělo, aby řidiči koukali na značky. Dnes jsem jenom za 10 minut na balkoně napočítal asi 15 projetí ze zákazové strany, jsem zvedavý kdy přijde první karambol.
        Jinak od jara probíhalo u obyvatel Kasalovy pily dotazování na směr kterým by měla jednosměrka vést a zvítězil směr od Masaryka. Já osobně jsem chtěl směr opačný, ale co se dá dělat 🙂

          1. Není co zpoplatňovat, protože na Kasalce je kromě silnice vše soukromé vlastnictví majitelů přilehlých domů…..

          2. Zpoplatňovat by se mělo parkování ve středu města a ne na Kasalce ty moudrá hlavo ! A dnes vidíme jak v Humpolci chybí městská policie,ta státní porušování předpisů v této ulici jednoduše ignoruje,bohužel.

          3. Musí to bohužel ignorovat, protože po právní stránce tato komunikace neexistuje. Pozemek je města, ale povrch soukromé firmy. Komunikace není v pasportech. Pokud tam někdo dostanete pokutu, tak ji neplaťte a běžte třeba až k soudu. Tam to vyhrajete, protože vedení města to za deset let nedalo do pořádku….. P.

          4. Jste si opravdu jisty, ze Humpolec potrebuje draze placenou partu ozbrojenych strazniku, kteri budou primo zainteresovani na objemu vybranych pokut?

            Za sebe konstatuji, ze kdo bude tlacit mestskou policii v humpolci skrze radnici – pozadovat jei zrizeni, seredne si nabehne. A politik, ktery to prosadi taky.

          5. Měštáci by seděli za každým rohem a brali by každýho jen aby naplnili rozpočet města. Už vidím Ty pisálky jak jim strážník odměří při parkování 3m pro pruh a 5m od křižovatky a udělí pokutu (dle sazebníku v max. hodnotě).
            Dnes je ve městě možnost parkovat úplně blbě, někdy až nejde projet a pokutu nikdo nedostane.
            Schválně nechte auto v zákazu do druhýho dne a nic se nestane pokud Vás někdo nenapráší :-))

  3. Tak to je gól. Kvůli výjezdu z Kasalky se před lety zmařilo Gočárem navržené náměstí. No, a když už je dané náměstí zmařené, tak se tam dá jednosměrka. Kdyby před lety někdo myslel, mohlo náměstí kolem Masaryka zůstat tak, jak bylo a náklady na ten příšerný kruhák investovat do něčeho smysluplnějšího.

    A argument o nepřehlednosti ulice je fajn. Co tedy tam dát zákaz parkování? Každý dům má parkovací stání, k tomu je tam pár oficiálních parkovacích míst. Tak na ulici jako takové to mohou zakázat a průjezd – byť už jen v tom jednom směru, bude rázem v pohodě, neb výhled bude dobrý.

    1. Přesně tak,kruhák byl zhovadilost už tenkrát,teď už postrádá smysl úplně..! Přijde mi že blbá Kasalka je jediné sídliště(ještě mini) v Humpolci a na ty další a daleko větší se kašle..Že by lobing místní rádoby honorace?? F.

      1. Píšete úplné hovadiny!! Jednak na Kasalce je málo míst na parkování a tak bude jen dobře když se bude na průjezdné komunikaci stát po obou stranách a druhak Na Rybníčku jsou také jednosměrky a nikomu to nevadí. To jen pár mladých mamin si vozí s děckama zadky do školy a jezdí po této komunikaci v protisměru jak zbavené rozumu. Dávám jim tak týden než si zvyknou na jednosměrku a pak věřím, že policie začne mastně pokutovat.

          1. Je fakt parádička si ráno postát 10 minut na křižovatce u Baronky, když to musíte celé objíždět, a věřte, že nejsem zhovadilá matka, která si vozí zadek ráno do práce a při té příležitosti zaveze děcko do školy.
            Myslím, že je-li projektováno sídliště, má být i pamatováno na dostatečný počet parkovacích míst a né, že se tam místo parkoviště a dětského hřiště flákne další barák navíc. Tak že argument, že se v té ulici bude alespoň moci oboustranně parkovat mi přijde jako zhovadilost.
            Tato průjezdná komunikace, oboustranně, byla opravdu dobrá a toto řešení zdá se mi poněkud nešťastné.
            M. Marek

          2. Už aby se parkovalo oboustranně v této ulici,pak ti co porušují předpisy snad konečně pochopí že je to jednosměrka.

  4. Konečně tam začala policie vybírat pokuty, tak snad si ty blbky dají na značky pozor a začnou jezdit podle předpisů.

        1. Ano, jednosmerka u FU, Lnarska, ted nove Zizkova a chysta se totez v Rasinove …. hlavne vse vyznacit, ohranicit, zregulovat a zklidnit. Dulezite jsou predevsim prerusene prime linie, zuzeni, nesmyslne uhly vyusteni, zalivy, vysoke betonove obrubniky, vybezky pro lampy a pred FU to korunuje symbol zklidnovani – cyklostojan.
          Nechat lidem svobodu, aby vyuzivali prostor po svem? To ani nahodou, to se vezme drahy projekant a zuzuje se a zuzuje, zklidnuje …..

          1. Máš pravdu, ty vysoký obrubníky, to je fakt past. Na západ od ráje je sice mají také, ale takové aby neohrožovaly.
            Na druhou stranu při české morálce dát řidičům volnou ruku by zřejmě skončilo katastrofou.

          2. Vše se diskutuje tady, ale skutek utek. Když před léty začal proces tzv.zklidňování dopravy zúžením Lnářské ulice, zcela nesmyslným,viz. křižovatka ve směru k Okružní, kde dva autobusy mají problém, tak si většina zde diskutujících ten projekt chválila.Ekologové chrochtali slastí nad pásy trávy vedle chodníku. Místo, aby se tam udělal cyklo.pruh.
            Takže to pokračuje dál. Chcete mít staré vzhledy města,tak to máte. Asfalt nevoní, všude kostky,tak se nedivte

          3. Nedivime, konstatujem a delame co umime…. Teda aspon ja.

            Lnarska a cyklopruh. Jasne. Nic lepsiho uz tam ani byt nemuze 😀
            Bydlim tam a vidim ty zastupy cyklistu….. Cyklopruh opravdu nutne potrebujem!

          4. Ty zástupče cyklistů !!!
            Kdyby tam ten cyklopruh byl, tak po něm asi jezdí, když tam není, tak jen sebevrah se vydá na kole do Lnářské, bo pokud ho míjí auto a nedejbože v protisměru jede druhé, tak to může dopadnout katastrofou. Tak že to poslušně objíždíme všude, bohužel pro Humpolec, nemožně. Jeďte se podívat do Jihlavy a jiných měst, u všech opravovaných komunikací je na cyklisty pamatováno a počítáno s cyklopruhem, i když jen odděleným tlustou plnou čátou ale s jasným označením kola a zvolenou jinou barvou nátěru asfaltu, případně dlažby. Nevím proč je to v Humpolci takový problém, asi je tu víc pinkálistů než cyklistů. . .
            M. Marek

          5. Pane Marek,což se zeptat takhle pana Kučery,jak jistě víte bude opět starostou !

          6. Nevím sice kdo jste, ale pakliže na tyto stránky chodíte, pak jistě víte, že jsem tady spolu s několika dalšími byl hlavním odpůrcem provedení rekonstrukce ulice Lnářská a i přes pádné argumenty, k této nezdařilé rekonstrukci nakonec došlo. Ptát se pana Kučery je tedy pozdě.
            Nicméně bych Vám velice rád sdělil, že i přes jisté, řekněme politické neshody, jsem nesmírně rád, že se p. Kučera stane, snad, staronovým starostou. Začínal jsem mít totiž jisté obavy, že by i sem mohla zasáhnout monopolní ruka skupiny Agrofert a to by mně již ale opravdu zamrzelo.
            V úctě
            M. Marek

          7. Pane Marku, prvni veta z Vaseho prispevku je dzouk dne! Ano, ja jsem typicky zastupce cyklistu, ptejte se na my jmeno napriklad prazske cykloskupiny Auto*Mat 😀 Prijmeni netreba, staci uvest Frantisek z OSBID

            Kolik lidi jezdi v Hu na kole? Ne za zabavou a sportem z mesta ven, ale jezdi z bodu a do bodu b? Tedy kolo vyuzivaji jako dopravni prostredek. Tolik, aby melo smysl pro ne stavet vyhrazenou infrastrukturu? Ano, ja vim, kdyby byly cyklostezky, lidi budou jezdit na kole vic ….. Jasne, ted jich je 40, ale mohlo by jich byt 75, mozna 80.

            Opakuji a beznironie – cykloopatreni, jakakoliv, jsou tim predposlednim, co v Humpolci potrebujem. Pro poradek, tim poslednim – nejvetsi hovadinou – je mestska policie!

          8. I přes to si dovolím nesouhlasit. Pakliže nebudeme vychovávat naše děti k tomu, aby se pohybovaly, jakýmkoli způsobem, budou tlusté a budeme tady opět řešit to, že je vozíme do školy auty. Začíná to výchovou a pakliže by ve městě bylo pro cyklisty bezpečno, dovolili bych si, i já, své ratolesti posílat na kole do školy. Například mi řekněte, pro jakou zájmovou skupinu vzniklo lanové centrum? Beachvolleyballový kurt? Dvě tenisové haly? Chodník vedoucí k CTP? To jsou všechno nemalé investice plynoucí z městské pokladny, které však byly provedeny pro úzce zaměřenou skupinu a pakliže jste takový cyklofanda, přijďte se mrknout na některý ze závodů Triatlet Tour, kterou pořádáme, jak „malá“ je ona skupinka cyklistů. Ano, nikdo z nich nenajíždí své kilometry tím, že lítá po cyklostezce vedoucí městem, ale mělo by mu být umožněno dostat se bezpečně z města ven. A to při současné infrastruktuře města není dost dobře možné. S dětmi se pak jezdí po chodnících a jsou ohrožováni jak cyklisté samotní tak chodci.
            Ale je to můj názor se kterým se nemusíte ztotožnit, nicméně si myslím, že by na to mělo při rekonstrukcích a revitalizacích pamatováno.
            Hezký den
            M. Marek

          9. Nerozporuji nesmyslnost, respektive kontroverznost jednoucelovych staveb typu lanove centrum.
            Na jejich roven stavim jednoucelovou stavbu cyklostezky (napriklad Vas navrh ve Lnarske vyhrazeny cyklopruh).

            Nerozporuji nesmyslnost uprav, kterou take kritizujete – zuzovani a omezovani prujezdu ve jmenu posahane ideologie zklidneni dopravy bohuzel dorazilo i do Humpolce. Siroke, prujezdne ulice, ktere umozni mix aut,kol a pesich – to je IMHO spravna cesta. Separovane peskokoridory, cyklokoridory a auto koridory jsou cestou do pekel.

            Urcite neberu argumenty o pohybu deti ve meste – v kolika letech smi legalne do provozu bez dozoru? A budete se bat pustit 15leteho na kole do mesta, treba dnes? Jinak plati ze do deseti let vubec a 10-15 let pod dozorem nekoho 18+ a zadna cyklostezka to nezmeni.

            A urcite neberu argument o mnozstvi cyklistu na Triatlet Tour. ANo, verim ze se Vas tam sejde hodne.
            Stejne relevantni by bylo, kdybych Vs pozval na nektery ze Dnu mobility, tam je tech aut taky asi 200, mesto velikosti Humpolce ucpou pomerne spolehlive ( a presto se ti bezohledni automobiliste srovnaji i v daleko mensim prostoru a to tak, ze o nas mistni ani nevedi – tedy krom totalne zabraneho parkoviste). Jde to, jen chtit.

            I Vam pekny den, F.

  5. Tak se nám to nějak zvrtlo, lidé nerespektují dopravní značení, nechodí k volbám atd. Co udělali elity po roce 1989 špatně, že to takto dopadá ?

      1. Snad to nebudete svádět na komunisty.. Snižující se účast ve volbách všeho typu jde na vrub novokapitalistickým elitám z doby po převratu..

        Je smutné, že i přes mohutnou kampaň paní Štěrbové se ve městě ke komunál.volbám vydalo méně než polovina voličů… Kašlou na to

          1. Hlavněe lidé před 25 lety řvali –svobodné volby.. a dnes dřepí na pr.elích doma a hledají výmluvy proč nejít

  6. Poraďte jak to zařídit, aby řidiči respektovali dopravní značení, tady tomu tak není a mám ten dojem, že většina z těch co tu porušují předpisy to dobře vědí a dělají to schválně ! Nerozumím tomu proč ? To jim stojí za to ušetřit pár minut a přitom tak mnoho riskovat ?
    Nechápu.

    1. To je jen klasická čecháčkovská arogance a ignoranství.
      Je to prostě národní zvyk a je jedno zda frajer jede 200 km/h nebo zhulenej nebo jednosměrkou. Proto je u nás všechno tak jak je …..

  7. Asi požádáme město o instalci dvou kamer a následně policii ČR o tvrdé postihy těch pitomců co stále jezdí v protisměru.
    SVJ 1693

    1. Supr. Budem merit vsem stejnym metrem a budem tvrde postihovat ty pitomce, co tam stavaji (prevazne v noci, zrejme mistni??) v rozporu se zakonem?
      Ostatne ty vyzadane kamery tomu mohou napomoct, alespon pujde snadno aplikovat spravni delikt provozovatele vozidla.

  8. Řidiči si už začínají zvykat a situace se lepší. Ještě uložit pár pokut těm nedisciplinovaným a bude po problému. Vždy se najde nějaký pošuk, který nerespektuje nic, ale to neznamená, že tato jednosměrka je špatný nápad. Jen parkovat by měli řidiči začít na vozovce a ne na chodnících !

  9. Je to paráda si přijet v noci z práce a zaparkovat si kilometr od domu.Kdo projektoval toto obydlí si myslel,že zde budou bydlet opice,nebo že z toho bude domov důchodců.I paneláky před 50-ti lety měli více parkovacího místa.Takže se budeme navzájem buzerovat kdo kde má parkovat a developer se směje.Proč se v 21.století musím zabývat takovouhle kravinou?Asi je potřeba změnit adresu.Nové byty před rozpadem a auto si budu brát do kapsy a domu.Úředníci ze stavebního úřadu se budou odhánět,že podle zákona je parkovacích míst dost.No jo ať žije Bangladéš ve středu Evropy.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.

Next Post

Jak je to s financováním mé kampaně? Proč jsem kandidovala na rektora?

Čt Říj 9 , 2014
Pozor změna: průjezd sídlištěm Kasalova pila je možný už jen v jednom směru – od kruhového objezdu směrem ul. Lnářská.

Témata